Σελίδες

Παρασκευή 16 Μαΐου 2025

Ο ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΘΡΗΣΚΕΙΑΚΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ (ΣΕ ΔΡΑΣΗ): Κήρυγμα Ιεράς Μητροπόλεως Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας για την Κυριακή της Σαμαρείτιδος (18 Μαΐου 2025).

ΣΧΟΛΙΟ: Έχοντας κατά νου ότι τα κηρύγματα της Μητροπόλεως δεν γράφονται αποκλειστικά από τον οικείο Επίσκοπο κ.κ. Ειρηναίο αλλά και από "Συνεργάτες" του... Λοιπόν, αυτό που θέλουμε να τονίσουμε είναι ότι ΑΥΤΟΣ που έχει συντάξει τις παρακάτω σειρές είναι πολύ μα πολύ μεγάλος αιρετικός, άριστος ακόλουθος των μεγάλων νεοφανέντων αιρετικών, όπως π.χ. του κεκοιμημένου Ιωάννη Ζηζιούλα, του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως κ.κ. Βαρθολομαίου, του Γρηγορίου Επισκόπου Περιστερίου, του Αλεξανδρουπόλεως Ανθίμου, του νεοσεξχριστιανού Χ. Σταμούλη αλλά και του νεορθοδόξου Θεοελόγου Ραφαήλ Καραβασειλιάδη (των δύο θαυμαστών του Καζαντζάκη), κτλ... 

(Συνεχίζετε) 

Δημήτριος Εμμανουήλ

Υ.Γ.

Εννοείται και του νυν νεοχριστιανού Φλωρίνης!

Ιδού ολίγες λέξεις και φράσεις "κλειδιά":

1. Ο ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΕΙΠΕ: ὑποδειγματικό διάλογο ποιμαντικῆς

2. Ο ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΕΙΠΕ: Ἡ ἀρχή γίνεται ἀπό αὐτά.., τά βιωτικά.

[ΣΧΟΛΙΟ: ΤΙ ΚΙ ΑΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΠΕ: Μη μεριμνάτε για τη ζωή σας, τι θα φάτε και τι θα πιείτε ούτε για το σώμα σας, τι θα ντυθείτε....]

3. Ο ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΕΙΠΕ: Ὁ Χριστός «κατεβαίνει» στό ἐπίπεδό της

[ΣΧΟΛΙΟ: Αδελφοί θα σας φανεί ίσως παράξενο αλλά ας λάβουμε υπόψη αυτό που λέγει ο άγιος του Θεού, ο π. Σεραφείμ Ρόουζ. 

Ίσως μας βοηθήσει περισσότερο απ' ότι φαντάζεσθε.... 

Λέγει λοιπόν ότι κάποιος γκουρού, που τον καιρό εκείνο είχε μαγέψει κυριολεκτικά τους σοφούς πανεπιστημιακούς της Αμερικής, έλεγε πως υπάρχουν (στις θρησκείες) κάποια επίπεδα. Τα επίπεδα αυτά ονόμαζε: "Επίπεδα αληθείας". Έλεγε λοιπόν αυτός ο γκουρού ότι ο Χριστιανισμός είναι ένα κατώτερο επίπεδο αληθείας και πάλι ότι η δική του θρησκεία-θεωρεία, ότι ήταν η "ανώτερη βαθμίδα".....................!

4. Ο ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΕΙΠΕ:  γνωστή ἡ ἔχθρα μεταξύ Ἰουδαίων καί Σαμαρειτῶν, κάτι τό ὁποῖο δέν ἀποδεχόταν ὁ Χριστός.  

 [ΣΧΟΛΙΟ: ΤΙ ΚΙ ΑΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΠΕ:  "Μη νομίσητε ότι ήλθον να βάλω ειρήνην επί την γήν· δεν ήλθον να βάλω ειρήνην, αλλά μάχαιραν. 35 Διότι ήλθον να διαχωρίσω άνθρωπον κατά του πατρός αυτού Μη νομίσητε ότι ήλθον να βάλω ειρήνην επί την γήν· δεν ήλθον να βάλω ειρήνην, αλλά μάχαιραν. 35 Διότι ήλθον να διαχωρίσω άνθρωπον κατά του πατρός αυτού..." 

