Σελίδες

Πέμπτη 6 Ιουνίου 2019

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟ Δ.Σ. ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΟΥ 3ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ


Αποτέλεσμα εικόνας για 3ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΠΡΟΣ ΤΟ Δ.Σ. ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΟΥ 3ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΑΥΤΩΝ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΝ ΣΧΕΣΕΙ ΜΕ ΤΑ «ΛΟΓΙΑ» ΚΑΙ ΤΟΥΣ «ΛΟΓΟΥΣ» ΠΟΥ ΔΙΑΤΑΡΑΞΑΝ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ.

Αγαπητοί, γονείς και κηδεμόνες, κυρίες και κύριοι,
Όπως πιθανόν να γνωρίζετε στη Γερμανία παραδέχονται ότι υπάρχουν 70 διαφορετικά φύλα και δεν θα κάνω ό,τι έκανε ένας ευρωβουλευτής που πριν ξεκινήσει την εισήγησή του ‘’υποχρεωτικά’’ απηύθυνε τον χαιρετισμό του σε όλους, δηλ.  και στις εβδομήντα «σεξουαλικές» κατηγορίες ανθρώπων, και μη θεωρήσετε ότι αστειεύομαι! Ζητώ λοιπόν μία Συγγνώμη, ότι για χάρη συντομίας θα παραλείψω τις άλλες 68 κατηγορίες προσώπων, και μια δεύτερη, λόγω του ότι καταχρώμαι τον χρόνο σας, όχι άσκοπα αλλά για να σας πω κι αυτά τα λόγια που δεν είναι δικά μου αλλά του/της/το Jason-Αντιγόνη!

Βρισκόμαστε προσγειωμένοι στην ελληνική πραγματικότητα, στο Μαρούσι και μαθαίνουμε για την πρώτη δίκη διαγραφής φύλου! Από το άρθρο με τίτλο: «ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ Η… ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΦΥΛΟΥ» σας διαβάζω δύο μόνο προτάσεις για να κατανοήσετε τις τάσεις που υπάρχουν σήμερα έξω από το σχολείο, στην κοινωνία, σ’ αυτό το «Μέγα σχολείο» (όπως την ονόμαζε ο π. Αυγουστίνος Καντιώτης), αλλά και τις προεκτάσεις των τάσεων αυτών που ήδη υπάρχουν μέσα στην εκπαίδευση και συγκεκριμένα εντός της θεματολογίας της «Θεματικής Εβδομάδας» που εφαρμόζεται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. 


Πριν ακούσετε τον συντάκτη του άρθρου ακούστε πρώτα τον/την/το Jason-Αντιγόνη –που τον ξέρει σχεδόν όλη η νεολαία μας από τις παρελάσεις αξιοπρέπειας- τι λέγει για τον εαυτό του με έναν τρόπο συνθηματικό: «Νιώθω άβολα με την αυθαίρετη και με βάση την ανατομία μου απόδοση φύλου από τον κόσμο, το να με θεωρούν δηλαδή άνδρα. Δεν είμαι όμως και τρανς γυναίκα. Είμαι τρανς μη δυϊκό ως προς το φύλο άτομο (gender non binary), και πιο συγκεκριμένα άφυλο άτομο (agender).»!

Αγαπητοί, απ’ ό,τι φαίνεται και θα διαπιστώσετε η υπόθεση αυτή του/της/το Jason-Αντιγόνη δεν εκπλήσσει καθόλου τον γράφοντα το άρθρο!  «Αρκετό καιρό - λέγει - πριν ψηφιστεί το νομοσχέδιο για την αλλαγή φύλου, γράφαμε ότι επρόκειτο μόλις για το πρώτο βήμα σε έναν πολύ ολισθηρό δρόμο. Και ότι ο νόμος πολύ λίγο είχε να κάνει με τις «ανάγκες» κάποιων δεκάδων ανθρώπων στη χώρα που θα ήθελαν να αλλάξουν ταυτότητα φύλου, χωρίς όμως να αλλάξουν φύλο αλλά αντιθέτως ήταν η επισημοποίηση της «θεωρίας των φύλων» ως επίσημη θέση του ελληνικού κράτους, για τα λεγόμενα «κοινωνικά φύλα». Έτσι καθόλου έκπληξη δεν πρέπει να μας προκαλεί το γεγονός ότι σήμερα πραγματοποιείται στο Μαρούσι η πρώτη δίκη διαγραφής φύλου. Σε περίπτωση που δεν καταλάβατε για τι πράγμα μιλάμε όταν λέμε «διαγραφή φύλου», εννοούμε την περίπτωση κατά την οποία ένα άτομο «απαιτεί» από το ελληνικό κράτος να μην είναι ούτε άνδρας αλλά ούτε και γυναίκα.

Γιατί όπως υποστηρίζει δεν «αυτοπροσδιορίζεται» με βάση το δίπολο ανδρός - γυναικός αλλά είναι «μη δυαδικός» (non-binary σύμφωνα με το λεξιλόγιο του κοινωνικού φύλου). Και πραγματικά καθόλου έκπληξη δεν μας προκαλεί το γεγονός ότι το αίτημα αυτό έγινε από τον/την/το Jason-Αντιγόνη. Ο οποίος συγκεκριμένα ζητά, όχι μόνον να «σβηστεί» το φύλο του από τη ληξιαρχική πράξη γέννησής του αλλά και να προστεθεί το «Αντιγόνη» σε όλα τα επίσημα έγγραφά του. Και αυτό που (επί) της ουσίας θέλει, είναι το να δεχθεί το κράτος, δηλαδή οι δημόσιες υπηρεσίες ΑΛΛΑ και ΟΛΟΙ οι πολίτες του (με ποινές που προφανώς περιέχονται στους διαφόρους αντιρατσιστικούς νόμους), να υποχρεωθούν να αναγνωρίζουν ότι το συγκεκριμένο άτομο «δεν έχει φύλο». Απαιτεί κατά συνέπεια, να αναγνωριστεί από όλους μας (με απειλές ποινών φυλακίσεων και χρηματικών προστίμων) ότι το φύλλο ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Γιατί εάν είμαστε υποχρεωμένοι να αποδεχτούμε ότι κάτι δεν υπάρχει σε μια περίπτωση, προφανώς αυτό δεν υπάρχει και σε καμία άλλη περίπτωση…»[1]. Αυτά γράφει ο δημοσιογράφος Δημήτρης Παπαγεωργίου.

Δεν θα σχολιάσω τα παραπάνω, το μόνο που θέλω να σας θυμίσω είναι ο λόγος του Ευαγγελίου: «Και εποίησεν ο Θεός τον άνθρωπον, κατ’ εικόνα Θεού εποίησεν αυτόν, άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς» (Γεν. 1, 27). Δυστυχώς αυτός ο λόγος και αυτά τα λόγια, που είναι Λόγια Κυρίου, κάποιοι άνθρωποι που βρίσκονται είτε εκτός είτε εντός των σχολικών μονάδων τα θεωρούν ως ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ,  που θα πρέπει να ΑΠΟΔΟΜΗΘΟΥΝ, δηλαδή να ΑΥΤΟΔΙΑΛΥΘΟΥΝ!

Τι σημαίνει όμως ο όρος «Αποδόμηση», αποδόμηση στερεοτύπων;
Για να καταλάβουμε εύκολα και γρήγορα τη θέση και το ρόλο της φράση αυτής σας αναφέρω τα χαρακτηριστικά λόγια ενός κεκοιμημένου ιεράρχη, του Σισανίου Παύλου, λόγια που είπε σε γονείς και κηδεμόνες σε ένα συνέδριο στην Αργολίδα.
«Μια απειλή –λέγει-  αντιμετωπίζουνε (ενν. οι μαθητές, οι γονείς και οι καθηγητές) τώρα τις μέρες που μιλάμε μέσα στο ίδιο τους το σχολείο. Όταν το Υπουργείο της Παιδείας θέλει να εισαγάγει μια ενότητα που τα δύο πρώτα θέματα είναι, και καλά θα έλεγα, δηλαδή, υγιεινή διατροφή το ένα, εξαρτήσεις το άλλο, το τρίτο; Ακούστε το: Η αποδοχή των έμφυλων ταυτοτήτων! Ένα που το ακούς το μπερδεύεσαι, θα το πω λιανά, τί θα μάθει το παιδί σας; Ότι συ καλό μου παιδί μπορεί να έχεις έναν πατέρα που ‘ναι άντρας και μία μάνα που είναι γυναίκα, αλλά να ξέρεις ότι υπάρχουν και οικογένειες που κι ο πατέρας και η «μάνα» είναι άντρες ή «γυναίκες» και οι δύο! Εσύ που σήμερα έρχεσαι και μου λες: Πάτερ μ’ αρέσει ένα κοριτσάκι, θα μπορούσες να μου πεις αύριο: Μου αρέσει ένα αγοράκι!

