Σελίδες

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ



ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
1ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΝΑΒΥΣΣΟΥ
Αρ. Πρωτ. 1/31.12.2014



ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ


Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τις αλλαγές που θα πραγματοποιηθούν στο νέο Μάθημα των Θρησκευτικών (ΜτΘ) από την φετινή χρονιά 2016-2017 [1].
Οι αλλαγές αφορούν μόνον στους ορθόδοξους μαθητές σχετικά με την διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών. Για τους αλλόθρησκους και ετερόθρησκους μαθητές δεν υπάρχει καμία απολύτως αλλαγή, δηλαδή μπορούν να παίρνουν απαλλαγή από το μάθημα όπως πάντα.
Η ουσία του προβλήματος για τους ορθόδοξους γονείς είναι η εξής: οι Ορθόδοξοι βαπτισμένοι μαθητές, αντίθετα με το Σύνταγμα και τον εκπαιδευτικό Νόμο [2], δεν θα διδάσκονται πλέον μόνο τη δική τους πίστη, αλλά θα αναγκάζονται να διδαχθούν ένα μείγμα από όλες τις θρησκείες. Θα είναι ένα μάθημα κατήχηση και προσηλυτισμός στην πολυθέΐα της πολυθρησκείας, όπως καταγγέλλει και η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων (Π.Ε.Θ) [3].
Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι το νέο μάθημα, που θέλει να εφαρμόσει βιαστικά το Υπουργείο στις «πλάτες» των παιδιών μας, είναι αντίθετο με τις θέσεις της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδας, του Αγίου Όρους, της πλειοψηφίας των Θεολόγων και Καθηγητών Θεολογίας, των υψηλού επιπέδου διεθνών και πανελλήνιων επιστημονικών συνεδρίων και των ειδικών επιστημόνων (παιδαγωγών, νομικών, ψυχολόγων, κοινωνιολόγων, πολιτειολόγων, κ.ά.).

Μητροπολίτη Κυθήρων πρός τήν Ἱερά Σύνοδο




Ἐπιστολή τοῦ Μητροπολίτη Κυθήρων
πρός τήν Ἱερά Σύνοδο
γιά τήν Σύνοδο Κρήτης καί τά Θρησκευτικά!



Πατῆστε ἐδῶ:
http://www.romfea.gr/images/kithiron1.pdf

Αναρτήθηκε από 

Φώτης Μιχαήλ, ιατρός





Η ‘’αδελφή εκκλησία’’ και ο άγιος Δαμασκηνός ο Στουδίτης

Η ‘’αδελφή εκκλησία’’ και ο άγιος Δαμασκηνός ο Στουδίτης


Ως γνωστόν, σύνοδοι συγκροτούνταν πάντοτε με αφορμή την διατάραξη της ειρήνης του πληρώματος της Εκκλησίας, λόγω της εμφάνισης και της διάδοσης κάποιας αιρέσεως.(1)

Πώς, λοιπόν, ο λαός μας ο πιστός να αναγνωρίσει την αναγκαιότητα της ‘’αγίας και μεγάλης συνόδου’’, η οποία ούτε επεσήμανε ούτε και καταδίκασε κάποια αίρεση;
Πώς οι φιλότιμοι παπάδες μας και ο απλός πιστός ελληνικός λαός να πούνε το ‘’ναι’’σε αποφάσεις μιας συνόδου, που αντί να καταδικάσει τις αιρέσεις, τις ονόμασε ‘’εκκλησίες’’ και αντί να αναθεματίσει τους αιρετικούς, τους έβαλε και κάθισαν σε θέσεις τιμητικές, όχι μονάχα μέσα στην αίθουσα των συνεδριάσεων, αλλά και μέσα στην Θεία Λειτουργία, ημέρα της Πεντηκοστής;(2)
Το πλήρωμα της Εκκλησίας δεν εφησυχάζει, όπως διακαώς θα επιθυμούσαν μερικοί. Το πλήρωμα της Εκκλησίας αγρυπνεί. Και για την επαγρύπνηση αυτή, όλως παραδόξως, φρόντισαν οι ίδιοι οι διοργανωτές του Κολυμπαρίου!(3)
Ο δογματικός ενδοτισμός και η εκκλησιολογική μειοδοσία της ‘’συνόδου’’ της Κρήτης, αντί να καταστούν εργαλείο στα χέρια των οικουμενιστών, τελικά με την Χάρι του Θεού, λειτούργησαν εντελώς αντίθετα: Αφ’ ενός μεν ξύπνησαν τις μισοναρκωμένες συνειδήσεις των Πιστών, αφ’ ετέρου δε,  αποκάλυψαν το πραγματικό φρόνημα ενός εκάστου των μελών της αρχιερατικής αυτής συνάξεως.(4) 
Οι αποφάσεις οποιασδήποτε συνόδου δεν επιβάλλονται διά της βίας, ούτε και εφαρμόζονται με αποκλειστική αρμοδιότητα των επισκόπων. ‘’Έσχατος κριτής της ορθότητας και της εγκυρότητας των αποφάσεων των Συνόδων είναι το πλήρωμα της Εκκλησίας.

