Σελίδες

Δευτέρα 4 Μαΐου 2020

Δημήτριος Β. Εμμανουήλ: ΤΟ ΧΩΡΑΦΙ ΚΑΙ Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ / ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ – ΟΠΑΔΩΝ ΤΟΥ



ΤΟ ΧΩΡΑΦΙ ΚΑΙ Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ

ΘΕΜΑ: ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ – ΟΠΑΔΩΝ ΤΟΥ

«Αλλά ρύσαι ημάς από του πονηρού»


Αγαπητοί αδελφοί,
Χριστός Αληθώς Ανέστη.

Είναι γνωστή η διήγηση του Ευαγγελίου όπου ένας άνθρωπος βρήκε εξερευνώντας τα λόγια του πλησίον του ανεκτίμητο θησαυρό και αμέσως πήγε και πούλησε όλο το βιός του για να αγοράσει εκείνο το χωράφι ώστε πλέον να είναι κτήμα του, δηλαδή τόπος κατοικίας μόνιμος, μέρος πάνω στο οποίο θα μπορέσει να υψώσει οικοδομή ασάλευτη και άσειστη, οικοδομή που θα αντέξει στους ανέμους και στους θυελλώδης πειρασμούς του Πονηρού αλλά και των οργάνων - οπαδών αυτού.

Μία ακόμη εικόνα που σαν σκέπη με κεραμίδια θα πρέπει να σκεπάσει το  άρθρο μας, αποτελεί ο λόγος του Μεγάλου Βασιλείου ο σχετικός με τις οικοδομές που ορθώνει ο Διάβολος, ο πλανών την οικουμένη όλη, παντού. Λέγει ο Άγιος ότι για να καταρρίψουμε μία τέτοια οικοδομή θα πρέπει να τη χτυπήσουμε στο θεμέλιό της.


Γιατί γράφουμε τα λόγια αυτά, ποιο το χωράφι, ποιος ο θησαυρός, και που αποσκοπούμε; Ιδού!

Τα λόγια που ξεκινούμε να γράψουμε έχουν σχέση με το χωράφι της ελληνικής Παιδείας εν έτει 2020 και με το νέο οικοδόμημα της σεξουαλικής αγωγής που οι σύγχρονοι παιδαγωγοί ανορθώνουν χάρη της υγείας, ψυχικής και σωματικής, των νέων μας, των νέων που αναζητούν την «ταυτότητα» του σώματός τους. Οι ειδικοί σεξοεπιστήμονες λένε πως έτσι θα θεραπεύσουν "πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν" εν τω λαώ.

Ποιο το χωράφι; Ιδού. Το άρθρο της κ. Παναγιώτα Χατζηγιαννάκη, Ιατρός Πνευμονολόγος, με τίτλο:  «Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση και Παιδεία» [1].

Εξερευνώντας προ καιρού τα λόγια  της κ. Παναγιώτας ανακαλύψαμε το εν λόγω άρθρο και ότι οι αναφορές της ήταν θείες και πολύτιμες, ένας ανεκτίμητος θησαυρός, ένα όπλο εναντίον των σύγχρονων μηχανών του πονηρού, εναντίον της νέας αγωγής που ακούει στο όνομα «σεξουαλική»  ή αλλιώς «Ολοκληρωμένη Σεξουαλική εκπαίδευση».

Αξίζει εδώ να περιγράψουμε με λίγες λέξεις τα όρια του καλού χωραφιού που ακούει στο όνομα «γενετήσιος αγωγή» και την υπέρβαση αυτών των ορίων ή των συνόρων που επιχειρείται με το υποχρεωτικό – εντός ολίγου - μάθημα της «σεξουαλικής αγωγής».

Εξετάζοντας τις «Βασικές αρχές»  στις οποίες βασίζονται τα προγράμματα της Ολοκληρωμένης Σεξουαλικής εκπαίδευσης διαπιστώνουμε ότι τα σεξουαλικά δικαιώματα των παιδιών (όπως εκείνοι τα εννοούν) είναι πάνω από τα δικαιώματα των γονέων! Για να κατανοήσουμε του λόγου το αληθές θυμίζω α) τον υποχρεωτικό χαρακτήρα των θεματικών εβδομάδων (έμφυλες ταυτότητες), και β) τον υποχρεωτικό χαρακτήρα του θεσμού τόσο για τους εκπαιδευτικούς όσο και για τα παιδιά. Οι διευθυντές ως γνωστό αρνούνταν να παραλάβουν τις υπεύθυνες δηλώσεις των γονέων που αρνούνταν με επίσημο τρόπο τη συμμετοχή των παιδιών στον εβδομαδιαίο θεσμό. Άρνηση πονηρή στην «λείαν καλώς άρνηση»…