5. Ο ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΕΙΠΕ: Α) Ἡ γυναῖκα μπορεῖ, ὅπως ἔχει ἑρμηνευθεῖ, νά ἐκπροσωπεῖ τόν ἀλλόφυλο, ἀλλοεθνῆ καί ταυτόχρονα ἀλλόθρησκο, δηλαδή εἰδωλολατρικό κόσμο.  Β) Τύπος ἡ συγκεκριμένη γυναῖκα καί τοῦ ἁμαρτωλοῦ κόσμου. 

 [ΣΧΟΛΙΟ: Κοίτα πως τα ταιριάζουν...! Τρελά ερωτευμένοι, είναι οι άνθρωποι αυτοί με τον ΑΛΛΟΝ, δηλ. με τον Αντίχριστο! Τρέχει μέλι το στόμα τους όταν μιλούν για τον Άλλο..., τον Αλλόπιστο, τον Αλλόθρησκο, τον Αλλοεθνή, τον Αλλόφυλο........! Αλλά΄ όπως και οι Φαρισαίοι... μισούν θανάσιμα τον Χριστό, εννοείται τους Ορθοδόξους Χριστιανούς, εννοείται όσους για λόγους πίστεως τους πάνε "Κόντρα".... Γι' αυτούς έχουν ΑΛΛΟΝ τρόπο... να τους θέτουν σε αργία και να τους κόβουν το μισθό, να τους βγάζουν από τη θέση τους και να τους αντικαθιστούν με κάποιον ΑΛΛΟ (ενν. όμοιό τους).

6. Ο ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΕΙΠΕ: ὁ Χριστός ὅμως ἦρθε γιά νά  ἑνώσει τούς δύο κόσμους

[ΣΧΟΛΙΟ: ΤΙ ΚΙ ΑΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΠΕ: «Ἐφανέρωσά σου τὸ ὄνομα τοῖς ἀνθρώποις οὓς δέδωκάς μοι ἐκ τοῦ κόσμου. σοὶ ἦσαν καὶ ἐμοὶ αὐτοὺς δέδωκας, καὶ τὸν λόγον σου τετηρήκασι(:φανέρωσα το όνομά Σου και έκανα γνωστές τις άπειρες τελειότητές Σου στους ανθρώπους που απέσπασες από τους κόλπους του κόσμου και τους έδωσες σε Εμένα. Η πρόθεσή τους ήταν αγαθή και γι’ αυτό ήταν δικοί Σου. Εσύ τους έδωσες σε Εμένα, και αυτοί τήρησαν τον λόγο Σου, τον οποίο τους αποκάλυψα)».]

7. Ο ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΕΙΠΕ: Εἶχε ἀπορίες σχετικά μέ τήν πίστη, βρῆκε τόν κατάλληλο ἄνθρωπο καί τόν ἀξιοποίησε γιά νά ὠφεληθεῖ. 

[ΣΧΟΛΙΟ: Για τους Οικουμενιστές που ως σκοπό τους έχουν την ένωση αρχικά των "εκκλησιών" αλλά και των θρησκειών (Πανθρησκεία)... ο Χριστός δεν είναι ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ, δηλ. τέλειος Θεός, ΑΛΛΑ απλά "Ο κατάλληλος άνθρωπος" = "Χριστός"!!!

8. Ο ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΕΙΠΕ: ἀληθινοί προσκυνητές θά λατρεύουν τόν Πατέρα πνευματικά καί ἀληθινά,

[ΣΧΟΛΙΟ: Δηλαδή ό,τι λέγει ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος και ό,τι έλεγε ο Ιωάννης Ζηζιούλας (=σε δημοσιευμένο βίντεο!), ότι δηλαδή τον Χριστό δεν μπορούμε να τον βάλουμε ούτε πάνω από τον Πατέρα, ούτε και ίσα με τον Πατέρα!!! Άρα; Άρα και σύμφωνα με τους πλανεμένους Οικουμενιστάς: ΟΙ ἀληθινοί προσκυνητές θά λατρεύουν [ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ] τόν Πατέρα!!! Εξάλλου τόπε ο Βαρθολομαίος: ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΛΑΤΡΕΥΟΥΝ ΕΝΑ "ΘΕΟ ΠΑΤΈΡΑ"........! Δηλ. ό,τι ακριβώς λέγει το του Μωάμεθ "Ευαγγέλιον", δηλ. ότι ο Πατέρας ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΟ....! [Κρίμα σ' αυτούς τους Επισκόπους που τον μνημονεύουν ως Ορθοτομούντα...! Ποια κόλαση θα τους χωρέσει... παρά αυτή που είναι ετοιμασμένη για τον Διάβολο και τοις Αγγέλοις αυτού...]

