Σελίδες

Πέμπτη 13 Απριλίου 2017

''άκουσε σε παρακαλούμε την φωνή τούτη ειδικά εάν κατάγεσαι από τη Φλώρινα: «…μπορεῖ νὰ μαζευτοῦν καὶ χίλιοι ἀκόμη δεσποτάδες καὶ νὰ βγάλουν μία ἀπόφασι. Νομίζετε ὅτι ἀρκεῖ αὐτὸ γιὰ νὰ εἶνε αὐτὴ μία ἁγία Σύνοδος;''


ΠΡΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ  ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2017
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ‘’ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ’’ ΕΤΟΣ ΙΔΡΥΣΗΣ 2006

 «ΓIA NA ONOMAΣTH MIA ΣΥΝΟΔΟΣ OIKOYMENIKH KAI AΓΙΑ ΠΡEΠEI ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΧΑΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΝ ΕΥΣΕΒΗ ΛΑΟ» (π. Αυγουστίνος Καντιώτης, 26.2.1961)   
            
Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί,
Έχουν περάσει μόλις εννιά ημέρες από την πραγμάτωση της Διορθόδοξης Επιστημονικής Εσπερίδας για την καταδίκη του Οικουμενισμού και της Ψευδοσυνόδου της Κρήτης. Η Διορθόδοξη κληρολαϊκή σύναξη της 4ης Απριλίου του Σωτήριου έτους 2017 έκλεισε με το γνωστό ψήφισμα καταδίκης:  α) του Οικουμενισμού, β) του Παγκοσμίου Συμβουλίου «Εκκλησιών», γνωστό ως Π.Σ.Ε, και γ) της «Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Κρήτης»
Το ψήφισμα αυτό  «ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ, ΚΛΗΡΟ ΚΑΙ ΛΑΟ: ΕΓΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗΣ ΣΥΝΑΞΕΩΣ 4/4/2017» έχει ήδη ψηφισθεί και ηλεκτρονικά από 150 ψυχές Ορθοδόξων - απ’ όλο τον κόσμο - που προστίθενται στις 1.400 φωνές των Χριστιανών που ήταν παρόντες στο Ωραιόκαστρο.

