"Οι Πατέρες λένε ότι κατά την πτώση του ανθρώπου εσκοτίσθηκε ο νους του ανθρώπου. Εσκοτίσθη ο νους του Αδάμ. Δεν ασχολούνται οι Πατέρες με τον Αδάμ ως Αδάμ, άλλα με τον νουν του Αδάμ, ο οποίος Αδάμ αρρώστησε, επειδή εσκοτίσθηκε ο νους του. Οι Πατέρες μιλάνε για ασύνετον νουν. Παντού στην Πατερική γραμματεία το θέμα της πτώσεως είναι ο σκοτασμός του νοός του ανθρώπου" (ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΩΜΑΝΙΔΗΣ)... Ο Άγιος Νείλος πάλι λέγει ότι, «η προσευχή είναι το ανέβασμα του νου στον Θεό»
Σελίδες
Κυριακή 15 Ιουνίου 2025
Ἁγιορείτικη Κελλιώτικη Φωνή: Ἐφ’ ὅσον εἶσαι ἀφορισμένος ἀκόμη (ἐν πλήρῃ ἰσχύ, ἀποκομμένος ἀπὸ τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία) ἀνάβαλε τὸ ταξίδι σου ἐπ’ ἀόριστον…!!!

Διορισμένε “ὑπαλληλίσκε” πρωθυπουργέ (τοῦ εὐτελοῦς 12% …) εἶσαι ἀνεπιθύμητος εἰς τὸ Ἅγιον Ὄρος
Ἁγιορείτικη Κελλιώτικη Φωνή
Ἐφ’ ὅσον εἶσαι ἀφορισμένος ἀκόμη (ἐν πλήρῃ ἰσχύ, ἀποκομμένος ἀπὸ τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία) ἀνάβαλε τὸ ταξίδι σου ἐπ’ ἀόριστον…!!!
Μόνο ἐὰν μετανοήσεις μὲ δημόσια ἐξομολόγηση τῶν «ἐγκλημάτων σου», ἴσως νὰ σοῦ ἐπιτραπεῖ ἀπὸ τὴν Ὑπεραγία Θεοτόκον κάποια ὀλιγόωρη ἐπίσκεψη….!!! (Ρώτησε τὸν ὑπουργό σου, γιατί ἀναγκάστηκε νὰ φύγει ἄρων – ἄρων ἀπὸ τὸ Περιβόλι τῆς Παναγίας, τὸ Ἅγιον Ὄρος… Αὐτὸς ξέρει….!!! ).
Τὸ ὅτι εἶσαι ἀφορισμένος ἐν πλήρῃ σκότιση τῆς διανοίας σου ἀποδεικνύεται – ἐκδηλώνεται ἀπὸ τὶς κυβερνητικὲς ἐπιλογές – πράξεις σου:
Απόστολος Σαραντίδης, Τὸ Καλοκαίρι ἀναμένεται θερμό. Ἴσως ὁ Ἰούνιος ὁ θερμότερος μῆνας μετὰ τὸν Β΄Π.Π.
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΣΑΡΑΝΤΙΔΗ
«Πόλεμος πάντων μὲν πατὴρ» καὶ Θουκυδίδης
1. Ηράκλειτος.
Ὅταν πρὸ οκταμήνου δημοσιεύαμε ἐκτεταμένες γεωστρατηγικὲς ἀναλύσεις, ὑποτιθέμενοι «φίλοι» μας λοιδόρησαν καὶ μᾶς ἔκαναν πέρα γιὰ τοὺς δικούς τους συμπλεγματικοὺς λόγους. Τώρα ποὺ ἐπιβεβαιωνόμαστε σὲ ὅλη τὴν πορεία καὶ τὰ πιάσαμε ὅλα τὰ θέματα, ἀκόμη καὶ τὰ μὴ ΣΟΣ, καὶ πάλι θὰ πράξουν ὁμοίως ἴσως σὲ ἄλλους. Σὲ ἀνύποπτο χρόνο καὶ πολλάκις γράφαμε μεταξὺ πολλῶν ὅτι ὁ πόλεμος εἶναι ἡ διπλωματία μὲ ἄλλα μέσα. Ὁ Ἡράκλειτος τὸ διετύπωσε ὡς πόλεμος πατὴρ πάντων. Ἀμφότερα ὀρθά. Καὶ πὼς τὸ Ἰσραὴλ θὰ κτυπήσει τὸ Ἰρὰν στὰ πυρηνικά.
