Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2023

«ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΜΑΣ ΣΠΙΤΙ»



Ομιλία του Παναγιωτάτου Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου στο συνέδριο που διοργανώθηκε από το Καθολικό Πανεπιστήμιο Pázmány Péter και το Πανεπιστήμιο Δημόσιας Υπηρεσίας της Ουγγαρίας (25 Σεπτεμβρίου 2023)

(Σε μετάφραση 99,9/100!)

«ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΜΑΣ ΣΠΙΤΙ» – Ομιλία του Παναγιωτάτου Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου στο συνέδριο που διοργανώθηκε από το Καθολικό Πανεπιστήμιο Pázmány Péter και το Πανεπιστήμιο Δημόσιας Υπηρεσίας της Ουγγαρίας (25 Σεπτεμβρίου 2023)

Σεβασμιώτατοι ιεράρχες και λοιποί κληρικοί,

 

Αξιότιμοι διευθυντές και καθηγητές,

 

Αγαπητοί μαθητές και καλεσμένοι,

 

Είναι ιδιαίτερο προνόμιο να προσκληθώ να μιλήσω σε αυτήν την ευοίωνη συνέλευση για ένα τόσο σημαντικό θέμα για τον κόσμο μας και την εποχή μας. Είναι επίσης ιδιαίτερη χαρά που προσκαλούμαστε πάλι στο Καθολικό Πανεπιστήμιο, όπου έχουμε προηγουμένως αναγνωριστεί ως Επίτιμος Διδάκτορας και, κατά συνέπεια, νιώθουμε πολύ σαν στο σπίτι μας ως μέλος της εξέχουσας ακαδημαϊκής κοινότητας του.

Εισαγωγή: Μια κοινή αποστολή

Θα πρέπει να τονίσουμε από την αρχή την καταλληλότητα του θέματος και του τόνου σας. Πρόκειται για ένα οικουμενικό και διαθρησκειακό συνέδριο με τίτλο «Μαζί για το κοινό μας σπίτι».

Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος στον Ποντίφικα – Ο οικουμενισμός προς εφαρμογή!

 


ΡΩΜΗ : Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος στον Ποντίφικα – Ο οικουμενισμός προς εφαρμογή!


ΡΩΜΗ- Εντονη η πρόσφατη υπερ-δραστηριότητα του Προκαθημένου της Ορθοδοξίας με αλλεπάλληλα ταξίδια σε διάφορες χώρες -Τι άραγε θα σχεδιάζεται πάλι!

Στη Ρώμη μεταβαίνει σήμερα ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος. Ο Παναγιώτατος αναχώρησε αεροπορικώς για την πρωτεύουσα της Ιταλίας κατόπιν επισήμου προσκλήσεως του Αγιωτάτου Πάπα Ρώμης Φραγκίσκου. Υπενθυμίζεται ότι τις προηγούμενες ημέρες βρέθηκε σε Φινλανδία, Εσθονία και Ουγγαρία όπου τελευταίος σταθμός ήταν η επίσημη επίσκεψη στη Βουδαπέστη.

Η ανακοίνωση του Οικουμενικού Πατριαρχείου για την επίσκεψη του Οικουμενικού Πατριάρχη στη Βουδαπέστη:

Την ανάγκη ανάληψης συντονισμένων δράσεων, με περαιτέρω συνεργασία θρησκειών, κρατικών και κοινωνικών φορέων, αλλά και κάθε ανθρώπου καλής θελήσεως, για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος και τη διαφύλαξη της Δημιουργίας του Θεού, ιδιαιτέρως σήμερα που η ανθρωπότητα βιώνει τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής, επεσήμανε η Α.Θ. Παναγιότης ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος, ο οποίος πραγματοποίησε την κεντρική ομιλία σε Διεθνές Συνέδριο, το οποίο συνδιοργάνωσαν το Καθολικό Πανεπιστήμιο Pázmány Péter και το Εθνικό Πανεπιστήμιο Δημόσιας Διοίκησης της Ουγγαρίας στη Βουδαπέστη, τη Δευτέρα, 25 Σεπτεμβρίου 2023.

Η Οικουμενική Προσευχή στη Ρώμη παρουσία του Πατριάρχου Βαρθολομαίου

Προφητικός λόγος αλόγου ανθρώπου...

