Ναούμ, τὸν Ἑλκεσαῖον ἐκπεπνευκότα,
Ἕλκει πόθος με σμυρνίσαι σμύρνῃ λόγου. Πρώτη ἐκ βιότοιο Δεκεμβρίου ᾤχετο Ναούμ. |
Βιογραφία Ο Προφήτης Ναούμ είναι ένας από τους δώδεκα μικρούς λεγόμενους προφήτες. Έζησε τον 5ο αιώνα προ Χριστού (άκμασε περί το 460 π.Χ.) και ήταν από τη φυλή του Συμεών. Πατρίδα είχε την Ελκεσέμ, γι' αυτό ονομάστηκε και Ναούμ ο Ελκεσαίος. Το βιβλίο της προφητείας του αποτελείται από τρία μικρά κεφάλαια και αφορά την τύχη της πόλης Νινευή. Στο Α' κεφάλαιο, υμνεί το Θεό, στο Β' κεφάλαιο, προαναγγέλλει τον όλεθρο της Νινευή με τα άρματα της, τους Ιππείς και τους θησαυρούς της ενώ στο Γ' κεφάλαιο, χαρακτηρίζει τη Νινευή σαν πόλη των αιμάτων, του ψεύδους, της μεγάλης αδικίας και πορνείας. |
"Οι Πατέρες λένε ότι κατά την πτώση του ανθρώπου εσκοτίσθηκε ο νους του ανθρώπου. Εσκοτίσθη ο νους του Αδάμ. Δεν ασχολούνται οι Πατέρες με τον Αδάμ ως Αδάμ, άλλα με τον νουν του Αδάμ, ο οποίος Αδάμ αρρώστησε, επειδή εσκοτίσθηκε ο νους του. Οι Πατέρες μιλάνε για ασύνετον νουν. Παντού στην Πατερική γραμματεία το θέμα της πτώσεως είναι ο σκοτασμός του νοός του ανθρώπου" (ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΩΜΑΝΙΔΗΣ)... Ο Άγιος Νείλος πάλι λέγει ότι, «η προσευχή είναι το ανέβασμα του νου στον Θεό»
Σελίδες
▼
Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2018
ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΝΑΟΥΜ
ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ («ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ»)
ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ («ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ»)
Η θρησκευτική πίστη είναι διαχρονικό γνώρισμα της ανθρώπινης ιστορίας. Ο Πλούταρχος (45-120 μ.Χ.) τόνισε ότι μπορεί να βρει κάποιος πόλεις ατείχιστες, χωρίς παιδεία, χωρίς άρχοντες, χωρίς κατοίκους, χωρίς να χρησιμοποιούν νόμισμα και χωρίς να διαθέτουν θέατρα και γυμναστήρια,πόλη όμως χωρίς ιερά, στα οποία να προσφέρονται θυσίες για τα καλά και τα κακά, δεν θα παρατηρήσει κανείς. Κύλισαν από τότε δύο χιλιετίες και εκπληκτικές υπήρξαν οι κοινωνικές μεταβολές. Μία από αυτές είναι η εμφάνιση κατά την περίοδο της νεωτερικότητας (18ος αιών) αθέων για πρώτη φορά στην ιστορία του ανθρωπίνου γένους. Με την αλματώδη ανάπτυξη των θετικών επιστημών κατά τον 19ο αιώνα και κυρίως κατά τον 20ο υποστηρίχτηκε από τους αθέους ότι η θρησκευτική πίστη είναι φαινόμενο των προεπιστημονικών κοινωνιών και θα εκλείψει με τις εξηγήσεις, τις οποίες θα προσφέρει η επιστήμη για το σύνολο των φυσικών φαινομένων αλλά και για τον άνθρωπο. Το τελευταίο δεν διατυπώθηκε με ιδιαίτερη ακρίβεια και υπάρχουν πληθώρα σκοτεινών περιοχών περί την ανθρώπινη προσωπικότητα.
ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: «ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ :ΝΕΑ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ» ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΘΕΣΕΙΣ!
ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: «ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ :ΝΕΑ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ» ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΘΕΣΕΙΣ!
ΑΡΧΙΜ. ΠΑΪΣΙΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ
ΔΙΟΤΙ: Ενώ αρχικά ξεκινά καλά στην μικρή του ειασαγωγή ο συντάκτης διαπιστώνεται να έχει πλήρη όχι μόνο άγνοια αλλά και σύγχυση με την οποία μπερδεύει και τους αναγνώστες.
Γράφει για «τρεις διαφορετικές οικουμενιστικές, αντίχριστες και παράλογες δοξασίες»
α) Πρώτη,είναι η διδασκαλία των ψευδεπισκόπων του λεγόμενου “Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών” (Π.Σ.Ε.) της ληστρικής συνόδου της Κρήτης (2016) και λοιπών, η οποία υποστηρίζει ότι για να καταστεί, δήθεν, κάποιος κακόδοξος ψευδεπισκοπος, αιρετικός, πρέπει πρώτα να καταδικαστεί και να καθαιρεθεί από Οικουμενική Σύνοδο, ασχέτως αν ήδη επίσημα και ρητά έχει διαφοροποιηθει από την Πίστη και την Δογματική διδασκαλία της Εκκλησίας και υπόκειται στα αιώνια και σε παντοτινη ισχύ, αναθέματα των Αγίων Οικουμενικών Συνόδων, όπως εν προκειμένω έγινε με την προρρηθείσα σύνοδο.