Αυτά θέλουν να διδάξουν στα παιδιά!  Και το ερώτημα είναι αν θα τα αφήσετε! Διότι υπεύθυνοι για την αγωγή των παιδιών σας είστε εσείς!

Στην Κύπρο-συνεχίζει-, σ’ ένα παράλληλο θέμα οι γονείς ξεσηκώθηκαν, όχι με χαζοφωνές, με σοβαρή δουλειά. Ανέθεσαν σε μερικούς νομικούς γνωμάτευση επί τη βάση του κυπριακού Συντάγματος, επί την βάση της Σύμβασης της Ρώμης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και κατέληξαν ότι οι γονείς έχουν την αποκλειστική ευθύνη για το μεγάλωμα των παιδιών τους και ουδείς άλλος μπορεί να επέμβει και μάλιστα χωρίς να τους ρωτήσει! Και προειδοποιούν με επίσημο Γράμμα τους, τον Υπουργό της Παιδείας: Ποιος θα διδάξει το μάθημα αυτό; Ποιο είναι το περιεχόμενο του μαθήματος αυτού; Τί θα πείτε στα παιδιά μας; Διότι ήδη στην Κύπρο, έχουν ήδη (γιατί πήγαν να το δοκιμάσουν σ’ ένα πιλοτικό πρόγραμμα), έχουν παρενέργειες, έχουν σεξουαλικές παρενοχλήσεις μεταξύ των παιδιών, και σου λέει: Τί κάνετε εκεί τώρα; -Θα κάνουμε ομαδικές προσφυγές, τα παιδιά μας να μην παρακολουθήσουν το μάθημα! Πρέπει να ξυπνήσετε, η εγκύκλιος είναι ήδη στα σχολεία! Δεν ξέρω τί θα κάνετε…» [2]!

Ας δούμε όμως τι λένε και οι ειδικοί της Αποδόμησης για το τι είναι αποδόμηση!

 «Η αποδόμηση –υποστηρίζουν- είναι [ένας] όρος της φιλοσοφίας, της λογοτεχνικής κριτικής, και των κοινωνικών επιστημών που ήρθε στη δημοσιότητα μέσω της χρήσης του από το φιλόσοφο Ζακ Ντεριντά κατά τη δεκαετία του '60. Με τον όρο "αποδόμηση" εννοείται η λεπτομερής ανάγνωση κειμένων με στόχο την υπόδειξη ότι κάθε δεδομένο κείμενο αντί να είναι ένα ενωμένο όλο, έχει αδιάλλακτα αντιφατικά νοήματα. Όπως ο J. Hillis Miller, διαπρεπής Αμερικανός που εξάσκησε την αποδόμηση, έχει εξηγήσει σε ένα δοκίμιό του, "αποδόμηση δεν είναι το να αποσυναρμολογήσεις τη δομή ενός κειμένου, αλλά μία υπόδειξη ότι το ίδιο το κείμενο έχει αποσυναρμολογήσει τον εαυτό του [ως κείμενο οι άνθρωποι αυτοί εννοούν ακόμη κι αυτήν την Αγία Γραφή]. Αυτό που φαίνεται ως η συμπαγής του βάση –υποστηρίζουν- δεν είναι βράχος, αλλά αέρας"…» [3].

Μία διαπίστωση πολλών ιεραρχών και θεολόγων αλλά και όλης της κοινότητας του Αγίου Όρους, που παρακολουθούν  με αγωνία τις εξελίξεις μέσα στον ευρύτερο χώρο της Παιδείας είναι ότι η Ορθοδοξία αντιμετωπίζεται ως ΣΤΕΡΟΤΥΠΟ!
Δεν είναι λοιπόν σχήμα καθ’ υπερβολήν το ότι ακόμη και η Ορθοδοξία είναι στο στόχαστρο των άθεων στοχαστών αποδομητών του αιώνα μας που τη θεωρούν ως «στερεότυπο» που θα πρέπει να αυτοαναλυθεί, να ψυχαναλυθεί και να αυτοδιαλυθεί, προσοχή όμως, όχι από εκείνους, αλλά από εμάς τους ιδίους, από εμάς τους ορθοδόξους Χριστιανούς!

Τα παραπάνω λόγια, δεν ξέρω αν σας κούρασαν, ήταν όμως τα καταλληλότερα για να ανοίξουν τη γνωστή υπόθεση που στεναχωρεί όλους μας τον τελευταίο καιρό, όχι άσκοπα, μιας και όλα τα προβλήματα εντός του σχολείου μας ξεκίνησαν με την εφαρμογή της πρώτης «Θεματικής Εβδομάδας» το σχολικό έτος 2016-2017 και την μετά από λίγο καιρό ψήφιση του νόμου για την «αλλαγή φύλου από τα 15»!

 Αυτό που λίγοι γονείς έχουν αντιληφθεί είναι η δύναμη του νόμου αυτού, όπου αν ένα παιδί θελήσει να αλλάξει φύλο και οι γονείς αυτού διαφωνήσουν-αλήθεια ποιοι και πόσοι θα συμφωνούσαν- τότε με συνοπτικές διαδικασίες, και πριν ακόμη γίνει η «αλλαγή φύλου» η επιμέλεια του παιδιού φεύγει και πάει σε άλλη οικογένεια! Λίγοι αντιλαμβάνονται λοιπόν ότι είτε γίνει η αλλαγή φύλου είτε όχι ο κίνδυνος είναι ένας, η αλλαγή οικογένειας! Ήδη στην Αγγλία υπάρχουν αρκετές τέτοιες περιπτώσεις!

 Αυτό πάλι που λίγοι μαθητές έχουν αντιληφθεί είναι ότι με τη θετική στάση υπέρ των παιδιών που βιώνουν κάποια κρίση ταυτότητας παγιδεύουν τόσο εσάς τους γονείς που ξέρετε καλύτερα τα παιδιά σας και τα στηρίζεται με χριστιανικές αρχές, αλλά το πιο τραγικό λάθος των μαθητών είναι ότι αποδίδουν βιαστικά σε άλλα παιδιά μία ορισμένη σεξουαλική ταυτότητα φύλου που όμως τόσο οι γονείς τους όσο και τα ίδια τα παιδιά δεν παραδέχονται, με αποτέλεσμα να τα πιέζουν είτε ψυχικά είτε σωματικά να αποδεχτούν όχι αυτό που αυτά θέλουν ή πιστεύουν για τον εαυτό τους αλλά την ταυτότητα που η σχολική κοινότητα έχει αποδώσει σ’ αυτά. Φοβερό! Και στο σημείο αυτό ας θυμηθούμε τα λόγια του πρώην επισκόπου Σισανίου Παύλου για τις «παρενέργειες», ότι δηλαδή, «έχουν σεξουαλικές παρενοχλήσεις μεταξύ των παιδιών»! Και το ερώτημα εδώ είναι αν τα λόγια αυτά είναι ένας μύθος ή η σκληρή πραγματικότητα που βιώνουν κάποια παιδιά, κάπου πολύ κοντά!

