Σελίδες

Δευτέρα 8 Αυγούστου 2016

ΤΑ ‘’ΑΚΥΡΑ’’ ΚΑΙ ΤΑ ‘’ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΑ’’ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ! 9 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ

ΕΝΑΣ  ΑΠΟ  ΤΟΥΣ  ΠΟΛΛΟΥΣ  ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ  ΠΟΥ  ΜΙΛΑ  ΓΙΑ  ΤΑ  ‘’ΑΚΥΡΑ’’  ΚΑΙ  ΤΑ ‘’ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΑ’’  ΤΗΣ  ΣΥΝΟΔΟΥ  ΤΗΣ  ΚΡΗΤΗΣ!
<< Και εις αρχιερεὺς να μη υπογράψῃ [σε μια Σύνοδο], το έγγραφον είναι ανυπόστατον>> (Μητροπολίτης Μπάτσκας κ. Ειρηναίος)!!!


Αδελφοί εν Χριστώ
1.ΑΠΟ ΘΕΟΥ ΑΡΧΕΣΘΑΙ!  «Ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ἕως ἂν παρέλθῃ ὁ οὐρανὸς καὶ ἡ γῆ, ἰῶτα ἓν ἢ μία κεραία οὐ μὴ παρέλθῃ ἀπὸ τοῦ νόμου ἕως ἂν πάντα γένηται» (Ματθ. 5,18).
Ο Ευαγγελιστής Ματθαίος μας θυμίζει το λόγο του Ιησού Χριστού: «Μη νομίσετε ότι ήρθα να καταλύσω το νόμο ή τους προφήτες. Δεν ήρθα να καταλύσω, αλλά να συμπληρώσω.  18 Γιατί αλήθεια σας λέω: ωσότου παρέλθει ο ουρανός και η γη, ένα γιώτα ή μια κεραία δε θα παρέλθει από το νόμο, ωσότου όλα γίνουν.  19 Όποιος λοιπόν παραβεί μία από τις εντολές αυτές που είναι πάρα πολύ μικρές και διδάξει έτσι τους ανθρώπους, πάρα πολύ μικρός θα κληθεί στη βασιλεία των ουρανών. Όποιος όμως τις εφαρμόσει και τις διδάξει, αυτός μεγάλος θα κληθεί στη βασιλεία των ουρανών.  20 Γιατί σας λέω ότι αν δεν περισσέψει η δικαιοσύνη σας περισσότερο εκείνης των γραμματέων και των Φαρισαίων, δε θα εισέλθετε στη βασιλεία των ουρανών» [  http://users.sch.gr/aiasgr/Kainh_Diathikh/Kata_Mathaion  ].

Εξ αρχής καταθέτουμε στην αγάπη σας  ότι’ <<< και δύο θεούμενα πρόσωπα (ακόμη και εξόν της Συνόδου) αν δεν υπογράψουν…. Τότε το φαινόμενο της Συνόδου αυτής είναι’  ‘’ανυπόστατον’’!!! >>> ΚΑΙ ΕΞΗΓΟΥΜΑΣΤΕ.