Επομένως, κατ’αυτών επειδή ο Πάπας Ρώμης δεν έχει καταδικαστεί και δεν έχει ποτέ καθαιρεθεί από Οικουμενική Σύνοδο, τον αναγνωρίζουν ως μέλος της Εκκλησίας, με Αποστολικη διαδοχή, δηλαδή ως κανονικό Επισκοπο.Όπως ομοίως, αναγνωρίζουν ως μέλη της Εκκλησίας και κανονικούς Επισκόπους και όσους έχουν αποσχιστεί από αυτόν, δηλαδή Προτεστάντες, Αγγλικανούς, παπαδίνες, παπαδινους κλπ, αναγνωριζοντας μάλιστα εγκυρότητα στα αιρετικά και βέβηλα μυστήρια τους!
1ο Σφάλμα της πρώτης θέσεως:
Γράφει ότι «ο Πάπας Ρώμης δεν έχει καταδικαστεί».
Ενώ η μεγάλη Σύνοδος του 879 εν Κωνσταντινουπόλει, η υπό πολλών θεωρουμένη ως Ογδόη Οικουμενική, δεχθείσα το Σύμβολον άνευ της προσθήκης του Φιλιόκβε, εδογμάτισε:
Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2018
Το βιολογικό σώμα στην εν Χριστώ ζωή
Το βιολογικό σώμα στην εν Χριστώ ζωή
ΘΕΜΑ: Η ΤΡΙΠΛΗ ΔΩΡΕΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΝ ΣΧΕΣΕΙ ΜΕ ΤΟ «ΣΩΜΑ» ΚΑΙ Η «ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ»
Αδελφοί, είναι γνωστή η περσινή εβδομαδιαία δράση του Υπουργείου Παιδείας που ως σκοπό της είχε την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση των μελών της σχολικής κοινότητας στη δευτεροβάθμια υποχρεωτική εκπαίδευση (Γυμνάσιο) πάνω «σε θέματα που άπτονται της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη»! Έχοντας κατά νου τη λέξη κλειδί «Αειφόρος Ανάπτυξη» θυμίζω ότι ο γενικός τίτλος της δράσης του Υπουργείου ήταν «Θεματική Εβδομάδα 2017-18 "Σώμα και Ταυτότητα" και Δράσεις "Κυκλοφοριακής Αγωγής και Οδικής Ασφάλειας"»[1]… ένας δε, άξονας του νοεποχικού άρματος ήταν και οι Έμφυλες ταυτότητας (βιολογικό φύλο, κοινωνικό φύλο, εκλογή και αλλαγή φύλου, κτλ.).
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ
Ας δούμε πολύ σύντομα την ιστορία της υπόθεσης αυτής (που συνδέει την αειφορία με την ευμορφία του ανθρωπίνου σώματος!) λόγω του ότι αναδεικνύεται το πλάτος μιας βαθιάς θεολογικής κρίσης περί της ταυτότητας του σώματος ημών των ορθοδόξων Χριστιανών! Μια υπόθεση που συν τοις άλλοις δικαιολογεί (έμμεσα) και τον άλλον τίτλο που έχει σχέση με τον Νο 1 οικολόγο πατριάρχη, τον ονομαζόμενο «Πράσινο πατριάρχη», τον και «Πατριάρχη των παιδιών»!
Οι αποφάσεις της Αγίας και Ιεράς Συνόδου του Οικουμενικού Πατριαρχείου
Οι αποφάσεις της Αγίας και Ιεράς Συνόδου του Οικουμενικού Πατριαρχείου
Τον Καταστατικό Χάρτη της Εκκλησίας της Ουκρανίας στην οποία θα δοθεί αυτοκεφαλία κατήρτισε η Αγία και Ιερά Σύνοδος του Οικουμενικού Πατριαρχείου η οποία συνεδρίασε το προηγούμενο τριήμερο. Παράλληλα πάρθηκε η απόφαση για κατάργηση της Εξαρχίας των Ορθοδόξων Παροικιών Ρωσικής Παραδόσεως.
Αναλυτικά το ανακοινωθέν:
Συνήλθεν, υπό την προεδρείαν της Α. Θ. Παναγιότητος, η Αγία και Ιερά Σύνοδος εις τας τακτικάς αυτής συνεδρίας από της Τρίτης, 27ης, μέχρι και της Πέμπτης, 29ης τ. μ. Νοεμβρίου 2018.
Λάμπρος Σκόντζος, Γιατί η «Σύνοδος» της Κρήτης δεν είναι Αγία και Μεγάλη
ΛΑΜΠΡΟΥ Κ. ΣΚΟΝΤΖΟΥ Θεολόγου – Καθηγητοῦ
Ἡ «Σύνοδος» τῆς Κρήτης ἀποτέλεσε ἕνα ἐπώδυνο καί δυσθεράπευτο ἄλγος στό σῶμα τῆς Ἐκκλησίας. Ἄν καί πέρασαν περισσότεροι ἀπό 28 μῆνες ἀπό τήν σύγκλησή της, συνεχίζει νά ταλανίζει τό ἐκκλησιαστικό σῶμα, νά προκαλεῖ σκληρές κριτικές, σοβαρές ἔριδες, σχισματικές καταστάσεις, ἀποτειχίσεις, διωγμούς. Ἀπό τήν ἄλλη πλευρά οἱ ὑπέρμαχοί της βαυκαλίζονται, στρουθοκαμηλίζοντας, πώς ἡ σύγκλησή της ὑπῆρξε «μέγα γεγονός» καί πώς οἱ ἀποφάσεις της σημάδεψαν τήν ἐκκλησιαστική ἱστορία καί αὐτή τήν ἴδια τήν κατοπινή πορεία τῆς Ἐκκλησίας. Ὅτι δῆθεν αὐτή «ἔβγαλε τήν Ὀρθοδοξία ἀπό τήν ἀπομόνωση» καί τήν «ἔκαμε γνωστή στόν σύγχρονο κόσμο» καί «πρόβαλλε τίς ἀξίες της». Ὅτι δῆθεν οἱ ἀποφάσεις της προωθοῦν «τήν καταλλαγή, τή συνύπαρξη καί τήν παγκόσμια εἰρήνη». Ὅτι δῆθεν ὑπῆρξε ἕνα «παγκόσμιο γεγονός», καί οἱ ἀποφάσεις της «σημάδεψαν τήν ἱστορία».
