Σελίδες

Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2017

1η ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΡΜΟ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ

               

                        π.Νεκτάριος  Μοναχς
  (μέλλουσα  κα  εθε ν γίνει μ τς εχές σας)
  ερ  Μον  γίας Παρασκευς Μάνδρας
    Τ.Κ. : 300 08  Θέρμο Ατωλοακαρνανίας
…….    .       τηλ.κιν. : 6975607150
                                                                                                                  ‘Εν  ερ Μον  τ 1η ‘Ιουλίου 2017
Πρς :
τν Σεβασμιώτατον
Μητροπολίτην Ατωλίας κα καρνανίας
π.Κοσμ.   Ες  ερν πόλιν Μεσολογγίου
                                                                        

                                                                               
Σεβασμιώτατε
μ γάπη Χριστο κα βαθ πόνο ψυχςπευθύνω υκς ατν τν πιστολν ες τν πατρικήν σας καρ-δίανΓνωρίζω Σεβασμιώτατε τι προέρχεσθε π εσεβ κα μαρτυρικ οκογένειαπίσης  γνωρίζω τ ρθόδοξα φρονήματά σαςπ λόγους  πράξεις μολογίας σας, πο κατ καιρος κάνατεκα χουν δημοσιευθεσχάτως μως συνέβησαν πολ δυσάρεστα γεγονότατ ποα φορον τν ρθόδοξον πίστη μας.  1)  ψευδοσύνοδος το Κολυμπαρίου χει γίνει δ κα να κριβς τος κα οδες πίσκοπος τν καταδίκασε δημοσίως ς ληστρικήοτε κα σες παρ’λο τι διωτικς μολογετε τι ταν τέτοιαΜάλιστα κα πιτρέψατε ν διανεμηθε ατ  ψευδέστατη ‘‘νακοίνωση πρς τν λα’’ τς Ι.Σ.Ε.Εσ πολλος .Ναος τς .Μητροπόλεως ποία ποδέχεται τν ψευδοσύνοδο ατν κα μ τν τρόπο ατ κηρύξατε αρεση γυμν τ κεφαλ στν Μητρόπολή μας

         2) φαρμόζονται στν πράξη ο ποφάσεις τς ψευδοσυνόδου (λλ κα περβαίνονται) φο ο οκουμενιστα ψευδεπίσκοποι, βάζουν στος ρθοδόξους .Ναος χι μόνον τος αρετικος σ συμπρο-σευχή, λλ κα τος λλοθρήσκους (βλέπε πισυναπτόμενες φωτογραφίες). Τ ποίμνιο δν μολύνεται Σβ/τατε;  φορισμς λέγουν ο γιοι πόστολοι στν 45ον Κανόνα γι ποιον συμπροσευχηθε μ αρετικόν, κόμα κα μέσα σ σπίτι (βλ.Πηδάλιον σέλ.51).  Μόνον νας ρχιμανδρίτης τόλμησε,  γούμενος τς .Μονς Λογγοβάρδας Πάρου κα πέβαλλε κανονικ μήνυση κατ το αρεσιάρχου Βαρθολομαίου πρν λίγους μνες [σέβομαι τν θεσμό, χι μως κα τς παναιρετικς δοξασίες κα βλασφημίες το  Πατριάρχη, κατ το γ.Πνεύματος, το Χριστο, τς Παναγίας κα τν γίων της κκλησίας μας (παραθέττω πόμνημα μ φωτογραφίες κα κείμενο που παριθμονται ο αρετικς δοξασίες κα πράξεις του)].
