Σελίδες

Κυριακή 30 Απριλίου 2017

π. Αθανάσιος Μυτιληναίος ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΑΟ: Όχι μόνο δικαίωμα αλλά και υποχρέωση έχει ο λαός του Θεού να αγρυπνεί στα θέματα της Πίστεως και της πνευματικής ζωής.


Ομιλία μακαριστού Γέροντος π. Αθανασίου Μυτιληναίου (1927 – 2006)
Υπάρχει η παναίρεσις του οικουμενισμού η οποία έχει πιάσει από το σβέρκο Πατριάρχες και Αρχιεπισκόπους ανά τον κόσμον όλον. Πατριάρχες και Αρχιεπισκόπους ανά τον κόσμον όλον. Ξέρετε, κάποιος έρχεται από πίσω σου και σου πιάνει με το χέρι εδώ το σβέρκο. Ακινητοποιείσαι. Άμα πιάσεις τη γάτα από το σβέρκο και τη σηκώσεις, δεν μπορεί να σε δαγκώσει. Δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Ακινητοποιείται.
Έτσι λοιπόν ο διάβολος, η αίρεσις αυτή, η παναίρεσις αυτή του οικουμενισμού, αυτή τη στιγμή έχει πιάσει πολύ πολύ πολύ υψηλά κεφάλια και αρχίζει να κατεβαίνει προς τα κάτω, προς τον λαό. Αυτή τη στιγμή όμως έχει πιάσει υψηλά κεφάλια παγκοσμίως, το ξαναλέγω.

ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ ΠΑΝΤΩΝ ΕΝΕΚΕΝ

Αποτέλεσμα εικόνας για ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΙΩΑΝΝΟΥ

ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ ΠΑΝΤΩΝ ΕΝΕΚΕΝ

       «Δόξα ἐν ὑψίστοις Θεῷ, καὶ ἐπὶ γῆς εἰρήνη, ἐν ἀνθρώποις εὐδοκία….»

