Σελίδες

Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΗΛΩΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ‘ΦΑΚΕΛΟΥ’ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ προς Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων




ΔΗΛΩΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ‘ΦΑΚΕΛΟΥ’ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
  προς Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

Ο γονέας/κηδεμόνας
του/της μαθητή/τριας .............................................................
που φοιτά στην ........ τάξη του ......... Δημοτικού/Γυμνασίου/Λυκείου ............
     Πρόσφατα, το Ανώτατο Διοικητικό Δικαστήριο της χώρας, το Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) με δύο διαδοχικές αποφάσεις (660/2018, 926/2018) αποφάνθηκε τελεσίδικα ότι τα Νέα Θρησκευτικά που εισήχθησαν στην Εκπαίδευση  ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ως Προγράμματα Σπουδών (ΠΣ) του Μαθήματος των Θρησκευτικών (ΜτΘ), όντας μάλιστα με πολλαπλό τρόπο αντισυνταγματικά και παράνομα ! Η δε απόφαση ακύρωσής τους «συνεπάγεται νόμιμη κατάργηση έναντι όλων» (Π.Δ.18/1989,αρθ.50,1•Κωδικοποίησηδιατάξεων νόμων για το ΣτΕ) και   στην οποία απόφαση οφείλουν συμμόρφωση όλες οι βαθμίδες της διοίκησης, ενώ «η παράβαση της υποχρέωσης αυτής γεννά ευθύνη για κάθεαρμόδιο όργανο». (Συντ. 95, 5• Ν3068/2002,αρθ.1• βλ. και  Υπαλ.Κωδ. 25,3•106,3). Στο δε αιτιολογικό των προαναφερθεισών αποφάσεων γίνεται λόγος για το ότι:
  «φαλκιδεύεται ο επιβεβλημένος από τη συνταγματική αυτή διάταξη σκοπός (ενν. της Παιδείας,Συντ. 16, 2), η ανάπτυξη δηλαδή της ορθόδοξης χριστιανικής συνειδήσεως των μαθητών...» (όσων είναι ορθόδοξοι)
  «Οι μαθητές ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΝΤΑΙ προς ένα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ τρόπο σκέψης καιζωής(!) που είναι αποσυνδεδεμένο από την διδασκαλία της Ορθόδοξης Εκκλησίας και είναι προς ένα  ...ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΞΙΩΝ  που νοθεύει τη διδασκαλία αυτή»!! 
  Η διδασκαλία της ορθόδοξης χριστιανικής πίστεως στα ΝΠΣ: α) «είναι ελλιπής κατά περιεχόμενο», β) «δεν είναι αυτοτελής, αμιγής και διακριτή(!) σε σχέση με τη διδασκαλία στοιχείων αναφερομένων σε άλλα δόγματα ή θρησκείες με αποτέλεσμα να προκαλείται σύγχυση στους μαθητές ως προς το περιεχόμενο της Ορθόδοξης Χριστιανικήςδιδασκαλίας».