3)  σες Σβ/τατε δν μο επατε πρν λίγους μνες τι‘‘ποτ δν θ συμπροσευχηθ μ τος παπικος, οτε θ πιτρέψω ν μπον στος .Ναος τς Μητροπόλεως’’Κα πς δώσατε ελογία στν ρχιερατ.πίτροπον Θέρμου ρχιμ.π.Θεοκλητ Ράπτη ν  μεταβε  στ Φανρι, (μετ π προσ-κληση ερομονάχου ποος μελλε ν χειροτονηθε πίσκοπος κε), τν Κυριακν μάλιστα τς  ρθο-δοξίας  κα ν σπασθε τν αρεσιάρχη Πατριάρχη ποος χει λα τ ναθέματα τς Ζ’ ΟκουμΣυνόδου πάνω του ποία πεφάνθη‘‘ες πάντας τος αρετικος νάθεμα.’’κα ‘‘τος κοινω-νοσιν ν γνώσει (τος αρετικοςνάθεμα’’;  κεσυμπροσευχήθηκε  π.Θεόκλητος ντός του Ναομ τρες αρετικος καρδινάλιους κατ τν διάρκεια τς Θ.Λειτουργίαςνέφερα προηγουμένως τν 45ον Κανόνα τν γ.ποστόλων πο πιτάσσει φορισμόΣς πενθυμίζω πίσης τι  Β’ Κανν τς ν ντιοχεί Τοπικς Συνόδου (χούσης οκουμενικν κύρος),  διατάσσει πως‘‘... κοινωνν κοινωνήτκοινώνητος σται’’ (Πηδάλιον σελ.407).   πάντηση στν ρώτησή μου ταν πέστρεψε  ν λόγ π τ  Φανάρι ταν (το ἀμέσου περιβάλλοντός τουχωρς μως ν τ διαψεύσει  παρών π.Θεόκλητος), τι ‘‘τ Πηδάλιο σήμερα δν φαρμόζεται’’.  ραγε σπάζεσθε κα σες ατν τν βλασφημία κα αρεση;  Κα πς  τν δικαιολογήσατε τν π.Θεόκλητο λεγοντάς μου σες  διοςτι ‘‘δν μποροσε ν φύγει π τν .Να γιατί ταν κε  Πατριάρχης!!!’’;  Μ ατν τν τρόπο δν τν καταδικάζετε σ αώνια μετανοησία;  Κα  μένα  μ παρακινήσατε  ν  θετήσω τος  Ἱ.Κανόνες  πο προστάζουν ν τν χω κοινώνητο, ‘‘ν τν χεις μο επατε πνευματικό πατέρα πως πρτα, κα ν κοινωνες μαζί του, ν παίρνεις ελογία !!!’’.  Δηλαδὴ, προτιμτε σεῖς και ο ερες τς Ἱ.Μητροπόλεως,
2
ν πακούετε στν αρετικ κα βλάσφημο Πατριάρχη Κων/πόλεως, π φόβο  σεβασμό, κα δν φοβεσθε κα δν τρέμετε τν Θε  ποος βρίζεται κα καταλύεται κάθε ερς Κανόνας μ τν παρου-σία τν αρετικν κα λλοθρήσκων τν ναθεματισμένων μέσα στν Θ.Λειτουργία κα μάλιστα τν Κυριακή της ρθοδοξίας; Μο επατε  τι  π.Θεόκλητος δν εναι αρετικός. μως Σβ/τατε  κανν τν γ. ποστόλν δν ξετάζει τ φρόνημα το συμπροσευχομένου, λλ ἐὰν συμπροσευχήθηκε κα μόνον, τν φορίζει. Σεβ/τατε, ‘‘ Θες ο μυκτηρίζεται’’ κα τ θέλημά του τ διατρανώνει μέσ τν Θεοπνεύστων Οκουμενικν Συνόδων κα τν γίων του.
