Η δική μας απόφαση μετά τις εξελίξεις
η φωτογραφία από εδώ |
Δεν είμαστε προφήτες.
Τόσο καιρό ΒΛΕΠΑΜΕ τους υποτιθέμενους 5-6 αντιοικουμενιστές δεσποτάδες, να παριστάνουν τους κοιμισμένους που τάχα δεν πήραν χαμπάρι ότι έγινε η ψευδοΣύνοδο στην Κρήτη.
Που συνέχιζαν να συνκοινωνούν με πρωτοκλασσάτα στελέχη της ψευδοσυνόδου.
Στείλαμε επιστολές, στείλαμε άφθονα εμαιλ, ΣΙΩΠΗ.
Τόσο καιρό ΒΛΕΠΑΜΕ ένα σωρό άλλους καμαρωτούς αντιοικουμενιστές να αναζητάνε απεγνωσμένα δικαιολογίες:
-την μια περιμένουμε τους ακαδημαϊκούς να τοποθετηθούν, να ενημερώσουν τον λαό, και μετά θα προχωρήσουμε,
-την άλλη περιμένουν την Ιερά σύνοδο (Οκτώβριο) και τον Πειραιώς που θα επέμβει δυναμικά σαν λιοντάρι,
-την άλλη περιμένουμε την νέα συνεδρίαση (Νοέμβριο) (γιατί τον Οκτώβριο όλοι έκαναν τις "κότες" και δεν συζητήθηκε).
-Η τελευταία δικαιολογία ήταν ότι περιμένουμε τον Εφραίμ από την Αμερική, αν δεν δώσει αυτός το οκ δεν κάνουμε τίποτε! Καμαρώστε Ορθόδοξη ευθύνη! Το Παπικό αλάθητο στον Εφραίμ της Αμερικής.
Ο δειλός πάντα θα βρίσκει μια δικαιολογία για να κουρνιάσει.
Όπως έχουμε τονίσει, το ανδρείο φρόνημα δεν χάθηκε μόνον από τον Ελληνικό λαό αλλά και από τους ανθρώπους της εκκλησίας.
Μετά τις επίσημες σημερινές (24/11/2016) αποφάσεις της Ιεράς Συνόδου, ΔΕΝ έχουμε να περιμένουμε τίποτε από κανέναν επίσκοπο. ΟΛΟΙ τους αποδείχθηκαν ανάξιοι της αποστολής τους.
"Μενέ, θεκέλ, φαρές" ("μετρήθηκες, ζυγίσθηκες και βρέθηκες λειψός")
"Μενέ, θεκέλ, φαρές" ("μετρήθηκες, ζυγίσθηκες και βρέθηκες λειψός")
Σήμερα 24/11/2016
παρουσιάζουμε τα ονόματα των ιερέων- ιερομονάχων που έχουν ήδη διακόψει το μνημόσυνο του οικείου επισκόπου τους και του Βαρθολομαίου.
Ο π.Ευθύμιος Τρικαμηνάς,
λειτουργεί σε μοναστήρι στον Βόλο (στους Σταγιάτες, κοντά στην Πορταριά) και 1 φορά κάθε μήνα στην Σουρωτή Θεσσαλονίκης. Τηλέφωνο επικοινωνίας (για Λάρισα - Βόλο τηλ: 2410284449, βιβλιοπωλείο: ώρες καταστημάτων),
Τις Κυριακές, ο π.Ευθύμιος λειτουργεί στο μοναστήρι στους Σταγιάτες (Πήλιο).
Πολλές φορές- όταν υπάρχει μεγάλη εορτή- αντί για πρωινή Θεία Λειτουργία, γίνεται αγρυπνία που τελειώνει πολύ αργά 3-4 το πρωί.
Ο π. ΣΤΑΥΡΟΣ ΒΑΪΟΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ ,
ΚΑΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 6971676600.
Ο π.ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΓΓΕΛΑΚΑΚΗΣ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΤΗΣ ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΤΡΙΛΟΦΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΟΝ Ι.ΝΑΟ ΤΗΣ ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 2392061932
Λειτουργεί κάθε Κυριακή πρωί και συνήθως κάθε Παρασκευή βράδυ (αγρυπνία), και ακολουθεί το πάτριο ημερολόγιο (οπότε οι μεγάλες εορτές τελούνται 13 ημέρες μετά).
