Σελίδες

Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2024

3η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΠΡΕΣΠΩΝ ΚΑΙ ΕΟΡΔΑΙΑΣ κ.κ. ΕΙΡΗΝΑΙΟ ΤΟΝ «ΕΙΡΗΝΟΠΟΙΟ»

 


ΣΥΛΛΟΓΟΣ «ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ»

3η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΠΡΕΣΠΩΝ ΚΑΙ ΕΟΡΔΑΙΑΣ κ.κ. ΕΙΡΗΝΑΙΟ ΤΟΝ «ΕΙΡΗΝΟΠΟΙΟ»

 ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΑΟ ΚΑΚΟΔΟΞΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΤΟΥ (ΣΤΟ True Story Radio  14/11/2024)

«Δυστυχῶς κοῦφοι θεολόγοι καθηγηταὶ καὶ ἐπιπόλαι οίτινες ἱεράρχαι δὲν θέλουν ν᾿ ἀντιληφθοῦν τὴν σκληρὰν πραγματικότητα. Ἀγαποῦν τὰ ταξίδια, τὰς ἁβρότητας, τὰς συναναστροφάς, τὰς κοσμικὰς σχέσεις, τὰ πολυτελῆ συμπόσια… Και τινες φιλοδοξοῦν νὰ γίνουν οἱ εἰρηνοποιοί, ἡ γέφυρα τῆς ἑνώσεως. Ἀλλ᾿ ὁποία γέφυρα! Γέφυρα χαρτίνη, ἡ ὁποία εἰς τὴν ὁρμὴ τοῦ πρώτου ἀνέμου θὰ καταπέσῃ. Καὶ είθε ἐπ αὐτῆς νὰ εὑρίσκωνται μόνον οἱ κατασκευασταὶ αὐτῆς… Ἀλλ᾿ εὐτυχῶς, ἐναντίον τῶν τάσεων αὐτῶν κηρύσσεται ὁ εὐσεβὴς Ἑλληνικὸς λαός, ὁ ἀκοίμητος αὐτὸς φύλαξ τῆς Ὀρθοδοξίας.» (π. Αυγουστίνος Καντιώτης)[1]

Απαντήσαμε στα εκ του στόματος Φλωρίνης Ειρηναίου «λόγια αγάπης», τα σχετικά με τα «μαντρόσκυλα» που δήθεν ο Χριστός δεν έχει ανάγκη. Αλλά και στα χλιαρά (=«Συμφωνώ ή διαφωνώ… δεν μπορώ να ταυτιστώ»). Τα τόσο αδιάφορα και ασεβή περί «της μετακινήσεως ενός Σταυρού» και για το «εάν θα πρέπει να γυρίζει ο Σταυρός δεξιά ή αριστερά στην Εκκλησία».

Ως επιστέγασμα αυτών (των απαντήσεων) καταθέτουμε τα παρακάτω λόγια του πατρός ημών Αθανασίου Μυτιληναίου, του προστάτη και  καλού συμβούλου μας. Λόγια αγάπης και αληθείας που συμπληρώνουν ό,τι ο νέος και άπειρος επίσκοπός μας (ο χαλαστής κάθε ιεράς διαμαρτυρίας) παρέλειψε να αναφέρει.

Ο κ. Ειρηναίος Λαφτσής πλανώμενος ο ίδιος και παραπλανώντας το πλήρωμα της Μητροπόλεώς μας είπε:«…μαντρόσκυλα ο Θεός δεν θέλει. Ο Θεός και ο Χριστός είναι τα πάντα, εμείς τον έχουμε ανάγκη.»[*].Και ο πατήρ Αθανάσιος του απαντά: «Ο Κύριος δεν έχει ανάγκη από υπεράσπιση. Εμείς χανόμαστε όταν δεν υπερασπιζόμαστε τον Κύριο. Γιατί λέγει ο Κύριος: “Εκείνος που θα Με αρνηθεί, θα τον αρνηθώ”, γι’ αυτό τον λόγο δεν πρέπει να αρνούμεθα τον Κύριο, να μην τον αφήνουμε μόνο τον Κύριο. Γιατί,  σε τελευταία ανάλυση, εμάς συμφέρει,για να μας αναγνωρίσει».