Ο δημιουργικός Λόγος του Θεού, ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός, ο μέγας Νομοθέτης, χρειάστηκε επτά ημέρες για να στήσει τα όρια μέσα στα οποία επιτρέπεται να κινείται η φύσις όλη,  πάσα σάρκα έως και αυτής της θάλασσας, και οι αγνώμονες επιστήμονες της σάρκας και της ηδονής επεδίωξαν μέσα σε επτά ημέρες να γκρεμίσουν ό,τι Εκείνος νομοθέτησε, για να ανοίξουν πόρτα εξόδου από την ηθική στην ανηθικότητα,  από τον θησαυρό του φόβου του Θεού στο χωράφι της Αφοβίας, από τη θέωση ολόκληρου του ανθρώπου, στην αυτοθέωση και αποθέωση της σάρκας και της ηδονής. «Τα παιδιά – μάς είπαν - είναι φυσικά σεξουαλικά από τη γέννησή τους, η έκφραση της σεξουαλικότητας είναι βασικό ανθρώπινο δικαίωμα, οι περιορισμοί στη σεξουαλική έκφραση ή δραστηριότητα, παραβιάζουν τα βασικά ανθρώπινα σεξουαλικά τους δικαιώματα». Μας είπαν πως: «Το δικαίωμα στη σεξουαλική ευχαρίστηση, ακόμη και στις νεότερες ηλικίες, είναι ένα πρωταρχικό ανθρώπινο δικαίωμα που υπερισχύει έναντι δικαιωμάτων άλλων ατόμων», ότι: «Τα παιδιά έχουν το δικαιώματα του απορρήτου και της εμπιστευτικότητας, που υπερτερεί του δικαιώματος των γονέων τους να τα καθοδηγούν ως προς την ανθρώπινη σεξουαλικότητα», ότι: «Τα παιδιά έχουν δικαίωμα στην άμβλωση και τις σεξουαλικές σχέσεις χωρίς τη γνώση και τη συγκατάθεση των γονέων τους»… Και τέλος,  ότι: «Οι περισσότεροι κοινωνικοί κανόνες που αφορούν στη σεξουαλικότητα και την ταυτότητα φύλου, ειδικά εκείνοι που βασίζονται σε θρησκευτικές πεποιθήσεις, είναι καταπιεστικοί και ανθυγιεινοί και πρέπει να αλλάξουν», και ότι: «Τα παιδιά, βάσει των διεθνώς αναγνωρισμένων δικαιωμάτων υγείας και εκπαίδευσης, έχουν δικαίωμα σε όλες τις σεξουαλικές πληροφορίες, χωρίς λογοκρισία και χωρίς τη συγκατάθεση των γονέων» [1]! Ω, τι αχαριστία! Το Αρχέτυπο Αγνός και Άγιος και οι «Εικόνα Του» (ενν. ο Άνθρωπος) παν-κόλαστος και παν-πόνηρος…

Και ποιος ο «θησαυρός»; Στο άρθρο της η κ. Παναγιώτα Χατζηγιαννάκη συμπεριλαμβάνει ένα όνομα ενός νέου οικουμενικού «σωτήρα», του Kinsey.

Πριν αναφερθούμε περιληπτικά στον «σωτήρα» αυτόν και στην «εικόνα» (αποτελέσματα) της σεξουαλικής του έρευνας  – που έχει ευθεία αναφορά στην νομιμοποίηση της παιδεραστίας - αποτυπώνουμε μία πρότασή του την οποία ο νους μας αποθησαύρισε από την πρώτη ανάγνωση του άρθρου. Μία πρόταση που συντάραξε το θυμικόν της ψυχής μας. Ιδού η (δαιμονική) πρόταση: «Ο Kinsey ισχυρίστηκε επίσης ότι αυτή η «έρευνα» κατέδειξε ότι τα παιδιά έλαβαν σεξουαλική ευχαρίστηση από τη σεξουαλική τους κακοποίηση, ακόμα κι αν έκλαιγαν, κραύγαζαν ή χτυπιόνταν από αντίδραση»!

