"Οι Πατέρες λένε ότι κατά την πτώση του ανθρώπου εσκοτίσθηκε ο νους του ανθρώπου. Εσκοτίσθη ο νους του Αδάμ. Δεν ασχολούνται οι Πατέρες με τον Αδάμ ως Αδάμ, άλλα με τον νουν του Αδάμ, ο οποίος Αδάμ αρρώστησε, επειδή εσκοτίσθηκε ο νους του. Οι Πατέρες μιλάνε για ασύνετον νουν. Παντού στην Πατερική γραμματεία το θέμα της πτώσεως είναι ο σκοτασμός του νοός του ανθρώπου" (ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΩΜΑΝΙΔΗΣ)...
Ο Άγιος Νείλος πάλι λέγει ότι, «η προσευχή είναι το ανέβασμα του νου στον Θεό»
Αναμφίβολα, η αρχαία Εκκλησία είχε τη συνείδηση, ότι
η κοινωνική και πνευματική ζωή, αναπτύσσονται στον άξονα της γνησιότητας μόνο
στο όνομα του Χριστού.
Αυτή την σωτηριώδη θεολογική θέση υπενθυμίζει με
Δεσποτική νηφαλιότητα και διάκριση ο Κύριος κατά την ημέρα της Κρίσεως, ως
απάντηση στην παθολογία Κληρικών και Λαϊκών, που συγκλίνουν στην αποδοχή των
Προφητικών, Χαρισματικών και Θείων Ενεργειών στο έργο τους, χωρίς την ανάλογη
μετάνοιά τους, χωρίς τον μόχθο της ταπεινοφροσύνης και της έντονης πνευματικής
ζωής, εργαζόμενοι (απλά) «προς το θεαθήναι τοις ανθρώποις». Να θυμηθούμε το
σχετικό εδάφιο (Ματθ. 7, 22):
«Ου τω σω ονόματι επροφητεύσαμεν και τω σω ονόματι
δαιμόνια εξεβάλομεν, και τω σω ονόματι δυνάμεις πολλάς εποιήσαμεν;».
Όπως παρατηρούμε, ο τρόπος αντίληψης (της διακονίας)
των απολογουμένων αναγνωρίζει ένα δεσπόζοντα ΚΕΝΤΡΟ, το οποίο ΚΥΒΕΡΝΑ και
ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ τα εκκλησιαστικά και φυσικά γεγονότα, τον Χριστό. Χρησιμοποιούν το κέντρο αυτό ως συμπύκνωση και συνθετικό ορισμό της
Ανωτάτης Αρχής, που ο Κύριος δεν αρνείται, και είναι σε λεκτική απόδοση. «Εν τω
σω ονόματι».
(οφειλόμενη απάντηση στον Ηρακλή Φίλιο, νυν κληρικό της Μητροπόλεως Σταγών και Μετεώρων)
Αναστάσιος Ομ.
Πολυχρονιάδης
Στις 14/8/2015 είχε δημοσιευθεί ένα άρθρο με τίτλο «Η Θεομήτωρ και ο Ευσεβισμός της Αίρεσης»
-που υπάρχει ανσρτημένο μέχρι σήμερα- στον ιστοχώρο pemptousia.gr. Συντάκτης
του ο Ηρακλής Φίλιος, νυν κληρικός της Μητροπόλεως Σταγών και Μετεώρων. Εκεί,
μεταξύ άλλων, διατυπώνει το ερώτημα: «Αν
η Παναγία δεν ήταν Παρθένος αλλά μία γυναίκα που είχε συνάψει νόμιμη σχέση, ο
Θεός δεν θα μπορούσε να γεννηθεί στην μήτρα της; Δηλαδή το μέγα μυστήριο είναι
το α ε ι π ά ρ θ ε ν ο της Θεοτόκου;»
Στο ίδιο άρθρο σημειώνεται: «Έχω την αίσθηση πως δεν
έχουμε κατανοήσει ακόμη το αχώρητο μυστήριο που έχει συντελεστεί. Και ο
μονοφυσιτισμός της σκέψης ότι το μυστήριο της ενσάρκωσης του Θεού Λόγου
αναλώνεται στην παρθενία της Θεοτόκου, έχει πάλι να κάνει με το ζήτημα της
καθαρότητος, μόνο που αυτή τη στιγμή υπερτονίζεται ως συνήθως από συντηρητικούς
θεολογικούς κύκλους που αιρετικά πλέον εντοπίζουν μια σωτηριολογική απολυτότητα
στη ‘‘θεολογία της ανάγκης’’ όπου έπρεπε με άλλα λόγια η Παναγία να είναι
Παρθένος και πως αυτή είναι η ουσία του αγώνα του θιασώτη εκείνης, αγίου
Κυρίλλου του Αλεξανδρέα στην Γ’ Οικουμενική Σύνοδο της Εφέσου (431 μ.Χ.)».