Αποτέλεσμα εικόνας για ιουστινος ποποβιτς
2. ΑΠΟ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ‘’ΑΡΧΕΣΘΑΙ’’! Ο  Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μπάτσκας κ. Ειρηναίος (Μπούλουβιτς), ως γνωστό υπάρχει πνευματικό τέκνο του αγίου Ιουστίνου Πόποβιτς. Με επιστολή του εξηγεί τους  λόγους που δεν υπέγραψε το κείμενο «Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας με τον λοιπό χριστιανικό κόσμο».  Στην επιστολή του σημειώνει: << Προτού όμως προχωρήσω εις την οφειλομένην απάντησιν, επισημαίνω εν παρόδῳ, ότι δεν υπήρξα ο μόνος μη υπογράψας εκ των είκοσι πέντε παρόντων εν Συνόδω Σέρβων αρχιερέων, καθὼς άφηναν να εννοηθή δημοσιεύματα “καλοθελητών” τινών, αλλ’ ότι οι περισσότεροι εξ αυτών δεν υπέγραψαν. Εκτός τούτου, και πολλοὶ άλλοι επίσκοποι [από άλλες Αυτοκέφαλες Εκκλησίες] δεν υπέγραψαν το κείμενον. Τούτο, κατὰ συνέπειαν, είναι άκυρον, εφ’ όσον, συνωδὰ τη απὸ του 1961 ισχυούσῃ αρχή της ομοφωνίας, και εις αρχιερεὺς να μη υπογράψῃ (ενώ απαιτείται η υπογραφή του!), το έγγραφον είναι ανυπόστατον>> [   http://www.romfea.gr/patriarxeia-ts/patriarxeio-serbias/9264-mpatskas-eirinaios ].      

Για πολλοστή φορά αναφερόμαστε στη συνέντευξη του Σεβασμιωτάτου μητροπολίτου Φλωρίνης κ. Θεοκλήτου - Πριν τη Μεγάλη Σύνοδο -  όπου στον τηλεοπτικό σταθμό FLASHE της Δ. Μακεδονίας (15/4/2016) μεταξύ άλλων είπε: << Έπρεπε ο καθένας να έχει ψήφο. Αυτοί δεν δίνουν ψήφο. Είναι μια ψήφος του αρχηγού>>!!! [ http://thriskeftika.blogspot.gr/2016/04/blog-post_27.html ].

Ο  Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μπάτσκας κ. Ειρηναίος, στην ίδια επιστολή, γράφει: << Εις εκ των λόγων, δια τους οποίους δεν υπέγραψα το κείμενον περὶ σχέσεων της Ορθοδόξου Εκκλησίας “προς τον λοιπὸν χριστιανικὸν κόσμον”, ουχὶ όμως ο σπουδαιότερος, είναι το γεγονός, ότι οι επίσκοποι, μέλη της Συνόδου, είχον το δικαίωμα του λόγου, αλλ’ εστερούντο του δικαιώματος του ψηφίζειν. Εις την Σύνοδον, αντὶ της ανέκαθεν κρατούσης αποστολικής και πατροπαράδοτου αρχής, “εις ανήρ-μία ψήφος”, ίσχυεν η αρχὴ “μία αυτοκέφαλος Εκκλησία-μία ψήφος”, ο έστι μεθερμηνευόμενον, ότι ψηφίζουν μόνον οι Προκαθήμενοι των Εκκλησιών. Τα επακόλουθα της καινοφανούς ταύτης αρχής είναι τα εξής: 1. η Σύνοδος δεν εμφανίζεται ως θεσμὸς του Ενὸς και ενιαίου Σώματος της Εκκλησίας(!), αλλ’ ως κοινοβουλευτικόν, τρόπον τινά, όργανον ανεξαρτήτων και καθ’ εαυτὰς ωλοκληρωμένων Εκκλησιών 2. ο σύλλογος των Προκαθημένων ενεργεί εμπράκτως ως συλλογικός τις πάπας, είτε θέλομεν να αναγνώρισωμεν τούτο τιμίως είτε εθελοτυφλούμεν σχετικώς, καὶ 3. η Σύνοδος υποβιβάζεται, εκουσίως ή ακουσίως, εις σύναξιν Προκαθημένων, εχόντων απλώς διευρυμένας συνοδείας, ως προσφυώς ελέχθη>> [ http://www.immorfou.org.cy ].
                       