Πρωτοπρ. Ἀναστάσιος Κ. Γκοτσόπουλος




Πρωτοπρ. Ἀναστάσιος Κ. Γκοτσόπουλος, Ἡ Σύνοδος τῆς Κρήτης καὶ τὸ Παγκόσμιο Συμβούλιο τῶν Ἐκκλησιῶν (ΠΣΕ)

Αποτέλεσμα εικόνας για ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
Πάτρα  28.9.2016
Ἡ Σύνοδος τῆς Κρήτης  καὶ
τὸ  Παγκόσμιο Συμβούλιο τῶν Ἐκκλησιῶν (ΠΣΕ)
Τὸ κείμενο «Σχέσεις τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας πρὸς τὸν λοιπὸ χριστιανικὸ κόσμο» τῆςΣυνόδου τῆς Κρήτης (2016) κάνει ἐκτεταμένη ἀναφορὰ στὸ ΠΣΕ (§§ 16-21) καὶ στὴ συμβολήτου στὴν Οἰκουμενικὴ Κίνηση μὲ ἔκδηλο ἐνθουσιασμό.

1. Ἰδιαιτέρως ἡ Σύνοδος τῆς Κρήτης ἐκφράζει θετικὴ ἐκτίμηση γιὰ τὴν «θεολογικὴ προσφορὰ» τῆς Ἐπιτροπῆς «Πίστις καὶ Τάξις» τοῦ ΠΣΕ καί σημειώνει: «Ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία … ἐκτιμᾶ θετικῶς τὰ ὑπ’ αὐτῆς ἐκδοθέντα θεολογικὰ κείμενα … τὰ ὁποῖα ἀποτελοῦν ἀξιόλογον βῆμα εἰς τὴν Οἰκουμενικὴν Κίνησιν διὰ τὴν προσέγγισιν τῶν Ἐκκλησιῶν» (κείμενο «Σχέσεις τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας πρὸς τὸν λοιπὸ χριστιανικὸ κόσμο» § 21). Ἀσφαλῶς δὲν εἶναι τῆς παρούσης ἀναλυτικὴ ἀναφορὰ στὰ κείμενα τῆς Ἐπιτροπῆς. Εἶναι ὅμως ἐπιτρεπτὴ μία τόσο γενικόλογη προσέγγιση ἐκ μέρους τῆς Πανορθοδόξου Συνόδου; Ἐπιτρέπεται ἡ «Ἁγία καί Μεγάλη» Σύνοδος χωρὶς εἰδικὴ καὶ λεπτομερή μελέτη νὰ «ἐκτιμᾶ θετικῶς τά θεολογικὰ κείμενα» τῆς Ἐπιτροπῆς «Πίστις καὶ Τάξις» καί τήν ἐν γένει«θεολογικὴ προσφορὰ» τοῦ ΠΣΕ, ὅταν αὐτὰ ἀκριβῶς τὰ κείμενα εἶναι γεμάτα ἀπὸ προτεσταντικὲς κακοδοξίες καὶ γι’ αὐτὰ τὰ κείμενα πολλὲς Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες ἔχουν διατυπώσει κατ’ ἐπανάληψιν σοβαρὲς ἐπιφυλάξεις, οἱ ὁποῖες ἔχουν καταγραφεῖ ἀκόμα καὶ στὰ πρακτικὰ τῆς Γ΄ Πανορθοδόξου Προσυνοδικς Διασκέψεως (1986) (Γ΄ΠΠΔ)[1]; Γιατί τέτοια προχειρότητα ἀπὸ μία Σύνοδο ποὺ διεκδικεῖ νὰ κατα-ταγεῖ στὴν ἐκκλησιαστικὴ συνείδηση ὡς «Ἁγία καὶ

Πρωτοπρεσβύτερος, Ἀναστάσιος Κ. Γκοτσόπουλος




Πρωτοπρ. Ἀναστάσιος Κ. Γκοτσόπουλος, Ὁ οἰκουμενισμὸς – τά ἀκάθαρτα Πνεύματα καὶ ἡ Σύνοδος τῆς Κρήτης

                   Αποτέλεσμα εικόνας για ΣΥΝΟΔΟΣ ΚΡΗΤΗΣ ΡΩΜΑΙΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ   
        Πάτρα  28.9.2016
Ἁπλοϊκὸς ἀλλὰ καίριος προβληματισμός:
Ὁ  οἰκουμενισμὸς  –  τά  ἀκάθαρτα  Πνεύματα    
καὶ  ἡ  Σύνοδος τῆς Κρήτης 
Μία Σύνοδος, ἀκόμα καὶ ἂν συνεκλήθη ὡς Ἁγία καὶ Μεγάλη καὶ Οἰκουμενικὴ καὶ ἀνεξάρτητα ἀπὸ τὸν ἀριθμὸ τῶν συμμετεχόντων ἐπισκόπων ἀξιολογεῖται τελεσίδικα ἀπό τήν Ἐκκλησία ὡς Σῶμα Χριστοῦ κυρίως σέ ἀναφορά μέ τίς ἀποφάσεις της. Τὸ ἴδιο δὲν μπορεῖ παρὰ νὰ ἰσχύσει καὶ γιὰ τὴν ὡς «Ἁγία καὶ Μεγάλη» καὶ Πανορθόδοξο συγκληθεῖσα Σύνοδο τῆς Κρήτης.

