ΠΕΡΙ ΣΙΩΠΗΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΥ
http://agonasax.blogspot.gr/2017/09/blog-post_29.html
* Ο Μέγας Βασίλειος λέγει: «Της σιωπής το κρίμα φοβερόν εστί».
Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος προσθέτει: «Ο μη λέγων την Θείαν Αλήθειαν υπεύθυνος εστί του αίματος τουτέστι της σφαγής των ψυχών των πλανομένων».
ΠΕΡΙ ΣΙΩΠΗΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΥ
και περί διαφύλαξης εντολών και παραδόσεων.
αλλά και ….
ο ΛΟΓΟΣ ….είναι ΘEOΣ.
Και η διάκριση η πρώτη αρετή που εξετάζει πότε σιωπούμε και πότε ομιλούμε!
* Κατά τον Μέγα Βασίλειο: «Ο σιωπών δοκεί συναινείν».
* Ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς λέγει: «Η σιωπή είναι η τρίτη μορφή αθείας.»
«Πρώτη, η διά λόγου άρνηση».
«Δεύτερη, η διά της πράξης (άρνηση)».
«Τρίτη δε, η σιωπή που παραπέμπει στη
συνενοχή και συνέργεια».
* Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος προσθέτει: «Ο μη λέγων την Θείαν Αλήθειαν υπεύθυνος εστί του αίματος τουτέστι της σφαγής των ψυχών των πλανομένων».
* Ο Άγιος Θεόδωρος Στουδίτης λέγει: «Εντολή γαρ Κυρίου μη σιωπάν εν καιρώ κινδυνευούσης πίστεως. Ώστε, ότε περί πίστεως ο λόγος εστίν ειπείν, εγώ τις ειμί; Ιερεύς, άρχων, στρατιώτης, γεωργός, πένης;……Ουά οι λίθοι κεκράξουσι και συ σιωπηλός και αφροντίς;»
* Ο Μέγας Βασίλειος λέγει: «Το να εφησυχάζει κανείς,όταν το κινδυνευόμενον είναι η πίστις,τούτο είναι ίδιον της αρνήσεως,το δε να ελέγχει είναι ομολογία ειλικρινής».
* Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος λέγει: «Το μη κρίνετε, ίνα μη κριθήτε, περί βίου εστίν, ου περί πίστεως».
Σεις τώρα, πνευματικοί μου αδελφοί, ως λογικά πρόβατα μπορείτε εύκολα να διακρίνετε και να κρίνετε εάν κινδυνεύει η πίστη μας από την ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ και εάν πρέπει να ομιλούμε με διάκριση και πάντα κατά τας γραφάς, ώστε όταν ερωτηθούμε «το γνωρίζατε;» να απαντήσουμε ότι το γνωρίζαμε και το φωνάζαμε «και όστις θέλει», διότι « κανενός η θέλησις και η ελευθερία δεν βιάζεται. Ας κάμει ο καθένας ό,τι του αρέσει…»(Αποκ.Ιωαν.Κβ11).
Και όχι να πούμε ότι το γνωρίζαμε και σιωπούσαμε βλέποντας τις ψυχές των αδελφών μας να κατασπαράζονται από τον αντίχριστο,διότι αναπολόγητοι θα είμαστε. Ο γλυκύτατος Ιησούς μας δίνει εντολή να έχουμε αυταπάρνηση, όπως και Αυτός , φτάνοντας μέχρι σταυρού.
8. «Δι’αυτούς δε που εδειλίασαν εις τον κατά του Θηρίου αγώνα και διά τους απίστους και δι’εκείνους ,που με τα βδελυρά και ακάθαρτα και παρά φύσιν αμαρτήματά τους έγιναν σιχαμένοι,και διά τους φονείς και τους πόρνους και τους μάγους και τους ειδωλολάτρας και δι’ όλους εν γένει ,που ηγάπησαν το ψεύδος της αμαρτίας,έχει ετοιμασθή το μέρος και ο τόπος των μέσα εις την λίμνην,που βράζει και καίεται με φωτιά και με θειάφι.Και ο αιώνιος αυτός χωρισμός από εμέ και η ατελεύτητος αυτή τιμωρία και βάσανος είναι ο δεύτερος θάνατος».(ΑΠΟΚΑΛ. Κ Α 8)
Ας απολαύσει ο κόσμος τα του κόσμου και οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί ,τα του ουρανού που είναι όπως μας λέγει έτοιμα! Εμείς θα ομιλούμε μέχρι να βγει η ψυχή από το σώμα ορθοτομώντας τον Λόγο της Αλήθειας, όχι από ιδιοτέλεια αλλά διότι είμαστε συνέχεια και ακολουθούμε αυτούς που επί 1982 χρόνια φωνάζουν και ομιλούν όταν κινδυνεύει η πίστη μας. Αυτούς δηλαδή,οι οποίοι ονομάζονται Άγιοι Θεοφόροι Πατέρες της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας του Χριστού μας.
