Σελίδες

Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2020

ΠΟΙΟΙ παραδέχονται πως οι βιασμοί και η κακομεταχείριση παιδιών έχει αυξηθεί; ΚΑΙ ΠΟΙΟ "ΜΑΘΗΜΑ" ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙ' ΑΥΤΟ;;


ΣΧΟΛΙΟ: ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ: "Το 50% των Σουηδών είναι χωρισμένοι και ζουν με τον καινούργιο τους σύντροφο και τα παιδιά του, τα οποία εκείνοι ούτε μεγάλωσαν κι ούτε βλέπουν πατρικά. [ΚΑΙ ΟΤΙ] Οι κρατικές στατιστικές παραδέχονται πως οι βιασμοί και η κακομεταχείριση παιδιών έχει αυξηθεί. «Έτσι αναγκαστήκαμε να κάνουμε πιο αυστηρούς τους νόμους για τον βιασμό» εξηγεί ο Ιωακείμ Ισραέλ.";
 Η «ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ» ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΝ ΕΤΗ 2020;

Η «ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ» ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΝ ΕΤΗ 2020;

«Εἶναι ἡ ὥρα μηδέν γιά τούς γονεῖς καί κηδεμόνες νά προστατεύσουν την  ψυχοσωματική ὑγεία τῶν παιδιῶν τους ἀπό αὐτήτήν ἄμεση ἐπίθεση στή διαμόρφωση τῶν χαρακτήρων τους καί στίς ρίζες τῆς κοινωνίας μας καί τοῦ Ἔθνους μας» (Ο ΠειραιῶςΣεραφείμ) [1].

