Η ΠΑΡΑΜΕΤΑΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ
ΚΡΗΤΗΣ ΚΑΙ Ο π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ!
Αγαπητοί εν
Χριστώ αδελφοί, ο άγιος Πέτρος είπε το γνωστό’ «Καλόν ἐστιν ἡμᾶς ὧδε εἶναι…» (Ματθ. 17,4), και οι παραμορφωμένη
Σύνοδος της Κρήτης επιμένει ότι πρέπει να παραμείνουμε πιστοί στις αποφάσεις της!
Εμείς οι αγράμματοι θεολογικά θα προτιμήσουμε το δρόμο της Αλήθειας, και σ’
αυτήν μας’ την σκιασμένη πορεία που την Σκεπάζει ο φόβος της Συνόδου αυτής,
κρατούμε ως πυρσό το λόγο του π. Αυγουστίνου Καντιώτη, που σείει συνειδήσεις!
Αγαπητοί
αδελφοί και φίλοι του Χριστού, πριν αναφερθούμε στο γεγονός της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Χριστού, θα
χρησιμοποιήσουμε μια σκάλα ,που μας χαρίζει ο άγιος Ιωάννης της Κλίμακος,
προκειμένου να ξεπεράσουμε το φυσικό (από ανθρώπους κατασκευασμένο!) εμπόδιο
που ορθώνεται μπροστά μας, και δεν είναι άλλο από την Κακοσύνοδο της Κρήτης.
Ο Άγιος Ιωάννης μας λέει πως: << Το «ΑΠΟ ΘΕΟΥ άρχεσθαι»
είναι ορθόν και πρέπον, εφ᾿ όσον απευθύνομαι
προς υπηρέτας του Θεού >>.
Το «ΑΠΟ ΘΕΟΥ
άρχεσθαι», μας βοηθάει φίλοι μου’ στην ανύψωση του νου μας, και κάνει τον «απλό
πιστό» άνθρωπο’ «Υπηρέτη του Θεού», και ως «Υπηρέτες
του Λόγου της αληθείας» γινόμαστε και συντελεστές της ονομαζόμενης «Θρησκευτικής αναζωπύρωσης», την οποία έχει
τόσο ανάγκη’ η εποχή μας και οι νέοι μας. Είναι γνωστό σε όλους μας ότι άλλο
θεμέλιο - εκτός από τον «Παλαιό των ημερών», δηλαδή τον Ιησού Χριστό (όπως των κηρύττουν οι άγιοι
Πατέρες μας) - δεν ΥΠΑΡΧΕΙ!
Αν τώρα,
αναζητήσουμε το «Από Θεού άρχεσθαι», στα πρακτικά της Συνόδου της Κρήτης, δεν
πρόκειται να το εντοπίσουμε πουθενά! γιατί
πολύ απλά η Σύνοδος αυτή δεν έχει καμία σχέση με τις «Παλαιές» Συνόδους. Ο π. Γεώργιος Μεταλληνός ενώνει την φωνή του με τους Πατέρες της ‘’ΣΥΝΑΞΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΩΝ’’ και μας δείχνει το στέρεο θεμέλιο πάνω στο οποίο θα πρέπει να τοποθετήσουμε (και εμείς οι απλοί πιστοί) την παραπάνω σκάλα ανύψωσης του νου μας!
πολύ απλά η Σύνοδος αυτή δεν έχει καμία σχέση με τις «Παλαιές» Συνόδους. Ο π. Γεώργιος Μεταλληνός ενώνει την φωνή του με τους Πατέρες της ‘’ΣΥΝΑΞΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΩΝ’’ και μας δείχνει το στέρεο θεμέλιο πάνω στο οποίο θα πρέπει να τοποθετήσουμε (και εμείς οι απλοί πιστοί) την παραπάνω σκάλα ανύψωσης του νου μας!
Το στέρεο
θεμέλιο!
