Σελίδες

Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2016

Ο ΒΛΕΠΩΝ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟ «ΚΟΙΝΟ ΠΟΤΗΡΙΟ»,, ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΒΛΕΠΟΝΤΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΙΝΟ «ΠΟΤΗΡΙΟ»!


ΘΕΜΑ:  Η «ΚΟΙΝΗ» ΕΥΘΥΝΗ  ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΙΕΡΕΩΝ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΗΜΩΝ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ! ΠΟΤΕ; ΟΤΑΝ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΓΙΑ ΣΕ ΕΤΕΡΟΔΟΞΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΠΙΣΤΟΥΣ…


ΤΟΤΕ ΠΡΟΔΩΣΕ ΕΝΑΣ ΣΤΟΥΣ 12,  ΣΗΜΕΡΑ;


Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί,

Ο ιερός Χρυσόστομος  μακαρίζει  τους  ακροατές του θείου λόγου αλλά και τον  καθένα που διδάσκει το λόγο του Θεού! Βλέποντας ότι οι ακροατές του,  ως νεοσσοί των χελιδονιών  κρέμονται  από τα χείλη του και  αρπάζουν τα νοήματα ξεσπά σε δοξολογία και λέγει:  <<Ποιος λοιπόν  δε θα μακάριζε και σας και μένα γι’ αυτά, επειδή απευθύνεται ο λόγος μου «σε ανθρώπους που ακούν». Κοινός ο κόπος, κοινό και το στεφάνι’ κοινό και το κέρδος, κοινός και ο μισθός. Γι’ αυτό και ο Χριστός μακάρισε τους μαθητές λέγοντας’ «είναι μακάρια τα μάτια σας γιατί βλέπουν, και τα αυτιά σας γιατί ακούν (Ματθ. 13,16).
Αδελφοί το ότι ακούν τα αυτιά μας  «είναι φανερό», αλλά  μαζί και «φοβερό»!
 Ότι «και τα μάτια σας βλέπουν» την Φαναριώτικη πολιτική του Οικουμενικού μας, και αυτό «είναι φανερό», αλλά  μαζί και «φοβερό»! Το ζητούμενο όμως είναι αν όλα αυτά τα βλέπουμε μέσα από το μάτι της Ορθόδοξης πίστης μας, μέσα από τις εντολές που ο ίδιος ο Θεός δια του Υιού του μας έδωσε! Τότε οι μαθητές Του αλλά και όλος ο κόσμος άκουγαν και έβλεπαν  τον διδάσκαλο, τον  Ιησού Χριστό, και  αυτό «είναι φανερό»!  Όμως ποιοι Τον πίστεψαν ως πατέρα και έδωσαν όχι μόνο τα νιάτα τους αλλά  και αυτήν την ζωή τους για χάρη Του;

Ο Κύριος μας είπε πως πολλοί θα ήθελαν να ζήσουν τις ημέρες εκείνες και να δουν τον Υιό του Θεού, πρόσωπο προς πρόσωπο, αλλά ας ακούσουμε και πάλι τον άγιο του Θεού να μας φανερώνει τον  μυστικό τρόπο της θέας του Θεού, που έμμεσα εξηγεί και το πως γίνεται και στις ημέρες μας να υπάρχουν άγιοι άνθρωποι που να συνομιλούν μαζί Του, αλλά και να Τον βλέπουν, όπως π.χ. ο άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης!

<<Όχι με τα μάτια του σώματος αλλά με τα μάτια της πίστης>>!