                            Ας θέσουμε και πάλι ως αφετηρία το λόγω του Σεβασμιωτάτου μας, μητροπολίτου Φλωρίνης κ. Θεοκλήτου, που είπε:  << Έστειλα ένα μεγάλο Υπόμνημα στην Ιερά Σύνοδο με τις απόψεις μου: Γράφω εκεί ότι θεωρώ κόκκινες γραμμές: 1ον  Να κρατηθεί ατόφια η Ορθοδοξία και να μην θιγεί….. 3ον  Να αναγνωριστούν δύο Μεγάλες Σύνοδοι που καταδίκασαν τον Παπισμό: η 8η και η 9η, που ο λαός τις ονόμασε Οικουμενικές. Είθισθαι, όταν γίνεται μια Μεγάλη Σύνοδος, να αναγνωρίζει τις αποφάσεις και προηγουμένων Μεγάλων Συνόδων >>.


ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΟΥΣΤΙΝΟΥ  ΕΚΠΛΗΡΩΘΗΚΕ!  

Ο Αρχ. Παύλος Δημητρακοπούλος διευθυντής του Γραφείου Αιρέσεων και Παραθρησκειών της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς, - Πριν τη Μεγάλη Σύνοδο -  στο κεφάλαιο με τίτλο: « Κρίσεις και απόψεις αγίων ανδρών της εποχής μας σχετικὰ με τὴν  Αγία καὶ Μεγάλη Σύνοδο», γράφει: << Ο μέγας και ομολογητὴς Άγιος της εποχής μας Ιουστίνος ο Πόποβιτς, παρακολουθώντας εκ του σύνεγγυς την όλη πορεία των αλλεπαλλήλων Πανορθοδόξων Διασκέψεων και διαβουλεύσεων για την προετοιμασία της Αγίας καὶ Μεγάλης Συνόδου, διέκρινε με τον θείο φωτισμό, που είχε πλούσια μέσα του, την ολέθρια οικουμενιστικὴ γραμμή, πάνω στην οποία βάδιζε η εν λόγω προετοιμασία, και τα σαθρὰ οικουμενιστικά θεμέλια, πάνω στα οποία στηρίχθηκε η όλη προσπάθεια, και προείδε, ότι η μέλλουσα να συγκληθεί, αν ποτέ συγκληθεί(!), Αγία και Μεγάλη Σύνοδος, δεν θα είναι άλλο τίποτε παρά μιὰ οικουμενιστική-αιρετικὴ Ψευδοσύνοδος. Γι’ αυτὸ καὶ συναισθανόμενος την ευθύνη του, υπέβαλε, το 1971, προς την Ιερὰ Σύνοδο της Ιεραρχίας της Σερβικής Ορθοδόξου Εκκλησίας «Υπόμνημα» με τίτλο: «Περὶ την μελετωμένην “Μεγάλην Σύνοδον” της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Υπόμνημα προς την Σύνοδον της Ιεραρχίας της Σερβικής Ορθοδόξου Εκκλησίας».
Πρόκειται- συνεχίζει ο Αρχ. Παύλος Δημητρακοπούλος -  για ένα ιστορικής σημασίας κείμενο λαμπράς Ορθοδόξου ομολογίας, στο οποίο ο θεοφόρος Πατὴρ επισημαίνει μεταξὺ άλλων και τα εξής: «…Εις την Εκκλησίαν, δια την οποίαν ο Θεάνθρωπος είναι το παν και τα πάντα, ουδὲν επιτρέπεται να ρυθμίζεται “κατὰ άνθρωπον”, “κατὰ την παράδοσιν των ανθρώπων, κατὰ τα στοιχεία του κόσμου και ου κατὰ Χριστόν”... Εὰν και τα σύγχρονα προβλήματα της Ορθοδόξου Εκκλησίας δεν λύωνται με τον Θεάνθρωπον και κατὰ τον θεανθρώπινον, αποστολικόν, αγιοπατερικὸν τρόπον, είναι αδύνατον να λυθούν ορθοδόξως και  θεαρέστως… Προσωπικώς δεν βλέπω, ότι κατὰ τας σημερινὰς περιστάσεις υπάρχει πράγματι αναπόφευκτος ανάγκη δια την σύγκλησιν της Οικουμενικής Συνόδου. Εὰν όμως υπάρχη, η παρούσα στιγμὴ είναι η πλέον ακατάλληλος εις την ιστορίαν της Εκκλησίας μας… Πάσα  νέα Οικουμενική Σύνοδος δεν θα είναι ούτε Αγία, ούτε Οικουμενική, ούτε Ογδόη, εὰν πρωτίστως δεν δεχθή τας προγενεστέρας οικουμενικὰς και ασαλεύτους αποφάσεις των»>> [ http://www.impantokratoros.gr/98F4AA94.el.aspx  ]. ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ! ΩΣ ΓΝΩΣΤΟ ΣΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΝ ΟΥΤΕ ΤΗΝ 8Η , ΟΥΤΕ ΤΗΝ 9Η , ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΕΣ! ΟΜΩΣ ΑΣ ΔΟΥΜΕ……..