9. Ο ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΕΙΠΕ: Οἱ Σαμαρεῖτες ὄχι ἁπλῶς πίστεψαν στόν Χριστό ἀλλά τόν παρακάλεσαν νά μείνει μαζί τους.

[ΣΧΟΛΙΟ: Αδελφοί, αυτό που εδώ πρέπει να πούμε είναι ότι οι νέα γενιά Επισκόπων τύπου Περιστερίου και Φλωρίνης, Θεσσαλονίκης και Κατερίνης... σκοπεύουν να γράψουν το ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ από την ΑΡΧΗ!!! Αυτό εξάλλου είπε ξεκάθαρα ο Αλεξανδρουπόλεως, ότι δηλ. το Ευαγγέλιο το έγραψε -τον καιρό εκείνο- ο Λαός! Λοιπόν αυτό που θέλει ο "καλός" μας Επίσκοπος είναι να γράψει ένα ΝΕΟ ή καλύτερα ΤΡΙΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ/ΔΙΑΘΗΚΗ με τη δική ΣΑΣ βοήθεια. Λοιπόν, θα τον ακολουθήσετε;

10. Ο ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΕΙΠΕ: Ἀμήν!

[ΣΧΟΛΙΟ: Αδελφέ μου, αν πεις και συ το "ΑΜΗΝ" της Εγκυκλίου, ΤΟΤΕ θα έχεις για μερίδα σου, την μερίδα που πρόκειται να λάβουν όλοι οι ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ. Αμήν! Γιατί; Διότι με το ΑΜΗΝ δηλώνει ότι συμφωνείς πλήρως με όσα διάβασες.

                                                                   ...............................



Κήρυγμα Ιεράς Μητροπόλεως Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας για την Κυριακή της Σαμαρείτιδος (18 Μαΐου 2025)




Τό μεγαλεῖο τοῦ Θεοῦ μᾶς ἀποκαλύπτεται μέσα ἀπό τό σημερινό Εὐαγγελικό ἀνάγνωσμα τῆς Κυριακῆς τῆς Σαμαρείτιδος. Ὁ Χριστός μεταβαίνει στό πηγάδι τοῦ Ἰακώβ, στήν πόλη Συχάρ. Οἱ μαθητές του πηγαίνουν στήν πόλη γιά ν᾿ ἀγοράσουν τρόφιμα. Τότε ἔρχεται μία γυναῖκα, Σαμαρείτιδα στήν καταγωγή, γιά νά πάρει νερό ἀπό τό πηγάδι. Ἀμέσως ὁ Χριστός ξεκινάει μαζί της ἕναν ὑποδειγματικό διάλογο ποιμαντικῆς. 

Ἡ ἀρχή γίνεται ἀπό αὐτά τά ὁποῖα βιώνει ἡ Σαμαρείτιδα, τά βιωτικά. 

Ὁ Χριστός «κατεβαίνει» στό ἐπίπεδό της καί τῆς ζητάει νά Τοῦ δώσει νά πιεῖ νερό. Αὐτή ἀπορεῖ πῶς ἕνας Ἰουδαῖος ζητάει νερό ἀπό μία Σαμαρείτιδα γυναῖκα. Ἦταν γνωστή ἡ ἔχθρα μεταξύ Ἰουδαίων καί Σαμαρειτῶν, κάτι τό ὁποῖο δέν ἀποδεχόταν ὁ Χριστός.  

Ἡ γυναῖκα μπορεῖ, ὅπως ἔχει ἑρμηνευθεῖ, νά ἐκπροσωπεῖ τόν ἀλλόφυλο, ἀλλοεθνῆ καί ταυτόχρονα ἀλλόθρησκο, δηλαδή εἰδωλολατρικό κόσμο, 

ὁ Χριστός ὅμως ἦρθε γιά νά  ἑνώσει τούς δύο κόσμους καθώς καί τήν ἴδια μαζί Του, μέ ἀπώτερο σκοπό τήν σωτηρία ὅλων, ἐφόσον τό ἐπιθυμοῦν καί αὐτοί. Γι᾿ αὐτό καί τῆς ἀπαντάει πώς ἄν γνώριζε τήν δωρεά τοῦ Θεοῦ καί ποιός εἶναι αὐτός πού τῆς ζητάει νερό θά Τοῦ ζητοῦσε ἡ ἴδια νερό καί Αὐτός θά τῆς ἔδινε τό ζωντανό νερό.