Μπαίνοντας στον Τρίλοφο, στα δεξιά έχει ένα δασάκι, μόλις το περάσετε στρίβετε δεξιά (στα σχολεία). Θα βλέπετε τα σχολεία συνεχώς στο δεξί σας χέρι, καθώς περνάτε μπροστά από τα σχολεία. Στην διχάλα παίρνετε τον ελαφρώς αριστερό δρόμο προς τα κάτω. Στο βάθος θα καταλήξετε σε ένα εκκλησάκι Άγιος Παντελεήμονας, ανάμεσα σε δέντρα. Η εκκλησία βρίσκεται 200 μέτρα πιο κάτω (στα δεξιά, θα δείτε σταματημένα αυτοκίνητα). Παρκάρετε στο εκκλησάκι (δασάκι) ή όπου μπορείτε προς τα κάτω.
Ο π.Παϊσιος Παπαδόπουλος,
διέκοψε πρόσφατα το μνημόσυνο του μητροπολίτη Φλωρίνης λόγω Οικουμενισμού και συνεχίζει να λειτουργεί -αν και διωκόμενος- (στο μοναστήρι του στο Αμύνταιο). Τηλ: 6974041615
Ο ΠΑΠΑ-ΣΠΥΡΟΣ ΔΑΜΑΝΑΚΗΣ
Ο ΠΑΠΑ-ΣΠΥΡΟΣ ΔΑΜΑΝΑΚΗΣ
ΣΚΑΛΩΤΗ ΣΦΑΚΙΩΝ.
Ο ΠΑΠΑ-ΣΠΥΡΟΣ ΔΑΜΑΝΑΚΗΣ ΔΕΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ 2016 ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 13-1-2017.
Υπάρχουν και άλλοι ιερείς στην Κρήτη που δεν μνημονεύουν.
Π. Ιγνάτιος Σέρρας
Ιεράν Μονήν των Σισσίων
Κεφαλλονιά διαβάστε σχετικά εδώ
Απο 23.01.2017 βρίσκετε σε δίμηνη αργία με απαγόρευση λειτουργίας στην ενορία του Σκαλωτή και Αργουλες Σφακίων.
Στους Λάκκους Σκαλωτής υπάρχει όμως ιδιωτικός ναός του Αγίου Νικολάου και εκεί λειτουργεί ο Παπά Σπύρος κάθε Κυριακή.
Το τηλέφωνο του είναι 28250 92297
Π. Ιγνάτιος Σέρρας
Ιεράν Μονήν των Σισσίων
Κεφαλλονιά διαβάστε σχετικά εδώ
Η λίστα θα ανανεώνεται διαρκώς και με άλλους ιερείς/ιερομόναχους αλλά και με αγιορείτες.
Διακοπή μνημοσύνου γνωρίζουμε ότι έχουν κάνει και άλλοι πατέρες.
Γράψαμε αυτούς που ήδη γνωρίζουμε και το έχουν δημοσίως ανακοινώσει οι ίδιοι.
Στο εξής ΜΟΝΟΝ αυτούς θα αναγνωρίζουμε. Καθώς και τους αγιορείτες που εδώ και καιρό έπαψαν το μνημόσυνο του Βαρθολομαίου, και όποιον ακόμη πάρει την απόφαση της διακοπής της μνημόνευσης.
Π. Νικόλαος Μανώλης, Θεσσαλονίκη
Αγ.Σπυρίδωνας Τριανδρίας Θεσσαλονίκης
Την Κυριακή 19/2/2017, ανακοίνωσε ότι στο εξής ΔΕΝ θα μνημονεύει τον μητροπολίτη του λόγω ψευδοσυνόδου και οικουμενισμού. Έκτοτε διώχθηκε και διώκεται από τον μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμο (δείτε εδώ, εδώ, εδώ)
Ο π.Θεόδωρος Ζήσης , Θεσσαλονίκη
(ομότιμος καθηγητής Θεολογικής ΑΠΘ)
(ομότιμος καθηγητής Θεολογικής ΑΠΘ)
Την Κυριακή 5/3/2017, στον Άγιο Αντώνιο Θεσσαλονίκης,
ΔΙΕΚΟΨΕ την μνημόνευση του μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Ανθίμου εξαιτίας της ψευδοσυνόδου της Κρήτης και του οικουμενισμού.