ΜΙΑ  ΑΛΛΗ ΘΕΩ-ΡΗΣΗ! (έστω και με ένα μικρό διάλειμμα!)



 ΤΕΙΧΗ (Κ.Π.Καβάφης)

<< Χωρίς περίσκεψιν, χωρίς λύπην, χωρίς αιδώ
μεγάλα κ’ υψηλά τριγύρω μου έκτισαν τείχη.
Και κάθομαι και απελπίζομαι τώρα εδώ.
Άλλο δεν σκέπτομαι: τον νουν μου τρώγει αυτή η τύχη·
διότι πράγματα πολλά έξω να κάμω είχον.
A! όταν έκτιζαν τα τείχη πώς να μην προσέξω.
Aλλά δεν άκουσα ποτέ κρότον κτιστών ή ήχον.
Aνεπαισθήτως μ’ έκλεισαν από τον κόσμον έξω>> (Από τα Ποιήματα 1897-1933, Ίκαρος 1984). [ http://www.kavafis.gr/poems/content.asp?  ]


Αποτέλεσμα εικόνας για ιουστινος ποποβιτς

Αγαπητοί μου αδελφοί και φίλοι των αγίων μας,
Έχοντας υπόψη ότι’  << Και εις [δηλ. και ένας] αρχιερεὺς να μη υπογράψη, το έγγραφον είναι ανυπόστατον>> (Μητροπολίτης Μπάτσκας κ. Ειρηναίος), αλλά και ότι  <<ουδὲν επιτρέπεται να ρυθμίζεται “κατὰ άνθρωπον”, “κατὰ την παράδοσιν των ανθρώπων, κατὰ τα στοιχεία του κόσμου και ου κατὰ Χριστόν”>> (Άγιος Ιουστίνος)…..

Αλήθεια τώρα! Ποια είναι η πρώτη ‘’σκέψη’’, που αυτόματα ίσως θα πρέπει να ανεβαίνει στην επιφάνεια εργασίας, δηλαδή στο νου μας; Και εννοώ στο νου όλων εμάς των λαϊκών’ που είμαστε αναπόσπαστα ενωμένοι’ με τους αγίους κληρικούς μας, με τους αγίους Πατέρες της  Θριαμβεύουσας Εκκλησίας μας, αλλά και με τους φίλους του Θεού’ τους Αγγέλους!
                
                      1.Η πρώτη λοιπόν ‘’ιδέα’’ ας είναι αυτή! Ότι: «Ο φύλαξ της Ορθοδοξίας, το σώμα της 'Εκκλησίας τουτέστιν ο λαός αυτός εστί» [ Από την Εγκύκλιο των Πατριαρχών της Ορθόδοξης Ανατολής (1848) ]. Με την βοήθεια της «Ορθόδοξης Ομάδας Δογματικής Έρευνας» σας θυμίζουμε και πάλι ότι: << Οι Χριστιανοί έχουμε διαφόρων ειδών Συνόδους. Έχουμε τις Αποστολικές, τις Οικουμενικές, τις Τοπικές και τις Πανορθόδοξες. Όλες αυτές έχουν την ίδια εγκυρότητα(!), αρκεί να τις αναγνωρίσει το Σώμα της Εκκλησίας ως έγκυρες >> [ http://oodegr.co/oode/dogma/synodoi/synodoi1.htm  ].