Σ᾿ αὐτό τό σημεῖο ἀρχίζει ὁ Χριστός καί τῆς μιλάει θεολογικά, κάτι τό ὁποῖο ἀκόμη ἡ ἴδια δέν τό ἀντιλαβάνεται, ὅπως φαίνεται ἀπό τήν ἔκφραση τοῦ προβληματισμοῦ της ἀπέναντι στόν Χριστό σχετικά μέ τό πῶς θά γινόταν αὐτό, καθώς καί τό πηγάδι εἶναι βαθύ καί δέν ἔχει Αὐτός κάποιο δοχεῖο γιά νά βγάλει τό νερό. Στό τελείωμα τοῦ προβληματισμοῦ καί κατανοώντας τό ἀδιέξοδο τῆς ὀρθολογιστικῆς – γήινης σκέψης της ἀρχίζει τήν μετάβασή της στόν πνευματικό κόσμο. Ἔτσι ρωτάει τόν Χριστό μήπως Αὐτός εἶναι μεγαλύτερος ἀπό τόν πατριάρχη Ἰακώβ, ὁ ὁποῖος ἔκανε τό συγκεκριμένο πηγάδι καί ἔπινε μόνο ἀπό αὐτό, ὅπως ἔκαναν τά παιδιά του. Τῆς ἀπαντάει ὁ Χριστός ὅτι ὅποιος πιεῖ ἀπό αὐτό τό νερό θά ξαναδιψάσει, ὅποιος ὅμως πιεῖ ἀπό τό νερό πού θά τοῦ δώσει ὁ Ἴδιος δέν θά διψάσει αἰωνίως καί θά γίνει γι᾿ αὐτόν πηγή νεροῦ πού θ᾿ ἀναβλύζει στήν αἰώνια ζωή. Τότε ζητάει ἡ Σαμαρείτιδα αὐτό τό ξεχωριστό νερό ὥστε νά μήν ξαναδιψάσει καί χρειάζεται νά πηγαίνει συνέχεια στό πηγάδι. Προσπαθεῖ νά μεταβεῖ στόν πνευματικό τομέα ἀλλά ἀκόμη ἕλκεται πρός τά γήινα.

Ξαφνικά ὁ Χριστός σταματάει τόν θεολογικό του λόγο καί τῆς ζητάει νά φέρει καί τόν ἄνδρα της. Αὐτή, ὡς εἰλικρινής πού ἦταν, ἀπαντάει ὅτι δέν ἔχει ἄνδρα, καί ὁ Χριστός ἀνταπαντᾶ ὅτι σωστά μίλησε, καθώς «πέντε ἄντρες εἶχες καί αὐτόν τόν ὁποῖον ἔχεις αὐτήν τήν περίοδο δέν εἶναι ἄνδρας σου.» Τύπος ἡ συγκεκριμένη γυναῖκα καί τοῦ ἁμαρτωλοῦ κόσμου. Μέ χριστιανικό τρόπο γεμάτο ἀγάπη, ὁ Χριστός τήν ἐλέγχει καί αὐτή δέν ἐνοχλεῖται. Συνεχίζει στά πνευματικά, καθώς συνειδητοποιεῖ ὅτι εἶναι προφήτης. Κατόπιν ζητάει τήν γνώμη του γιά τό ἄν ὁ Θεός πρέπει νά λατρεύεται στό ὄρος Γαριζείν, ὅπως κάνουν οἱ Σαμαρεῖτες, ἤ στά Ἱεροσόλυμα, σύμφωνα μέ τούς Ἰουδαίους.  Εἶχε ἀπορίες σχετικά μέ τήν πίστη, βρῆκε τόν κατάλληλο ἄνθρωπο καί τόν ἀξιοποίησε γιά νά ὠφεληθεῖ. Ὁ Χριστός τῆς ἀπαντᾶ ὅτι θά ἔρθει ὥρα ὅπου οὔτε τό ἕνα θά ἰσχύει οὔτε τό ἄλλο, καί ὅτι οἱ ἀληθινοί προσκυνητές θά λατρεύουν τόν Πατέρα πνευματικά καί ἀληθινά, ἀφοῦ καί ὁ Πατέρας τέτοιους ζητάει. Ὁ Θεός εἶναι πνεῦμα καί αὐτοί πού Τόν λατρεύουν πρέπει νά Τόν λατρεύουν πνευματικά καί ἀληθινά. Τότε, ἔκπληκτη ἡ Σαμαρείτιδα ἀπό τίς ἀπαντήσεις τοῦ Χριστοῦ, ἀναφέρει ὅτι γνωρίζει γιά τόν Μεσσία, τόν Χριστό, καί ὅτι ὅταν ἔρθει θά διδάξει τά πάντα. Σ’ αὐτό τό σημεῖο ὁ Χριστός τῆς ἀποκαλύπτεται καί τῆς λέει ὅτι Αὐτός εἶναι ὁ Μεσσίας. Ἐκείνη τήν στιγμή φθάνουν οἱ μαθητές Του καί ἀποροῦν πῶς μιλοῦσε μέ γυναῖκα, γεγονός τό ὁποῖο ἀπαγορευόταν ἀπό τίς τότε παραδόσεις. Κανένας ὅμως δέν τόλμησε νά ἐκφράσει τήν ἀπορία του. Ἡ γυναῖκα ἄφησε τήν στάμνα της καί ἔτρεξε στήν πόλη, προτρέποντας τούς ἀνθρώπους νά πᾶνε μαζί της γιά νά δοῦν Αὐτόν ὁ ὁποῖος τῆς εἶπε ὅλα ὅσα εἶχε κάνει στήν ζωή της, καί ἀναρωτιόταν μήπως, τελικά, Αὐτός ἦταν ὁ Χριστός. Πολλοί ἦταν αὐτοί πού τήν ἀκολούθησαν.