Σήμερα λοιπόν, Πέμπτη 13 Απριλίου, 9 μήνες μετά από τη ληστρική σύναξη του Κολυμπαρίου, που η Εκκλησία μας  θυμάται και εορτάζει τις γνωστές τέσσερις εορτές, δηλαδή, τον ιερόν Νιπτήρα, τον Μυστικόν Δείπνον, (την παράδοσιν των καθ’ ημάς φρικτών Μυστηρίων), την υπερφυά Προσευχήν και την Προδοσία αυτήν (δηλ. του Ιούδα, που συμφώνησε με τους αρχιερείς να τους παραδώσει τον Κύριο ημών στην τιμή των τριάκοντα αργυρών νομισμάτων), είναι ανάγκη να κάνουμε μαζί ένα ακόμη βήμα μετανοίας, να φανερώσουμε την ιστορικής σημασίας Διορθόδοξη κληρολαϊκή σύναξη του Ωραιοκάστρου μιάς και τα γεγονότα της αφορούν όλους όσους από εμάς προσεύχονται για τον αφορισμό* των αιρετιζόντων** επισκόπων μας, που ευθύνονται για τον κλυδωνισμό του Τιμίου Σκάφους της Εκκλησίας μας. Ο αφορισμός* ως γνωστό σημαίνει:  α) «σύντομη, περιεκτική δήλωση που περιέχει μια ευρύτερα αποδεκτή αλήθεια», και β) μία «εκκλησιαστική ποινή με την οποία μέλος ενός χριστιανικού δόγματος αποκλείεται εντελώς από τη χριστιανική κοινότητα, ως τιμωρία («ποινή») για πολύ σοβαρά αμαρτήματα στα οποία περιέπεσε» [1]. Επίσης διευκρινιστικά λέμε πως ως «αιρετίζοντα»** επίσκοπο θεωρούμε αυτόν που «έχει διγλωσσία ή πολυγλωσσία» (π. Θεόδωρος Ζήσης), όταν δηλ. «μας λέει αυτό που θέλουμε να ακούσουμε…,όταν μας λέει ψέματα μόνο για να ‘’γλυτώσει’’ από εμάς…»[2]
Αδελφοί, όπως έχει ειπωθεί’  «Είναι σημαντικό να υπογραφεί το ψήφισμα της ομολογιακής ημερίδος κατά του Οικουμενισμού και της ψευδοσυνόδου της Κρήτης, για να καταδείξουμε σε όλους τους αιρετικούς οικουμενιστές πως δεν συμπορευόμαστε μαζί τους πλέον και δεν συν - ευδοκούμε τα πονηρά τους έργα. Ως εκ τούτου, ζητούμε την σύγκληση Ορθοδόξου Συνόδου για την καταδίκη όλων των κακοδοξιών της παναιρέσεως του Οικουμενισμού»…, και για τον λόγο αυτό καταθέτουμε όλα τα παραπάνω στην κρίση σας διότι: α) θεωρούμε πως η άγνοια από μέρους σας για την καταδίκη της «Αγίας και Μεγάλης Συνόδου» της Κρήτης από τη σύναξη του πιστού λαού στο Ωραιόκαστρο θα βαραίνει κυρίως τον καθένα από εμάς που γνωρίζουμε αλλά λόγω δειλίας δεν ομιλούμε και β) αν αφήσουμε στα χέρια της λήθης την ημέρα αυτή, τα λάθη των εννοιών μας θα είναι τραγικά ως προς την ορθή τοποθέτησή μας απέναντι των ολίγων αδελφών μας που σηκώνουν μόνοι τους τον ομολογιακό Σταυρό έναντι της παναιρέσεως του Οικουμενισμού και του Οικουμενικού μας Πατριάρχη, του κ.κ.  Βαρθολομαίου, και των λοιπών δέκα αρχιερέων (τοις οίδε τον 12ο…) που είχαν ψήφο αλλά και την ευθύνη για τον κλυδωνισμό που περνά η Εκκλησία μας στα έσχατα χρόνια του αντιχρίστου που ζούμε.  
Σε λίγο εξάλλου και οι αρχιερείς και οι Φαρισαίοι του Ισραήλ (τοις οίδε;) θα φορτώσουν στην πλάτη του Κυρίου μας τον Σταυρό αλλά για σήμερα  φτάνει το να μην ξεχνούμε  το όνομα του χωρικού που κι αυτός Τον σήκωσε για λίγα μέτρα πάνω στην δική του πλάτη…  