Φίλοι μου, μπορεί να λέμε ότι «Η Εκκλησία του Χριστού εκφράζεται Συνοδικά. Από την αρχή ως σήμερα»…. αλλά αυτό, το «Συνοδικά», ενώ αρχίζει με την - εν Αγίω Πνεύματι- έναρξη μιας Συνόδου, δεν τελειώνει, ούτε με τα ψηφίσματα της, αλλά ούτε και με την φαινομενική αποδοχή της (Συνόδου!)  από αυτούς’ που στην γλώσσα του Ευαγγελίου ονομάζονται «Κόσμος»! Οι πιστοί και μόνο αυτοί - που ενσυνείδητα υπηρετούν το Ευαγγέλιο της αλήθειας – είναι που τελικά προσδίδουν σε μία «Συνοδική Πράξη», την εγκυρότητα!
                
                  2. Στο σημείο αυτό άξιο λόγου είναι και το δεύτερο « χαρακτηριστικό» που θα πρέπει να έχει μία σύνοδος για να είναι << Έγκυρη>>. Πάλι με την βοήθεια της «Ορθόδοξης Ομάδας Δογματικής Έρευνας», θυμίζουμε ότι’ τις  <<Αποφάσεις>> θα πρέπει να τις διατυπώσει ένας άνθρωπος <<Θεούμενος >>! [«(Οι) Αποφάσεις της διατυπώθηκαν από Θεούμενο !]. Αλήθεια, από όλους τους ''αγίους'' συνοδικούς της Κρήτης διακρίνεται κάποιον ή καλύτερα διακρίνεται, αν ανάμεσά τους υπήρχε ένας Αυγουστίνος Καντιώτης....και αν υπήρχε θα μπορούσαν να τον τοποθετήσουν «Κάτω από το μόδι» ώστε να μην λάμψει και να μην αστράψει… ή αλλιώς θα μπορούσαν να τον τοποθετήσουν «κάτω από το πόδι»... και από την μανιώδη, εξουσιαστική μανιακή μανία κάποιου μανιακού αγαπολόγου, έστω και πατριάρχου;

                 3.Αλήθεια τώρα! Ποια είναι η τελευταία μας σκέψη; Φυσικά’ «Η θέση και ο ρόλος των λαϊκών εν τη Εκκλησία», τι άλλο!
Σ’ αυτό το κρίσιμο θέμα, σ’ αυτές τις κρίσιμες στιγμές, εμείς οι λαϊκοί θα πρέπει μέσα σε λίγο χρόνο να πετύχουμε πολλά, αλλά κατ’ ουσία ένα! Να μείνουμε «Σώμα Χριστού», να ‘’αποχτείσουμε’’ «Νου Χριστού» και έτσι και μία ορθή συνείδηση’  για την αγία και Μεγάλη αποστολή μας, μέσα και έξω από τα όρια της Εκκλησίας μας !

                   Αδελφοί μου, ακούσαμε από τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Μπάτσκα κ. Ειρηναίο ότι στην  Σύνοδο της Κρήτης ψήφισαν «μόνον οι Προκαθήμενοι των Εκκλησιών», και πάλι από τον ίδιο’ ότι το πρώτο επακόλουθο της καινοφανούς ταύτης αρχής,  είναι: <<(ότι) η Σύνοδος δεν εμφανίζεται ως θεσμὸς του Ενὸς και ενιαίου Σώματος της Εκκλησίας, αλλ’ ως κοινοβουλευτικόν, τρόπον τινά, όργανον ανεξαρτήτων και καθ’ εαυτὰς ωλοκληρωμένων Εκκλησιών>>.....................