         Χριστός Ανέστη αδελφοί.
        Στις ημέρες μας γίνεται παχύς λόγος για τον Οικουμενισμό. Θεμέλιο του όρου αυτού αποτελεί η λέξη οικουμένη. Οικουμένη και Οικουμενισμός. Στον 21ο αιώνα της τεχνολογίας όπου ο άνθρωπος ίπταται ως πουλί, όπου διασχίζει την θάλασσα ως ιχθύς και ομιλεί ο ένας με τον άλλον σε μεγάλη απόσταση, η έννοια της «οικουμένης»  συνδέεται όλο και περισσότερο με έννοιες όπως η ειρήνη, η συμφιλίωση, η ενότητα και αποσυνδέεται ταχέως από τις αντίθετες έννοιες που τραυμάτισαν τον πλανήτη μας ή καλύτερα όλους εμάς τους απλούς ανθρώπους  που ποτέ μας δεν διεκδικήσαμε το δίκαιο του άλλου ανθρώπου, τη γη του, την περιουσία του, την γυναίκα και τα παιδιά του ώστε να γίνουν τα πράγματά τους δικά μας και οι δικού τους δικοί  μας δούλοι .
         Η συσπείρωση σήμερα όλων των γνωστικών γύρω από την καινή ιδέα της «οικουμένης» καταλήγει στην απόρριψη κάθε είδους και μορφή βίας. Δεν υπάρχει άνθρωπος σήμερα που να μην καταδικάζει τον φανατισμό και να μην θεωρεί αυτόν ως το κύριο αίτιο κάθε κακού εν τη γη. Ζητούμενο και ευχή όλων η διασφάλιση της επί γης ειρήνης!  
        Ο σύγχρονος άνθρωπος καταδικάζει λοιπόν την βία και έμμεσα κάθε αδικία!
        Ο πόλεμος, η εχθρότητα και ο χωρισμός των ανθρώπων πλέον έχουν μπει στο στόχαστρο μικρών και μεγάλων, πλουσίων και φτωχών, ελεύθερων και δούλων, οι οποίοι απαιτούν το αυτονόητο, δηλ. μία «οικουμένη» ειρηνική-ασφαλείς  για όλους τους ανθρώπους του πλανήτη γη, ανεξαρτήτως διαφορών τους στην γλώσσα, στον πολιτισμό, στο θρήσκευμα, στα ήθη και στα έθιμά τους.
         Αν όμως οι νέοι μας άρχοντες καταδικάζουν την βία και κάθε άλλη μορφή αδικίας, ξεχνούν ότι η ειρήνη του κόσμου είναι ο Χριστός!  ξεχνούν ότι η ειρήνη του κόσμου θεμελιώνεται στην  ύπαρξη 10 τουλάχιστον ανθρώπων ανά μία πόλη, που κρατούν Ορθοδοξία, άσχετα αν όλες οι πόλεις της οικουμένης δεν έχουν καν Ορθόδοξη κοινότητα! Ξεχνούν ή καλύτερα δεν γνωρίζουν ότι αυτό που σώζει την «οικουμένη» από την δίκαια οργή του Θεού είναι η «Μία, αγία, καθολική και αποστολική» Εκκλησία Του,  γιατί για την οικουμένη φτάνουν μόνον δύο ή τρεις πιστοί σ΄ όλη τη γη , όταν φυσικά αυτοί είναι ενωμένοι με την όντως Αγάπη, τον Ιησού Χριστό, τον υιό της Θεοτόκου Μαρίας.
       Εμείς όμως δεν ξεχνούμε το «Δόξα ἐν ὑψίστοις Θεῷ, καὶ ἐπὶ γῆς εἰρήνη, ἐν ἀνθρώποις εὐδοκία….», γι’ αυτό και Τον ευχαριστούμε ψάλλοντες:
-               -   Ὑμνοῦμέν σε, εὐλογοῦμέν σε, προσκυνοῦμέν σε, δοξολογοῦμέν σε, εὐχαριστοῦμέν σοι, διὰ τὴν μεγάλην σου δόξαν. Κύριε Βασιλεῦ, ἐπουράνιε Θεέ, Πάτερ παντοκράτορ·  Κύριε Υἱὲ μονογενές, Ἰησοῦ Χριστέ, καὶ Ἅγιον Πνεῦμα.
Δόξα στὸ Θεὸ ποὺ βρίσκεται ψηλὰ στὸν οὐρανό, καὶ στὴ γῆ ἂς ἔλθει ἡ εἰρήνη Του, στοὺς ἀνθρώπους ἡ εὔνοιά Του.

Με τιμή
Κυριακή των Μυροφόρων γυναικών (2017)

Υ.Γ

Αδελφοί Χριστός Ανέστη, Αληθώς Ανέστη.

Αν ο Οικουμενισμός αποτελεί παναίρεση αυτό δεν είναι φοβερό , όσο το ότι παρουσιάζεται ως η θρησκεία της αγάπης! Πώς να νικήσεις την αίρεση της αγάπης; Αλλά και πώς να αγωνιστής κατά της αγάπης δίχως την Αγάπη; Ο Ιησούς Χριστός  ας αναλάβει τον αγώνα αυτό κατά της θρησκείας του Αντιχρίστου και όσοι πιστοί μπορούν, εν αγάπη και αληθεία, ας προστρέξουν προς βοήθειά ημών των Ορθοδόξων, αμήν.

Οικουμενι(στι)κή συμπροσευχή στο Κάϊρο!!!

Αποτέλεσμα εικόνας για Ecumenical Prayer with Pope Francis, from El-Botroseya Church, Cairo, Egypt 28 April 2017
Κάϊρο- Παρασκευή 28 Απριλίου 2017, Ναός του Αγίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου των Κοπτών.