Άμεσα ανακοινώθηκε η δίωξη του από τον μητροπολίτη Άνθιμο (εδώ)
Άμεσα ανακοινώθηκε η δίωξη του από τον μητροπολίτη Άνθιμο (εδώ)
4 ακόμη ιερείς στην Κρήτη (Χάνια, Ρέθυμνο):
Χθὲς 5-3-2017, ταυτοχρόνως μὲ τὴν διακοπὴ μνημοσύνου ποὺ ἔκανε ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης, ἄλλοι 4 ἱερεῖς, συντασσόμενοι μὲ αὐτόν, διέκοψαν τὸ μνημόσυνο τοῦ Ἐπισκόπου τους.
Οἱ ἱερεῖς αὐτοὶ εἶναι, τρεῖς ἀπὸ τὸν Νομὸ Χανίων Κρήτης καὶ ἕνας ἀπὸ τὸν Νομὸ Ρεθύμνης.
Τὰ ὀνόματά τους εἶναι:
Πρεσβύτερος Ἐμμανουήλ Σαρρής
Πρεσβύτερος Σπυρίδων Δαμανάκης
Πρεσβύτερος Παῦλος Μαζανάκης
πατήρ Μάξιμος Καραβάς, ηγούμενος της Μονής Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου (Φλώρινα)
ο ηγούμενος της Μονής Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου (υπάγεται στην μητρόπολη Φλωρίνης, δείτε την Μονή εδώ)
πατήρ Μάξιμος Καραβάς,
ανακοίνωσε την περασμένη Κυριακή 5/3/2017 (στο αρχονταρίκι όπου έγινε η ομιλία του π.Θεοδώρου Ζήση),
ότι ΕΧΕΙ ΗΔΗ διακόψει την μνημόνευση του επισκόπου του, με τη σύμφωνη γνώμη όλων των μοναχών του.
ο π.Φώτιος Βεζύνιας, Ασκός Λαγκαδά
έτερος παραδοσιακός και αγωνιστής ιερέας ο π.Φώτιος Βεζύνιας της μητροπόλεως Λαγκαδά, Λητής και Ρεντίνης.
ότι ΕΧΕΙ ΗΔΗ διακόψει την μνημόνευση του επισκόπου του, με τη σύμφωνη γνώμη όλων των μοναχών του.
ο π.Φώτιος Βεζύνιας, Ασκός Λαγκαδά
έτερος παραδοσιακός και αγωνιστής ιερέας ο π.Φώτιος Βεζύνιας της μητροπόλεως Λαγκαδά, Λητής και Ρεντίνης.
Ήδη δέχθηκε τις "πατρικές ευλογίες" του δεσπότη του, Ιωάννη Τασιά: ο δεσπότης πήγε στον ναό, τον κλείδωσε, και απαίτησε να φύγει ο ιερέας από το οίκημα του ναού .. δείτε εδώ.
Πλέον δεν υπάρχει καμία δικαιολογία.
Η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος ακολούθησε ΕΠΙΣΗΜΑ την αίρεση.
Οι υπόλοιποι ας συνεχίσουν να παριστάνουν τους αντιοικουμενιστές γράφοντας κείμενα.
Ελπίζουμε κάποια στιγμή και με πραγματικά καλή διάθεση να γίνει μια προσπάθεια προσέγγισης και με τους (100% δογματικά ορθοδόξους) πιστούς του πατρίου ημερολογίου, οι οποίοι βίωσαν ένα αληθινό μαρτύριο πριν 100 περίπου χρόνια, με πραγματικό αίτιο επίσης τον Οικουμενισμό. Η ιστορία επαναλαμβάνεται.