Το νέο πολυπολιτισμικό σχολείο…

Αγαπητοί γονείς, στο σημείο αυτό επειδή πραγματικά εσείς είστε οι μόνοι υπεύθυνοι για την αγωγή των παιδιών σας θα αναφερθώ στην ιστορία κάποιων γεγονότων αλλά και στην πραγματικότητα που προσωπικά βιώνω τον τελευταίο καιρό εντός του σχολείου και παρακαλώ λόγω της κρισιμότητας του θέματος όχι μόνο για την Πίστη μας αλλά και για το Έθνος να προσέξετε ιδιαιτέρως.

Το νέο σχολείο σήμερα χαρακτηρίζεται ως πολυπολιτισμικό και όλες οι υπουργικές αποφάσεις έχουν σκοπό να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα προάγοντας την ειρήνη και την ασφάλεια εντός του σχολείου και όχι μόνο. Όλα λοιπόν τα Προγράμματα Σπουδών και μαζί οι μέθοδοι διδασκαλίας αλλάζουν για τον σκοπό αυτό, και θα σας εξηγήσω παρακάτω τι σημαίνει αυτό.

Από τις αλλαγές αυτές δημιουργούνται πρακτικά παιδαγωγικά κυρίως προβλήματα που έχουν σχέση με την διάπλαση των νέων.  Οι διαφορετικές ταυτότητες των γονέων και τα δικαιώματά τους εν σχέσει με της προσωπικές-οικογενειακές τους πεποιθήσεις και νόμιμες απαιτήσεις για την μόρφωση των παιδιών τους δημιουργεί πολλά κενά όχι μόνο σε σχέση με το τι θα διδάσκεται, αλλά και με ποιο τρόπο θα διδάσκεται, πως θα διδάσκεται π.χ. το δικό του οικογενειακό αξιακό σύστημα ή το ιστορικό-εθνικό κομμάτι του εαυτού του ή την πίστη των πατέρων του και τα όμοια. Πρακτικά θα λέγαμε πως είναι αδύνατον. 

Από την μια μεριά λοιπόν το Υπουργείο λέει ότι σέβεται την διαφορετικότητα (ενν. των γονέων) και από την άλλη πλάθει ένα τύπο παιδιού που το κύριο γνώρισμά του είναι η ουδετερότητά του! Ο σεβασμός στην διαφορετικότητα ή αλλιώς στην ετερότητα μετατρέπεται έτσι σε ουδετερότητα, κάτι που λύνει το πρόβλημα της ανομοιογένειας λόγω της διαφορετικής φύσεως  της κάθε μιας οικογένειας! Οι διαφορές από έθνος σε έθνος είναι μηδενικές σε σχέση με τις διαφορές από οικογένεια σε οικογένεια!!! Αν σήμερα αυτοί που μετρούν τα πάντα με αριθμούς λένε ότι υπάρχουν 194 διεθνώς αναγνωρισμένα, ανεξάρτητα κράτη, δηλαδή διαφορετικά, ποια αριθμητική τιμή και λύση θα έβρισκαν στο πρόβλημα της καταμέτρησης των διαφορετικών-ανεξάρτητων οικογενειών;

Εδώ αξίζει να σταθούμε και να σκεφτούμε το νόημα της αποδόμησης και ότι στόχος των νέων αποδομητών και «ακραίων διεθνιστών» (Ιερόθεος Ναυπάκτου) είναι ένας, η αποδόμηση της οικογένειας, εννοείται της Ορθόδοξης οικογένειας!

Ομογενοποίηση και Παγκοσμιοποίηση…

Είναι γνωστή σε όλους μας οι λέξεις Ομογενοποίηση και Παγκοσμιοποίηση και πράγματι θα ήμασταν τυφλοί τόσο εμείς οι εκπαιδευτικοί όσο και σεις αν δεν βλέπαμε ότι σκοπός της νέας παιδαγωγικής κοινωνικής επιστήμης είναι η ομογενοποίηση όλων μας, μαθητών, καθηγητών και γονέων! η παραγωγή δηλαδή νέων πολιτών - ασχέτως ηλικίας - με παγκοσμιοποιημένο μεν ατομικό δε προφίλ. Δόγμα της νέας τάξης πραγμάτων είναι ‘’Ο καθένας ας είναι ο εαυτός του’’!   Έτσι λοιπόν ο μαθητής, και η μαθήτρια μέχρι τα 15 ή 18 θα πρέπει να θέλει και να επιθυμεί το να αλλάζει συνεχώς ταυτότητες, να δοκιμάζει, να πειραματίζεται με το σώμα του, να αναζητάει περίεργες ψυχικές εμπειρίες!  έναν κατ’ ουσία ουδέτερο εαυτό μέχρι τα 18! Αυτή ακριβώς η αναζήτηση του παιδιού και η ανακάλυψη του εαυτού του - ξέχωρα πάντα από την οικογενειακή του ταυτότητα - αποτελεί το θανάσιμο χτύπημα στην καρδιά του Έθνους, της Οικογένειας αλλά και ο αυτοτραυματισμός της καρδιάς του ίδιου του παιδιού! Ο αυτοτραυματισμός (της ψυχοσύνθεσης, του σώματος και όλης της πνευματικής του υποστάσεως) λόγω ότι μέχρι τα 18 μαθαίνει να ζει με ελεύθερο- ουδέτερο τρόπο, δηλαδή χωρίς περιορισμούς, χωρίς όρια ηθικά και άλλα έχοντας ως μόνο οδηγό του τα θέλω του, που πηγάζουν όχι από κάποιο οικογενειακό αξιακό σύστημα, όποιο κι αν είναι αυτό είτε θρησκευτικό είτε φιλοσοφικό- ιδεολογικό, αλλά από τον ίδιο τον εαυτό του! Καθαρός Βουδισμός θα έλεγε κάποιος! 

Ο σκοπός αυτής της «προκαταρκτική έρευνας»…

Όπως πιθανόν να γνωρίζετε, την Πέμπτη 23 του αυτού μηνός καλούμαι να εμφανιστώ ενώπιον της κ. Ελένης Γερούση λόγω του ότι της ανατέθηκε από την Δ/ντρια Β/θμιας Εκπ/σης Κοζάνης Βασιλική Βόντσα προκαταρκτική έρευνα για  τις  δηλώσεις που κατέθεσαν ορισμένοι γονείς και κηδεμόνες του Γυμνασίου μας εναντίον μου. Ξεκινώ με αυτά τα λόγια για να σας πω πως ο σκοπός αυτής της «προκαταρκτική έρευνας» είναι να εξετάσει τα «λόγια», τις «φράσεις» ή τους αντιπαιδαγωγικούς «τρόπους» μου, και όχι μόνο, που ενόχλησαν και διατάραξαν την ειρήνη του σχολείου μας. Σκοπός αυτής προκαταρκτικής έρευνας είναι να διερευνηθεί η τέλεση ή μη κάποιου παραπτώματος πειθαρχικού από μέρος μου.
Σήμερα λοιπόν στέκομαι ανάμεσά σας όχι για να απολογηθώ για τα «λόγια» ή τις «φράσεις» που είπα και άκουσαν οι μαθητές και οι μαθήτριές μου αλλά για να εξηγήσω σε εσάς τους λόγους και αιτίες που εδώ και λίγο καιρό μιλάω ανοιχτά τόσο σε μεγάλους (με τις ανοιχτές επιστολές που ήδη έγραψα και είδαν το φως της δημοσιότητας, προς εσάς τους γονείς αλλά και προς τους εκπαιδευτικούς της Μέσης Εκπαίδευσης) όσο και σε μικρούς άνω των 12 ετών!

Η ΠΡΩΤΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Πριν από τρία χρόνια, ημέρα Παρασκευή 23/12/2016, ακριβώς δύο μέρες πριν από την εορτή των Χριστουγέννων δημοσιεύθηκε σε όλα τα Μ.Μ.Ε. η πρώτη Εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων για τον θεσμό της Θεματικής Εβδομάδας 2016-2017. Εκεί για πρώτη φορά διαβάσαμε τον γενικό της τίτλο και τον σκοπό της,  τον τίτλο «Σώμα και Ταυτότητα» και ότι «Ο θεσμός της θεματικής εβδομάδας αποσκοπεί στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μελών της σχολικής κοινότητας σε ζητήματα που άπτονται της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη και (ακόμη ότι), κατά το τρέχον έτος, εστιάζει (το Υπουργείο και ο Υπουργός) σε τρεις βασικούς άξονες: α) τη διατροφή και την ποιότητα ζωής, β) την πρόληψη του εθισμού και των εξαρτήσεων και γ) τις έμφυλες ταυτότητες.» [4]

Η θεματική εβδομάδα δεν είναι μόνο για τους μαθητές, είναι για όλους!

