Σελίδες

Δευτέρα 13 Μαΐου 2019

ΠΡΙΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΜΕΣΟΓΑΙΑ ΜΑΘΕ ΤΑ "ΑΒΓ" ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΟΤΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΜΩΥΣΗ ΗΤΑΝ "ΠΕΡΑΣΤΗΣ"! ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΟΥ ΤΡΕΜΟΥΝ ΟΙ ΙΝΔΟΥΙΣΤΕΣ "ΤΕΛΕΥΤΗΣ"! ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟΝ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΑΠΟ ΤΑΣ Η.Π.Α. ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΑΣΑ "ΚΑΙ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ"....ΕΞΑΛΛΟΥ Η ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΕ ΧΕΡΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΑ ΜΕ ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΤΥΠΟΥ ΠΙΛΑΤΟΥ!

Ο Τάφος του Ααρών επί του Τζαμπάλ Χαρούν στην Πέτρα της Ιορδανίας.

Ο Τάφος του Ααρών επί του Τζαμπάλ Χαρούν στην Πέτρα της Ιορδανίας.
ΣΧΟΛΙΟ: Αδελφοί, μπορεί όλοι μας ως Ορθόδοξοι αυτές τις μέρες να λέμε την ευχή "Χριστός Ανέστη!" όμως ας δούμε τι εννοεί ο καθένας πιστός! 
Α'. Ο απόστολος Παύλος λέγει σε συνάφεια ότι ο Χριστός είναι Εκείνος που «κατήργησε τόν τό κράτος ἔχοντα τοῦ θανάτου, τοὐτέστιν τόν διάβολο᾽!».
  
Β'. Επειδή το "Χριστός Ανέστη" το ακούς σήμερα κι από αβάπτιστους (Ινδούς) καλό είναι να καταθέσουμε μια ακόμη γραπτή μαρτυρία από βιβλίο που φέρει τον τίτλο «ΒΕΔΕΣ». Στην σελ. 62 διαβάζουμε: «ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΓΙΑ Ν' ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ: Ας πάη η λατρεία μας προς τον Τελευτή, τον Θάνατο»! Καλόν είναι στο σημείο αυτό να που΄με τα λογάκια ενός τρανού ινδουιστή που είπε ότι ο Ινδουισμός είναι η μόνη θρησκεία που τολμά να λατρέψει το κακό ως Θεό! Η ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΟΥ "ΤΕΛΕΥΤΗ" ή αλλιώς του "ΘΑΝΑΤΟΥ" ή διαφορετικοτρόπως του"ΔΙΑΒΟΛΟΥ"!!! 



Γ'.  Πριν φτάσουμε στο παρακάτω άρθρο του Μεσογαίας που ως γνωστό είπε ότι προτιμάει αντί να πάει στον τάφο να του πάρουν τα όργανα προς μεταμόσχευση, δηλαδή προτιμάει να γίνει ο Νο 1 αρχιερέας χωρίς τάφο ή καλύτερα με 108 "αναστάσιμους" τάφους, δηλαδή άλλα ανθρώπινα σώματα με ή χωρίς Βάπτισμα...ας θυμηθούμε λοιπόν και ότι την ημέρα που οι Ισραηλίτες προσκύνησαν το χρυσό μοσχάρι ο Αρχιερέας του καιρού εκείνου, ο Ααρών, είπε την περίφημη φράση "Ιδού ημέρα Κυρίου" και πρόσθεσε «Ούτοι οι θεοί σου, Ισραήλ, οίτινες ανεβίβασάν σε εκ γης Αιγύπτου»! Για τον αδελφό δε του Μωυσή γνωρίζουμε ό,τι η παράδοση αναφέρει: «Η παράδοση αναφέρει δύο πιθανούς τόπους ταφής, το Όρος Χορ ή μια τοποθεσία κοντά στην Πέτρα της Ιορδανίας»! Όμως το βιβλικό Βιβλίο των Αριθμών αναφέρει πως «ο Ααρών απεβίωσε και ετάφη στο Όρος Χορ.[2]»! »...

Δ'. ΑΔΕΛΦΟΙ, ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΣΥΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΠΟΤΑΣΣΕΤΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΌΝΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ, ΔΗΛ. ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ ΜΟΝΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΜΗΝ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΛΟΓΩ ΌΤΙ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΘΑΝΑΤΟΥ ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΕΙΝΑΙ (ενν. ΣΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΜΑΣ) Η ΣΙΩΠΗ.... ΙΚΑΙ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ, Ή ΑΛΛΙΩΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ ΚΑΝΤΙΩΤΗ "ΤΟ ΠΟΣΟ ΔΙΏΚΕΣΑΙ"... ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΔΙΔΑΣΚΕΙΣ!