Σήμερα 5 Φεβρουαρίου 2020 σε δελτίο ειδήσεων στην τηλεόραση ακούσαμε με τον πιο θετικό τρόπο πως η σεξουαλική αγωγή πρόκειται να γίνει σχολικό μάθημα (και όχι «Πρόγραμμα» ή «Θεματική εβδομάδα»), κάτι που σημαίνει πως θα έχει υποχρεωτικό χαρακτήρα!  Δηλαδή ο γονέας δεν θα μπορεί να ζητήσει την απαλλαγή του παιδιού του απ’ αυτό το μάθημα, όπως δεν γίνεται να ζητήσει απαλλαγή από το μάθημα για παράδειγμα της Φυσικής. Για να εννοήσουμε έτι περισσότερο τι σημαίνει «υποχρεωτική» σεξουαλική αγωγή στα σχολεία ας θυμίσουμε ό,τι συνέβη πέρσι στη Γερμανία. Γονέας που διαμαρτυρήθηκε λόγω παραπόνων της κόρης του (που ένιωσε άσχημα λόγω του ότι μάθαιναν σε μικρά παιδιά πως να «περνούν» προφυλακτικό σε ομοίωμα πέους) βρέθηκε στη φυλακή.  Αν και του ζητήθηκε  να πληρώσει ένα μικρό πρόστιμο αυτός προτίμησε να μπει φυλακή. Η μητέρα την γλύτωσε κατά το κοινώς λεγόμενο λόγω του ότι ήταν έγκυος!
Ας ακούσουμε και ολίγα σχετικά λόγια της κ. Νίκης Κεραμέως που είπε στις 03.02.2020 στους δημοσιογράφους. «Με αφορμή δημοσιεύματα για τις προθέσεις του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων αναφορικά με τη σεξουαλική αγωγή στα σχολεία, η Υπουργός, Νίκη Κεραμέως, έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Η εισαγωγή της σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία έχει ήδη δρομολογηθεί από το Υπουργείο, και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) επεξεργάζεται ήδη σχετικές προτάσεις. Με αφορμή την παρουσίαση των προτεραιοτήτων μας, έχουμε προαναγγείλει ότι η σεξουαλική αγωγή θα περιλαμβάνεται στις νέες θεματικές που θα ενταχθούν στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα και θα αποσκοπούν πρωτίστως στην καλλιέργεια των ήπιων δεξιοτήτων των μαθητών, στην ενίσχυση της ενταξιακής και συμπεριληπτικής εκπαιδευτικής πολιτικής εν γένει και στη διαμόρφωση πιο σφαιρικών προσωπικοτήτων των μαθητών.»» [2].
Για να μην μακρύνει ο λόγος μας που ως στόχο έχει την ενημέρωση των ορθοδόξων Χριστιανών μαθητών, δασκάλων και γονέων καταθέτουμε λίγα ακόμη στοιχεία που σχετίζονται με την από ετών εφαρμογή της «σεξουαλικής αγωγής» σε σχολεία του εξωτερικού και τα αρνητικά αποτελέσματά της. Ιδού:
«Με μάθημα στα σχολεία;
Η μέθοδος αυτή (ενν. ότι «τα λέμε όλα» … ότι «όσο περισσότερα λέγονται στα παιδιά για το σεξ και μόνο γι’ αυτό, τόσο το καλύτερο») αποτελεί τη μεγάλη καινοτομία τού 20ού αιώνα, όπως ήδη είπαμε. Μια μέθοδος που, ωστόσο, εφαρμόζεται περιορισμένα. Μόλις σε 11 χώρες. Στη μέθοδο τούτη, είχαν στηριχθεί πολλές ελπίδες, όπως:
– Η ενημέρωση των νέων για τη φύση και τον προορισμό του ενστίκτου.
– Η προφύλαξή τους από πρόωρες κι επιβλαβείς εμπειρίες.
– Η καλλιέργεια του αλληλοσεβασμού μεταξύ των δύο φύλων.
– Η πρόληψη της παιδικής εγκληματικότητας.
– Η προστασία των νέων απ’ τον κίνδυνο των διαστροφών και των ηθικών πτώσεων.
– Η δημιουργία υπεύθυνων και ωρίμων πολιτών.
– Και γενικά η ανόρθωση της νέας γενιάς.
Όμως η καινοτομία αυτή, γρήγορα απογοήτευσε τους θιασώτες της. 50 και πλέον χρόνια εφαρμογής της, είναι νομίζουμε αρκετά για να δούμε πως εφαρμόστηκε και τι συγκεκριμένα αποτελέσματα είχε.
Λοιπόν, στις χώρες όπου διδάσκεται το μάθημα, η νεολαία ούτε ευτυχέστερη έγινε, ούτε περισσότερο αυτοσεβασμό απέκτησε. Πουθενά αλλού δεν υπάρχουν τόσοι μανιακοί του σεξ, τέτοια ηθική αποχαλίνωση, τόσες αυτοκτονίες από ψυχικό κενό, τόση μεγάλη αύξηση στα αφροδίσια, τους ανεπιθύμητους τοκετούς, εκτρώσεις κ.λπ., όσο στις χώρες που εφαρμόζεται με επιμονή…