4) ταν σς ζήτησα δεια γι τρεῖς μέρες ν πισκευθ τος γωνιστς πατέρες τς .Μονς γ. Παρασκευς Μηλοχωρίου Πτολεμαδος, ρνηθήκατε, ‘‘γιατί ατο χουν κάνει ποτείχιση’’ πως επατε. λήθεια πιστεύετε στος κανόνες τν .Συνόδων πο ναφέρονται στ Πηδάλιον;  Ν σς θυμή-σω τν 15ον Κανόνα τς Πρωτοδευτέρας Οκουμεν.Συνόδου, (σέλ.358 Πηδαλίου-ρμηνεία γ. Νικοδήμου γιορείτου): ‘‘…ἐὰν δ ο ρηθέντες πρόεδροι ναι αρετικοί, κα τν αρεσιν ατν κηρύττουσι παρρησία, κα δι τοτο χωρίζονται ο ες ατος ποκείμενοι, κα προτο ν γένη κόμη συνοδικ κρίσις περ τς αρέσεως ταύτης, ο χωριζόμενοι ατο χι μόνον δι τν χωρισμν δν καταδικάζονται, λλ κα τιμς τς πρεπούσης ς ρθόδοξοι, εναι ξιοι, πειδ χι σχίσμα προξένησαν ες τν κκλησίαν μ τν χωρισμν ατόν, λλ μλλον λευθέρωσαν τν κκλησίαν π τ σχίσμα κα τν αρεσιν τν ψευδοεπισκόπων ατν (ρα κα τν λ’ ποστολικόν)’’.
Βέβαια βγάζετε λόγους κα γκυκλίους κατ το παπισμο κα κατ το οκουμενισμολλ συγχρόνως καλετε τος παναιρετικος οκουμενιστάς (τος ναθεματισμένους π λες τς Οκουμενικς Συνόδους) στν .Μητρόπολη  πηγαίνετε σες ταν σς καλον ατοί, κα συλλειτουργετε μαζί τους, μ τος ποίους δν χετε τν δια πίστη.   Χάρις το γίου Πνεύματος (πως συμφωνον ρκετο λόγιοι τς κκλησίας μας) δν σς γκαταλείπει ταν νταλλάσετε τν Λειτουργικν σπασμν μ τος οκου-μενιστάς; Κηρύξατε προσφάτως σ Κυριακάτικο Λειτουργικό Κήρυγμά σας, τ λόγιον το Κυρίου μας, τι δν μπορε  Χριστιανς ν δουλεύει σ δύο Κυρίους (Μάτθ.ΣΤ’24).
 κάθε μία αρεση κα ο θρησκεες εναι καταδικασμένες π Οκουμεν.Συνόδους μ φορισμούς, καθαιρέσεις κα ναθέματα (κα γι σους συντάσονται μ τς αρέσεις ατές), ρα κα  παναρεση το οκουμενισμο ποία περιέχει κα ποδέχεται λες τς αρέσεις κα τς θρησκεες, ς δος σωτηρίας, ( ποία χει καταδικασθε κα π τν Σύνοδο τν Ρώσων τς διασπορς ς αρετική).  Ο γ. πόστο-λοι στς διαταγές τους, δν διατάσουν ν φεύγουμε μακρι π φθοροποιούς ποιμένες;  Κα  πόστο-λος:‘‘Μ γίνεσθε τεροζυγοντες πίστοις. Τς γρ  μετοχ δικαιοσύνη κα νομία;…..Δι ξέλθετε κ μέσου ατν κα φορίσθητε, λέγει Κύριος, κα καθάρτου μ πτεσθε, κγ εσδέξομαι μς.…’’(Β’Κόρ.ΣΤ’14-18).
σες  διος μου επατε τι τ φρόνημα τς πίστεως τν ρθοδόξων τς ποχς μας χει μβλυν-θε. Ετυχς χι λων Σβ/τατε. πάρχει τ μικρν λεμμα, τ μικρν ποίμνιον το Χριστο, Κληρικοί, Μοναχο κα λαϊκοί, πού εναι τοιμοι χι μόνο ν χάσουν τν μισθό τους, τ Μοναστήρια τους, κα τι λλο θ τος στοιχήσει, λλ κόμα κα ν χύσουν τ αμα τους γι τν ρθ πίστη τους.