Προσδοκώ Ανάστασιν Νεκρών Μακ. Αρχιεπισκόπου Αθηνών κ. Χριστοδούλου
Προσδοκώ Ανάστασιν Νεκρών
Μακ. Αρχιεπισκόπου Αθηνών κ. Χριστοδούλου
Πηγή: Αντιαιρετικό Εγκόλπιο
Καλή ανάπαυση και καλή Ανάσταση στον Μακαριώτατο αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο!
http://www.oodegr.com/oode/swthria/prosdokw_anast1.htm
Αποτελεί δόγμα της πίστεώς μας η κοινή Ανάσταση των νεκρών. Το λέμε στο σύμβολο της Πίστεώς μας: «προσδοκώ ανάστασιν νεκρών και ζωήν του μέλλοντος αιώνος». Η ζωή μας έχει τέσσερα στάδια. Το πρώτο είναι η επίγεια ζωή μας. Αυτή την οποία ζούμε επάνω στην γη. Το δεύτερο στάδιο είναι μετά τον θάνατο μας, η λεγόμενη «μέση κατάσταση». Το τρίτο στάδιο είναι η ζωή κατά την ανάσταση των σωμάτων και το τέταρτο η ζωή του μέλλοντος αιώνος. Τότε αρχίζει και το μυστήριο της «ογδόης ημέρας». Όμως, αν κάποιος αμφιβάλλει περί της αναστάσεως των σωμάτων, θα πρέπει να πούμε ότι η ανάσταση αυτή θα γίνει, διότι το είπε το αψευδές στόμα του Κυρίου μας. |
Γιώργος Παπαθανασόπουλος, Ο Οικ. Πατριάρχης καταργεί δικές του αποφάσεις!
ΣΧΟΛΙΟ: ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ: "τους μετατρέπει σε πνευματικά υποτελείς στην Ελληνική εκκλησιαστική ηγεσία"! ΓΙΑΤΙ; ΔΙΟΤΙ ΚΑΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ! ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΣ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΙΝΑΙ: - Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΥΝ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΛΑΪΚΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΕΘΝΩΝ ΣΕ πνευματικούς υποτελείς τους (;)!
Ο Οικ. Πατριάρχης καταργεί δικές του αποφάσεις!
Οι Οικουμενικός Πατριάρχης, με την περί αυτόν Σύνοδο, ερήμην των ενδιαφερομένων, κατήργησε τον Πατριαρχικό Τόμο του 1999, με τον οποίο ανυψώθηκε σε Εξαρχία του Οικουμενικού Θρόνου η Αρχιεπισκοπή των ρωσικών ενοριών της Δυτικής Ευρώπης. Με την απόφαση αυτή ο κ. Βαρθολομαίος κατήργησε τον Τόμο, που ο ίδιος είχε υπογράψει και καταπάτησε τους Ιερούς Κανόνες, τους οποίους επικαλέστηκε για την έκδοσή του!
Άμεση ήταν η αντίδραση του, με την πατριαρχική απόφαση, καταργουμένου Εξάρχου - Αρχιεπισκόπου των Ορθοδόξων Ρωσικών Εκκλησιών της Δυτικής Ευρώπης Ιωάννου. Στο, με ημερομηνία 28 Νοεμβρίου 2018, Ανακοινωθέν της Αρχιεπισκοπής αναφέρεται ότι η πατριαρχική απόφαση ελήφθη χωρίς αυτός να κληθεί από τον κ. Βαρθολομαίο και να πει την άποψή του. Το πρωτοφανές εκκλησιαστικό πραξικόπημα σε βάρος των Ορθοδόξων Ρώσων της Δυτικής Ευρώπης, που ανήκουν στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, περιγράφεται στο Ανακοινωθέν ως ακολούθως:
Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς, Τιμωρία και ανταμοιβή!
Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς, Τιμωρία και ανταμοιβή!
Τιμωρία και ανταμοιβή!
Είναι στα χέρια του Θεού και τα δύο αυτά. Αλλά, όπως ο επίγειος βίος δεν είναι παρά μία σκιά της Αληθινής Ζωής στους Ουρανούς, αντιστοίχως η τιμωρία και η ανταμοιβή είναι μία σκιά μονάχα της αληθινής τιμωρίας και ανταμοιβής στην Αιωνιότητα.
Οι κύριοι διώκτες του Αγίου του Θεού, Ιωάννου του Χρυσοστόμου ήταν ο Πατριάρχης Θεόφιλος Αλεξανδρείας και η Αυτοκράτειρα Ευδοξία. Μετά τον μαρτυρικό θάνατο του Χρυσοστόμου, πικρότατη τιμωρία ανέμενε και τους δύο.
Παράταση μέχρι το Πάσχα για τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής Δημήτριο
ΣΧΟΛΙΟ:
ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΟΤΙ: "Ολη αυτή κατάσταση ενισχύει τις αποσχιστικές τάσεις που κυριαρχούν έντονα στην Εκκλησία της Αμερικής..."