1η
(Έμμεση) Απάντηση στον π. Ηρακλή Φίλιο για μία «σκανδαλιστική» προσέγγισή του,
σχετικά με το πρόσωπο της Θεοτόκου
Αγαπητοί εν
Χριστώ αδελφοί,
Δεν είναι λίγες
οι φωνές εκείνες που εδώ και καιρό μαρτυρούν, βεβαιώνουν, ότι η μεγάλη
αποστασία ήλθε. Όπως στον καιρό του Νώε έτσι και σήμερα, οι υπερήφανοι άνθρωποι
κατάντησαν σάρκες. Και πάλι όπως στον καιρό των Σοδόμων οι φιλαμαρτήμονες
άνθρωποι είχαν υποταχθεί στο πάθος της ομοφυλοφιλίας έτσι και τώρα, το πάθος
αυτό εξουσιάζει, δηλ. κυβερνάει, κυριαρχεί και εν τέλει δεσπόζει στις καρδιές
μικρών και μεγάλων, όλων εκείνων που αναμασούν και αναμεταδίδουν
«σκανδαλιστικές» φράσεις του τύπου: «Είμαι
κύριος, εξουσιάζω το σώμα μου» ή «γίνομαι
κύριος, αποκτώ εξουσία σε άλλα σώματα»(Μία
δεσπόζουσα ιδεολογία που δυστυχώς «κυριαρχεί και επιβάλλεται» δια νόμου π.χ.
της «Νομικής αναγνώρισης της ταυτότητας φύλου»/Νόμος 4491/2017, της εισαγωγής
του μαθήματος της σεξουαλικής - έμφυλης αγωγής στο ελληνικό σχολείο, της
«Ισότητας στον πολιτικό γάμο» των ομοφυλόφιλων/Νόμος 5089/2024, και όχι μόνο).
Πράγματι, όπως
τότε «Οἱ Σοδομῖται περικύκλωσαν τὴν οἰκίαν» του Λωτ, «ἀπὸ νεανίσκου ἕως πρεσβυτέρου, ἅπας ὁ λαὸς ἅμα.» (Γεν. 19,4), έτσι και σήμερα οι νυν Σαρκολάτρες, περικύκλωσαν τη Βουλή
των Ελλήνων φωνάζοντας προς τον Πρωθυπουργό να παραδώσει στα χέρια τους, νόμους
και δικαιώματα, δηλαδή εξουσία (ελευθερία) να ασελγούν επάνω εις εαυτούς και
αλλήλους, δηλ. «να ασελγούν επάνω εις αυτούς» (Γεν. 19,5) που φιλοξενούνται
εντός του Πανδοχείου του Χριστού που λέγετε Ελλάς, και πάλι επάνω εις αυτούς
που την 11η ώρα (της ιστορίας) εισήλθαν μετανοημένοι στην οικία του
άνδρα Χριστού, δηλ. στην μία, αγία, καθολική και αποστολική Εκκλησία Του, για
να σωθούν από τον κατακλυσμό των αιρέσεων και της αμαρτίας. «Και
έξω από αυτήν εφώναζον προς τον Λωτ και του έλεγαν· “πού είναι οι άνδρες, οι
οποίοι κατά την εσπέραν εισήλθον στο σπίτι σου; Βγάλε τους προς ημάς έξω, δια να
ασελγήσωμεν επάνω εις αυτούς”» (Γεν. 19,5).