Όσοι πιστοί.
Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"
Γερών Σάββας λαυριώτης 21-11-16 :H «Αγία και μεγάλη σύνοδος» της κρήτης-
Περί διακοπής μνημοσύνου
Διαβάστε και:
3 ακόμη σχόλια για την πρόσφατη συνεδρίαση της Ιεράς Συνόδου. 1) «O κύβος ερρίφθη» 2) Οἱ Κληρικοὶ καὶ Μοναχοὶ στὰ ἔσχατα χρόνια. 3) Άγιοι πατέρες σας παρακαλώ
και
4 σχόλια για την Συνεδρίαση της Ιεράς Συνόδου. :
και
4 σχόλια για την Συνεδρίαση της Ιεράς Συνόδου. :
Σχόλιο 1ο:
Ἀντὶ γιὰ λέοντες ἀλώπεκες
Ὁ Ἅγιος Ἀθανάσιος μᾶς παρέδωσε μία ἱστορία, ἡ ὁποία ἀναδεικνύει τοὺς ψευδοποιμένες, ποὺ λυμαίνουν τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ: Ἕνας ἄνθρωπος –γράφει– ἔπασχε ἀπὸ βαρειὰ μορφῆς πνευμονία. Ἦρθαν λοιπὸν οἱ γιατροί, τὸν ἐξέτασαν στὰ χέρια καὶ στὰ πόδια, τὸν βρῆκαν ἀρτιμελῆ, συμφώνησαν, ὅτι εἶναι ὑγιῆς καὶ ἔφυγαν ἱκανοποιημένοι μὲ τὸ ἔργο τους.
Ἔτσι καὶ ἡ Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας συνεδρίασε καὶ οἱ Ἱεράρχες ἀνακάλυψαν, ὅτι ὑπῆρχε ἀπαρτία, ὅτι εἶναι ὁμόφωνοι καὶ ἑνωμένοι, ὅτι χρειάζεται νὰ μελετήσουν τὰ κείμενα, ὅσον ἀφορᾶ ὅμως τὴν πνευμονία τῶν καιρῶν μας, τουτέστιν τὸν Οἰκουμενισμό, τὴν ζηζιούλεια αἵρεση τῆς βαπτισματικῆς θεολογίας, τὸν θρησκευτικὸ συγκρητισμό, ποὺ λυμαίνονται ἐδῶ καὶ δεκαετίες τὴν Ἐκκλησία, οὐδεμία διάγνωση. Λὲς καὶ δὲν γνωρίζουν οἱ Ἱεράρχες, τί
γράφεται τόσον καιρὸ ἀπὸ Ἱερεῖς, Μοναχούς, θεολόγους καὶ λαϊκούς. Λὲς καὶ δὲν γράφτηκαν παρακλητικὲς ἐπιστολὲς πρὸς αὐτούς, νὰ πάρουν ἐπιτέλους ξεκάθαρη θέση καὶ νὰ βοηθήσουν τὸ ποίμνιο, ποὺ ἔχει κατασκανδαλισθεῖ καὶ τελεῖ σὲ πλήρη σύγχυση. Ἡ δῆθεν ἀγωνιστικότητα, ἡ δῆθεν ὁμολογία, ἡ δῆθεν Ὀρθοπραξία θυσιάστηκε ὡς δυσῶδες θυμίαμα στὸν θεομίσητο βωμὸ τῆς σκοπιμότητας, τῆς ἐξουσίας, τῆς