Σελίδες

Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2016

«ΑΝΑΚΩΧΗ ΤΕΛΟΣ»![Η ΚΑΚΙΑ ΚΑΙ Η ΑΡΕΤΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΕΣ!!!]

ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΠΡΕΣΠΩΝ ΚΑΙ ΕΟΡΔΑΙΑΣ

- ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ  4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016 ΚΑΙ ΩΡΑ 6.00 μ.μ. ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ, ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ: «Ὁ ρόλος τῶν λαϊκῶν μέσα στὴν Ἐκκλησία μετὰ τὴν “Πανορθόδοξη Συνοδο”».


ΣΥΛΛΟΓΟΣ  «ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ»:

Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί και φίλοι,

Έχοντας εξ αρχής υπόψη μας την προφητεία του μέγα Αντωνίου που λέει ότι:  <<Έρχεται καιρός, που θα γίνουν οι άνθρωποι μανιακοί κι αν ίδουν κανέναν (φρόνιμον), που δεν θάναι [μανιακός!], θα εξεγερθούν εναντίον του, λέγοντας του, ότι, Σύ μανιάζεις, επειδή δεν θάναι όμοιός τους>>(ΒΙΒΛΙΟΝ: Ο ΜΕΓΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Β. ΡΗΓΟΠΟΥΛΟΥ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2008 σελ. 168), συνεχίζουμε με παρακλητικό λόγο και λέμε,

Είναι γνωστό ότι δεν υπάρχει όπλο που να κατασκευάστηκε και να μην χρησιμοποιήθηκε π.χ. η ατομική βόμβα τον 20ο αιώνα!  Η κατεξοχήν πάλι επιστημονική εποχή μας  περηφανεύεται και πάλι για την κατασκευή των πυρηνικών κεφαλών (Βόμβα Υδρογόνου) που ''κρύβουν μέσα τους'' τόση μα τόση μανία- καταστροφική δύναμη. Ένας  χημικός επιστήμονας στο βιβλίο του με τίτλο «Στο χείλος της αβύσσου» εικάζει το τέλος του Οίκου μας, δηλαδή του κόσμου, εξαιτίας αυτών των υπέρ όπλων! 

Για εμάς  όμως που σήμερα ζούμε ημέρες θρησκευτικής σχιζοφρένειας και που αντιστεκόμαστε  με τη Χάρη του Θεού στην μανία των ονομαστών Οικουμενιστών, των μεγάλων αυτών θρησκευτικών κεφαλών του 21ου αιώνα, ο κίνδυνος πάλι και η εσχατολογική απειλή είναι μεν μεγάλη αλλά έρχεται ως πλάνη από αλλού...!
Τα παραπάνω, τα περί ''κεφαλών'', ας γίνουν τώρα η γέφυρα για να περάσουμε σε μια άλλη καταστροφική δύναμη που κρύβεται μέσα μας, στον οίκο της καρδιάς μας , που είναι ο Θυμός. Ο κακός θυμός!