Και καταλήγει ο προστάτης των εν Χριστώ νοημάτων, ο καθαιρέτης των χαλαστών, ο υπερασπιστής κάθε μικρής ομάδας, δηλ. του μικρού ποιμνίου των Μητροπόλεων Περιστερίου και Φλωρίνης… ο φύλακας αυτός της αρρήτου και αρρήκτου σχέσεως του (μαρτυρικού) Σταυρού και της (ενδόξου) Αναστάσεως του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού:

«Ω αγαπητοί μου. Ας τον ακολουθήσουμε τον Κύριο όπου αν υπάγει, όπως λέγει το Βιβλίον της Αποκαλύψεως, είτε στο μαρτύριον, είτε στην Ανάσταση. Αυτοί που αληθινά αγαπούν τον Κύριο, πάντα και παντού τον ακολουθούν» [2].

Επιπλέον, ο π. Αθανάσιος δίδει ένα «μέτρο» για να μετρήσουμε, από απόψεως «θερμοκρασίας», τα (γνωστά) λόγια του κ. Ειρηναίου περί της θέσεως του Σταυρού εντός της Εκκλησίας: «Πόσο αγάπησε ο Θεός τον κόσμο; Ποιο είναι το μέτρο της αγάπης του Θεού; Πόσο; Λέμε στα μικρά παιδιά: Πόσο μ’ αγαπάς; Και ανοίγουν τα δυο τους χέρια για να μας δείξουν, κάπου ένα πήχη, ότι μας αγαπούν. Πόσο ο Θεός μας αγάπησε; Τόσο, δίδεται το μέτρο ώστε να δώσει τον Υιό Του να σαρκωθεί κι όχι μόνο να σαρκωθεί αλλά και να λάβει δούλου μορφή, κι όχι μόνο να λάβει δούλου μορφή, αλλά και να πεθάνει, κι όχι μόνο να πεθάνει, αλλά να πεθάνει επί του Σταυρού, αυτού του ατιμωτικού και δηλαδή του επονειδίστου, αλλά και μαρτυρικού θανάτου. Βλέπετε την αγάπη του Πατέρα;» [2+].

3η ΑΠΑΝΤΗΣΗ πάνω στη  θέση και άποψη του κ. Ειρηναίου Λαφτσή

Για «την αγιότητα του Μητροπολίτη Θεοκλήτου» και για το ότι  «παρεισέφρησαν και άνθρωποι προβληματικοί και επικίνδυνοι για την Εκκλησία», εννοείται εντός της ιεράς Μονής Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου.

Ο Σεβασμιώτατος κ. Ειρηναίος - ο μοναδικός Έλλην Αρχιερεύς που χαρακτήρισε  την αποτείχιση ως νέα μορφή αίρεσης (στις 17 Ιουλίου 2024, εντός του ιερού Ναού Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Χριστού και της αγίας Μαρίνης) - θέλοντας να αποκαλύψει το παρασκήνιο της εν λόγω «προβληματικής κατάστασης» στα όρια της Μητροπόλεώς μας, επικαλέστηκε το όνομα της Ιεράς ημών Συνόδου και μαζί το όνομα του επισκόπου Θεοκλήτου, πρώην Φλωρίνης, προκειμένου να πετύχει τον «χειρουργικό» σκοπό του ή καλύτερα τον (αρχαίο) σκοπό του Σκοπού της Κωνσταντινουπόλεως, του κορανόπληκτου (και δι’ αυτό βλάσφημου) Πατριάρχη Βαρθολομαίου, που όταν δημοσιεύθηκε η «Ομολογία Πίστεως κατά του Οικουμενισμού» [3] από τη Σύναξη Ορθοδόξων Κληρικών και Μοναχών, τον Απρίλιο του 2009, είχε πει πως: «θα έλθει ο καιρός που θα λογαριασθώ μαζί τους».

Ο Σεβασμιώτατος κ. Ειρηναίος, ο «χαλαστής» της ιστορικής-εκκλησιαστικής αλήθειας (ενν. των ιερών αποτειχίσεων) απαντώντας στο «έξυπνο» ερώτημα του δημοσιογράφου: «Φαντάζομαι και η Ιερά Σύνοδος έχει άποψη για όλα αυτά τα πράγματα.», ξεκινά με τα επίσημα λόγια: «Η Ιερά Σύνοδος έχει άποψη, υπάρχει προϊστορία για την κατάσταση», και χωρίς να αναφέρει κάτι σχετικό για τον βλάσφημο Οικουμενικό αλλά και τον παναιρετικό Οικουμενισμό (για την ψευδοσύνοδο της Κρήτης και το Ουκρανικό, για τις σεξουαλικές δεξιότητες στα σχολεία και τους φιλομοφυλόφιλους Επισκόπους και Βουλευτές, για τον διωγμό του ιερού Χρυσοστόμου στο πρόσωπο του καθηγητή από το Λαύριο, για το κοινό Πάσχα με τους αιρετικούς Παπικούς), φρενάρει απότομα, σβήνει την μηχανή του χρόνου και με ένα «αλλά», επεμβαίνει χειρουργικά στην υπό διαμόρφωση σκέψη των ακροατών του λέγοντας:

«Αλλά οι άνθρωποι αυτοί εκμεταλλεύτηκαν ας πούμε την επιείκεια και την αγιότητα του Μητροπολίτη Θεοκλήτου και δεν μπόρεσαν να πάρουν τίποτα από την αγάπη του κι από το παράδειγμά του.»

«Και σ’ αυτήν την αρρωστημένη κατάσταση ήρθαν και παρεισέφρησαν και άνθρωποι προβληματικοί και επικίνδυνοι για την Εκκλησία. Έχουν όνομα. Ο ένας είναι καθηρημένος κληρικός από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, από την Κρήτη, ο οποίος και λειτουργεί… Και ο άλλος, δυστυχώς, είναι ένας καταξιωμένος καθηγητής μας που έχασε το μέτρο και σκλήρυνε η καρδιά του… και δεν καταλαβαίνουν ότι βλάπτουν ψυχές».

1. Όσον αφορά την «αγιότητα του Μητροπολίτη Θεοκλήτου», θυμίζουμε ότι,

√  Λίγες εβδομάδες πριν την «Αγία και Μεγάλη Σύνοδο» της Κρήτης, σε συνάντηση που είχαμε μαζί του - εντός του γραφείου του Σεβασμιωτάτου - συζητήσαμε για ποικίλα θέματα και τότε ακούσαμε πρώτοι τα σχετικά με την υποβολή του αιτήματος παραίτησής του... Είχαμε δε, τη χαρά να ακούσουμε από το στόμα του κάποια αποσπάσματα αυτής. Ενδεικτικά να θυμίσουμε στην αγάπη σας τον (και δημοσιευμένο) λόγο του για «γλάστρες επισκόπους» αλλά και για τις περίφημες και απαραβίαστες «κόκκινες γραμμές». Αλλά…

√ Αμέσως μετά την ψευδοσύνοδο, επέτρεψε να μοιραστεί σε όλους τους ιερούς Ναούς της Μητροπόλεως το γνωστό «Προς τον λαό» κείμενο της Ιεράς ημών Συνόδου, ένα κείμενο που αναγνώρισε «ντε φάκτο» τις αιρέσεις (τις καταδικασμένες από όντως ιερές - Οικουμενικές Συνόδους) ως Εκκλησίες και τα μέλη αυτών ως  τίμια μέλη του εν Σώματος του Χριστού. Άπαγε της βλασφημίας!

√ Λίγα χρόνια μετά από την ψευδοσύνοδο της Κρήτης και λίγο πριν το Ουκρανικό «Αυτοκέφαλο», σκανδαλωδώς, στις 27 Δεκεμβρίου 2018, ο επίσκοπος Θεόκλητος εντός του ιερού Ναού Αγίου Στεφάνου και Οσίας Παρασκευής της Επιβατινής (απ’ όπου εξόρισαν τον Εσταυρωμένο) μνημόνευσε την ασύστατη ακόμη «ψευδεκκλησία» (και τον υποψήφιο προκαθήμενό της, Επιφάνιο…) ως 15η Ορθόδοξη κανονική Εκκλησία. Απίστευτη πρακτική «αγιότητας» ή ορθότερα «αγιοκατάταξης /ποίησης», όχι προσώπου αλλά «ψευδεκκλησίας».