ἐπαγγελματικῆς ἐξασφάλισης, τῆς ἄνετης ζωῆς καὶ τῆς εὔνοιας τῶν δυνατῶν καὶ τῶν συμφερόντων τοῦ κόσμου τούτου. Ὡς ἐκ τούτου σύμφωνα μὲ τὶς ἀναποφάσιστες ἀποφάσεις τῆς Ἱ. Συνόδου καὶ τὴν μετάθεση τοῦ θέματος ἀπὸ τὸν Ἄννα στὸν Καϊάφα οἱ Ἱεράρχες ἀπέδειξαν:
γράφεται τόσον καιρὸ ἀπὸ Ἱερεῖς, Μοναχούς, θεολόγους καὶ λαϊκούς. Λὲς καὶ δὲν γράφτηκαν παρακλητικὲς ἐπιστολὲς πρὸς αὐτούς, νὰ πάρουν ἐπιτέλους ξεκάθαρη θέση καὶ νὰ βοηθήσουν τὸ ποίμνιο, ποὺ ἔχει κατασκανδαλισθεῖ καὶ τελεῖ σὲ πλήρη σύγχυση. Ἡ δῆθεν ἀγωνιστικότητα, ἡ δῆθεν ὁμολογία, ἡ δῆθεν Ὀρθοπραξία θυσιάστηκε ὡς δυσῶδες θυμίαμα στὸν θεομίσητο βωμὸ τῆς σκοπιμότητας, τῆς ἐξουσίας, τῆς ἐπαγγελματικῆς ἐξασφάλισης, τῆς ἄνετης ζωῆς καὶ τῆς εὔνοιας τῶν δυνατῶν καὶ τῶν συμφερόντων τοῦ κόσμου τούτου. Ὡς ἐκ τούτου σύμφωνα μὲ τὶς ἀναποφάσιστες ἀποφάσεις τῆς Ἱ. Συνόδου καὶ τὴν μετάθεση τοῦ θέματος ἀπὸ τὸν Ἄννα στὸν Καϊάφα οἱ Ἱεράρχες ἀπέδειξαν:
Ὁ Οἰκουμενισμὸς ἐξακολουθεῖ γι’ αὐτοὺς νὰ μὴν εἶναι παναίρεση –γιατὶ ἂν ἦταν θὰ ἔπρεπε νὰ τὴν εἴχαν καταδικάσει– ἀλλὰ ἡ σύγχρονη καὶ «νέα» δῆθεν ὁδὸς σωτηρίας. Γι’ αὐτὸν τὸν λόγο καὶ ἀποφάσισαν τὴν μελέτη –μὰ καλὰ τόσο καιρὸ τί ἔκαναν, πῶς πῆγαν στὴν σύνοδο χωρὶς νὰ ἔχουν μελετήσει– τῶν κειμένων, τὴν καταλλαγὴ καὶ τὴν συνύπαρξη σὲ ἐκκλησιαστικὸ ἐπίπεδο μὲ ὅλους αὐτούς, ποὺ καινοτομοῦν καὶ κακοδοξοῦν ἀσεβῶς σὲ θέματα Πίστεως καὶ παραχαράσσουν τὸ Εὐαγγέλιο.
Ἀποδέχθηκαν οἱ ἐκπρόσωποί μας ἐπίσκοποι, μετὰ μάλιστα τὴν διευθυντήρια ἐπιστολὴ τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου διὰ χειρὸς τοῦ κ. Βαρθολομαίου, ὅτι ἡ Σύνοδος τῶν ἀκριβῶν ξενοδοχείων, τῶν σωματοφυλάκων, τῶν λουκουλείων γευμάτων, τῶν συναυλιῶν καὶ ὅλων τῶν ἄλλων καινοτομιῶν εἶναι ὀρθόδοξη μεγάλη καὶ ἁγία.