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ ΟΛΕΣ ΟΙ "ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ" ΕΝ ΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΣΧΙΣΤΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ Ή ΟΧΙ; ΜΗΠΩΣ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ: - ΝΑ ΚΟΠΟΥΝ ΟΙ "ΦΥΣΙΚΟΙ" ΚΛΑΔΟΙ ΤΟΥ ΔΕΝΤΡΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΘΟΥΝ ΟΙ "ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ-ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ" ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ; ΦΥΣΙΚΑ ΟΧΙ ΩΣ ΑΠΛΑ ΜΕΛΗ ΑΛΛΑ ΩΣ "ΟΡΓΑΝΑ"! Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ Α' ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΧΟΣ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ, ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ "ΔΩΡΕΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝ"! ΣΧΙΖΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ Ή ΟΧΙ; ΑΥΤΗ ΛΟΙΠΟΝ Η "ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ" ΥΠΟΣΧΕΤΑΙ "ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ" ΘΕΣΕΙΣ ΑΠΛΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ, ΑΜΗΝ. ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΕΣ-ΨΕΥΔΟΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΤΟΥ "ΚΑΙΡΟΥ", ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΛΑΪΚΟΥΣ...
Παράταση μέχρι το Πάσχα για τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής Δημήτριο
https://www.katanixis.gr/2018/11/blog-post_566.html#more
Η απόφαση του Οικουμενικού Πατριάρχη για την απομάκρυνση του Αρχιεπισκόπου Αμερικής Δημήτριου ήταν ειλημμένη και δεδομένη και μάλιστα ο Οικουμενικός Πατριάρχης είχε δώσει το στίγμα στα μέλη της Αγίας και Ιεράς Συνόδου του Οικουμενικού Πατριαρχείου από τον περασμένο Οκτώβριο, σύμφωνα με πληροφορίες.
Στις συνεδριάσεις του Οκτωβρίου, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, είπε πει ότι τον Νοέμβριο θα ασχολιόταν με το θέμα του Αρχιεπισκόπου Αμερικής. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες όταν έγινε η μυστική συνάντηση του με τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής την προηγούμενη εβδομάδα στη Γενεύη, όπου είχε μεταβεί ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής για την Παγκόσμια Σύνοδο Εκκλησιών, ο Οικουμενικός Πατριάρχης του ζήτησε για τρίτη φορά να παραιτηθεί.
Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2018
Βρετανία: "Σχέδια για να αυξηθούν οι δωρητές οργάνων";
Βρετανία: Σχέδια για να αυξηθούν οι δωρητές οργάνων
Η Βρετανία σχεδιάζει να αυξήσει τον αριθμό των δωρητών οργάνων αλλάζοντας τον κανονισμό ώστε να προβλέπει ότι όλοι συναινούν να είναι δωρητές αν δεν έχουν δηλώσει την αντίθεσή τους.
Η σχετική νομοθεσία για την δωρεά οργάνων και ιστών θα συζητηθεί στο κοινοβούλιο αργότερα μέσα στον χρόνο και οι νέοι κανονισμοί αναμένεται να τεθούν σε ισχύ την Άνοιξη του 2020, ανακοίνωσε σήμερα το υπουργείο Υγείας.
"Θεωρούμε ότι προχωρώντας σε αυτές τις αλλαγές θα μπορούμε κάθε χρόνο να σώζουμε έως και 700 περισσότερες ζωές", αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Τζάκι Ντόιλ-Πράις, υπεύθυνη για θέματα ισότητας και ψυχικής υγείας.
Θα υπάρχουν εξαιρέσεις στην "εικαζόμενη συναίνεση", περιλαμβανομένων όσων είναι κάτω των 18, όσων δεν έχουν την νοητική ικανότητα να αντιληφθούν την αλλαγή στο σύστημα και όσων δεν διέμεναν στο Ηνωμένο Βασίλειο για τουλάχιστον ένα χρόνο πριν από τον θάνατό τους.
ΧΑΡΙΝ ΙΣΤΟΡΙΑΣ: Δωρεά οργάνων: Τι ισχύει στην Ελλάδα σήμερα; [Ριζική αναδιάρθρωση στον τρόπο αντιμετώπισης της δωρεάς οργάνων έφερε ο ν. 3984/2011. Ο εν λόγω νόμος καθιέρωσε την εικαζόμενη συναίνεση για όλους τους πολίτες της χώρας, καθιστώντας μας, αυτομάτως, εν δυνάμει δότες. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι όποιος δεν δηλώσει ρητά την αντίθεσή του στο να γίνει δότης οργάνων, θεωρείται ότι έχει συναινέσει σε αυτό.]
Δωρεά οργάνων: Τι ισχύει στην Ελλάδα σήμερα;
"(...) μία διευκρινιστική διάταξη μέσω του, κατά τα άλλα άσχετου με το θέμα, ν. 4075/2012, άρθρο 55 παρ. 4, με την οποία προστέθηκε στο τέλος του πρώτου εδαφίου της παραγράφου 2 του άρθρου 9 του ν. 3984/2011 (Α΄ 150) η φράση «και κατόπιν συναίνεσης της οικογένειάς του».
[ν. 4075/2012, άρθρο 55 παρ. 4: Στο τέλος του πρώτου εδαφίου της παραγράφου 2 του άρθρου 9 του ν. 3984/2011 (Α' 150) προστίθεται μετά τη φράση «παράγραφο 3» η φράση «και κατόπιν συναίνεσης της οικογένειάς του»] (https://www.taxheaven.gr/laws/law/index/law/429)
[ν. 4075/2012, άρθρο 55 παρ. 4: Στο τέλος του πρώτου εδαφίου της παραγράφου 2 του άρθρου 9 του ν. 3984/2011 (Α' 150) προστίθεται μετά τη φράση «παράγραφο 3» η φράση «και κατόπιν συναίνεσης της οικογένειάς του»] (https://www.taxheaven.gr/laws/law/index/law/429)
Με αφορμή τη δήλωση-πρόταση του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης, κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, αναφορικά με τη δωρεά οργάνων και την εικαζόμενη συναίνεση των δοτών, θα ήθελα να κάνω κάποιες παρατηρήσεις αναφορικά με το θέμα αυτό.