Οικουμενι(στι)κή συμπροσευχή στο Κάϊρο

Οικουμενι(στι)κή συμπροσευχή στο Κάϊρο

Αποτέλεσμα εικόνας για Ecumenical Prayer with Pope Francis, from El-Botroseya Church, Cairo, Egypt 28 April 2017
Κάϊρο- Παρασκευή 28 Απριλίου 2017, Ναός του Αγίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου των Κοπτών.
Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος, ο Πάπας Φραγκίσκος, ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας Θεόδωρος, ο Πατριάρχης των Κοπτών Θεόδωρος Αγγλικανοί και άλλοι, προσευχήθηκαν για τα πρόσφατα θύματα των τρομοκρατικών επιθέσεων στο Κάϊρο.
Ecumenical Prayer with Pope Francis, from El-Botroseya Church, Cairo, Egypt 28 April 2017
Viaggio apostolico di Papa Francesco in Egitto.
Preghiera ecumenica guidata da Papa Francesco, Tawadros II, Papa di Alessandria della Chiesa Ortodossa Copta di Alessandria e Bartolomeo I, Patriarca Ecumenico di Costantinopoli della Chiesa Ortodossa Greca, da El Botrodea, la Chiesa di San Pietro e Paolo, nel complesso della cattedrale ortodossa copta di San Marco, il Cairo, in Egitto.

Παρασκευή 28 Απριλίου 2017

''Η έλλειψη αυτής της συνείδησης, σε κλήρο και λαό, τους κάνει «ανεύθυνους» (όπως νομίζουν), γα την πραγματικότητα που οι ίδιοι δημιουργούν.''

«Επινέμεται γαρ το κακό της αιρέσεως»

Αποτέλεσμα εικόνας για Μ. Βασίλειος
«Επινέμεται γαρ το κακό της αιρέσεως»
(Μ. Βασίλειος, Επιστολή 243)
Νίκος Σακαλάκης, Μαθηματικός
«Φοβούμεθα, μήπως το κακόν, αυξανόμενον σαν φλόγα που προχωρεί δια μέσου του καιομένου δάσους, όταν καταφάγη τα κοντινά, εγγίση και τα μακρυνά. Διότι το κακόν της αιρέσεως επεκτείνεται…», παρατηρεί ο Μ. Βασίλειος στην επιστολή του. Η επιστολή αυτή (243) του Μ. Βασιλείου (εποχή αρειανισμού) αναφέρεται διαχρονικά και στην αίρεση του οικουμενισμού, η οποία εκτυλίσσεται στον Ορθόδοξο χώρο. Συνεισφέρει, η επιστολή αυτή, στην ανάπτυξη της Ορθόδοξης εκκλησιολογικής συνείδησης. Μια τέτοια συνειδησιακή ανάπτυξη στους Εκκλησιολογικούς άξονες, που αναφέρει ο Μ. Βασίλειος, θα συνέτριβε γρήγορα τον οικουμενισμό στα θεμέλιά του.
Η έλλειψη αυτής της συνείδησης, σε κλήρο και λαό, τους κάνει «ανεύθυνους» (όπως νομίζουν), γα την πραγματικότητα που οι ίδιοι δημιουργούν.
Αναμφίβολα, η ορθότερη αντίληψη των Εκκλησιαστικών θεμάτων – προβλημάτων είναι η Πατερική αντίληψη, η οποία προβάλλει καθολικά την αλήθεια της Εκκλησίας.

''[...]ξεκίνησαν χθες το πρωί στο Κάιρο οι εργασίες της Διεθνούς Διάσκεψης για την Ειρήνη του ιδρύματος Al-Azhar, με τη συμμετοχή εκπροσώπων του θρησκευτικού, πολιτικού και ακαδημαϊκού χώρου από διάφορα κράτη. Κατά την ομιλία του, ο Πρώτος τη τάξει της Ορθοδοξίας εστίασε την ομιλία του στη σημασία που έχουν οι θρησκείες και ο διαθρησκειακός διάλογος στο σημερινό κόσμο...''

Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΣΤΟ ΚΑΪΡΟ

Με τη συμμετοχή του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου, ο οποίος μίλησε σε ένα 
ευρύ κοινό, ξεκίνησαν χθες το πρωί στο Κάιρο οι εργασίες της Διεθνούς Διάσκεψης 
για την Ειρήνη του ιδρύματος Al-Azhar, με τη συμμετοχή εκπροσώπων του θρησκευτικού,
 πολιτικού και ακαδημαϊκού χώρου από διάφορα κράτη. 
Κατά την ομιλία του, ο Πρώτος τη τάξει της Ορθοδοξίας εστίασε την ομιλία του στη
 σημασία που έχουν οι θρησκείες και ο διαθρησκειακός διάλογος στο σημερινό κόσμο.
Ειδικότερα, ο Οικουμενικός Πατριάρχης τόνισε,

Πολλοί νέοι γοητεύονται από ένα κύμα νεο-αθεΐας το οποίο κατακλύζει το Ίντερνετ και τα ΜΜΕ.