Δεν ξέρω αν κάποιος από εσάς γνωρίζει κάτι για την «Αειφόρο Ανάπτυξη» και επιπλέον για τη σχέση της με τις «Έμφυλες ταυτότητες» ή για τη σχέση και τη θέση που έχει ο γενικός τίτλος «Σώμα και ταυτότητα» στην εν λόγω θεματική εβδομάδα καθώς και το γιατί δίπλα στους άλλους δύο άξονες προστέθηκε ως τρίτος, αυτός των έμφυλων ταυτοτήτων!  Ανάφερα τα παραπάνω όχι για να απαντηθούν πλήρως εδώ αλλά για να σας πω πως για τα θέματα αυτά θα έπρεπε ήδη να έχετε ενημερωθεί από «ειδικούς» επιστήμονες με ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας ή του κ. Διευθυντή ή κάποιου καθηγητή που θα μπορούσε να εκφράσει σοβαρές απόψεις επί σχετικών θεμάτων. Και αν μου πείτε  «πώς», «πού», «πότε», θα σας πω πως αυτό προβλεπόταν από το υπουργείο! Από την πρώτη εγκύκλιο που εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας το 2016 σας διαβάζω τα εξής:
«Γ. [Επιπροσθέτως, ] η Θεματική Εβδομάδα [αντλεί από τη μεθοδολογία παρεμβάσεων που έχουν χαρακτηριστικά καθολικής πρόληψης και] απευθύνεται στο σύνολο της σχολικής κοινότητας, με στόχο την παροχή υποστήριξης, σε σχέση με τα παραπάνω ζητήματα, όχι μόνο στους μαθητές του σχολείου, αλλά και στους εκπαιδευτικούς και στους γονείς. Γενικότερα, τα θέματα που διαμορφώνουν στάσεις (όπως, για το τρέχον σχολικό έτος, η διατροφή, η πρόληψη του εθισμού ή οι έμφυλες ταυτότητες) είναι χρήσιμο να γίνονται αντικείμενα μιας όσο το δυνατόν πιο "ολιστικής" προσέγγισης και μιας βιωματικής επεξεργασίας, τουλάχιστον στα πρώτα στάδια, καθώς δεν επιδιώκεται μόνο η απόκτηση πληροφοριών ή γνώσεων αλλά και η αλλαγή αντιλήψεων και συμπεριφορών. Οι βιωματικές προσεγγίσεις μαζί με την πληροφόρηση επιτρέπουν στη συνέχεια την αναστοχαστική διαδικασία και διευκολύνουν την ανάπτυξη κριτικής στάσης» [4].

Αν καταλάβατε,  η θεματική εβδομάδα δεν προσκαλεί και δεν προκαλεί μόνο τους μαθητές αλλά και εμάς τους καθηγητές και εσάς τους γονείς σε μία περιπλάνηση διεθνιστικού τύπου!  Όμως  με τον τρόπο αυτό και δια μέσω της αποδόμησης της οικογένειας προκαλούν ολόκληρη την ελληνική κοινωνία, της οποίας αποδομούν έναν-έναν τους ιστούς, αποδομώντας κάθε υγιή κύτταρό της που δεν είναι άλλο από το απλό και απονήρευτο «παιδί», τον μαθητή μας, τον γιο σας ή την κόρη σας!

Προκαλούν λοιπόν οι νέοι σχεδιαστές της παγκοσμιοποίησης και δοκιμάζουν όλους μας και τον καθένα μας ξεχωριστά, δοκιμάζουν και προκαλούν τους Θεσμούς μας είτε το Σύνταγμα, είτε τους νομίμους νόμους, τους πολιτικούς και πολιτιστικούς Συλλόγους, τα διάφορα Σωματεία αλλά και αυτήν την επίσημη Διοικούσα Εκκλησία μας! Ο «θεσμός» λοιπόν αυτός, της θεματικής εβδομάδας, αναμετρήθηκε με όλους τους άλλους θεσμούς, κοινωνικούς, πολιτικούς, θρησκευτικούς και δυστυχώς μέχρι στιγμής φαντάζει ΝΙΚΗΤΗΣ!

Έχετε μια ξεκάθαρη εικόνα για τις πραγματικές προθέσεις…;

Όμως το μεγάλο και πολλαπλό ερώτημα για σας τους γονείς είναι το αν σήμερα, τρία χρόνια μετά, έχετε μια ξεκάθαρη εικόνα για τις πραγματικές προθέσεις όλων εκείνων που σχεδιάζουν και υλοποιούν προγράμματα και θεματικές εβδομάδες με αλλότριους σκοπούς! Επίσης αν και κατά πόσο νιώθετε ασφαλείς όταν αυτά τα νέα προγράμματα και οι μέθοδοι τους, τα θέματα, οι όροι και οι έννοιες τους, μας είναι άγνωστα και αδιευκρίνιστα ως προς το πραγματικό τους ιδεολογικό περιεχόμενο. Καινοτόμα μεν, αταίριαστα δε στην κουλτούρα μας, στη φιλοσοφία μας και μάλιστα άκρως αντίθετα με την ορθόδοξη Πίστη αλλά και αντίθετα με αυτήν την έννοια του Έθνους! Ο επίσκοπος Ιερόθεος Ναυπάκτου λέγει πως αν δεν αντιληφθούμε αυτήν την πραγματικότητα, δεν θα μπορέσουμε να λύσουμε κανένα πρόβλημά μας είτε κοινωνικό είτε οικονομικό είτε ηθικό είτε πνευματικό που γεννάτε σε οποιονδήποτε χώρο και τόπο! «Ἄν κανείς δέν ἐντοπίση αὐτήν τήν πραγματικότητα, δέν θά μπορέση νά καταλάβη καθόλου τό πρόβλημα πού ἔχει δημιουργηθῆ…» [5].

Τα όσα είπα αποτελούν ένα ακόμη κλειδί για να ανοίξουμε την υπόθεσή μας που δεν είναι μόνο η διατάραξη της ψυχικής ειρήνης εντός της σχολικής μας μονάδας αλλά κυρίως η διατάραξη της πνευματικής μας ειρήνης εντός των ορίων της Πατρίδας μας, εντός των ορίων της Εκπαίδευσης και εντός των ορίων της Σχολικής μας Μονάδας, και εννοώ την ειρήνη εκείνη που πρέπει να έχουμε ως Έθνος με Εκείνον που είναι ο άρχοντας της ειρήνης, με τον Ιησού Χριστό! Με Αυτόν που παντοτινά θα εκφράζει την απορία Του σχετικά με το πώς γίνεται να τον ονομάζουμε «Κύριο» δίχως να εφαρμόζουμε επ’ ακριβώς όλες τις εντολές Του ακόμη και την πιο μικρή! Όταν μάλιστα εμείς οι Έλληνες γνωρίζουμε τη συνήθεια εκείνων που ανοίγουν τις μικρές κοινωνικές πόρτες τις οποίες ο λαός μετά από επίσημο όρκο τους, τούς έβαλε να φυλάττουν.

Όταν ενημέρωνα κυρίως εσάς τους γονείς…

Από την Παρασκευή 23/12/2016  και τη γνωστή Εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας φτάνουμε σε έναν ακόμη σταθμό της δική μας ιστορίας, όπου όλοι μας, μαθητές και δάσκαλοι, επιστρέψαμε στο σχολείο μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων. Νέα χρονιά και στη βιβλιοθήκη του σχολείου ανακοινώθηκαν τα περί του νέου θεσμού και μαζί το αίτημα του Σχολικού Συμβούλου που ζητούσε εγγράφως τις προτάσεις μας όσον αφορά την εφαρμογή για πρώτη φορά της «Θεματικής εβδομάδας».