Συντάσσεσθε λοιπν Σβ/τατε μ τος χθρούς της Παναγίας κα το Υο της (1) μ τος παναιρε-τικος οκουμενιστάς κα ποκηρύσσετε τος ρθοδόξους δελφος κα γωνιστές; ραγε θ δομε κα διωγμος π σς Σβ/τατε κατ τν ρθοδόξων;  λλ ‘‘σκληρν πρς κέντρα λακτίζειν’’. Μν γίνεσθε Θεομάχος Σεβ/τατε. νακρούσατε πρύμναν.  Μν πλανσθε στ δύσβατα μονοπάτια τς φυγομαχίας, τς νόχου σιωπς ( ποία εναι τ τρίτον εδος τς θείας κατ τν γ.Γρηγόριο Παλαμ) κα τς  συγκαταθέσεως στν παναίρεση το οκουμενισμο. Ο βαρες λύκοι (ο αρετικοχουν μπε πάνω π ἓναν αἰῶνα μέσα στν Μάνδρα τς κκλησίας κα καταβροχθίζουν τ πρόβατα (λλοιώνοντας τ φρόνημα τς πίστεως τν ρθοδόξων). γωνισθετε μαζ μ τν Χριστ πρ τς πίστεως  κα  σταμα-τσθε  τν  διγλωσία,  τς  τάχα  διακρίσεως (πως  νομάζουν τν προδοσία  τς πίστεως μερικο σήμερα 
πλανεμένοι  πνευματικο  μ  φήμη  γίου  κα παρασύρρουν  πολλούς,  κόμα  κα  πισκόπους)  κα τς πολιτικς (πως μου επατε κατ’ δίαν)Κάνουμε πολιτικ  στ  θέματα τς πίστεως Σβ/τατε;  Κα  μάλισ- τα τώρα πού  αρεση ψηφίσθηκε Συνοδικς;  Λέγει  γιος Θεόδωρος  Στουδίτης: ‘‘φο μως ἐκδηλώ-

3
θηκε φανερ  αρετικ σέβεια μ τ σύνοδο, πρέπει τώρα κα  ελάβειά σου, μαζ μ λους τους ρθοδόξους, οτε ν μνημονεύει κανένα π ατος πο λαβαν μέρος στ μοιχοσύνοδο (ψευδοσύνοδο θ λέγαμε σήμερα) συμφωνον μ ατήν….Γιατί  Χρυσόστομος μ μεγάλη φωνή, χθρούς το Θεο χαρακτήρισε χι μόνο τος αρετικούς, λλ κα κείνους πο κοινωνον μαζ μ ατούς’’(2). Κα  Μ.Βασίλειος μοίως: (3).  Κα  γ.Μ.θανάσιος: ‘‘….Γιατί ατν πο τ φρόνημα ρνούμαστε, πρέπει κα τς κοινωνίας  ν πέχουμε. Κα ἐὰν κάποιος μολογε τν ρθ πίστη, λλ κοινωνε μ ατούς, ν τν προτρέπετε ν σταματήσει ν τ κάνει` κι ν δεχθε τν σύστασή σας ν τν χετε σν δελφό. ν δ πιμένει ν τν γκαταλείπετε. τσι θ διατηρήσετε τν καθαρ πίστη κα κενοι βλέποντάς σας θ φεληθον’’. (4)  Κα τί θ πομε, μ εναι  Πατριάρχης   ρχιεπίσκοπος   Μητροπολίτης;  ρθο-δοξία κελεύει: ‘‘κα ἐὰν μες  γγελος ξ ορανο εαγγελίζται μν παρ’ εηγγελισάμεθα μν, νάθεμα στω’’. (Γαλ.Α’8)    γιος Θεόδωρος  Στουδίτης  λέγει: ‘‘κα ργο το μοναχο εναι τ ν μν νέχεται ν λλάξει τ παραμικρ στ Εαγγέλιο, στε ν μν συμβε, δίνοντας στος λαϊκος  παράδειγμα αρέσεως κα πικοινωνίας μ αρετικούς, ν δώσει λόγο γι τν πώλειά τους.’’ (5)       
Κλείνω τν πιστολή μου ατήν Σεβ/τατε, μ μία κόμη υκ θερμ παράκληση: Σταθετε ρθς στν στορικ ποστολή σας κα διατρανστε μ πυγμ κα λήθεια τν πόρριψη τν ποφάσεων τς ψευδοσυνόδου τς Κρήτης. Μν παρασύρεσθε οτε π τς πειλές, οτε π τν ριθμητικ περοχ τν οκουμενιστν εραρχν. λλωστε  ρθόδοξος θεωρε τιμή του κα μεγάλο στέφανο, ν διωχθε, ν καθαιρεθε  κα ν πάθει για την πίστη του.  γ.Μάρκος  Εγενικς ταν μόνος, καθς κα  γ. Μάξιμος  μολογητής.  λήθεια π μόνη της εναι πλειοψηφική κα δν σχύει πάντοτε τ ντίθετο.