Όπως σημειώνει η κ. Παναγιώτα  Χατζηγιαννάκη,

  «Ο Αlfred Kinsey, (https://en.wikipedia.org/wiki/Alfred_Kinsey) ένας Αμερικανός βιολόγος, υπήρξε ο πατέρας της επανάστασης των σεξουαλικών δικαιωμάτων. Τα Ολοκληρωμένα ή Ολιστικά Προγράμματα Σεξουαλικής Εκπαίδευσης (CSE),  ξεκίνησαν από τη δόλια έρευνα του Δρ. Alfred Kinsey, ο οποίος το 1947 ίδρυσε το Ινστιτούτο Kinsey για το Βιολογικό φύλο, τη Ταυτότητα Φύλου και την  Αναπαραγωγή στο Πανεπιστήμιο της Ιντιάνα, προκειμένου να διεξάγει έρευνα για την ανθρώπινη σεξουαλικότητα.

Ο Αlfred Kinsey  με την έρευνά του [2], θέλησε να αποδείξει ότι τα παιδιά είναι σεξουαλικά από τη γέννησή τους και ότι ασύδοτες σεξουαλικές συμπεριφορές όλων των ειδών είναι κυρίαρχες μεταξύ ατόμων όλων των ηλικιών και ως εκ τούτου οφείλουν να θεωρούνται φυσιολογικές και υγιείς. Πίστευε ότι η έρευνά του θα αλλάξει τους καθιερωμένους κανόνες και τα σεξουαλικά πρότυπα για το φύλο μέσα στη κοινωνία. Και  πραγματικά έκανε μεγάλη ζημιά. Οι φιλοσοφίες του Kinsey για την ανθρώπινη σεξουαλικότητα, όπως προέκυψαν από την «σεξουαλική έρευνά του», έβαλαν τις βάσεις και εγκαθίδρυσαν τις «επιστημονικές» αισχρότητες στις οποίες βασίστηκαν ακολούθως τα ολοκληρωμένα προγράμματα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, που διδάσκουν στα παιδιά όλων των ηλικιών ότι έχουν δικαίωμα στη σεξουαλική γνώση και τη σεξουαλική ευχαρίστηση»…
Γιατί γράφουμε τα λόγια αυτά και που αποσκοπούμε.
Αγαπητοί αδελφοί,
Είναι τραγικό και άκρως δαιμονικό να ερευνάς κατόπιν εντολή γονέων (ως υπεύθυνος για την αντιμετώπιση φαινομένων σχολικής βίας) υποθέσεις που έχουν σχέση με «σεξουαλική βία» και ειδικά με πιέσεις που δέχονται ορισμένοι μαθητές Γυμνασίου (12 - 15 ετών) από συμμαθητές τους  ώστε να ενδώσουν σε ολοκληρωμένη πράξη ομοφυλοφιλικής φύσεως και από όσα στοχευμένα διατυπώνεις να μένουν τυπωμένα στις καρδιές μικρών και μεγάλων. Άκουσον - άκουσον! Ότι την ώρα του βιασμού υπάρχει «σεξουαλική ευχαρίστηση», ότι την ώρα του βιασμού ενός ανυπεράσπιστου παιδιού προκύπτει κάποιο είδος «σεξουαλικής γνώσης», ότι την ώρα που βιάζει κάποιος ως δυνατός ένα αδύναμο παιδί, εκείνη την ώρα το παιδί - θύμα νιώθει «ευχαρίστηση» και ότι ο θύτης νιώθει (σεξουαλική γνώση ) ότι το θύμα του λαμβάνει «σεξουαλική ευχαρίστηση» (άσχετα αν κακοποιείται, κλαίει,  κραυγάζει ή χτυπιέται από αντίδραση)! Δαιμόνιο μέγα!
ΙΔΟΥ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ – ΟΠΑΔΩΝ ΤΟΥ. Ιδού οι οικοδομές που ορθώνει ο Διάβολος («ο πλανών την οικουμένη όλη» Αποκ. 12,9).
 Ο Θεός να μας ελεήσει αδελφοί μου, καλή μετάνοια, αμήν!
«Πάτερ ημών ο εν τοις ουρανοίς… ρύσαι ημάς από του πονηρού»
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!
ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ!

Δημήτριος Β. Εμμανουήλ
Πτολεμαΐδα 4 Μαΐου 2020,
Πρώτη ημέρα λήξης των περιοριστικών μέτρων λόγω κορωνοϊού