Ψηφιακὸς Ὁλοκληρωτισμὸς πρὸ τῶν πυλῶν: Ἡ σιωπὴ τῶν Ἐπισκόπων καὶ ὁ κίνδυνος συνενοχῆς τῆς διοικοῦσας Ἐκκλησίας
Ψηφιακὸς Ὁλοκληρωτισμὸς πρὸ τῶν πυλῶν: Ἡ σιωπὴ τῶν Ἐπισκόπων καὶ ὁ κίνδυνος συνενοχῆς τῆς διοικοῦσας Ἐκκλησίας
Γράφει ὁ Ἰωάννης Χατζηδιγενῆς, Θεολόγος
Ἡ πρόσφατη ἀνακοίνωση τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος σχετικὰ μὲ τὸν «Προσωπικὸ Ἀριθμὸ» (Π.Ἀ.) ἔχει προκαλέσει ἔντονο προβληματισμό, ἐρωτηματικὰ ἀλλὰ καὶ σφοδρὲς ἀντιδράσεις ἀπὸ εὐσεβεῖς ἁπλοῦς ἱερεῖς, μοναχοὺς καὶ πιστούς. Ἡ θέση τῆς Συνόδου ὑπεραμύνεται τῆς χρήσης τοῦ Π.Ἀ., ἐπιχειρηματολογῶντας ὅτι πρόκειται γιὰ ἁπλῆ ἑνοποίηση παλαιῶν μητρώων καὶ δὲν σχετίζεται μὲ θεολογικὲς ἢ ἐσχατολογικὲς προεκτάσεις.
Ὡστόσο, ἡ στάση τῆς Συνόδου ποὺ δὲν ἔδειξε τὴν ἀπαιτούμενη προσοχή, ἀπέναντι σὲ ὅσους ἔχουν ἐκφράσει θεμελιωμένες ἐπιφυλάξεις - μεταξὺ αὐτῶν κληρικοί, ἐπίσκοποι, σωματεῖα καὶ πιστοί - ἐγείρει σοβαρὰ ἐρωτήματα. Πίσω ἀπὸ αὐτὴν τὴν ἐπιφανειακὴ προσέγγιση κρύβεται μιὰ βαθύτερη πνευματικὴ καὶ κοινωνικὴ κρίση, ποὺ ἀπειλεῖ νὰ μετατρέψει τὸν ἄνθρωπο σὲ ἁπλὸ ἀριθμό - καὶ τὴν Ἐκκλησία σὲ θεραπαινίδα μιᾶς νέας μορφῆς ψηφιακοῦ ὁλοκληρωτισμοῦ.
Πολιτικὲς σκιές: Συνάντηση Μητσοτάκη - Ἱερωνύμου καὶ Ἁγίου Ὅρους
Ἔντονες εἶναι οἱ φῆμες ὅτι στὴν πρόσφατη κλειστὴ συνάντηση τοῦ Πρωθυπουργοῦ Κυριάκου Μητσοτάκη μὲ τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Ἱερώνυμο δόθηκαν σαφεῖς πολιτικὲς ὁδηγίες γιὰ τὴν «ὁμαλὴ ἐπικοινωνιακὴ στήριξη» τοῦ νέου ψηφιακοῦ συστήματος ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία...;
Ἀξίζει νὰ ἀναφερθεῖ ὅτι ὁ Πρωθυπουργὸς σχεδιάζει ἐπίσκεψη στὸ Ἅγιον Ὅρος, μὲ σκοπό - κατὰ πολλούς - νὰ διασφαλίσει καὶ τὸν «συντονισμὸ» τῆς Ἱερᾶς Κοινότητας στὶς νεοταξικὲς μεθοδεύσεις...;
Προσωπικὸς ἀριθμὸς καὶ ἠλεκτρονικές ταυτότητες: Εἶναι πνευματικὸ θἐμα;
«Ὑπέρ βωμῶν κ ἑστιῶν» 13.06.2025: «Προσωπικὸς ἀριθμὸς καὶ ἠλεκτρονικές ταυτότητες: Εἶναι πνευματικὸ θἐμα;»
Α'και Β' μέρος μαζί (στο Extra Channel έπειξαν τα δύο μέρη ως δύο ξεχωριστές εκπομπές 13.06.25 και 20.06.25)
Ἡ ἀπάντησή μας πρός αὐτούς εἶναι μία: πλήρης καί ἀνένδοτη ἀνυπακοή!