Μν φοβσθε Σβ/τατε. Ο γιοι τς κκλησίας μας τος ποίους ορτάζωμε πανηγυρικς, δν φοβήθηκαν ατος πο ποκτείνουν τ σμα, λλ τν Παντοδύναμο Θεό. λλωστε  ληθινς πίσκοπος δν φοβται. Γι’ ατ κα  κκλησία στος θρόνους τν πισκόπων πάνω πεικονίζει ετος ψιπέτας, κα κάτω λεοντάρια. Κα  πόστολος λέγει: ‘‘λλ’ μες δν εμεθα νθρωποι δειλί-ας κα ποχωρήσεως γι ν χαθομε, λλ πίστεως γι ν σωθομε.’’(βρ.Ι’39)(βλ.και Ρωμ.Η’15).
Δν δύναμαι πλέον Σβ/τατε ν κούω ν μνημονεύεται π σς  Ι.Σ.Ε.Ε ς ‘‘τῆς ὀρθοτομούσης τν λόγον τς Σς ληθείας’’, μετ τ Κολυμβάρι,  ποία μνημονεύει τν μεγαλύτερο αρετικό ὃλων τῶν ἐποχῶν (ὃπως χαρακτήρισε τον Βαρθολομαο ὁ μακαριστός Νικ.Σωτηρόπουλος) ὡς ‘‘ρθοτομοντα τν λόγο τς Σς ληθείας’’. Τοτο θεωρ ς τν μεγαλύτερον μπαιγμ κατ το Θεο.
ΔΗΜΟΣΙΩΣ λοιπόν ΝΑ ΑΠΟΚΗΡΥΞΕΤΕ ΤΗΝ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ ΣΑΝ ΛΗΣΤΡΙΚΗ κα ΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΕΙΤΕ (βάσει το 15ου Κανόνος τς Πρωτοδευτέρας Οκουμεν.Συνόδου), ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΩ-ΝΥΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΝ ΣΥΝΟΔΟ, (ο ποοι ψήφισαν αρέσεις στν Κρήτη κα λλοι ετε τς ποδέχθηκαν με δηλώσεις των, ετε δια τς σιωπῆς). Μ μία τέτοια ρωϊκ κα γιοπατερικ νέργεια, θ μοιάσετε το γ.Μάρκου το Εγενικο κα τν λλων μεγάλων μολογητν. Κάντε το γιε Δέσποτα κα θ προστρέξει λος  ρθόδοξος κλρος κα λας ν σπαστε τ γιασμένα ποδαράκια σας. Τότε θ δομε τος πολυέλαιους τν .Ναν μας ν σειονται πανηγυρικ κα θ κούσωμε τος γ.γγέλους π τν Οραν ν ψάλλουν: ‘‘τν δεσπότη κα ρχιερέα μν’’.
