Σελίδες

Παρασκευή 7 Ιουνίου 2019

ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ... -έγινες προδότης και των δύο φύσεων




Η θεραπεία της «Ομοφυλοφιλίας», υπάρχει... μόνον εδώ!




- ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ

[προδότης και των δύο φύσεων!]

Κάποιος δικός τους νομοθέτης όρισε με νόμο οι δούλοι να μην αθλούνται ούτε να έχουν ομοφυλοφιλικές σχέσεις, παραχώρησε όμως στους ελευθέρους πολίτες αυτό το δικαίωμα της παιδεραστίας, ή καλύτερα αυτήν την αισχρότητα… Κι’ αυτό το έκαμε ο σοφώτατος λαός των Αθηναίων και ο μεγάλος νομοθέτης τους ο Σόλων. Υπάρχουν όμως και πολλά άλλα βιβλία φιλοσόφων που περιγράφουν και εγκρίνουν αυτή την αρρώστια της ομοφυλοφιλίας… Αυτά δηλαδή που παθαίνουν οι πόρνες γυναίκες, τα ίδια παθαίνουν και αυτοί, ή καλύτερα χειρότερα από αυτά. Γιατί σ’ αυτές, αν και είναι παράνομη η σαρκική μίξη, είναι σύμφωνη με την φύση, ενώ η ομοφυλοφιλία είναι και παράνομη και αντίθετη με την φύση…
Πράγματι είναι χειρότερο να προσβάλλεται κανείς από ανθρώπους του φύλου του, παρά από ανθρώπους του άλλου φύλου. Εγώ υποστηρίζω ότι οι ομοφυλόφιλοι είναι χειρότεροι από τους δολοφόνους’ γιατί είναι προτιμότερο να πεθάνει κανείς, παρά να ζει και να εξευτελίζεται μ’ αυτόν τον τρόπο. Καθόσον ο δολοφόνος χωρίζει την ψυχή από το σώμα, ενώ αυτός καταστρέφει την ψυχή μαζί με το σώμα…
Τι θα μπορούσαμε πούμε γι’ αυτή τη μανία[1], που είναι τόσο πολύ χειρότερη από την πορνεία, ώστε να μη μπορούμε να το παραστήσουμε. Γιατί δεν λέω μόνον αυτό, ότι έγινες γυναίκα, αλλ' ότι έχασες και την ιδιότητα του άνδρα, και ούτε τη φύση της γυναίκας πήρες, ούτε διατήρησες τη φύση του άνδρα, την οποία είχες, αλλά έγινες προδότης και των δύο φύσεων και άξιος να διασύρεσαι και να λιθοβολείσαι και από άνδρες και από γυναίκες, επειδή αδίκησες και τα δύο φύλα...

«ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΙΩ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ», ΤΟΜΟΣ Γ’  ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ-ΠΙΣΤΗ, ΑΘΗΝΑ 1995, ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Δ. ΧΑΡΩΝΗ-ΟΥΡΑΝΙΑΣ Α. ΛΑΝΑΡΑ, ΣΕΛ. 568,569



Η θεραπεία της «Ομοφυλοφιλίας», υπάρχει... μόνον εδώ!




- ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ

[προδότης και των δύο φύσεων!]

Κάποιος δικός τους νομοθέτης όρισε με νόμο οι δούλοι να μην αθλούνται ούτε να έχουν ομοφυλοφιλικές σχέσεις, παραχώρησε όμως στους ελευθέρους πολίτες αυτό το δικαίωμα της παιδεραστίας, ή καλύτερα αυτήν την αισχρότητα… Κι’ αυτό το έκαμε ο σοφώτατος λαός των Αθηναίων και ο μεγάλος νομοθέτης τους ο Σόλων. Υπάρχουν όμως και πολλά άλλα βιβλία φιλοσόφων που περιγράφουν και εγκρίνουν αυτή την αρρώστια της ομοφυλοφιλίας… Αυτά δηλαδή που παθαίνουν οι πόρνες γυναίκες, τα ίδια παθαίνουν και αυτοί, ή καλύτερα χειρότερα από αυτά. Γιατί σ’ αυτές, αν και είναι παράνομη η σαρκική μίξη, είναι σύμφωνη με την φύση, ενώ η ομοφυλοφιλία είναι και παράνομη και αντίθετη με την φύση…
Πράγματι είναι χειρότερο να προσβάλλεται κανείς από ανθρώπους του φύλου του, παρά από ανθρώπους του άλλου φύλου. Εγώ υποστηρίζω ότι οι ομοφυλόφιλοι είναι χειρότεροι από τους δολοφόνους’ γιατί είναι προτιμότερο να πεθάνει κανείς, παρά να ζει και να εξευτελίζεται μ’ αυτόν τον τρόπο. Καθόσον ο δολοφόνος χωρίζει την ψυχή από το σώμα, ενώ αυτός καταστρέφει την ψυχή μαζί με το σώμα…
Τι θα μπορούσαμε πούμε γι’ αυτή τη μανία[1], που είναι τόσο πολύ χειρότερη από την πορνεία, ώστε να μη μπορούμε να το παραστήσουμε. Γιατί δεν λέω μόνον αυτό, ότι έγινες γυναίκα, αλλ' ότι έχασες και την ιδιότητα του άνδρα, και ούτε τη φύση της γυναίκας πήρες, ούτε διατήρησες τη φύση του άνδρα, την οποία είχες, αλλά έγινες προδότης και των δύο φύσεων και άξιος να διασύρεσαι και να λιθοβολείσαι και από άνδρες και από γυναίκες, επειδή αδίκησες και τα δύο φύλα...

«ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΙΩ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ», ΤΟΜΟΣ Γ’  ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ-ΠΙΣΤΗ, ΑΘΗΝΑ 1995, ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Δ. ΧΑΡΩΝΗ-ΟΥΡΑΝΙΑΣ Α. ΛΑΝΑΡΑ, ΣΕΛ. 568,569