"Στο σημερινό Ευαγγέλιο, βλέπουμε μια παρόμοια μεταμόρφωση στη ζωή του Αγίου Πέτρου και των αποστολικών συντρόφων του ψαρά. Ο ολονύχτιος μόχθος τους, που δεν έδωσε ούτε ένα αλίευμα, είναι μια μεταφορά για κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα που αγνοεί τον Θεό." (https://fosfanariou.gr/index.php/2023/09/26/ecum-patr-na-stamatisei-i-rosiki-ekklisia-na-entharrynei-ton-polemo-stin-oukrania/)



 


 Η Οικουμενική Προσευχή στη Ρώμη παρουσία του Πατριάρχου Βαρθολομαίου

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος, ο πάπας Φραγκίσκος, ο Αρχιεπίσκοπος του Καντέρμπερι, Τζάστιν Ουέλπι και άλλοι κορυφαίοι θρησκευτικοί ταγοί συμμετείχαν απόψε, Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2023, στην πλατεία του Αγίου Πέτρου της Ρώμης, σε «Οικουμενική Ολονυκτία Προσευχής». Η τελετή πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία, μεταξύ των άλλων, της γνωστής γαλλικής μοναστηριακής κοινότητας Ταϊζέ. Παράλληλα, στην Προσευχή πήραν μέρος πάνω από τρεις χιλιάδες νέοι, οι οποίοι έφτασαν στην ιταλική πρωτεύουσα από όλο τον κόσμο.

Όπως υπογράμμισε η κοινότητα Ταϊζέ «η συνάντηση αυτή, η οποία λαμβάνει χώρα στην Ρώμη και συγχρόνως σε άλλα μέρη του κόσμου, θέτει στο επίκεντρο μια λιτή τελετή, για να εισακουσθεί ο λόγος του Κυρίου, με μια μακρά στιγμή σιωπής και διαμεσολάβηση υπέρ της ειρήνης».

Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2023

Η νέα ηλεκτρονική ταυτότητα! Νικόλαος Σωτηρόπουλος

 


ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ: ΤΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ (Σελίδα 14 / Θεόδωρος Πάγκαλος: "Δεν μπορούμε να τον αλλάξουμε (ενν. τον αριθ. 666), διότι αλίμονο εάν εμείς περιέλθουμε στη λογική του να ακούμε μια χούφτα παράξενους ανθρώπους)



 

Ἀνοίγει ἡ αὐλαία γιὰ τὴν Ἠλεκτρονικὴ σκλαβιά.

Ἡ πιὸ κομβικὴ «διευκόλυνσή» μας πρὸς τὸ Ἀντίχριστο σφράγισμα;

orthros.eu

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

1. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ:
Ἡ πιὸ κομβικὴ «διευκόλυνσή» μας πρὸς τὸ Ἀντίχριστο σφράγισμα; ............... 3
2. Ὁ π. Σαράντης Σαράντος γιὰ τὴν “Κάρτα τοῦ Πολίτη” ......................................... 11
3. Τεχνικὲς Προδιαγραφὲς καὶ Προβληματισμοί .................................................... 20
4. Τὰ Ὀρθόδοξα Χριστιανικὰ Σωματεῖα περὶ τῶν νέων ταυτοτήτων..................... 33
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ: “ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ”, Χειρόγραφη Παρακαταθήκη ..........37

Εἰσαγωγή.

Ὅταν λέμε ἠλεκτρονικὲς ἢ ψηφιακὲς ταυτότητες ἐννοοῦμε: Ταυτότητες, ποὺ δὲν εἶναι ἀπὸ σκέτο χαρτί, ὅπως ἦταν οἱ παλιές καὶ παραδοσιακές, ἀλλὰ ποὺ περιέχουν καὶ τσιπάκι ὁποιασδήποτε τεχνολογικῆς τεχνοτροπίας. Εἴτε τσιπάκι πάνω σὲ κάποια πλαστικὴ κάρτα-ταυτότητα, σὰν αὐτὸ ποὺ εἶχαν οἱ παλιὲς τηλεκάρτες ἢ πιὸ ἐξελιγμένο (τύπου RFID), εἴτε τὸ τσιπάκι κάποιου “ἔξυπνου” κινητοῦ τηλεφώνου, ποὺ θὰ λειτουργεῖ ὡς ἠλεκτρονικὸ ἀντίστοιχο τῶν ἐγγράφων ταυτότητας, μέσῳ τῆς χρήσης κάποιων “ἔξυπνων” ἐφαρμογῶν κινητοῦ, τύπου “Gov.gr Wallet” ποὺ ἀποθηκεύουν καὶ ἀνακαλοῦν βιομετρικὰ κ.ἄ. δεδομένα. Εἴτε, τέλος, τσιπάκι ποὺ εἶναι ἐμφυτευμένο (μὲ τεχνολογία RFID ἢ NFC) ἢ ἐντυπωμένο (μὲ ἀκτίνες λέιζερ) στὸν ἄνθρωπο.

 ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2023

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΚΡΙΝΩΜΕ; - ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ

 


Γέροντας Δοσίθεος ομιλία 10/9/2023 στον Προφήτη Ηλία

 


Το λέγει αυτό ο άγιος Ιερώνυμος. «Όταν στους χριστιανικούς λαούς γίνει, λέει, πολλή η ομοφυλοφιλία, είναι κοντά το τέλος της Ιστορίας»

  

π. Αθανάσιος Μυτιληναίος: Η ζημία της ψυχής (Κυριακή μετά την Ύψωση του Τιμίου Σταυρού)

 

 














 ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΥΨΩΣΗ[:Μάρκ. 8,34-9,1]

    Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου  με θέμα:

                                  «Η ζημία της ψυχής»

  [εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Στομίου Λαρίσης στις 21-9-1997]     (Β362)


[ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ]

Υπάρχουν αμαρτήματα όμως, αγαπητοί, που είναι και έξω από τη φύση και έξω από τον νόμο. Η πορνεία είναι στη φύση αλλά δεν είναι στον νόμο, είναι έξω από τον νόμο. Αλλά εκείνο το αμάρτημα που είναι και έξω από τη φύση και έξω από τον νόμο είναι η ομοφυλοφιλία· η οποία όσο πάει και πληθαίνει, πληθαίνει, πληθαίνει. Σε λίγο καιρό θα ακολουθήσουμε εκείνο που γράφει ο Ιονέσκο, ένα θεατρικό έργο, που λέγει ότι κάποτε μες την πόλη ένας έβγαλε ένα κέρατο. Δεν ήξερε πώς να το κρύψει. Ήρθε πυρετός, μία επιδημία και έβγαλε ένα κέρατο. Ιιιι…! Πώς να το κρύψει το κέρατο αυτό τώρα που έβγαλε; Σε λίγο όμως έπεσε ο πυρετός σε όλη την πόλη και έβγαλαν όλοι οι άνθρωποι από ένα κέρατο. Ένας δεν είχε βγάλει. Κι αυτός που δεν έβγαλε το κέρατο, μετά ντρεπόταν να εμφανιστεί! Σε όλους που είχαν βγάλει το κέρατο. Εδώ βρίσκει εφαρμογή το πράγμα.

     Κι όταν αυτή η κατάσταση αγαπητοί ποσοτικά γίνει πολλή και γίνεται, καθημερινά γίνεται, τότε είναι η εποχή του Αντιχρίστου! Το λέγει αυτό ο άγιος Ιερώνυμος. «Όταν στους χριστιανικούς λαούς γίνει, λέει, πολλή η ομοφυλοφιλία, είναι κοντά το τέλος της Ιστορίας».

Π. Μάξιμος Καραβάς ''να έχουμε ΑΠΟΛΥΤΗ πίστη ότι η Θεία Κοινωνία είναι σώμα και αίμα Χριστού''

π. Αθανάσιος Μυτιληναίος: Η ζημία της ψυχής (Κυριακή μετά την Ύψωση του Τιμίου Σταυρού)

 


 

  ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΥΨΩΣΗ[:Μάρκ. 8,34-9,1]

    Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου  με θέμα:

                                  «Η ζημία της ψυχής»

  [εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Στομίου Λαρίσης στις 21-9-1997]     (Β362)

      Σήμερα, αγαπητοί μου, έχομε την Κυριακή την μετά την Ύψωση του Τιμίου Σταυρού. Όπως βλέπομε, η εορτή της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού, πλαισιώνεται από δύο Κυριακές. Την προ της Υψώσεως και τη μετά τηνΎψωσιν. Αυτό δείχνει λειτουργικά τη σπουδαιότητα του Τιμίου Σταυρού εις την σωτηρία μας. Γι΄αυτό και ο Κύριος ετόνισε: «Ὅστις θέλει ὀπίσω μου ἐλθεῖν, ἀπαρνησάσθω ἑαυτὸν, καὶ ἀράτω τὸν σταυρὸν αὐτοῦ, καὶ ἀκολουθείτω μοι». Εδώ ο Κύριος ζητά μία ταύτιση του σταυρού του πιστού με τον Σταυρό τον δικό Του. «Όποιος θέλει να είναι δικός μου μαθητής, όποιος με αποδέχεται, θα σηκώσει τον σταυρό του και θα με ακολουθήσει». Και όλα αυτά γιατί η αξία της σωτηρίας της ψυχής δεν έχει αντάλλαγμα.

