Σελίδες

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2018

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΤΕΛΟΥΝ ΟΣΟΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΘΗΚΑΝ ΣΥΝΟΔΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΑ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΤΕΛΟΥΝ ΟΣΟΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΘΗΚΑΝ ΣΥΝΟΔΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΑ


ΑΡΧΙΜ. ΠΑΪΣΙΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ  ΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ ΦΙΛΩΤΑ

Η διαφωνία μας σαφώς δεν είναι, αν οι Οικουμενιστές είναι αιρετικοί, διότι οπωσδήποτε είναι η χειρότερη αίρεση όλων των εποχών και μάλιστα παναίρεση. Ούτε αναγνωρίζουμε εκκλησιαστικότητα στους Οικουμενιστές, όπως παραπλανητικά θέλετε να περάσετε ως νόημα στους πιστούς που δεν γνωρίζουν καλά και δεν έχουν ξεκαθαρίσει τα πράγματα γι’ αυτό και ψαρεύετε σε θολά νερά. Η διαφωνία μας συνίσταται στο, αν αυτή την ώρα έχουν άκυρα μυστήρια όπως εσείς ισχυρίζεστε ενώ δεν υπάρχει μέχρι αυτή την ώρα -προσέξτε- συνοδική καταδίκη του Οικουμενισμού. Δεν υποστηρίζω ότι οι επιμέρους αιρέσεις που εγκολπώθηκε ο Οικουμενισμός δεν έχουν συνοδική καταδίκη! Διότι, τουλάχιστον, οι παπικοί και οι κόπτες είναι καταδικασμένοι συνοδικά. Το θέμα είναι, αν όντως έχουν ακόμη αγιαστικά μυστήρια όσοι σχετίζονται με τους αιρετικούς αυτούς, και όχι μόνο, υπό το νέο σχήμα της παναίρεσης πλέον, αλλά και οι επίσκοποι εκείνοι που ενώ δεν είναι στο φρόνημα οικουμενιστές έχουν κοινωνία με τους οικουμενιστές, και τέλος τί προεκτάσεις θα έχει ποιμαντικά η θέση αυτή, αν την δεχθούμε, αφού υπάρχουν πιστοί που ακόμη δεν γνωρίζουν τί είναι ο Οικουμενισμός και δεν έχουν καν ακούσει για την Σύνοδο στο Κολυμβάρι. Υπάρχει μία ρήση γνωστή τοις πάσι: «Το καλόν ουκ έστι καλόν αν μη καλώς γένηται»! Αυτό σημαίνει ότι εν προκειμένω και δογματικά πρέπει να πατούμε καλά και φωτισμένα πρέπει να ενεργούμε και όχι από μωρό ζήλο να τα παίρνουμε όλα σβάρνα. Εδώ και τόσο καιρό προέκυψε μια δυναμική και με πολύ δυσκολία και με τις μεταξύ μας διενέξεις, τελικά καταφέραμε να πετύχουμε κάποια ισορροπία στα πράγματα,  με το να συνειδητοποιήσουμε ότι πρέπει να κινηθούμε έχοντας μια σωστή βάση προς την κατεύθυνση της συνοδικής καταδίκης και να θέσουμε αυτό ως στόχο, μάλιστα, μαζί με το παλαιό. Τώρα, εσείς δεν το θέλετε αυτό; Θα πετύχετε να βάλετε εκκλησιαστικά τάξη με το να διδάσκετε στο χριστεπώνυμο πλήρωμα, ότι είναι αβάπτιστοι όσοι βαπτίσθηκαν έπειτα από το καλοκαίρι του 2016 ή αστεφάνωτοι ή αχειροτόνητοι ή αλειτούργητοι; Τα όσα εμπεριστατωμένα έγραψε ο Σημάτης Παναγιώτης είναι αρκετά και αποδεικτικά, μολονότι, είναι πολλά και θα μπορούσαν να επιλεχθούν να γίνει μαι μικρή δημοσίευση και να ξεκαθαρίσει η κατάσταση σχετικά με τον αδιάκριτο ισχυρισμό σας.