Με μία φωνή, στις 30 Ιουνίου 2016 (λίγες μέρες
μετά την ¨Σύνοδο¨) η Σύναξις Ορθοδόξων Κληρικών και Μοναχών, σε ανακοίνωσή της με
επικεφαλίδα: << Η «Σύνοδος» του
Κολυμπαρίου Κρήτης και η σύμπλευσή της με τον Οικουμενισμό >>, είπε: << Οι ανησυχίες και η αγωνία του
υγιούς πληρώματος της Εκκλησίας για την έκβαση των εργασιών της λεγόμενης Αγίας
και Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας επαληθεύτηκαν. Η σύναξη αυτὴ δεν είναι
ούτε σύνοδος ούτε αγία ούτε μεγάλη. Δεν είναι σύνοδος, διότι δεν έχει τίποτε
κοινὸ με τις συνόδους της Ορθοδόξου Εκκλησίας· διακόπτει τὴν παράδοση των ορθοδόξων
συνόδων, δεν αποτελεί συνέχειά τους, συνιστά συνοδικὴ παρεκτροπὴ και
κανονικὴ καινοτομία. Η εκκλησιολογικά κυνική και προκλητική ομολογία του αρχιεπισκόπου
Αλβανίας ότι «δεν είναι αντίγραφο των παλαιών
συνόδων αλλά ένα νέο είδος συνόδου», επαινεθείσα απὸ τον πρωτοστάτη του
Οικουμενισμού, οικουμενικό πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, τον και πρόεδρο της
«Συνόδου», καθιστά όλους τους συμμετέχοντες αρχιερείς, που την αποδέχθηκαν αδιαμαρτύρητα,
καινοτόμους και παραβάτες της μακραίωνης συνοδικής καὶ κανονικής παραδόσεως της
Εκκλησίας καὶ υποκείμενους στην κρίση μιας μελλοντικής αληθούς Αγίας καὶ
Μεγάλης Συνόδου>>. [ aktines.blogspot.com/2016/06/blog-post_804.htm ].
«ΔΕΝ ΕΒΛΑΨΑΝ
ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΤΟ ΛΑΟ» (π. Αυγουστίνος).
Είναι
συνήθεια των οικοδόμων, όταν ένας ανεβαίνει στην σκάλα του έργου, άλλος να την
κρατάει’ σταθερά! Τι; Τι αδελφοί μου; Όχι μόνον, οι άνθρωποι αυτοί αλλά και άλλοι τόσοι να γράψουν και ξαναγράψουν για την ‘’Κακοσύνοδο’’
της Κρήτης, εάν εμείς μείνουμε «ακίνητοι
μέσα στην λασπουριά, μέσα στην λίμνη» της άγνοιας και της αδράνειας, και δεν
κινηθούμε… τότε σίγουρα το δικό μας «κρέας», θα είναι «αηδέστατο» (π.
Αυγουστίνου. Από το βιβλίο της Ανδρονίκης Π. Καπλάνογλου με τίτλο: ΡΙΧΝΩ ΤΟΝ ΚΟΥΒΑ
ΜΟΥ ΒΑΘΙΑ, σελ.25). Ο Θεός έδωσε το
αυτεξούσιο και σε εμάς, όπως και το «Ομάς»!
Μας έδωσε το δικαίωμα της ομάς! Της ομάδας!
Ο π. Αυγουστίνος λέγει πως «Τέτοιοι είνε και οι σύλλογοι απέναντι στην
Εκκλησία.(!) Δεν βλάψαν οι σύλλογοι. Κανείς θρησκευτικός σύλλογος δεν έβλαψε το
λαό… Αν δεν υπήρχαν… οι σύλλογοι αυτοί, οι
δεσποτάδες θα είχαν σαπίσει μέσα στην λασπουριά της αδιαφορίας των…..
Δεν λέγω για τον δεσπότη τον καλό ο οποίος είναι μία εξαίρεσις ’ εγώ μιλάω από περιωπής, και λέω ποια
είναι η πραγματικότητα κατά κανόνα. Εάν δεν υπήρχε η ιδιωτική πρωτοβουλία, οι
σύλλογοι, οι δεσποτάδες δεν θα ξυπνούσανε ποτέ…. Συνεπώς, για να είμεθα
δίκαιοι, και ημείς ευχώμεθα στο Θεό,
να ξυπνήσουν οι εβδομήντα δεσποτάδες της Ελλάδος….. αλλά δεν θα
επιτρέψουμε σε κανέναν ιεράρχη να μπη να διαλύση μια στέγη όπου περιθάλπονται
ψυχές…», και τέτοια
«Στέγη» αδελφοί μου! είναι οι Ναοί της πόλη μας , είναι η Ενορία μας, είναι η Μητροπολιτική
μας περιφέρεια, είναι η μάνα μας η Ορθοδοξία που στεγάζει από παλιά και όλους τους αγίους
και μεγάλους <<Φίλους>> των
μαχόμενων ανθρώπων!
Αυτούς, τους
φίλους του Χριστού δεν θα επιτρέψουμε ( όσο περνάει από το χέρι μας) σε κανέναν
ιεράρχη να τους προσβάλει, αλλά ούτε και να μπη’ για να διαλύση την Μητροπολιτική μας στέγη, όπου περιθάλπονται ψυχές’ οι δικές μας και των παιδιών μας! Οι Άγιοι γέροντες του τόπου μας, που είναι οι
αληθινοί φίλοι των Αγγέλων και οι γνήσιοι δούλοι του Χριστού… αυτοί λοιπόν και μόνο είναι και οι δικοί μας φίλοι, και αυτήν την <<φιλία/σκάλα >> επιθυμούμε
να την κρατήσουμε όσο το δυνατόν ποιο σταθερά (με
την χείρα μας) με την χάρη του Χριστού και της Παναγίας μας.