Προφητικές αλήθειες από τον Γέροντα Γαβριήλ


 

Προφητικές αλήθειες από τον Γέροντα Γαβριήλ

Περί καινών…ταυτοτήτων.


 

ΠΕΡΙ ΚΑΙΝΩΝ…ΤΑΥΤΟΤΗΤΩΝ

Στη προσπάθειά μου να γνωρίσω τι ισχύει και τι όχι σχετικά με την επερχόμενη έκδοση των νέων ταυτοτήτων, πρώτα για δικό μου λογαριασμό και κατά δεύτερο, μια και τυγχάνω και λογιστής (και ως γνωστόν ο γιατρός, ο δικηγόρος και ο λογιστής σ’ αυτή τη χώρα πρέπει να γνωρίζουν τα πάντα ) για τους πελάτες μου, τους συνανθρώπους μου και αδελφούς οι οποίοι με ρωτούν συχνά τι «δέον πράξαι», αναγκάστηκα να κάνω μια έρευνα στο τι ισχύει νομικά, τουλάχιστον, αυτή τη στιγμή. 

Θεωρώ ότι κάθε πολίτης οφείλει να γνωρίζει το νόμο εκ του οποίου απορρέουν οι υποχρεώσεις του αλλά και τα δικαιώματά του. Και επειδή δεν βρήκα κάποια μεστή και σαφή ανάλυση για τα νομικά ισχύοντα περί των νέων ταυτοτήτων, πέρα από κάποιες αποσπασματικές αναφορές, από κάποιον πιο ειδικό αναγκάζομαι να το κάνω ο ίδιος.

Τα νομοθετήματα, λοιπόν, που αφορούν τις νέες ταυτότητες, μέχρι τώρα τουλάχιστον, είναι τρία. Δεν θα τα αναλύσω λεπτομερώς αλλά θα σταθώ στα σημαντικότερα σημεία και αν κάποιος θέλει μπορεί να τα αναζητήσει στους επισυναπτόμενους συνδέσμους:

1.Κ.Υ.Α. 8200/0-297647, ΦΕΚ Β’ 1476/27-4-18) με τίτλο «Έκδοση νέου τύπου Δελτίου Ταυτότητας Ελλήνων πολιτών».
(https://www.e-nomothesia.gr/kat-deltia-tautotetos/koine-upourgike-apophase-82000-297647-2018.html)

Ουσιαστικά πρόκειται για το πρώτο «νομοθέτημα» [και το θέτω σε εισαγωγικά γιατί δεν πρόκειται για τυπικό νόμο αλλά για μια Κοινή Υπουργική Απόφαση (Κ.Υ.Α.)] το οποίο μας εισαγάγει στον «κόσμο των ψηφιακών ταυτοτήτων». Ας δούμε περιληπτικά τα άρθρα:

Το «άρθρο 1» και το «άρθρο 2» δεν μας ενδιαφέρουν (αναφέρουν ποιες είναι οι αρμόδιες αρχές έκδοσης, εκτύπωσης και ταυτοποίησης, δηλαδή, η Ελληνική Αστυνομία)

Το «άρθρο 3» μας ενδιαφέρει! Εδώ μαθαίνουμε τα εξής:

Άρθρο 3 Τύπος Δελτίου Ταυτότητας

1.Το δελτίο ταυτότητας είναι μορφότυπου ID-1, διαστάσεων 85.6 x 54 mm ± 0.75mm, πάχους μέχρι 1 mm, σύμφωνα με τις συστάσεις του ICAO DOC9303 έκδοση 7η και περιλαμβάνει:

*τη Ζώνη Οπτικής Εξέτασης (Visual Inspection Zone – VIZ),

*τη Μηχανικώς Αναγνώσιμη Ζώνη (Machine Readable Zone – MRZ) και

*το ενσωματωμένο ηλεκτρονικό μέσο αποθήκευσης μη επαφής, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο έγγραφο 9303 του Διεθνούς Οργανισμού Πολιτικής Αεροπορίας (International Civil Aviation Organization – ICAO) για τα μηχανικώς αναγνώσιμα ταξιδιωτικά έγγραφα.

