ΣΧΟΛΙΟ-ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΠΛΗΝ ΣΑΦΩΣ Ο κ. Νούσης (12 Φεβρουαρίου 2015) μας είπε
ότι,
Η αποτείχιση έχει όνομα και θέση στο ιεροκανονικό
δίκαιο της μίας, αγίας, καθολικής και αποστολικής Εκκλησίας εφόσον εδράζεται
στον 15ο Ιερό Κανόνα της ΑΒ’ Συνόδου και αφορά ένα κανονικό μέτρο εξάπαντος [=
οπωσδήποτε, σε οποιαδήποτε περίπτωση, όπως και να έχει, βεβαιότατα] προληπτικού
και θεραπευτικού της προάσπισης της πίστεως έναντι των οιωνδήποτε αιρετικών
παρεκκλίσεων, αλλά παράλληλα και μία νεοαιρετική ομώνυμη εκκλησιολογική τάση
και στάση… [που] συνιστά πλάνη.
Είπε ότι,
ΟΙ ιερείς, μοναχοί και λαϊκοί [ΠΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ
ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΟΎΝ, ενν. μετά 2015 μ. Χ.] αποκόπτουν εαυτούς από το σωτήριο Σώμα του
Κυρίου, την Εκκλησία. ΚΑΙ ΟΤΙ, πρόκειται περί εκούσιας απομάκρυνσης από τα όρια της
Εκκλησίας [δηλ. αυτοκαθαιρούνται και αυτοαφορίζονται από μόνοι τους, αυτόματα!
χωρίς εξέταση-δική-απολογία-καταδίκη!!!]
ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝ
ΛΟΓΩ "ΚΡΙΣΗ" ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΜΑΣ [ΠΟΥ ΚΑΚΟΦΗΜΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ
Ο.Χ.] ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΙΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΡΟΝΤΙΚΌ ΤΟΥ ΣΙΝΑ. Ιδού:
" Ο ίδιος ο αββάς Ιωάννης ο Σαββαΐτης διηγήθηκε
τα εξής: "Όταν καθόμουν στην πιο μακρινή έρημο, μου ήλθε κάποιος αδελφός
από το μοναστήρι να με επισκεφθεί. Τον ρώτησα λοιπόν· < Πως είναι οι
πατέρες; >. Και λέγει· < Με τις ευχές σου, καλά >. Τον ρώτησα λοιπόν
και για κάποιον αδελφό, που είχε κακή φήμη και όνομα. Και μου απαντά αυτός· < Πίστεψέ με, πάτερ, ακόμη δεν έχει
απαλλαγεί απ' εκείνη τη φήμη >. Όταν το άκουσα αυτό είπα. < Ούφ >. Και
μόλις είπα το < Ούφ > έπεσα σαν σε μιά έκσταση ύπνου και βλέπω τον εαυτό
μου να στέκεται μπροστά στον άγιο Κρανίου τόπο και έβλεπα τον Κύριο σταυρωμένο
ανάμεσα στους δύο ληστές. Όρμησα λοιπόν
να προσκυνήσω και να τον πλησιάσω. Και μόλις το είδε αυτό ο Χριστός, διέταξε με
δυνατή φωνή τους αγγέλους που ήταν εκεί, λέγοντας· «Πετάξτε τον έξω, γιατί μου
είναι αντίχριστος, γιατί πριν εγώ κρίνω αυτός κατέκρινε τον αδελφό του». Όταν
λοιπόν με έδιωχναν και έφθασα να βγω από την πόρτα, πιάστηκε το ράσο μου όταν
έκλεινε και το άφησα εκεί κι αμέσως ξύπνησα. Λέγω λοιπόν στον αδελφό μου, που
με είχε επισκεφθεί· < Η ημέρα αυτή μου είναι κακή >. Κι αυτός μου λέγει·
< Εξ αιτίας ποιού πράγματος, πάτερ; >. Τότε του διηγήθηκα αυτά που είδα
και είπα· < Πίστεψέ με, ότι το ράσο συμβολίζει τη σκέπη του Θεού, που ήταν
επάνω μου και την στερήθηκα >." (Πηγή: "ΤΟ ΓΕΡΟΝΤΙΚΟ ΤΟΥ
ΣΙΝΑ", ΕΚΔΌΣΕΙΣ Ι. ΜΟΝΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΒΑΔΙΣΤΟΥ ΟΡΟΥΣ ΣΙΝΑ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 1988,
ΣΕΛ. 161)
(Συνεχίζεται)
Αμήν!
............................................................................