Ο ΘΥΜΟΣ! [Η ΚΑΚΙΑ ΚΑΙ Η ΑΡΕΤΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΕΣ!!!]
Ο θυμός είναι κατά μία έννοια βόμβα πυρηνική, και είναι αδύνατον ο άνθρωπος του Θεού να μην θυμώσει, ειδικότερα απέναντι στα νέα είδη αδικίας, π.χ. Μεταπατερικότητα, συμπροσευχές, «Δήθεν Αγιότατοι Πάπες», «Ορθόδοξοι δήθεν ψάλτες που υμνούν το θεό μαζί και τον πάπα!», «Ορθόδοξοι δήθεν κληρικοί και λαϊκοί που λένε ότι η ιστορική Ρωμαιοκαθολική εκκλησία διαθέτει ‘’άγιο βάπτισμα’’ και προσεχώς ‘’Ποτήριον σωτηρίας’’», κ.ο.κ.! Πράγματι, η διαχείριση του θυμού ομοιάζει με την διαχείριση της πυρηνικής ενέργειας και δεν είναι εύκολη υπόθεση. Αλλά, αν η ενέργεια, ειδικά σε είδος πυρηνικό, είναι  ‘’καθαρή’’ από περιβαλλοντολογικής άποψης,  δεν παύει όμως να είναι η πιο επικίνδυνη και ρυπογόνα  όταν χαθεί ο έλεγχος … [ Μαζί με τις παραπάνω γραμμές θυμίζουμε στην αγάπη σας ότι  η ημέρα της συντελείας του κόσμου -που θα τυλιχθεί με φλόγες-  λέγεται και  «ημέρα θυμού του θεού»!]…
Σήμερα οι επιστήμονες της ψυχικής υγείας, γνωρίζοντας τα καταστροφικά αποτελέσματα του θυμού εισάγουν παντού αλλά και στα σχολεία όλου του άπειρου κόσμου,  έννοιες όπως της ανεκτικότητας, της ανοχής, κ.α.. Μπορεί  ο τρόπος αυτός να είναι  σήμερα ο αναγκαιότερος, λόγω της πολυπολιτισμικότητας, αλλά η υπερβολή που κρύβεται π.χ. μέσα σε φράσεις του τύπου «Όλα ίσα και όμοια», «Σεβασμός απόλυτος στην διαφορετικότητα, ακόμη και στις ποικίλες λατρευτικές  ιδιωτικές εκφράσεις  του χριστιανισμού», κ.ο.κ., οδηγεί σε αδιέξοδο και αργά ή γρήγορα σε μια μετωπική θρησκειο-λογική σύγκρουση!

Όμως μια τέτοια πολιτική-εκπαιδευτική τακτική θα γίνει αιτία μεγάλης καταστροφής και  ό,τι εννοώ το εννοώ εν σχέση με την οργή του θεού που αργά ή γρήγορα πρόκειται να έλθει πάνω στον κόσμο της απείθειας, αλλά και ημών των κατ’ όνομα χριστιανών, τον νέο λαό της απάθειας που πεισματικά αρνήτε και με το δαχτυλάκι του να βοηθήσει την κατάσταση που επικρατεί μέσα στους κόλπους της Ελλαδικής Εκκλησίας μας ειδικά μετά την λεγομένη «Αγία και Μεγάλη Σύνοδο» της Κρήτης! Τολμούμε δε να πούμε πως δίκαια ο Παύλος λέγει τους ‘’ΚΡΗΤΕΣ’’ ΨΕΥΤΕΣ! Πιθανόν να προφήτευε τότε, αυτά που έλαβαν χώρα μέσα στον κρητικό χώρο και ειδικότερα μέσα στην αυλή της Ανορθόδοξης Ακαδημίας της Κρήτης πριν 99 ημέρες από σήμερα! Λέμε πιθανόν…
Φτάσαμε έτσι αδελφοί σιγά-σιγά στο σημείο όπου η οικουμένη, η γη δηλαδή που αποτελεί τον Οίκο όλων μας, να γίνει μεν Οίκος ανεκτικότητας, και με μια άλλη θεώρηση «Οίκος-ανοχής»!  [Αλλά, «ἕως πότε ἀνέξομαι ὑμῶν;» (Ματθ. 17,17),λέγει Κύριος και πιθανόν να εννοεί αποκλειστικά όλους εμάς τους λαϊκούς αχρίστιανους που η καρδιά μας είναι δοσμένη 99/100 στην κοσμικότητα, εξάλλου Καρδιά= ο οίκος του Θεού!]