Αγωνιζόμενοι, υπερασπιζόμαστε τον Οίκο του Πατρός μας, που είναι και δικός μας οίκος. Αυτές δε τις εντολές που έχουμε παραλάβει, όπως και τις ιερές παραδόσεις, πρέπει να διαφυλάξουμε και να παραδώσουμε στους επόμενους ώστε να είμαστε «Ακέραιοι ως περιστέρες» μέχρι τέλους.
Οι αποστατούντες, θα επιδιώκουν στο εξής ,οι συζητήσεις και τα θέματα να είναι περί ανέμων και υδάτων και όχι για το δια ταύτα, που είναι η ακύρωση της Συνόδου της Κρήτης ως παράνομη και ληστρική. Βεβαίως θα βρίσκουν διάφορα θέματα να συζητούν προκειμένου να αποπροσανατολίζουν το ποίμνιο για να ξεχαστεί το θέμα, αφού έχουν ήδη υπογράψει αυτά που θέλουν και που κατά καιρούς, θα εφαρμόζουν, βάσει των ψηφισμένων θεμάτων.
Γι΄αυτό ,αδελφοί μου εμείς, πρέπει να ομιλούμε ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ και να προσπαθούμε να ανακηρύξουμε τη Σύνοδο άκυρη μιλώντας τώρα περισσότερο από κάθε άλλη φορά!! Τούτο, δε, να είναι σύμφωνο με την διάθεσή μας προς επιστροφή και μετάνοια αυτών που υπέγραψαν. Είναι αυτό εφικτό; Μα και βέβαια είναι! Αρκεί να ξεπεραστεί ο εγωισμός και να μην ντραπεί κάποιος εάν πει πως εξαπατήθηκε αντιλαμβανόμενος το λάθος του!! Καλύτερα να ντραπεί έστω και λίγο σε αυτήν την περίπτωση, παρά να έχει την ντροπή παντοτινή συντροφιά του και να γίνει αιτία απώλειάς του!
Όλοι κάνουμε λάθη ,διότι είμαστε άνθρωποι μεταπτωτικοί. Το σίγουρο όμως είναι πως έχουμε τη βοήθεια του Θεού μας, όταν θελήσουμε τη μετάνοια. Είμαστε αυτεξούσιοι, έχουμε προικιστεί κατά χάριν με το κατ’ εικόνα! Ανόητο δεν είναι να παραβλέψουμε το καθ΄ομοίωση για το οποίο μας έπλασε και μας παρακινεί ο Πατέρας μας; «Άγιοι γίνεσθε....»
Οι πόρνες έγιναν Αγίες! Ναι, διότι το θέλησαν με την καρδιά τους, να μετανοήσουν και έλαβαν εξουσίες.
Ο ληστής τα τελευταία δευτερόλεπτα μπήκε κιόλας στον παράδεισο, γιατί μετανόησεπραγματικά!
Ο Πέτρος, μολονότι το αμάρτημα του ήταν μεγαλύτερο όλων,έγινε ο ακρογωνιαίος λίθος στον οποίο στηρίχτηκε η ΜΙΑ ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ του Χριστού μας!
Δια της συντριβής της καρδιάς του και της ειλικρινούς μετανοίας.
Από την ιστορία της εκκλησίας μας γνωρίζουμε ότι βάρβαροι, ληστές και κάθε είδους εγκληματίες έγιναν Άγιοι δια της μετανοίας και έπιασαν δουλειά πυρετωδώς στον «αμπελώνα».