√ Μία (1) ημέρα πριν συνέλθει «επί διήμερο, την Πέμπτη 24 και την Παρασκευή 25 Αυγούστου 2023 η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος της 166ης Συνοδικής Περιόδου υπό την Προεδρία του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου.» (**), δηλαδή δύο (2) μέρες πριν την ανακοίνωση - απόφαση της Ιεράς Συνόδου (25-8-2023) που «κάνει δεκτή» την του κ. Θεοκλήτου «παραίτηση», ο πρώην Μητροπολίτης Φλωρίνης διαβεβαίωνε το πλήρωμα της Επισκοπής κατηγορηματικά (σε τοπική ιστοσελίδα της Φλώρινας) ότι «είναι ψέματα όσα λέγονται περί παραιτήσεώς» του! [5]. Αλλά…

√  Μία (1) ημέρα μετά την ανακοίνωση (και εξ αιτίας ποικίλων προ -δημοσιευμάτων, π.χ. «Θα αυτοεξευτελιστεί η Σύνοδος αν επαληθεύσει το σκοτεινό παρασκήνιο που αποκάλυψε η εφημερίδα «Εκκλησιαστική αλήθεια»», από καταξιωμένο καθηγητή, συντοπίτη μας…), επικοινωνήσαμε χάρη συμβουλής και συμβολής με μεγάλης φήμης δικηγόρο, λέγοντας πως για το θέμα υπάρχουν στοιχεία και μαρτυρίες πολλές, ότι πράγματι ο Σεβασμιώτατος δεν ήθελε να παραιτηθεί…

Αν και οι υπογραφές  που μαζέψαμε ήταν πολλές και ικανές να αναδείξουν το θέμα «κανονικότητας της διαδοχής του», ο ίδιος ο Σεβασμιώτατος που ενημερώθηκε περί του πράγματος είπε «να σταματήσουν οι όποιες ενέργειες». Και η επιθυμία του έγινε απολύτως σεβαστή…  (Άχρι καιρού).

Αυτά τα ολίγα, αγαπητοί περί επισκόπου Θεοκλήτου, διότι πράγματι, κάποιοι ονομαστοί άνθρωποι εντός και εκτός Μητροπόλεως «εκμεταλλεύτηκαν την επιείκεια και την αγιότητα του Μητροπολίτη Θεοκλήτου»Ο νοών νοείτω!

2. Για την προϊστορία των αποτειχίσεων … (για το ότι  «παρεισέφρησαν και άνθρωποι προβληματικοί και επικίνδυνοι για την Εκκλησία»)

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΕΙΡΗΝΑΙΟΣ: «Η Ιερά Σύνοδος έχει άποψη, υπάρχει προϊστορία για την κατάσταση…», «πρέπει οι άνθρωποι να καταλάβουνε και να μην πηγαίνουνε, διότι ούτε ιεροσύνη υπάρχει, ούτε χάρις του Θεού υπάρχει, λοιπόν, ούτε Εκκλησία υπάρχει»

Αγαπητοί, έχουμε πει και επαναλαμβάνουμε ό,τι το Βιβλίο της Αποκάλυψης σημειώνει για τον ψευδοπροφήτη, το θηρίο με τα δύο κέρατα που ομοιάζει με αρνί αλλά και για τον Αντίχριστο. Ότι  θα υβρίζουν  από κοινού την σκηνή των Αγίων. Ο Σεβασμιώτατος αγνοώντας (;) την εκκλησιαστική ιστορία της Καντιωτικής Μητροπόλεώς μας δεν λαμβάνει υπόψη το κεφάλαιο της του αγίου επισκόπου Αυγουστίνου αποτειχίσεως τον καιρό του φιλοπαπικού, και δι’ αυτό εχθρού του Χριστού, Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Αθηναγόρα… και γι’ αυτό τον λόγο όσα λέγει εναντίον των νυν αποτειχισμένων στρέφονται ως άλλα δηλητηριώδη βέλη προς την σκηνή όπου και ο π. Αυγουστίνος κατοικεί.

Επιπλέον, αγνοεί (;) ότι αυτός που καθαίρεσε τον άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά ήταν ο φιλοπαπικός και δι’ αυτό εχθρός του Χριστού και της Παναγίας μας, ο αντιησυχαστής Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Ιωάννης Καλέκας. …Αγνοεί επίσης ότι ο άγιος Γρηγόριος, μετά την άδικη καθαίρεσή του συνέχισε να λειτουργεί (αυτό βεβαιώνει ο ίδιος ο Καλέκας σε επιστολή προς τον ανιψιό του: -Εγώ τον καθαίρεσα, κι αυτός συνεχίζει να λειτουργεί.) …Συνεπώς, όσα λέγει για τον κρητικό ιερέα που μας λειτουργεί, τον π. Εμμανουήλ Σαρρή, στρέφονται, ως βέλη όφεως εναντίον όλων των αγίων της Εκκλησίας μας που ενώ καθαιρέθηκαν με Συνοδικό τρόπο, ποτέ τους δεν έπαψαν να λειτουργούν και να δίδουν στους πιστούς το άχραντο σώμα και το τίμιο αίμα του Εσταυρωμένου Νυμφίου της Εκκλησίας, του Κυρίου μας Ιησού Χριστού.