Ἡ ἀπάντησή μας πρός αὐτούς εἶναι μία: πλήρης καί ἀνένδοτη ἀνυπακοή!
Δηλαδὴ σοβαρὰ ὑπάρχουν τώρα κάποιοι ποὺ ἐξεπλάγησαν ἀπὸ τὴν στάση τοῦ καθεστωτικοῦ ρασοφόρου κονκλαβίου ὀνόματι Δ.Ι.Σ. στὸ θέμα τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ καί ἀπό τή νέα προδοσία σὲ βάρος τοῦ ποιμνίου; Ἢ ὑπάρχουν ἀκόμη κάποιοι ποὺ περιμένουν καὶ ἀπὸ τὴν ὁλομέλεια τῆς Ἱεραρχίας νά συγκληθεῖ καί νά ἀποφασίσει κάτι καλύτερο (λές καί δέν μαζεύτηκε δηλαδή ἤδη πρό ἑβδομάδων καί τό μόνο πού βρῆκε νά πεῖ εἶναι ἀνώδυνα ἑορταστικά λογάκια γιά τήν…Α΄ Οἰκουμενική Σύνοδο);
π. Αθανάσιος Μυτιληναίος, Πως ομολογώ τον Χριστό; (Κυριακή των Αγίων Πάντων)
π. Αθανάσιος Μυτιληναίος, Πως ομολογώ τον Χριστό; (Κυριακή των Αγίων Πάντων)
ΚΥΡΙΑΚΗ Α΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ[: Ματθ.10.32-33, 37-38 και Ματθ.19,27-30]]
Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου με θέμα:
[εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 26-6-1994] (Β300)
Ο Χριστός, αγαπητοί μου, είπε εις τους μαθητάς Του και δι’ αυτών προς όλους τους πιστούς όλων των αιώνων και εποχών, έναν βαρυσήμαντο λόγο. Τους είπε: «Πᾶς ὅστις ὁμολογήσει ἐν ἐμοὶ ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ὁμολογήσω κἀγὼ ἐν αὐτῷ ἔμπροσθεν τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς· ὅστις δ᾿ ἂν ἀρνήσηταί με ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ἀρνήσομαι αὐτὸν κἀγὼ ἔμπροσθεν τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς»· που σημαίνει ότι ο Χριστός ζητά την ομολογία μας υπέρ του προσώπου Του ενώπιον των ανθρώπων.
Πώς όμως αυτή η ομολογία του Χριστού μπορεί να εκφραστεί; Με τρεις τρόπους. Ο πρώτος τρόπος, με την ορθόδοξη πίστη. Ο δεύτερος τρόπος, με την ορθόδοξη ευαγγελική ζωή, με το ευαγγελικό ήθος. Και ο τρίτος τρόπος, ως ιεραποστολή. Με αυτούς τους τρόπους μπορούμε να ομολογήσουμε τον Χριστό. Όχι με ένα μόνο, ερήμην των άλλων δύο. Αλλά και με τους τρεις τρόπους.
Ας προσπαθήσουμε μία προσέγγιση εις αυτούς τους τρόπους ομολογίας του θεανθρωπίνου προσώπου του Κυρίου μας Ιησού Χριστού. Αλλά πριν κάτι πούμε, θα πρέπει να σημειώσουμε τα κίνητρα εκείνα τα οποία μας ωθούν εις την ομολογίαν της Ορθοδοξίας. Είναι πρώτιστα η αγάπη του Χριστού. Αν δεν αγαπάς τον Χριστό, είναι αδύνατον, αδύνατον να τον ομολογήσεις. Η αγάπη υπερνικά ακόμη και αυτόν τον θάνατον· εξ ου και το μαρτύριον. Η αγάπη θα δώσει το θάρρος, αλλά και το άοκνον, το ατεμπέλιαστο, το άοκνον της ομολογίας του Χριστού ισοβίως.