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΙΔΑΞΕ ΤΑ ΠΕΡΙ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΑΝΑΜΑΡΤΗΣΙΑ
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ
Σεβαστοί μας πολιτικοί άρχοντες, τίμια μέλη της Βουλής των Ελλήνων,
Ακούστε,
παρακαλώ, την γλυκιά και ειρηνική φωνή: «Δεύτε προς με πάντες οι
κοπιώντες και πεφορτισμένοι, καγώ αναπαύσω υμάς.» (Ματθ. 11,28), είναι η
φωνή του Μεγάλου Βασιλέως Χριστού και Θεού.
Ακούστε τον Προφήτη που λέει∙ «Με
έσπρωξαν και λίγο έλειψε να πέσω, αλλά ο Κύριος με έπιασε με το χέρι
του και με στήριξε. Ο Κύριος είναι η δύναμή μου και η δοξολογία μου, και
έγινε για μένα η σωτηρία μου» (Ψαλ. 117, 10-14), είναι ο μετανοημένος βασιλέας Δαυίδ, λίγο μετά το διπλό αμάρτημά του, του φόνου και της πορνείας.
Ακούστε
τη φωνή του Αγίου που κοιμήθηκε εν ειρήνη το έτος 373 μ. Χ., δηλαδή
πριν 1651 χρόνια. Μας φωνάζει∙ «Πρόσεχε τον εαυτό σου»!
Ανθελληνικό παραλήρημα της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας
στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης: «Καταστρέψτε την Ελλάδα»! – Αυτούς θέλετε να
κάνετε «γονείς»;
σ.σ.Η
λεγόμενη «κοινότητα» ΛΟΑΤΚΙ+ λέει ότι θέλει να καταστρέψει την Ελλάδα. Ο
αμερικανός ατζέντης των ομοφυλόφιλων Τζορτζ Τσούνης τί θέλει;Ο Τσούνης θεωρεί ότι
η φιλοξενία του EuroPride στην Θεσσαλονίκη «αποτελεί μία παγκόσμια
ευκαιρία για να λάμψει η πόλη και να φανεί ότι οι άνθρωποι της είναι
ανοιχτοί και ευγενικοί….»!! Αν η Ελλάδα ήταν ελεύθερη χώρα και
το πολιτικό της προσωπικό αποτελούνταν από Έλληνες και όχι από
διεφθαρμένους ελληνόφωνους, θα ήτανε αυτός ο άνθρωπος ακόμη εδώ;
«DESTROY
GREECE» φώναξαν οι «queer» πρωταγωνιστές του ντοκιμαντέρ «Αvant – Drag»
– Κοιτίδα βλασφημίας το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης – Πως η αμερικανοκίνητη
ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα προωθεί τη παγκοσμιοποίηση και τον σατανισμό
Συντάκτης: Ελευθέριος Ανδρώνης
Καιρός να αρχίσει να κατανοεί ο κόσμος
καλύτερα, σε ποιες κοινότητες παρέδωσε η κυβέρνηση Μητσοτάκη τα
«κλειδιά» για να μπουκάρουν στο άσυλο της ελληνικής οικογένειας. Ο λόγος
για τη στρατευμένη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα. Μια πολύχρωμη και καλοπληρωμένη κουστωδία της Νέας Τάξης Πραγμάτων, που αποτελεί την ιδεολογική αιχμή της παγκοσμιοποίησης.
Η Πτολεμαΐδα και η Σπάρτη για πρώτη φορά προσκυνούν το δαιμονικό Καρναβάλι
Διαβάζουμε τα ρεπορτάζ σχετικά με τις δαιμονικές καρναβαλικές εκδηλώσεις
και ξεχωρίσαμε περιπτώσεις που διοργανώνεται κάποια εκδήλωση για πρώτη
φορά.
2024 ΕΡΜΟΥΠΟΛΗ – ΣΥΡΟΣ “Το Καρναβάλι των Παιδιών” θα διεξαχθεί για πρώτη φορά
Μια από τις καινοτομίες του που έχει προγραμματίσει το Τμήμα
Πολιτισμού του Δήμου Σύρου είναι η διοργάνωση ενός νέου θεσμού, “Το
Καρναβάλι των Παιδιών”, το οποίο θα διεξαχθεί για πρώτη φορά
προσφέροντας χαρά και πολύ κέφι στα παιδιά που θα λάβουν μέρος.