Επιπλέον, αγνοεί (;) ότι αυτός που καθαίρεσε τον π. Εμμανουήλ έχει «όνομα» το όνομα του μεγαλύτερου αιρετικού όλων των αιώνων, ο παναιρετικός και βλάσφημος Πατριάρχης Βαρθολομαίος. Πράγματι,  κανείς και ποτέ μέχρι σήμερα δεν είπε πως το Κοράνιο είναι «άγιο», δηλαδή, προϊόν του Αγίου Πνεύματος (!) και πως υπάρχει σωτηρία έξω από τον Χριστιανισμό. Αυτός ο αθεόφοβος το είπε με λόγια και με πράξεις, και μ’ αυτόν τον ασεβέστατο πατριάρχη ο επίσκοπός μας διατηρεί άριστες σχέσεις εδώ και 30 χρόνια, σύμφωνα με μαρτυρία του ιδίου.

Αγαπητοί, ό,τι (δημόσια) είπε και υπόγεια ενεργεί ο επίσκοπός μας για τον «ξένο» π. Εμμανουήλ χωρίς να εξετάσει και φανερώσει στο ακροατήριό του τους λόγους για τους οποίους τον «καθαίρεσαν» ή καλύτερα αποκρύπτοντας τόσο τους λόγους που ο εν λόγω πατήρ διέκοψε την μνημόνευση του ονόματος του οικείου επισκόπου του (ενν. λόγω της ψευδοσυνόδου της Κρήτης), όσο και το «κανονικό» δικαίωμα κάθε ιερέα να χωρίζεται υπό προϋποθέσεις από τον κακόδοξο μητροπολίτη του (15ος Κανών της ΑΒ΄ Συνόδου), αποτελεί πράξη εσχάτης προδοσίας της Εκκλησίας δηλ. της εν Πηδαλίω εκκλησιαστικής ιστορίας και μαζί όλων των πολιτών της επουρανίου Εκκλησίας ομολογητών, μαρτύρων και Συνοδικών Πατέρων, όπως για παράδειγμα του Μέγα Φωτίου που τότε προέδρευε (στην ΑΒ΄ Σύνοδο).

Και αυτό που κάνει ακόμα πιο τραγική την (από θεολογικής απόψεως) κατάσταση του Δεσπότη μας είναι ο παραλληλισμός και ταύτιση του «αποτειχισμένου και καθαιρεμένου» ιερέα μας, του π. Εμμανουήλ, με λαϊκό και καρναβάλι. (Προσοχή! Δεν είπε ότι μετά την καθαίρεση ο ιερέας κατατάσσεται στην τάξη των λαϊκών αλλά εξίσωσε αυτόν με ένα λαϊκό που ποτέ του δεν έλαβε την Χάρη της Ιεροσύνης.) Συγκεκριμένα είπε τα εξής παραπλανητικά λόγια: «Είναι, ο ένας είναι καθηρημένος κληρικός από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, από την Κρήτη, ο οποίος και λειτουργεί. Η Λειτουργία αυτή λοιπόν, δεν είναι κανονική. Να μην πηγαίνουν οι άνθρωποι. Δεν είναι κληρικός. Εάν εσείς βάλετε ένα ράσο και πάτε να κάνετε σ’ ένα Ναό μία Θεία Λειτουργία, θα είναι Θεία Λειτουργία; Θα είναι κάτι που θα έχει μέσα τη χάρη του Θεού και την παρουσία του Αγίου Πνεύματος και της Αγίας Τριάδος; Όχι! Όπως ντύνεστε στα καρναβάλια και θα βγείτε να κάνετε μία βόλτα, λοιπόν φορώντας ένα σχήμα, παράλογο αυτό που λέω, έτσι είναι κι αυτοί οι άνθρωποι».

Αγαπητοί, για το ότι ο (αποτειχισμένος) π. Εμμανουήλ «είναι καθηρημένος κληρικός από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, ο οποίος και λειτουργεί»σας απαντήσαμε. Επιπλέον, στον Δεσπότη μας απαντάμε: Ναι, ο π. Εμμανουήλ που μας λειτουργεί είναι καθηρημένος, όπως ακριβώς και άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς, αμήν.