Atheism1
Πολλοί νέοι γοητεύονται από ένα κύμα νεο-αθεΐας το οποίο κατακλύζει το Ίντερνετ και τα ΜΜΕ.
Οι νεο-άθεοι προβάλλουν ως βάση του αγνωστικισμού τους, της άρνησής τους να αποδεχθούν ότι υπάρχει Θεός, την επιστήμη, την λογική, τον υποκειμενισμό, τον πλουραλισμό των θρησκειών που δείχνει ότι κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος για το ποιος θεός είναι αληθινός και επομένως η ενασχόληση με την θρησκεία θεωρείται απώλεια χρόνου.
Οι νεο-άθεοι πάλι παραπλανούν, διότι αρνούνται την ωφελιμιστική θέαση της Εκκλησίας. Καλό είναι να υπάρχει, για να κάνει φιλανθρωπίες ή να τηρεί έθιμα και παραδόσεις, αλλά η πίστη είναι προσωπική υπόθεση και δεν χρειάζεται να υπεισερχόμαστε σε λεπτομέρειες που δεν μας αφορούν.

Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

Ο ΜΕΓΑΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΚΥΡΟΣ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ (ΜΕΡΟΣ Γ΄)

Πρωτοπρ. Άγγελος Αγγελακόπουλος, Ο Μέγας Οικουμενιστής Πατριάρχης κυρός Αθηναγόρας (Μέρος Γ΄)



Εν Πειραιεί 5-6-2013
Ο ΜΕΓΑΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΚΥΡΟΣ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ (ΜΕΡΟΣ Γ΄)
εφημέριος Ι. Ν. Αγίας Παρασκευής Καλλιπόλεως Πειραιώς
ΣΤ) «Επίθεση αγάπης» και διγλωσσία του Βατικανού
Αυτή η ακατάσχετη αγαπολογία θα κυριαρχήσει στον «διάλογο» με τους Παπικούς. Η «επίθεση της αγάπης» είναι μία τακτική, που θα εφαρμόσει συστηματικά και το Βατικανό. Από τα μέσα του 20ου αιώνα το Βατικανό εγκαταλείπει φαινομενικά την παλαιά τακτική του για απαίτηση προσχωρήσεως στον Παπισμό των «αιρετικών ορθοδόξων».
Οι νέες κοινωνικές και πολιτικές συνθήκες δεν προσφέρονται πλέον για εχθρικές αντιπαραθέσεις και πολεμικό κλίμα και το Βατικανό σπεύδει να προσαρμοστεί παραλλάσσοντας την επικοινωνιακή του πολιτική. Ξεκινά, έτσι, την «επίθεση στα νώτα», κατά τον μακαριστό π. Ιωάννη Ρωμανίδη, επίδειξη φιλίας και αγάπης, οικουμενικά ανοίγματα και διάλογος, χωρίς καμμία ουσιαστική αλλαγή στους στόχους και τις μεθόδους.

Ο ΜΕΓΑΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΚΥΡΟΣ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ (ΜΕΡΟΣ Α΄)

ΣΧΟΛΙΟ: ''Σήμερα [24 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2017;], το μεσημέρι ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος πραγματοποίησε ανοιχτή δημόσια διάλεξη στην έδρα του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών (ΠΣΕ) στη Γενεύη.