 ...................................................................................

Μεσογαίας Νικόλαος: Είναι η ημέρα του Κυρίου
Μεσογαίας Νικόλαος: Είναι η ημέρα του Κυρίου

Μεσογαίας Νικόλαος: Είναι η ημέρα του Κυρίου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ & ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ
Πρωτ. 355
Ἀριθμ. Διεκπ. 168/16-4-2019
Κυριακὴ τοῦ Πάσχα 2019
ΠΑΣΧΑΛΙΟΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ (145Η )
Ἀγαπητοί μου ἀδελφοί,
Ἔφθασε ἡ ἡμέρα τῆς Ἀναστάσεως τοῦ Κυρίου, ἡ ἡμέρα τοῦ Πάσχα! «Αὕτη ἡ κλητὴ καὶ ἁγία ἡμέρα, ἡ μία τῶν Σαββάτων, ἡ βασιλὶς καὶ κυρία, ἑορτῶν ἑορτὴ καὶ πανήγυρίς ἐστι πανηγύρεων», ψάλλουμε μὲ τὴν θεολογικὴ καὶ θεόπνευστη γλῶσσα τοῦ ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Δαμασκηνοῦ. Εἶναι ὄντως μεγάλη καὶ μοναδικὴ ἑορτὴ καὶ πανήγυρις, ἡ μεγαλύτερη ἀπὸ ὅλες. Εἶναι ξεχωριστὴ καὶ ἁγία ἡ ἡμέρα τῆς Ἀναστάσεως. Εἶναι αὐτὴ γιὰ τὴν ὁποία μίλησαν οἱ προφῆτες, αὐτὴ γιὰ τὴν ὁποία κατ’ οὐσίαν δημιουργήθηκε ὁ κόσμος, αὐτὴ γιὰ τὴν ὁποία ζοῦμε κι ἐμεῖς. Εἶναι «ἡ ἡμέρα ἣν ἐποίησεν ὁ Κύριος». Εἶναι ἡ ἡμέρα τοῦ Κυρίου. Ἂν καὶ τὸ γεγονὸς τῆς Ἀναστάσεως ἐπισυμβαίνει ὄρθρου βαθέος, τὸ ξημέρωμα, τὸ χάραγμα, τῆς «μιᾶς τῶν Σαββάτων», πρὶν ἀκόμη φωτίσει ἡ ἡμέρα, ἡ ἀπερχόμενη νύκτα, ἡ παροῦσα νύκτα τῆς Ἀναστάσεως, εἶναι «σωτήριος καὶ φωταυγής, ἱερὰ καὶ πανέορτος», διότι ἀποτελεῖ «προάγγελο» καὶ προμήνυμα τῆς λαμπροφόρου ἡμέρας τῆς Ἐγέρσεως.
Μὲ τὴν Ἀνάστασή Του ὁ Κύριος πρωτίστως ἐνίκησε τὸν θάνατο, «Χριστὸς ἐγερθεὶς ἐκ νεκρῶν οὐκέτι ἀποθνῄσκει, θάνατος αὐτοῦ οὐκέτι κυριεύει» (Ρωμ. στ΄ 9). «Ποῦ σου, θάνατε, τὸ κέντρον; Ποῦ σου ᾍδη τὸ νίκος;», ἀναφωνεῖ ὁ Ἱερὸς Χρυσόστομος· ποῦ εἶναι τὸ δολοφονικὸ κεντρί σου, ποῦ ἡ νικηφόρος κυριαρχία σου;
Στὸν θριαμβευτικὸ ὕμνο τῆς ἡμέρας, τὸ «Χριστὸς Ἀνέστη ἐκ νεκρῶν» ποὺ ψάλλουμε συνέχεια καὶ ἐπαναληπτικά, ἀπὸ τὶς δεκατέσσερις λέξεις ποὺ περιέχει οἱ τέσσερις «θανάτῳ, θάνατον, νεκρῶν καὶ μνήμασι» παραπέμπουν στὸ φοβερὸ γεγονὸς τοῦ θανάτου. Αὐτὸ ποὺ τὶς μεταμορφώνει σὲ λέξεις γεμάτες χαρά, ζωὴ καὶ νίκη εἶναι ἡ λέξη «πατήσας». Ὁ Κύριος κατεπάτησε τὸν θάνατο. Ζοῦμε πλέον σὲ κόσμο ποὺ ὁ θάνατος εἶναι δέσμιος καὶ ἡττημένος, χωρὶς ἐξουσία καὶ κυριαρχία ἐπάνω μας.