Ο άγιος Ιωάννης, κάνει για χάρη μας, μία βασική διάκριση και φυσικά ό,τι λέγει ισχύει μόνο για τους Ορθοδόξους!  Τονίζει: <<Αλλά ότι ακούν τα αυτιά σας είναι φανερό, ότι όμως και τα μάτια σας βλέπουν, όπως έβλεπαν τότε, θα προσπαθήσω να το αποδείξω αυτό για να μην είναι μισός ο μακαρισμός σας αλλά ολόκληρος. Τι λοιπόν έβλεπαν τότε οι μαθητές; Νεκρούς να ανασταίνονται, τυφλούς να βλέπουν, λεπρούς να καθαρίζονται, δαιμόνια να διώχνονται, χωλούς να βαδίζουν, κάθε αμάρτημα της φύσης να διορθώνεται.  Αυτά βλέπετε και εσείς τώρα, αν και όχι με τα μάτια του σώματος αλλά με τα μάτια της πίστης. Γιατί τέτοια είναι τα μάτια της πίστης’ βλέπουν εκείνα που δεν φαίνονται και κατανοούν εκείνα που δεν έγιναν ακόμη.  Από πού φαίνεται αυτό, το ότι δηλαδή η πίστη οδηγεί στη θέα και τη βεβαίωση εκείνων που δε βλέπονται; Άκουσε τον Παύλο που λέγει’ «η πίστη κάνει πραγματικά εκείνα που ελπίζουμε και βέβαια εκείνα που δεν βλέπουμε (Εβρ. 11,1)» (ΣΤΟ ''ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΕΣΧΑΤΕΣ ΗΜΕΡΕΣ.." ΣΕΛ. 609-611...).

Πραγματικά «τέτοια είναι τα μάτια της πίστης’ βλέπουν εκείνα που δεν φαίνονται και κατανοούν εκείνα που δεν έγιναν ακόμη»!  Όμως, Αδελφοί τι είναι αυτό που δεν έγινε ακόμη στην πόλη μας; Τι είναι πάλι αυτό που γίνεται στο εξωτερικό-πάνω από 50 χρόνια με τις ευλογίες του Φαναρίου- και δεν έγινε στα όρια της μητροπόλεώς μας; Τι είναι αυτό που δεν θέλουν να δουν οι Βλέποντες Ιερείς και Αρχιερείς μας; Μα φυσικά το (κατά λάθος!) «κοινό ποτήριο»!!
Τα νέα από το εξωτερικό είναι εξωφρενικά και όντως πολύ θλιβερά. Οι ΑΝ και Δήθεν Ορθόδοξοι ιερείς  μας εκεί δίνουν αδιάκριτα το «Σώμα και το Αίμα» του Κυρίου μας με έναν  τρόπο «κοινό», δίχως δηλαδή Ορθόδοξες προϋποθέσεις, αλλ' όμως με την βούλα του Οικουμενικού πατριαρχείου που ΤΟΥΣ ΠΑΡΈΧΕΙ ΠΛΉΡΗ ΚΆΛΥΨΗ -από πολλά χρόνια πριν -καθώς θεωρεί ότι δεν υπάρχουν ΑΙΡΕΤΙΚΟΊ!!!...  Αυτό σίγουρα δεν είναι υγιές γιατί καταπατάται ο λόγος του Θεού που ορίζει-οριοθετεί το μέγα αυτό μυστήριο, αλλά και γιατί εξαπατούν τον άπειρο κόσμο, που πλέον ψάχνει την σωτηρία του μέσα στην πλάνη της πανθρησκείας την οποία φανερά και γυμνή την κεφαλή υποστηρίζει ο νυν πατριάρχης μας και οι 10 αρχηγοί-πάπες της Ανατολικής Εκκλησίας μας! Δυστυχώς! 

Ο Λόγος του Θεού μας προειδοποιεί!

Ο Λόγος του Θεού γνωρίζουμε ότι ορίζει ακριβώς τον τρόπο λατρείας του Θεού μας, αλλά, γνωρίζουμε ότι και μας προειδοποιεί!  Όλους εμάς, κληρικούς και λαϊκούς μας προειδοποιεί:
-         «Μη δώσετε το άγιο στα σκυλιά, μήτε να ρίξετε τα μαργαριτάρια σας μπροστά στους χοίρους, μην τυχόν τα καταπατήσουν με τα πόδια τους και μετά στραφούν και σας ξεσκίσουν»  (Ματθ. 7,6).

Στο σημείο αυτό αδελφοί  ας προσέξουν οι ιερείς που άθελά τους κοινωνούν άλλους ανθρώπους- από άλλο δόγμα ή πίστη-ότι ο κίνδυνος που διατρέχουν έρχεται όχι από τους ζηλωτές (κληρικούς και λαϊκούς), αλλά από εκείνους που αντί να τους δώσουν πρώτα το φως του Χριστού, τους δίνουν τη φωτιά… [-Δεν μπορείς να δεις το πρόσωπό μου-είπε ο θεός στον Μωϋσή-γιατί θα καείς!]