Ο κ. Βαρθολομαίος βρήκε την ευκαιρία να αναφερθεί σε ζητήματα που σχετίζονται με την Σύνοδο της Κρήτης, όπως επίσης και σε ζητήματα όπως οι σχέσεις με την επιστήμη αλλά και θέματα που αφορούν στην προστασία του περιβάλλοντος και την προστασία των δικαιωμάτων των παιδιών. Αρχικά εξήρε το όραμα του Πατριάρχη Αθηναγόρα για τον Οικουμενισμό.'' 
                                                                           

3 Ιουν 2013

Πρωτοπρ. Άγγελος Αγγελακόπουλος, Ο Μέγας Οικουμενιστής Πατριάρχης κυρός Αθηναγόρας (Μέρος Α΄)



Εν Πειραιεί 3-6-2013
Ο ΜΕΓΑΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΚΥΡΟΣ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ (ΜΕΡΟΣ Α΄)
εφημέριος Ι. Ν. Αγίας Παρασκευής Καλλιπόλεως Πειραιώς
Τον τελευταίο καιρό οι Οικουμενιστές καταβάλλουν μια προσπάθεια αποκαταστάσεως του ονόματος του γνωστού τοις πάσι Μεγάλου Οικουμενιστού Οικουμενικού Πατριάρχου κυρού Αθηναγόρου. Στην προσπάθειά τους αυτή δημοσιεύουν κείμενα και δίνουν συνεντεύξεις, όπου τον αποκαλούν «Μέγα». Χαρακτηριστικά παραδείγματα που περιέχουν την παραπάνω θέση είναι : α) ο ελλογιμώτατος καθηγητής του Πανεπιστημίου του Graz  κ. Γρηγόριος Λαρεντζάκης, με άρθρο του στις 24 Σεπτεμβρίου 2012, που δημοσιεύθηκε στην πύλη εκκλησιαστικών ειδήσεων amen.gr, υπό τον τίτλο «Το παπικό πρωτείο και ο Οικουμενικός Πατριάρχης Αθηναγόρας», β) ο π. Ιουστίνος Κεφαλούρος, με άρθρο του στις 17 Οκτωβρίου 2012, που δημοσιεύθηκε στην πύλη εκκλησιαστικών ειδήσεων amen.gr, υπό τον τίτλο «50 χρόνια μετά τη Β΄ Βατικανή Σύνοδο», γ) ο Παναγιώτατος Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος με συνέντευξή του στην εφημερίδα ‘Αγγελιοφόρος’ στις 1 Απριλίου 2013 [1].

Στην επιστημονική ημερίδα θα αναλυθούν και οι εκκλησιολογικές θέσεις της ‘’δήλωσης του Τορόντο’;

Στην επιστημονική ημερίδα θα αναλυθούν και οι εκκλησιολογικές θέσεις της ‘’δήλωσης του Τορόντο’;

AGIA-MEGALH-SYNODOS_afisa21832.jpg
Του Β. Χαραλάμπους, θεολόγου
Επιστημονική Ημερίδα με θέμα ‘’Η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος και το μήνυμά της στον σύγχρονο κόσμο’’, οργανώνουν τα Τμήματα της Θεολογικής Σχολής Θεσσαλονίκης (Τμήμα Θεολογίας – Τμήμα Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογίας), σε συνεργασία με την Ιερά Μητρόπολη Θεσσαλονίκης στις 27 Απριλίου 2017.
Η δήλωση της Κεντρικής Επιτροπής του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών (Π.Σ.Ε.), που συνήλθε στο Τορόντο του Καναδά  κατά το έτος 1950, η οποία τιτλοφορείται «Η Εκκλησία, οι Εκκλησίες και το Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών», ενώ αναφέρει ότι το Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών (Π.Σ.Ε.), δεν πρέπει να γίνει ποτέ υπερ-εκκλησία, στην καταληκτική σημείωση αναφέρει ότι «οι εκκλησίες αναγνωρίζουν ότι το να αποτελεί κάποιος μέλος της εκκλησίας του Χριστού είναι πιο περιεκτικό από το να αποτελεί μέλος της ίδιας του της εκκλησίας»*.  