2024 ΣΠΑΡΤΗ. Ο Δήμος για πρώτη φορά, τόσο οργανωμένα, ετοιμάζει αποκριάτικες εκδηλώσεις
Στην Σπάρτη αναμένεται και το πρώτο και το δεύτερο Σάββατο της
Αποκριάς ένα πρόγραμμα που θα ικανοποιήσει πρώτα απ’ όλους τα παιδιά και
τους νέους της Σπάρτης1.
2024 ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ: Προετοιμάζεται το πρώτο Καρναβάλι του Δήμου Εορδαίας
«Να βγούμε όλοι έξω και να διασκεδάσουμε» είναι το σύνθημα και
συνάμα η προτροπή των συντελεστών του πρώτου καρναβαλιού του Δήμου
Εορδαίας, με την ονομασία ΚarVonval, προς τους κατοίκους της Πτολεμαΐδας
και της ευρύτερης περιοχής της Εορδαίας, που ξεκινά στις 7 Μαρτίου
Τσικνοπέμπτη, με την εκδήλωση των 11 Πολιτιστικών Συλλόγων, και
κορυφώνεται στις 16 Μαρτίου 2024.
Όταν ένας πολιτικός εργάζεται – δραστηριοποιείται
μέσα στην αλήθεια, στον υπερχρονικό – διαχρονικό ιστορικό χρόνο της Ελλάδος,
αποφεύγοντας το περιστασιακό συμφέρον του και ακολουθώντας το νόημα του
Ελληνικού έθνους και της Ορθοδοξίας είναι, τότε, πράγματι Έλληνας πολιτικός και
όχι πολιτικάντης∙ λέξη που σηματοδοτεί ανικανότητα να συλλάβει το βάρος της
πολιτικής διακονίας σε επίπεδο Εθνικό και Χριστιανικό.
Η ψήφιση νομοσχεδίου «γάμου ομοφυλοφίλων» (για
παράδειγμα), ψήφιση που συντελεί στο μαράζωμα κάθε ικμάδας στην πατρίδα μας,
εκφράζει την «ατυχία» μας να ζούμε σε «αστερισμό» πολιτικάντηδων, πλην
εξαιρέσεων. Η εγωϊστική αυτονομία της συνείδησής τους, εκφράζεται και με την
αρνητική στάση τους απέναντι στο ιερό μεγαλείο της Σημαίας μας, που συμπυκνώνει
το νόημα της Ελευθερίας μας.
«ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΑ ΕΧΕΙ Ο ΠΙΣΤΟΣ ΛΑΟΣ»
«Ζούμε σε μια χώρα ελεύθερη. Λοιπόν,
από ‘κεί και πέρα όμως∙ «έχουν γνώση οι φύλακες»… Ο Επίσκοπος είναι ποιμένας…
Κάποια πράγματα στην Εκκλησία τα έχει ο Επίσκοπος.» (Επίσκοπος Φλωρίνης
Ειρηναίος)
Αγαπητοί εν
Χριστώ αδελφοί,
Θέλοντας να
ζυγίζουμε λόγια και έργα σύγχρονων ποιμένων της Εκκλησίας μας, έχουμε ανάγκη
ζυγαριάς. Όχι φυσικά σαν αυτή του μανάβη ή του μπακάλη που ζυγίζει υλικά
πράγματα αλλά άλλη πιο κατάλληλη που να ζυγίζει πνευματικά σαν αυτά που
συμβαίνουν στην ταλαίπωρη Ελλάδα μας εξαιτίας των κακών και πονηρών πολιτικών
και εκκλησιαστικών της αρχόντων. Η υπόθεσή μας απαιτεί τη χρήση ειδικής
ζυγαριάς, ζυγαριά ακριβείας γιατί οι ενδείξεις της σκέψης μας αλλά και τα
συμπεράσματά μας θα πρέπει να είναι πρωτίστως δίκαια.