Ἀσφαλῶς, δέν εἴμαστε ἐμεῖς ἁρμόδιοι, οὔτε εἶναι τοῦ παρόντος ἡ ἀξιολόγηση τῆς Συνόδου.  Θέτουμε ὅμως ἕναν ἁπλοϊκὸ ἀλλὰ καίριο προβληματισμό:
Γιά πρώτη φορά σέ ἐπίσημο συνοδικό κείμενο τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ἀποτιμᾶται θετικά ἡ Οἰκουμενική Κίνηση, καὶ ἡ Σύνοδος ἐπιχαίρει καὶ ἐγκρίνει τὴ συμμετοχὴ τῶν Ὀρθοδόξων Τοπικῶν Ἐκκλησιῶν σὲ αὐτή!  Μὲ ἰδιαίτερα  θετικὰ λόγια ἡ Σύνοδος ἀναφέρεται στὸν ἐπίσημο φορέα τοῦ οἰκουμενισμοῦ, τό Παγκόσμιο Συμβούλιο τῶν Ἐκκλησιῶν (ΠΣΕ) [βλ.κείμενο «Σχέσεις τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας πρὸς τὸν λοιπὸ χριστιανικὸ κόσμο», κυρίως τίς §§16-21]!
Ὅμως:
Ὁ πέραν πάσης ἀμφισβητήσεως πνευματοφόρος καί χαριτωμένος Γέροντας   π. Ἐφραίμ Κατουνακιώτης ἔχει ἀποκαλύψει ὅτι κατόπιν θερμῆς του προσευχῆς ὁ Θεός τοῦ φανέρωσε ὅτι «ὁ οἰκουμενισμός ἔχει πνεῦμα πονηρίας καί κυριαρχεῖται ἀπό ἀκάθαρτα πνεύματα»[1]!  «”Μία δυσωδία μὲ γεύση ξυνή, ἁλμυρή, πικρή… Νά! Αὐτὸ ἦταν τὸ ἀποτέλεσμα”, ἔλεγε μὲ ἀποτροποιασμό»[2]Τονίζουμε ἰδιαίτερα ὅτι ὁ Γέροντας δὲν εἶπε ὅτι εἶναι δική του ἐκτίμηση, ἀλλὰ ὅτι αὐτὸ 

ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΟΣ ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΑΥΞΩΝΙΔΗΣ



postimage
                                                                                             ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ π. ΠΑΪΣΙΟ 


ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΓΙΑΝΝΗ ΡΙΖΟ… ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΟΣ ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΑΥΞΩΝΙΔΗΣ
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΣΕ π. ΠΑΪΣΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑΝΝΗ ΡΙΖΟ


Πανοσιολογιώτατον
Ἀρχιμ. Παΐσιον Παπαδόπουλον
Καθηγούμενον Ἱ. Μ. Ἁγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ
Φιλώτα-Ἀμυνταίου


Ἀγαπητὲ ἐν Χριστῷ ἀδελφὲ καὶ συλλειτουργέ, π. Παΐσιε,
(ἂν ἀκόμη νιώθεις ἀδελφὸς καὶ συλλειτουργὸς)
χαῖρε ἀδιαλείπτως ἐν Κυρίῳ, τῷ μόνῳ Σωτῆρι πάντων ἡμῶν!

Δυστυχῶς, ὑποχρεώνομαι νὰ γράψω, κάτι ποὺ τεχνηέντως ἀπέφευγα τόσον καιρὸ παρόλο ποὺ καὶ ἄλλοι πρὶν ἀπὸ σένα μὲ προκάλεσαν. Καὶ δὲν ἀπάντησα γιατὶ τέτοιες ἀντιπαραθέσεις ἐξελίσσονται στὸ τέλος σὲ κόντρες γοήτρου. Νιώθω πὼς δὲν τὶς θέλει ὁ Χριστός μας. Ἴσως καὶ νὰ κάμω λάθος. Σίγουρα ὅμως δὲν τὶς θέλουν οἱ χριστιανοί μας.
Γιαὐτό, πρωτίστως, ζητῶ συγγνώμη ἀπὸ τὸν Κύριο ποὺ μ΄ὅλα αὐτὰ σχίζουμε τὸ ἕνα Σῶμα Του, τὴν Ἐκκλησία μας, ἐνῶ Αὐτὸς ἐναγωνίως προσηύχετο στὸ ὄρος τῶν ἐλαιῶν «ἵνα πάντες ἓν ὧσιν». Ὑπόσχομαι πὼς θὰ προσπαθήσω νὰ μὴν Τὸν στενοχωρήσω κατεβαίνοντας στὸ ἐπίπεδο τῆς εἰρωνικοτάτης ἐπιστολῆς σου. Δευτερευόντως, ζητῶ συγγνώμη ἀπὸ τοὺς χριστιανούς μας, ποὺ κουράστηκαν ἢ σκανδαλίστηκαν, ἴσως καὶ νὰ ἀηδίασαν ἀπὸ τὴν διαρκῆ ἀντιπαράθεση, τὴν ἀμετροέπεια καὶ τὴ συνεχῆ ἐνασχόληση καὶ χρήση τοῦ ἠλεκτρονικοῦ τύπου καὶ ὄχι μόνο γιαὐτὰ τὰ θέματα.
Χωρὶς νὰ ἀρνούμαστε τὴν ὑπόσταση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ (ἕνα εἶδος ἐκκλησιολογικοῦ συγκρητισμοῦ ἀνάμεσα σὲ χριστιανικὲς ὁμολογίες, ἀλλὰ καὶ σὲ θρησκεύματα), δὲν μποροῦμε νὰ μὴν παρατηρήσουμε ὅτι στὶς περισσότερες περιπτώσεις ἀντίδρασης και «ὑπερορθοδόξου ἀντάρτικου» ἔχουμε τὸ ψυχολογικὸ φαινόμενο τῆς ἀνάγκης…. παρουσίας βαρβάρων, ὅπως διαφαίνεται στὸ γνωστὸ ποίημα τοῦ ἀλεξανδρινοῦ ποιητῆ: «Περιμένοντας τοὺς Βαρβάρους».

ΜΥΡΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΣ..ΑΛΛ’ ΟΥ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ(Α' Κορ. 4, 14).



ΟΙ ΑΠΛΟΪΚΟΙ ΛΑΪΚΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΧΑΜΕ  ΜΥΡΙΟΥΣ  ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ  ΕΝ  ΧΡΙΣΤΩ, ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΧΑΣΑΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ!


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ‘’ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ’’

ΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙ… ΜΥΡΙΩΝ
«Η φωνή ενός μοναχού, που τους σάρωσε όλους» (π. Αυγουστίνος).
Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί, σήμερα που η παγίδευση της Ορθοδοξίας και η προδοσία αυτής αποτελεί γεγονός, μετά την Σύναξη της Κρήτης, καλό είναι να έχουμε κατά νου τα περί της ψευτοσυνόδου Φερράρας-Φλωρεντία, και κυρίως το πώς ο Κύριος και Ιδρυτής της Εκκλησίας μας, Ιησούς Χριστός, «Δι’ ενός και μόνον πιστού του δούλου του Αγίου Μάρκου Αρχιεπισκόπου Εφέσου, του επιλεγομένου Ευγενικού, έσωσεν αυτήν» (Δ. ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙ… ΜΥΡΙΩΝ. ΑΘΗΝΑΙ, σελ.5).
Ο αείμνηστος Δ. Παναγόπουλος στον σύντομο πρόλογο του βιβλίου του με τίτλο’ «ΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ… ΜΥΡΙΩΝ», γράφει: «Επανεκδίδω όμως αυτά βεβαίως,ουχ ίνα πείσω τους εκ της Δύσεως πλανηθέντας, διότι τούτο εστίν αδύνατον, καθότι η διδασκαλία της Παπικής λεγομένης εκκλησίας εκ παίδων κατειργάζεται αυτούς και μορφώνει ούτως, ώστε μόνον μία υπερφυσική ενέργεια, τουτέστιν Θεϊκή, θα ηδύναντο εξαγαγείν αυτούς από των Παπικών πλανών. Αλλά δια τους ιδικούς μας τους Έλληνες Ορθοδόξους τούτο ποιώ, οι οποίοι Έλληνες όντες, φρονούσι τα των Λατίνων θρησκευτικά φρονήματα, τα εξευτελίζοντα τον Ορθόδοξον Ελληνισμόν, τον γνήσιον κρατήρα της παραδοθείσης πίστεως.Ποιώ το κατά δύναμιν, ίνα καταστήσω προσεκτικωτέρους τους απλοϊκούς Ορθοδόξους Χριστιανούς, (διότι οι άλλοι, εν γνώσει ποιούν), εις τας επιβούλους ενεργείας των Ιησουϊτικών προπαγανδών, των ενεργουμένων πανταχόθεν κατά της Ορθοδοξίας….Ακόμη δε, ίνα γνωρίσουν-οι απλοϊκοί Ορθόδοξοι Χριστιανοί- ότι και εις (ΕΝΑΣ!) εάν μείνη Ορθόδοξος, εκεί ο Χριστός, εκεί η Ορθοδοξία, και η Ορθοδοξία δεν θάπτεται ως ο Ιδρυτής Της» (ΠΡΟΛΟΓΟΣ «Τω συνετώς αναγινώσκοντι», σελ.5).
ΜΥΡΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΣ..ΑΛΛ’ ΟΥ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ(Α' Κορ. 4, 14).
Αδελφοί, είναι γνωστά τα λόγια του αποστόλου Παύλου που επισημαίνουν μια βασική έλλειψη που υπάρχει παντού αλλά και στον χώρο της Εκκλησίας μας.Απευθυνόμενος προς τους χριστιανούς της Κορίνθου, γράφει: «Ουκ εντρέπων υμάς γράφω ταύτα, αλλ' ως τέκνα μου αγαπητά νουθετώ. Εάν γαρ μυρίους παιδαγωγούς έχητε εν Χριστώ, αλλ' ου πολλούς πατέρας. εν γαρ Χριστώ Ιησού διά του ευαγγελίου εγώ υμάς εγέννησα» (Α' Κορ. 4, 14).Την έλλειψη αυτή, επί των ημερών μας, φανερώνει και ο Άγιος Παΐσιος με τον παρακάτω λόγο

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος


Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος στην εφημερίδα των καθολικών επισκόπων Ιταλίας: Όλοι να γίνουν ένα, «ut unum sint».