«Διαρρήξωμεν τους δεσμούς αυτών και απορρίψωμεν αφ’ ημών τον ζυγόν αυτών» (Ψαλμ. Β’3)

«Διαρρήξωμεν τους δεσμούς αυτών και απορρίψωμεν αφ’ ημών τον ζυγόν αυτών» (Ψαλμ. Β’3)

34646257.jpg
Μοναχός Παΐσιος
 Ησυχαστήριον Ι.Μ.Κουτλουμουσίου
Πονηροτέρα αίρεση όλων των αιώνων από τον Οικουμενισμό, δεν θα υπάρξει στην Ιστορία της Ανθρωπότητος, αφού μαζί με την Παγκοσμιοποίηση στον κοινωνικό -πολιτικό-οικονομικό χώρο αποτελούν το απαισιότερο και φρικωδέστερο δίδυμο-κίνημα που γνώρισε και βιώνει ο πλανήτης με τελικό στόχο, όπως όλοι μας γνωρίζουμε από την Ιερά Αποκάλυψη, την επικράτηση και κυριαρχία του «υιού της απωλείας».

Τετάρτη 26 Απριλίου 2017

Σήμερα 27/04/2017 ''Χριστοῦ σε συγγενῆ, Συμεὼν Ἱεράρχα, καὶ Μάρτυρα στεῤῥόν, ἱερῶς εὐφημοῦμεν, τὴν πλάνην ὀλέσαντα, καὶ τὴν πίστιν τηρήσαντα...''

Χριστὸς Ἀνέστη!



        Απολυτίκιο της ημέρας

27 Απριλίου 2017

Ἦχος α’. Χορὸς Ἀγγελικός.

Χριστοῦ σε συγγενῆ, Συμεὼν Ἱεράρχα, καὶ Μάρτυρα στεῤῥόν, ἱερῶς εὐφημοῦμεν, τὴν πλάνην ὀλέσαντα, καὶ τὴν πίστιν τηρήσαντα· ὅθεν σήμερον, τήν παναγίαν σου μνήμην, ἑορτάζοντες, ἁμαρτημάτων τὴν λύσιν, εὐχαῖς σου λαμβάνομεν.
ΠΗΓΗ:http://www.saint.gr/index.aspx

Η βλασφημία ! «…εσχάτην διαφθοράν της ανθρωπίνης ψυχής»


Αποτέλεσμα εικόνας για αποκαλυψη 


Η βλασφημία !  «…εσχάτην διαφθοράν της ανθρωπίνης ψυχής»