  Προσβάλλεται ευθέως η Ευρωπαϊκή  Σύμβαση 
Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και Θεμελιωδών Ελευθεριών, με βάση την οποία: «Παν Κράτος εν τη ασκήσει των αναλαμβανομένων υπ' αυτού καθηκόντων επί του πεδίου της μορφώσεως και της εκπαιδεύσεως θα σέβεται το δικαίωμα των γονέων όπως εξασφαλίζωσι την μόρφωσιν και εκπαίδευσιν ταύτην συμφώνως προς τας ιδίας αυτών θρησκευτικάς και φιλοσοφικάς πεποιθήσεις»! (ΕΣΔΑ,1ο πρόσθ. πρωτ. αρθ.2, Ν53/74)
 Ακόμα, όπως διατυπώνεται από το ΣτΕ: «...«επιχειρείται ο κλονισμός ή και η μεταβολή» της Ορθοδόξου Χριστιανικής συνειδήσεως, γεγονός που θα συνιστούσε ΜΟΡΦΗ ΟΜΑΔΙΚΟΥ ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟΥ ιδιαιτέρως σοβαρή, ως ΕΠΕΜΒΑΣΗ στονευαίσθητο ψυχικό κόσμο των μαθητών αυτών που δεν διαθέτουν την ωριμότητα καιτην κριτική αντίληψη των ενηλίκων...»!! 
  Ενώ τέλος, δεν παραλείπεται φυσικά να τονισθεί η άνιση έναντι του νόμου μεταχείριση κατά των ορθοδόξων,  η καταστρατήγηση δηλαδή της συνταγματικής αρχής της ισότητας και της ισονομίας (Σύντ. άρθ.4&13) καθότι  όπως αναφέρεται : «για ετεροδόξους ή αλλοθρήσκους μαθητάς ..........ο νομοθέτης έχει ρητώς προβλέψει δυνατότητα διδασκαλίας του οικείου δόγματος ή θρησκείας από πρόσωπα προτεινόμενα από την οικεία θρησκευτική κοινότητα ...»! (Ν4386,αρθ.55, 5 το οποίο προσέθεσε την παρ.4 στον Ν1771/1988[Αˊ171], αρθ.16),
Δεδομένων λοιπόν των τελεσίδικων αποφάσεων του ΣτΕ, του απαραβίαστου της ελευθερίας θρησκευτικής συνειδήσεως (Συντ. αρθ.13,1) και των θεμελιωδών ανθρωπίνων και μορφωτικών δικαιωμάτων:
α) Εκφράζω την έντονη διαμαρτυρία μου για την άνιση-μεροληπτική έναντι του νόμου αντιμετώπιση που υφίσταται από την Πολιτεία το παιδί μου κι εγώ ως γονιός, με αποκλειστικό μάλιστα κριτήριο τη θρησκευτική μας παραδοχή!
 β) Τα Νέα Θρησκευτικά, δηλαδή οι λεγόμενοι ‘Φάκελοι’ μαθητή, οι θεματικές ενότητες, οι προτεινόμενες δραστηριότητες και το υποστηρικτικό υλικό έχουν ακυρωθεί και ως εκ τούτου δεν μπορούν να αποτελέσουν μέσο αξιολόγησης. Η δε ακυρωθείσα πράξη (ΝΠΣ) θεωρείται ως μηδέποτε εκδοθείσα κάτι που σημαίνει ότι επαναφέρεται αυτοδικαίως σε ισχύ το προϋφιστάμενο Πρόγραμμα Σπουδών (ΣτΕ4690/1985). Κατά συνέπεια δύνανται νομίμως να χρησιμοποιούνται τα ‘προηγούμενα’ βιβλία, τα οποία υπάρχουν αναρτημένα και στο διαδίκτυο.
 γ) Το παιδί μου οφείλει να διδαχθεί τα Θρησκευτικά κατά τρόπο που θα αναπτύσσει τη θρησκευτική του συνείδηση σύμφωνα με τις αρχές της Ορθόδοξης διδασκαλίας.
δ) Ως εκ των παραπάνω και ασκώντας τη γονική μέριμνα του παιδιού μου που οφείλει «να αποβλέπει στο συμφέρον του τέκνου» (Αστικός Κώδικας 1511&1518) δεν συναινώ να διδαχτεί από το ΝΠΣ και επιστρέφω τους λεγόμενους ‘Φακέλους’ του μαθητή.
 ε) Επιφυλάσσομαι κάθε νόμιμου δικαιώματός μου  για οποιαδήποτε βλάβη υποστεί το παιδί μου κι εγώ. Σε κάθε περίπτωση, είναι αυτονόητο ότι οποιασδήποτε φύσεως προγράμματα σπουδών ή διδακτικά εγχειρίδια (πχ. οι ‘Φάκελοι’), εφόσον έχουν τελεσίδικα κριθεί ως:
 πολλαπλώς αντισυνταγματικά
 αντίθετα με θεμελιώδη ανθρώπινα και μορφωτικά δικαιώματα
 επιστημονικώς και παιδαγωγικώς ακατάλληλα
 αντορθόδοξα
έως και αξιόποινα-προσηλυτιστικά, και ως εκ τούτων έχουν αμετάκλητα ακυρωθεί  ...δεν έχουν εννοείται καμία θέση στις αίθουσες, τα θρανία ή τις τσάντες των παιδιών!
ΥΠΟΓΡΑΦΗ/ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