Ο Θεός, «ετίμησε όλα τα λογικά όντα που εδημιούργησε με το δώρο του
αυτεξουσίου». Ο άγιος Ιωάννης της Κλίμακος πάλι λέγει:
<< Αυτού λοιπόν του αγαθού και υπεραγάθου καὶ παναγάθου Θεού καὶ βασιλέως
μας, ο οποίος ετίμησε όλα τα λογικά όντα που εδημιούργησε με το δώρο του αυτεξουσίου, άλλοι είναι φίλοι Του και άλλοι γνήσιοι δούλοι Του. Άλλοι είναι αχρείοι δούλοι Του και άλλοι τελείως αποξενωμένοι απ᾿ Αυτόν. Υπάρχουν
τέλος και αυτοὶ που είναι εχθροί Του, καίτοι είναι αδύνατοι καὶ ανίσχυροι
>>.
Κρίνοντας με βάση τον παραπάνω λόγο, και
σύμφωνα με’ το 99/100 που δεν
εκκλησιάζεται (δεν γνωρίζει, δεν ασχολείται ενεργά, κ.ο.κ.): όλοι μας γίναμε ‘’ξένοι Χριστού’’ και
παράξενοι Χριστιανοί, «τελείως αποξενωμένοι απ᾿ Αυτόν»,!
Όμως
ο Χριστός αδελφοί μου, μας ετίμησε με το δώρο του αυτεξουσίου!
Ο Δημήτριος
Ι. Τσελεγγίδης καθηγητής του Α.Π.Θ γράφει σχετικά’ σε άρθρο του με τίτλο’ ΤΟ ΑΥΤΕΞΟΥΣΙΟ TOΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ Η ΧΑΡΗ ΤΟΥ
ΘΕΟΥ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ: << Είναι σε όλους γνωστό, ότι ο άνθρωπος
δημιουργήθηκε κατ' εικόνα του δημιουργού του (Γεν. 1, 27) ως λογική
και αυτεξούσια φύση[2]. Κατ' εικόνα και αυτεξούσιο είναι άρρηκτα ενωμένα. Άλλωστε,
κατά τον άγιο Ιωάννη τον Δαμασκηνό, το κατ' εικόνα φανερώνει το νοερό και το
αυτεξούσιο… [3]. Γι' αυτόν τον λόγο και ο άγιος Νικόλαος Καβάσιλας ταυτίζει
το αυτεξούσιο του ανθρώπου με τον ίδιο τον άνθρωπο. Είναι το ίδιο να λέγει
κάποιος, ότι έχασε την ελευθερία του και έχασε τον άνθρωπο[4], παρατηρεί
χαρακτηριστικά>> < [2] Βλ. αγίου Γρηγορίου
Παλαμά, Κεφάλαια φυσικά κ.λ.π. 47, PG 150, 1150Α. [3] Έκδοσις ακριβής της ορθοδόξου πίστεως, 2,
12, PG 94, 320. [4] Περί της εν Χριστώ
ζωής, Λόγος Ε', PG 150, 638C.> [ http://www.impantokratoros.gr/tselegidis-aytexousio.el.aspx
].
<< Είναι το ίδιο να λέγει
κάποιος, ότι έχασε την ελευθερία του και έχασε τον άνθρωπο >> (Άγιος
Νικόλαος Καβάσιλας).
Ο άγιος της
Κλίμακας ανυψώνει τον νου μας στο τέρμα της σκάλας! Μετά από τα παρακάτω άγια
και όντως μεγάλα λόγια του, η θέα της δικής μου Μεταμόρφωσης, αλλά και της
δικής σου Μεταμόρφωσης αδελφέ γίνεται εφικτή!
ΚΛΙΜΑΞ:
<< Φίλους κατ᾿ εξοχὴν του Θεού,
ω ιερὲ φίλε, εμείς οι αμόρφωτοι θεωρούμε τις νοερὲς καὶ ασώματες δυνάμεις των αγγέλων.