Αποτέλεσμα εικόνας για βαρθολομαιος

Αββενίρε: Βαρθολομαίος με αφορμή το διαθρησκειακό διάλογο

Αναλυτικές δηλώσεις του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου δημοσιεύει σήμερα η ιταλική εφημερίδα Αββενίρε, επ΄ευκαιρία της συνάντησης διαθρησκειακού διαλόγου που οργανώνεται στην Ασσίζι. Την Τρίτη, ο πάπας Φραγκίσκος και ο Οικουμενικός Πατριάρχης πρόκειται να πάρουν μέρος μαζί στη συνάντηση, η οποία έχει ως θέμα «Δίψα για ειρήνη: θρησκείες και πολιτισμοί σε διάλογο».

Ο προκαθήμενος της Ορθοδοξίας, δηλώνει σχετικά στην εφημερίδα των καθολικών επισκόπων Ιταλίας: «Πολλοί από εσάς γνωρίζουν σίγουρα ότι τα τελευταία πενήντα χρόνια έγιναν ορισμένα εξαιρετικά βήματα προόδου προς την απανασυμφιλίωση της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας με τις Ορθόδοξες Εκκλησίες. Οφείλουμε πολλά, από την αρχή, στους πάπες Παύλο τον Έκτο και Ιωάννη τον Εικοστό Τρίτο, όπως και στους προκατόχους μας, Οικουμενικούς Πατριάρχες Αθηναγόρα και Δημήτριο. Η ενόρασή τους υπενθύμισε σε όλους εμάς την άμεση αναγκαιότητα της προτροπής του Κυρίου προς τους μαθητές του, στο όρων των Ελαίων, όλοι να γίνουν ένα, το «ut unum sint».

ΟΜΙΛΙΑ Π ΣΑΒΒΑ ΛΑΥΡΕΩΤΟΥ ΣΤΗΝ ΛΑΡΙΣΑ



ΟΜΙΛΙΑ Π ΣΑΒΒΑ ΛΑΥΡΕΩΤΟΥ ΣΤΗΝ ΛΑΡΙΣΑ ΣΤΙΣ 18 9 2016

«ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΛΕΓΟΜΕΝΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΚΑΙ ΑΓΙΑΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ ΕΝ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΩ ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ




Πόσο μᾶς λείπεις π. Αὐγουστῖνε!


[Πόσο μᾶς λείπεις π. Αὐγουστῖνε!
                       Λυκοῦργος Νάνης




Πόσο μας λείπεις παππούλη μας!
Επί των ημερών σου η μητρόπολή σου ήταν προμαχώνας του αντιοικουμενισμού. Τα ιερατικά συνέδρια που γίνονταν τότε καυτηρίαζαν και στηλίτευαν τον οικουμενισμό, την εκκοσμίκευση, τη νοθεία και παραφθορά του λατρευτικού Ήθους και όχι μόνο!

Το ίδιο και το περιοδικό "Σάλπιγξ Ορθοδοξίας". Δημοσίευε μνημειώδη αντιοικουμενιστικά κείμενα του μακαριστού Μιλτιάδη Μπατιστάτου, του π.Δανιήλ Αεράκη, του Νικολάου Σωτηρόπουλου, του Στέργιου Σάκκου και άλλων  που "έσπαγαν κόκκαλα"  κατά το κοινώς λεγόμενο. Το ίδιο και το περιοδικό της εκλεκτής σου αδελφότητας του "Σταυρού"(συνιστώ τους αγαπητούς φίλους που θα αναγνώσουν το παρόν να προμηθευτούν τους μνημειώδεις τόμους του θαυμάσιου αυτού περιοδικού).Το ίδιο και ο άμβωνας!
Στη "Χριστιανική Σπίθα" του Ιουλίου-Αυγούστου 1991, αριθμός φύλλου 481 με θέμα τον επάρατο και βλάσφημο μονοφυσιτισμό αφού επεσήμαινες τον κίνδυνο που συνεπάγεται ο οικουμενισμός για το Ορθόδοξο Δόγμα ζητούσες θεοφιλώς και με ενεργοποιμένο το αίσθημα της ποιμαντικής σου ευθύνης τη διακοπή των περιττών και επιζημίων διαλόγων με τους αιρετικούς "χριστιανούς".

Επιστόλη συμπαράστασης από Μ. Βρετανία




Επιστόλη συμπαράστασης στους διωγμούς των Μοναχών από Μ. Βρετανία



Αγγλία 07/09/16
Σεβαστοί πατέρες ευλογείτε,
Σας γράφουμε από την Αγγλία που διαμένουμε τα τελευταία χρόνια για να σας εκφράσουμε την λύπη μας για τα γεγονότα που έχουν λάβει χώρα από την 26η του περασμένου μηνός Ιουνίου, όπου έλαβε τέλος η λεγομένη Αγία και Μεγάλη σύνοδος της Ορθοδόξου Εκκλησίας στο Κολυμπάρι της Κρήτης.

