Σελίδες

Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2020

Γιατί δεν πρέπει να εισαχθεί το μάθημα της Γενετήσιας αγωγής στα σχολεία (Συνεργαζόμενοι Ορθόδοξοι Σύλλογοι Λαμίας)


Γιατί δεν πρέπει να εισαχθεί το μάθημα της Γενετήσιας αγωγής στα σχολεία (Συνεργαζόμενοι Ορθόδοξοι Σύλλογοι Λαμίας)


Δεκαπέντε λόγοι ματαίωσης και αποτροπής
1. Στην ηλικία των δύο τελευταίων τάξεων του Δημοτικού, που ανακοινώθηκε από τον Υπουργό Παιδείας ότι θα εισαχθεί το μάθημα, τα παιδιά βρίσκονται ακόμη στην ηλικία της απλότητας και παιδικής αθωότητας.
2. Θα μπούνε οι μαθητές σε μια γνωστική διαδικασία αναντίστοιχη με την ηλικία τους και θα προκληθεί στην ψυχή τους έντονος προβληματισμός και ενοχλητική περιέργεια, επικίνδυνη οπωσδήποτε, που θα τα καθιστά ευάλωτα σε καταστάσεις ανεπιθύμητες.
3. Λόγω της φύσης του θέματος και της όλης δομής του εκπαιδευτικού συστήματος θα αισθάνονται τα παιδιά αιχμάλωτα και επηρεασμένα και για τα επόμενα χρόνια με ανασφάλειες και παράξενες δοκιμές, πειραματισμούς και πρωτοβουλίες ατομικές και ομαδικές που θα διασπάσουν την ενότητα της προσωπικότητάς τους και θα τα βάλουν σε περιπέτειες.
4. Δεν μπορεί το μάθημα αυτό να γίνει δημόσια μέσα στην τάξη, διότι ποικίλει η ψυχοσωματική ανάπτυξη των μαθητών. ¶λλα παιδιά θα κοκκινίζουν, άλλα θα γελούν, άλλα θα αγνοούν τελείως την όλη ιστορία, άλλα θα υπερηφανεύονται και πολλά θα τραυματίζονται.
5. Μόνοι αρμόδιοι για την ενημέρωση των νέων είναι οι γονείς τους, που ξέρουν τα παιδιά τους, σαφώς κατάλληλα και αυτοί πληροφορημένοι, και ίσως προς αυτούς έπρεπε να στραφεί το ενδιαφέρον του Υπουργείου με σεμινάρια στις Σχολές Γονέων και στους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων.
6. Οπωσδήποτε το μάθημα αυτό δεν πρέπει να εισαχθεί ερήμην των καθ΄ ύλην αρμοδίων, των Γονέων. Σε μερικές (μόνο 6 από τις 27, «ΤΑ ΝΕΑ» 03.06.2009) Ευρωπαϊκές χώρες έχει μπεί το μάθημα αυτό στο Δημοτικό και μάλιστα όχι σε όλες αυτές ως πλήρες μάθημα. Πάλι εμείς θα είμαστε στην πρωτοπορία του κατήφορου της καταστροφής; Σε άλλες υπήρξαν αντιδράσεις από τους Γονείς.
7. Το μάθημα της Γενετήσιας Αγωγής εισάγει στις παιδικές ψυχές την έννοια της δοκιμής και της περιέργειας, του «πειθαναγκαστικού» προκαθορισμού και προγραμματισμού, του «πειρασμού», για να πειραματισθεί αύριο βιαστικά και απρόσεκτα πάνω στο ευαίσθητο αντικείμενο της γενετήσιας λειτουργίας. Αυτό όμως είναι άκαιρο, αψυχολόγητο και ασεβές.
8. Είναι πολύ επικίνδυνο το μάθημα αυτό, γιατί ζούμε μέσα σ΄ ένα κόσμο που βομβαρδίζεται καθημερινά από τη χυδαία και διαφημιζόμενη προκλητικότητα και ασφαλώς θα δυναμιτίσει την ηρεμία των παιδικών ψυχών ακόμη περισσότερο και θα τα αγχώσει. Τα παιδιά δε θα μπορέσουν να διαχειρισθούν επαρκώς το θέμα της ειδικής αυτής γνώσης σε συνάρτηση με τη διαφήμιση, την περιέργεια και την ανηθικότητα.