«ΑΝΑΚΩΧΗ ΤΕΛΟΣ»![Η ΚΑΚΙΑ ΚΑΙ Η ΑΡΕΤΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΕΣ!!!]   
Αδελφοί, 114 χρόνια υπομονής  ΦΤΑΝΕΙ, φωνάζουν οι αγιορείτες πατέρες!  «Ανακωχή τέλος» έκραξε με φωνή τρανή ο π. Μάξιμος Καραβάς!  Ένας αιώνας οικουμενιστικών δράσεων και αντιδράσεων δίχως την καταλυτική παρέμβαση του όλου σώματος των πιστών-που το αποτελούν όχι μόνον οι επίσκοποι, αλλά όλοι μαζί οι κληρικοί, οι μοναχοί και οι λαϊκοί- είναι αρκετός για να ''πυροδοτήσει'' τον καλό και δίκαιο θυμό μας.

Με τον δήθεν σεβασμό στην κοσμικότητα,  οι  οικουμενικοπατέρες επίσκοποι  και  οι μεταπτυχιακοί θεολόγοι-νομολόγοι μας, εισήγαγαν μέσα στους κόλπους της Αγίας Εκκλησίας μας- μετά την εν Κολυμπαρίο «Σύνοδο» της Κρήτης- έναν νέο τύπο πιστού οικουμενικής εμβέλειας  που το κύριο γνώρισμά του είναι η αδράνεια. Ο «πιστός θεατής»!   Ένας κενός -κατά πάντα και δια πάντα- άνθρωπος που θα απολαμβάνει από τον καναπέ του, το ζευγάρι των πρωταγωνιστών στις ποιο ιδιαίτερες και ‘’ιερές’’ σκηνές αγάπης! Ένας άνθρωπος  παρατηρητής,  θεατής, που θα απολαμβάνει  μεταξύ άλλων πολλών  και τα ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΠΛΕΟΝ  «εν Κολυμπαρίο» σκηνικά  (των ειδικών στα ΕΦΕ)…  
[Μαζί με τις παραπάνω γραμμές θυμίζουμε στην αγάπη σας ότι ο Ιερός Χρυσόστομος  λέγει πως δεν πρέπει  να ξεχνάμε ότι’ η ημέρα των αδρανών θα είναι  ημέρα του ολέθρου , της ολοσχερούς δηλαδή καταστροφής μας!]

ΚΑΤΑΣΤΟΦΟΛΟΓΙΑ-ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΑ. [Η ΚΑΚΙΑ ΚΑΙ Η ΑΡΕΤΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΕΣ!!!]
Αδελφοί, ίσως ήδη να μας κατηγορούν-εμάς τους Ορθοδόξους Χριστιανούς- ως καταστροφολόγους, ότι δήθεν δεν σεβόμαστε την «διαφορετικότητα» των άλλων «ΠΡΟΣΩΠΩΝ» και δεν αναγνωρίζουμε αυτούς (τους επισκόπους!)  που από αιώνες  έχουν αναπτύξει έναν ιδιαίτερο τρόπο πίστης και λατρείας προς το πρόσωπό τους,  και ότι τελικά  δεν είμαστε (οι λαϊκοί) ανεκτικοί, αγαπητικοί, ή αλλιώς, απλά και σύντομα, ότι εμείς οι θεολογικά αγράμματοι είμαστε το μόνο εναπομείναντα είδος  των «ρητόρων του μίσους» που δεν κατανοεί τις υψηλές θεωρίες τους και που θα πρέπει (να υποταγεί!)…
Ήρθε –λένε οι φίλοι και οι κατά σάρκα αδελφοί μας- ο καιρός να ενωθεί όλη η οικουμένη, και εννοούν πως ήρθε η ώρα να απαλλαγούν από τους ρήτορες του μίσους, κάνοντας αρχή (1975;) από το ξήλωμα των αγίων Πατέρων μας, αλλά και από των εν ζωή αγωνιζομένων (ορθοδόξως) πατέρων μας, κληρικών και μοναχών! Όμως ας είναι, ο Θεός γνωρίζει.

