Σελίδες

Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2020

Ανεξέλεγκτη πλέον η διάδοση της “Πανθρησκείας” στην Ελληνική νεολαία, μετά τη σχετική Απόφαση των Εισαγγελικών Αρχών






















Ήταν αναμενόμενο το τι θα ακολουθούσε την Απόφαση του Εισαγγελέα Πρωτοδικών 
Χανίων (α.π. 302/18) που εγκρίθηκε από τον Εισαγγελέα Εφετών Κρήτης (α.π. 7126/18),
 η οποία επέβαλε ως δεδικασμένο πλέον να είναι Νόμιμα τα γκράφιτι της “Πανθρησκείας”
 στην Ελλάδα σε Δημόσια-Δημοτικά κτήρια και Σχολεία, με την αιτιολόγηση πως δεν 
τίθεται θέμα τέλεσης παράνομου αθέμιτου και καταχρηστικού θρησκευτικού 
προσηλυτισμού (ΑΝ 1363/1938, ΑΝ 1672/1939, άρθρα 43, 386, 466 ΠΚ, άρθρο 13
 Συντάγματος 1975 κ.α.) είτε από τους σχεδιαστές τους είτε από τους υπεύθυνους
 για τα κτήρια αυτά.












Πλέον, ένας Δήμαρχος ή Αντιδήμαρχος, Δάσκαλος ή Καθηγητής, ακόμη και κάποιος 
σχεδιαστής γκράφιτι, χωρίς να έχει τηρήσει καμία από τις ισχύουσες αυστηρές 
προϋποθέσεις, νομιμοποιείται να αποφασίσει την αποτύπωση ενός γκράφιτι με
 παραθρησκευτικό περιεχόμενο της επιλογής του σε οποιοδήποτε Δημόσιο-Δημοτικό 
κτήριο ακόμη και σε Σχολείο, γκράφιτι όπως αυτά στα Χανιά και την Κίσαμο που 
σχεδιάστηκαν και διατηρούνται ακόμη ανέπαφα με ευθύνη των Δημοτικών Αρχών και 
Εκπαιδευτικών, στα οποία απεικονίζεται η μορφή του Σατανά ως τον Μπαφομέτ την
 τραγόμορφη θεότητα της “Εκκλησίας του Σατανά” και ως τον Βάαλ-Μολώχ με κέρατα 
βοοειδούς, το Ταοϊστικό σύμβολο του Γιν-Γιανγκ, το σύμβολο της Χαόσφαιρας των
 Γουϊκανών, ο Χριστιανικός Σταυρός γερμένος, ακόμη και σύνθετα σχέδια που 
αναπαριστούν βασικές δοξασίες παραθρησκειών και Ανατολικών Θρησκειών όπως 
το Νιρβάνα, το Κάρμα και ο Διαλογισμός.
 
 
 
 
 
 












Είναι ανεξέλεγκτη πλέον η σχεδίαση νέων γκράφιτι με παραθρησκευτικό περιεχόμενο 
σε Δημόσια-Δημοτικά κτήρια και Σχολεία των Χανίων, τώρα με κύριο θέμα αυτών 
το πνευματικό “τρίτο Μάτι” ή “6ο Τσάκρα” που έχει σχέση με τις Ανατολικές 
τεχνικές Διαλογισμού-Γιόγκα και αποτελεί κύριο στοιχείο θρησκειολογικού συγκρητισμού.
 Η σχεδίασή του αποδεικνύει μύηση στις βασικές δοξασίες παραθρησκειών και 
Ανατολικών θρησκειών όπως του Ινδουισμού και του Βουδισμού, κύριων συνιστωσών 
της παναίρεσης του Οικουμενισμού, της “Πανθρησκείας”, η οποία προωθείται από το 
διεθνές πολιτικο-παραθρησκευτικό κίνημα της “Νέας Εποχής”.












Στην εξωτερική όψη κτιρίου Γυμνασίου στο κέντρο της πόλης των Χανίων, το 
“τρίτο Μάτι” σχεδιάστηκε ως γκράφιτι που αναπαριστά εντός ανοικτού ανθρώπινου
 κεφαλιού έναν υπερμεγέθη βολβό και την ίριδα ματιού, με την κόρη του ματιού 
ως bindi – tilaka, το σημάδι στο μέτωπο των Ινδών. Σε κεντρικό Δημοτικό πάρκο
 των Χανίων το “τρίτο Μάτι” αναπαρίσταται και πάλι εντός ανοικτού ανθρώπινου
 κεφαλιού αλλά όπως το “Μάτι του Ρα” στην αρχαία