Α΄. «Ο
Επίσκοπος είναι ποιμένας…»
Αδελφοί, πριν
ζυγίζουμε, τον λόγο αυτόν, ας τοποθετήσουμε ενώπιον όλων ως άλλη ζυγαριά
ακριβείας το βιβλίο «ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ»[1], του π. Αυγουστίνου Καντιώτη γιατί
εντός αυτού βρίσκουμε αποτυπωμένη την εικόνα του καλού ποιμένα που οδηγεί τα
λογικά πρόβατα «εις τόπον χλόης και επί υδάτων αναπαύσεως» (Ψαλμ. 22). «Υπό την
προστασίαν και καθοδήγησιν του Καλού Ποιμένος» τονίζει ο ιερός Πατήρ, «ο πιστός
ατρόμητος διέρχεται δια σκιάς θανάτου και αντιμετωπίζει τας μεγαλύτερας
δυσκολίας της ζωής» [1 / σελ. 7].
Για να
υπολογίσουμε λοιπόν με ακρίβεια το βάρος αλλά και την αξία της επισκοπικής
φράσης ας λάβουμε υπόψη,
.. Θα πω κάτι που να μην το θεωρήσετε υπερβολικό. Ζυγίζω τα λόγια μου αλλιώς
θα ήμουν στις φυλακές.
Λοιπόν. Απ’ όλους τους αιρετικούς -διαβάζουμε εκκλησιαστική
ιστορία- .. μέχρι τον σημερινό αιώνα 21ο αιώνα, δεν υπήρξε αιρετικός
τόσο μεγάλος όσο ο Βαρθολομαίος.
Γιατί.
Εγκρίνει τις αιρέσεις και τις ονομάζει «εκκλησίες»
ενώ η Γραφή λέει, μία Εκκλησία ίδρυσε ο Χριστός, Αυτή που κατέχει την αλήθεια.
Και αυτό δεν ομολογούμε στο Σύμβολο της Πίστεως; Πιστεύω εις Μίαν Αγίαν
Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν.
.. Θα πω κάτι που να μην το θεωρήσετε υπερβολικό. Ζυγίζω τα λόγια μου αλλιώς θα ήμουν στις φυλακές.
Λοιπόν. Απ’ όλους τους αιρετικούς -διαβάζουμε εκκλησιαστική ιστορία- .. μέχρι τον σημερινό αιώνα 21ο αιώνα, δεν υπήρξε αιρετικός τόσο μεγάλος όσο ο Βαρθολομαίος.
Γιατί.
Εγκρίνει τις αιρέσεις και τις ονομάζει «εκκλησίες»
ενώ η Γραφή λέει, μία Εκκλησία ίδρυσε ο Χριστός, Αυτή που κατέχει την
αλήθεια. Και αυτό δεν ομολογούμε στο Σύμβολο της Πίστεως; Πιστεύω εις Μίαν Αγίαν Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν.
Εγκρίνει τα βαπτίσματα των ετεροδόξων, των αιρετικών, ενώ ο Παύλος λέει εν βάπτισμα. Και το Σύμβολο της Πίστεως τι λέει; Ομολογώ εν βάπτισμα. Αυτός παραδέχεται τα βαπτίσματα των αιρετικών.
Υποτιμάει τους Πατέρες της Εκκλησίας,
τους μεγάλους, τους Αγίους, τους θαυματουργούς, που και τα Ιερά τους
Λείψανα ευωδιάζουν. Και τι λέει; Ότι οι Πατέρες … δεν είχαν αγάπη, είχαν
φανατισμό, είχαν φονταμενταλισμό και απέτυχαν στο έργο τους, είναι
πλέον εξοφλημένοι. Και έρχονται τώρα αυτοί οι σύγχρονοι πατέρες, οι
οποίοι έχουν πολληηή αγάπη, αγαπούν τους κακοδόξους και μισούν τους
Ορθοδόξους, να διορθώσουν τα πράγματα και να κάνουν μία ιδανική
Χριστιανική κοινωνία!! Λοιπόν. Είναι εναντίον των Πατέρων. Γίνεται λόγος
για μεταπατερική θεολογία ή αντιπατερική θεολογία.
Και προχωράει εκεί που δεν προχώρησε κανείς αιρετικός του παρελθόντος. ..