ΑΔΕΛΦΟΙ, ΘΑ ΦΑΜΕ ΠΟΛΥ ΞΥΛΟ! ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΗΔΗ ΕΧΟΥΝ ΞΗΛΩΘΕΙ, ΞΕΠΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ! ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ τι γίνεται παντού; 

Οι οικουμενιστές, γνήσια τέκνα του διαβόλου και επιστήμονες στο είδος τους, προτείνουν στον νέο και άπειρο Αδάμ των ημερών μας (δια μέσω της γυναικός αυτού!),  να φάγει από τον απαγορευμένο καρπό! Αν και ακούσαμε ότι ο Χριστός μας είναι ο νέος Αδάμ, και η Εκκλησία Του η «γυναίκα» ή  αλλιώς η «Εκλεκτή Κυρία»… ο οικουμενικός μας πατριάρχης σε ομιλία του το 1994 ζήτησε απ’ όλους τους  ιερείς μας να βοηθήσουν τους πολιτικούς(!) για να φέρουν-λέει- την ειρήνη στον κόσμο μας! Απαιτεί ο κκ .Βαρθολομαίος απ' όλους τους επισκόπους του (την δεδομένη μόνο στιγμή), να γκρεμίσουν- για λίγο- το τείχος της Θείας Κοινωνίας, και να την ταΐσουμε-λέει- σε όλους τους ανθρώπου καλής θελήσεως! Απίστευτο και ανήκουστο έως σατανικό!!! Αυτό ούτε....
Γνωρίζουμε ότι <<μέσα στον Παράδεισο υπήρχαν πολλά δένδρα, αλλά δύο από αυτά διέφεραν από τα άλλα. Το πρώτο ξύλο ήταν το ξύλο της γνώσεως για το οποίο ο Αδάμ έλαβε εντολή να μη φάγη από αυτό (Γεν. β', 16-17). Το άλλο ξύλο ήταν το ξύλο της ζωής. Και όπως αναφέρει η Παλαιά Διαθήκη, μετά την ανυπακοή του ανθρώπου και την βρώση του ξύλου της γνώσεως του καλού και του κακού, ο Θεός τον εξέβαλε από τον Παράδεισο "καί έταξε τα Χερουβίμ και την φλογίνην ρομφαίαν την στρεφομένην φυλάσσειν την οδόν του ξύλου της ζωής" (Γεν. γ', 24). Ο λόγος για τον οποίο εξέβαλε ο Θεός τον άνθρωπο από τον Παράδεισο μετά την παρακοή ήταν ότι δεν έπρεπε μετά την πτώση του να φάγη από το ξύλο της ζωής. "Και νυν μήποτε εκτείνη την χείρα αυτού και λάβη από του ξύλου της ζωής και φάγη και ζήσεται εις τον αιώνα" (Γεν. γ', 22)>>[ http://apfilipposgrammatikous.blogspot.gr/2010/12/blog-post_23.html ].


Αδελφοί «εσχάτη ώρα εστί»! Οι ιερείς μας έλαβαν εντολή να μην Κοινωνούν όποιον δεν είναι Ορθόδοξος, αλλά και αυτόν τον ίδιο τον πιστό, όταν δεν μετανοεί (με λόγο και με πράξεις!). Ο Θεός  εξ έβαλε από τον ‘’Παράδεισο’’ της Εκκλησίας Του, τους αιρετικούς ΚΑΙ «έταξε τα Χερουβίμ και την φλογίνην ρομφαίαν την στρεφομένην φυλάσσειν την οδόν του ξύλου της ζωής» (Γεν. γ', 24)… Αλήθεια ποιο Ευαγγέλιο διαβάζουν οι φίλοι μας οι οικουμενικολάτρες; Τι κηρύττουν;