Επειδή για πολλούς είναι λίγο πολύ ακατανόητα τα ανωτέρω (όπως ήταν και για μένα) θα προσπαθήσω να τα εξηγήσω με το πιο απλό τρόπο όπως κι εγώ τα έμαθα με την τακτική «ρωτώντας πας στη πόλη» από ανθρώπους που ξέρουν από αυτά.

Η ζώνη Οπτικής εξέτασης (VIZ) είναι μια ζώνη (περιοχή) πάνω στην ταυτότητα που θα περιέχει δεδομένα όπως τη φωτογραφία, ονοματεπώνυμο, ημερ/νία γέννησης, ιθαγένεια, φύλο, την ημερομηνία λήξης κλπ. Στην ουσία η ζώνη οπτικής εξέτασης είναι αυτή που μπορεί ο καθένας μας να αναγνώσει με τα ίδια του τα μάτια.

Η Μηχανικώς Αναγνώσιμη Ζώνη (MRZ) είναι μια ζώνη που δεν θα είναι ορατή και δεν θα μπορεί να διαβάζεται από τον οποιοδήποτε παρά από ειδικά μηχανήματα (αναγνώστες, σαρωτές κλπ) που θα έχουν μόνον οι κυβερνητικές υπηρεσίες (π.χ η Αστυνομία, τελωνεία κλπ). Η ζώνη αυτή θα περιέχει ό,τι και η ζώνη οπτικής εξέτασης και επιπλέον κάποια βιομετρικά στοιχεία. Τα ελάχιστα βιομετρικά στοιχεία που θα περιέχονται σε αυτή τη ζώνη, σύμφωνα τουλάχιστον με τον Κανονισμό της Ε.Ε. 2019/1157 (θα τον δούμε στη συνέχεια) είναι η φωτογραφία του προσώπου και δύο δακτυλικά αποτυπώματα σε ψηφιακό μορφότυπο. Δηλαδή σε ψηφιακή μορφή με έναν συγκεκριμένο τρόπο. Μόνον αυτά; Θα το δούμε στη συνέχεια και αυτό.

Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2023

«Θεϊκά σημάδια»

 




«Θεϊκά σημάδια»

(Ναι, Κύριε ο Θεός ο Παντοκράτωρ, αληθιναί και δίκαιαι αι κρίσεις σου – Αποκ. 16,7)

Στο διαθέσιμο υλικό της Τηλεοράσεως, το οποίο παρουσίαζε (η T.V.) σε άτυπη ιεραρχία, στις (πλημμυρικές) καταστροφές με την μέγιστη κοινωνική, οικονομική, πολιτιστική ή επιστημονική βαρύτητα, ο δραματικός τίτλος της καταγραφής τους, ήταν: «ΣΚΗΝΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ».

Ο απόλυτα αληθινός, ερμηνευτικός – αξιολογικός χαρακτήρας όλων των δοκιμασιών – αντιξοοτήτων που αντιμετώπισε και αντιμετωπίζει η ανθρωπότητα, ευρίσκεται συνοπτικά στο ιερό κείμενο της Αποκαλύψεως. Ενδεικτικά: «Και ήκουσα του θυσιαστηρίου λέγοντας∙ ναι, Κύριε ο Θεός ο Παντοκράτωρ, αληθιναί και δίκαιαι αι κρίσεις σου» (Αποκ. 16, 7).

ΕΙΠΕ ‘ΑΦΡΩΝ’ ΕΝ ΒΙΒΛΩ ΑΥΤΟΥ

 

ΕΙΠΕ ‘ΑΦΡΩΝ’ ΕΝ ΒΙΒΛΩ ΑΥΤΟΥ: «Ο Χριστὸς θὰ μποροῦσε νὰ γεννηθεῖ καὶ ἀπὸ μία ἔγγαμη γυναῖκα»

Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί,

Αφορμή για τη συγγραφή του παρόντος πονήματος στάθηκε η ακρόαση – εν ώρα Όρθρου και Θείας Λειτουργίας – της ομιλίας του αγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς με τίτλο «Ομιλία για την πρόρρηση του προφήτη Ηλία: …ιδού η Παρθένος εν γαστρί έξει, και τέξεται υιόν, και καλέσεις το όνομα αυτού Εμμανουήλ∙ (Ησαΐας 7,14)» [1], σκοπός δε αυτού η «δια της μετανοίας και αυτομεμψίας» επιστροφή όλων μας από την λατρεία του «Άλλου» (δηλ. του Αντίχριστου) στην λατρεία των «Άλλων», δηλαδή των τριών προσώπων της Αγίας Τριάδος, του Τρισυπόστατου Θεού, μιας και «ο Θεός είναι ένας, αλλά δεν είναι μόνος» (Πατερική ρήση).