Εγκρίνει και τις άλλες θρησκείες,
οι οποίες είναι δημιουργήματα δαιμόνων, που λέει η Αγία Γραφή· οι θεοί
των εθνών, τα είδωλα των εθνών .. Εγκρίνει και τις άλλες θρησκείες και
τι λέει; Ότι και οι άλλες θρησκείες είναι «σεβαστές», η λέξη είναι δική
του, είναι «σεβάσμιες», η λέξη είναι δική του, και είναι δρόμοι
σωτηρίας, οδηγούν και οι άλλες θρησκείες στη σωτηρία. Ενώ η Γραφή λέει
μόνον ο Χριστός και η πίστη στο Χριστό εξασφαλίζει τη σωτηρία. Και λέει
ότι ο ίδιος Θεός λατρεύεται απ’ όλους τους λαούς όλων των θρησκειών με
άλλο τρόπο.
Ε, όλα αυτά δεν τα είπε ποτέ κανείς. Είναι ο μεγαλύτερος αιρετικός όλων των αιώνων, πολύ μεγαλύτερος από τους άλλους αιρετικούς. Ο οικουμενισμός βαδίζει παράλληλα με τη νέα εποχή, νέα τάξη πραγμάτων, παγκοσμιοποίηση και λοιπά.
– Ίσως αυτά
ακούγονται βαριά λίγο για τον Πατριάρχη, γιατί λένε πολλοί ότι εκείνος
αντιμετωπίζει άλλα προβλήματα εκεί που είναι στην Τουρκία στην
Κωνσταντινούπολη. Ότι κάνει αυτήν την πολιτική ας πούμε του
οικουμενισμού όπως είπατε, για να διατηρήσει το Πατριαρχείο, τα προνόμια
που έχει και να μην εξαφανιστεί. Ισχύει αυτό;
Λοιπόν. Ο Χριστός ήξερε ότι
εβαδίζει προς τον Σταυρό αλλά δεν έκανε διπλωματία. Ο Χριστιανός δεν
έχει διγλωσσία, δεν έχει διψυχία, δεν έχει διπλωματία, λέει το σωστό κι
αν δεν πει το σωστό, είτε από φόβο είτε από άλλες σκοπιμότητες, είναι
προδότης της αλήθειας. Εάν σκέπτονταν έτσι οι Χριστιανοί των
παρελθόντων αιώνων, αλλά και της εποχής μας, που μαρτύρησαν, δεν θα
μαρτυρούσαν. Θα έλεγαν, εμείς δεν έχουμε σχέση με τον Χριστό. Θα έλεγαν
-μυστικά- τον έχουμε στην καρδιά μας τον Χριστό, ας πούμε ότι δεν [Τον]
έχουμε μην μας κυνηγούν και μας σφαγιάζουν. Δεν θα είχαμε Μάρτυρες και
Αγίους εάν σκέφτονταν έτσι.
Αλλά δεν σκέπτεται έτσι [ο Βαρθολομαίος], ούτε το κάνει αυτό για να αρέσκει στους αλλοθρήσκους και τους αλλοεθνείς. Το κάνει διότι έχει πνεύμα πλάνης, ενέργεια δαιμονική μέσα του. Αυτά λέει ο Απόστολος Παύλος. Όσοι εκφράζονται έτσι έχουν πνεύμα πλάνης, δαιμονική ενέργεια.
– Άρα να υποθέσω ότι
εσείς συμφωνείτε με την διακοπή του μνημοσύνου που έχει επιβάλλει η
Μονή Εσφιγμένου στο Άγιο Όρος και με τη γενικότερη στάση της σε αυτό το
θέμα;
Ε, βεβαίως. Εγώ φρονώ ότι έχει
παραγίνει το κακό και όλοι οι καλοί επίσκοποι, οι επίσκοποι, έπρεπε να
είχαν παύσει το μνημόσυνο του αρχιοικουμενιστού και αρχιπροδότη της
Πίστεως, του Πατριάρχου Βαρθολομαίου. Όλοι έπρεπε να είχαν παύσει το μνημόσυνό του. Δυστυχώς, τον υποδέχονται και του προσφέρουν μεσσιακές τιμές και δόξες. …
Αναφέρατε και το όνομα του Δημητριάδος. Ο Δημητριάδος είναι θα λέγαμε όπως ο Ζηζιούλας, δεξιό όργανο του Βαρθολομαίου.