«ο αμαρτάνων παραβαίνει νόμον, ο δε βλασφημών εις αυτή αθετεί την Θεότητα»
(Μέγας Βασίλειος)
       Χριστός Ανέστη αδελφοί.
      Δεν είναι ευχάριστο λίγες μέρες μετά την Ανάσταση του Κυρίου μας να ομιλούμε για πράγματα που φανερώνουν την γυμνότητά μας την πνευματική, αλλά μας ελέγχει ο λόγος της Μίας Αγίας Γραφής «Και σε καθέναν που θα πει λόγο ενάντια στον Υιό του ανθρώπου θα του αφεθεί.  Σ’ εκείνον όμως που βλαστήμησε ενάντια στο Άγιο Πνεύμα δεν θα του αφεθεί» (Λουκ. 12, 10).
      Αδελφοί, συνέλθετε! «ἐκνήψατε δικαίως καὶ μὴ ἁμαρτάνετε· ἀγνωσίαν γὰρ Θεοῦ τινες ἔχουσι· πρὸς ἐντροπὴν ὑμῖν λέγω» (Α’ Κοριν. 15,34), «Συνέλθετε-λέγει ο Παύλος-, όπως είναι δίκαιο, και μην αμαρτάνετε, γιατί άγνοια Θεού έχουν μερικοί. για ντροπή σας το λέω»! Λόγω ντροπής λοιπόν λέμε και μεις με την σειρά μας και με πόνο ψυχής ότι μερικοί δεσποτάδες μας έχουν άγνοια Θεού και πάλι ότι μερικοί λαϊκοί τους ακολουθούν έχοντας άγνοια κινδύνου!
      Αδελφοί, πολύς κόσμος και σήμερα δεν πιστεύει στον Ιησού Χριστό παραμένοντας έτσι στην πατροπαράδοτη πίστη που διδάχτηκε. Όλοι αυτοί οι λαοί που ζουν μέσα στην άγνοια βρίσκονται κάτω από τον ζυγό της αμαρτίας αφού δεν αναγνώρισαν τον ελευθερωτή του γένους των ανθρώπων, τον Σωτήρα Χριστό μας  ως Θεό του παντός, ως Κύριο της ζωής και του Θανάτου! Αυτοί οι άνθρωποι αμαρτάνουν αλλά δεν μπορούμε να πούμε ότι υβρίζουν τον Θεό μας, διότι πολύ απλά δεν πιστεύουν στον Θεό μας, στον Υιό και Λόγο του Θεού, στον Ιησού Χριστό, άσχετα αν διώκουν και θανατώνουν πολλούς μάρτυρες της Αληθείας, τους οποίους υβρίζουν ως άπιστους!
     Δυστυχώς για εμάς το «πάτερ, ἄφες αὐτοῖς· οὐ γὰρ οἴδασι τί ποιοῦσι» (Λουκ. 23, 34), ο Ιησούς το είπε για τον πιστό λαό του Ισραήλ που παρασύρθηκε από την υποκριτική φαρισαϊκή ελίτ του καιρού εκείνου.  Δυστυχώς «άγνοια Θεού» δεν έχουν μόνο τα έθνη αλλά και μερικοί από εμάς τους ορθοδόξους που  ακολουθούμε ποιμένες που δεν είναι ποιμένες ή καλύτερα ανθρώπους που έχουν άγνοια κινδύνου. Σε τι όμως συνίσταται η βλασφημία αυτών που δηλώνουν ότι δεν έχουν «άγνοια Θεού»; Η υποκρισία των Φαρισαίων και των Γραμματέων φωτίζει αρκετά την υπόθεσή μας, αλλ’ η ντροπή δεν παύει να είναι μερικός και δική μας!  Και εννοώ των λαϊκών που ενώ ακούν και βλέπουν τους ιερείς και τους αρχιερείς μας φανερά και με γυμνή τη κεφαλή   να αμαρτάνουν, καθώς παραβαίνουν  το Νόμο του Ευαγγελίου, αλλά και να βλαστημούν καθώς αθετούν κι αυτήν ακόμη την Θεότητα του Ιησού, προτιμούν να σιωπούν ενώ μπορούν να μιλήσουν,  να γράψουν ή να φωνάξουν, για να ξυπνήσει ο πιστός λαός μας που παρασύρεται  και σύρεται  στα δίχτυα των οικουμενιστών επισκόπων μας που αρνούνται φανερά πλέον την μοναδικότητα της Εκκλησίας μας!  Ω της βλασφημίας ! 

Πρωτοπρ. Άγγελος Αγγελακόπουλος, Ο Μέγας Οικουμενιστής Πατριάρχης κυρός Αθηναγόρας (Μέρος B΄)




Εν Πειραιεί 4-6-2013
Ο ΜΕΓΑΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΚΥΡΟΣ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ (ΜΕΡΟΣ Β΄)
εφημέριος Ι. Ν. Αγίας Παρασκευής Καλλιπόλεως Πειραιώς
Δ) Η συνάντηση των Ιεροσολύμων
Με την αναρρίχησή του στον Θρόνο της Κωνσταντινουπόλεως ο Πατριάρχης κυρός Αθηναγόρας ξεκίνησε επίσημες και μυστικές επαφές με το Βατικανό. «Ο Αθηναγόρας επί συνεχή έτη διαπραγματεύεται παρασκηνιακώς με το Βατικανό την συνάντηση του με τον Πάπα. Διαμεσολαβητής είναι ο Ρουμάνος Αρχιμανδρίτης Σκρίμα, διαπρεπής θεολόγος, και διάφορες προσωπικότητες του παπικού κόσμου»[1].
Η συνάντηση αυτή πραγματοποιήθηκε τελικά τον Ιανουάριο του 1964 στα Ιεροσόλυμα. Ο Πάπας Παύλος ΣΤ΄, κατά την διάρκεια της λήξεως των εργασιών της Β΄ Βατικανής Συνόδου, προανήγγειλε την προσκυνηματική του επίσκεψη στα Ιεροσόλυμα. Ο Οικουμενικός Πατριάρχης κυρός Αθηναγόρας έσπευσε να δηλώσει ότι θα πάει και ο ίδιος στα Ιεροσόλυμα με σκοπό να συναντήσει τον Πάπα. Επιθυμούσε δε στην συνάντηση αυτή να συμμετάσχουν και οι ηγέτες του Προτεσταντισμού με σκοπό μια παγχριστιανική προσέγγιση, που θα οδηγούσε στην ένωση.