ΩΡΑ ΕΥΘΥΝΗΣ! ΚΟΙΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΑΪΚΩΝ.
Βέβαια η ευθύνη είναι «Κοινή»! Γιατί όταν εσύ ο λαϊκός έχεις μπροστά σου, την ώρα της Θ. Κοινωνίας, έναν «άγνωστο» αδελφό και δεν εξετάζεις –πριν ή μετά- τον τρόπο που πιστεύει και μάλιστα!  προσέρχεσαι πίσω ακριβώς από αυτόν για να Κοινωνήσεις, αλλά, και τον Ιερέα του Θεού δεν ΤΟΝ πληροφορείς, τότε, πώς να μην ανθίζει ο τρισκατάρατος οικουμενισμός της δήθεν αδελφοσύνης;
Αδελφοί εν Χριστώ, αλήθεια, ποιος ο «Κοινός κόπος» των εργατών της δικαιοσύνης με αυτών της ανομίας, ποιο το «κοινό στεφάνι» των αθλητών του Ιησού Χριστού και των εχθρών Του; 
Ποιο το « κοινό κέρδος» του μεροκαματιάρη και του κλέφτη;...  Ποιος ο  «κοινός  μισθός» των ευλογημένων και πως γίνεται αυτός,να χαριστεί άνευ  μετανοίας και επιστροφής στους αχάριστους, στους καταραμένους διανοητές και επινοητές οδών σωτηρίας ("ποτήριον σωτηρίας..'') , στους απ' αιώνας απατεώνας, και σ' όλους τους καιρικούς διεστραμμένους θεολογικούς νόες-αιρετικούς, που απ' αρχής διώκουν την πίστη του Ναζωραίου...  αλλά και στους απίστους;

Προσοχή! Η είσοδος  και η συγκατοίκηση εν τω ναώ, δηλαδή ο "κοινός ναός" δεν σημαίνει «κοινω-ναω»… ότι δηλαδή έχω «κοινή πίστη» και "κοινό ποτήριο"! Αν τα πράγματα ήταν και είναι τόσο απλά, τότε και εμείς με την σειρά μας- και με τον πιο απλό τρόπο- λέμε ότι αυτό είναι το κήρυγμα του νέου αντίχριστου! που θέλει να φέρει ρήγματα και σχίσματα μέσα στις συνειδήσεις των αδελφών μας. Όσοι κολακεύουν τον πατριάρχη μας και συκοφαντούν και διώκουν τους πιστούς ανθρώπους, αυτοί είναι πηγή διαιρέσεων και σχισμάτων, και όχι ο δικός μας αληθινός ζηλωτισμός! Ας προσέχουμε του λοιπόν τους ΔΗΘΕΝ ΖΗΛΩΤΕΣ, τους Ορθόδοξους δηλαδή ιερείς και αρχιερείς μας, που δεν αντιλαμβάνονται την ''πολυπολιτισμικότητα'' των ημερών μας (της πανθρησκείας), αλλά και δεν θέλουν να εννοήσουν αυτήν την καταραμένη φαναριώτικη πολιτικοθρησκευτική κίνηση του 20ου και 21ου αιώνα του απατεώνα...
Αδελφοί, η παναίρεση του οικουμενισμού είναι σίγουρα ο πρόδρομος του αντίχριστου γιατί δεν υπολογίζει διόλου (καθολικά!) τα λόγια του Ιησού Χριστού, γι' αυτό και εισάγει "ένα τρίτο" και δήθεν ανώτερο ευαγγέλιο και έτσι έναν άλλον Μεσσία!!! Με τα όσα δόλια διακηρύττει ανοίγει τα «Παρά-θυρα» της Εκκλησίας στους κλέφτες (ψευδοπροφήτες και αντιχρίστους!) και στρώνει  τις εισόδους  των πόλεών μας με κλάδους από «ψυχές» που κάθε μέρα αποκόπτονται από την αληθινή διδασκαλία της Εκκλησίας μας για χάρη μιας  κοσμικής-οικουμενικής ειρήνης και ασφάλειας των κεφαλαίων-επισκόπων!!! Η Γενική Διακήρυξη των Οικουμενιστών, που αποτελεί και ύβρις προς τον Χριστώ είναι' - Ότι δεν τα κατάφερε ο ταπεινός Ιησούς να ενώσει, να σώσει τον κόσμο (άπαγε της βλαστήμιας!) και ότι ήρθε η ώρα τα πολιτικά λαϊκά κεφάλια της εποχής μας, μαζί με την βοήθεια των αρχηγών όλων των πίστεων (και μαζί φυσικά και οι μεταπατερικοί φαναριωτικοφανατικοί ιερείς και αρχιερείς μας!), να το πετύχουν με την εισαγωγή ενός νέου λαμπρού κεφαλαίου στην εκκλησιαστική μας ιστορίας! Αυτό του "Οικουμενισμού"!!!