Θυμίζω ότι στις 15 Φλεβάρη του 2017, έναν μήνα μετά, σε δημοσιευμένο άρθρο μου με τίτλο: «ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΚΑΙ «ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ» ΠΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ ΤΗΣ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ» ενημέρωνα κυρίως εσάς τους γονείς με τα λόγια αυτά: «Αγαπητοί, Γονείς και Κηδεμόνες του 3ου Γυμνασίου Πτολεμαΐδας… Η «Θεματική Εβδομάδα» πρόκειται να γίνει μέσα στο Β΄ Τετράμηνο του  τρέχοντος Σχολικού Έτους. Σας γνωστοποιούμε ότι σε υπηρεσιακή επιστολή  μας προς τον Σχολικό Σύμβουλο του Γυμνασίου μας, μεταξύ άλλων - ως Σώμα Καθηγητών - γράψαμε:

«Αγαπητέ κύριε, Σας καταθέτουμε συνοπτικά τις προτάσεις του Συλλόγου Διδασκόντων του  Σχολείου μας αναφορικά με τη Θεματική Εβδομάδα στα Γυμνάσια. Ειδικότερα,  οι προτάσεις έχουν ως εξής: [σας αναφέρω μόνο την τέταρτη πρόταση] 4) Να προηγηθεί η ενημέρωση των γονέων  και κηδεμόνων από τους αντίστοιχους ειδικούς, ώστε να γίνουν κατανοητοί  οι στόχοι της Θεματικής Εβδομάδος.

Ο Σύλλογος των Διδασκόντων 3ου Γυμνασίου Πτολεμαΐδας».» [6].

Τον συγκεκριμένο όρο - πρόταση έχει αξία και σημασία να πω, πως τον είχα προτείνει προσωπικά και έτσι συμπεριελήφθη στις προτάσεις του Συλλόγου Διδασκόντων προς τον Σχολικό μας Σύμβουλο.

Ένα άλλο διπλό ερώτημα που προκύπτει εδώ είναι α) αν εσείς οι γονείς ενημερωθήκατε από ειδικούς ή από τους καθηγητές του σχολείου μας ή γνωρίσατε τελικά πιθανόν με κάποιο άλλο προσωπικό σας τρόπο για τη γενική και ειδική θεματολογία, για τον νέο τρόπο διδασκαλίας των θεμάτων αυτών, και εννοώ την «θεματική μέθοδο», ή για «την διαφορά μεταξύ τοῦ παλαιοῦ Ἀναλυτικοῦ Προγράμματος καί τοῦ Νέου Προγράμματος Σπουδῶν» (Ιερόθεος Ναυπάκτου) και β) αν σας δόθηκε η ευκαιρία να εκφράσετε τις ενστάσεις ή τις προτάσεις σας πριν την πρώτη υλοποίηση της Θεματικής Εβδομάδας, μια υλοποίηση που δυστυχώς είχε ως τραγικό αποτέλεσμα την ψήφιση του νόμου για την αλλαγή φύλου από τα 15.

Αξίζει να σημειωθεί στο σημείο αυτό ότι  άσχετα με το αν ορισμένοι καθηγητές ή σχολικές μονάδες ή περιφέρειες Δ/θμιας Εκπ/σης δεν δίδαξαν στους μαθητές τον τρίτο άξονα για της «έμφυλες ταυτότητες» - αλλά ούτε και εσάς ενημέρωσαν περί αυτού-, όμως η κυβέρνηση προχώρησε στη νομοθέτηση της αλλαγής φύλου από τα 15!

«Εικαζόμενη συναίνεση»!

Δεν ξέρω αν αντιληφθήκατε, με όσα αναφέρθηκαν, και το εξής φοβερό που ακούει στο όνομα «Εικαζόμενη συναίνεση»! Ότι δηλαδή όταν δεν υπάρχουν διαφωνίες για έναν νέο θεσμό ή για κάποιον συγκεκριμένο άξονα, π.χ. έμφυλες ταυτότητες, τότε αυτό λαμβάνεται ως «θετική ψήφος» άσχετα με το αν διδάσκεται ή δεν διδάσκεται μέσα στο σχολείο! Σήμερα αυτή είναι η μόδα, να λένε δηλαδή οι ειδικοί σύμβουλοι, ότι θα ενημερώσουν άσχετα αν η ενημέρωση είναι ελλιπής ή ανύπαρκτη και τέλος αν δεν βρεθεί κανείς καθηγητής ή γονέας να αντιδράσει προχωρούν στη ψήφιση νόμων και νόμων μεθοδεύοντας κατ’ ουσίαν την αλλαγή όλων των θεσμών και όχι απαραίτητα του Συντάγματος! Προχωρούν κατ’ αυτόν τον τρόπο το έργο της αποδόμησης, από κάτω προς τα πάνω, πρώτα με την αλλαγή του εαυτού, έπειτα με την αλλαγή φύλου, την αλλαγή οικογένειας, της ιστορίας, της παράδοσης, της επίσημης θρησκείας, γιατί όχι και του Συντάγματος, και με μια συνοπτική φράση φτάνουν στον τελικό τους στόχο που είναι η επίτευξη του ουδετερόθρησκου κράτους (ενν. όταν δεν βρίσκουν αντίσταση από τον «κυρίαρχο» και μάλλον εξαπατημένο λαό)!

Σκεφτείτε πάλι ότι οι άνθρωποι αυτοί, όσοι έχουν την ευθύνη, απλά δημοσιεύουν σε κρατικές εφημερίδες και άλλες ιστοσελίδες τις υπουργικές τους αποφάσεις, δημοσιεύουν εγκυκλίους με τους θεσμικούς σκοπούς, προβάλλουν την προβλεπόμενη μέθοδο διδασκαλίας, το προβλεπόμενο διδακτικό υλικό μαζί με τις προβλεπόμενες βιωματικές δράσεις, ζητούν πολύ πριν την εφαρμογή της θεματικής εβδομάδας από τους καθηγητές να ενημερώσουν ηλεκτρονικά για το πλάνο της σχολικής τους μονάδας,  δημοσιεύουν τέλος τα επιτυχή συμπεράσματα των δράσεων αυτών, και όλα καλά! Άσχετα αν ο λαός δεν ξέρει ή δεν καταλαβαίνει, η χωρίς αντιδράσεις ολοκλήρωση των δράσεων τους αποτελεί την μεγάλη νίκη τους εναντίων ημών που κάποτε βάζαμε τους άλλους να γκρεμίζουν τα τείχη τους για να υποδεχτούν το μαύρο δώρο μας σε ξύλινο πακέτο, ομοίωμα αλόγου ζώου! Αυτό ονομάζεται «Εικαζόμενη συναίνεση»! Εφόσον δεν διαφωνείς εικάζουν ότι συναινείς, εφόσον δεν αντιδράς π.χ ως καθηγητής για το τρίτο άξονα και δεν ενημερώνεις και τους γονείς που έχουν την ευθύνη για τον μαθητή αλλά και την δύναμη του νόμου με το μέρος τους εικάζουν ότι συμφωνείς! Αξίζει εδώ να πω το πολύ γνωστό λόγο του αγίου Γρηγορίου του Παλαμά που λέγει ότι η σιωπή είναι το τρίτο είδος Αθεΐας! Αλλά και αυτό τον της Αγίας Γραφής, ότι «ο όμοιος χαίρετε με τον όμοιό του» ή αλλιώς «όμοιος ομοίω αεί πελάζει...» που σημαίνει «ο όμοιος τον όμοιο πάντα πλησιάζει» κατά τον λόγο του Πλάτωνα!