9. Στις χώρες που εφαρμόσθηκε το μάθημα αυξήθηκαν ραγδαία οι φόνοι των αγέννητων παιδιών (εκτρώσεις) στις μαθήτριες λόγω της αυξημένης περιέργειας. Καταλαβαίνουμε ότι θα χρειασθούν μετά ένα σωρό «πρόνοιες» με ψυχολόγους, γιατρούς και κοινωνικούς λειτουργούς για διορθωτικές επεμβάσεις πάνω στα ερείπια που θα δημιουργήσει η διδασκαλία του μαθήματος.
10. Δεν είναι δυνατόν στις μικρές ηλικίες – εκτός της ευθύνης του γάμου – να υπάρχει στοιχειώδης υπευθυνότητα που μπορεί να φυλάξει τα παιδιά από τους κινδύνους των ασθενειών και αφροδίσιων νοσημάτων, με κορυφαίο το Aids, και από τα συναφή και σχετικά ψυχολογικά τραύματα.
11. Με το προτεινόμενο μάθημα θα γίνεται ευκολότερη η εξοικείωση των παιδιών με τις ορέξεις των παιδοφίλων, λόγω απώλειας της φυσικής ντροπής και εξοικείωσής τους με διαδικασίες πρόωρες για την ηλικία τους. Οι εκτός γάμου σχέσεις θα χειραγωγούνται πλέον από τους όποιους δασκάλους και τους φιλήδονους εμπνευστές τους.
12. Σε ποιόν θα εμπιστευθούν οι γονείς να χειρισθεί το θέμα της γενετήσιας αγωγής; Κι αν υπάρξουν δάσκαλοι και καθηγητές με άναρχες ιδέες πάνω στο ευαίσθητο αυτό θέμα, με επιμονή και εμμονή στη «διαφορετικότητα» και στη διαφυλική και ομοφυλική γενετήσια πολυπραγμοσύνη, ποιος αύριο θα διασφαλίσει την αυτοεκτίμηση των παιδιών και τη συνειδητοποίηση στην ταυτότητα του φύλου τους; Σε μια πολιτεία μάλιστα που θα έχει νομιμοποιήσει πλέον κάθε είδους απόκλιση;
13. Είναι αναληθές ότι με το προτεινόμενο μάθημα της γενετήσιας αγωγής θα εξασφαλίζεται όχι μόνο η αναγκαία γνώση, αλλά θα προστατεύονται οι μαθητές από τα αφροδίσια νοσήματα. Η αλήθεια είναι ότι η προστασία επιτυγχάνεται με την εγκράτεια και τη δημιουργία συγκροτημένης οικογένειας. Τα υπόλοιπα είναι «εκ του πονηρού» μαθήματα, πως θα αμαρτάνουν τα παιδιά μας με ασφάλεια.
14. Οπωσδήποτε το μάθημα της γενετήσιας αγωγής θα φέρει, προϊόντος του χρόνου, ένα διχασμό στο σχολείο, είτε συνεχισθεί και στο Γυμνάσιο η διδασκαλία του είτε σταματήσει στην ΣΤ΄ Δημοτικού. Διαφορετικά θα διδάσκει αύριο ο θεολόγος και διαφορετικά θα τα έχει πεί ήδη ο «σεξολόγος». Η αλήθεια της Εκκλησίας όμως είναι ξεκάθαρη πάνω στο θέμα των προγαμιαίων σχέσεων και της αγνότητας. Η θέση της δυστυχώς θεωρείται αναχρονιστική και γραφική από τους εμπνευστές της γενετήσιας απελευθέρωσης. Μήπως γι΄ αυτό θέλουν να κάνουν το μάθημα των θρησκευτικών θρησκειολογικό και γι΄ αυτό εκδίωξαν και τους πνευματικούς από τα σχολεία; Για νάχουν ελεύθερο το έδαφος οι «εκσυγχρονιστές»;
15. Ειδικότερα ο συγκεκριμένος ψυχίατρος και συγγραφέας των πρόσφατων βιβλίων της γενετήσιας αγωγής, φαίνεται πολύ καθαρά, από τις δημόσιες εμφανίσεις του και εκπομπές του, ότι εμφορείται από μια νοσηρή περί έρωτος θεωρία, η οποία βρίσκεται στον αντίποδα της ελληνικής και θρησκευτικής παραδόσεώς μας.
Γι΄ αυτούς τους λόγους, προφανώς και για άλλους πολλούς, πρέπει να ματαιωθεί οριστικά και τελεσίδικα η Εισαγωγή του Μαθήματος της Γενετήσιας Αγωγής στα Σχολεία της Πατρίδας μας. Το κόστος από τα αποσυρόμενα βιβλία θα είναι πολύ μικρότερο από τη ζημιά που θα προκαλέσουν στις παιδικές ψυχές και στις επόμενες γενεές, αν διδαχθούν.