Σελίδες

Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2020

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΙΔΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΣ [3η]



ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΙΔΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΣ  [3η]

Η «ΦΑΝΕΡΗ» ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ


Πολλές ειδήσεις που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο τιτλοφορούν ένα δήθεν αισιόδοξο μήνυμα, ένα μήνυμα αλλαγής στα πράγματα της Παιδείας μας (που όπως έχουμε πει και γνωρίζετε βαίνουν προς τον γκρεμό του συγκρητισμού, του ακραίου διεθνισμού και πλέον σε αυτόν του σοδομισμού).

Στον ζυγό τον Οθωμανικό, μια φορά κι έναν καιρό τα ελληνικά σχολεία ήταν κλειστά περισσότερο από τέσσερις αιώνες.  Απαγορεύονταν η λειτουργία τους και οι δάσκαλοι του Γένους  έκαναν το λειτούργημά τους ως έπρεπε, κρυφά, και καλώς έπραξαν. Σήμερα κάτω από τον ζυγό του Ευρωπαϊκού Διαφωτισμού δυστυχώς τα ελληνικά σχολεία παραμένουν ανοιχτά με τους δασκάλους μας να διδάσκουν φανερά τα άπρεπα, τα ανήθικα, τα ανθελληνικά έως αντισυνταγματικά και ανώμαλα υπουργικά ρήματα και εντάλματα, και εννοώ ό,τι αφορά τις τρεις συνεχόμενες εφαρμογές του σοδομιτικού θεσμού της ονομαζόμενης θεματικής εβδομάδας σε όλα τα Γυμνάσια της Επικράτειας.


Αν κάποιος ρωτούσε: Γιατί αναφέρεις τη λέξη «φανερά» εφόσον το 99% των καθηγητών δεν δίδαξαν τον τρίτο και φαρμακερό άξονα των έμφυλων ταυτοτήτων, αυτόν που λέει λίγο έως πολύ πως το «κοινωνικό φύλο» (και η κατ’ επιλογή μεταμορφώσεις του σώματός μας - αλλαγή ταυτότητας φύλου) κρύβει μέσα του έναν παραδεισένιο κόσμο που δήθεν εξελίσσεται ενώ το «βιολογικό φύλο» είναι απλά ένα ακόμη στερεότυπο, ένας τύπος που δεν εξελίσσεται και που θα πρέπει να αποδομηθεί με τη συνδρομή όλων μας, και εννοούν τη συνδρομή  δασκάλων, γονέων και μαθητών, ολόκληρης δηλαδή της σχολικής κοινότητας!

Δηλαδή και πιο απλά η θεωρία του κοινωνικού φύλου διδάσκει με τον πιο στέρεο και φανερό τρόπο πως είναι ώρα ν’ αφήσουμε ελεύθερους τους μαθητές κάθε ηλικίας και μαζί γονείς και καθηγητές να απολαύσουν με ασφάλεια τους γευστικούς καρπούς του σώματος (σεξ) και επιτέλους να επιλέγουν σύντροφο ή συντρόφους χωρίς περιορισμούς φύλου. Επιπλέον να σταματήσουν οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων να βομβαρδίζουν τα παιδιά με σχήματα λόγου περί άρσεν και θήλυ, περί μοναδικής και μόνιμης ταυτότητας των ανθρωπίνων σωμάτων (κάτι που λέγει ο Θεός στην Αγία Γραφή) και να διδάξουμε σε μικρούς και μεγάλους πως στην σύγχρονη Ευρώπη τα φύλα δεν είναι δύο (2) και βιολογικά, αλλά ότι όλα εξελίσσονται, αλλάζουν και ότι πλέον αυτά είναι εξήντα εννέα (69) και άκρως σεξουαλικά.  Αυτά δίδαξε και διδάσκει το ακάθαρτο πνεύμα της «θεματικής εβδομάδας» ασχέτως αν έκρυψε και κρύβει τον πονηρό καρπό της ανάμεσα στα φύλλα του σάπιου αυτού δέντρου που ομοιάζει με τα σώματα εκείνων που προ 35ετίας αρρώσταιναν και μέσα σε δύο (2) χρόνια πέθαιναν λόγω AIDS. Κατά τη γνώμη μας, όλα όσα με επιστημονικό τρόπο γράφονται και διδάσκονται για τα (δημοκρατικά) δικαιώματα των ανθρώπων χωρίς διάκριση φύλου, δικαιώματα νομικής φύσεως αλλά και επαγγελματικής δεν είναι τίποτα άλλο παρά τα φύλλα της υπόθεσης αυτής - τρία χρόνια εφαρμογής του θεσμού της θεματικής εβδομάδας - που στην εξέλιξή της ακούει πλέον στο όνομα «μάθημα σεξουαλικής αγωγής»!