Το πρώτο γεγονός είναι η έλλειψη τοποθέτησης μέχρι σήμερα από την Ιερά Κοινότητα για τις αποφάσεις τις συνόδου. Το γεγονός αυτό μας προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση διότι τα κείμενα που υπογράφηκαν επικυρώνουν συνοδικά  την παναίρεση του οικουμενισμού πράγμα που είναι φοβερό στην ακοή του. Έχουν γραφεί μελέτες από έγκριτους καθηγητές όπως τους κυρίους Τσελεγγίδη και Κυριαζόπουλο που αποδεικνύουν τον ισχυρισμό μας. Πιστεύουμε ότι και εσείς θα έχετε φτάσει στα ίδια συμπεράσματα μετά από την μελέτη των κειμένων που θα έχετε κάνει. Ειλικρινά απορούμε πώς δεν έχετε πάρει ακόμα θέση σε αυτήν την προδοσία της αγίας πίστεως μας, εσείς που θεωρήστε η ακρόπολη της Ορθοδοξίας.

ΣΧΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΕ! Ἐπιστολὴ Γέροντος Σάββα Λαυριώτη


ΣΧΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΕ!








Ἐπιστολὴ Γέροντος Σάββα Λαυριώτη
πρὸς τὸν Οἰκουμενικὸν Πατριάρχην κ.κ. Βαρθολομαῖον
Παναγιώτατε,
Ὡς πιστὸ τέκνο τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, σεβόμενος τοὺς θεσμοὺς καὶ τὴν τάξη τῆς Ἐκκλησίας καὶ θέλοντας νὰ παραμείνω Ὀρθόδοξος μέχρι τὸ τέλος τῆς ζωῆς μου, σᾶς καταθέτω τὰ ἑξῆς:
Μέχρι τώρα ἀπευθυνόμασταν καθηκόντως εἰς τὴν Ἱερά Κοινότητα καὶ στὰ Μοναστήρια ὅπου ἀνήκουμε, διὰ νὰ δηλώσουμε τὴν ἀντίθεσή μας μὲ τὰ δικὰ σας οἰκουμενιστικὰ φρονήματα, τὶς δηλώσεις σας καὶ τὶς πράξεις σας.
Ἐξαντλήσαμε κάθε ἀνθρώπινη δυνατότητα μέσω γραμμάτων, ὁμιλιῶν καὶ παρεμβάσεων νὰ ἐπισημάνουμε τὸν ὀλισθηρὸ δρόμο ποὺ ἀκολουθεῖτε ἐσεῖς καὶ ἡ ἀδιαφόρως χειραγωγούμενη, ἀπὸ ἐσᾶς, μοναστηριακὴ διοίκηση τοῦ Ἁγίου Ὄρους, παρὰ καὶ τὴν προσφάτως δημοσίευση τῶν πρακτικῶν τῆς Διπλῆς Συνάξεως τοῦ Ἁγίου Ὄρους τοῦ 1979, ὅπου σύσσωμοι τότε οἱ Ἁγιορεῖτες ἀπορρίπτουν συλλήβδην τὴν ὕπαρξη χάριτος στοὺς Παπικοὺς ἀπευθυνόμενοι πρὸς τὸ Πατριαρχεῖο1. Καταδείξαμε ἐξαντλητικὰ τὸν ρόλο σας, ὡς πρωτεργάτη τῆς οἰκουμενιστικῆς ἀντίχριστης αἵρεσης. Ἀπειληθήκαμε, ἐκβιαστήκαμε καὶ ἐξοριστήκαμε, γιατὶ ἀντιστεκόμαστε στὴν πνευματικὴ χολέρα καὶ τὸν ψυχικὸ θάνατο ποὺ ἐμβάλλετε στὸ ποίμνιο τοῦ Χριστοῦ, μέσω τῆς ἀντίθεης κακοδοξίας ποὺ ἐπιμόνως ὑπηρετεῖτε.

Ωρέ, προσκυνάνε ποτέ Ορθόδοξοι Ιεράρχες τον... Πάπα!

«Ορθόδοξοι» δεσποτάδες προσκυνούν και φιλούν το χέρι του Πάπα! 

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ: πηγή: http://www.pentapostagma.gr/2016/09/%cf%89%cf%81%ce%ad-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%ce%ba%cf%85%ce%bd%ce%ac%ce%bd%ce%b5-%cf%80%ce%bf%cf%84%ce%ad-%ce%bf%cf%81%ce%b8%cf%8c%ce%b4%ce%bf%ce%be%ce%bf%ce%b9-%ce%b9%ce%b5%cf%81%ce%ac%cf%81%cf%87.html#ixzz4LTuxwBZq