Μου θυμίζουν αυτό που είπε ο υιός «ότι δεν θα πάει στη δουλειά του πατέρα του και πήγε.» Τώρα εδώ έχουμε την περίπτωση αυτών που είπαν πως θα πάνε στη δουλειά και δεν πήγαν!!
Αλλά και αυτό το παραβλέπει –υπό όρους-ο καλός Θεός μας ,για τη σωτηρία μας!Μας δίνει τη δυνατότητα ,έστω και: «την ενδεκάτην» και με τον ίδιο μισθό.
Ασύλληπτο είναι! Μόνο Ένας με τόση αγάπη, όπως Ο ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ θα μπορούσε να μακροθυμήσει τόσο!! Πρέπει όμως και εμείς να το θέλουμε. Δεν θέλει να παραβιάσει το αυτεξούσιό μας. «Ούτε στον διάβολο δεν θέλει να δώσει δικαίωμα, ώστε να του πει: τώρα αυτόν γιατί τον βοηθάς, αφού δεν σου ζήτησε βοήθεια; Και ακούει ότι του λέω εγώ;» (Άγ.Παίσιος Αγιορείτης)
Να γιατί οι γεροντάδες, αυτές οι Άγιες μορφές, έχοντας κατανοήσει πλήρως την σοβαρότητα και ωφέλεια της μετάνοιας έβαζαν καινούργια αρχή κάθε μέρα.
Μετανοούσαν κάθε στιγμή και λεπτό με την αδιάλειπτη προσευχή. Ας τους μιμηθούμε. Ας τους έχουμε φάρους, διότι αυτοί ως άνθρωποι όπως εμείς, έδειξαν (άνοιξαν τον δρόμο) πως αυτά που δίδαξε ο Ιησούς μας μπορούμε να τα κάνουμε πράξη και αν όχι Άγιοι (τι λέω ο ταλαίπωρος;) τουλάχιστον σε μία άκρη του Παραδείσου σωσμένοι.
Δεν είμαστε εμείς Άγιοι έχοντας εντολή άνωθεν ,να αλλάξουμε δόγματα της εκκλησίας του Χριστού ή ιερές παραδόσεις. Ούτε εντολές Κυρίου να θέσουμε υπό αμφισβήτηση όπως κάνουν κάποιοι χωρίς ντροπή και φόβο λέγοντας ότι «πολλές εντολές είναι προσωρινές.» Μόνο ο Θεός όταν θελήσει θα κάνει την ανακαίνιση του σύμπαντος. Στο μεταξύ εμείς έχουμε εντολή να φυλάμε τον Λόγο: «Μακάριοι οι ακούοντες τον Λόγον και φυλάσσοντες αυτόν.»
Ο Ιησούς μας είναι η Αλήθεια, είναι το Φως ,είναι η ασφαλής Οδός την οποίαν ακολούθησαν οι Άγιοι μας και καρποφόρησαν «εκατονταπλασίονα» και «εξουσίες έλαβαν προς επιβεβαίωσιν του κηρύγματος τους.»
Ακούστε καλά αυτά που μας γράφει ο Άγιος κατ΄εντολήν Κυρίου:
«Εγώ ο Ιωάννης διαβεβαιώ καθένα που ακούει τους προφητικούς λόγους του βιβλίου τούτου,ότι εάν κανείς τολμήσει να προσθέσει εις αυτά,θα προσθέσει ο Θεός επάνω του τας πληγάς που έχουν γραφεί εις το βιβλίον αυτό.»
«Και εάν κανείς τολμήσει να αφαιρέσει από τους Λόγους της προφητείας αυτής,θα αφαιρέσει ο Θεός την μερίδα του από το δένδρον της ζωής και από την πόλιν την Αγίαν.Κανείς ας μην αφαιρέσει τίποτε από αυτά που έχουν γραφεί εις το βιβλίον αυτό.»
«Λέγει ο Χριστός ο οποίος μαρτυρεί αυτά που εγράφησαν εις το βιβλίον τούτο. Ναι, έρχομαι γρήγορα. Αμήν γένοιτο, έλα Κύριε Ιησού.»