Μία πρώτη απάντηση εν σχέσει με τη λέξη «φανερά» της δικής μας υπόθεσης (Η «ΦΑΝΕΡΗ» ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ)  είναι η εξής.

Οι τρεις άξονες της εν λόγω θεματικής ήταν υποχρεωτικοί.

Το πρόγραμμα της θεματικής εβδομάδας έπρεπε – κατά την υπουργική εγκύκλιο - να συνδιαμορφωθεί από όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας, από καθηγητές, γονείς και μαθητές. Προσοχή! Δεν πρέπει κανείς τίμιος και ευσυνείδητος άνθρωπος να κρύψει αυτή την αλήθεια, ότι και οι τρεις άξονες της εν λόγω θεματικής – που είχε ως γενικό τίτλο «Σώμα και ταυτότητα» - ήταν υποχρεωτικοί! Οι καθηγητές που συγκροτούσαν την Συντονιστική Ομάδα (Σ.Ο.) ήταν υποχρεωμένοι σε συνεννόηση με τους λοιπούς εκπαιδευτικούς του συλλόγου διδασκόντων να δηλώσουν επιμέρους θέματα και δράσεις που σχετίζονταν και με τους τρεις, γνωστούς σε όλους μας ως άξονες. 

Αν και οι καθηγητές έκαστης σχολικής μονάδας επέλεξαν μόνοι τους τα επί μέρους θέματα και για τους τρεις άξονες (όποιος διαφωνεί ας βγει δημόσια να το καταθέσει, φανερά), αν και η επιλογή των επί μέρους θεμάτων έγινε χωρίς ενημέρωση (και έγκριση)  όλων των μελών του συλλόγου των γονέων και κηδεμόνων αλλά και όλης της μαθητικής κοινότητας, αν και η ενημέρωση των ιδίων των καθηγητών από υπευθύνους συμβούλους ήταν ελλιπής έως ανύπαρκτη, αν και οι καθηγητές που υλοποίησαν την θεματική εβδομάδα δεν είχαν ειδική επιστημονική κατάρτιση αλλά και διδακτική εμπειρία σε παράλληλα μαθήματα (π.χ. Σχολική και κοινωνική ζωή - Σ.Κ.Ζ.)  ή άλλα προγράμματα όπως ο Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός, με τον πιο φανερό τρόπο βεβαίωναν (οι συμμετέχοντες καθηγητές όσο και οι Προϊστάμενοι Δευτεροβάθμιας  αλλά και οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων) τους γονείς αλλά και ολίγους ευσυνείδητους εκπαιδευτικούς που αντέδρασαν, προσοχή, όχι ότι πληρούν τις εν γνώσει προδιαγραφές για να διδάξουν τους άξονες αλλά πως αυτά τα πράγματα (ενν. τις έμφυλες ταυτότητες) δεν θα τα διδάξουν στα παιδιά.  Πάρτε μία εβδομάδα άδεια - έλεγαν στους καθηγητές που αντέδρασαν - και μην ανησυχείτε «εμείς αυτά τα πράγματα δεν θα τα  διδάξουμε στα παιδιά». Επιπλέον τόνιζαν πως «όντως τα παιδιά (ενν. Γυμνασίου) είναι ανώριμα να ακούνε για έμφυλες ταυτότητες, για τρανς, τρανσέξουαλ και ίντερσεξ άτομα, για ομόφυλα ζευγάρια, για το δικαίωμα 15χρονων στην αλλαγή φύλου» και τα όμοια.