Καὶ ἀφοῦ ἀποδέχθηκαν τὴν Σύνοδο ἐκ τῶν πραγμάτων ἀποδέχθηκαν, ὅτι οἱ αἱρέσεις εἶναι Ἐκκλησία –καὶ ἂς ψευδοθεολογεῖ ὁ Μεσσηνίας περὶ terminus technicus, ἀφοῦ μᾶς θεωρεῖ τόσο ἀφελεῖς– πρᾶγμα ἐκκλησιαστικὰ ἀνήκουστο καὶ τερατῶδες (κατὰ τὸν Ἅγιο Ἰουστῖνο Πόποβιτς καὶ ὅλους τοὺς προηγουμένους Ἁγίους), ὅτι ἡ Μία Ἐκκλησία εἶναι ἕνα μικρὸ καὶ ἀσήμαντο κομματάκι τοῦ πολύχρωμου “ἐκκλησιαστικοῦ πάζλ” τῶν Παπικῶν, τῶν Ἀγγλικανῶν καὶ τῶν τριακοσίων πενήντα περίπου (350) προτεσταντικῶν αἱρέσεων τοῦ ΠΣΕ, πιστοὶ στὴν ἀπόφαση τοῦ Porto Alegre, ὅτι ἡ πληθώρα τῶν κακοδοξιῶν τῶν “ἐκκλησιῶν” τοῦ Π.Σ.Ε., εἶναι “διαφορετικοὶ τρόποι διατυπώσεως τῆς ἰδίας Πίστης καὶ ποικιλία Χαρισμάτων τοῦ Ἁγίου Πνευματος” καὶ ὅτι αὐτὸ ποὺ ὁριοθετεῖ τὴν Ἐκκλησία δὲν εἶναι ἡ κοινὴ ὀρθὴ Πίστη, ἡ Παράδοση καὶ ἡ Ἀποστολικὴ διαδοχή, ἀλλὰ τὸ “κοινὸ βάπτισμα”!
Ἕνα καλὸ ὅμως εἶχε αὐτὴ ἡ σύνοδος.
Ἐπιτέλους τελείωσε τὸ ἴσως καλοπροαίρετο ἀλλὰ δυστυχῶς μὴ πειστικὸ ἐπιχείρημα περὶ ἀγωνιστῶν Ἐπισκόπων, λιονταριῶν, ἀφόβων ποιμένων περιφρουρόντων τὴν Ἐκκλησία. Οἱ λέοντες ἔγιναν ἀλώπεκες πονηρὲς καὶ δειλές. Τελείωσε ὁ χρόνος τῶν προφάσεων καὶ τῶν ἀδόξων ψευτοδάφνεων. Ἀμετανόητοι καὶ τυφλοὶ ἀπὸ τὴν ἐκκοσμίκευση, τὸ συμφέρον καὶ τὴν ἔπαρσή τους οἱ ἱεράρχες ἀποκαλύφθηκαν μόνοι τους. Ἦρθε πλέον ἡ ὕστατη ὥρα τῶν ἀποφάσεων: Ἢ ἀκολουθοῦμε τὸν δύσκολο, μαρτυρικὸ ἀλλὰ θεάρεστο δρόμο τῶν πατέρων, πάντα μέσα στὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, ἢ τασσόμεθα πιὰ χωρὶς ὑπεκφυγὲς μὲ τοὺς ψευδοποιμένες, ποὺ θεωροῦν τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ πεδίο ἀτέρμονων καὶ συνεχῶν συνεδριάσεων, διεκδικοῦν ποσοστὰ τηλεθέασης καὶ μὲ τὶς ἀποφάσεις τους θέτουν τὸ ποίμνιο τῆς Ἐκκλησίας –τὸν πραγματικὸ καὶ ὕστατο θεματοφύλακα τῆς πίστεως– ἀπροστάτευτο ἀπέναντι στὴν αἵρεση ἀλλὰ καὶ πρὸ τῶν εὐθυνῶν του.
Ἰδοὺ λοιπὸν πεδίον δράσης λαμπρόν. Ἂς ἀποδείξουμε, ποιόν Χριστὸ πρεσβεύει ὁ καθένας μας.
Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου, Κλασσικὸς φιλόλογος, Ἱστορικός
Σχόλιο 2ο:
Γιατί, σεβασμιώτατοι, περιφρονήσατε την έμπονη και αγωνιώδη κραυγή αγωνίας του ποιμνίου σας υπέρ του οποίου υπάρχετε;
Πρόκειται για αποφράδα ημέρα που θα χαραχθεί με μελανά γράμματα στις δέλτους της Ιστορίας της Αυτοκεφάλου Εκκλησίας της Ελλάδος.