Και όταν λέμε ότι ομολογούμε τον Χριστόν, δεν σημαίνει τίποτε άλλο παρά ότι ομολογούμε την Ορθοδοξία. Ή αν ομολογούμε την Ορθοδοξία, ομολογούμε τον Χριστό. Γιατί, απλούστατα, Χριστός και Ορθοδοξία ταυτίζονται. Τι είναι η Ορθοδοξία; Ο ορθόδοξος τρόπος αναφοράς εις το θεανθρώπινον πρόσωπον του Ιησού Χριστού. Η ορθόδοξος ερμηνεία του θεανθρωπίνου προσώπου του Ιησού Χριστού. Αυτό είναι Ορθοδοξία. Σημαίνει λοιπόν ομολογία της ανθρωπίνης και της θείας φύσεως του Ιησού Χριστού· με ό,τι μας αποκαλύπτεται στο θεανθρώπινο πρόσωπό Του μέσα στον λόγο του Θεού, μέσα στην Αγία Γραφή. Και η ομολογία προϋποθέτει κάποια γνώση, βεβαίως, του θεανθρωπίνου προσώπου του Χριστού. Αν δεν έχουμε αυτήν την γνώση, τι θα ομολογήσουμε; Τι θα δείξουμε;
Δευτέρα 9 Ιουνίου 2025
"Οι άνθρωποι αυτοί, έστω κι αν χλεύαζαν, έλεγαν την αλήθεια." [Θεωρούν λοιπόν ότι ανήκουν -όσοι συμμετέχουν σ’ αυτούς τους διαχριστιανικούς διαλόγους- στην παναίρεση, άκουσον άκουσον, των Οικουμενιστών.]
ΣΧΟΛΙΟ: ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΥΚΚΟΥ... Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΑΓΙΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ... ΥΠΕΠΕΣΑΝ ΣΕ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΤΡΟΠΗ ΑΝ ΟΧΙ ΚΑΙ ΑΙΡΕΣΗ....! ΕΠΙΣΗΣ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΚΚΟΥ, Ο ΑΓΙΟΣ ΙΟΥΣΤΙΝΟΣ ΠΟΠΟΒΙΤΣ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΩΣ "ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ" ΥΠΗΡΞΕ
-ΑΝ ΚΑΙ ΑΓΙΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ-
ΖΗΛΩΤΗΣ, ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΗΣ, ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΟΣ, ΦΟΒΙΚΟΣ, ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΟΣ... ΑΝ ΟΧΙ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ!
....................................................
![]() |
Θεωρούν λοιπόν ότι ανήκουν -όσοι συμμετέχουν σ’ αυτούς τους διαχριστιανικούς διαλόγους- στην παναίρεση, άκουσον άκουσον, των Οικουμενιστών. |
[Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΥΚΚΟΥ ΕΙΠΕ:] «Άρχισε να γίνεται και πάλιν σήμερα με την εμφάνιση και στον τόπο μας ενός νέου ζηλωτικού κινήματος, του κινήματος των λεγομένων αποτειχισμένων, των ζηλωτών αυτών με τους μεσαιωνικούς φανατισμούς, τις μισαλλοδοξίες και τις σκοταδιστικές αντιλήψεις που αρνούνται τον διάλογον με τους ετεροδόξους Χριστιανούς αδελφούς μας.
Γι’ αυτό και θεωρούν όσους πιστεύουν και πολύ περισσότερον συμμετέχουν στους διαχριστιανικούς αυτούς διαλόγους προς επανένωση των Εκκλησιών, όπως είναι και η εντολή του Κυρίου.