Αλλά μήπως τις παραπάνω φραστικές βεβαιώσεις τις εκφράσανε φανερά, δηλαδή δημόσια; Όχι, αλλά κρυφά και αφοπλιστικά σε όποιον ανησυχούσε και απλά ρωτούσε…  Αφήστε ότι και σήμερα οι γονείς δεν γνωρίζουν όχι μόνο για το καινοφανή θεσμό των θεματικών εβδομάδων αλλά αγνοούν κι αυτόν ακόμη τον νόμο για την αλλαγή φύλου από το 15 ο έτος (Νόμος 4491/2017).  Αξίζει εδώ χάριν  αληθείας να μνημονεύσουμε την σε ολίγους γνωστή υπόθεση που σχετίζεται με μια χώρα όπου η σεξουαλική αγωγή ως μάθημα κρατά πολύ καλά εδώ και μισό αιώνα. Ιδού: «Όταν οι γονείς δεν ενέκριναν την αλλαγή φύλου, το κράτος τους πήρε το παιδί. Όταν στην Αγγλία 15χρονο κορίτσι που αυτοπροσδιοριζόταν ως “άντρας”, θέλησε να αλλάξει φύλο και δεν στηρίχθηκε σε αυτό από τους γονείς τους, το κράτος τους το πήρε και το έδωσε σε ανάδοχη οικογένεια»,  σύμφωνα με την εφημερίδα Daily Mail (16 Μαρτίου 2019) [1].

Τα «αγαθά» συμπεράσματα των ειδικών αναλυτών μετά την τριετή εφαρμογή των έμφυλων ταυτοτήτων στα Γυμνάσια.

Μία δεύτερη απάντηση εν σχέσει με τη λέξη «φανερά» της δικής μας υπόθεσης αφορά την πραγματικότητα που έχει να κάνει με τα «αγαθά» συμπεράσματα των ειδικών αναλυτών. Συμπεράσματα που αποτυπώνουν την αποδοχή όλων των επιμέρους θεματικών της θεματικής εβδομάδας, εννοείται και του τρίτου άξονα με τις έμφυλες ταυτότητες απ’ όλη την εκπαιδευτική κοινότητα και μαζί από όλους εκείνους τους φορείς του Δήμου ή της Περιφέρειας που βοήθησαν στην  επίτευξη του σκοπού (του εν λόγω θεσμού με ποικίλους τρόπους) που δεν ήταν άλλος από το να προετοιμάσει το έδαφος ή καλύτερα την πλατιά οδό για να εισέλθει δι' αυτής το νέο και εξελιγμένο «μάθημα» της σεξουαλικής αγωγής. 

Εξάλλου μια άκρως κοινωνική θεωρία (ενν. το κοινωνικό φύλο) ήθελε τι άλλο παρά τη στήριξη όλης της κοινωνίας, όλων των εξελικτικών - σύγχρονων δυνάμεων αυτής, από φιλοσόφους, ποιητές και πεζογράφους μέχρι και θεολόγους του «Καιρού», όλοι τους εχθροί της υπακοής, της αγνότητας, εχθροί δηλαδή του Χριστού!  Ας μην ξεχνούμε και αυτά τα λόγια της υπουργικής εγκυκλίου που εμμέσως πλην σαφώς έλεγαν πως αν οι μαθητές, οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί δεν συμβάλλουν στην αποδόμηση όλων των στερεοτύπων, όπως της οικογένειας, του βιολογικού φύλου, της κατά Θεόν ταυτότητας του ανθρώπου που συναποτελείται και από τα δύο μαζί, από ψυχή και σώμα κτλ, τότε ποιος;

Μία ακόμη φανερωμένη αλήθεια.

Η αποστολή των προγραμματισμένων δράσεων της σχολικής κοινότητας για τη θεματική εβδομάδα προηγούνταν της εφαρμογής της. Ποια άραγε εικόνα σχηματίστηκε στον νου όλων όσων συνέβαλαν στην συγκέντρωση, επιλογή, και προώθηση του εκπαιδευτικού αυτού υλικού προς τους καθηγητές των Γυμνασίων; Ότι «τα δέχτηκαν όλα», ότι όλοι εντός και εκτός της εκπαιδευτικής κοινότητας είπαν «ναι σε όλα». Σας θυμίζει κάτι… από την Βουλή των Ελλήνων;  Ή κάτι από την αβουλία των εν δράσει εκπαιδευτικών μας που σιώπησαν ή καλύτερα που αποσιώπησαν το βάθος και το ύψος των νοημάτων που κρύβει ο λόγος αυτός, ότι η σιωπή είναι το τρίτο είδος αθεΐας, του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά;