«Η χάρις του Κυρίου Ιησού Χριστού να είναι με όλους τους χριστιανούς. Αμήν.»(Αποκ.ΚΒ 18,19,20,21)
Η διδασκαλία του Κυρίου είναι έτσι διατυπωμένη που προσεγγίζει το κάθε θέμα από πολλές πλευρές και το ασφαλίζει. Είναι τόσο τέλεια ,σοφή και απέραντη που δεν μπορούμε να την εξαντλήσουμε σε νοήματα. Εάν τούτο γινόταν τότε ο Θεός δεν θα ήταν άπειρος. Ως ηδύναντο οι Άγιοι πλησίασαν, όσο ο Κύριος τους επέτρεψε αναλόγως τον αγώνα τους. Γι΄αυτό αισθανόμαστε απείρως ελάχιστοι και αμαρτωλοί, διότι ελάχιστα κατανοούμε από τον Λόγο και συμμετέχουμε δια της καρδίας μας στην κοινωνία μετά του πατρός μας.
Θα δώσουμε ένα παράδειγμα για να κατανοήσουμε την τέλεια διαφύλαξη και ακρίβεια που ζητά από εμάς ο Θεός για τον Λόγο Του (για τις εντολές Του).
Να λάβουμε υπόψιν μας επίσης ότι όταν ομιλούν οι Άγιοι ομιλεί το Άγιο Πνεύμα μέσω αυτών, δηλαδή ομιλεί ο ίδιος ο Θεός.
Λέγει,λοιπόν ο Άγιος: «Πολλοί καλλιέργησαν με μεγάλη επιμέλεια τα χωράφια τους και έσπειραν καθαρό σπόρο σ’αυτά, αφού προηγουμένως έκοψαν τα αγκάθια και έκαψαν τα τριβόλια με τη φωτιά της μετάνοιας, αλλά επειδή δεν έβρεξε πάνω σε αυτά ο Θεός, βροχή Πνεύματος Αγίου με την κατάνυξη, δεν θέρησαν τίποτα από αυτά. Γιατί από την ξηρασία ξεράθηκαν και δεν καρποφόρησαν μέσα τους άφθονο το στάχυ της γνώσεως του Θεού. Γι’αυτό και πέθαναν ,αν και όχι πεινασμένοι για Λόγο Θεού, πάντως φτωχοί από γνώση Θεού και μ’άδεια χέρια, λίγα μόνο εφόδια παίρνοντας για τροφή τους από εισφορά άλλων.» (Δ΄Φιλοκαλ.Όσιος Νικήτας Στηθάτος,κεφ.84,σελ.136)
Στις μωρές παρθένες ένα έλειπε, όλα τα άλλα τα είχαν. Στο ανωτέρω κεφάλαιο ο Άγιος μας λέει ότι τους έλειπε η κατάνυξη, και μετά βίας σώθηκαν, ενώ τα είχαν κάνει όλα. Άλλος άγιος λέγει! «Θα τα κάνεις όλα όπως πρέπει και μετά βίας θα σωθείς.»
Και αλλού : «Μην νομίσεις ότι κάνεις κάτι παραπάνω από αυτά που είσαι υποχρεωμένος να κάνεις!» (Λουκ.ΙΖ 10)
«Και πάλι χάρη θα σου δοθεί.»
Εμείς ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί ερευνούμε και προσπαθούμε την ακρίβεια του Λόγου και των πράξεων και από τον κόσμο ακούμε ότι : «Ο Θεός δέχεται την αμαρτία» ή ότι «Η μεγαλύτερη αρετή είναι η χαρά» και άλλα πολλά κακόδοξα που αν τους δώσεις βάση θα σε απομακρύνουν από τον Θεό. Ο Θεός ΔΕΝ δέχεται την αμαρτία, είναι ξένος προς αυτήν, ΔΕΧΕΤΑΙ την μετάνοια την στεφανώνει και την αγιάζει.
«Τον δια της μετανοίας εναγκαλίσθει» ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΟ!!
Για την χαρά,δε, διευκρινίστε ευλογημένοι, διότι χαρά έχει αυτός που κλέβει, χαρά έχει αυτός που είναι επί κλίνης, χαρά όμως, έχει και αυτός που γυρίζει από αγρυπνία!!