ΤΕΛΙΚΑ Η  ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΜΟΝΗ ΤΟΥΣ ΕΛΠΙΔΑ ΕΊΝΑΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΚΑΙ Η ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΘΕΜΕΛΙΩΣΕ ΜΕΣ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ! ΑΛΛΑ,

Που οι βλέποντες, οι έχοντες «νουν Χριστού», και ποιοι οι ελέγχοντες τον πατριάρχη μας που στερείτε πατερικό νου;
Που οι βλέποντες που δεν βλέπουν ότι στις μεγαλουπόλεις της  πατρίδας μας-αλλά ακόμη και αυτής της πόλεώς μας, της Πτολεμαΐδας- οι ιερείς δεν είναι σε θέση να ξεχωρίσουν τους πιστούς από τους ΤΡΙΣΑΠΊΣΤΟΥΣ  Οικουμενιστές (και εννοούμε αυτούς που είναι αιχμάλωτοι από την ηδονή, την φιλοδοξία και την απιστία! ανεξαρτήτως αν είναι από διάφορα δόγματα ή πίστη...), και  που προσέρχονται όλως περίεργοι, με χαλαρό τω τρόπω, την ώρα της Θείας Κοινωνίας για να λάβουν, την καταδίκη τους;
Αν τώρα όλα αυτά είναι πολύ θλιβερά, όμως εξίσου  θλιβερό είναι το να ακούς ιερείς –στην παγκοσμιοποιημένη εποχή μας- να λένε πως είναι αμαρτία θανάσιμη και βλακεία το ότι κάποιοι ιερείς ζητούν κάποια στοιχειώδη ομολογία πίστεως κατά την ιερά στιγμή της προσέλευσής των ''πιστών'', στο Μέγα Μυστήριο!... Αλλοίμονο!... Πόση τύφλωση μπορεί να έχουν οι άνθρωποι αυτοί που αγνοούν  ότι σήμερα ζούμε σε πολυπολιτισμικές κοινωνίες ή καλύτερα σε πολυκατοικίες που ο ένας δεν γνωρίζει τον άλλο...  αλλά και ξεχνούν ότι « τό Ξύλο της Ζωής εν τω σπηλαίω εξήνθησεν εκ της Παρθένου»!

Ξεχνούν ότι ''τα δικά του πρόβατα τα φωνάζει με το όνομά τους''...

Αν ο κύριος λόγος για τον οποίο εξέβαλε ο Θεός τον άνθρωπο από τον Παράδεισο- μετά την παρακοή - ήταν ότι δεν έπρεπε μετά την πτώση του να φάγει από το ξύλο της ζωής... τι έχουν να πουν οι δήθεν βλέποντες όταν δεν βλέπουν τίποτε το πονηρό και κακό στα όσα λέει και κάνει όντως ο πατριάρχη μας και οι 10 αρχηγοί της Ελλαδικής Εκκλησίας μας;  "Όλα πάνε καλά"; Ακόμη και μετά την δήθεν σύνοδο;  Και πως τώρα αδελφοί μου να τους εμπιστευτούμε πλέον τα παιδιά μας, την γυναίκα μας και τους γείτονές μας; Πως να μην πολεμήσουμε με το νέο αυτό ιερατικό είδος που μοιάζει τόσο με αυτό των Φαρισαίων; Απ' ότι γνωρίζουμε εκείνοι τότε μισούσαν θανάσιμα τον Ιησού Χριστό τον Ναζωραίο που έλεγε προς όλους τους κόσμους όλων των αιώνων: 