π. Θεόδωρος Ζήσης : Ὅλοι οἱ ἀρχιερεῖς τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ὑπόκεινται στὴν διακοπὴ μνημονεύσεως (βίντεο 2 λεπτῶν)
π. Θεόδωρος Ζήσης : Ὅλοι οἱ ἀρχιερεῖς τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ὑπόκεινται στὴν διακοπὴ μνημονεύσεως (βίντεο 2 λεπτῶν)
ΒΙΝΤΕΟ: https://www.facebook.com/100037584605296/videos/698012413094705/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v
Αποτείχιση…όταν η ζωή γίνεται (μία μέθη) ένας ολόψυχος ύμνος και ένα τραγούδι στον Θεό
1η Έμμεση απάντηση στον π. Ευάγγελο τον «Ιεραπόστολο»
Θέμα: Αποτείχιση…όταν η ζωή γίνεται (μία
μέθη) ένας ολόψυχος ύμνος και ένα τραγούδι στον Θεό
Σήμερα, αγαπητοί μου, εορτάζουμε την μεγάλη εορτή του Αγίου
Πνεύματος και αυτό που σαφώς κάνει εντύπωση στους ερμηνευτές Πατέρες των
Ευαγγελικών και Αποστολικών περικοπών είναι ο 13ος στίχος του β’ κεφαλαίου από
το βιβλίο των Πράξεων. «Έτεροι δε χλευάζοντες έλεγον ότι γλεύκους μεμεστωμένοι
εισί», δηλ, «Άλλοι ειρωνεύονταν και
έλεγαν: Είναι γεμάτοι από νέο κρασί». Λοιπόν, αδελφοί, θυμάστε τι είπε ο θεολόγος,
ιατρός και ιεραπόστολος π. Ευάγγελος για ΟΛΟΥΣ τους αποτειχισμένους; Ιδού:
«…Κατά πρώτον θέλω να σας πω ότι σε πολλά απ’ αυτά που
είπε [ενν. για τους αποτειχισμένους] ο άγιος Κύκκου, να ξέρετε, το άκουσα προηγουμένως,
συμφωνώ. Να το ξέρετε. Δηλαδή η αλήθεια είναι εξ αρχής ότι το φαινόμενο του
αποτειχισμού, το οποίο είναι η Εκκλησία δουλειά της να το βάλει σε μια τάξη, να
το τελειώσει τέλος πάντων, κτλ. Δεν δέχομαι ΚΑΝΕΝΑΝ αποτειχισμό… Αποτείχιση
βασικά σημαίνει ότι αυτοί τόχουνε ρίξει στον γάμο του Καραγκιόζη» [1].
Ας ακούσουμε τώρα τι λέγει (προς όλους εμάς τους Ορθόδοξα βαπτισμένους) ο Γεώργιος Β. Μαυρομάτης, συγγραφέας του βιβλίου: «Η ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗ (Το γεγονός και το νόημά της)» .
«Είναι αδύνατον να ήταν μεθυσμένοι γιατί ήπιαν «γλεύκος»,
δηλαδή μούστο, λέει ο ιερός Χρυσόστομος: «Οι άνθρωποι όταν είδαν ότι η χάρη
του αγίου Πνεύματος κατέβηκε σ’ εμάς, λένε ότι είναι μεθυσμένοι εκείνοι που
δέχτηκαν τη χάρη και δεν έβλεπαν ούτε την εποχή του έτους. Γιατί δεν μπορεί να
βρεθεί ποτέ μούστος κατά την εποχή της άνοιξης. Και τότε ήταν άνοιξη».
Οι άνθρωποι αυτοί, έστω κι αν χλεύαζαν, έλεγαν την αλήθεια.
Κυριακή 8 Ιουνίου 2025
ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΕΙΡΗΝΑΙΟΣ. [ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΣ ΕΝΑ ΘΕΟ] της αλήθειας και της [ΧΑΖΟ] χαράς.