Γνησίους δούλους του Θεού εκείνους
που εξετέλεσαν και εκτελούν το πανάγιο θέλημά Του ακούραστα και χωρὶς καμμία
παράλειψι. Αχρείους δούλους ονομάζουμε
αυτοὺς που αξιώθηκαν μεν να λάβουν το άγιον Βάπτισμα, δεν εφύλαξαν όμως γνήσια τις
προς τον Θεὸν υποσχέσεις τους. Ως
ξένους και εχθροὺς του Θεού θα εννοήσωμε αυτοὺς που είναι αβάπτιστοι ή δεν
έχουν ορθή πίστι. Αντίπαλοι τέλος του
Θεού είναι εκείνοι οι οποίοι όχι μόνον επέκρουσαν και επέρριψαν από την
ζωή τους το θέλημα του Κυρίου, αλλά και πολεμούν με πάθος αυτοὺς που το τηρούν
>>. [ http://www.imaik.gr/?p=6303 ].
Εάν και τώρα
αδελφοί μου ο νους μας κολλάει στην λάσπη της Συνόδου αυτής και δεν
αναγνωρίζει, «Ως ξένους και εχθροὺς
του Θεού [θα εννοήσωμε] αυτοὺς που είναι αβάπτιστοι ή δεν έχουν ορθή πίστι» , όπως
οι της Ρωμαιοκαθολικής <<Εκκλησίας>>… εάν πάλι ο νους μας δεν
διακρίνει ότι: «Αντίπαλοι τέλος του Θεού
είναι εκείνοι οι οποίοι όχι μόνον επέκρουσαν και επέρριψαν από την ζωή τους το
θέλημα του Κυρίου, αλλά και πολεμούν με
πάθος αυτοὺς που το τηρούν»……………
ΕΠΙΜΕΤΡΟ
Η φωνή του π. Αυγουστίνου σήμερα έρχεται από τον ουρανό!
Ο «γνήσιος φίλος» του Χριστού, μυστικά μας λέει:
<< 2. Η ΦΩΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ
«Αὐτοῦ ἀκούετε» (Ματθ. 17,5)
Ας ανεβούμε, αδελφοί μου, ας ανεβούμε κ᾿ εμείς σήμερα στο
όρος Θαβώρ. Όχι σωματικώς, αλλά ψυχικώς· ας ανεβούμε νοερώς, δια της πίστεως.
Καὶ τότε με τα μάτια της πίστεως θα δούμε τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό….. >> [ http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=54665#more-54665 ].
Τέλος προς δόξαν του Υιού
του Θεού αναφέρουμε τα λόγια του
αποστόλου Παύλου, που θυμίζουν τα περί «Στέγης /Οίκου»……
Ας
θυμηθούμε, «Το «ΑΠΟ ΘΕΟΥ
άρχεσθαι» είναι ορθόν και πρέπον, εφ᾿ όσον απευθύνομαι προς υπηρέτας του Θεού»,
και ας ακούσουμε ότι’ ο Ιησούς είναι ανώτερος από το Μωυσή
( και από κάθε πατριάρχη’ που «Σκέπη» και «Σκιάζει» αντί να εισάγει’ το Θαβώριο
φως!)
Ο Ιησούς είναι ανώτερος από το Μωυσή!
Ο απ.
Παύλος γράφει: << 1 Συνεπώς,
αδελφοί άγιοι, μέτοχοι επουράνιας κλήσης, κατανοήστε τον απόστολο και αρχιερέα
της ομολογίας μας, τον Ιησού, ο οποίος
είναι πιστός σ’ Αυτόν που τον έκανε έτσι, όπως ήταν και ο Μωυσής σε όλο τον οίκο του Θεού. Γιατί αυτός έχει αξιωθεί περισσότερη δόξα παρά
ο Μωυσής, καθόσον περισσότερη τιμή
από τον οίκο έχει εκείνος που τον κατασκεύασε. Γιατί κάθε
οίκος κατασκευάζεται από κάποιον, αλλά εκείνος που κατασκεύασε τα πάντα
είναι ο Θεός. Και αφενός ο Μωυσής ήταν
πιστός σε όλο τον οίκο του Θεού ως υπηρέτης,
για να μαρτυρεί εκείνα που θα λέγονταν,
αφετέρου ο Χριστός είναι πιστός ως Υιός στον οίκο του. Οίκος του είμαστε εμείς, αν βέβαια
κατέχουμε την παρρησία και το καύχημα της ελπίδας μέχρι το τέλος
σταθερή. [ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΑΠΟΣΤ. ΠΑΥΛΟΥ ΠΡΟΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: 1,6 ] [ http://users.sch.gr/aiasgr/Kainh_Diathikh/Pros_Ebraious_Epistolh/Pros_Ebraious_Epistolh_kef.3.html ].
ΜΕ ΤΙΜΗ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Β.
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΙΕΡΟΨΑΛΤΗΣ
ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ 6
ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2016 (Σάββατον. Η ΘΕΙΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΙΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΟΣ
ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ)
[ΠΗΓΗ: http://www.ptolemaidanews.gr/new/news.php?lang=173&cat=142&id=18698].