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Η ευθύνη λόγω της ανεύθυνης στάσης όλων ημών ενώπιον του Τριαδικού Θεού, του μόνου Αληθινού Θεού είναι απροσμέτρητη διότι με μία φωνή και με ένα στόμα είπε προς όλους τους καθηγητές, γονείς και μαθητές όλων των αιώνων: Αφήστε τα παιδιά να έλθουν σε Εμένα (ενν. τον Ιησού Χριστό) και μην τα εμποδίζετε! Και εμείς όχι μόνο δεν τα εμποδίσαμε από το να συμμετάσχουν στον θεσμό αλλά μάλλον τα εμποτίσαμε με τα δήθεν δημοκρατικά - σεξουαλικά ιδεώδη του καιρού μας. Γίναμε έτσι εμείς οι μαθητές του Κυρίου εχθροί και διώκτες Του! Το «μέγα σχολείο» που έλεγε ο π. Αυγουστίνος Καντιώτης, δηλαδή η «Κοινωνία» μας (εν είδει ΜΜΕ, ιντερνέτ και κινητού τηλεφώνου) παραπληροφορεί μικρούς και μεγάλους και τους παρασύρει στον σοδομισμό, στην πορνεία, στις εκτρώσεις, στους φόνους, στις ποικίλες αρρώστιες, στον πανσεξουαλισμό και όχι μόνο! Και εμείς όχι μόνο δεν κλείνουμε τις πόρτες αυτές αλλά ανοίξαμε τη μία είσοδο του σχολείου μας για να εισέλθουν άνθρωποι με  αντιχριστιανικές θεωρίες που προσβάλλουν ολοφάνερα Αυτόν που είπε ό,τι πολύ καλά γνωρίζετε για την ομοφυλοφιλία, και μαζί με Αυτόν και όλους εμάς που κρατούμε στα χέρια μας το ιερό Πρωτόκολλο Ορκωμοσίας όπου και είναι τυπωμένα τα γνωστά σε όλους ρήματα που τελειώνουν με τις λέξεις «τιμή» και «ευσυνειδησία».

Αλήθεια, πώς είναι δυνατόν εκπαιδευτικοί ορθόδοξοι που ορκίστηκαν επάνω στην Αγία Γραφή, να λένε «σεβόμαστε τις σεξουαλικές επιλογές του άλλου ανεξαρτήτως φύλου» ή ότι «οικογένεια είναι και δύο γυναίκες ή δύο άνδρες»! Πώς είναι δυνατόν εγώ ο άνθρωπος και δάσκαλος να διδάσκω σε μαθητές ως καλό και αγαθό ό,τι ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός καταδικάζει; Αλήθεια, φόβο Θεού δεν έχουμε; Ποιον προδίδουμε και ποίου τη διδασκαλία αρνούμαστε; Αυτού που είναι Η ΕΛΠΙΣ ΠΑΝΤΩΝ ΤΩΝ ΠΕΡΑΤΩΝ ΤΗΣ ΓΗΣ! Ποιον προδίδουμε; Αυτόν που μας ελευθέρωσε και μας είπε δια στόματος Αποστόλου ότι μας ελευθέρωσε ο Χριστός και πλέον μη γίνεσθε δούλοι ανθρώπων. και πάλι ότι είναι προτιμότερο να πειθαρχούμε στον Θεό παρά σε εντάλματα ανθρώπων;

Μια αισχρή μετάβαση.

Από το χθες ας έλθουμε στο σήμερα. Σήμερα που διαβάζουμε τίτλους ειδήσεων όπως αυτόν: «Καταργείται η Θεματική Εβδομάδα, ετοιμάζεται η Σεξουαλική Αγωγή» [1], αλλά και δηλώσεις όπως αυτήν της κ. Νίκης Κεραμέως: «Δεν θα υλοποιηθεί φέτος η Θεματική Εβδομάδα στα Γυμνάσια, σύμφωνα με απόφαση του Υπουργείου Παιδείας, με τη Νίκη Κεραμέως να δίνει την ίδια στιγμή διευκρινίσεις σχετικά με την Σεξουαλική Αγωγή.» [2]. Ζωηρή εντύπωση μας έκανε τοποθέτηση Διευθυντή σχολικής μονάδας που όλως χαρά έκραζε: «Καταργείται η Θεματική Εβδομάδα», «Δεν θα υλοποιηθεί φέτος η Θεματική Εβδομάδα στα Γυμνάσια»! Αλήθεια τίμιε και ευσυνείδητε αδελφέ;