Ο νόμος για αλλαγή φύλου από τα 15… επιπτώσεις

Πρακτικά τώρα για να σας πω τι σημαίνει για εσάς τους γονείς ο νόμος για αλλαγή φύλου από τα 15 που είναι ήδη ενεργός, σημαίνει ότι όποιο παιδί θελήσει να κάνει την αλλαγή θα βρει το κράτος στο πλευρό του αλλά και όποιος γονέας διαφωνήσει με την επιλογή του παιδιού του θα βρει το κράτος στο πλευρό του παιδιού, άσχετα αν ο νόμος σας δίνει το δικαίωμα της αντίρρησης! Και σ’ αυτήν την περίπτωση η σιωπή σας από τον φόβο της κοινής γνώμης αλλά και της αντιρατσιστικής πολιτικής ως προς την επιλογή του φύλου θα καταλάβει όλο σας το σώμα και θα νιώσετε τότε στο πετσί σας τις συνέπειες του νόμου 4491/2017 για την «αλλαγή φύλου» ή αλλιώς της «αλλαγή οικογένειας», ή διαφορετικά της «αλλαγής σχολείου» και μετάλλαξης της κοινωνίας μας σε Διαθρησκειακή - Διεθνιστική! Πάλι ως αναφορά εσάς του γονείς να πω πιο απλά και σύγχρονα ότι παίρνουν την επιμέλεια του παιδιού από τη φυσική - βιολογική του οικογένεια και τη δίνουν σε άλλη «οικογένεια» που την αποτελούν είτε ένας άντρας και μία γυναίκα (που πραγματικά σέβονται «τις αλλαγές παντός καιρού και τύπου») είτε δύο άντρες είτε δύο γυναίκες (που πιστεύουν ότι πράγματι σέβονται τον εαυτό τους και τις επιλογές του άλλου)! Ό,τι δηλαδή γίνεται ήδη στην Αγγλία και αλλού! Αλλ’ όμως εμείς οι καθηγητές, ακόμη και σήμερα, λέμε: «ότι αυτά δεν θα τα διδάξουμε»! κι εσείς οι γονείς τι λέτε; «Ότι αυτά δεν μας αρέσουν και μη μιλάτε στα παιδιά» αλλά και από τα ίδια τα παιδιά τι ακούμε: «Κύριε, είμαστε σε ηλικία να ακούμε τέτοια λόγια, να ενημερωνόμαστε για τέτοιου είδους θέματα;»!

Νέο σχολείο και νέο «μάθημα»!

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, γυρίζω για λίγο στα λόγια του Υπουργού Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου και στη νέα εγκύκλιο η οποία ζητά απ’ όλους τους καθηγητές των Γυμνασίων, να διοργανώσουν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ σε κάθε σχολείο ενημερωτικές δράσεις και δραστηριότητες που σχετίζονται:
1. Σωματικές αλλαγές στην εφηβεία
2. Βιολογικό και Κοινωνικό Φύλο
3. Αποδομώντας τα έμφυλα στερεότυπα
3. Ανθρώπινα δικαιώματα και δικαιώματα των γυναικών
4. Σωματικές αλλαγές στην εφηβεία
5. Φύλο,
6. Σεξουαλικός Προσανατολισμός και Ανθρώπινα Δικαιώματα
7. Έμφυλα στερεότυπα και διακρίσεις με βάση το φύλο στην οικογένεια, στην εργασία και στην κοινωνία
8. Έμφυλη βία,
9. Ενδοοικογενειακή βία
10. Βία κατά των γυναικών
11. Ομοφοβία και
12. Τρανφοβία στην κοινωνία και στο σχολείο» [7]

Ο έμπειρος αρθρογράφος κ. Παπαδημητρακόπουλος εντοπίζει τη μεγάλη σημασία που παίζει η ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ του μαθήματος, ο τρόπος δηλαδή με τον οποίο διδάσκεται το μάθημα. Τονίζει τα εξής αποκαλυπτικά:
«Η μέθοδος αυτή αποτελεί τη μεγάλη καινοτομία τού 20ού αιώνα, όπως ήδη είπαμε. Μια μέθοδος που, ωστόσο, εφαρμόζεται περιορισμένα. Μόλις σε 11 χώρες. Στη μέθοδο τούτη, είχαν στηριχθεί πολλές ελπίδες, όπως:
– Η ενημέρωση των νέων για τη φύση και τον προορισμό του ενστίκτου.
– Η προφύλαξή τους από πρόωρες κι επιβλαβείς εμπειρίες.
– Η καλλιέργεια του αλληλοσεβασμού μεταξύ των δύο φύλων.
– Η πρόληψη της παιδικής εγκληματικότητας.
– Η προστασία των νέων απ’ τον κίνδυνο των διαστροφών και των ηθικών πτώσεων.
– Η δημιουργία υπεύθυνων και ωρίμων πολιτών.
– Και γενικά η ανόρθωση της νέας γενιάς.
Όμως η καινοτομία αυτή, γρήγορα απογοήτευσε τους θιασώτες της. 50 και πλέον χρόνια εφαρμογής της, είναι νομίζουμε αρκετά για να δούμε πως εφαρμόστηκε και τι συγκεκριμένα αποτελέσματα είχε.

Λοιπόν, στις χώρες όπου διδάσκεται το μάθημα, η νεολαία ούτε ευτυχέστερη έγινε, ούτε περισσότερο αυτοσεβασμό απέκτησε. Πουθενά αλλού δεν υπάρχουν τόσοι μανιακοί του σεξ, τέτοια ηθική αποχαλίνωση, τόσες αυτοκτονίες από ψυχικό κενό, τόση μεγάλη αύξηση στα αφροδίσια, τους ανεπιθύμητους τοκετούς, εκτρώσεις κ.λπ., όσο στις χώρες που εφαρμόζεται με επιμονή.

Μάλιστα η μάστιγα της μαθητικής πορνείας, πήρε διαστάσεις εκεί που έγινε απομυθοποίηση του σεξ. Γι’ αυτό κι έχουν συνειδητοποιήσει, πως χρειάζεται αναθεώρηση πολλών ιδεών κι επανεξέταση του προγράμματος.

Πρωτοπόρος στο χάος της σεξουαλικής ασυδοσίας που δημιουργήθηκε, είναι η Σουηδία. Και παράλληλα πρώτη στις αυτοκτονίες, τα προβλήματα, τ’ αφροδίσια νοσήματα. Σύμφωνα με την Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας, έρχεται πρώτη και μάλιστα συνεχώς απ’ το 1967, στα κρούσματα βλεννόρροιας.

Οι βιασμοί είναι σύνηθες πια φαινόμενο και ο αριθμός τους συνεχώς αυξάνει από χρόνο σε χρόνο, ενώ οι διώξεις για επιδειξιομανία και άλλες διαστροφές είναι περισσότερες. Η πορνεία και ειδικά οι γυναίκες που εξασκούν τον αγοραίο έρωτα, 20πλασιάστηκαν την προηγούμενη δεκαετία (Βλέπε Φ. Δ. Κούβελα «Η ηθική κρίση στις σκανδιναβικές κοινωνίες»).

Ο Σουηδός Καθηγητής της Κοινωνιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Ουψάλα Ιωακείμ Ισραέλ, υπέρμαχος του θεσμού… Σε άρθρο του έγραψε: «Στις χώρες που εισήγαγαν το σεξ στα σχολεία, όπως απέδειξαν οι στατιστικές, αυξήθηκε καταπληκτικά ο αριθμός των 12χρονων και 14χρονων που έμειναν έγκυες»…

 Το 50% των Σουηδών είναι χωρισμένοι και ζουν με τον καινούργιο τους σύντροφο και τα παιδιά του, τα οποία εκείνοι ούτε μεγάλωσαν κι ούτε βλέπουν πατρικά. Οι κρατικές στατιστικές παραδέχονται πως οι βιασμοί και η κακομεταχείριση παιδιών έχει αυξηθεί. «Έτσι αναγκαστήκαμε να κάνουμε πιο αυστηρούς τους νόμους για τον βιασμό» εξηγεί ο Ιωακείμ Ισραέλ.