Στν ντίθετη μως περίπτωση σες προσωπικ κα ο πόλοιποι εράρχες θ εστε  ατία τν περχομένων δεινν (πως μς διδάσκει  στορία (6) και οἱ Προφήτες) κα τς βαρις λυσίδας πο θ δέσει τν ρθοδοξία.Τότε θ σκοτεινιάσει  ορανός. Ο καμπάνες τν .Ναν θ κτυπον λυπητερ κα  ‘‘ργ το Θεο’’ θ πέσει πάνω σ’λους μας. Τότε γι λους μς τος πιστος στν Πατερικ Παράδοση, δν θ μένει παρ  μόνη δυνατότης ελογημένης ντίδρασης, Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ π σους εράρχες χουν δη δεχθε  θ δεχθον τς ποφάσεις τς ψευδοσυνόδου τς Κρήτης. Σς κετεύω, μν πιτρέψετε τ μεγάλο κακ στν τόπο μας.                       
                                                                                                                 Μετ’ ὰγάπης Χριστοῦ και
                                                                                                              το προσήκοντος σεβασμο
                                                                                                                   π.Νεκτάριος Μοναχς
/γρ.: 1) Σχίσμα  στν  κκλησία χουν δη
κάνει  ο παναιρετικο οκουμενιστς καὶ ὄχι

4
ο ποτειχιζόμενοι π ατος  (βλ. ς νω
15ον  Κανόνα Πρωτοδευτέρας Οκ.Συνόδου). 


--------------
(1) μφάνιση τς Παναγίας στν σκητ τς .Μονς Ζωγράφου γ.ρους Γέροντα Γαβριήλ, πο το επε: ‘‘ Ἂπελθε ταχέως εἰς την Μονήν, ἀνάγγειλον εἰς τους Μοναχούς και τον Καθηγούμενον ὃτι οἱ ἐχθροί ἐμοῦ και τοῦ Υἱοῦ μου ἐπλησίασαν. Ὃστις ἀσθενεῖ τῶ πνεύματι και φοβηθῆ ἂς κρυφθῆ ἒως ἂν παρέλθῃ ὁ πειρασμός. Οἱ δε ἐπιθυ-μοῦντες τους μαρτυρικούς στεφάνους ἂς παραμείνουν ἐν τῆ Ἱ.Μονῆ’’. Ο χθρο σαν ο στρατιτες τν λατινοφρό-νων ατοκράτορος Κων/πόλεως κα το αρετικο ψευδοπατριάρχου .Βέκκου, ( ποος μπρς στος σημερινος οκουμενιστάς εναι μαθητούδι). 
(2) Φιλοκαλία, γ. Θεοδώρου Στουδίτου Βιβλ.Α’πιστολ 39η .
(3) ‘‘Ατος πο προσποιονται τι κρατον κα μολογον τν ρθόδοξη πίστη, μως γίνονται συγκοινωνο μ τος τερόφρονες αρετικούς, ἐὰν δεχθον παραγγελία ν πομακρυνθον κα δν τ κάνουν, (ατούς), χι μόνο ν μ τος δεχόμαστε στ Θεία Κοινωνία, λλ οτε δελφος ν τος νομά-ζουμε’’ Ν.Βασιλειάδη, γ.Μάρκος Εγενικς κα  νωσις τν κκλησιν.κδ.« Σωτρ»θναι 1972 σέλ.95.  
(4) γ.θανασίου, Τος τν μονήρη βίον σκούσι PG 26,1188 BC.
(5) Φιλοκαλία, γ.Θεοδώρου Στουδίτου Βιβλ.Α’ πιστολ 39η.
