Σελίδες

Κυριακή 21 Ιουνίου 2020

ΧΑΡΙΝ ΙΣΤΟΡΙΑΣ....

Άρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων

1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων εισάγεται πιλοτικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», η οποία συνίσταται στη δοκιμαστική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές. Με όμοια απόφαση ορίζονται η χρονική διάρκεια εφαρμογής της πιλοτικής δράσης, ο αριθμός, η διάρκεια και το περιεχόμενο των νέων θεματικών κύκλων και των επιμέρους θεματικών ενοτήτων καθενός εξ αυτών, ο αριθμός και η γεωγραφική κατανομή των σχολικών μονάδων στις οποίες εισάγεται η πιλοτική δράση, το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων που εφαρμόζεται στις μονάδες αυτές, οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των νέων θεματικών κύκλων και ενοτήτων, ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών και ρυθμίζεται κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης, συμπεριλαμβανομένων της οργάνωσης και υλοποίησης σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων.
2. Με την ολοκλήρωση της πιλοτικής δράσης της παρ. 1, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συντάσσει έκθεση αποτελεσμάτων και γνωμοδοτεί προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την εισαγωγή ή μη των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σε όλες τις σχολικές μονάδες Νηπιαγωγείου, Δημοτικού και Γυμνασίου, ή άλλως τη διενέργεια ή μη νέας πιλοτικής δράσης.


4 Μαΐου 2020, 19:38 | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Β. ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΑΠΟΤΑΣΣΟΜΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙ «ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ» ΛΟΓΩ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΛΟΓΩΝ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! ΔΕΝ ΚΡΥΒΩ ΟΤΙ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΠΕ11) ΑΝΤΕΔΡΑΣΑ ΜΕ ΕΠΙΣΗΜΟ ΤΡΟΠΟ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΤΡΙΕΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥ ΤΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ….ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ (4/5/2020) ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΘΑ ΕΚΔΙΚΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΠΟΛΥΣΗΣ ΜΟΥ ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ! ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΜΙΛΗΣΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΗΘΙΚΗΣ ΚΡΙΘΗΚΑ ΩΣ «ΑΝΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ» ΚΑΙ ΧΥΔΑΙΟΣ, ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ «μη σεβόμενος την προσωπικότητα των μαθητών/τριών και μη αναλογιζόμενος τις αρνητικές συνέπειες στην ψυχοκοινωνική τους ανάπτυξη»!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΤΟΥΤΟ ΤΟ ΗΛ. ΜΗΝΥΜΑ



http://www.opengov.gr/ypepth/?p=5132&cpage=29#comment-73298