Η άγνοια του πνευματικού νόμου

«Η άγνοια του πνευματικού νόμου», θα μας πει ο συγγραφέας του βιβλίου ‘’ΑΓΙΟΥ ΜΑΡΚΟΥ του ασκητού, ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΑΚΟΥΣΙΩΝ ΘΛΙΨΕΩΝ’’, «έχει ως συνέπεια την απροσεξία στους λογισμούς, η οποία αφήνει να διέρχεται ελεύθερα από το νου και την καρδιά, κάθε είδους φαυλότης εικόνων και λογισμών.»! Φωτίζοντας περισσότερο τα της υπόθεσής μας ο Καρεώτης Μοναχός Παΐσιος προσθέτει: «Αγνοεί η συνείδηση ότι «εκάστη κίνησις, και η πλέον παροδική, της καρδιάς ή του νοός αφίνει ίχνος τι επί του όλου σώματος της ζωής ημών», και καταλήγει στην εξής «υπόθεση»: «Ας υποθέσουμε ότι καθ’ όλην την διάρκειαν της επιγείου υπάρξεώς μου εισέβαλεν εις την καρδία μου πονηρός τι λογισμός, φόνου επί παραδείγματι, έστω και άπαξ μόνον. Και η μοναδική αύτη σκέψις θα παραμείνη ως μελανή τις κηλίς επί του συνόλου της ζωής μου, εάν δεν αποβάλω αυτήν δια της μετανοίας και αυτομεψίας.  Ουδέν δυνάμεθα να αποκρύψωμεν: «Ουδέν δε συγκεκαλυμμένον εστίν ο ούκ αποκαλυφθήσεται και κρυπτόν ο ου γνωσθήσεται» (Λουκ. 12, 2-3)» [2].

«Εἶπεν ἄφρων ἐν καρδίᾳ αὐτοῦ· οὐκ ἔστι Θεός» (Ψαλμ. 52,2)

Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2023

π.Αρσένιος Βλιαγκόφτης- Ο Άγιος Παΐσιος και η «Κάρτα του Πολίτη»

 


ANOIKTH EΠΙΣΤΟΛΗ «Προς εκπεσόντα Αρχιμ. Ανδρέαν Κονάνον»

 




ANOIKTH EΠΙΣΤΟΛΗ

«Προς εκπεσόντα Αρχιμ. Ανδρέαν Κονάνον»

Σας παρακολούθησα (με λύπη) στο διαδίκτυο, σε μια σειρά από λόγια σας «φιλικά» υπέρ της ομοφυλοφιλίας, σε συμφωνία με τη ζωή σας, έξω από την Πίστι και την Λατρεία της Εκκλησίας, ως άρνηση του Πνεύματος∙ λόγια κατά του εαυτού σας στην πραγματικότητα, σε προβολή «φτου, ξελευτερία».

Ανάμεσα στα συγκεχυμένα λόγια της συνείδησής σας άκουσα και τη λέξη «Θεός»∙ όχι, βέβαια, ως αδιαλλαξία έναντι του ψεύδους και ως ασυμβίβαστη ζήτησι της αλήθειας.

Ποιον Θεό εννοείτε; Αυτόν για τον οποίο σε πολλές αγρυπνίες ξενυχτήσατε; Τον Θεό αγίων μορφών που προλάβατε και αγγίξατε (για ευλογία) το ράσο τους; Μάλλον εννοείτε έναν ιδιόπλαστο Θεό, γενναιόδωρο στις επιλογές σας!

Γνώθι (μάθε), ότι ο Αληθινός Θεός, σαν να μην ήθελε να το πιστέψει, ότι εις την Πεντάπολιν συντελείται η παρά φύσιν αμαρτία, ως έξαρση ακολασίας, εκατέβη μόνος Του για να ιδή:

«Είπε δε Κύριος∙ κραυγή Σοδόμων και Γομμόρας πεπλήθυνται προς με, και αι αμαρτίαι αυτών μεγάλαι σφόδρα. Καταβάς ουν όψομαι, ει κατά την κραυγήν αυτών την ερχομένην προς με συντελούνται, ει δε μη, ίνα γνω» (Γεν. 18, 20-21).

ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΜΑΡΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ . ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ







ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΜΑΡΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ . ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ - YouTube


Όπως είναι γνωστό, οι σύγχρονες αρέσεις (με την ευρύτερη έννοια, δηλαδή οἱ ομάδες πού έχουν διδασκαλία ἤ μεθόδους ἤ τεχνικές ασυμβίβαστες με την Ορθόδοξη πίστη), έχουν ήδη διεισδύσει σέ όλους τούς χώρους και επιχειρούν να τούς ἁλώσουν κυριολεκτικά. Οἱ ομάδες αυτές εμφανίζονται, συνήθως, ὡς άσχετες με κάθε θρησκεία, ωστόσο έχουν ένα πολύ ισχυρό θρησκευτικό υπόβαθρο, αναγόμενο κατά κανόνα στις ανατολικές θρησκείες (στις διάφορες μορφές Ινδουισμού και Βουδισμού) ἤ στον ευρύτερο χώρο τοῦ Αποκρυφισμού. Φυσικά, ὁ χώρος τοῦ αθλητισμού δεν έμεινε ανεπηρέαστος. Εδώ δραστηριοποιεῖται ἕνα πλήθος ομάδων ἤ «σχολών» ἤ δασκάλων, πού επιχειρούν να συνδυάσουν τίς αρχές τοῦ κλασικού αθλητισμού με τίς θρησκευτικές αντιλήψεις και τεχνικές τῶν ανατολικών θρησκειών. Έτσι, εμφανίζεται ἡ λεγόμενη «εναλλακτική γυμναστική», ένα νέο είδος γυμναστικής, πού υπόσχεται να επιτύχει, δήθεν, ό,τι δεν μπορεί να επιτύχει ἡ κλασική γυμναστική, όπως ακριβώς εμφανίζονται ἡ «εναλλακτική ιατρική» (Ομοιοπαθητική, Βελονισμός κ.ά.), ἡ «εναλλακτική διατροφή» κ.λπ. σέ άλλους χώρους. Οἱ μέθοδοι αυτές ονομάζονται και «ενεργειακές», γιατί άπτερος σκοπός τους είναι ἡ ένωση ἤ ἡ ταύτιση ἤ ὁ συντονισμός κατά περίπτωση με τη «θεότητα», ἡ όποια, κατά τίς αντιλήψεις τῶν ανατολικών θρησκειών, είναι μια απρόσωπη ενέργεια, πού διαχέεται στο σύμπαν ἤ πού υπάρχει ὡς θείος πυρήνας μέσα μας. Έτσι, θεωρείται σχεδόν αυτονόητο σήμερα το γυμναστήριο τῆς γειτονιάς μας, παράλληλα με την κλασική γυμναστική, να έχει επίδικό δάσκαλο, πού παραδίδει μαθήματα γιόγκα, ἤ κόμη να προσφέρει αποκλειστικά τίς διάφορες μορφές «εναλλακτικής γυμναστικής   μέθοδος pilates, μέ εὐρύτατη ἐξάπλωση στή χώρα μας καί στό ἐξωτερικό. Ἔχει χαρακτηριστεῖ ἐπιτυχημένα «ἡ γιόγκα τῆς Δύσης» ἤ «ἡ δίδυμη μέθοδος τῆς γιόγκα» (βλ. τό κατατοπιστικό ἄρθρο τῆς κ. Ἑλ. Ἀνδρουλάκη, μέ τίτλο «Μέθοδος Πιλάτες: Ἡ γιόγκα τῆς Δύσης» στό περ. Διάλογος, τ. 49, 2007, σ. 10-13, ἀπό τό ὁποῖο ἀντλοῦμε τά περισσότερα στοιχεῖα). Εἶναι χαρακτηριστικό, ὅτι ὅλα σχεδόν τά γυμναστήρια, πού προσφέρουν προγράμματα ἀσκήσεων pilates, προσφέρουν πρῶτα προγράμματα ἀσκήσεων γιόγκα. Ὅπως ἡ γιόγκα, ἡ μέθοδος pilates ὑπόσχεται νά λύσει ὅλα σχεδόν τά προβλήματα, χαρακτηριστικό, πού παρατηρεῖται σέ ὅλες τίς σύγχρονες αἱρετικές καί παραθρησκευτικές ὁμάδες. Διαβάζουμε σέ ἱστοσελίδες, πού τήν διαφημίζουν: «Τό pilates κάνει θαύματα αλλα στην πραγματικοτητα είναι μια εωσφορική πορεία προς την αυτοθεωση. Ἡ μέθοδος πρωτοδιατυπώθηκε στή δεκαετία τοῦ 1920, ἀπέκτησε μεγάλη δημοτικότητα στή δεκαετία τοῦ 1990 καί στήν Ἑλλάδα πρωτοεμφανίστηκε τό 1992.