Μάλιστα η μάστιγα της μαθητικής πορνείας, πήρε διαστάσεις εκεί που έγινε απομυθοποίηση του σεξ. Γι’ αυτό κι έχουν συνειδητοποιήσει, πως χρειάζεται αναθεώρηση πολλών ιδεών κι επανεξέταση του προγράμματος.
Πρωτοπόρος στο χάος της σεξουαλικής ασυδοσίας που δημιουργήθηκε, είναι η Σουηδία. Και παράλληλα πρώτη στις αυτοκτονίες, τα προβλήματα, τ’ αφροδίσια νοσήματα. Σύμφωνα με την Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας, έρχεται πρώτη και μάλιστα συνεχώς απ’ το 1967, στα κρούσματα βλεννόρροιας.
Οι βιασμοί είναι σύνηθες πια φαινόμενο και ο αριθμός τους συνεχώς αυξάνει από χρόνο σε χρόνο, ενώ οι διώξεις για επιδειξιομανία και άλλες διαστροφές είναι περισσότερες. Η πορνεία και ειδικά οι γυναίκες που εξασκούν τον αγοραίο έρωτα, 20πλασιάστηκαν την προηγούμενη δεκαετία (Βλέπε Φ. Δ. Κούβελα «Η ηθική κρίση στις σκανδιναβικές κοινωνίες»).
Ο Σουηδός Καθηγητής της Κοινωνιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Ουψάλα Ιωακείμ Ισραέλ, υπέρμαχος του θεσμού, σε τηλεοπτική του εμφάνιση προβληματισμένος απ’ το μέγεθος της διαφθοράς, συμβούλεψε τις γυναίκες να έχουν πάντα μαζί τους προφυλακτικά. «Είναι πολύ πιο χρήσιμα από ένα κραγιόν για τα χείλη», είπε. Σε άρθρο του έγραψε: «Στις χώρες που εισήγαγαν το σεξ στα σχολεία, όπως απέδειξαν οι στατιστικές, αυξήθηκε καταπληκτικά ο αριθμός των 12χρονων και 14χρονων που έμειναν έγκυες». Σε συνέντευξή του δε τόνισε πως στη χώρα του ειδικά «η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση πήρε κακό δρόμο».
Το 50% των Σουηδών είναι χωρισμένοι και ζουν με τον καινούργιο τους σύντροφο και τα παιδιά του, τα οποία εκείνοι ούτε μεγάλωσαν κι ούτε βλέπουν πατρικά. Οι κρατικές στατιστικές παραδέχονται πως οι βιασμοί και η κακομεταχείριση παιδιών έχει αυξηθεί. «Έτσι αναγκαστήκαμε να κάνουμε πιο αυστηρούς τους νόμους για τον βιασμό» εξηγεί ο Ιωακείμ Ισραέλ.
Στις Η.Π.Α. η κατάσταση δεν είναι καλύτερη. Το μάθημα συνέβαλε αποφασιστικά στη σεξουαλική αποχαλίνωση των νέων, στην οργάνωση μικρών συμμοριών με σεξουαλικούς δεσμούς, την αύξηση των εγκύων μαθητριών, των αφροδισίων νοσημάτων και της παιδικής εγκληματικότητας.
Σύμφωνα με τη Διεθνή Οργάνωση Υγείας, οι Η.Π.Α. κατέχουν τη δεύτερη θέση, μετά τη Σουηδία, στα κρούσματα βλενόρροιας.
Στη Δυτ. Γερμανία οι «παρενέργειες» του μαθήματος έφθασαν, με την πρωτοβουλία γονέων, ως το Ανώτατο Δικαστήριο της Καρλσρούης και έχει δημιουργηθεί η πεποίθηση, ότι όπως διδάσκεται σήμερα η σεξουαλική αγωγή, δεν εκπληρείται η αποστολή της.
Στην Αγγλία πέραν απ’ τα πιο πάνω, υπάρχει και πλήθος από εξατομικευμένα περιστατικά. Αναφέρουμε μερικά. Ένας καθηγητής, προφανώς επιδειξίας, γυμνώθηκε κατά τη διάρκεια του μαθήματος μπροστά σε μικτή τάξη κολλεγίου! Το ίδιο συνέβη και με μια δασκάλα στα παιδιά της τάξης της, ηλικίας 12 ετών! Ολόκληρη η κοινή γνώμη συγκλονίστηκε απ’ το φρικιαστικό έγκλημα ενός μαθητή, μόλις 12 χρονών. Μετά απ’ το μάθημα, σκότωσε ένα 4χρονο κοριτσάκι που αντιστεκόταν στην επιθυμία του «να δει πως είναι ο έρωτας»!
Μετά απ’ αυτά τα περιστατικά, σύλλογος γονέων απευθυνόμενος στους αρμόδιους φορείς, αναγκάστηκε να γράψει: «Σταματείστε τα σεξουαλικά μαθήματα στα σχολεία, θα κάνετε τα παιδιά μας ανώμαλα ή σεξουαλικούς εγκληματίες».»[3].
Ιδού αγαπητοί οι «προθέσεις» του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων αναφορικά με τη σεξουαλική αγωγή στα σχολεία…
(Συνεχίζεται)
Δημήτριος Β. Εμμανουήλ, ΠΕ11