Επειδή τώρα έχουμε χάσει πολύτιμο προπονητικό χρόνο, και για να μπορέσουμε στις έσχατες αυτές μέρες και στο λίγο διάστημα που μας απομένει, να πιάσουμε τα κατώτατα «όρια» των αγωνισμάτων που προβλέπονται για την είσοδό μας στο «σώμα» της Μίας Στρατιωτικής Σχολής μας, ας φροντίσουμε να μην κρίνουμε επιφανειακά!


Αποτέλεσμα εικόνας για ιουστινος ποποβιτς

«Μη κρίνετε κατ’ όψιν, αλλά την δικαίαν κρίσιν κρίνατε» (Ιωαν.7,24).

Αγαπητοί λαϊκοί, ιερείς και Αρχιερείς. Μην κρίνετε επιφανειακά αλλά να κρίνετε με σωστά κριτήρια! Αυτό που επιθυμούμε και ποθούμε είναι η κάθαρση της Εκκλησίας από παντός στοιχείου που την κατασπιλώνει (είτε λαϊκού, είτε κληρικού), και ταυτόχρονα επιθυμούμε την αναζωπύρωση του προφητικού και διδασκαλικού χαρίσματος, του πιστού λαού μας. Ο σύγχρονος ρόλος των λαϊκών μέσα στην Εκκλησία του Χριστού αλλά και μέσα στο σύγχρονο κόσμο αποτελεί μεγάλο και νευραλγικό εκκλησιαστικό πρόβλημα!  και είναι απαράδεκτο να ακούγονται μόνον ιερατικές «φωνές» (Παπικών / Ιεροκράτους)!!!

Επιτέλους... ως λαός του Θεού γίναμε «πολιτικά» Πρόβατα; Κι αν ναι!.... δεν γνωρίζετε ότι ακόμη και έτσι, <<Αν μία κυβέρνηση χάσει τη δεδηλωμένη εμπιστοσύνη (απόλυτη πλειοψηφία) της Βουλής, τότε ο ΠτΔ (ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας) παρέχει στον αρχηγό [στον Ιησού Χριστό;] που διαθέτει τη σχετική πλειοψηφία διερευνητική εντολή για να διακριβωθεί η δυνατότητα σχηματισμού Κυβέρνησης που να απολαμβάνει την εμπιστοσύνη της Βουλής [και του πιστού λαού που βούλεται;] κατά το αρθ. 37 § 2 εδ. β΄ Σ >>…….

Αλήθεια ακόμη και τώρα, οι 10 αρχηγοί των «Εκκλησιών» μας που συμμετείχαν στην «Σύνοδο», γνωρίζονται και αναγνωρίζονται από το λαό του θεού... για άνθρωποι του Θεού, άσχετα αν με την σύμφωνη γνώμη τους στέρησαν το δικαίωμα ψήφου στους λοιπούς επισκόπους;
Αλήθεια, γνωρίζονται και αναγνωρίζονται (ως άνθρωποι του Θεού) ακόμη και σήμερα… αυτοί που διέσπασαν το ιδιαίτερο(!) «Σώμα» τους (των Επισκόπων) σε  «παρόντες/ορατούς» και «απόντες αλλά παρόντες/αοράτους» (τους οποίους ουσιαστικά και απέκοψαν…)!!!
Αλήθεια, γνωρίζονται και αναγνωρίζονται (ως άνθρωποι του Θεού) όλοι αυτοί που τα τελευταία 33 χρόνια έχουν καταλύσει και αυτό ακόμη το ‘’Σύνταγμα’’ της Πίστεως μας (Το ΠΙΣΤΕΥΩ)!!!