ΜΗΝΥΜΑ-ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΞΗ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΗΣ 3ης ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2023

 


                                                                             Ἐν Ἁγίῳ Ὄρει τῇ 15//28.8.2023

                                                                        Κοίμηση τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου

                                                                                                     

                                                                 

 

                                        ΜΗΝΥΜΑ-ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ

ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΞΗ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΗΣ 3ης ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2023

                           ΠΕΡΙ ΑΡΝΗΣΕΩΣ  ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ

                    ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ - ΚΑΡΤΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ.

 

 

Πατέρες καί ἀδελφοί,

Ἀπευθύνουμε στήν γενναία αὐτή Σύναξη τῆς ἄμεσης Δημοκρατίας, τήν συνέχεια τῆς ἀρχαίας  ἐκκλησίας τοῦ Λαοῦ, τόν ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ Χαιρετισμό.

 

Συναχθήκαμε, εἰρηνικά, ἐδῶ στήν συμπρωτεύουσα τῆς Ρωμηοσύνης,  τήν ἀποστολική  πόλη τῆς Ἁγιοτόκου Θεσσαλονίκης, γιά νά διαδηλώσουμε τήν ἀντίθεση καί τήν σθεναρή ἀντίστασή μας στήν βαρβαρότητα τῆς Νέας Τάξῃς Πραγμάτων (Ν.Τ.Π.), ἡ ὁποία ἐδῶ καί χρόνια ὕπουλα, μεθοδικά καί ὑποχθόνια μέ ἀντιχριστιανικούς νόμους ἐγκαθιστᾷ τήν οἰκονομική, πολιτική, πολιτιστική, ἀστυνομική, ὑγειονομική, θρησκευτική καί σύγχρονη ψηφιακή δικτατορία.

Αὐτή ἡ ψηφιακή δικτατορία ἐπεκτείνεται μεθοδευμένα καί συνεχῶς σέ λαούς, φυλές καί γλῶσσες, ὥστε νά καταστῇ παγκόσμιος, μέ ἀπώτερο σκοπό τήν λατρεία καί προσκύνηση τοῦ ἀναμενόμενου ἀντίχριστου θηρίου, πού θά αὐτοπροβληθῇ ὡς θεός.

«Θεολογικώς αδιάφορες οι νέες ταυτότητες, Σεβασμιώτατοι;»

 




ANOIKTH EΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ Δ.Ι.ΣΥΝΟΔΟ

(και προς Μητροπολίτη Λαρίσης και Τυρνάβου κ.κ. Ιερώνυμο)

«Θεολογικώς αδιάφορες οι νέες ταυτότητες, Σεβασμιώτατοι;»

Σεβασμιώτατοι

Είναι ανάγκη (και οφείλουν) οι εις τους επισκοπικούς θρόνους καθήμενοι να παρορμήσουν τους πιστούς και να τους κατευθύνουν σε ορθή θεολογική κίνηση, ώστε να επιζήσουν πνευματικά∙ να αφυπνισθούν δηλ. οι πιστοί μπροστά στις νέες συνθήκες ζωής, με αγία και θεοειδή ενότητα με την Ορθοδοξία.

Η ίδια η Αγία Γραφή και η ερμηνεία της από τους Θεοφόρους Πατέρες, δημιουργούν στο εσωτερικό των πιστών ψυχολογία εξέγερσης – αντίστασης, ως εγγύηση ασφαλείας έναντι των δαιμονικών ταπεινώσεων, που έχουν προκαλέσει στο πλήρωμα τα εμβόλια, η «σύνοδος» της Κρήτης και (τώρα) η δοκιμασία των νέων ταυτοτήτων.

Δεν μας εκπλήση η θέσις σας: «Θεολογικώς αδιάφορες οι νέες ταυτότητες». Υπάρχει, μετά την ψευδοσύνοδο στην Κρήτη, ολοένα και περισσότερο αύξηση πνευματικής αταξίας (εντροπία) στο χώρο της Εκκλησίας.

Εκεί έγινε αποδοχή της νέας ταυτότητας, που λέγεται «οικουμενισμός». Εκεί απωλέσθηκε η Ορθόδοξη συνείδηση – ευαισθησία.