Το παρακάτω βίντεο συμβουλεύουμε να το αποφύγουν όσοι έχουν ευαίσθητες Ορθόδοξες ψυχές, γιατί θα τους προκαλέσει φοβερή «πνευματική αηδία»!
Σύμφωνα με πληροφορίες από το ραδιοφωνικό σταθμό του Βατικανό «Radio Vaticana» η συνάντηση που πραγματοποιείται στην Ασίζη, σηματοδοτεί τη συμπλήρωση 30 ετών από την ημέρα που ο Πάπας Ιωάννης Παύλος θέσπισε την Ημέρα Προσευχής για την Ειρήνη.
Κατά την άφιξή του στην Ασίζη ο Ποντίφικας ασπάσθηκε πρώτον από όλους τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο και στη συνέχεια τον εκπρόσωπο των μουσουλμάνων Dr Justin Welby, τον Αρχιεπίσκοπο του Καντέρμπουρι, τον Συροορθόδοξο Πατριάρχη Αντιοχείας Εφραίμ ΙΙ, εκπρόσωπο των Ιουδαίων και των Βουδιστών.
Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί:
Δείτε τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο να συστήνει έναν έναν ορθοδόξους επισκόπους και αυτοί να σκύβουν να προσκυνούν ή να φιλούν το χέρι του Πάπα! Μπροστά στον Βαρθολομαίο φιλούν το χέρι του Πάπα (αναγνωρίζουν συνεπώς στον αιρετικό ιεροσύνη και επισκοπικό αξίωμα!).

Απεδοκιμάσθη υπό πιστών ο Σεβ. Δημητριάδος


Ο Σεβ. Δημητριάδος εις πρόσφατον συνέντευξίν του εις τον κ. Θεόδωρον Καλμούκον δια την εφημερίδα «Εθνικός Κήρυκας», συμφώνως προς το...

Ο Σεβ. Δημητριάδος εις πρόσφατον συνέντευξίν του εις τον κ. Θεόδωρον Καλμούκον δια την εφημερίδα «Εθνικός Κήρυκας», συμφώνως προς το ιστολόγιον lavaron.gr της 27ης Ιουνίου 2016 είχε δηλώσει:
«Σχολιάζοντας για τις φονταμενταλιστικές φωνές είπε ότι «απομονώνονται η τουλάχιστον πείθονται τελικά οι ιεράρχες για το πως έχουν τα πράγματα και πιστεύω ακλόνητα πως με τις εργασίες της Μεγάλης Συνόδου και με το μήνυμα που θα εκπέμψει προς όλο τον κόσμο και κυρίως προς την Ορθοδοξία και τους πιστούς της θα διασκεδαστεί κάθε αρνητική σκέψη» και συμπλήρωσε «νομίζω ότι οι Κασσάνδρες πλέον δεν υφίστανται και έχουν πάρει πολλές απαντήσεις κι είμαι βέβαιος πως μέχρι το τέλος που εκκρεμούν τυχόν σε μερικούς».

Είναι αληθές ότι η υπερβολική παρουσία του Σεβασμιωτάτου εις τα μέσα εις συνδυασμόν με τας απόψεις του προκαλούν το κοινόν αίσθημα. Εις συνέντευξίν του της 28ης Ιουνίου, εις την εκπομπήν “Κεντρική Ελλάδα Καλησπέρα» και εις τον δημοσιογράφον κ. Σωτήριον Πολύζον επεχείρησεν εμμέσως να αποποιηθή τας ευθύνας δια τα κείμενα της Συνόδου τονίζων ότι οι συμμετέχοντες απλώς επικαιροποίησαν τα κείμενα που είχαν γράψει οι παλαιότεροι, διότι επρόκειτο δια εκκρεμές ζήτημα.

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ‘’ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ’’


ΟΙ ΛΑΪΚΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΙΧΑΜΕ  ΜΥΡΙΟΥΣ  ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ… ΑΛΛ’ ΟΥ  ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ! ΘΕΜΑ: ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΚΑΘΑΙΡΕΣΗ, ΑΝΑΘΕΜΑ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ, ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΑΠΤΩΜΑ ΜΑΣ… ΟΤΙ ΠΑΨΑΜΕ ΝΑ ΑΓΑΠΟΥΜΕ!
ΤΟ ΨΕΜΑ.

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ‘’ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ’’ [ΕΤΟΣ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΗΣ ΙΔΡΥΣΗΣ 2006]

Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί, για τους Ορθοδόξους Χριστιανούς ο Χριστός  αποκαλείται και είναι «Ο ιατρός των ψυχών και των σωμάτων ημών». Αν πάλι ο Θεός είναι αγάπη, είναι γιατί ακριβώς ενεργεί «Θρησκευτικά-Θεραπευτικά»!
Ο αείμνηστος Ιωάννης Ρωμανίδης μας δίνει εξ αρχής, μια άριστη θεραπευτική συνταγή! Λέγει μόνον ό,τι λένε οι άγιοι Πατέρες: «Οι Πατέρες λένε ότι κατά την πτώσι του ανθρώπου εσκοτίσθηκε ο νους του ανθρώπου. Εσκοτίσθη ο νους του Αδάμ. Δεν ασχολούνται οι Πατέρες με τον Αδάμ ως Αδάμ, αλλά με τον νουν του Αδάμ, ο οποίος Αδάμ αρρώστησε, επειδή εσκοτίσθηκε ο νους του. Οι Πατέρες μιλάνε για ασύνετον νουν. Παντού στην Πατερική γραμματεία το θέμα της πτώσεως είναι ο σκοτασμός του νοός του ανθρώπου» (ΦΩΤΙΣΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΑΣ, Ορθ. Ιεραπ. Σύνδεσμος Αγίων Κυρίλλου και Μεθοδίου των Θεσσαλονικέων Φωτιστών των Σλάβων, σελ. 1).
Αδελφοί, γίνετε τώρα να είμαστε η Μία Αποστολική Εκκλησία και να λείπει από εμάς η Αγάπη η Αποστολική, και εννοώ ο σεβασμός σε ό,τι οι Αποστολικοί Πατέρες μας παρέδωσαν; Αλήθεια, τι νόημα έχουν τα παρακάτω λόγια του αποστόλου Παύλου που λέγει προς τους Γαλάτας; «Αλλά κι αν εμείς* ή ακόμη κι ένας άγγελος από τον ουρανό σας κηρύξει ένα ευαγγέλιο διαφορετικό* από το ευαγγέλιο που σας κηρύξαμε, αυτός να είναι ανάθεμα*!».
«Αλλά κι αν εμείς*»… Εμείς οι απόστολοι, οι επίσκοποι, οι ιερείς, οι μοναχοί, οι λαϊκοί, αλλά και ένας μόνος του, από εμάς, αν «σας κηρύξει ένα ευαγγέλιο διαφορετικό από το ευαγγέλιο που σας κηρύξαμε, αυτός* να είναι ανάθεμα!».
Ο απόστολος του Χριστού Παύλος, που δεν τον χειροτόνησε κανένας από τους γνωστούς μαθητές του Κυρίου στην θέση την Αποστολική, αλλά Αυτός ο Ίδιος ο Κύριος… ο απόστολος λοιπόν των εθνών, ο άγιος Παύλος, γνωρίζοντας πολύ καλά τα περί της διαστροφής του «Θεολογικού Νου» πολλών σύγχρονων αλλά και μελλοντικών Διδασκάλων, οι οποίοι μεταμορφώνονται σε Λυκοποιμένες, Ψευδοπροφήτες και κατασπάραζαν το ποίμνιο κάνει ένα ακόμη βήμα και ότι κι αν μας λέγει, μας βλέπει «Ως τέκνα του αγαπητά» και, μας περιτοιχίζει με τα νοήματα των επιστολών του! Και πάλι λοιπόν μας «Νου-θετεί»… με έναν ακόμη αποστολικό θεραπευτικό του λόγο!
- «Ουκ εντρέπων υμάς γράφω ταύτα, αλλ' ως τέκνα μου αγαπητά νουθετώ.Εάν γαρ μυρίους παιδαγωγούς έχητε εν Χριστώ, αλλ' ου πολλούς πατέρας. εν γαρ Χριστώ Ιησού διά του ευαγγελίου εγώ υμάς εγέννησα» (Α' Κορ. 4, 14).
Αλήθεια αδελφοί, δεν είναι ώρα να τελειώνουν τα ψέματα;

ΠΡΙΝ ΝΑ ΦΕΞΗ … ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ…



ΚΥΡΙΑΚΗ πρωὶ 25/9 καὶ λίγο πρὶν νὰ φέξη,προσπερνοῦμε τὸ Δημοτικὸ Ὠδεῖο Πτολεμαΐδοςκαὶμπροστά μας περίμενε ἡ ἀποκάλυψι Ὑπὸ τὴν ἀτελῆσκεπὴ ἑνὸς ἐκ τῶν δένδρων τοῦ παρακειμένου δημοτικοῦπάρκου πρὸ τῶν κοιμητηρίων τρεῖς ἄστεγοιπέρασαν τὴν νύχτα τους ἐκεῖ. Σκεπασμένοι μὲ μιὰ ἢδυὸψευτοκουβέρτες κοιμοῦνταν ἢ ἔδειχναν πὼς κοιμοῦνταν
Ἀσυναίσθητα ἀνεζήτησα τὸ 
θερμόμετρο ἐξωτερικῆςθερμοκρασίας στὸ αὐτοκίνητο τοῦ Λεόντιου. Ἔδειχνε+6ο CΤὸ χάραμα ποὺ κάθισακουκουλωμένος στὸνδυτικὸ ἐξώστη μας πρὸς τὸ Σινιάτσικο ἔδειχνε 4,5 ἢ +5οCἈμέσως νας συνειρμὸςἁλυσιδωτῶν σκέψεων περιέτρεξε ὅλο τὸ εἶναι μου πηγαίνοντας γιὰ τὸΚαρυοχώριὅπου θὰ γιορτάζαμε τοὺς Πέντε Νεομάρτυρες τῆς Σαμοθράκης.
Θυμήθηκα τὸν παπαΝικόλαπόσο μᾶς μάλλωσεὅτανγύρω στὸ 1960 βάλαμε τὸν ἐκ Κομοτινῆς Τοῦρκοπλανόδιομπορο χαλιῶν νὰ κοιμηθῆ κάτω στὸ φοῦρνοὅπως τὸ λέγαμε, ἢ στὸ ἀχούρι καλλίτερα. Μᾶς εἶπε τότε ὁ Τρανός. «Ἀντρουπή μας. Ἀπόψι ἔβαλάμι τοὺν Χριστό, νὰ κοιμθῆ κάτ’ στ’ ἀχούρ».
Δεύτερη σκέψι ἦταν ὁ ἀξιότιμος ἑαυτός μου. Ψὲςκοιμήθηκα μὲ δύο μάλλινες κουβέρτες