Για το ότι «Η Λειτουργία αυτή λοιπόν, δεν είναι κανονική», ότι «Δεν είναι κληρικός.», και επιπλέον ότι ο κάθε ιερέας που με Συνοδικό τρόπο καθαιρείται - είτε άδικα είτε δίκαια - είναι όμοιος με «καρναβάλι», απαντούμε πως τέτοιες (θεολογικές) απόψεις (ενν. για τους άδικα και από αιρετικούς καταδικασμένους αγίους της Εκκλησίας μας) δεν έχει ούτε ο Διάβολος.

Και εξηγούμαστε,

√ Είναι η όχι η Ιεροσύνη ανεξάλειπτη;

√ Ο π. Εμμανουήλ, έλαβε την της Ιεροσύνης χάρη από κανονικούς Αρχιερείς ή όχι; Αν ο π. Εμμανουήλ δεν είναι κληρικός, τότε και αυτοί που τον χειροτόνησαν δεν είναι ΚΑΝΟΝΙΚΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ! Αντιλαμβάνεται τι λέει, ο Δεσπότης μας;

√ Ποια είναι η «προϊστορία»; Δηλαδή η γνώμη των αγίων Πατέρων για την ιεροσύνη και αρχιεροσύνη όσων με Συνοδικό τρόπο καταδικάζονταν και αναθεματίζονταν; Και επιπλέον, γιατί μετά την μετάνοια και επιστροφή τους εν τη Εκκλησία, οι Πατέρες, όχι μόνο δεν τους ξαναχειροτονούσαν αλλά και αναγνώριζαν τα μυστήρια τους (υπό προϋποθέσεις) ως «Έγκυρα», αν δεν παραδέχονταν την της Ιεροσύνης Ενέργεια;

Ω υποκριτές Αρχιερείς! Αν οι αιρετικοί, οι καταδικασμένοι και αναθεματισμένοι (από αληθινά Ορθοδόξους Αρχιερείς και από τον λαό αναγνωρισμένες Οικουμενικές Συνόδους) που όμως έλαβαν την της Ιεροσύνης χάρη από κανονικούς Αρχιερείς ΔΕΝ είναι «καρναβάλια» αλλά τελούν μυστήρια (εννοείται Άκυρα για την Εκκλησία μας) τότε πώς ο ορθόδοξος και άδικα καθηρημένος ιερέας μας, ο  π. Εμμανουήλ, πώς γίνεται να ταυτίζεται με έναν λαϊκό που ντύνεται το «σχήμα» και τελεί την Θεία Λειτουργία;

«Ἀλλ᾿ εὐτυχῶς, ἐναντίον τῶν τάσεων αὐτῶν κηρύσσεται ὁ εὐσεβὴς Ἑλληνικὸςλαός, ὁ ἀκοίμητος αὐτὸς φύλαξ τῆς Ὀρθοδοξίας». (Πατήρ Αυγουστίνος Καντιώτης)

Εν τέλει, ο Σκοπός της Φλώρινας που δημόσια είπε πως «πρέπει οι άνθρωποι να καταλάβουνε και να μην πηγαίνουν διότι ούτε ιεροσύνη υπάρχει ούτε χάρις του Θεού υπάρχει, λοιπόν, ούτε Εκκλησία υπάρχει»είναι ή όχι ένας σύγχρονος ψευδοπροφήτης; Οι πλάνες του πρέπει ή όχι να απασχολήσουν την ιερά ημών Σύνοδο;

Επιτέλους, πρέπει οι ευσεβείς και καλοπροαίρετοι άνθρωποι να καταλάβουν και να μην πηγαίνουν εκεί όπου ΕΚΕΙΝΟΣ λειτουργεί! Γιατί; Διότι «Αυτοί που αληθινά αγαπούν τον Κύριο, πάντα και παντού τον ακολουθούν»… Διότι όπου η αλήθεια εκεί και η Εκκλησία, όπου η Εκκλησία εκεί και Χριστός, ο Μεσσίας, η Εσταυρωμένη αγάπη, ο Νυμφίος μας Ιησούς Χριστός ο εκ παρθένου Μαρίας τεχθείς και εν φάτνη ανακληθείς.

