Σελίδες

Τρίτη 16 Απριλίου 2019

Οι τρεις "Φάκελοι Μαθήματος" για τα Θρησκευτικά Γυμνασίου

Οι τρεις "Φάκελοι Μαθήματος" για τα Θρησκευτικά Γυμνασίου

Δημοσιεύτηκαν οι Φάκελοι Μαθήματος για τα Θρησκευτικά Γυμνασίου.
Δείτε παρακάτω ολόκληρο το περιεχόμενο των Φακέλων Μαθήματος για τις τάξεις Α΄, Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου.












7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...
Πώς κυκλοφόρησαν οι φάκελοι των μαθητών των θρησκευτικών από τη στιγμή που τα πορίσματα του διαλόγου ΙΕΠ - επιτροπή της εκκλησίας δεν συζητήθηκαν ακόμη από την Ιεραρχία...
Δυο τινά ή η εκκλησία "έδωσε" το μάθημα... ή δεν ελήφθη υπόψη καθόλου η άποψή της. Οπότε "εποιήσαμεν Ουδέν"... "Οψόμεθα" τέλη Ιουνίου σύγκληση της Ιεραρχίας για το μάθημα....
Ανώνυμος είπε...
Πριν κρίνουμε, ας διαβάσουμε τους φακέλους.
Ειναι πολυθρησκειακό το μαθημα πλέον ή Ορθόδοξο;
Μήπως γίνεται καλύτερο ή χειρότερο;
Ας Δ Ι Α Β Α Σ Ο Υ Μ Ε !!!
Όλοι κρίνουμε στηριζόμενοι στις κρίσεις άλλων, που υιοθετούμε άκριτα!!!
Ως προς τον αν η Συνοδος ειδε τους φακέλους, θέλω να ρωτήσω: πότε στο παρελθόν είχαν τεθεί τα βιβλίου υπ' όψιν της Ι. Συνόδου;
Οι συντάκτες των προηγούμενων βιβλίων τα είχαν θέσει, έστω ατύπως, υπ' Ιεραρχών; ή εκείνοι είχαν εχέγγυα Ορθοδοξίας και δεν χρειαζόταν;
Ανώνυμος είπε...
Δεν περιμέναμε τους φακέλους για να βγάλουμε τα συμπεράσματά μας αγαπητέ. Προηγήθηκε μια μακρόχρονη πιλοτική προσπάθεια να περάσουν με το έτσι θέλω στα σχολεία, μια προσπάθεια που απέτυχε και παρουσιάστηκε επιτυχημένη (η κόρη μου ήταν σε σχολείο όπου πιλοτικά!!! εφαρμόστηκε το Ν.Π. άρα γνωρίζω από πρώτο χέρι πώς υλοποιήθηκε πριν 5 χρόνια)...
Ακολούθησε αξιολόγηση τους από τους ίδιους τους εκπονητές των προγραμμάτων ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ!!!
Και το κερασάκι η περιβόητη επιμόρφωση ΟΧΙ στην αρχή της χρονιάς αλλά στο τέλος με όλα τα παρατράγουδα και ΑΠΕΙΛΕΣ ΠΕΡΊ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΌΤΗΤΑΣ και όλα αυτά ενώ είχαν ξεκινήσει στα Λύκεια οι εξετάσεις... μα γιατί τόση πρεμούρα και ενώ ακόμη μόλις ολοκληρωνόταν ο διάλογος με την επιτροπή της εκκλησίας -αν δεν κάνω λάθος και η κυβέρνηση, έστω για πρώτη φορά, και το ΙΕΠ δέχτηκαν τον διάλογο ΑΡΑ ΟΦΕΙΛΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΤΟΥΝ- (Μάλλον ελέω ΕΣΠΑ) .
ΑΥΤΟΣ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΘΡΗΣΚΕΙΛΟΓΙΚΟΣ ΑΧΤΑΡΜΑΣ είναι τα νέα σχολικά βιβλία και όταν για 29 χρόνια καταθέτεις την ψυχή σου στην τάξη, σεβόμενος τους μαθητές σου περιμένεις ένα νέο πρόγραμμα στοιχειωδώς καλύτερο από αυτό που είχες. ΆΡΑ δεν ΚΡΙΝΟΥΜΕ βασισμένοι σε άλλους προγράμματα αγαπητέ και υλικό που ήδη κυκλοφορεί εδώ και χρόνια και ιδιαιτέρως τη φετινή χρονιά...
ΥΓ. Περιμένω την απάντησή σου για έναν τεκμηριωμένο διάλογο...
Ανώνυμος είπε...
Ως θεολόγος σε Γυμνάσιο δεν θα διδάξω σε χριστιανόπουλα τις πανθρησκειακές αερολογίες του υπουργείου. Αυτά δεν μπορώ να τα διδάξω επίσης ούτε σε μουσουλμάνους, ούτε και σε άθεους, γιατί ουσιαστικά συμβάλλουν στην ουδετερότητα της θρησκείας και στην σταδιακή συμμόρφωσή του στον οικουμενισμό και στην πανθρησκεία του μέλλοντος. Εάν κανείς ξεφυλλίσει τα νέα βιβλία του Γυμνασίου από τις γενικές γνώσεις θρησκευτικών της Α' και Β' τάξης καταλήγουμε στην αποδοχή του οικουμενισμού και της πανθρησκείας στη Γ' Γυμνασίου.
Ανώνυμος είπε...
Γιατί, συνάδελφοι, χαλάσατε την ύλη της Β΄ Γυμνασίου;;;;; Ήταν ό,τι καλύτερο είχε το πρόγραμμα των θρησκευτικών στο σχολείο!!! Κρίμας...
Ανώνυμος είπε...
Καλά τώρα ανώνυμε των 9:52 το βιβλίο της β΄ γυμνασίου σε μάρανε. Όταν πριν μια δεκαετία η γραφική ΠΕΘ το θεωρούσε κι αυτό απαράδεκτο, τότε ελάχιστοι έπαιρναν θέση υπέρ του σχολικού βιβλίου. Τέτοια υποκρισία!

Τώρα όλοι εδώ σ' αυτό to blog ευλογάτε τα γένια σας, θεωρώντας τα προηγούμενα βιβλία κατάλληλα, ενώ πριν χρόνια άλλα λέγατε.

Όσο για τα άλλα σχόλια, το μόνο που έχω να πω είναι τούτο: ο τραγέλαφος στις δόξες του! 
Ανώνυμος είπε...
Ανώνυμε των 2:26 (12-6-17), και εγώ το νέο πρόγραμμα εφάρμοσα φέτος. Όμως, το ότι διδασκόταν στην Β τάξη η ζωή του Χριστού μέσα από τα ευαγγελικά κείμενα από τον Ευαγγελισμό μέχρι την Ανάληψη ΚΑΙ άρεσε σε όλους τους μαθητές (και στους αλλόθρησκους που παρακολουθούσαν το μάθημα) ΚΑΙ τους πρόσφερε ουσιαστική γνώση, αυτό δε καταλαβαίνω γιατί αμφισβητείται ξαφνικά. Μετά από 26 σχολικά χρόνια σε Γυμνάσιο, νομίζω πως έχω μια τόση δα εμπειρία και το δικαίωμα να διαφωνώ με την αντικατάσταση της συγκεκριμένης ύλης (και να το εκφράζω με...πόνο).
Άλλο που τελικά δεν έχει νόημα ούτε να διαφωνούμε ούτε και να ...πονάμε.