ΧΑΡΙΝ ΙΣΤΟΡΙΑΣ: Δυνατότητας «αρνητικής δήλωσης»; (H τροποποίηση αυτή «πραγματοποιήθηκε κατόπιν σχετικής εισηγήσεως της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, τον Οκτώβριο του 2011»;)
Σε ισχύ από σήμερα (01/06/2013) ο νόμος για τη δωρεά οργάνων
Διευκρινίσεις από τον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων
Σε ισχύ τίθεται σήμερα, 1η Ιουνίου, ο νόμος περί δωρεάς οργάνων, που αφορά την αφαίρεση οργάνων από αποβιώσαντες δότες.
Όπως έχει διευκρινίσει ο Εθνικός Οργανισμός Μεταμοσχεύσεων, σε καμία περίπτωση δεν λαμβάνονται μοσχεύματα από αποβιώσαντα δότη, χωρίς τη συναίνεση της οικογένειάς του ή ενάντια στην αρνητική του δήλωση.
Σύμφωνα με το νόμο «η αφαίρεση ενός ή περισσοτέρων οργάνων από ενήλικο, θανόν πρόσωπο πραγματοποιείται εφόσον, όσο ζούσε, δεν είχε εκφράσει την αντίθεσή του και κατόπιν συναίνεσης της οικογένειάς του».
Η τροποποίηση αυτή πραγματοποιήθηκε κατόπιν σχετικής εισηγήσεως της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, τον Οκτώβριο του 2011.
Η «αντίθεση» στην αφαίρεση οργάνων εκφράζεται με σχετική δήλωση, που αποστέλλεται, ανά πάσα στιγμή, στον ΕΟΜ και διασφαλίζει ότι:
Ο αφορισμός και το ανάθεμα στην Ορθόδοξη Εκκλησία
Ο αφορισμός και το ανάθεμα στην Ορθόδοξη Εκκλησία
Αποσπάσματα από το άρθρο "Ο Εχθρός στα Κεραμιανά",
περιοδικό Τρίτο Μάτι, Σεπτέμβρης 2011 [οι καφέ αγκύλες, δικές μας].
Ο αφορισμός, που διαβάστηκε ενάντια στους κατοίκους των Κεραμιών [χωριών της Κρήτης που βασανίστηκαν από μαζικό δαιμονισμό μεγάλου μέρους του πληθυσμού τους κατά το 19ο & τον 20ό αιώνα, ώς το 1936, όπου λυτρώθηκαν με μεγάλους & επώδυνους εξορκισμούς], είναι μια μορφή κατάρας, που δίνεται από κληρικούς, πασίγνωστη στο λαό μας και, υποθέτω, σε όλους τους λαούς. Τι είναι όμως;
Δεν έχει καμία σχέση με τον «αφορισμό» που ζητούν οι εκκλησιαστικοί κανόνες για την αντιμετώπιση συγκεκριμένων αμαρτωλών πράξεων, όπως το «ανάθεμα», με τη λαϊκή έννοια, δεν έχει σχέση με τον αναθεματισμό των αιρετικών από τις Οικουμενικές Συνόδους.
Ο αφορισμός κατά τους ιερούς κανόνες είναι απλώς απομάκρυνση από τη θεία Μετάληψη και έχει χαρακτήρα θεραπευτικό και καθόλου τιμωρητικό. Η φράση «αφοριζέσθω», όταν συναντάται σε εκκλ. κανόνες, σημαίνει να μην κοινωνήσει ο άνθρωπος που διέπραξε κάποιο συγκεκριμένο αμάρτημα. Η οδηγία αυτή αποσκοπεί, αφενός, στη συνειδητοποίηση της σοβαρότητας της κατάστασης, από πλευράς του χριστιανού (αφού, για ένα χριστιανό, η συμμετοχή στη θεία Μετάληψη ισοδυναμεί με πνευματική τροφή), και, αφετέρου, στην προστασία της ψυχής του από ανάξια συμμετοχή στη θεία Μετάληψη, δηλ. συμμετοχή με κηλίδες εγωισμού και ηθικής πώρωσης, κατά το Α΄ προς Κορινθίους 11, 29. Η θεία κοινωνία θεωρείται «φάρμακον αθανασίας» και ένα φάρμακο βλάπτει όταν λαμβάνεται υπό ακατάλληλες συνθήκες.
Ο αναθεματισμός των αιρετικών από τις Οικ. Συνόδους δηλώνει ότι η Εκκλησία παραιτείται από τη φροντίδα για τη σωτηρία τους, αναθέτοντάς την (ανάθεμα = ανάθεση) εξ ολοκλήρου στο Θεό, αφού διαπιστώνει εγωιστική απόρριψη των προσευχών και της διδασκαλίας της.
Σημειωτέον ότι «Εκκλησία», στον ορθόδοξο χώρο, εννοείται πάντα το σώμα των χριστιανών και όχι μόνον ο κλήρος, έννοια που έλαβε αργότερα στους Φράγκους και στον καθολικισμό, που προέκυψε από αυτούς.