(6) π.χ. α) Ἡ ἄλλωση Κν/πόλεωςλόγω το συλλείτουργου μ τος παπικος στν γ.Σοφία στς 12/12/1452 τοι 6 μνες πρ τς λώσεως (πως μολογε  γιασμένος μακαριστς Γέροντας π.φραμ Κατουνακιώτης). β μικρασιατικ καταστροφή, λόγω τς παναιρετικς οκουμενιστικς Πατριαρχικς γκυκλίου το 1920 (εχαν δη προηγηθε λλες δύο παρόμοιες αρετικς γκύκλιοι το 1902 κα 1904)  κα τς λώσεως το Πατριαρχείου π τος οἰκουμενιστάς (π τς ρχς δη το 20οῦ  αώνα). Τότε μ τν πόλεμο,  Κύριος βγαλε π τν δικαιοδοσία τν αρετικν Πατριαρχικνλον τν λα τς Μικρς σίας μ τν θάνατο κα τν προσφυγιάσώζοντάς τους π τν αρεση. γ)  Τ λεγόμενα Σεπτεμβριανάεχαν μείνει 150.000 λληνορθόδοξοι στν Κν/πόληταν  μασόνος Πατριάρχης θηναγόρας τ 1955ρχισε τος ναγγαλισμος μ τν αρεσιάρχη πάπα Ρώμης κα Κοινωνοσε τος παπικος στν Κων/πολη κα προέτρεπε τος ρθοδόξους τῆς ταλίαςν πηγαίνουν ν Κοινωνον στν ‘‘καλ’’ (λύκοπάπαΤότεπ Μεντερς πρωθυπουργο τς Τουρκίαςο μιάγριοι Λαζο φανατικο μωαμεθανο (φο τος μετέφεραν μ πούλμαν μισθωμένα π τν κυβέρνηση τν Τούρκωνσπασαν κα κατέστρεψαν τ πάντα τν λλήνωνκαταστήματασπίτιακκλησίεςφόνευσαν τος περισσοτέρους ερες κα πολ λα κα βίασαν τς γυνακες τν ρθοδόξωνναγκάζοντάς τους ν φύγουν πρόσφυγες κα ατο π τν Πόλητσι σώθηκαν κα ατο π τν αρεση τν λατινοφρόνων κα τόν οκουμενισμό πού ρχισε ν καλπάζει στν Κων/πολη.   Κα δ)  σημερινς πόλεμος στν Συρία, λόγω τς νώσεως πο πέγραψε  τότε «ρθόδοξος» οκουμενιστς Πατριάρχης ντιοχείας μ τος αρετικος μονοφυσίτες τς Συρίαςπρ λίγων τνΤ 2 κατομμύρια λληνορθοδόξων τς Συρίας κδιώχθηκανμαρτύρησαν  φυγαν πρόσφυγες στν λλάδακα λλοσωζόμενοι π τν ψευδένωση μ τος αρετικος μονοφυσίτες.
 [Βλέπουμε λοιπόν, τι  Θες πεμβαίνει στς περιπτώσεις πο κινδυνεύει  πίστη τν ρθοδόξων,  πιτρέ- ποντας ναν πόλεμοκα τος μετατοπίζει μ τν προσφυγιά,  γι ν μν πέσουν ο ρθόδΧριστιανο στν λέθρια αρεση κα χαθον.  Καὶ τότε σαν στ προσκήνιο ο αρέσεις κα εδαμε τί μεγάλες καταστροφς πέτρεψε  Θες ν γίνουνΤώρα πού ναπτσσεται κα πεκτείνεται  ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ποία ψηφίσθηκε μάλιστα μ σύνοδοκαταλαβανουμε (πως προφητεύουν κα ο γιοι τς κκλησίας μαςπαλαιο κα νεώτεροι), τί καταστροφ θ ρθη;  Κα ατ  πολ μεγάλη  καταστροφ θ προέλθει ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΟΒΕΡΕΣ ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΗ, τν ρχιερέων, το ερατείου κα τν Μοναχν κατ πρτο λόγοπού δν ντιδρον πως πρέπει γι ν ποτρέψουν τν πνευματικ λλοίωση τν πιστν κα ν ντισταθον στν παναίρεσηλλ ΣΑΝ ΜΙΣΘΩΤΟΙ ΠΟΙΜΕΝΕΣΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ, καθς κα τς ΑΜΕΤΑΝΟΗΣΙΑΣ  κλήρου κα λαο]. 


[Σήμεραποιος δν εναι ποτειχισμένοςπ τος οκουμενιστές,  εναι ποτυχημένος  στν  πίστη].