Ενώ ο Άγιος έχει την πνευματική χαρά ως αρετή, κατέχουσα την 196η σειρά και «όλες μαζί 238»(λέγει ο Όσιος Πέτρος ο Δαμασκηνός,ΦΙΛΟΚ.Γ΄ ,κατάλογος των αρετών σελ.178).
Φανταστείτε τώρα «πόσο κοντά» στον Αληθινό Θεό βρίσκονται και πόσο κακό κάνουν αυτοί που λένε ότι: «Όλες οι θρησκείες είναι οδοί σωτηρίας» ή ότι : «η Ορθόδοξη εκκλησία είναι μία ανάμεσα στις 348 εκκλησίες».
Η αναξιότητά μου αδυνατεί να κατανοήσει ότι αυτά λέγονται από τον Πρώτο μεταξύ Ίσων (Αρχιθυροφύλακα).
Φανταστείτε που βρίσκεται πνευματικά το ποίμνιο όταν οι ποιμένες λένε τέτοιες «σοφίες».
Οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί «αλλοτρίω δε ου μη ακολουθήσωσιν,αλλά φεύξονται απ’αυτού,ότι ουκ οίδασι των αλλοτρίων την φωνήν.»(Ιωανν.Ι 5)
Κάποτε είχα μία απορία :για πόσο χρόνο υπερηφανεύτηκε ο εωσφόρος και πόσο χρονικό διάστημα χρειάστηκε για να καταποντιστεί; Ρώτησα πολλούς πνευματικούς και η απάντηση ήταν πως έπεσε ακαριαία, αστραπιαία.
Τώρα έχω μια άλλη απορία: τι άλλο περιμένουμε να ακούσουμε χειρότερο από αυτά που έχουμε ακούσει; τι περιμένουμε να δούμε χειρότερο από αυτά που έχουμε δει ; και πόσα χρόνια θα σκεφτόμαστε εάν αυτά που ακούμε και βλέπουμε είναι του Θεού ή του διαβόλου;
Διότι ο Άγιος, μας λέγει: «Εκείνος που επιμένει εις την αμαρτία, κατάγεται από τον διάβολον και έχει σχέσιν και στενήν γνωριμίαν με τον διάβολον….»(Α Ιωαν.Γ 8)
Και εμείς ακόμα, βρισκόμαστε στο δίλημμα εάν πρέπει να μνημονεύουμε ή όχι τους ΠΑΝ-αιρετικούς ;
Σας παρακαλώ, λύστε μου την απορία, γιατί ο φτωχός μου νους δεν μπορεί να δώσει απάντηση.
Η 3η αίσθηση της ανάξιας ψυχής μου, συμφωνώντας με τους Αγίους, λέει ότι ο κακός ακούσιος λογισμός εάν δεν απομακρυνθεί βιαίως από τον ηγεμόνα (1η και 2η αίσθηση της ψυχής) αυτομάτως αμαρτάνουμε. Για τον εκούσιο-κακό ,δε, λογισμό και την πράξη που ενδεχομένως επακολουθήσει δεν έχω να πω κάτι, διότι την αμαρτία την αποφασίζουμε μόνοι μας.
Όπως τότε που «Οι αρχιερείς αποφασίζουν τον θάνατον του Ιησού».
Και ποιές οι αιτίες της απιστίας;
«Ίνα ο Λόγος Ησαίου του προφήτου πληρωθή όν είπε: Κύριε, τις επίστευσε τη ακοή ημών ;και ο βραχίων Κυρίου τίνι απεκαλύφθη;
δια τούτο ουκ ηδύναντο πιστεύειν, ότι πάλιν είπεν Ησαίας:
τετύφλωκεν αυτών τους οφθαλμούς και πεπώρωκεν αυτών την καρδίαν ,ίνα μη ίδωσι τοις οφθαλμοίς και νοήσωσι τη καρδία και επιστραφώσι,και ιάσομαι αυτούς.»(Ιωαν.ΙΒ 38,39,40)
«Αυτό είναι το διακριτικόν γνώρισμα, με το οποίον γίνονται εις όλους φανερά τα παιδιά του Θεού και τα παιδιά του διαβόλου. Καθένας δηλαδή ,που δεν ασκεί εις τον βίον του πάσαν αρετήν,αυτός δεν είναι από τον Θεόν και δεν έχει Πατέρα τον Θεόν. Το ίδιον και εκείνος ,που δεν αγαπά τον αδελφό του Χριστιανόν ,δεν είναι παιδί του Θεού.» (Α.Ιωανν.Γ10)
Και εκείνος που καταδιώκει τον αδελφό του, ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ,έχει ξεπεράσει και τον διάβολο. (Αυτό ,αδελφοί ,είναι δικό μου, ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ με).