Στις Η.Π.Α. η κατάσταση δεν είναι καλύτερη…
Στη Δυτ. Γερμανία οι «παρενέργειες» του μαθήματος έφθασαν, με την πρωτοβουλία γονέων, ως το Ανώτατο Δικαστήριο της Καρλσρούης και έχει δημιουργηθεί η πεποίθηση, ότι όπως διδάσκεται σήμερα η σεξουαλική αγωγή, δεν εκπληρείται η αποστολή της.
Στην Αγγλία πέραν απ’ τα πιο πάνω, υπάρχει και πλήθος από εξατομικευμένα περιστατικά. Αναφέρουμε μερικά. Ένας καθηγητής, προφανώς επιδειξίας, γυμνώθηκε κατά τη διάρκεια του μαθήματος μπροστά σε μικτή τάξη κολλεγίου! Το ίδιο συνέβη και με μια δασκάλα στα παιδιά της τάξης της, ηλικίας 12 ετών! Ολόκληρη η κοινή γνώμη συγκλονίστηκε απ’ το φρικιαστικό έγκλημα ενός μαθητή, μόλις 12 χρονών. Μετά απ’ το μάθημα, σκότωσε ένα 4χρονο κοριτσάκι που αντιστεκόταν στην επιθυμία του «να δει πως είναι ο έρωτας»!

Μετά απ’ αυτά τα περιστατικά, σύλλογος γονέων απευθυνόμενος στους αρμόδιους φορείς, αναγκάστηκε να γράψει: «Σταματήστε τα σεξουαλικά μαθήματα στα σχολεία. Θα κάνετε τα παιδιά μας ανώμαλα ή σεξουαλικούς εγκληματίες»...

Σε ανταπόκριση απ’ το Παρίσι αναφέρεται, πως το μάθημα της σεξουαλικής αγωγής, απέτυχε πα­ταγωδώς στα Γαλλικά Σχολεία.

Γενικά η καθιέρωση του μαθήματος αυτού, σύμ­φωνα με τις παρατηρήσεις των ειδικών, «είναι μια δραστηριότητα ευρύτατα αμφισβητούμενη».»[8]



Ας προσγειωθούμε...

Ας προσγειωθούμε και πάλι στην ελληνική πραγματικότητα και στα δικά μας, γιατί προβλέπετε να γίνουμε η 12 χώρα που θα εισάγει τον θεσμό της θεματικής εβδομάδας ως μάθημα. Η 12η αλλά κατ’ ουσίαν η 1η στον 21ου αιώνα τον απατεώνα, όπως συνηθίζουν να γράφουν οι άγιοι Πατέρες ημών.

Αληθινές ιστορίες… που έστρωσαν το χαλί για την μεγάλη είσοδο του μαθήματος… Ερωτήματα σε σχέση με το ποιος θα το διδάξει!

Πριν από λίγες εβδομάδες το σχολείο μας το επισκέφτηκε μια γνωστή Κοινωνική Λειτουργός, εννοείτε με υπουργική άδεια, εννοείτε με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων, και εννοείται με την εικαζόμενη συναίνεσή σας! και μίλησε στα παιδιά της Α΄ Γυμνασίου για το σώμα και την ονομαστική ταυτότητα των οργάνων τους! Φυσικά έως εδώ όλα καλά! Ακούστε όμως λίγα συνήθη συνθήματά της πλην το γνωστό κανόνα «Τα λέμε όλα»! «Όλα είναι φυσιολογικά» (τρις), «Να είσαι ειλικρινής με τον εαυτό σου» (άπαξ), «Απόλαυσε την εφηβεία» (άπαξ) και άλλα παρόμοια;
Μήπως τώρα το μάθημα αυτό θα το διδάξει η κοινότητα των Κοινωνικών Λειτουργών που εδώ και τρία χρόνια με υπουργικές άδειες ομιλούν σε 12χρονα παιδιά για την εφηβεία τους και λογικά για το σώμα και την ταυτότητά του λέγοντας τα πάντα με το όνομά τους και συνθηματολογώντας με φράσεις που ακούσατε;
Δύο εβδομάδες πριν την Κοινωνική Λειτουργό το σχολείο μας υποδέχτηκε με ανοιχτές αγκάλες δύο κυρίες ψυχολόγους. Και οι δύο ασκήσεις που έκαναν ήταν διαφήμιση του Ινδουισμού και του Βουδισμού. Η πρώτη άσκηση είχε σχέση με τον έλεγχο της αναπνοής που είναι ο θεμέλιος λίθος της Γιόγκα (μην ξεχνάτε ότι ο Γιόγκα είναι ένας τρόπος και μια μέθοδος δήθεν ανώτερη κι αυτής της προσευχής, πιο αποδοτικός σε καρπούς σωματικούς όπως η χαλάρωση κλπ.) Δεύτερη άσκηση μετά από την χαλάρωση του σώματος ο Διαλογισμός, μια άλλη φοβερή έως μαγική συνταγή ανατολίτικη που σε ταξιδεύει σε όποιο μέρος του κόσμου θέλεις, σε όποια παραλία εσύ σκεφτείς θερίζοντας καρπούς ψυχικούς όπως η γαλήνη κτλ.)!

Μήπως τώρα το μάθημα αυτό θα το διδάξει η κοινότητα αυτή των ψυχολόγων που συχνά - πυκνά εισβάλουν σε αίθουσες πολλαπλών χρήσεων –πάντα με άδεια υπουργική, υπογραφή πρακτικού των καθηγητών και εικαζόμενη συναίνεση γονική- για να διώξουν το άγονο άγχος και στρες των μαθητών με πρακτικές Γιόγκα και Διαλογισμού λέγοντας πάντα τη μισή αλήθεια;

Ας ακούσουμε όμως κάποια συνθήματα που ποτέ οι μαθητές μας δεν θα ακούσουν εντός του σχολείου από τα χείλι των ειδικών ψυχολόγων αλλά που πρόκειται να βρουν εύκολα και γρήγορα στο σπίτι τους, σαν βάλουν στην μηχανή αναζήτησης του Η/Υ τη λέξη Διαλογισμός: «Επόμενο βήμα μετά τη σωματική χαλάρωση και πριν την εστίαση του νου είναι η χαλάρωσή του. Ο νους χαλαρώνει με την απαλή στροφή του από τη «δίνη» αρνητικών ή αγχωτικών σκέψεων στη συνειδητή δημιουργία σκέψεων που αφορούν στην πνευματική μας ταυτότητα και φύση: Σκέψεις όπως «είμαι ένα γαλήνιο πνευματικό όν» ή και ερωτήσεις που γίνονται με πηγαίο ενδιαφέρον προς τον εαυτό όπως «ποιος είμαι στ' αλήθεια; τι ον είμαι; είμαι μόνο αυτό που βλέπουν τα φυσικά μου μάτια;», «τι είναι η γαλήνη;».»[9]. Τα συμπεράσματα δικά σας!

Αγαπητοί,
Δεν ξέρω αν ο νου σας φτάνει σε μια ακόμη «κοινότητα» ως υποψήφια για την διδασκαλία όχι του θεσμού της θεματικής εβδομάδας – αυτό ήδη το κάναμε όλοι οι εκπαιδευτικοί, όλων των ειδικοτήτων, άλλοι άθελα και άλλοι εν γνώσει τους - αλλά του μαθήματος της «σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης» που ετοιμάζουν να βάλουν μέσα στο ελληνικό σχολείο μας, που έπαψε όπως λένε να είναι «μας» λόγω της πολυπολιτισμικότητας των πόλεών μας και γι’ αυτό, λένε, πως θα πρέπει να εκδημοκρατιστεί έτι περισσότερο έως ότου γίνει πλήρως ουδετερόθρησκο με την αλλαγή ή όχι του Συντάγματος! Τι θα λέγατε όμως αν ακούγατε την άποψη ότι: «Αυτός ακριβώς είναι  ο σκοπός της φετινής Θεματικής Εβδομάδας»;

Αν θέλετε περισσότερα στοιχεία, σας δίνω μία μόνο φράση - κλειδί που υπάρχει στο εγκεκριμένο από το υπουργείο εκπαιδευτικό υλικό για καθηγητές. Μια φράση που ξεκλειδώνει την υπό εξέλιξη θεματική εβδομάδα 2109 και φανερώνει τον κρυφό σκοπό της. Η φράση αυτή είναι: «Μπαίνει μια τρανς φιλόλογος στην τάξη, πώς την αντιμετωπίζετε;»!