Ἐν τῷ μεταξύ οἱ μαθητές παρακαλοῦσαν τόν Χριστό νά φάει. Αὐτός τούς ἀπάντησε ὅτι ἔχει φαγητό τό ὁποῖο δέν γνωρίζουν. Ἀναρωτιόντουσαν οἱ μαθητές ἄν κάποιος τοῦ πῆγε φαγητό. Τούς ἐξήγησε ὁ Χριστός ὅτι τό φαγητό Του εἶναι νά κάνει τό θέλημα Αὐτοῦ πού Τόν ἔχει στείλει καί νά τελειώσει τό ἔργο Του. Ἀναφέρθηκε στόν θερισμό, σ᾿ αὐτούς, δηλαδή, οἱ ὁποῖοι ἦταν ἕτοιμοι νά δεχθοῦν τόν λόγο Του, ὅπως συνέβη μέ τούς Σαμαρεῖτες. Ἄλλος αὐτός πού σπέρνει καί ἄλλος αὐτός πού θερίζει. Οἱ Σαμαρεῖτες ὄχι ἁπλῶς πίστεψαν στόν Χριστό ἀλλά τόν παρακάλεσαν νά μείνει μαζί τους. Αὐτός παρέμεινε δύο ἀκόμη ἡμέρες καί πολλοί περισσότεροι πίστεψαν σ᾿ Αὐτόν.

Πίστεψε καί ἡ Σαμαρείτιδα γυναῖκα ἡ ὁποία δέν εἶναι ἄλλη ἀπό τήν μετέπειτα Ἁγία Φωτεινή τήν Σαμαρείτιδα. Οἱ συνάνθρωποί της τῆς ἔλεγαν ὅτι πίστεψαν πώς Αὐτός εἶναι ἀληθινά ὁ Σωτῆρας τοῦ κόσμου, ὄχι ἀπό τά δικά της λόγια ἀλλά ἀπό αὐτά πού ἄκουσαν ἀπό τόν Ἴδιο τόν Χριστό. Τό ὄτι πίστεψαν ἔγινε ἀφορμή ὥστε ἡ Ἐκκλησία μας νά τήν ὀνομάσει Ἰσαπόστολο, γιατί ἔκανε ἔργο ἴσο μέ αὐτό τῶν ἀποστόλων.

Ταῖς αὐτῆς πρεσβείαις ὁ Θεός ἐλέησον ἡμᾶς. Ἀμήν!


ΠΗΓΗ: https://www.eordaia.org/index.php/54-2020-martios/59768-18-2028