Με μία οικτρή, άφρονα και προδοτική απόφασή τους οι υποτιθέμενοι θεματοφύλακες της Ορθοδόξου χριστιανικής πίστεως και παραδόσεως παρέπεμψαν το όλο φλέγον, ακανθώδες, χρήζον αμέσου αντιμετωπίσεως και μη επιδεχόμενο χρονοτριβής και μεταθέσεως στο απώτερο μέλλον ζήτημα στις καλένδες διά της παγίας και δοκιμασμένης πρακτικής της συγκροτήσεως επιτροπών με προφανέστατο σκοπό να καθησυχάσουν τις δεινώς ταραχθείσες συνειδήσεις των αγωνιούντων και αλγούντων ψυχικώς πιστών, να αμβλύνουν την ένταση και έκταση των άχρι τούδε προκληθεισών αντιδράσεων και να προετοιμάσουν το έδαφος για την αναγνώριση, στο μέλλον, από την πλευρά του εκκλησιαστικού σώματος των αποφάσεων της επαράτου και ολεθρίας ψευδο-συνόδου του Κολυμπαρίου διά της "διαφωτίσεως", γράφε δια-σκοτίσεως του πομνίου την οποία θα αναλάβουν να υλοποιήσουν και θα "αβαντάρουν" εκκλησιαστικοί και θεολογικοί παράγοντες, κατηχητικά σχολεία, συνάξεις κύκλων μελέτης Αγίας Γραφής κ.λ.π.
Η σημερινή εξέλιξη αποκαλύπτει εναργώς το μέγεθος της αλλοτριώσεως του εκκλησιαστικού φρονήματος από το οποίο μαστίζεται η πλεονότητα των μελών του ιεραρχικού σώματος της Αυτοκεφάλου (υποτίθεται) Εκκλησίας της Ελλάδος.
Αλήθεια, μπορεί κανείς να ισχυρισθεί με το αζημίωτο ότι οι πλείστοι των ποιμένων και διδασκάλων μας τυγχάνουν άξιοι των περιστάσεων και του υψηλού αξιώματός τους και δεν προδίδουν τη θεία και ιερή αποστολή τους;
Ότι "ορθοτομούν τον λόγον της αληθείας" και δεν καινοτομούν;
Γιατί, σεβασμιώτατοι, περιφρονήσατε την έμπονη και αγωνιώδη κραυγή αγωνίας του ποιμνίου σας υπέρ του οποίου υπάρχετε;
Γιατί δεν διακηρύξατε στεντορεία τη φωνή και ομοθυμαδόν την ακλονήτου κύρους αλήθεια επί τη βασει της οποίας μόνο η Ορθόδοξη Εκκλησία διαθέτει εκκλησιαστική υπόσταση και δύναται να ονομάζεται με τον όρο Εκκλησία εν εντιθέσει με τις εκτός Ορθοδοξίας αιρετικές κοινότητες και ομάδες της δυτικής χριστιανοσύνης που στερούνται εκκλησιαστικότητος και επ ουδενί δύνανται να ονομάζονται Εκκλησίες;
Γιατί δεν αποδοκιμάσατε την αήθη και αντιεκκλησιαστική "εισπήδηση" του Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου στα εσωτερικά ζητήματα της Αυτοκεφάλου Εκκλησίας μας;
Γιατί πυροδοτείτε σχίσματα και διαιρέσεις; Δεν μας φθάνει το παλαιοημερολογητικό σχίσμα; Έχουμε την "πολυτέλεια" και για άλλα;
Γιατί διευρύνατε ακόμη περισσότερο το ψυχικό χάσμα που σας χωρίζει από το ποίμνιο που δεν ανέχεται να προδίδεται ελαφρά τη καρδία και άνευ αιδούς και συστολής η πίστη των πατέρων του;
Σκεφθήκατε, άραγε, το σάλο που θα εγερθεί από τη σημερινή άφρονα απόφασή σας;
Αναλογισθήκατε τις συνέπειες των πράξεών σας;
Υ.Γ. Αύριο ολοκληρώνεται η θλιβερή συνεδρία του ανωτάτου διοικητικού σώματος της Ελλαδικής Εκκλησίας. Και την επομένη κάποιοι αρχιερείς θα πάνε στα πανηγύρια εορταζόντων ναών σαν να μη συμβαίνει τίποτε για να συνευωχηθούν και παράσχουν την αρχιερατική ευλογία τους στον πιστό λαό. Έτσι απλά...