Για να κατανοήσετε επιτέλους ότι ως υποψήφιοι για να διδάξουν το «μάθημα» αυτό είναι και όλα τα μέλη που ανήκουν σε κάποια «σεξουαλική κοινότητα» που όλες μαζί στεγάζονται κάτω από την ομπρέλα της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας! αρκεί να σας πω πως με το ισχύον Σύνταγμα της Ελλάδας που είναι ο θεμελιώδης νόμος επάνω στον οποίο βασίζεται η διαμόρφωση ολόκληρης της νομοθεσίας μας οι άνθρωποι αυτοί, νομίζω, πως δεν μπορούν να διοριστούν στο δημόσιο! Επιπλέον θυμίζω τον συνθηματικό τίτλο της παρούσης εβδομάδας που προβάλλεται από το Ι.Ε.Π. σε ειδικά διαμορφωμένη ιστοσελίδα του και είναι:  «ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ "ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ"»…

Αξίζει να πούμε εδώ ότι η λέξη ΛΟΑΤΚΙ είναι ένα αρκτικόλεξο που προέρχεται από τις λέξεις Λεσβία, Ομοφυλόφιλος, Αμφιφυλόφιλος και Τρανς, Queer (λέξη αγγλικής προέλευσης που αρχικά σήμαινε ο "περίεργος", ο "παράξενος"), και ίντερσεξ, δηλαδή τα άτομα που «γεννιούνται με διάφορες παραλλαγές στα φυλετικά χαρακτηριστικά τους (χρωμοσώματα, γονάδες ή γεννητικά όργανα) οι οποίες (παραλλαγές) "δεν παραπέμπουν στον κλασικό ορισμό των αρσενικών και των θηλυκών σωμάτων."» [10]
 
Με αυτά που μόλις ακούσατε για τα ΙΝΤΕΡΣΕΞ άτομα μπορείτε εύκολα να καταλάβετε το γιατί ένα από τα έξι εγκεκριμένα βίντεο τόσο από το Υπουργείο Παιδείας όσο και από το Ι.Ε.Π. εμφανίζει μία/έναν/την Σεσίλια που είναι Διευθύνων Σύμβουλος της Bird Meets Bee, που βοηθάει τους ανθρώπους να βρουν δωρητές ωαρίων, σπέρματος και παρένθετες μητέρες. (Που) Είναι επιχειρηματίας, τραγουδοποιός και αγαπάει τα ταξίδια. (Που) Είναι επίσης συνήγορος ίντερσεξ ατόμων.» [11] Επιπλέον για να αντιληφθούμε την σχολική
πραγματικότητα στον τόπο μας εν σχέσει με το πρόβλημά μας που είναι «ο Εμμανουήλ που μπαίνει στην τάξη και μιλάει σε μικρά παιδιά για θέματα σεξουαλικά», ας δούμε πού μπήκε και τι είπε  ο Πρόεδρος μεγάλου κόμματος και πιθανόν αυριανός Πρωθυπουργός σε εθελοντές του Συλλόγου Οροθετικών Ελλάδος “Θετική Φωνή’’,  την 1η του μηνός Δεκεμβρίου  2107!  Μέσα από το Κέντρο Πρόληψης και Εξέτασης Checkpoint  μίλησε στους εθελοντές του Συλλόγου (που ως κύριο σύνθημά τους έχουν το «Ζεις με HIV; Μίλησέ μας») και είπε: «Η επένδυση για το παρόν είναι η έγκαιρη διάγνωση και η έγκαιρη λήψη της σωστής θεραπείας, που όχι απλά θεραπεύει όσους έχουν τον ιό αλλά τους επιτρέπει και να μην τον μεταδίδουν σε άλλους συμπολίτες τους. Η επένδυση για το μέλλον, για την επόμενη γενιά, είναι η υποχρεωτική ένταξη του μαθήματος της σεξουαλικής αγωγής, της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, στα σχολεία. Έτσι ώστε να μπορούν τα παιδιά μας να είναι σωστά ενημερωμένα, να μην είναι θύματα προκαταλήψεων και να μπορούν και αυτά με τον τρόπο τους να διαχειρίζονται τις δικές τους σεξουαλικές προτιμήσεις με τρόπο που δεν θα τα κάνει να αισθάνονται ενοχικά.» [12]

 Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, κλείνω εδώ το κείμενο αυτό διότι νομίζω πως οι κουρτίνες έπεσαν. Μίλησα σε γονείς και θέλω να επισφραγίσω την εν Χριστώ αγωνία μου για τα πράγματα που αλλάζουν σε όλα τα σχολεία μας, όχι με δικά μου λόγια αλλά με λόγια κάποιου ειδικού επιστήμονα, του κ. Κρεατσά. Τον λόγο του ιατρού καταθέτω ενώπιών σας ως ένα μεγάλο ευχαριστώ για την υπομονή που δείξατε και για το ότι με δεχτήκατε.
«Ο επ. Καθηγητής της Μαιευτικής και Γυναικολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών Γ. Κρεατσάς τονίζει: «Ποιοί όμως θα είναι οι υπεύθυνοι για τη νουθεσία των παιδιών; Είναι φανερό ότι για να υπάρξει σωστή διαπαιδαγώγηση των νέων είναι καλό πρώτα απ’ όλα να είναι ενημερωμένοι οι γονείς…» [13]

Ευχαριστώ
Δημήτριος Β. Εμμανουήλ, ΠΕ11

Έγραφον εν Πτολεμαΐδι Σάββατο 18 Μαΐου 2019,
όπου και το μνημόσυνο του μακαριστού Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου για τα 13 χρόνια από την κοίμησή του.

ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ
[1] https://diesy.gr/meta-tin-allagi-ke-diagrafi-fylou/
[2] ΣΙΣΑΝΙΟΥ ΠΑΥΛΟΣ: https://www.vimaorthodoxias.gr/mitropoleis/mitr-siatistis-tha-didaxoun-sta-pedia-pos-boroun-na-echoun-gia-gonis-dio-antres-i-dio-ginekes-foto-vinteo/].
[3] https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CF%80%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CE%BC%CE%B7%CF%83%CE%B7
[4] http://www.likio.gr/arthra/to-fek-me-ta-vrologia-programmata-gymnasioy-kai-lykeioysxoliki-zvh/h-egkyklios-gia-th-uematikh-ebdomada-sta-gymnasia
[5] http://www.parembasis.gr/index.php/el/5202-2018-03-29
[6] https://www.ptolemaidanews.gr/new/news.php?lang=173&cat=137&id=25555
[7] https://www.ipaideia.gr/paideia/thematiki-evdomada-apodomisi-ton-emfilon-stereotipon-peiraios-serafeim-prostateuste-ta-paidia
[8]https://alopsis.gr/%CF%83%CE%B5%CE%BE%CE%BF%CF%85%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE-%CE%AE-%CF%83%CE%B5%CE%BE%CE%BF%CF%85%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%86%CF%8E%CF%84/
[9]https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%94%CE%B9%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82
[10] https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%8A%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%81%CF%83%CE%B5%CE%BE]
[11]https://www.youtube.com/watch?v=2RexM06cQuc&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2GZ0v8bFZVUdFBXY2tCh6M7LrnZ19JSD6qBUkLJfMkyghPLPIV_zTjeE0
[12]  https://www.news247.gr/politiki/o-mitsotakis-me-ti-thetiki-foni-exiggeile-ypochreotiki-sexoyaliki-agogi-sta-scholeia.6671423.html
[13] https://alopsis.gr/%CF%83%CE%B5%CE%BE%CE%BF%CF%85%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE-%CE%AE-%CF%83%CE%B5%CE%BE%CE%BF%CF%85%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%86%CF%8E%CF%84/