Η Ανάληψη του Κυρίου - Άρθρο του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας κ. Ειρηναίου

Μία από τις φυσικές αδυναμίες του ανθρώπου είναι η μεροληψία. Το ότι δηλαδή βλέπει μόνο ένα μέρος της αλήθειας και αυτό συνήθως λαμβάνει υπ’ όψιν του. Αν έβλεπε τα πράγματα σφαιρικά ή με υπομονή, αν ήξερε να περιμένει, τότε θα κατανοούσε περισσότερο την αλήθεια. Θα έβλεπε πληρέστερη εικόνα και θα πορευόταν διαφορετικά. Βέβαια, πρέπει να πούμε πως η αδυναμία αυτή δεν προέρχεται πάντα από την άδικη πρόθεση του ανθρώπου. Πολλές φορές πηγάζει από την συναισθηματική ένταση και άλλες από την πνευματική ανωριμότητα.
Κάπως έτσι θεωρούμε πως ένιωσαν οι μαθητές του Χριστού κατά την ώρα της Αναλήψεώς Του. Δεν είχαν λάβει το Άγιο Πνεύμα ακόμη. Έζησαν όμως σαράντα μέρες με τον αναστημένο Δάσκαλό τους, τον άκουσαν, τον άγγιξαν, έφαγαν μαζί του. Γνώρισαν και βίωσαν τον αναστημένο Χριστό. Είναι οι άνθρωποι που τον είδαν να πεθαίνει στον Σταυρό, να θάπτεται στον τάφο, να πονούν με τον τριήμερο αποχωρισμό Του. Οι ίδιοι άνθρωποι τον έζησαν και μετά την Ανάστασή Του. Για το λόγο αυτό μετά την Ανάληψή Του «ὑπέστρεψαν εἰς Ἱερουσαλὴμ μετὰ χαρᾶς μεγάλης»[1].
Αυτή η αίσθηση είναι ακριβώς η ολοκλήρωση του έργου της Θείας Οικονομίας, δηλαδή της σωτηρίας του ανθρώπου και της επιστροφής του στον Παράδεισο.
Οι Απόστολοι έζησαν την αλήθεια της Αναστάσεως και την χαρά της Αναλήψεως. Γι’ αυτό και δεν δίστασαν στιγμή να μαρτυρήσουν για τον Χριστό, τον Θεό της αλήθειας και της χαράς.
Ἀρχιμανδρίτης Παῦλος Ντανᾶς, Μόνο ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία διατήρησε ἀπαραχάρακτη τή διδασκαλία τοῦ Χριστοῦ, τῶν ἁγίων Ἀποστόλων καί τῶν ἁγίων Πατέρων.

Ἀρχιμανδρίτης Παῦλος Ντανᾶς
Ἱεροκῆρυξ
ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Προς
Τόν Οἰκουμενικόν Πατριάρχην Κωνσταντινουπόλεως καί Νέας Ρώμης ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΝ
(6/6/2025)
Παναγιώτατε, τήν εὐχή Σας,
Μέ θλιβερή κατάπληξη ἀνέγνωσα τό πλῆρες κείμενο τῆς δηλώσεως πού κάνατε στίς 21 Ἀπριλίου 2025, Δευτέρα τῆς Διακαινησίμου ἑβδομάδος, γιά τό ἄγγελμα τῆς ἐκδημίας τοῦ Πάπα Φραγκίσκου.
Ὁμολογῶ ὅτι δέν ὁμιλεῖτε ὡς Ὀρθόδοξος κληρικός τῆς Μίας, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας. Δέν κάνετε καμμία ἀπολύτως διάκριση μεταξύ ὀρθῆς πίστεως καί κακοδοξίας, οὔτε τονίζετε τό γεγονός, ὅτι ὁ Πάπας Φραγκίσκος καί ὅλοι οἱ Πάπες μετά τό Σχίσμα (1054 μ.Χ.) εἶναι Αἱρετικοί.
Ἀπό τήν πρώτη στιγμή, δηλώσατε ὅτι στάθηκε «γνήσιος φίλος τῆς Ὀρθοδοξίας». Ἀλήθεια, ποιά εἶναι ἡ σχέση ἑνός Ὀρθοδόξου Ἱεράρχου μέ ἕναν αἱρετικό κληρικό; «Τίς δέ κοινωνία φωτί πρός σκότος»; (Β΄ Κορ. 6,14). Ὁ κάθε Ὀρθόδοξος κληρικός καί πολύ περισσότερο ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης φέρει στούς ὤμους του ὅλη τήν ἱερά ἁλυσίδα τῶν ἁγίων Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας μας. Ὁ αἱρετικός, ὅμως, Πάπας εἶναι ὁ μεγαλύτερος ἐχθρός, ὅπως γνωρίζουμε πολύ καλά ἐμεῖς οἱ Ἕλληνες καί Ὀρθόδοξοι χριστιανοί. Μόνο ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία διατήρησε ἀπαραχάρακτη τή διδασκαλία τοῦ Χριστοῦ, τῶν ἁγίων Ἀποστόλων καί τῶν ἁγίων Πατέρων.