                           Και το ποιο φοβερό, με το να αποκόψουν τους περισσότερους επισκόπους από την παρουσία τους στην Σύνοδο της Κρήτης, απέκοψαν και εμάς τους ίδιους… εφόσον ο επίσκοπος αποτελεί την ‘’περίληψη’’ του σώματος της Μητροπόλεως του [και εφόσον είναι σάρκα εκ της σαρκός μου!!!]. Αυτό δεν αποτελεί παράληψη και μέγιστη παραβίαση του εν Χριστώ σώματός μας, που το ‘’είδος’’ Του, ακόμη δεν το γνωρίζουμε επακριβώς! Με ποιο δικαίωμα μας αποκόπτουν από την άμεση-αόρατη παρουσία μας ‘’εν τη Συνόδο’’;
Και τέλος σεις φίλοι μου λαϊκοί, μήπως και σεις έχετε παρασυρθεί από αυτόν (τον πατριάρχη) εις την πλάνη; Μήπως θέλετε να γίνετε όχλος και τέκνα κατάρας, εξ αιτίας τους; Ας θυμηθούμε, πριν θυμώσει ο Θεός, πριν θυμηθεί την κακία και αποστασία του 21ου αιώνα μας…. ας θυμηθούμε λοιπόν πριν είναι αργά, τα λόγια των ‘’πολιτικών’’ εκείνης της εποχής (των Φαρισαίων) που έλεγαν: << Μήπως επίστευσεν εις αυτόν [τον αγράμματο Ιησού] κανείς από τους άρχοντας ή από τους Φαρισαίους; Κανείς δεν επίστευσε, διότι αυτοί μόνοι [οι  πανεπιστημιακοί!]  γνωρίζουν την αλήθειαν και έχουν ορθή κρίσιν. Αλλά επίστευσεν αυτός ο αγράμματος όχλος, που δεν γνωρίζει τον νόμον και δι' αυτό είναι καταραμένοι!” Λέγει τότε προς αυτούς ο Νικόδημος, που ήτο ένας από αυτούς και ο οποίος είχεν επισκεφθή νύκτα τον Χριστόν· “μήπως ο νόμος μας καταδικάζει τον άνθρωπον, εάν ο δικαστής δεν ακούση πρώτον από αυτόν την απολογίαν του και μάθη τι έχει κάμει;” Απήντησαν και του είπαν· “μήπως και συ είσαι από την Γαλιλαίαν; Ερεύνησε και μάθε, ότι προφήτης δεν έχει έως τώρα βγη από την Γαλιλαίαν”. ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΜΑΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ; ΕΑΝ ΝΑΙ! ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ!!! 

ΕΠΙΜΕΤΡΟ

Αποτέλεσμα εικόνας για Μητροπολίτης Μπάτσκας κ. Ειρηναίος (Μπούλοβιτς),

«ΒΟΥΛΗ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ»! [ «Γιατί σας λέω ότι αν δεν περισσέψει η δικαιοσύνη σας περισσότερο εκείνης των γραμματέων και των Φαρισαίων, δε θα εισέλθετε στη βασιλεία των ουρανών» (Ματθ. 5,20)]. Και πάλι, <<Ουδὲν επιτρέπεται να ρυθμίζεται “κατὰ άνθρωπον”, “κατὰ την παράδοσιν των ανθρώπων, κατὰ τα στοιχεία του κόσμου και ου κατὰ Χριστόν”>> (Άγιος Ιουστίνος).

