Σελίδες

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019

Χρειάζεται νέο Κρυφό Σχολειό;

ΣΧΟΛΙΟ
Όταν ο Δανιήλ πληροφορήθηκε το νόμο του βασιλιά που απαγόρευε την (ιδιωτική) προσευχή, εκεί που προσεύχονταν με κλειστά παντζούρια τα άνοιξα διάπλατα! Όταν τον έριξαν στο λάκκο των λεόντων ο Θεός τον φύλαξε... Κρυφό σχολειό είχαμε μέχρι που οι άθεοι πήραν τα ηνία της χώρας στα τίμια μεν αλλά άπειρα στις μεθοδείες του διαβόλου χέρια τους. Θύματα του διαβόλου οι ίδιοι οδηγούν την κοινωνία μας στο γκρεμό της ακολασίας και της ιστορικής λήθης... Ας επενδύσουμε λοιπόν στο φανερό σχολειό κι ας χωρίσουν οι σχολικές μας μονάδες επιτέλους στα δύο! Όσοι γονείς σέβονται την εθνική απάτη και την ακολασία (ενν. την ελευθερία στον σεξουαλικό προσανατολισμό και προσδιορισμό φύλου) ας πάρουν το ανάλογο σχολείο και τους ανάλογους εκπαιδευτικούς! δεν λέει ότι "ο όμοιος με τον όμοιό του χαίρετε";



Για να μην ξεχαστεί η Ιστορία μας! Χρειάζεται νέο Κρυφό Σχολειό, προσαρμοσμένο στα δεδομένα της εποχής

Για να μην ξεχαστεί η Ιστορία μας! Χρειάζεται νέο Κρυφό Σχολειό, προσαρμοσμένο στα δεδομένα της εποχής

Από τον
Κωνσταντίνο Χολέβα*
Η Συμφωνία των Πρεσπών πιθανότατα θα οδηγήσει σε φαινόμενα λογοκρισίας και σε συρρίκνωση της διδασκαλίας της Ιστορίας μας. Αυτό θα είναι το αποτέλεσμα των άρθρων 6 και 8 του κειμένου που κυρώθηκε από 153 βουλευτές.

Θυμίζω ότι το άρθρο 6 προβλέπει τα εξής: «Εκαστο μέρος θα αποτρέπει και θα αποθαρρύνει ενέργειες περιλαμβανομένων των προπαγανδιστικών, από ιδιωτικούς φορείς που πιθανόν υποδαυλίζουν τον σωβινισμό, την εχθρότητα, τον αλυτρωτισμό και τον αναθεωρητισμό ενάντια στο άλλο μέρος». Η ασάφεια είναι σκόπιμη και γι’ αυτό επικίνδυνη. Θα μπορούσε, π.χ., να απαγορευθεί το τραγούδι «Μακεδονία ξακουστή»; Η «Καθημερινή της Κυριακής» της 3/2/2019 απαντά ότι ίσως και αυτό να συμβεί. Το τραγούδι θα μπορούσε να θεωρηθεί… αλυτρωτικό.
Και μετά έχουμε το άρθρο 8 της συμφωνίας, το οποίο προβλέπει την Κοινή Διεπιστημονική Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων, η οποία ήδη λειτουργεί από τον Σεπτέμβριο, δηλαδή πριν από την κύρωση της συμφωνίας. Οι εφτά Σκοπιανοί και οι εφτά Ελληνες ειδικοί συζητούν για θέματα σχολικών βιβλίων, διδασκαλίας της Ιστορίας, αλλά και αρχαιολογίας. Εξ όσων γνωρίζουμε, οι εκπρόσωποι του γειτονικού κράτους ζήτησαν να εξετάσουν όλα τα σχολικά βιβλία μας και όχι μόνο αυτά της Ιστορίας. Θα απαγορευθεί άραγε η διδασκαλία των αγίων Κυρίλλου και Μεθοδίου που εμείς ορθώς τους ονομάζουμε Ελληνες Θεσσαλονικείς; Ή μήπως θα ριχτούν στη λήθη ο Παύλος Μελάς και ο Μακεδονικός Αγώνας; Θα το μάθουμε συντόμως.
Οποια κι αν είναι τα πρώτα αποτελέσματα της κακής αυτής συμφωνίας, εμείς που αποτελούμε το 75% του λαού και έχουμε εκφράσει τη διαφωνία μας δεν πρέπει να αυτολογοκριθούμε ή να καταληφθοιύμε από πνεύμα ηττοπάθειας. Οι νόμοι είναι σεβαστοί, αλλά και το δικαίωμα στην ιστορική μνήμη είναι εξίσου σεβαστό. Αλλωστε το άρθρο 16, παρ. 2 του Συντάγματος ορίζει ότι ένας από τους σκοπούς της Παιδείας είναι και η ανάπτυξη της εθνικής συνειδήσεως. Τα παιδιά μας πρέπει να μαθαίνουν την Ιστορία του Μακεδονικού Ελληνισμού και, αν δεν επιτρέπεται πλέον στους δασκάλους των σχολείων αυτό το καθήκον, τη λύση την ξέρουμε από παλαιότερα: Κάθε σπίτι, κάθε οικογένεια, κάθε ενορία, κάθε πολιτιστικό σωματείο, κάθε υπεύθυνος πολίτης, όλοι μαζί θα αναβιώσουμε το Κρυφό Σχολειό! Προσαρμοσμένο στα δεδομένα της εποχής, το νέο Κρυφό Σχολειό θα αξιοποιήσει βιβλία, διαδίκτυο, ψηφιακούς δίσκους, δημοτικά τραγούδια και παραδοσιακούς χορούς, ώστε να μη χαθεί η ελληνική κληρονομιά των Μακεδόνων. Να προστατεύσουμε την Ιστορία της χριστιανικής, βυζαντινής και νεότερης Μακεδονίας, την οποία αφήνει απροστάτευτη η Συμφωνία των Πρεσπών.
Ας ξαναμιλήσουμε στα παιδιά μας για τα «Μυστικά του Βάλτου». Για να βγούμε από τον Βάλτο, στον οποίο μας έριξε ο ΣΥΡΙΖΑ.
*Πολιτικός επιστήμων