«Αλήθεια, αλήθεια σας λέω, όποιος δεν εισέρχεται από τη θύρα στην αυλή των προβάτων, αλλά ανεβαίνει από αλλού, εκείνος είναι κλέφτης και ληστής.  2 Όποιος όμως εισέρχεται από τη θύρα είναι ποιμένας των προβάτων.  3 Σε αυτόν ο θυρωρός ανοίγει και τα πρόβατα ακούνε τη φωνή του, και τα δικά του πρόβατα τα φωνάζει με το όνομά τους και τα βγάζει έξω.  4 Όταν όλα τα δικά του πρόβατα τα βγάλει έξω, πορεύεται μπροστά τους, και τα πρόβατα τον ακολουθούν, γιατί ξέρουν τη φωνή του.  5 Έναν ξένο όμως δε θα ακολουθήσουν, αλλά θα φύγουν από αυτόν, γιατί δεν ξέρουν τη φωνή των ξένων».  6 Αυτήν την παραβολή τους είπε ο Ιησούς. Εκείνοι όμως δεν κατάλαβαν για ποιον ήταν αυτά που τους μιλούσε 7 Είπε λοιπόν πάλι ο Ιησούς: «Αλήθεια, αλήθεια σας λέω, εγώ είμαι η θύρα των προβάτων.  8 Όλοι όσοι ήρθαν πριν από εμένα είναι κλέφτες και ληστές. Αλλά δεν τους άκουσαν τα πρόβατα.» (Ιωάν. 10,1-8). [Φυσικά μετά τον Χριστό μας έρχεται ο αντίχριστος, και πάντοτε έρχεται, γι' αυτό και "μακάριος ο δούλοςον ευρήσει γρηγορούντα. Ανάξιος δε πάλιν ον ευρήσει ραθυμούντα"...].... 

Ξεχνούν πάλι ό,τι με παράπονο ο Κύριος είπε:«Εγώ έχω έρθει στο όνομα του Πατέρα μου και δε με δέχεστε, αν άλλος έρθει στο όνομα το δικό του, εκείνον θα τον δεχτείτε. Πως δύναστε εσείς να πιστέψετε, αφού λαβαίνετε δόξα ο ένας από τον άλλο, ενώ τη δόξα που προέρχεται από το μόνο Θεό δεν ζητάτε; Μη νομίσετε ότι εγώ θα σας κατηγορήσω προς τον Πατέρα. Υπάρχει αυτός που σας κατηγορεί. ο Μωυσής, στον οποίο εσείς έχετε ελπίσει» (Ιωάν. 5, 43-45)





 ΕΠΙΜΕΤΡΟ

Αδελφοί, ο πρώτος Αδάμ έφαγε από «το ξύλο του γινώσκειν καλό και πονηρό» και έπαθε πολλά και ο ίδιος αλλά και όλοι η ανθρωπότητα μέχρι και σήμερα.  Αδελφέ, ο Αδάμ  από τον έναν καρπό έφαγε και απέθανε και από το άλλο (το ξύλο της ζωής!) εμποδίστηκε να φάγει για να μη παραμείνει «αιωνίως στην πτώση και το κακό»….. Εάν τώρα λες ότι βλέπεις, δεν βλέπεις ότι ο αγώνας μας είναι υπέρ και όχι κατά του άπειρου κόσμου και της οικουμένης, δεν βλέπεις ότι πρόκειται περί φιλανθρωπίας!

Επιτέλους κατάλαβε ότι «Από το ένα έφαγε και απέθανε και από το άλλο εμποδίστηκε να φάγη για να μη παραμείνη αιωνίως στην πτώση και το κακό. Οπότε, εδώ βλέπουμε την φιλανθρωπία του Θεού. Εκδιώκει τον άνθρωπο από τον Παράδεισο, ώστε να μη παραμείνη αιώνιος στην θνητότητά του, αλλά να μετανοήση, και κυρίως στον κατάλληλο καιρό με την ενανθρώπηση του Υιού του Θεού να γευθή του ξύλου της ζωής και να υπερβή τον θάνατο και να εισέλθη πάλι μέσα στον Παράδεισο. Έτσι, λοιπόν, η έξωση του ανθρώπου από τον Παράδεισο δεν ήταν τιμωρία του Θεού, αλλά έργο της αγάπης και φιλανθρωπίας Του» [ http://apfilipposgrammatikous.blogspot.gr/2010/12/blog-post_23.html ]

Επιτέλους κατάλαβες τα περί της εξώσεως των αιρετικών, αλλά και την παγίδα του Αντιχρίστου των ημερών μας, δηλαδή του "Οικουμενισμού";....

ΜΕ ΤΙΜΗ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Β. ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ,ΙΕΡΟΨΑΛΤΗΣ
ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ 12 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016