Αδελφοί και Πατέρες, ποιος έχει προσευχή για όλους εμάς, τους υποκριτές, και δήθεν μαθητές του αληθινά αναμάρτητου Ιησού Χριστού που με την σιωπή μας υπογράψαμε την επίσημη είσοδο της ανηθικότητας στα ελληνικά σχολεία; Την είσοδο ενός μαθήματος που εδώ και πενήντα (50) χρόνια διδάσκεται σε ευρωπαϊκά σχολεία και έχει καταστρέψει ψυχικά και σωματικά τα νέα παιδιά; Ποιος; Ποιος και με ποιον τρόπο θα αντιδράσει σήμερα στα σχέδια της Υπουργού και των συν αυτής συμβούλων που επιβάλλουν την κατάργηση δήθεν της «Θεματικής εβδομάδας» αλλά και τη μετάβαση της σχολικής πραγματικότητας στο υποχρεωτικό «μάθημα» της σεξουαλικής αγωγής και κατ’ ουσία καταστροφής της εν Χριστώ σωματικής - εκκλησιαστικής ταυτότητας των νέων μας;

Αγιαζόμενος ο νους αγιάζει και το σώμα του ανθρώπου!

«Ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς, καίτοι ασχολήθηκε με την νήψη και τον ησυχασμό, όμως κινείται πέρα από τέτοια μεταφυσικά και γνωστικιστικά συστήματα, ακριβώς γιατί δεν υποτιμούσε το ανθρώπινο σώμα, αλλά το θεωρούσε ως το ένα από τα δύο στοιχεία της υπάρξεως του ανθρώπου. Μάλιστα διδάσκει ότι η θεωρία ότι το σώμα είναι «πονηρόν και του πονηρού πλάσμα», είναι διδασκαλία των αιρετικών. Η άποψη δε, που διατυπώνουν μερικοί, όπως ο Βαρλαάμ, ότι με την άσκηση πρέπει να φέρουμε τον νου έξω από το σώμα για να επιτύχη νοερά θεάματα, είναι η ρίζα και η πηγή της ελληνικής πλάνης (ειδωλολατρικής), είναι «δαιμόνων εύρημα και παίδευμα, γεννητικόν ανοίας* και γέννημα της απονοίας**» Το σώμα θεωρείται σύζυγος της ψυχής και μαζί με αυτήν οδηγείται προς την θεουργία και τον αγιασμό. Αγιαζόμενος ο νους αγιάζει και το σώμα του ανθρώπου. Γι’ αυτό κατά την ασκητική ζωή, λέγει ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς επιδιώκουμε να εισοικήσουμε τον νου μέσα στο σώμα και όχι να τον εξάγουμε από αυτό. Με την εποπτεία του νου, ο οποίος είναι το κέντρο της υπάρξεως του ανθρώπου, νομοθετούμε σε κάθε δύναμη της ψυχής και του σώματος το αρμόζον, ήτοι, στις αισθήσεις την εγκράτεια, στο παθητικό μέρος της ψυχής την αγάπη και στο λογιστικό μέρος της ψυχής νομοθετούμε την νήψη. Αποτέλεσμα αυτής της καταστάσεως είναι ότι και το σώμα μεταμορφώνεται, συνανυψώνεται, αφού μεταμορφώνεται και απολαμβάνει μαζί με την ψυχή την Θεία Κοινωνία. Έτσι και το σώμα γίνεται κτήμα και οίκημα Θεού.» (Από τη διδασκαλία του αγίου Γρηγορίου Παλαμά για το σώμα) [3].

«Ο Θεός να ελεά μας». Καλή μας μετάνοια! Καλό μας Τριώδιο…

Δημήτριος Β. Εμμανουήλ, Εκπαιδευτικός ΠΕ11
Πτολεμαΐδα 14 Φεβρουαρίου 2020



[3] «ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ Η ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ Η ΑΘΛΗΣΗ ΤΟΥ», ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΚΑΙ ΑΓΙΟΥ ΒΛΑΣΙΟΥ ΙΕΡΟΘΕΟΥ, ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΚΟΝΙΑ, ΣΕΛ. 35-37
ανοίας*: έλλειψις νου, νοήσεως, κατανοήσεως//μωρία
απονοίας**:  η απώλεια πάσης αισθήσεως, μωρία, παραφροσύνη//κυρ. απόγνωσις, απελπισία