Kαι όλα αυτά όχι για να μας απογοητεύσουν αλλά να μας εντείνουν την εγρήγορση, διότι ζούμε σε κοινωνία εκκοσμικευμένη , επηρεασμένη από ψευδοδιδασκάλους ,που υπονομεύει: «να αποπλανήσει,εάν θα είναι δυνατόν και αυτούς τους εκλεκτούς» (Μαρκ.ΙΓ 22)
3 «Και τώρα πλέον είναι ο αντίχριστος εν τω κόσμω δια των αιρέσεων και των ψευδοδιδασκαλιών, που προπαρασκεύαζουν το έδαφος δια την προσωπικήν έλευσίν του.
4 Σεις όμως, παιδάκια μου,έχετε αναγεννηθή από τον Θεόν και έχετε νικήσει τους ψευδοδιδασκάλους αυτούς διά της εμμονής σας εις την αληθή διδασκαλίαν. Και τους έχετε νικήσει, διότι ο Θεός, που είναι μέσα σας και σας φωτίζει και σας ενισχύει, είναι μεγαλύτερος και δυνατότερος παρά ο σατανάς, που ενεργεί και άρχει μεταξύ του κόσμου των ανθρώπων, που είναι μακράν του Θεού.
5 Αυτοί οι ψευδοπροφήται προέρχονται και εμπνέονται από τον μακράν του Θεού κόσμον. Δι’αυτό διδάσκουν σύμφωνα με το πνεύμα του κόσμου και ο κόσμος τους ακούει και τους δέχεται.
6 Ημείς όμως οι Απόστολοι και οι διδάσκαλοι του ευαγγελίου καταγόμεθα από τον Θεόν και εμπνεόμεθα από τον Θεόν. Εκείνος δε ,που αναγεννήθη από τον Θεόν και γνωρίζει τον Θεόν, ακούει με προθυμίαν την διδασκαλία μας. Εκείνος ,που δεν είναι από τον Θεόν και δεν έχει αναγεννηθή από αυτόν, δεν ακούει και δεν δέχεται την διδασκαλίαν μας. Με το σημάδι αυτό διακρίνομεν το Πνεύμα του Θεού, που οδηγεί εις την αλήθειαν, και το πνεύμα του διαβόλου που οδηγεί εις την πλάνην.»(Α’Ιωανν.3,4,5,6)
Εάν εμείς θέλουμε να κτίσουμε έναν λίθο πνευματικό ,ο κόσμος θέλει να μας γκρεμίσει δέκα με σκοπό να μας οδηγήσει στην απώλεια.
Εάν λοιπόν ,αγαπάμε αληθινά από βάθους καρδίας τον Κύριον Ιησού Χριστό και μας ενδιαφέρει η σωτηρία της ψυχής μας, δηλ. η αναξιότητά μας να είναι κάποτε πλησίον Του,παντοτινά,τότε πρέπει να ζούμε «Δια της ακριβούς τήρησης της διδαχής» και βεβαίως «υπομείναντες μέχρι τέλους».
Όταν ο Θεός βλέπει την διάθεσή μας προς Αυτόν, κάνοντας εμείς ένα βήμα Εκείνος κάνει δέκα προς συνάντησή μας.
Εάν ο Θεός θέλει να χαθώ ο ανάξιος, ας χαθώ, αλλά να το θέλει ο Θεός όχι να απολεσθώ επειδή το θέλει κάποιος αιρετικός, όποιος κι αν είναι αυτός.
«Και άγγελος Κυρίου να σας πει κάτι που δεν είναι σύμφωνο με τις γραφές να μην τον ακούσετε» γιατί θα είναι άγγελος του σκότους.