Αίγυπτο, δηλαδή ως μια αφαιρετική σχεδίαση της επίφυσης. Σε τοιχίο Δημόσιου δρόμου 
της πόλης το “τρίτο Μάτι” είναι σχεδιασμένο ως εμφανές ανοικτό μάτι στο κέντρο του
 μετώπου. Στο ίδιο τοιχίο πιο πέρα είναι σχεδιασμένο και ως την πεντάλφα στο μέτωπο 
του Μπαφομέτ. Σε άλλα εμφανή τοιχία αναπαρίσταται ως το “Μάτι του Βούδα”. 
Όλα είναι σχεδιασμένα από ήδη γνωστά μέλη της ομάδας “ΕΡΕΣΗ”. Η επιλογή 
των Δημόσιων αυτών χώρων καλύπτει στο μέγιστο βαθμό την προϋπόθεση της
 προσφορότητας που επιθυμούν οι προσηλυτιστές της “Πανθρησκείας” για την ευρεία 
διάδοση των παραθρησκευτικών μηνυμάτων μέσω των γκράφιτι, με σκοπό την πρόκληση 
τροπής της θρησκευτικής συνείδησης κυρίως της νεολαίας.
Οι ανώτεροι Εισαγγελικοί Λειτουργοί των Χανίων που έχουν ευθύνη για όσα 
ακολούθησαν την Απόφασή τους, δεν μπορούν να ελεγχθούν ούτε από τον ανώτατο 
Εισαγγελικό Λειτουργό της χώρας, εφόσον αρχειοθέτησαν ακόμη και τη σχετική 
Δικογραφία Η16/1789 που σχηματίστηκε κατόπιν παραγγελίας της τέως Εισαγγελέα
 του Αρείου Πάγου κας Ξένης Δημητρίου-Βασιλοπούλου.
Στο Ελληνικό Κοινοβούλιο κατατέθηκε Ερώτηση με α.π. 6300/12-3-2019, η οποία 
έθετε τα θέματα του ελέγχου της νομιμότητας της Εισαγγελικής Απόφασης, των ενεργειών 
έναντι της Πανελλήνιας εξάπλωσης του προβλήματος και της διαγραφής των γκράφιτι 
της “Πανθρησκείας” από τα Δημόσια-Δημοτικά κτήρια και Σχολεία. Η επίσημη θέση
 της τότε Ελληνικής Κυβέρνησης εκφράστηκε με την άρνηση απάντησής της
 και από τους τρεις τέως Υπουργούς στους οποίους απευθύνονταν, τον Υπουργό 
Εσωτερικών, την Υπουργό Προστασίας του Πολίτη και τον Υπουργό Δικαιοσύνης.
Η Εκκλησία της Κρήτης, που συμπλέει με τις αποφάσεις της “Αγίας και Μεγάλης 
Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας” που συγκλήθηκε τον Ιούνιο 2016 στην Ορθόδοξη
 Ακαδημία Κρήτης στο Κολυμπάρι Κισάμου Χανίων, αρνείται να εκφραστεί 
Συνοδικά για τα γκράφιτι της “Πανθρησκείας” ούτε και ενεργεί σχετικά. 
Οι ανώτατοι Θρησκευτικοί υπηρεσιακοί παράγοντες των Χανίων και της Κισάμου, 
όταν κλήθηκαν να καταθέσουν τη σχετική άποψή τους, επίσημα δήλωσαν:
 “όσον αφορά το θέμα των εικονογραφημάτων δηλώνω απειρία και δεν έχω γνώση του 
θέματος”, “δεν χρησιμοποιούν θρησκευτικά σύμβολα”, “δεν είμαι ο ειδικός και ο γνώστης
 του αντικειμένου”, “δεν νομίζω να προσβάλλουν το θρησκευτικό συναίσθημα των πολιτών”. 
Για το θέμα έχουν ενημερωθεί όλες οι Μητροπόλεις της Κρήτης και όλης της υπόλοιπης
 Ελλάδος, αλλά ούτε σε έναν Νομικό Σύμβουλό τους δεν δόθηκε εντολή για παρέμβαση
 έναντι της Απόφασης των Εισαγγελικών Αρχών. Οι καθηγητές Θεολόγοι των Χανίων
 για το θέμα των γκράφιτι της “Πανθρησκείας” είναι στην κυριολεξία ανύπαρκτοι.
 Η συνεισφορά στην επίλυση του προβλήματος από τις Ενώσεις/Συνδέσμους των Θεολόγων 
στην Κρήτη αλλά και σε Πανελλήνιο επίπεδο είναι όχι απλά μηδενική αλλά αρνητική 
αφού λειτουργούν αποθαρρυντικά.
Κανείς από όλους τους ανωτέρω δεν έχει εκφράσει ποτέ επίσημη άποψη, ως να μην 
τους αφορά η ύπαρξη των γκράφιτι της “Πανθρησκείας” σε Δημόσια-Δημοτικά κτήρια
 και Σχολεία. Ως αναπόφευκτη συνέπεια, σε όσες πόλεις της Ελλάδος ισχύουν
 αντίστοιχες ευνοϊκές συνθήκες για τους προσηλυτιστές της “Πανθρησκείας”,
 η “Νόμιμη” πλέον εφαρμογή και σ’ αυτές των μεθόδων τους είναι αναπόφευκτη.
Καλούνται όλοι οι έχοντες ακόμη Ελληνορθόδοξο φρόνημα, πολίτες και φορείς, 
να αντιδράσουν με νόμιμα μέσα έναντι της ανεξέλεγκτης πλέον διάδοσης
 της “Πανθρησκείας” στην Ελληνική νεολαία.

Γράφει ο Νικόλαος Σ. Στεργιάδης

http://salpismazois.blogspot.com/2020/01/blog-post_75.html?m=1
Νικόλαος Σ. Στεργιάδης