Αδελφοί εν Χριστώ,
«Η αξία του ανθρώπου δεν έγκειται στον τόπον καταγωγής, αλλά εις την αρετήν και τα έργα του». Προσέξατε, μην για χάρη μιας ψεύτικης (εγκεφαλικής) αγάπης, που μιμείται την «εν Χριστώ αγάπη» (δηλ. την καρδιακή αγάπη), γίνετε κληρονόμοι κατάρας!!! Καλύτερα να μείνουμε στην «Αίρεση του Ιησού», και να μην μιανθούμε από τη ''αγάπη'' του αντιχρίστου των ημερών μας! Και αν κάποιος σας πει, είτε και Άγγελος’ << Μὴ καὶ ὑμεῖς πεπλάνησθε;>>…. Ας είναι η απάντησή μας , ναι!!! Ναι, η λεγομένη << Αγία και Μεγάλη Σύνοδο >>, δεν υπήρξε ποτέ’ ούτε ‘’Αγία’’, ούτε ‘’Μεγάλη’’, παρά μόνο μια  «ΒΟΥΛΗ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ», τους οποίους και αγαπούμε, και σεβόμαστε, και (μνημονεύουμε ακόμη) για να μπορούμε ακόμη να προσευχόμαστε ΚΑΙ Γι’ αυτόν! Για  «Να συναισθανθεί τα χάλια του»! Και επίσης για να μετανοήσουν και οι άλλοι, πριν πέσουν στα χέρια του Αγίου και Μεγάλου Θεού.

                          Ας ζητάμε τέλος, «συνέχεια το έλεος του Θεού, για να έρθει πάλι η θεία Χάρις» (π. Παΐσιος). Και ας μην ξεχνάμε τα λόγια του Αγίου Παϊσίου του Αγιορείτη:  <<Να ζητά συνέχεια το έλεος του Θεού, για να έρθει πάλι η θεία Χάρις. Δηλαδή χρειάζεται να ταπεινωθεί, για να συνέλθει και να σωθεί. Και βλέπεις, τα κρίματα, οι βουλές, του Θεού είναι άβυσσος. Πα πα πα…, η αγάπη Του δεν έχει όρια! Κάποιος ερχόταν συχνά εκεί στο Καλύβι και είχε όλο πλανεμένες ιδέες. Τόσα του έλεγα, τίποτε δεν άκουγε. Όλα τα έπαιρνε ανάποδα. Όταν έβγαινε από το Άγιον Όρος, έκανε κηρύγματα και έκανε πολύ κακό. Έλεγε ότι έπαιρνε εντολές από μένα και μπέρδευε τους ανθρώπους. Ακόμη και κάτι βιβλία που του είχα δώσει κάποτε ευλογία, τα παρουσίαζε και αυτά, για να πιστεύουν οι άνθρωποι ότι με συμβουλευόταν.  Μια φορά, ενώ έλεγε διάφορα, για μια στιγμή τον εγκατέλειψε τελείως η θεία Χάρις και άρχισε να βρίζει πολύ άσχημα τον Χριστό και την Παναγία, οπότε ο κόσμος προβληματίσθηκε και σκόρπισε. Ύστερα τον πήραν με την κλούβα και τον έκλεισαν στο ψυχιατρείο.
Βλέπετε μέχρι που φθάνει η αγάπη του Θεού! Να αφήνει να βλασφημείται το όνομα Του, αρκεί να βοηθηθούν, να γλυτώσουν τα πλάσματα Του!>> [ http://ptolemaidalive.blogspot.gr/2016/08/blog-post_98.html ].
ΜΕ ΤΙΜΗ ΣΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ στους ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ-ΙΣΜΟΥΣ και ΙΣΘΜΟΥΣ* [ «Οι ισθμοί* είναι από γεωγραφικής άποψης καλές θέσεις για να κατασκευαστούν κανάλια» ή αλλιώς χαρακώματα, δηλαδή κάποιο είδος ‘’Από-χώμα-τοίχισης’’!]. [Ενότητα και πάλη, και πάλι, και πάλι… Τα τείχη, η τύχη, οι τοίχοι, αν τύχει!

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ  Β. ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΙΕΡΟΨΑΛΤΗΣ
ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ ΤΡΙΤΗ 9 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2016 (+ Αποστόλου ΜΑΤΘΙΑ: (Εξελέγη Απόστολος εις την θέση του Ιούδα Ισκαριώτου, εκήρυξε εις την Αιθιοπία, ετελειώθη μαρτυρικά εις Αιθιοπία). (Πραξ. Αποστολ. Α’ 25).