Ο ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΑΣ![Η ΚΑΚΙΑ ΚΑΙ Η ΑΡΕΤΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΕΣ!!!]
Θέλοντας τώρα να κάνουμε μια μετάβαση στο σήμερα,  σας θυμίζουμε ότι ο διάβολος που είναι ανθρωποκτόνος, όπως μας βεβαιώνει ο ίδιος ο Κύριος, ονομάζεται και ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΑΣ! Την ονομασία όμως αυτή την έχουν προσδώσει αρκετοί βιογράφοι αγίων και στους αγίους της Εκκλησίας μας, και μην σας παραξενεύει το ξένον αυτό άκουσμα! Στον βίο του Αγίου Δημητρίου και προστάτου όλης της Μακεδονίας μας, αλλά και όλης της Οικουμένης, ακούμε έναν εγκωμιαστή βιογράφο του να του λέγει’ «Ω, καταστροφέα του κακού»!
Αγαπητοί, ο Θεός γνωρίζει αλλά και εμείς οι λαϊκοί, οι αγράμματοι θεολογικά, γνωρίσαμε ότι όποιος μισεί τον αδελφό του δεν μπορεί να λέει τον Θεό Πατέρα! Αλλά, πατέρα του έχει τον διάβολο. Θέλοντας τώρα να δηλώσουμε προς πάντας την «αγνή πορεία» του συλλόγου μας, αλλά και αυτής της εκδήλωσης, και  επειδή δεν υπάρχει τίποτε πιο καταστροφικό από το ψέμα (δηλ. από την κολακεία και την συκοφαντία), που αποτελεί παραποίηση και διαστροφή της αλήθειας, καταθέτουμε και πάλι στην κρίση σας τα όσα και σήμερα αλλά και παλαιότερα έχουν ειπωθεί (από τον σύλλογο)..

ΟΙ ΚΟΛΑΚΕΣ ΚΑΙ Η ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ!
Ψάχνοντας πάλι  θεμέλιο για να στηρίξουμε τα όσα από καρδίας θα ακουστούν ή θα διαβαστούν από τους εν Χριστώ αδελφούς μας- την Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2016 στο Πνευματικό κέντρο της πόλης μας- δεν βρήκαμε άλλο καλύτερο από τον απολογητικό λόγο του αποστόλου Παύλου προς  τον δικαστή ονόματι Φίληκα.  Μετά από τις συκοφαντίες των Ιουδαίων ο άγιος των εθνών τους ονομάζει αδελφούς του και με την επιείκεια-ψυχραιμία  που τον χαρακτηρίζει  απαντά στο  τριπλό κατηγορώ, αν και τον έχουν ήδη ονομάσει επικίνδυνο, κοινό ταραχοποιό, και αιρεσιάρχη!

«ΤΟ ΚΑΤΗΓΟΡΩ»! Η ΚΑΚΙΑ ΚΑΙ Η ΑΡΕΤΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΕΣ!!! ΤΕΡΤΥΛΛΟΣ-ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Ο Τέρτυλλος, ειδήμον της  ρητορικής-δικηγορικής τέχνης [σχολ.: αν και αυτήν πλέον την διαχειρίζονται καλύτερα οι δημοσιογραφικοί κύκλοι (βλ. «Πνεύμα Πύθωνος» πληροφοριοδότησης!], κατηγορεί τον Παύλο και λέγει:

Πρώτον’  «Ευρόντες γαρ τον άνδρα τούτον λοιμόν ( δηλ. πανούκλα) και κινούντα στάσιν πάσι τοις Ιουδαίοις  τοις κατά την οικουμένην»… «Ευρήκαμεν –λέει ο κατήγορός του- τον άνδρα αυτόν επικίνδυνον, διότι είναι ταραχοποιός δημιουργών επεισόδια σκάνδαλα εις  τους Εβραίους όλης της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας» (‘’ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΩΛΩΝ’’).

-          Δεύτερη κατηγορία: «πρωτοστάτην τε της Ναζωραίων αιρέσεως», δηλαδή βρήκαμε αυτόν αρχηγόν της αιρέσεως του Ναζωραίου. «Η Ιουδαϊκή Θρησκεία-λέγει  ο π. Ιωήλ Γιαννακόπουλος- ήτο υπό την προστασία του Ρωμαϊκού Κράτους. Το σχίσμα λοιπόν, το οποίον έφερε ο Παύλος εις αυτήν δια του κηρύγματος του Χριστού, αντέκειτο προς τον νόμον τούτον κατά τον (κατήγορο) Τέρτυλλον» (ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΩΛΩΝ, ΣΕΛ. 391).