π. Ευάγγελος, ο "Ορθόδοξος" Ιεραπόστολος, Αγαπώ, σέβομαι, τιμώ τον Οικουμενικό Πατριάρχη, τον Βαρθολομαίο. Να το ξέρετε.
Παρασκευή 6 Ιουνίου 2025
Η Αλεξανδρούπολις του Αλεξανδρουπόλεως Ανθίμου και η Αλεξάνδρεια του (κρυφο-Αρειανού) επισκόπου Γρηγορίου.
Ο Διαθρησκειακός Οικουμενισμός, οι «Αρειανισταί»
και το «Διεθνές Παρατηρητήριον»
Μέρος β΄
Θέμα: Πιστεύω εις μίαν «πρότυπον εκκλησιαστικὴν πόλιν». Η
Αλεξανδρούπολις του Αλεξανδρουπόλεως Ανθίμου και η Αλεξάνδρεια του
(κρυφο-Αρειανού) επισκόπου Γρηγορίου.
«Αν
ο Θεός δεν επανορθώση ταχέως τας ιδικάς μας παραλείψεις και δεν αποδώση
δικαιοσύνην εις την Εκκλησίαν [κινδυνεύουν και τα δύο· να καταστραφούν μετ’
ολίγον οι εκκλησιαστικοί κανόνες και η πίστις της Εκκλησίας]»
(Μέγας Αθανάσιος)
Αγαπητοί
εν Χριστώ αδελφοί και πατέρες, Χριστός Ανέστη.
Εξ
αφορμής της ιδρύσεως από την Εκκλησία της Ελλάδος, του Εκκλησιαστικού ιδρύματος
«Διεθνές παρατηρητήριον θρησκευτικού φονταμεταλισμού (=φανατισμού)» της Ιεράς
Μητροπόλεως Αλεξανδρουπόλεως, αναφερθήκαμε, στο Πιστεύω των Οικουμενιστών «Εις
μίαν πρότυπον εκκλησιαστικήν πόλιν», δηλ. την εργαλειοποίηση των
πολυπολιτισμικών - πολυθρησκευτικών πόλεων, τύπου Αλεξανδρούπολης με σκοπό να
πλανήσουν εάν είναι δυνατόν τους «εκλεκτούς - εκλεγμένους» άρχοντες με κοσμική
ή εκκλησιαστική εξουσία εναντίον της Εκκλησίας, εναντίον προσώπων αλλά και
ομάδων (που στηρίζουν κάποιον αγωνιστή επίσκοπο ή ιερέα ή μοναχό που σαφώς αγωνίζεται
υπέρ πίστεως και πατρίδος).
Επιπλέον αναφερθήκαμε στον διάδοχο του Λούθηρου, στον μεταρρυθμιστή Ιωάννη Καλβίνο (1538), ο οποίος «Ὠργάνωσε [μίαν] νέαν Ἐκκλησίαν, ὥρισε τοὺς προϊσταμένους καὶ τοὺς κήρυκας καὶ [εν τέλει πέτυχε] νὰ μεταβάλη τὴν Γενεύην εἰς μίαν πρότυπον ἐκκλησιαστικὴν πόλιν·», καθώς «εἶχε μὲ τὸ μέρος του καὶ τοὺς ἄρχοντας τῆς πόλεως», και ΤΟΤΕ ήταν που «ἤρχισε νὰ χρησιμοποιῆ τὴν κρατικὴν ἐξουσίαν, διὰ νὰ ὑποχρεώση τοὺς κατοίκους νὰ συμμορφώσουν τὴν ζωὴν των σύμφωνα μὲ τὴν χριστιανικὴν διδασκαλίαν, ὅπως τὴν ἐδίδασκε αὐτός… [ΤΟΤΕ λοιπόν] Ἐξετράπη… εἰς πολλάς ὑπερβολάς καὶ ἤθελε τὰ ὄργανα τῆς πολιτείας νὰ παρακολουθοῦν κατὰ τρόπον ἀστυνομικόν τούς πολίτας καὶ νὰ ἐξακριβώνουν κατὰ πόσον αὐτοὶ ἐζοῦσαν μίαν χριστιανικὴν ζωήν…» [1].