Αδελφοί, όπως λέγει και η Αγία Γραφή: «Παν το φανερούμενο φως εστί». Κάνοντας γνωστά τα παραπάνω στην αγάπη σας, με παράπονο παραθέτουμε έναν ξεχασμένο «κανόνα»: Ο λόγος είναι λόγος. Ο λόγος που δίνει ο καθένας μας αν είναι «άντρας», θα πρέπει να κρατιέται! Ο λόγος του ψηφίσματος λοιπόν περιέχει και τούτα τα λόγια που κανείς δεν πρέπει στο εξής να τα ξεχνά, και να μην τα λαμβάνει υπόψη του, ειδικά εάν είναι επίσκοπος. Στην αρχή του Διορθόδοξου Ψηφίσματος της Κληρολαϊκής Συνάξεως γράφεται: «Ὁ πιστὸς λαὸς τοῦ Θεοῦ εἶναι αὐτός, ὁ ὁποῖος διαχρονικά διαφυλάσσει τὴν ἀκεραιότητα τῆς πίστεως καὶ τῶν δογμάτων. Εἶναι αὐτός, ποὺ ἀποδέχεται ἤ ἀπορρίπτει τὶς γενόμενες συνόδους. Κατὰ τὸν Ἅγιο Μάξιμο “Τὰς γενομένας συνόδους, ἡ εὐσεβὴς πίστις κυροῖ” καὶ πάλιν, “ἡ τῶν δογμάτων ὀρθότης κρίνει τὰς συνόδους” καὶ ὀφείλουν, “νὰ εἶναι πάντα τὰ ἐκτιθέμενα παρ᾽αὐτῶν δόγματα καὶ οἱ κανόνες, ὀρθόδοξα, εὐσεβῆ καὶ σύμφωνα ταῖς Θείαις Γραφαῖς, ἢ ταῖς προλαβούσαις Οἰκουμενικαῖς συνόδοις.” Γι’ αὐτὸν τὸν λόγο, ὡς πιστὰ μέλη τῆς Μίας, Ἁγίας, Καθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ καὶ ἑπόμενοι τοῖς ἁγίοις Πατράσι: 1ον) Καταδικάζουμε καὶ ἀπορρίπτουμε…» (3. Βλέπε την συνέχεια ΕΔΩ).
Αδελφέ, εάν δεν έχεις ενδιαφέρον για όσα μέχρι τώρα γράψαμε, εάν θεωρείς πως ο λαός δεν γίνεται να σηκώνει τόσο πολύ το ανάστημά του και ότι γίνεται πόλεμος μόνο με τους στρατηγούς δίχως τον στρατό (επισκοπική εκκλησία;), άκουσε σε παρακαλούμε την φωνή τούτη ειδικά εάν κατάγεσαι από τη Φλώρινα: «…μπορεῖ νὰ μαζευτοῦν καὶ χίλιοι ἀκόμη δεσποτάδες καὶ νὰ βγάλουν μία ἀπόφασι. Νομίζετε ὅτι ἀρκεῖ αὐτὸ γιὰ νὰ εἶνε αὐτὴ μία ἁγία Σύνοδος; Γιὰ νὰ ὀνομασθῇ μία σύνοδος οἰκουμενικὴ ἢ τοπική, ἐκτὸς τοῦ ὅτι αὐτοὶ πρέπει προηγουμένως νὰ νηστέψουν καὶ νὰ παρακαλέσουν τὸ Θεὸ νὰ ἔλθῃ ἐπ᾽ αὐτοὺς Πνεῦμα ἅγιο, χρειάζεται καὶ κάτι ἄλλο. Μπορεῖ νὰ γίνῃ καὶ σήμερα μιὰ τοπικὴ σύνοδος, νὰ μαζευτοῦν ὅλοι οἱ ὀρθόδοξοι· ἀλλὰ γιὰ νὰ εἶνε ἡ συνέλευσίς τους ἁγία Σύνοδος καὶ ὄχι σύνοδος παρανομούντων, πρέπει, μόλις βγῇ καὶ ἀκουστῇ ἡ ἀπόφασις, ν᾽ ἀναπαύσῃ τὸ λαό. Τί ὅρους ἔχει θέσει ἡ Ἐκκλησία μας! Ἔβγαλε λόγου χάριν ἡ σύνοδος μιὰ ἀπόφασι; πρέπει ὅλο τὸ πλήρωμα, μικροὶ καὶ μεγάλοι, νὰ ποῦν «Μάλιστα, ἐδῶ εἶνε ἡ φωνὴ τοῦ Θεοῦ», νὰ ἐπιδοκιμάσουν δηλαδὴ αὐτὸ ποὺ ἀποφάσισε ἡ σύνοδος. Ἐὰν ὁ εὐσεβὴς λαὸς διαφωνήσῃ δὲ μᾶς ἐνδιαφέρουν οἱ αἱρετικοὶ ποὺ διαφωνοῦν, ἐννοοῦμε τοὺς πιστούς, τοὺς μοναχούς, αὐτοὺς ποὺ πονοῦν τὴν Ἐκκλησία, ἐὰν αὐτὸς ὁ λαὸς διαφωνήσῃ, τότε ξέρετε τί θὰ γίνῃ; Ἡ σύνοδος δὲν θὰ εἶνε ἁγία, ἀλλὰ θὰ ὀνομασθῇ λῃστρική. Καὶ ἔχουμε τέτοιες συνόδους στὴν ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία. Ὥστε κριτήριο πάνω ἀπ᾿ ὅλα εἶνε ὁ λαός, αὐτὸς εἶνε ὁ φύλακας τῆς Ὀρθοδοξίας» (4. + επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης, ο Ακρίτας)
Τελικά, Ἡ σύνοδος του Κολυμπαρίου δὲν εἶνε ἁγία, ἀλλὰ λῃστρική, σύμφωνα με τη συνέλευση του Ωραιοκάστρου! ΣΥΝΤΑΣΣΕΣΑΙ; ΝΑΙ Ή ΟΥ;

   
Μετά τιμής
Το Δ.Σ.
Πτολεμαΐδα 13 Απριλίου 2017, Μεγάλη Πέμπτη
                                                              




[4] Απόσπασμα ομιλία Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου 26.2.1961 [ https://www.youtube.com/watch?v=UNG1c46VD1c  ]