Εξώδικο Αμβρόσιου κατά Ξυδάκη - «Πέρασε ο καιρός των αφορισμών» απαντά ο βουλευτής
ΣΧΟΛΙΟ: «Πέρασε ο καιρός των αφορισμών»;
Αλήθεια τί νομίζουν οι άνθρωποι α) για την "εξουσία του δεσμείν καί λύειν αμαρτίας" (Ματθ. ιη΄18); Και β) για τη θαυματουργική διάσταση των άλιωτων αφορισμένων; Τί λέγει "Η πραγματεία του Χρύσανθου Ιεροσολύμων "Περί αφορισμού"; - Σύνοψη του βιβλίου "Η πραγματεία του Χρύσανθου Ιεροσολύμων "Περί αφορισμού" Στα τέλη του 17ου αιώνα, ο αρχιμανδρίτης -αργότερα πατριάρχης Ιεροσολύμων- Χρύσανθος Νοταράς με προτροπή του ηγεμόνα της Ουγγροβλαχίας Κωνσταντίνου Μπασαράμπα συνθέτει πραγματεία για το επιτίμιο του αφορισμού. Η πραγματεία αυτή που σώζεται ολόκληρη σε δύο χειρόγραφα και ένα τμήμα της σε ένα τρίτο, παρέμεινε ως τώρα ανέκδοτη, μολονότι αποτελεί την πρώτη συστηματική προσπάθεια μελέτης της ποινής του αφορισμού, ποινής που αποτέλεσε ένα από τα σημαντικότερα "εργαλεία" της Εκκλησίας για την άσκηση της πολιτικής της, ιδιαίτερα κατά την περίοδο της Τουρκοκρατίας. Στο κείμενο αυτό που εκδίδεται τώρα, ο Χρύσανθος αναλύει διεξοδικά την προέλευση της ποινής, τη χρήση της, τα αρνητικά αποτελέσματα που επιφέρει η επιβολή της, τη θαυματουργική διάσταση των άλιωτων αφορισμένων κ.λπ. Με τον τρόπο αυτό η πραγματεία αποτελεί μια καλή και εμπεριστατωμένη προσέγγιση του αφορισμού και των συνεπειών του.
Εξώδικο Αμβρόσιου κατά Ξυδάκη - «Πέρασε ο καιρός των αφορισμών» απαντά ο βουλευτής
«Πόλεμος» ξέσπασε μεταξύ του μητροπολίτη Αιγιαλείας Αμβρόσιου με τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ και πρώην υπουργό, Νίκο Ξυδάκη
Ο ιεράρχης ζητά από τον Νίκο Ξυδάκη να δώσει «αποδείξεις και ονόματα», σε σχέση με όσα είπε σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο» (στις 19 Νοεμβρίου) για τον φόβο των ιερέων έναντι της υπερεξουσίας των ιεραρχών, με αφορμή την συμφωνία Τσίπρα-Ιερώνυμου.
Ο μητροπολίτης ζητά από τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ να δώσει άμεσα τα στοιχεία αυτά, αλλιώς απειλεί ότι θα προσφύγει στην Δικαιοσύνη για την προάσπιση των δικαιωμάτων τους ως πολίτης, όπως υποστηρίζει.
Στην έγκληση του ιεράρχη απάντησε με δήλωσή του ο Νίκος Ξυδάκης: «Ευτυχώς δεν είναι αυτό το πράγμα η Εκκλησία. Και ευτυχώς έχει περάσει ο καιρός του αναθέματος κατά του Ελευθερίου Βενιζέλου και των αφορισμών» σχολίασε.
Με την Πρόεδρο της κίνησης Focolari συναντήθηκε ο Βελγίου Αθηναγόρας
ΠΡΟΣΟΧΗ! Ο "ΣΕΒΑΣΜΟΣ" ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΣΑΒΑΝΟ ΜΑΣ! ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΙΣΕΙ Ο ΘΕΟΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ... ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΙΣΕΙ ΚΑΘΕ ΛΟΓΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ: ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΑΠΟ ΜΕΣΑ! ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΝΥΝ ΚΑΙ ΔΗΘΕΝ "ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ" ΕΙΤΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΕΙΤΕ ΑΚΟΛΑΣΤΟΥΣ (ενν. ΜΟΙΧΟΥΣ, ΠΟΡΝΕΣ, ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΥΣ, ΚΑΙ ΤΑ ΟΜΟΙΑ)!
Με την Πρόεδρο της κίνησης Focolari συναντήθηκε ο Βελγίου Αθηναγόρας
katanixis.gr: Ο Δυτικός άνθρωπος, αφού χάθηκε για τα καλά στα σοκάκια του
γνωστικισμού και της διανόησης, ήρθε αντιμέτωπος με το έκτρωμα που έχτισε
για τον εαυτό του δίχως Θεό. Μετά σαν αποκαμωμένος ειδωλολάτρης,
αφού λάτρεψε το χρήμα, την ηδονή και τη δόξα, άρχισε να θεοποιεί
απλές πρωταρχικές του ανάγκες: αγάπη, προσφορά, ενδιαφέρον,
αλληλοκατανόηση. Μόνο που για τον Ορθόδοξο πιστό, όλα τούτα τα
Δυτικόφερτα "επινοήματα" αποκαλύπτουν μόνον ένα: που μπορεί να
καταντήσει ο άνθρωπος χωρίς Θεό, που μπορεί να καταντήσει (ακόμα χειρότερα)
ο άνθρωπος χωρίς τον αληθινό Θεό.
Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2018
Πατριάρχης καταδικασμένης αιρέσεως τιμάται ως Ορθόδοξος
π.Θεόδωρος Ζήσης, Πατριάρχης καταδικασμένης αιρέσεως τιμάται ως Ορθόδοξος
Γράφει ὁ π. Νικόλαος Μανώλης
Δυστυχῶς, ἡ οἰκουμενιστική κατρακύλα τοῦ ἀρχιεπισκόπου Ἱερωνύμου καί τῶν θεολογικῶν σχολῶν δέν ἔχει πλέον ὅρια. Εἶναι κρίμα πού στά γεράματά του ὁ ἀρχιεπίσκοπος ἔχει χάσει τό μέτρο. Δημοσιεύω τό παρόν ἄρθρο - καταγγελία τοῦ πρωτοπρ. Θεοδώρου Ζήση, ἐπισυνάπτοντας καί δυό παλαιότερα ἄρθρα τοῦ ἰδίου, σχετικά μέ τό θέμα τοῦ Μονοφυσιτισμοῦ.
Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης
Ὁμότιμος Καθηγητής Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ.
1. Ἀρμένιοι, Κόπτες, Συροϊακωβίτες καί Αἰθίοπες εἶναι αἱρετικοί
Τό «μή μεταίρειν ὅρια ἅ ἔθεντο οἱ Πατέρες ἡμῶν», καί τό «Ἑπόμενοι τοῖς θείοις Πατράσι»,δηλαδή τό νά μή μετακινοῦμε τά ὅρια πού ἔθεσαν οἱ Πατέρες μας καί τό νά ἀκολουθοῦμε τούς Ἁγίους Πατέρες, σταθερό καί ἀπαραβίαστο γνώρισμα τῆς Ὀρθόδοξης πίστης καί ζωῆς, ἄρχισε νά παραβιάζεται ἀπό τόν περασμένο αἰώνα τοῦ διαθρησκειακοῦ καί διαχριστιανικοῦ Οἰκουμενισμοῦ-Συγκρητισμοῦ, καί ἡ παραβίαση αὐτή ἐξακολουθεῖ ἐντονώτερα κατά τόν παρόντα 21ο αἰώνα. Μεταξύ ἀλήθειας καί πλάνης, μεταξύ Ὀρθοδοξίας καί αἱρέσεως, ὑπάρχουν σαφῆ ὅρια καί εὐδιάκριτα, πού τά ἔθεσαν οἱ Ἅγιοι Πατέρες θεπνεύστως σέ Οἰκουμενικές καί Τοπικές Συνόδους, ἀλλά καί στά θεοφώτιστα συγγράμματά τους.
Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2018
Φώτης Κόντογλου - Ἅγιος Νίκων ὁ «Μετανοεῖτε»
Φώτης Κόντογλου - Ἅγιος Νίκων ὁ «Μετανοεῖτε»
(ἀπὸ τὸ Ἀσάλευτο Θεμέλιο, Ἀκρίτας 1996)
Αὔριο Δευτέρα, 26 Νοεμβρίου, γιορτάζεται ἀπὸ τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας ἡ μνήμη τοῦ ἁγίου Νίκωνος «τοῦ Μετανοεῖτε». Τὸν εἴπανε «Μετανοεῖτε», ἐπειδὴ ἔλεγε συχνὰ στοὺς ἀνθρώπους νὰ μετανοήσουνε, ὅπως ἔκανε ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Πρόδρομος.
Μητροπολίτης Ναυπάκτου κ. Ιερόθεος: Η μέλλουσα ζωή
" (...) ἡ ἀθανασία εἶναι κατά Χάρη καί δέν εἶναι κατά φύση, ἀφοῦ ἀθάνατος κατά φύση εἶναι μόνον ὁ Θεός, ἐνῶ ἡ ψυχή τοῦ ἀνθρώπου εἶναι κατά Χάρη ἀθάνατη" (Μητροπολίτης Ναυπάκτου)
Κυριακή, 26 Αὐγούστου 2018: Ἡ μέλλουσα ζωή
ΓΡΑΠΤΟ ΚΗΡΥΓΜΑ 2018
Στό δωδέκατο (12ο) ἄρθρο τοῦ «Συμβόλου τῆς Πίστεως», πού εἶναι καί τό τελευταῖο ἄρθρο, ὁμολογοῦμε τήν πίστη μας στόν μέλλοντα αἰώνα. Ὁμολογοῦμε: «Καί ζωήν τοῦ μέλλοντος αἰῶνος, Ἀμήν», δηλαδή προσδοκοῦμε τήν ἀνάσταση τῶν νεκρῶν καί τήν ζωή τοῦ μέλλοντος αἰῶνος. Μέ ἄλλα λόγια, ὁμολογοῦμε ὅτι ἀναμένουμε τήν ἡμέρα πού θά ἀναστηθοῦν τά σώματά μας, θά δοῦμε τόν Χριστό, θά γίνη ἡ κρίση τῶν ἀνθρώπων καί θά ἀρχίση ἡ μέλλουσα ζωή.
Ἀρχιμ. Κύριλλος Κωστόπουλος, Ἡ ἀλήθεια περί αἰωνίου κολάσεως. Απάντηση στον π. Φιλόθεο Φάρο.
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΕΡΙ ΑΙΩΝΙΟΥ ΚΟΛΑΣΕΩΣ
ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ ΣΤΟΝ π. ΦΙΛΟΘΕΟ ΦΑΡΟ
Ἀρχιμ. Κυρίλλου Κωστοπούλου, Ἱεροκήρυκος Ἱ. Μ. Πατρῶν - Δρος Θεολογίας
Θεμελιώδης διδασκαλία τῆς Ὀρθοδόξου Θεολογίας καὶ Ὀρθοδόξου ἀνθρωπολογίας εἶναι ἡ περὶ δισυνθέτου συστάσεως τοῦ ἀνθρωπίνου ὄντος. Τόσο ἡ Ἁγία Γραφὴ ὅσο καὶ ἡ Πατερικὴ διδασκαλία διατρανώνουν τὴν ἀλήθεια ὅτι ὁ ἄνθρωπος συνίσταται ἀπὸ ψυχή, ἡ ὁποία εἶναι ἀθάνατος (Γέν. 2, 1) καὶ ἀπὸ τὸ θνητὸ σῶμα (Γεν. 3, 19).