-          Τρίτη κατηγορία: «Ος και το ιερόν επείρασε βεβηλώσαι», δηλαδή προσπάθησε αυτός να ασεβήσει στον ιερό χώρο του Ναού της Ιερουσαλήμ «ον και εκρατήσαμεν και κατά τον ημέτερον νόμον ηθελήσαμεν κρίνειν», τον οποίον συλλάβαμε και θελήσαμε να τον δικάσουμε κατά τον Εβραϊκό  νόμον… (αλλά με την επέμβαση του φρούραρχου Λυσία, ο κατηγορούμενος βρίσκεται τώρα ενώπιον του Ρωμαίου διοικητή Φίληκα… και ο κατήγορος συνεχίζει): «Και συ εξετάζων τον κατηγορούμενον  θα δυνηθής να πεισθείς δι’ όλα αυτά, τα οποία κατηγορούμεν αυτόν...[Πόση δικηγορική τέχνη!]... «Συνεπέθεντο δε και οι Ιουδαίοι φάσκοντες ταύτα ούτος έχειν» Ο Αρχιερεύς Ανανίας μετά των πρεσβυτέρων Ιουδαίων, οι οποίοι παρευρίσκοντο εις την δίκην, ενέκριναν, ότι ταύτα πάντα είναι αληθή» (ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΩΛΩΝ, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΑΣ. ΡΗΓΟΠΟΥΛΟΥ,  Σελ. 392)…

Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί, επειδή η ιστορία διδάσκει ότι κανείς (κοσμικός άνθρωπος!) δεν διδάσκεται από την ιστορία(= ίσον άπειρος!). Και επειδή η εκκλησιαστική ιστορία διδάσκει ότι η μνήμη του Θεού δεν σβήνει ποτέ από τους εν ζωή Ορθοδόξους Χριστιανούς, παρά μόνο από τους αδρανείς που θάβουν το τάλαντό τους, κλείνουμε την δεύτερη επιστολή-πρόσκληση μας με την απάντηση που έδωσε ο απόστολος  των εθνών Παύλος στην δεύτερη  μόνο κατηγορία (ότι δηλαδή έφερε σχίσμα στην ιουδαϊκή Θρησκεία «δια του κηρύγματος του Χριστού»!).
 Τον ωνόμασαν αιρεσιάρχη, και αυτός με θάρρος και ευγένεια  (δίχως να υβρίζει αλλά καλώντας  αυτούς αδελφούς) λέγει:
-           «Ομολογώ σοι, ότι κατά την οδόν, ην λέγουσιν αίρεσιν, ούτω λατρεύω τω πατρώω θεώ» ότι ακολουθώ τον δρόμον, τον οποίον (οι αδελφοί μου εξ αίματος!) ονομάζουν αίρεσιν και με τον δρόμον αυτόν λατρεύω τον θεόν των πατέρων μου Αβραάμ, Ισαάκ και Ιακώβ… [Μέγα Φωτίου, Μαξίμου Ομολογητού, Γρηγορίου του Παλαμά, Κοσμά του Αιτωλού…. ] (ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΩΛΩΝ, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΑΣ. ΡΗΓΟΠΟΥΛΟΥ, ΣΕΛ. 393)....

ΜΕ ΤΙΜΗ

ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ  2 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016 [+Αγίων μαρτύρων ΑΚΙΝΔΥΝΟΥ, ΠΗΓΑΣΙΟΥ, ΑΦΘΟΝΙΟΥ, ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΥ, ΑΝΕΜΠΟΔΙΣΤΟΥ, ΚΑΙ Οσίου ΜΑΡΚΙΑΝΟΥ]