Ο π. Δήμος Σερκελίδης – Καταγγέλλει τον Αρχιεπίσκοπο Κύπρου ότι εκφράζει «αιρετικές – οικουμενιστικές θέσεις»
Σε καταγγελία εναντίον του Αρχιεπισκόπου Κύπρου Γεώργιου, προχώρησε ο ιερέας Δήμος Σερκελίδης. Χαρακτηρίζει ανυπόστατη την απόφαση του Αρχιεπισκόπου να τον θέσει σε εξάμηνη αργία και ζητεί την ακύρωσή της.
Σε ανακοίνωσή του ο ιερέας αναφέρει πως κατέθεσε σήμερα ενώπιον της Ιεράς Συνόδου καταγγελία κατά του Μακαριωτάτου.
Συγκεκριμένα, όπως σημειώνει, καταγγέλλει τον Μακαριώτατο κ. Γεώργιο, ότι:
● Συνεκρότησε παράνομο Επισκοπικό Δικαστήριο κατά παράβαση πλήθους διατάξεων του Καταστατικού Χάρτη της Εκκλησίας της Κύπρου, προκειμένου να με τιμωρήσει χωρίς δίκη και έτσι να πετύχει την σπίλωσή μου ως αιρετικού «αποτειχιστή».
● Εφεύρε μια ανύπαρκτη αίρεση, τον «αποτειχισμό», προκειμένου να συκοφαντήσει εμένα, αλλά και κάθε άλλον ευλαβή κληρικό που θα θελήσει στο μέλλον να αντισταθεί στην παναίρεση του Οικουμενισμού.
Δευτέρα 2 Ιουνίου 2025
Άγιος Νεομάρτυς Κωνσταντίνος ο εξ Αγαρηνών (+ 2 Ιουνίου 1819)

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΛΑΣΗΣ, Μένει να αποδειχθεί στην πράξη!
ΤΙΜΑΤΑΙ
ΠΡΩΗΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΕ «ΝΑΙ» ΣΤΗΝ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΡΕΣΠΩΝ, ΑΠΟ
ΠΟΝΤΙΟΥΣ;
Είναι γεγονός. Μάλλον θα είναι γεγονός στις 5 Ιουνίου 2025, εκτός κι αν υπάρξει μέριμνα απ’ τους ιθύνοντες. Διαβάζουμε στην ιστοσελίδα του δήμου Εορδαίας ( www.eordaia.gov.gr/1ο-πανελλήνιο-φεστιβάλ-ποντιακού-θεάτ/ ) ότι πραγματοποιείται φεστιβάλ Ποντιακού Θεάτρου, στο Πνευματικό Κέντρο Πτολεμαΐδας, σε συνδιοργάνωση με την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας και τον Σύνδεσμο Ποντιακών Σωματείων Δυτικής Μακεδονίας και Ηπείρου, με κοινό όραμα τη διαφύλαξη και ανάδειξη του Ποντιακού Πολιτισμού. Στο αναλυτικό πρόγραμμα του φεστιβάλ ( στη δεύτερη αφίσα της ιστοσελίδας ) φαίνεται καθαρά το εξής: « Απονομή Τιμητικού Βραβείου στον Θέμη Μουμουλίδη ». ΣΕ ΠΟΙΟΝ; Ναι, καλά διαβάσατε. Στον πρώην βουλευτή της Εκλογικής Περιφέρειας Κοζάνης, την περίοδο που Κυβέρνηση ήταν ο « Σύριζα » με τους « Ανεξάρτητους Έλληνες ». Την περίοδο που