«Δεν ηρκέσθη δε μόνον εις τούτο. Επρότεινε ταυτοχρόνως, ίνα και οι Πατριάρχαι και Πρόεδροι των εκασταχού Αυτοκεφάλων Ορθοδόξων Εκκλησιών πορευθώσιν όλοι ομού εις Ιεροσόλυμα, συναντηθώσι μετά του Πάπα και διεξαγάγωσι μετά τούτου συζήτησιν περί της ενώσεως των Εκκλησιών»[2], σχολιάζει ο τότε Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κυρός Χρυσόστομος Β΄.

''Τέλος, ἀφοῦ κάνουν ὅλα αὐτὰ καὶ ἀνακηρύξουν τὴν νέα «Ἐκκλησία» τους τῶν κοστουμιῶν ἀντὶ τῶν ράσων...,νὰ ἀφήσουν ἐμᾶς τοὺς «φανατικοὺς φονταμενταλιστές» νὰ ἀγωνιστοῦμε περαιτέρω...'' (Αδαμάντιος Τσακίρογλου)

Προτάσεις πρὸς τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο καὶ πρὸς ὅλους τοὺς οἰκουμενιστὲς αὐλικούς του [ΦΩΤΟ]

 Του Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου

Τὸ εἴδαμε καὶ αὐτό: Ἕνας Ὀρθόδοξος Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης νὰ καταδικάζει, μὲ τὸν χειρότερο καὶ κάθε ἄλλο ἀπὸ χριστιανικὸ τρόπο, ἀγγλιστὶ καὶ ἐπαινούμενος ἀπὸ τὶς κάθε εἴδους αἱρέσεις τοῦ Π.Σ.Ε. ὀρθόδοξους πιστούς ὡς φανατικοὺς καὶ φονταμενταλιστές, μόνο καὶ μόνο ἐπειδὴ ἀκολουθοῦν τὶς παρακαταθῆκες τῶν Ἁγίων Πατέρων, τοὺς ὁποίους αὐτὸς καὶ οἱ μισθωτοί, οἱ ὀφφίκια καὶ ἀξιώματα ζητοῦντες αὐλικοί του περιφρόνησαν. Γι’ αὐτὸν τὸν λόγο προτείνουμε καὶ ἐμεῖς στὸν Πατριάρχη καὶ σὲ ὅλους αὐτοὺς τοὺς νεοφιλελεύθερους, νεοταξικούς, νεοαπόστολους «γεμάτους νέα ἀγάπη νεοχριστιανούς», ἐὰν πράγματι ἡ γραμμὴ αὐτὴ τοῦ Πατριάρχη εἶναι καὶ ἡ δική τους ἐπιλογὴ καὶ τελικὴ ἀπόφαση, τὶς ἀκόλουθες προτάσεις:
Νὰ ἀνακηρύξουν ἀγγλιστὶ τὸν Ἅγιο Ἰωάννη τὸν Χρυσόστομο, τὸν Ἅγιο Ἀμβρόσιο Μεδιολάνων καὶ τόσους ἄλλους Ἁγίους ποὺ κήρυξαν ἐναντίον τῶν Ἰουδαίων, φανατικοὺς καὶ φονταμενταλιστές.

Νὰ ἀνακηρύξουν ἀγγλιστὶ τὸν Ἅγιο Γρηγόριο τὸν Παλαμᾶ καὶ τοὺς Ἁγίους Νεομάρτυρες ποὺ κατεδίκασαν τὸν Μωαμεθανισμό, φανατικοὺς καὶ φονταμενταλιστές.