«Ω η δόξα εις τους αιώνας των αιώνων· αμήν»! (Γαλ. 1,5).

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

ΜΕ ΤΙΜΗ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ «ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ»

ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΕΣ

Γρηγόριος Ι.Γρηγοράκης

Δημήτριος Β. Εμμανουήλ

Ζήκος Π. Παπάζογλου

Χρήστος Θ. Ελευθεριάδης

 

Πτολεμαΐδα 21 Νοεμβρίου 2024

ΑΝΤΙ ΕΠΙΛΟΓΟΥ

Α΄. «Ἀγωνισθῆτε γιὰ τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ μας. Ἀγωνισθῆτε γιὰ νὰ καθαριστῇ ἡ Ἐκκλησία ἀπό τὰ ἀνάξια στελέχη της, γιὰ νὰ ἔρθῃ ἡ Ἐκκλησία στὸ ύψος τῶν Πατέρων» (Ἐπίσκοπος Φλωρίνης Αὐγουστῖνος Καντιώτης)

Β΄ "Η ΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ»

«Εμποδίζει ο Κύριος το διωγμό των αιρετικών, λέγοντας :"Μήπως τυχόν, καθώς θα μαζεύετε τα ζιζάνια, ξεριζώσετε μαζί με αυτά και το σιτάρι "(Ματθ. 13,29). Αυτό δε το έλεγε εμποδίζοντας να γίνονται πόλεμοι και αιματοχυσίες και σφαγές. (Γιατί δεν πρέπει να φονεύει κάνεις τον αιρετικό)' επειδή επρόκειτο να κηρυχθεί άσπονδος πόλεμος στην οικουμένη... Λοιπόν δεν εμποδίζει να αναχαιτίζουμε τους αιρετικούς και να τους αποστομώνουμε και να ανακόπτουμε τη θρασύτητά τους και να διαλύουμε τα συνέδριά τους και τις συνάξεις τους.» (Άγιος Ιωάννης, ο Χρυσόστομος) [6].

Γ΄. «Σας παρακαλώ να αναλάβετε τα τάλαντα που σας έδωσε ο Θεός, σαν λαός πιστός. Δεν μας έδωσε τα τάλαντα να τα κρύψουμε, γιατί θα δώσουμε λόγο, γιατί βλέπετε ότι του πήρε το τάλαντο και τον έστειλε στην κόλαση» (π. Μάξιμος Καραβάς) [7].

Σημειώσεις:

 [*]https://www.youtube.com/watch?v=yGxHzKuo9w4

(**) https://www.orthodoxtimes.gr/dis-dektes-oi-paraitiseis-ton-thessalonikis-paramythias-florinis-velestinou-ti-apofasise-gia-tis-taftotites/

[1]https://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=78570

[2]https://www.youtube.com/watch?v=MpNe9H_oJrQ

[3] https://www.impantokratoros.gr/B742476A.el.aspx

[4] https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9F%CF%81%CE%B8%CF%8C%CE%B4%CE%BF%CE%BE%CE%B7_%CE%95%CE%BA%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%AF%CE%B1_%CF%84%CE%B7%CF%82_%CE%9F%CF%85%CE%BA%CF%81%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CE%B1%CF%82

[5]https://emmadimitris.blogspot.com/2024/11/1-2.html#more

[6] «ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΙΩ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ», ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Δ. ΧΑΡΩΝΗ /ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΟΥΡΑΝΙΑΣ Α. ΛΑΝΑΡΑ, ΑΘΗΝΑ 1993, ΤΟΜΟΣ Α’, ΣΕΛ. 401

[7] https://orthodoxostypos.gr/%E1%BC%A1-%CF%80%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%B7-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AD%CE%BB%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CF%81%CE%BD%CE%B1%CE%B2%CE%AC%CE%BB%CE%BF%CF%85-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CF%84%CE%BF%CE%BB/

Δείτε και: 

-2η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΠΡΕΣΠΩΝ ΚΑΙ ΕΟΡΔΑΙΑΣ κ.κ. ΕΙΡΗΝΑΙΟ

-1η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΠΡΕΣΠΩΝ ΚΑΙ ΕΟΡΔΑΙΑΣ κ.κ. ΕΙΡΗΝΑΙΟ ΤΟΝ «ΧΑΛΑΣΤΗ», ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΑΟ ΚΑΚΟΔΟΞΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΤΟΥ (ΣΤΟ True Story Radio 14/11/2024)