Για να κατανοήσουμε πόσο μας αγαπάει ο Θεός, αρκεί να σκεφτούμε ότι μας ανέχεται τόσα χρόνια μπροστά στα μάτια Του να Τον υβρίζουμε ,να Τον αγνοούμε κάνοντας τα μύρια όσα εγκλήματα και αμαρτίες και όλα αυτά όπως είπαμε ,μπροστά Του, με αναίδεια.
Έστειλε τον μονάκριβο υιόν Του να μας διδάξει και να μας συνετίσει, οδηγώντας μας στον δρόμο της Σωτηρίας και εμείς Τον σταυρώσαμε και εξακολουθούμε να Τον σταυρώνουμε κάθε στιγμή με τις αμαρτίες μας και κυρίως με την ΑΜΕΤΑΝΟΗΣΙΑ μας.Επαναλαμβάνω και όλα αυτά μπροστά Του.
Πίνουμε το αίμα Του που χύνει κάθε στιγμή και λεπτό για εμάς με απέραντη αγάπη για τη σωτηρία μας. Αυτός πεθαίνει για να ζήσουμε εμείς και εμείς ούτε που καταλαβαίνουμε το συμφέρον μας.
Τρώγουμε το Σώμα Του για να μας πει: Τι άλλο θέλετε να σας δώσω ,σας τα έχω δώσει όλα,και το Σώμα Μου και το Αίμα Μου γιατί είμαι ο Πατέρας σας και σας αγαπώ και θέλω να είστε κοντά μου, θέλω να σωθείτε όλοι και να απολαύσετε αυτά που έχω ετοιμάσει για εσάς.
Είναι φρικτό, είναι ασύλληπτο, είναι μυστήριο να τρώμε και να πίνουμε το Αίμα και το Σώμα του Πατέρα μας ,παραμένοντας σκληρόκαρδοι και να μην αισθανόμαστε την ανείπωτη αγάπη που έχει για εμάς. Θέλει να σωθούμε όλοι αλλά όχι με τους τρόπους που εμείς θέλουμε, διότι είναι πέρα για πέρα λανθασμένοι.
Μόνο ο Πατέρας ξέρει τον τρόπο σωτηρίας μας ,γι’αυτό και έγινε άνθρωπος, για να περπατήσει ανάμεσά μας και να μας διδάξει δια ΛΟΓΟΥ και ΕΡΓΟΥ τον σωστό τρόπο της Σωτηρίας μας, τον Ευαγγελικό τρόπο ζωής που πρέπει να ακολουθήσουμε.
Όσοι δεν το κάνουν αυτό και δεν υπακούουν, μόνοι τους καταδικάζονται απομακρυνόμενοι ,στερούμενοι έτσι, τη σωτηρία τους.
«Στην πρώτη και δεύτερη εντολή κρέμεται όλος ο Νόμος» και η σωτηρία μας που το εύχομαι ολόψυχα!
Σας παραθέτω ένα μικρό ποίημα που βρήκα ,μου άρεσε και θέλω να το μοιραστώ μαζί σας:
ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΣΤΙΣ ΕΠΑΛΞΕΙΣ
Τις «Θερμοπύλες» να φυλάς
Εχθρός να μη τολμήσει
Μες το «κελί σου» η ευλογιά
Ν’αστράψει ,να φωτίσει.
--------------
Η γνώση που θα’ρθει στα παιδιά
Θα’ναι καρπός δικός σου
Και σου τον ΧΑΡΗ-σε ο Θεός
Που είναι στο πλευρό σου.
-----------------
Κι από παιδί ,πατέρα
Πίσω εάν κοιτάξεις
Τον πρώτο άνθρωπο θα δεις
Και τον Πατέρα Πλάστη.
----------------
Του τα ‘πε όλα εξ’αρχής
Κι όμως εχθρός εμπήκε
Φαντάσου τώρα αν δεν τα πεις
Πόσοι εχθροί θα ΄ρθούνε!!!
Δόξα σοι τω δείξαντι το φως !!
Κύριε Ιησού Χριστέ ΕΛΕΗΣΟΝ ΗΜΑΣ!!
Προσευχηθείτε αδελφοί μου και εσείς για την αναξιότητά μου.
Ο ελάχιστος
Γεώργιος Φλώρος
ΣΥΝΑΞΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΡΗΤΩΝ