Σελίδες

Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017

ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ του Αποτειχισμένου μοναχού ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ προς τον ΑΙΤΩΛΙΑΣ ΚΟΣΜΑ

ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ


του Αποτειχισμένου μοναχού ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ


προς τον ΑΙΤΩΛΙΑΣ ΚΟΣΜΑ


ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ  ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ π. ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ
(ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΩΣ ΕΚΔΙΩΧΘΕΝΤΟΣ ΠΡΟΣΦΑΤΩΣ ΕΚ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΦΑΤΟΥ
Ι. ΜΟΝΗΣ ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΜΑΝΔΡΑΣ ΘΕΡΜΟΥ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ)
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΦΕΡΟΜΕΝΟΝ ΩΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ

16η Νοεμβρίου 2017  Ἁγ. Αποστόλου και Ευαγγελιστού Ματθαίου

     Σείς ο φερόμενος ως «Αντιοικουμενιστής» Μητροπολίτης Αιτωλοακαρνανίας κ. Κοσμάς, πού απαρνηθήκατε την Ορθοδοξία και προσχωρήσατε στην παναίρεση του οικουμενισμού ή θρησκευτικού συγκρητισμού ή γνωστικισμού και τις λοιπές αιρέσεις, οι οποίες εισήχθησαν ψευδο-συνοδικά από την ληστρική σύνοδο της Κρήτης το 2016, αντί σείς να αναλάβετε αγώνα αντιαιρετικό κατά των βαρέων λύκων (δηλαδή των αιρετικών οικουμενιστών) που εισήλθαν στην Μάνδρα της Ορθοδοξίας και να τους εκδιώξετε από αυτήν, ΕΚΔΙΩΞΑΤΕ ΕΜΕΝΑ από την Ι. Μονή της Αγίας Παρασκευής Μάνδρας Θέρμου Αιτωλοακαρνανίας όπου εγκαταβίωσα επί τρία συνεχή έτη και τρείς μήνες, ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΕΚΟΨΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΟΥ ΜΑΖΙ ΣΑΣ, ΕΠΕΙΔΗ:

1) ΔΕΝ ΑΠΟΚΗΡΥΣΣΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΙΣ ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ,
2) ΔΕΝ ΠΑΥΕΤΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗΣ ΣΑΣ ΑΡΧΗΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΣ ΛΕΓΟΜΕΝΗΣ «ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ –Ι.Σ.Ε.Ε-», Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ
ΟΠΟΙΑΣ ΣΤΗΝ ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΨΗΦΙΣΕ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΗΣ, 
3) ΑΠΟΔΕΧΘΗΚΑΤΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΝ ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ, ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΨΕΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΝΟΜΗ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΣ ΤΗΣ Ι.Σ.Ε.Ε. ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΑΟ (Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΛΗΣ-ΤΡΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ), ΣΤΟΥΣ Ι.ΝΑΟΥΣ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΗΡΥΞΑΤΕ ΑΙΡΕΣΗ ΓΥΜΝΗ ΤΗ ΚΕΦΑΛΗ,
4) ΠΡΟΣΚΑΛΕΙΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΒΑΛΕΤΕ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΣ (ΗΤΟΙ ΚΑΚΩΣ ΑΝΑΣΤΡΕΦΕΣΘΕ) ΣΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΣΑΣ, ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΗΣ ΠΑΤΕΡΙΚΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ,
5) ΔΕΝ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΑΤΕ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΟΥΣ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ‘‘ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ’’ ΝΑΩΝ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΟΛΥΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ   (βλ.Φωτογραφίες στο τέλος).
6) ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΕ ΤΙΣ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΟΥ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΙΤΙΜΕΙΤΕ ΠΑΡΑ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΟΤΙ ‘‘ΤΟ ΠΗΔΑΛΙΟΝ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ’’,
7) ΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΣΤΗΝ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗ-ΘΗΚΑΝ ΣΥΝΟΔΙΚΩΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΕΣΤΑΝΤΕΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ Ι.ΝΑΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΗΝΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΟΥ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ Β’ ΚΑΝΟΝΑ ΑΝΤΙΟΧΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΟΙ.

ΜΕ ΕΚΔΙΩΞΑΤΕ από το Μοναστήρι ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΗΚΑ ΑΠΟ ΣΑΣ, αλλά δεν τολμήσατε να μου χορηγήσετε έγγραφο που να αναφέρει για ποιόν λόγο με εκδιώκετε, το οποίο έγγραφο σας εζήτησα επανειλημμένως.

Α. ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΔΙΩΞΕΩΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΣΑΣ ΤΟΝ ΔΗΘΕΝ
 “ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ’’ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
1) 24/8/2016 μόλις δύο μήνες μετά την ληστρική ψευδοσύνοδο της Κρήτης, Πανήγυρις στην Ι. Μονή Αγ. Κοσμά Αιτωλού, καλείτε ως Μητροπολίτης Αιτωλοακαρνανίας, τον οικουμενιστή Ειρηναίο Αρχιεπίσκοπο Κρήτης πρωτεργάτη και διοργανωτή της Ψευδοσυνόδου της Κρήτης στην Πανήγυρη του Αγ.Κοσμά του Αιτωλού, για να λαμπρύνετε τάχα την γιορτή και κατά “σύμπτωση’’ παθαίνετε ζημιά στον αυχένα σας, μη μπορώντας να κρατήσετε το κεφάλι σας ορθιο.
2) 5/3/2017 Κυριακή της Ορθοδοξίας, εκδίδετε εγκύκλιο εναντίον του οικουμενισμού και του παπισμού που αναγινώσκεται σε όλους του Ι. Ναούς της Μητροπόλεως, ενώ δεν αποκηρύξατε δημοσίως τις αιρετικές αποφάσεις της Ψευδοσυνόδου της Κρήτης του 2016,
3) 4/5/2017 Επίσκεψή μου σε σας τον Μητροπολίτη Αιτωλοακαρνανίας στο Μεσολόγγι. Έγινε εξ αφορμής περιστατικού συμπροσευχής του Αρχιερατικού Επιτρόπου της περιοχής Θέρμου, την Κυριακή της Ορθοδοξιας 5/3/2017 στο Φανάρι με τρείς Καρδινάλιους μέσα στον Πατριαρχικό Ναό Κων/πόλεως. Σείς τον δικαιολογήσατε πλήρως λέγοντας ότι “ήταν ο Πατριάρχης εκεί και δεν μπορούσε να φύγει από τον Ναό’’. Υπ’ όψιν ότι οι Ιεροί Κανόνες των Αγ. Αποστόλων διατάσσουν να αφορίζεται ο συμπροσευχόμενος με αιρετικούς ακόμα και σε σπίτι.
4) 7/7/2017 Πρώτη Πανήγυρις Εορτασμού του Αγίου Βλασίου του εν Σκλαβαίνοις Αιτωλοακαρ-νανίας. Καλέσατε εκπρόσωπο τού “Πατριάρχη” Βαρθολομαίου, (ο οποίος ηγείται της παναιρέσεως του οικουμενισμού), τον Αμφιλόχιο Αδριανουπόλεως καθώς και τον Μητροπολίτη Νικοπόλεως και Πρεβεζης, οι οποίοι ἀκολουθούν την παναίρεση τού οικουμενισμού και έλαβαν μέρος, στην Ψευδοσύνοδο της Κρήτης, τασσόμενοι υπέρ τών αιρετικών αποφάσεών της.
5) 18/7/2017 Δεύτερη επίσκεψή μου σε σας τον Μητροπολίτη Αιτωλοακαρνανίας στο Μεσολόγγι, όπου σας παρέδωσα τις 2 επιστολές μου, περί αποτειχίσεώς μου (οι οποίες δημοσιεύθηκαν στο διαδίκτυο βλ.: «Ο παιδαγωγός», «Αποτείχιση και «Πατερική Παραδοση», «Κατάνυξις» κ.ά.) και σας ερώτησα εάν πιστεύετε ότι ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος είναι αιρετικός ή όχι. Η απάντησίς σας ήταν ότι «δεν πιστεύω ότι ο Πατριάρχης είναι αιρετικός». [Επειδή λοιπόν οι Άγιοι της Εκκλησίας μας και οι Οικουμενικές και Τοπικές Σύνοδοι καταδίκασαν τις αιρέσεις και τις θρησκείες, τις οποίες δέχεται ο διδάσκαλος της παναίρεσης, ο οποίος βλασφημεί και αισχρολογεί, Πατριάρχης Βαρθολομαίος, λέγοντας ότι είναι όλες οι αιρέσεις και οι θρησκείες οδοί σωτηρίας και οι Κανόνες της Εκκλησίας είναι “τείχη του αίσχους” και οι Άγιοι Πατέρες μας υπήρξαν θύματα του αρχεκάκου όφεως, γιατί αυτοί ήσαν τάχα υπεύθυνοι του σχίσματος με τους παπικούς, μοιράζει το “Άγιο” Κοράνιο σε Μωαμεθανούς, και πολλές άλλες αιρέσεις διαλαλεί και βλασφημίες, καθώς και άλλοι Αρχιερείς το ίδιο κάνουν, αφού λοιπόν κατά την γνώμη σας δεν είναι αιρετικός, τότε θα πρέπει οι Άγιοι της Εκκλησίας μας και οι Ιερές Οικουμενικές Σύνοδοι, να είναι αιρετικοί (άπαγε της βλασφημίας) αφού διδάσκουν τα ακριβώς αντίθετα από τα του Βαρθολομαίου, “δέσποτα” Κοσμά. Να τους χαίρεστε, τον “Πατριάρχη” σας και τους συναδέλφους σας “Αρχιερείς” τους κατά την γνώμη σας “Ορθοδόξους” που κάνουν τα όμοια με αυτόν, ενώ θα έπρεπε από δεκαετίες να τους έχετε καθαιρέσει οι υπόλοιποι Συνοδικώς].
6) 24/8/2017 Πανήγυρις στην Ι. Μονή Αγ. Κοσμά Αιτωλού, καλείτε ως Μητροπολίτης Αιτωλοακαρνανίας τον Μητροπολίτη Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς Ιουστίνο (για να “λαμπρύνει” τάχα την γιορτή του Αγίου), ο οποίος εφαρμόζει τις αποφάσεις της Ψευδοσυνόδου της Κρήτης, επιτρέπει να τελούνται στην Μητρόπολή του μικτοί γάμοι, απαγορευόμενοι από τους Αγίους Αποστόλους (με ποινή καθαιρέσεως των τελούντων) και συμπροσευχήθηκε με καρδιναλίους στην Νίς της Σερβίας στις 20/8/2017 λίγες μέρες πρίν την εορτή του Αγ. Κοσμά (βλέπε Ιστολόγιο “ο παιδαγωγός” κ.ά.).
7) 26/8/2017 Σάββατο. Δίνετε ευλογία στον Πρωτοπρεσβύτερο π. Βασίλειο Καλιακμάνη Καθηγητή Θεολογ. Σχολής Θεσ/κης, ο οποίος συμμετείχε με άλλους πέντε (5) στην επιτροπή επικυρώσεως των αιρετικών αποφάσεων της ψευδοσυνόδου της Κρήτης (και επικύρωσε τις αιρετικές της αποφάσεις), να Λειτουργήσει στον Ι. Ναό Αγ. Παρασκευής Μάνδρας Θέρμου στην παλαίφατη Ι. Μονή όπου τότε εγκαταβίωνα από τριετίας ενώ είχα έρθει σε αντιπαράθεση με τον εν λόγω Πρωτοπρεσβύτερο τον Φεβρ. 2017 για την προδοσία της πίστεως που έκανε στο Κολυμπάρι. Κατά την διαρκεια του όρθρου της ημέρας εκείνης δηλ. 26.8.2017 Σάββατο, δεν συμμετείχα στις Ακολουθιες και στην Θεία Λειτουργία και μάλιστα διαμαρτυρήθηκα στους επιτρόπους, για το ότι ἐπέτρεψαν σ’ έναν προδότη της πίστεως να ἒρθει στο Μοναστήρι όπου εγκαταβιώ, για να τελέσει με αθεοφοβία το Μυστήριο της Θείας Λειτουργίας.
8) 26/8/2017 Μετά από λίγες ώρες, το απόγευμα της ιδίας ημέρας και ώρα 5 μ.μ., ήρθαν στο Μοναστήρι ο Ηγούμενος της Ι. Μονής Μυρτιάς Τριχωνίδος π. Ιωσήφ, ο Ιερομόναχος π. Δαβίδ της ιδίας Μονής και δύο επίτροποι της Ι. Μονής (όπου τότε εγκαταβίωνα), με εντολή σας (όπως ο π. Ιωσήφ ισχυρίσθηκε) και μου ανήγγειλαν να φύγω από το Μοναστήρι διότι είχα κάνει ἀποτείχιση. Συγκεκριμέ-να, ο ηγούμενος π. Ιωσήφ μου είπε: “Μάς είπε ο Δεσπότης να σού πούμε ότι, επειδή έχεις κάνει αποτείχιση πρέπει γι' αυτό το λόγο να φύγεις από το μοναστήρι και να παραδώσεις τα κλειδιά στους επιτρόπους’’. Όταν τους είπα ότι θέλω έγγραφη εντολή του Μητροπολίτη όπου να αναφέρει τους λόγους δια τους οποίους με διώκει από το Μοναστήρι, οι εν λόγω Ιερομόναχοι είπαν ότι δεν δίνει έγγραφο ο Μητροπολίτης και έφυγαν. Υπ’όψιν ότι τα γεγονότα αυτά συνέβησαν παρουσία προσκυνητή και φίλου της Ι. Μονής, μετά της συζύγου του και αυτόπτου και αυτήκοου μάρτυρα.
9) 28/8/2017 ημέρα Δευτέρα. Επικοινώνησα τηλεφωνικώς το μεσημέρι με τον Ιερομόναχο π. Μακάριο στο ιδιαίτερο Γραφείο, για να μιλήσω με σας τον Μητροπολίτη. Αυτός μου είπε ότι δεν μπορούσατε να μιλήσετε εκείνη την στιγμή και του ζήτησα να σάς διαβιβάσει ότι περιμένω να μου επιδοθεί έγγραφη επιστολή, όπου να μου αιτιολογείτε για ποιον λόγο με διώκετε από την Ι. Μονή. και ότι για ότι συμβεί δηλ. τυχόν βίαιη έξωσή μου από την ιερά Μονή με κίνδυνο της σωματικής ακεραιότητάς μου από διαφόρους κακοπροαίρετους της περιοχής (οι οποίοι δεν θέλουν κανένα στο μοναστήρι όπως οι ίδιοι έχουν επανειλημμένως δηλώσει), θα είσθε αποκλειστικά υπεύθυνος, αλλά και ηθικός αυτουργός.    
10) 28/8/2017 Κατόπιν παρελεύσεως μιάς ώρας περίπου από την παραπάνω τηλεφ. συνομιλία, ήρθαν στην Ι. Μονή οι τρείς λαϊκοί επίτροποι από την Μάνδρα Θέρμου, και απαιτούσαν με τρόπο εριστικό, να φύγω, δίνοντάς μου μάλιστα και διορία άλλος μέχρι τέλος του μηνός και άλλος μία εβδομάδα απειλώντας μάλιστα εμμέσως πλην σαφώς λέγοντάς μου, ότι μέχρι τώρα σε προστατεύαμε από αυτούς που ήθελαν την βίαιη απομάκρυνσή σου από το Μοναστήρι. Την συνομιλία μου αυτή με τους επιτρόπους άκουγε σε ανοικτή ακρόαση και ένας φίλος της Ι. Μονής που συνομιλούσαμε από πριν. Τους απάντησα ότι προτίθεμαι να αποχωρήσω από την Ι. Μονή, αλλά περιμένω από τον Μητροπολίτη ένα έγγραφο όπου να μου αιτιολογεί για ποιους λόγους με διώκει από το Μοναστήρι, πράγμα το οποίο οι επίτροποι δεν το αποδέχθηκαν και μάλιστα έγιναν και πιο εριστικοί με φωνές και νεύρα.
11) Έκτοτε πολλάκις μέχρι σήμερα οι επίτροποι επανέλαβαν τις πιέσεις και τις ενοχλήσεις τις φωνές και τα νεύρα για να με αναγκάσουν να φύγω από το Μοναστήρι.
12) Γνωρίζετε καλά όσα χρόνια διακόνησα στην Μητρόπολη, ότι πάντοτε σας τιμούσα και σας σεβόμουν σαν Επίσκοπό μου και ποτέ δεν σας προσέβαλα, κάνοντας υπακοή και σε σας και στους Ποιμένες της Μητροπόλεως. 
Τώρα όμως μετά την ψήφιση της παναιρέσεως του οικουμενισμού (ψευδο)Συνοδικώς, με τις αιρετικές αποφάσεις της ψευδοσυνόδου της Κρήτης, “δει πειθαρχείν Θεώ μάλλον ή ανθρώποις” όπως απεφάνθη ο Απόστολος Πέτρος στους Αρχιερείς της εποχής του, όταν έλεγαν στους Αποστόλους να μην ομιλούν για τον Χριστό. Και σείς όταν ήρθα στην Μητρόπολη για να σας επιδώσω την επιστολή της αποτειχίσεώς μου στις 18/7/2017 αυτό δεν μου είπατε; “να μην μιλάς”;
Ως Μοναχός που διακόνησα τρία χρόνια και 3 σχεδόν μήνες στην Ι. Μονή, (και όχι φιλοξενήθηκα, διότι η φιλοξενία νοείται για λίγες ημέρες ή εβδομάδες το πολύ), ζήτησα το αυτονόητο από σας, δηλαδή να μου γνωστοποιήσετε εγγράφως, τον λόγο για τον ὁποίο με διώκετε από την Ι. Μονή, ώστε να έχω ένα έγγραφο, που να αποδεικνύει ότι δεν διώκομαι για άλλους λόγους, όπως π.χ. τυχόν οικονο-μικές ατασθαλίες ή ηθικές παρεκτροπές μου ή άλλες συκοφαντίες που μπορεί να μου προσάψουν κάποιοι κακοπροαίρετοι και με αυτόν τον τρόπο, να σπιλωθεί το ιερόν Σχήμα του Μοναχού και κατ’ επέκταση να διασυρθεί η Ορθόδοξη Εκκλησία.
Επίσης αποκαλύφθηκε ότι παρανόμως και αντικανονικώς, δεν με έχετε κάν εγγράψει στην Ι. Μητρόπολη, (παρόλο ότι διακόνησα σ’αυτήν επι τρία έτη και τρείς μήνες), παρά τηn διαταγή της Ι.Σ.Ε.Ε. ότι ο Μοναχός πρέπει οπωσδήποτε να είναι γραμμένος στο Μοναχολόγιο Ι. Μονής της Μητροπόλεως.
Μετά από ενάμιση μήνα περίπου από την παράνομη ανακοίνωσή σας προς εμέ (26/8/2017), της διώξεώς μου από την Ι. Μονή όχι δια επισήμου εγγράφου, το οποίο αρνηθήκατε αντικανονικώς και πεισμόνως να μου επιδώσετε (και αυτό καταδεικνύει το άδικο του διωγμού μου από σας), χωρίς καταδικαστική απόφαση εις βάρος μου, χωρίς καμμία παράβαση των Ι.Κανόνων εκ μέρους μου, και χωρίς να με καλέσετε σε απολογία, επειδή μόνον και μόνον, αποτειχίστηκα από σας, (όπως διαμηνύσατε δια των δύο Ιερομονάχων εκφωνητών-τελεσιγραφητών σας), εν μέσω επανειλημμένων απειλών, φωνών, ενοχλήσεων και πιέσεων εκ μέρους των λαικών επιτρόπων και μερικών κατοίκων του χωριού Μάνδρα, (οι οποίοι μεχρι πρότινος ήσαν εχθροί σας, των Ιερέων της περιοχής και περισσότερο εμού χωρίς να τους έχω δώσει καμμία αφορμή- γιατί όπως επανειλημμένως ομολόγησαν και έμπροσθεν τρίτων οι λαικοί επίτροποι και μερικοί κάτοικοι του χωριού, ότι δεν θέλουν κανέναν στο Μοναστήρι -οι ίδιοι και ο Θεός γνωρίζουν το γιατί-), ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑ, ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΠΙΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΝΟΧΛΗΣΕΩΝ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΜΟΥ, ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΩ από την Ι. Μονή Αγίας Παρασκευής (στις 21/10/2017) στην οποία διακόνησα με αυταπάρνηση, (παρά το αρνητικό κλίμα μερικών κατοίκων του χωριού Μάνδρα) και διάθεση προσφοράς επι 3 έτη και 3 περίπου μήνες και αυτό το γνωρίζουν οι χιλιάδες των προσκυνητών που πέρασαν όλο αυτό το διάστημα από την Ι.Μονή και διακονήθηκαν και ξεναγήθηκαν και άκουσαν λόγο Θεού.
Και τώρα που έφυγα, πανηγυρίζουν πολλοί από τους ταλαίπωρους, κατοίκους του χωριού και ειδικά οι επίτροποι, θριαμβολογούντες μαζί με τους άλλοτε εχθρούς τους, Κληρικούς της περιοχής, Αρχιερατικόν Επίτροπον Θέρμου π. Θεόκλητον Ράπτη, (ο οποίος συμπροσευχήθηκε με 3 καρδινάλιους αιρετικούς στο Φανάρι, και μάλιστα την Κυρ.της Ορθοδοξίας - βλ.Ιστολόγια “ο Παιδαγωγός-Κατάνυξις κ.ά.), και τους σύν αυτώ.
Για τους ταλαίπωρους κατοίκους του χωριού, συμπάθεια μαζί και οίκτο αισθάνομαι (για τους οποίους πολλάκις της ημέρας προσευχόμουν εξ αρχής που ήρθα στην περιοχή και δεν θα πάψω βεβαίως και στο μέλλον - όμως οφείλω να τους ευχαριστήσω, γιατί με τον πόλεμο που μου έκαναν από την αρχή που ήρθα εδώ για να με διώξουν, με βοήθησαν -άκοντες βέβαια- να αγωνιστώ με την βοήθεια του Θεού, υπέρ της ανεξικακίας, της αγάπης για τους εχθρούς και της ταπείνωσής μου, όπως εντέλλεται σε μας ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός. Εύχομαι ο Ανεξίκακος Κύριός μας, “να μην στήσει ταύτην την αμαρτίαν αυτών” οι οποίοι βρίσκονται στο βαθύ πνευματικό σκότος, όπως και οι περισσότεροι κάτοικοι της περιοχής. Είθε να τους φωτίσει ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός, η Παναγία Μητέρα Του και η Αγία Παρασκευή και να τους δώσουν μετάνοια, όπως και περισσότερο, για τους παραπάνω Ιερείς και για σας, οι οποίοι όταν Χειροτονηθήκατε δώσατε φρικτές υποσχέσεις στον Τριαδικό Θεό, ΟΤΙ ΘΑ ΦΥΛΑΞΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΕΠΙΣΤΕΥΘΗ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΜΕΧΡΙ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. Και σείς ως “επίσκοπος” δεν είσθε άμοιρος ευθυνών γι’ αυτήν την κατάσταση του χωριού, της περιοχής Θέρμου αλλά και όλης της Μητροπόλεως, την οποία έχετε αφήσει στο πνευματικό σκότος.

Β. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ότι εσείς κατέχετε τους οίκους, εμείς που αποτειχιζόμεθα από σας τους ακολουθούντας την παναίρεση του οικουμενισμού ψευδεπισκόπους και από όσους σας ακολουθούν, εμείς φυλάσσοντες την καθαρότητα της Ορθοδόξου πίστεως, έχουμε τον Ένοικο, τον Χριστό μας. Η Χάρις του Θεού και ο φύλακας Άγγελος του Ναού έχουν αναχωρήσει από τους Ναούς όπου μνημονεύονται αιρετικοί επίσκοποι, όπως λέγουν οι Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας μας.      
Ο σύγχρονος Άγιος της Εκκλησίας μας Ιουστίνος Πόποβιτς ελεγε: “κριτήριον Ορθοδοξίας η στάσις μας έναντι του Μοναχισμού”. Εσείς διώκετε αντικανονικώς έναν Μοναχό μόνο και μόνο γιατί θέλει να φυλάξει την Ορθόδοξη πίστη του ανόθευτη. Άραγε τόσο κεκαυτηριάστηκε η συνείδησή σας  και δεν σας ήλεγξε γι’αυτήν την άδικη δίωξη που κάνετε; Δεν φοβάσθε τον Θεό και την δικαιοκρισία Του; Τι απολογία θα δώσετε επι του φοβερού βήματος του Κυρίου;  Αυτά που κάνουν οι ακολουθούντες την παναίρεση Αρχιερείς, κάνετε και σείς που θέλετε να λέγεσθε αντιοικουμενιστής;
Τουλάχιστον αυτοί δίνουν κάποιο χαρτί στους διωκομένους, που λέει γιατί τους διώκουν. Σείς ούτε αυτό δεν δίνετε !!!  Μήπως αυτό οφείλεται στα συλλείτουργα που κάνατε και συνεχίζετε να κάνετε απτόητος και στις μνημονεύσεις, με τους ακολουθούντες την παναίρεση Αρχιερείς;
Ὀπως ακριβώς και  οι “επίσκοποι” στα χρόνια του αιρετικού παπικού Βαυαρού Όθωνα, ο οποίος διέλυσε το 1837 τίς περισσότερες Ι. Μονές στην Ελλάδα και εξεδίωξε τους περισσότερους Μοναχούς και τις Μοναχές από αυτά, (μέσω των τότε ‘’Επισκόπων’’, που συγκατατέθηκαν σ’ αυτό προδίδοντας την πίστη τους) και εδίωξαν μαζί με τους άλλους και τον ομολογητή Κοσμά Φλαμιάτον, τους όσίους και ομολογητάς Ιγνάτιον Ιερομόναχον εκ της Ι.Μ.Μεγ.Σπηλαίου, και  Χριστοφόρο Μοναχόν τον λεγόμενο  Παπουλάκο  και σείς οι σημερινοί ‘’Επίσκοποι’’ το ίδιο δεν κάνετε; Δεν διώκετε τους Μοναχούς και τους Κληρικούς που αντιδρούν στην παναίρεση; Με τον ίδιο τρόπο και σείς οι διώκοντες, δεν βεβαιώνετε ότι και σείς συνταυτίζεσθε, με τον αιρετικό Βαυαρό Όθωνα και τους συνεργάτες του; 
Ο καλός ποιμένας λέγει ο Κύριός μου Ιησούς Χριστός, όταν ένα πρόβατο φύγει από την μάνδρα, θα αφήσει τα 99 και θα ψάξει το απολωλός. Και μόλις το βρεί σε καμμιά χαράδρα ή σε κανένα ρέμμα, θα το βάλει στον ώμο του και θα το φέρει στην μάνδρα του (Ματθ. ΙΗ; 11-14). Σείς τόσους μήνες όχι μόνο δεν ήρθατε καν να συζητήσετε μαζί μου, εάν νομίζατε ότι είχα πλανηθεί, (παρ’όλο που ήρθατε πολλάκις και λειτουργήσατε σε κοντινούς ενοριακούς Ναούς),  αλλά ούτε κάν με πήρατε ένα τηλέφωνο παρ’όλο ότι το ζήτησα και αυτό από τους εντολοδόχους που στείλατε να μου πούν να φύγω από το Μοναστήρι της Αγ. Παρασκευής Μάνδρας.  Από αυτήν την στάση σας επάναντί μου, βγαίνει αβίαστα το  συμπέρασμα ή ότι ξέρετε ότι έχω απόλυτο δίκαιο και ενεργώ βάσει των Ιερών Κανόνων της Εκκλησίας, ή ότι απαξιείτε και να μιλήσετε σε έναν “μικρό” Μοναχό σαν και εμένα, οπότε καταφρονείτε το Μοναχικό μου Σχήμα. Δεν ακούτε τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό που λέγει: “προσέχετε  μην καταφρονήσετε ένα των μικρών τούτων…;” (Ματθ.ΙΗ’10). 
Πόσο Ορθόδοξος μπορεί να είναι ένας Επίσκοπος ο οποίος διώκει μοναχούς που θέλουν να κρατήσουν ανόθευτη την πίστη τους;  Μήπως θα ήταν καλύτερα για σας να παραιτηθείτε και να πάτε σε κάποιο  ερημητήριο να κλαίτε τις αμαρτίες σας, γιατί ομιλώντας και εκδίδοντας εγκυκλίους θεωρητικά κατά του οικουμενισμού και του παπισμού, ενώ συγχρόνως συμπλέετε με τους οικουμενιστές  μη αντιδρώντας στις αιρετικές αποφάσεις της ψευδοσυνόδου και αγκαλιάζοντας και προβάλοντας τους ακολουθούντες την παναίρεση Αρχιερείς στο  ποίμνιο, κάνετε μεγαλύτερο κακό στον λαό, τον οποίο αποκοιμίζετε και τον επαναπαύετε ότι τάχα έχει καλόν ορθόδοξον και αγωνιστή επίσκοπον, (αμέριμνο έτσι και τυφλόν που τον αφήσατε τον λαό και ακατήχητον τόσες δεκαετίες), τον οδηγείτε στον βόθυνον της παναιρέσεως του οικουμενισμού; Και ο Κύριος λέγει: “τυφλός εάν τυφλόν οδηγεί, και οι δύο εις βόθυνον πεσούνται”. 
    Άραγε θεωρείτε ακόμα τον εαυτό σας Ορθόδοξο; 
Μετά την ψευδοσύνοδο, βλέπουμε να προβαίνουν οἱ ακολουθούντες την παναίρεση του οικουμενισμού, Αρχιερείς, Κληρικοί, Μοναχοί και λαϊκοί ανά τον κόσμο, σε συμπροσευχές όχι μόνον με αιρετικούς, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΟΥΣμέσα στους Ναούς, όχι μόνον εφαρμόζοντας, αλλά και υπερβαίνοντας τις αιρετικές ἀποφάσεις αυτής της ψευδο-συνόδου (βλ.σχετικές φωτογραφίες). Και ο λαός και ο κλήρος που παρευρίσκεται και συμπροσεύχεται με τους αιρετικούς  και τους αλλοθρήσκους, είναι υπόδικος αφορισμού, βάσει τού 45ου κανόνος των Αγ. Αποστόλων. Το κακό λοιπόν γενικεύεται και κινδυνεύουν άπαντες να χάσουν την Χάρι του Θεού που έλαβαν κατά τα άγια Μυστήρια του Βαπτίσματος  και του Χρίσματος.
Γι’ αυτό ἐπιτακτική ἀνάγκη είναι να αποτειχιζόμεθα από αρχιερείς και κληρικούς αιρετικούς για να μην χαθούμε μαζί με αυτούς  όπως  διατάσσουν οι Ιερές Σύνοδοι, οι Άγιοι Απόστολοι και οι Άγιοι της Εκκλησίας μας (βλ.ενδεικτικά Αγίου Θεοδώρου του  Στουδίτου και Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου: “Ἀφοῦ ὅμως ἐκδηλώθηκε φανερὰ ἡ αἱρετικὴ ἀσέβεια μὲ τὴ σύνοδο, πρέπει τώρα καὶ ἡ εὐλάβειά σου, μαζὶ μὲ ὅλους τους ὀρθοδόξους, οὔτε νὰ μνημονεύει κανένα ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ ἔλαβαν μέρος στὴ μοιχοσύνοδο (ψευδοσύνοδο θὰ λέγαμε σήμερα), ἢ συμφωνοῦν μὲ αὐτήν….Γιατί ὁ Χρυσόστομος μὲ μεγάλη φωνή, ἐχθρούς τοῦ Θεοῦ χαρακτήρισε ὄχι μόνο τοὺς αἱρετικούς, ἀλλὰ καὶ ἐκείνους ποὺ κοινωνοῦν μαζὶ μὲ αὐτούς…” (Φιλοκαλία, Ἁγ. Θεοδώρου Στουδίτου Βιβλ.Α΄ Ἐπιστολὴ 39η).
 [Ο Κύριος ομιλεί δια των Προφητών του: «Ὦ οἱ ποιμένες οἱ διασκορπίζοντες καὶ ἀπολλύοντες τὰ πρόβατα τῆς νομῆς μου· …ὑμεῖς διεσκορπίσατε τά πρόβατά μου καὶ ἐξώσατε αὐτὰ (εις τὴν παναίρεση του οικουμενισμού) καὶ οὐκ ἐπεσκέψασθε αὐτά» (Ιερεμ.23,1-2). Καί· «ποιμένες πολλοὶ διέφθειραν τὸν ἀμπελῶνά μου, ἐμόλυναν τὴν μερίδα μου, ἔδωκαν τὴν μερίδα τὴν ἐπιθυμητήν μου εἰς ἔρημον ἄβατον, ἐτέθη εἰς ἀφανισμὸν ἀπωλείας» (Ιερεμ.12,10-11). «Διὰ τοῦτο τάδε λέγει Κύριος· ἰδοὺ ἐγὼ ψωμιῶ αὐτοὺς ὀδύνην καὶ ποτιῶ αὐτοὺς ὕδωρ πικρόν, ὅτι ἀπὸ τῶν προφητῶν (Επισκόπων, ιερέων) Ἱερουσαλὴμ ἐξῆλθε μολυσμὸς πάσῃ τῇ γῇ. οὕτως λέγει Κύριος παντοκράτωρ· μὴ ἀκούετε τοὺς λόγους τῶν προφητῶν, ὅτι ματαιοῦσιν ἑαυτοῖς ὅρασιν, ἀπὸ καρδίας αὐτῶν λαλοῦσι καὶ οὐκ ἀπό στόματος Κυρίου»! (Ἱερεμ. 23, 15-16). Ἔτσι ὁ Κύριος διά τοῦ προφήτου, ἐξηγεῖ τὰ γεγονότα τῆς ἀφωνίας, τῆς ἀδιαφορίας καὶ τῆς προδοσίας ἐσᾶς τῶν συγχρόνων Ποιμένων γιὰ τὸ μεῖζον πρόβλημα τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ […..]. Χαρακτηριστικό είναι το παραπάνω σκίτσο που δείχνει τον βοσκό (επίσκοπο) να χαϊδεύει τον βαρύ λύκο (τον αιρετικό), την στιγμή που κατασπαράσσει το πρόβατο (τον Χριστιανό, μέλος του ποιμνίου).  
Μπορείτε νὰ μας το εξηγήσετε οι καλλίφωνοι ψάλτες, οι Μοναχοί, και οι Κληρικοί, όλοι, δηλαδή, όσοι ψάλλετε τυπικὰ πλέον καὶ φολκλορικὰ τὶς εκκλησιαστικὲς Ακολουθίες, καὶ ταυτόχρονα επιτρέπετε στοὺς Οικουμενιστὲς νὰ προωθούν τὴν Παναίρεση, σὰν ποτὲ νὰ μὴν διαβάσατε στὰ Πατερικὰ κείμενα ότι η αίρεση είναι μολυσματικὴ καὶ σὰν άλλη γάγγραινα μεταδίδεται στοὺς πιστούς γιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης)! Αὐτὴν τὴν διαπίστωση τῶν Ἁγίων ἀπορρίπτετε ἐγωϊστικὰ καὶ ἀδιάκριτα σεῖς οἱ ἀντι-οκουμενιστὲς (όπως σας αρέσει να λέγεσθε) ποιμένες, γι’ αυτὸ καὶ περιμένετε  τὶς εξελίξεις  “άχρι καιρού”,  αντὶ  νὰ  συστήσετε  στοὺς κληρικούς και στους πιστούς (αφού πρώτα τὸ κάνετε εσείς οι ίδιοι), τὴναπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς αιρετικούς οικουμενιστές!  Τοὺς Αγίους όμως, όταν βρίσκονταν σὲ παρόμοιους καιροὺς αιρέσεων, τοὺς καταλαμβάνει φόβος, μήπως μεταδοθεῖ στὰ μέλη τοῦ Ποιμνίου τους η αίρεση, όπως ο γνήσιος καὶ μὴ μισθωτὸςΠοιμήν, ο Μ. Βασίλειος, γράφει “Πρὸς Ιταλοὺς καὶ Γάλλους Επισκόπους”: «Νῦν δὲ φοβούμεθα μή ποτε αὐξανόμενον τὸ κακόν, ὥσπερ τις φλὸξ διὰ τῆς καιομένης ὕλης βαδίζουσα, ἐπειδὰν καταναλώσῃ τὰ πλησίον, ἅψηται καὶ τῶν πόρρω.Ἐπινέμεται (ἐπεκτείνεται) γὰρ τὸ κακὸν τῆς αἱρέσεως,καὶ δέος ἐστὶ μὴ τὰς ἡμετέραςἘκκλησίας καταφαγοῦσα ἕρψῃ λοιπὸν καὶ ἐπὶ τὸ ὑγιαῖνον μέρος τῆς καθ’ ὑμᾶς παροικίας»!]]. (εκ του Ιστολογίου Πατερική Παράδοση).
Μας κατηγοροῦν κάποιοι, ότι  βγήκαμε από την Εκκλησία, ότι κάνουμε σχίσμα, εμείς που έχουμε Αποτειχιστεί.  Όμως οι Ιεροί Κανόνες των Οικουμενικών Συνόδων, είναι σαφείς.  Επιτρέπουν και μάλιστα τιμούν τον κάθε πιστό που απομακρύνεται από τους αιρετικούς που μπήκαν στην Εκκλησία. (15ος Κανών Πρωτοδευτέρας Οικουμενικής Συνόδου).   Είναι αποτείχιση από τον αιρετικό επίσκοπο και από όσους τον μνημονεύουν και όχι από την Εκκλησία η οποία ευρίσκεται εκεί όπου είναι η αλήθεια της Ορθοδόξου Πίστεως. Πολλοί, μεγάλοι Ἀγιοι της Εκκλησίας μας και πάμπολοι  Μάρτυρες αναδείχθηκαν διδάσκαλοι της ευλογημένης αποτειχίσεως σε περιόδους που αιρετικοί επίσκοποι κήρυτταν ή αποδέχονταν αιρέσεις. Και ο Κύριός μας την αποτείχιση διδάσκει μέσω της Αγ.Γραφής όταν λέγει ότι τα δικά του πρόβατα φεύγουν όταν ακούν την φωνή ξένου διδασκάλου “Αλλοτρίω δε ου μη ακολουθήσωσιν, αλλά φεύξονται από αυτού, ότι ούκ οίδασι των αλλοτρίων την φωνήν”.(Ιω. Α΄ 5). Και οι Άγιοι Απόστολοι την αποτείχιση διδάσκουν όταν λέγουν “…να φεύγετε από φθοροποιούς ποιμένες”  (Διαταγαί Αποστόλων 2,19). Και ο Απόστολος Παύλος λέγει ότι “και εγώ ή Άγγελος από τον ουρανό να κατέβη και να σας κηρύξει άλλο Ευαγγέλιο από αυτό που σας κηρύττω τώρα, να είναι ανάθεμα” (Γαλ.α΄ 8). Και ο Μέγας Αθανάσιος:  “Να φυλάσσετε τον εαυτό σας από όσους νομίζουν ότι δεν πιστεύουν στον Άρειο, κοινωνούν όμως με τους αρειανούς’’ (P.G.26, 1188BC).   
Ιδού έρχεται, έρχεται ταχύ, ο Αμνός του Θεού, για να αποκαταστήσει την Εκκλησία Του (που την ίδρυσε με το Τίμιο Αίμα Του, τα σεπτά Πάθη και την Ανάστασή Του), τον Αμπελώνα Του, που οι κακοί γεωργοί καταστρέφουν εδώ και πολλές δεκαετίες με την παναίρεση του οικουμενισμού. 
Και αλίμονο σ’αυτούς και σ’ όσους τους ακολουθούν.                     

Γ. ΩΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ, ΚΑΛΕΙΣΘΕ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΑΠΑΡΝΗΣΕΩΣ ΣΑΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΩΡΗΣΕΩΣ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ Ή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΗ-ΤΙΣΜΟΥ Ή ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΛΟΙΠΕΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΣΗΧΘΗΣΑΝ ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ:
    Παραθέτω αποσπάσματα «Μελέτης για την ψευδοσύνοδο και τις Εκκλησιολογικές της συνέπειες» του κ. Κυριάκου Κυριζόπουλου καθηγητή (επ.) Εκκλησιαστικού Δικαίου στην Νομική Σχολή Α.Π.Θ.- (βλ.ολόκληρη την Μελέτη στην Ιστοσελίδα “Θεογνωσία”).

[[ 1 - Η ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ
 Ή ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΥ Ή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ
Η Ψευδο-Σύνοδος της Κρήτης εισήγαγε «συνοδικώς», δηλ. δεσμευτικά για τις δέκα Αυτοκέφα- λες που συμμετείχαν, την Παναίρεση του Οικουμενισμού. Ο Οικουμενισμός, Διαχριστιανικός και Διαθρησκειακός, είναι Νεο-γνωστικισμός ή Θρησκευτικός Συγκρητισμός, και αναμειγνύει την Ορθοδο- ξία με αιρέσεις, με θρησκεύματα, με φιλοσοφικά συστήματα, με τον Σατανισμό. Τον πολέμησαν σθεναρά οι Άγιοι Απόστολοι, όπως ο Ιωάννης και ο Παύλος, και οι Πατέρες των πρώτων χριστιανικών αιώνων, όπως ο Άγιος Ειρηναίος, Επίσκοπος Λουγδούνου (σημερινής Λυών της Γαλλίας) στο έργο του «Έλεγχος και Ανατροπή της Ψευδωνύμου Γνώσεως». Διότι ανατρέπει συνολικά την Ορθόδοξη πίστη, μέσω της αντιπατερικής ή μεταπατερικής θεολογίας, η οποία αλλοιώνει τους θεολογικούς όρους με δαιμονικές και ορθολογιστικές ερμηνείες τους.
            Η λεγόμενη «Αγία και Μεγάλη ή Πανορθόδοξη Σύνοδος» δεν είναι Ορθόδοξη Σύνοδος, αλλά Ψευδο-Σύνοδος. Τούτο σημαίνει ότι δεν είναι έγκυρη, ούτε αυτοδικαίως άκυρη, αλλά είναι ακυρώσιμη, ήτοι μπορεί να ακυρωθεί από μια όντως Ορθόδοξη Πανορθόδοξη Σύνοδο, η οποία μπορεί ενδεχομένως να συγκληθεί στο μέλλον. Αυτή η Ψευδοσύνοδος συγκλήθηκε ουσιαστικά από το Υπουργείο Εξωτερικών  των ΗΠΑ δια στοματος της κ.Ελισάβετ Προδρόμου, αξιωματούχου του ίδιου Υπουργείου και Ειδικής Συμβούλου του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως στην εν λόγω Ψευδο-Σύνοδο [……]
Συνοπτικά, οι αιρετικές αποφάσεις της Ψευδο-συνόδου αλλοιώνουν και αποδομούν το Σύμβολο της Πίστεως, επειδή εισάγουν επίσημα την αντίχριστη Θρησκευτική Παγκοσμιοποίηση ή τον Θρησκευτικό Συγκρητισμό ή τον Γνωστικισμό, ο οποίος είναι μια αίρεση ήδη καταδικασμένη από τους Αγίους Αποστόλους (π.χ. Ιωάννη και Παύλο), τις Οικουμενικές Συνόδους και τους Αγ.Πατέρες.
Ειδικότερα, μια σύντομη αναφορά των αιρέσεων και λοιπών αιρετικών θέσεων τις οποίες εισήγαγε επίσημα η Ψευδο-σύνοδοςείναι η εξής: 
1 – Αναγνώρισε τους αιρετικούς ως «Εκκλησίες», χωρίς αυτοί να απαρνηθούν τις πλάνες τους και να δεχθούν την Ορθόδοξη Αλήθεια.
2 – Αναγνώρισε επίσης το λεγόμενο «Παγκόσμιο Συμβούλιο των Εκκλησιών» και επιτρέπει τη συμμετοχή σε τούτο των Ορθόδοξων Εκκλησιών, αν και αυτό έχει την Αιρετική Εκκλησιολογία, κατά την οποία η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν είναι η Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, αλλά μόνο ένα τμήμα της, ενώ τα άλλα τμήματά της είναι οι Παπικοί και Προτεστάντες.  
3 – Κατάργησε το συνοδικό πολίτευμα της Εκκλησίας, επειδή δικαίωμα ψήφου είχαν μόνον οι 10 προκαθήμενοι και όχι όλοι οι ποιμενάρχες επίσκοποι που συμμετείχαν.   
4 – Άλλαξε το δογματικά κατοχυρωμένο αλάθητο σε θέματα πίστεως, επειδή το ταύτισε αποκλειστικά με τις αποφάσεις της, ενώ κατά την ορθόδοξη δογματική, το αλάθητο υπάρχει όταν οι δογματικές αποφάσεις της Συνόδου γίνουν αποδεκτές από τους επισκόπους που δεν ήταν μέλη της, και από τους λοιπούς κληρικούς, μοναχούς και λαϊκούς.   
5 – Επέβαλε την αίρεση της δεσποτοκρατίας, κατά την  οποία όπου βρίσκεται ο επίσκοπος, έστω και αν διδάσκει αιρέσεις, εκεί δήθεν βρίσκεται η Εκκλησία.   
6 – Καθιέρωσε την αίρεση της εκκοσμίκευσης, επειδή αρνήθηκε τον σταυρικό χαρακτήρα του Ευαγγελίου, διδάσκοντας ένα ψευδο-ευαγγέλιο άνετο για τα πάθη των ανθρώπων, διδάσκοντας τον συσχηματισμό με τον κόσμο.   
7 – Διέστρεψε την ορθόδοξη ανθρωπολογία, η οποία έχει ως πρότυπό της τον Θεάνθρωπο Χριστό, αντικαθιστώντας το με ουμανισμό που, στο επίκεντρό του, τοποθετεί τον εμπαθή άνθρωπο.   
8 – Αποδέχθηκε τη συμπροσευχή με τους αιρετικούς, προσκαλώντας τους ως παρατηρητές, σε πλήρη αντίθεση προς τους σχετικούς ιερούς κανόνες.   
9   –  Εξουσιοδότησε τις Αυτοκέφαλες Εκκλησίες να επιτρέπουν τους μικτούς γάμους, για να διευκολύνει, μέσω των μικτών γάμων, την άμβλυνση των συνειδήσεων προς το σκοπό της αποδοχής της πλήρους ένωσης των Ορθοδόξων με τους αιρετικούς στη νέα Ψευδο-Εκκλησία του Οικουμενισμού.
10 – Εξουσιοδότησε επίσης τις Αυτοκέφαλες Εκκλησίες να σχετικοποιήσουν τη νηστεία, η οποία είναι η αναλλοίωτη βάση της ορθόδοξης πνευματικής ζωής.   
11 – Αρνήθηκε να ονομαστεί «Οικουμενική Σύνοδος», επειδή δεν λάμβαναν μέρος ως μέλη της παπικοί και προτεστάντες.  
12 – Αρνήθηκε να επικυρώσει τις αντιπαπικές Η΄και Θ΄ Συνόδους ως Οικουμενικές, αν και στη συνείδηση του πληρώματος της Ορθόδοξης Εκκλησίας αυτές οι Σύνοδοι είναι τέτοιες.  
13 – Διέγραψε από τη θεολογική ορολογία τη λέξη «αιρετικός», αν και αυτός ο όρος είναι θεμελιώδης σε όλες τις προγενέστερες Συνόδους.
2 - Η ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ Ή ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΥ Ή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΤΕΓΝΩΣΜΕΝΗ (Ή ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ) ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ, ΤΙΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ
Η Παναίρεση του Οικουμενισμού ή Γνωστικισμού ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού, η οποία εισήχθη ψευδο-συνοδικώς από το Συνέδριο της Αποστασίας της Κρήτης, είναι ήδη κατεγνωσμένη:  
α) από τους Αγίους Αποστόλους  και ενδεικτικά  τον  Απόστολο Ιωάννη (Α΄ Καθολ.Επιστολή του, Αποκάλυψη κλπ.) και τον Απόστολο Παύλο  (Επιστολές του προς Κολασσαείς , προς Τιμόθεον  Α΄ και Β΄, προς Τίτο κλπ.),   β) από τις Οικουμενικές Συνόδους και ενδεικτικά :
β.1. την Β΄ Οικουμενική Σύνοδο (Κανόνας 7, ο οποίος, μεταξύ άλλων, συγκαταλέγει μεταξύ των αιρέσεων τους Γνωστικούς Μοντανιστές),
β.2.  την Γ’ Οικουμενική Σύνοδο (Κανόνες Α’ έως και Ζ’) που καταδικάζει όσους ακολουθούν τους άλλους καταδικασμένους αιρετικούς και τον Νεστόριον, του οποίου και η αίρεση περί «αοράτου εκκλησίας». [Ότι οι «Εκκλησίες – μέλη του» (12 Ορθόδοξες Αυτοκέφαλες Εκκλησίες και περίπου 340 Προτεσταντικές «Εκκλησίες»), έχουν στόχο την ορατή ενότητά τους, η οποία είναι διαφορετική από την ενότητα εν Χριστώ των Ορθοδόξων Εκκλησιών (αρθ. 3 Καταστατικού ΠΣΕ). Δηλ. έχουν ως στόχο τους την ενότητα της «Εκκλησίας του Οικουμενισμού» ή της Πράσινης Παγκόσμιας Θρησκείας του Σατανά, με βάση τη λεγόμενη «βαπτισματική θεολογία» (του Κειμένου Β.Ε.Μ. της Λίμα – Περού του 1982 για μερική αποδοχή των ετερόδοξων τελετών βαπτίσματος, ευχαριστίας και ιερωσύνης), δηλ. την ένταξη στην ακόμη αόρατη αδιαίρετη Εκκλησία «Εκκλησία του Οικουμενισμού» («θεολογία της ενωμένης αόρατης, αλλά διαιρεμένης ορατής Εκκλησίας») των Χριστιανών εν γένει μέσω βαπτίσματος στο όνομα της Αγίας Τριάδος χωρίς να απαιτείται ούτε ο κανόνας του τύπου της τριπλής κατάδυσης στο νερό ούτε η ακριβής Ορθόδοξη πίστη. Η μεν  «θεολογία της αδιαίρετης αόρατης Εκκλησίας» αλλοιώνει δογματικά το άρθρο του Συμβόλου της Πίστεως «Εις Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν», και είναι καταδικασμένη Νεστοριανική αίρεση από την Γ΄ Οικουμενική Σύνοδο -βλ. Α΄ έως και Ζ΄ Κανόνες-, στο Πηδάλιον- (όπως καταγγέλλει και ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου κ. Ιερόθεος στο πόνημά του: “Παρέμβασις εις την Ιεραρχίαν” δημοσιευμένο στην Εφημερίδα Ορθόδοξος Τύπος σε επτά συνεχόμενα φύλλα, τελευταίου στις 13/1/2017),    η δε «βαπτισματική θεολογία» αλλοιώνει δογματικά το άρθρο «Ομολογώ έν βάπτισμα εις άφεσιν αμαρτιών».
β.3. την Ε΄ Οικουμενική Σύνοδο [η οποία καταδίκασε το δόγμα του Γνωστικού Απελλή, μαθητή του Γνωστικού Μαρκίωνα (κατά τον οποίο «ο γαρ γέρων Απελλής συμμίξας ημίν, πολλά μεν κακώς λέγων ηλέγχθη. Όθεν και έφασκε μη δειν όλως εξετάζειν τον λόγον, αλλ’ έκαστον, ως πεπίστευκε, διαμένειν. Σωθήσεσθαι γαρ τους επί τον εσταυρωμένον ηλπικότας απεφαίνετο, μόνον εάν εν έργοις αγαθοίς ευρίσκωνται», δηλ. «Ο γέροντας Απελλής πράγματι, όταν μας συναναστρεφόταν, αποδείχθηκε ότι έλεγε πολλές πλάνες. Γι’ αυτό έλεγε ότι δεν είναι καθόλου ανάγκη να εξετάζουμε τους λόγους, αλλά καθένας να παραμείνει στις πεποιθήσεις του. Διότι ισχυριζόταν ότι θα σωθούν οι ελπίζοντες στον εσταυρωμένο, μόνον αν βρεθούν πράττοντας αγαθά έργα», βλ. Ευσεβίου Καισαρείας, Εκκλησιαστική Ιστορία, Βιβλίο Ε΄, κεφάλαιο 13, στίχος 5, σε: ΕΠΕ, Ευσεβίου Καισαρείας, τομ. 2, σελ. 162-165) μαζί με τους Μαρκιωνιστές (βλ. Μελετίου Καλαμαρά, Η Πέμπτη Οικουμενική Σύνοδος, Κεφάλαια δογματικά, ΙΒ΄ Κεφάλαιον, Αθήναι 1985, σελ. 592-593)],
β.4. ἀπό την ΣΤ΄ Οικουμενική Σύνοδο (Κανόνας 95, ο οποίος, μεταξύ άλλων, συγκαταλέγει στους αιρετικούς τους Γνωστικούς Μανιχαίους, Ουαλεντιανούς, Μαρκιωνιστές),
β.5.  από όλες τις Οικουμενικές και τις τοπικές Ιερές Ορθόδοξες Συνόδους της Εκκλησίας, οι οποίες κατέγνωσαν και καταδίκασαν όλες τις αιρέσεις, τις οποίες ο οικουμενισμός δέχεται μαζί με όλες τις θρησκείες, ως οδούς σωτηρίας!!!. 
γ) από τους Πατέρες της Εκκλησίας και ενδεικτικά τον Άγιο Ειρηναίο Λουγδούνου (στο έργο του  «Έλεγχος και Ανατροπή της Ψευδωνύμου Γνώσεως»), τον Άγιο Ιππόλυτο Ρώμης (στο έργο του «Κατά πασών των αιρέσεων έλεγχος», P.G., τομ. 16, ΙΙΙ, σελ. 3017-3454), Μέγα Φώτιο (στο έργο του  «Διήγησις περί της Μανιχαίων Αναβλαστήσεως», Λόγοι 4, ΕΠΕ, Μ. Φώτιος, τομ. 4, σελ. 10-337).
ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΗ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑ: ΠΑΥΣΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ
ΑΠΟ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ  ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΟΝΑΧΟΥΣ ΚΑΙ ΛΑΪΚΟΥΣ