Δεύτερη συνέπεια τῆς ἀναστάσεως τοῦ Κυρίου εἶναι ἡ συντριβὴ τοῦ διαβόλου, ἡ κατάργηση τῆς δυνάμεως καὶ τοῦ κράτους του. Ὁ Κύριος «κατήργησε τὸν τὸ κράτος ἔχοντα τοῦ θανάτου, τουτέστι τὸν διάβολον» (Ἑβρ. β΄ 14), κατὰ τὸν ἀπόστολο Παῦλο. Ὁ διάβολος εἶναι αὐτὸς ποὺ ἔφερε τὸν θάνατο καὶ συνεπῶς ἡ νίκη κατὰ τοῦ θανάτου συνεπάγεται τὴν κατάργηση τῆς δυνάμεως τοῦ διαβόλου.
Ζοῦμε πλέον σὲ κόσμο ποὺ ὁ θάνατος δὲν ἔχει ὀλέθριες συνέπειες καὶ ὁ διάβολος δὲν ἔχει δύναμη. Αὐτὸ ποὺ κυριαρχεῖ εἶναι ἡ ζωὴ καὶ ὁ Χριστός, ἡ δόξα καὶ ἡ χάρις Του. «Χριστὸς ἀνέστη ἐκ νεκρῶν, ζωὴν χαρισάμενος». Ὁ θάνατος ἔδωσε τὴ θέση του στὴν ζωή.
Ὑπάρχει καὶ μία τρίτη συνέπεια, ἕνα μεγάλο δῶρο τῆς ἀναστάσεως τοῦ Κυρίου· «Χριστὸς ἐγερθεὶς ἐκ νεκρῶν ἀπαρχὴ τῶν κεκοιμημένων ἐγένετο», εἶναι «πρωτότοκος τῶν νεκρῶν». Ἡ δική Του ἀνάσταση ἐπαγγέλλεται καὶ προμηνύει καὶ τὴν δική μας. Ὅπως ὁ Κύριος ἔπαθε, σταυρώθηκε, ἀπέθανε ἐπὶ τοῦ σταυροῦ καὶ ἐτάφη σὲ μνημεῖο ποὺ σφραγίσθηκε καὶ ἀσφαλίσθηκε, στὴ συνέχεια δὲ ἀναστήθηκε «ἐσφραγισμένου τοῦ μνήματος», ἔτσι κι ἐμεῖς δὲν εἴμαστε δέσμιοι τοῦ τάφου καὶ τοῦ θανάτου ἀλλὰ προορισμένοι γιὰ ζωὴ αἰώνια καὶ ἀνάσταση.
Ἡ νίκη κατὰ τοῦ θανάτου, ἡ συντριβὴ τοῦ διαβόλου καὶ ἡ δική μας ἀνάσταση ἐκ τῶν νεκρῶν, ἀφοῦ ὁ Κύριος ἀναστήθηκε μὲν αὐτεξουσίως ἀλλὰ «συνανέστησε καὶ τὸν Ἀδὰμ παγγενῆ», δηλαδὴ ὅλους μας ἔβγαλε ἀπὸ τὰ μνημεῖα στὰ ὁποῖα θὰ τοποθετηθοῦμε, κρύβουν μέσα τοὺς κάτι ἀκόμη μεγαλύτερο. Αὐτὸ εἶναι ἡ «ἐκτυπωτέρα» μετοχὴ στὴν ἀνέσπερη ἡμέρα τῆς βασιλείας τοῦ Κυρίου, δηλαδὴ ἡ πλήρης κοινωνία στὴν αἰώνια δόξα Του.
Ἀγαπητοί μου ἀδελφοί, ὅλα αὐτὰ ἀποτελοῦν δῶρα τοῦ Θεοῦ, ἀφορμὲς καὶ αἴτια χαρᾶς, εὐφροσύνης καὶ ἀγαλλιάσεως. Ὅλα αὐτὰ καθιστοῦν τὴ γιορτὴ τοῦ Πάσχα ὄντως «Λαμπρὴ» καὶ γιὰ αὐτὸ ἡ Ἐκκλησία μας μᾶς καλεῖ νὰ λαμπρυνθοῦμε γιὰ τὴν πανήγυρη, νὰ ἀγκαλιασθοῦμε ἐν ἀγάπῃ μεταξύ μας, νὰ συγχωρήσουμε τὰ πάντα ἐπὶ τῇ ἀναστάσει καὶ ἔτσι νὰ ἑνώσουμε τὶς φωνές μας ψάλλοντες μὲ τὴν καρδιὰ καὶ τὰ χείλη μας «Χριστὸς ἀνέστη ἐκ νεκρῶν θανάτῳ θάνατον πατήσας καὶ τοῖς ἐν τοῖς μνήμασι ζωὴν χαρισάμενος».
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!
Μετὰ πασχαλίων εὐχῶν καὶ προσρήσεων
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ † Ὁ Μεσογαίας καὶ Λαυρεωτικῆς ΝΙΚΟΛΑΟΣ