Τὸ ὅτι ἡ ψυχὴ δὲν ἀποθνήσκει καὶ ζεῖ αἰωνίως μετὰ τὸν βιολογικὸ θάνατο τοῦ ἀνθρώπου ἀποδεικνύεται μέ μεγάλη εὐκολία ἀπὸ τὶς Βιβλικὲς Πηγές (βλ. ἐνδεικτ. Γεν. 15, 2. 15, 15. 23, 4. Ἐκκλ. 12, 3-5. Ἱερ. 15, 1. Ψαλμ. 38, 13. 118, 175, 119, 5. Ματθ. 10, 28. Ἑβρ. 11, 13. 13, 14. Α´ Πέτρ. 2, 11). Ἐπίσης, τὸ ὅτι ἡ αἰώνια ὕπαρξη τῆς ψυχῆς ἀναλύεται ὡς συνέχεια τῆς ἐγκοσμίου ζωῆς τοῦ ἀνθρώπου, δηλαδὴ ἢ τῆς ἐγγὺς τοῦ θελήματος τοῦ Δημιουργοῦ Θεοῦ βιοτῆς ἢ τῆς μακρὰν αὐτοῦ καὶ κατὰ συνέπεια τῆς ἀπορρίψεως αὐτοῦ, εἶναι ἐπίσης αὐταπόδεικτο μέσα στὴν Ἁγία Γραφή.
Ἐνδεικτικὰ στὸν Ἱερεμία διαβάζουμε: «Ἐγὼ κύριος ἐτάζων καρδίας καὶ δοκιμάζων νεφροὺς τοῦ δοῦναι ἑκάστῳ κατὰ τὰς ὁδοὺς αὐτοῦ καὶ κατὰ τοὺς καρποὺς τῶν ἐπιτηδευμάτων αὐτοῦ» (17, 10). Ἀλλὰ καὶ ἀπὸ τὸ Ματθ. 25, 40, 45 συμπεραίνουμε τὴν αἰώνια διάσταση τῶν πράξεών μας: «Ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ἐφ᾽ ὅσον ἐποιήσατε ἑνὶ τούτων τῶν ἀδελφῶν μου τῶν ἐλαχίστων, ἐμοὶ ἐποιήσατε [...] ἐφ᾽ ὅσον οὐκ ἐποιήσατε ἑνὶ τούτων τῶν ἐλαχίστων, οὐδὲ ἐμοὶ ἐποιήσατε».
Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΟΣ; 5ον
Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΟΣ; 5ον
5η ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ «ΑΓΑΠΟΥΛΗΔΕΣ« ΤΟΥ ΘΕΟΥ,
ήτοι Αρχιερείς, Ιερείς, Διακόνους και Λαϊκούς
Αίγιον, 19η Νοεμβρίου 2018
ΘΕΜΑ: Ο Θεός είναι ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ, άρα και ΤΙΜΩΡΟΣ !
ΣΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΔΙΔΩ «ΤΗΝ ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΒΟΛΗ!»
Και Σας εύχομαι Μετάνοια και Διόρθωση!
Μέρος 5ον και τελευταίον.
Αγαπητοί μου Αδελφοί «Αγαπούληδες»,
Με τέσσερες συνεχόμενες αναρτήσεις προσπάθησα να Σας αποδείξω, ότι η τοποθέτησή Σας πάνω στο φλέγον θέμα, εάν και κατά πόσον ο Θεός, ως Παιδαγωγός, ενίοτε γίνεται και Τιμωρός, ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ! Μέχρι σήμερα, έστω και με κάποια ιδιωτική - προσωπική επικοινωνία, ανέμενα κάποια ανταπόκριση εκ μέρους Σας, αλλά-δυστυχώς- χωρίς αποτέλεσμα! Ουδείς έξ Υμών, όπως αποδεικνύεται, έχει μετανοήσει για την εις βάρος μου καταγγελία του, όπως π.χ. ότι λέγω «καρικατούρες», ή το ακόμη χειρότερο, ότι εκφράζω «τις απόψεις του Σατανά, του Αντιχρίστου»!!!!
Άγιος Νικόλαος Αχρίδος, Ύμνος για το άπειρο έλεος και την αγαθοσύνη του Θεού
Άγιος Νικόλαος Αχρίδος, Ύμνος για το άπειρο έλεος και την αγαθοσύνη του Θεού
Ο Κύριός μας είναι έλεος και αγαθοσύνη αληθινή και όμως επιτρέπει να υποφέρει ο άνθρωπος γιά τις αμαρτίες του:
ενσκήπτουν πλημμύρες, ασθένειες, σεισμοί, ξηρασίες, φόβοι και οδύνες της ψυχής και τού σώματος.
Εκείνος πού δεν βλέπει τον Ουράνιο Πατέρα τώρα,
πού επιδαψιλεύει τις δωρεές Του,
θα Τον δει στην Τελική Κρίση ως τον Δίκαιο Κριτή.
Ο φοβερός Κριτής έχει πολλούς πού Τον υπηρετούν
και όλους τους επιστρατεύει γιά τη σωτηρία του ανθρώπου:
τα αγκάθια της γης- τα φίδια και τα θηρία-
τις πλημμύρες, τις αστραπές, τους κεραυνούς απ’ τον ουρανό-
τις αντιξοότητες της ασθένειας- τον ήλιο, το καύμα, το σκότος-
και τα χωράφια, πού είτε παράγουν σιτάρι είτε κούφια άχυρα.
Όσα δώρα αναμένουν τους πιστούς,
τόσες πολλές πληγές υφαίνονται για τους πονηρούς.
Τα λιβάδια του Αδάμ ποτίζονται με απαλές δροσοσταλίδες, αλλά τα Σόδομα και Γόμορρα τα θέρισε μια πύρινη ρομφαία.