Κατά την Παράδοση της Εκκλησίας και κατά την Πατερική Θεολογία (ενδεικτικά του Αγίου Θεοδώρου του Στουδίτη), οι Ορθόδοξοι πιστοί, κληρικοί, μοναχοί και λαϊκοί - για να παραμείνουν στην Εκκλησία των Αγίων Αποστόλων που είναι άμωμη και άσπιλη από αιρέσεις και η οποία είναι το Σώμα του Χριστού, και για να μην κοινωνούν με την αίρεση στη νεοφανή Ψευδο-εκκλησία του οικουμενισμού με τα νεοφανή  της δόγματα, την οποία ίδρυσαν οι δέκα (10) Αυτοκέφαλες που συμμετείχαν στην Ψευδο-σύνοδο της Κρήτης η οποία πραγματοποιήθηκε στις 25-6-2016, ημερομηνία ψηφίσεως της Παναιρετικής δογματικής απόφασης με τίτλο «Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον λοιπόν χριστιανικόν κόσμον»,[….] οφείλουν: - κατά τους Κανόνες 31ο Αποστολικό και 15ο της Πρωτοδευτέραςνα παύσουν την εκκλησιαστική κοινωνία, ως εξήςα) Οι μεν κληρικοί οφείλουν να παύσουν το μνημόσυνο της προϊσταμένης τους αρχής, εφόσον αυτή είναι παναιρετική στο φρόνημα ή συμβιβασμένη με την Παναίρεση. β) Οι δε μοναχοί και λαϊκοί οφείλουν να παύσουν την κοινωνία με τους κληρικούς, ιερείς και αρχιερείς, εφόσον αυτοί είναι παναιρετικοί στο φρόνημα ή συμβιβασμένοι με την Παναίρεση.
Όσον αφορά την Εκκλησία της Ελλάδος,  πρέπει να επισημανθεί ότι, κατά την ειδησεογραφία, η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος, με πρόταση του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου, έλαβε υπόψη της στην Έκτακτη Συνεδρίασή της του Μαϊου 2016 τα δεδομένα της διαβούλευσης επί των προσυνοδικών κειμένων μόνον των Μητροπολιτών – μελών της, αρνούμενη να λάβει υπόψη της τα δεδομένα της ίδιας διαβούλευσης που προέρχονταν από τις λοιπές τάξεις του πληρώματός της (λοιπών κληρικών, μοναχών, και λαϊκών), σε αντίθεση με τη Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία στην οποία η Ιερά της Σύνοδος έλαβε υπόψη της τα δεδομένα της δικής της διαβούλευσης επί των αυτών προσυνοδικών κειμένων τα προερχόμενα από όλες τις τάξεις του πληρώματός της (αρχιερείς, λοιποί κληρικοί, μοναχοί και λαϊκοί).
Τούτο αποδεικνύει ότι όσοι Μητροπολίτες από την  Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος δέχθηκαν την εν λόγω πρόταση του Αρχιεπισκόπου, ακολουθούν όχι την Ορθόδοξη Εκκλησιολογία, αλλά την μη ορθόδοξη εκκλησιολογία παπικής εμπνεύσεως του γνωστού εισηγητή της.
Κατ’ αυτήν, όπου Επίσκοπος  - έστω και Μη ορθοτομών, δηλ. Μη αποκόπτων τις απαγορευμένες από την Αγία Γραφή, τις Αγίες Συνόδους και τους Αγίους Πατέρες καινοτομίες, ως προστάτης του ποιμνίου της τοπικής του εκκλησίας[……] «ο Επίσκοπος ή ο Προκαθήμενος είναι η Εκκλησία».
Επίσης, η 25μελής αντιπροσωπεία της Εκκλησίας της Ελλάδος στην Ψευδο-Σύνοδο της Κρήτης παραβίασε σαφώς την απόφαση του Μαίου 2016 της Έκτακτης Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, η οποία έδωσε την εντολή στην αντιπροσωπεία της να ψηφίσει στην εν λόγω Ψευδο-Σύνοδο ότι ο Παπισμός δεν είναι εκκλησία. Όμως, οι Μητροπολίτες της τέως Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ελλάδος, στην Έκτακτη συνεδρία της Συνόδου της Ιεραρχίας της του Νοεμβρίου 2016,  προτίμησαν τη συναδελφική αρχιερατική αλληλεγγύη μεταξύ τους και με το Φανάρι, με πρόσχημα την κακόδοξη δήθεν ενότητα, αντί της αποκηρύξεως των κακόδοξων και αιρετικών αποφάσεων του Συνεδρίου της Αποστασίας της Κρήτης.
            Κατόπιν των ανωτέρω, είναι σαφές ότι οι Προκαθήμενοι και οι Αρχιερείς που ανήκαν στις αντιπροσωπείες των δέκα (10) Αυτοκέφαλων Εκκλησιών διέπραξαν το εκκλησιαστικό ποινικό αδίκημα της ΑΙΡΕΣΕΩΣ, διότι οι εν λόγω Αυτοκέφαλες Εκκλησίες ψήφισαν τη δογματική απόφαση με τον τίτλο «Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον λοιπόν χριστιανικόν κόσμον», η οποία περιλαμβάνει τις ανωτέρω αναφερόμενες δογματικές αλλοιώσεις του Συμβόλου της Πίστεως.  Σε σχέση με την Εκκλησία της Ελλάδος, ο Προκαθήμενός της και  τα λοιπά 24 μέλη – Μητροπολίτες της αντιπροσωπείας της στην Ψευδο-Σύνοδο της Κρήτης, διέπραξαν, εκτός του εκκλησιαστικού ποινικού αδικήματος της αιρέσεως, και εκείνο της παράβασης καθήκοντος, διότι παραβίασαν την απόφαση του Μαϊου του 2016 του ανώτατου οργάνου διοικήσεως της Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Ελλάδος, δηλ. της (Έκτακτης) Συνόδου της Ιεραρχίας της, η οποία έδωσε την εντολή στην αντιπροσωπεία της να ψηφίσει, στην εν λόγω Ψευδο-Σύνοδο, ότι ο Παπισμός δεν είναι εκκλησία. [.…]]
----------------------------------------------  .   --------------------------------------------------
ΕΠΙΛΟΓΟΣ: Επειδή η καταστροφή πλησιάζει καλπάζοντας  (ὀπως μας λέγουν οι Προφήτες και η ιστορία της Παλαιάς και της Καινής Διαθήκης σε περιόδους αθετήσεως της πίστεως),  ευχόμενος την σύντομη αποκήρυξη από σᾶς δημοσίως της ψευδο-συνόδου της Κρήτης  και την απομάκρυνσή σας από την παναίρεση του οικουμενισμού με την αποτείχιση (όπως διατάσσουν οι Οικουμενικές Σύνοδοι και οι Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας μας), καθώς και των Κληρικών, Μοναχών και του ποιμνίου και την επιστροφή σας στην Ορθόδοξη Εκκλησία, η οποία ευρίσκεται εκεί όπου είναι η Άλήθεια της πίστεως,  διατελώ   
μετά    αγάπης   Χριστοῦ
και  βαθυτάτης θλίψεως,(*)
Νεκτάριος Μοναχός

 (*)  δια την εκκοσμίκευση, την αφωνία και την συγκατάθεση στην παναί-
ρεση,  των Κληρικών και Μοναχών στις μέρες μας (Αγ. Κοσμάς ο Αιτωλός:
"οι κληρικοί των εσχάτων χρόνων θα είναι  οι ασεβέστεροι όλων").