Λ.Ν
Σχόλιο 3ο:
Ιλιγγιά ο νούς μπροστά στις μεθοδεύσεις !
Επικυρώνουν αυτοί τώρα την σύνοδο της Κρήτης
και περιμένουν να έρθει μία άλλη σύνοδος να την ανατρέψει ;
Δημιουργούν τις προϋποθέσεις της παγιώσεως της ψευδοσυνόδου και τάχα μου πετάνε το μπαλάκι σέ μία άλλη σύνοδο που θα ξηλώσει την παρούσα ; Αμελούν το καθήκον του παρόντος και ευελπιστούν εις το μέλλον ;
Σιωπούν ενόχως αυτοι και αναθέτουν στους επερχομένους να μιλήσουν;
Ευωχούνται αυτοί σήμερον ευδαιμονούντες και υποθηκεύουν το μέλλον της εκκλησίας ;
Τρώνε αυτοί σήμερον καννιβαλικώς τις σάρκες της εκκλησίας και περιμένουν την σύνεση από τους επιγόνους ; Δημιουργούν αυτοί σήμερον μώλωπες στό σώμα της εκκλησίας και περιμένουν τους μείρακες της αύριον να τους θεραπεύσουν ; Και αυτοί από πού θα παραλάβουν την πίστη ανόθευτο ,σέ τίνων τά πόδια θα μαθητεύσουν ;
Κλέβουν αυτοί σήμερα ως ληστές και αρχαιοκάπηλοι όλο τον αποθηκευμένο πλούτο και λένε μέ τόσο κυνικό τρόπο ελάτε να μας πιάσετε άν μπορείτε ! Και δέν ντρέπονται να τά λένε αυτά αυτοί οι θεολόγοι της φτήνιας που εξευτέλισαν το αξίωμα του επισκόπου !
Τον λόγο απο εδώ και πέρα θά έχει η συνείδηση της εκκλησίας και όποιος μεμονωμένος επίσκοπος διασώζει την τιμή του αξιώματός του !
Λωρίτους Ελένη
Σχόλιο 4ο:
Η Σύνοδος της Κρατικής Εκκλησίας της Ελλάδος, είναι πλέον και επίσημα μια αιρετική Σύνοδος.
Όποιος Επίσκοπος μνημονεύει τη Σύνοδο αυτή, κοινωνεί και αυτός με την αίρεση του οικουμενισμού
Μετά και τη σημερινή εξέλιξη, η Κρατική Εκκλησία της Ελλάδος αποδέχθηκε πλήρως και επίσημα (αφού δεν την απέρριψε ρητά και κατηγορηματικά ) την Αιρετική Κολυμπάρια Σύνοδο.
Η Σύνοδος της Κρατικής Εκκλησίας της Ελλάδος, είναι πλέον και επίσημα μια αιρετική Σύνοδος και όποιος Επίσκοπος μνημονεύει τη Σύνοδο αυτή, κοινωνεί και αυτός με την αίρεση του οικουμενισμού και η αιρετική κοινωνία αυτή μεταφέρεται από τους Επισκόπους στους απλούς Κληρικούς και από τους απλούς Κληρικούς μεταφέρεται στους μοναχούς και τους απλούς λαϊκούς.
Ο καθένας πρέπει να προφυλάξει την ψυχή του, όσο καλύτερα μπορεί, από την ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΙΣΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ.
Είναι Αμετανόητοι άνθρωποι! Η Παναίρεση θερίζει, αναγνωρίστηκε επίσημα, και οι Ποιμένες και Επίσκοποι υπηρετούν τους αιρετικούς Πατριάρχες, δίνοντας χρόνο στην αίρεση για την περαιτέρω επέκταση και εδραίωσή της!
Ευχαριστώ το blog ακτίνες που φιλοξένησε τόσο καιρό τα σχόλιά μου και μου επέτρεψε να αναπτύξω τις απόψεις μου.
Αυτή είναι η τελευταία ανάρτηση από εμένα. ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ !!!
Με εκτίμηση,
Κυριάκος Βαρβέρης
(τα 2 τελευταία σχόλια είδαμε εδώ)