– Προαλείφεται για επόμενος Αρχιεπίσκοπος;
Μπορεί να τον προαλείφει ο διάβολος, δεν ξέρω.
– Είναι αυτός που έκανε την μεταπατερική σχολή ‘θεολογίας’ του Βόλου ..
Ο Μητροπολίτης Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας κ. Ειρηναίος στο Φανάρι
Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας κ. Ειρηναίος στο Φανάρι.
Ο
Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας κ. Ειρηναίος,
κατά το διήμερο 9-10 Μαρτίου 2024, επισκέφτηκε το Οικουμενικό
Πατριαρχείο, συνοδευόμενος από τον αρχιμ. κ. Αγαθάγγελο Ταλλίδη και τον
αρχιδιάκονο κ. Θεόκλητο Στάμκο.
Την
Κυριακή των Απόκρεω, 10 Μαρτίου, ο Ποιμενάρχης μας χοροστάτησε στον
Όρθρο και τη Θεία Λειτουργία που τελέστηκε στον Πάνσεπτο Πατριαρχικό Ναό
του Αγίου Γεωργίου στο Φανάρι της Κωνσταντινούπολης. Στη Θεία
Λειτουργία παρέστη συμπροσευχόμενος ο Παναγιώτατος Οικουμενικός
Πατριάρχης κ. κ. Βαρθολομαίος, o οποίος μετά το πέρας της Θείας
Λειτουργίας καλωσόρισε τον Σεβασμιώτατο.
Κατόπιν,
ο Μητροπολίτης μας έγινε δεκτός υπό της Αυτού Θειοτάτης Παναγιότητος
του Πατριάρχου στο γραφείο του, υποβάλλοντας τα σέβη του στον
Παναγιώτατο, με τον οποίο συνδέεται από την τριακονταετή διακονία του
στην Ι. Μ. Αλεξανδρουπόλεως ως κληρικός αυτής, και λαμβάνοντας την
πατριαρχική ευχή και ευλογία για την ποιμαντορία και τα νέα καθήκοντά
του στην Ιερά Μητρόπολη Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας.
Επίσης,
ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. κ. Βαρθολομαίος και ο Μητροπολίτης μας κ.
Ειρηναίος συναντήθηκαν και έβγαλαν αναμνηστική φωτογραφία με μαθητές και
καθηγητές του 1ου Γενικού Λυκείου Φλώρινας, το οποίο πραγματοποιεί
εκπαιδευτική εκδρομή στην Κωνσταντινούπολη και επισκέφτηκε το
Οικουμενικό Πατριαρχείο
φωτο: Νίκος Παπαχρήστου, Διευθυντής Γραφείου Τύπου Οικουμενικού Πατριαρχείου
[εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Στομίου Λαρίσης στις 21-9-1997] (Β362)
[ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ]
Υπάρχουν αμαρτήματα όμως, αγαπητοί, που είναι και έξω από τη φύση και έξω από τον νόμο.Η πορνεία είναι στη φύση αλλά δεν είναι στον νόμο, είναι έξω από τον νόμο. Αλλάεκείνο το αμάρτημα που είναι και έξω από τη φύση και έξω από τον νόμο είναι η ομοφυλοφιλία· η
οποία όσο πάει και πληθαίνει, πληθαίνει, πληθαίνει. Σε λίγο καιρό θα
ακολουθήσουμε εκείνο που γράφει ο Ιονέσκο, ένα θεατρικό έργο, που λέγει
ότι κάποτε μες την πόλη ένας έβγαλε ένα κέρατο. Δεν ήξερε πώς να το
κρύψει. Ήρθε πυρετός, μία επιδημία και έβγαλε ένα κέρατο. Ιιιι…! Πώς να
το κρύψει το κέρατο αυτό τώρα που έβγαλε; Σε λίγο όμως έπεσε ο πυρετός
σε όλη την πόλη και έβγαλαν όλοι οι άνθρωποι από ένα κέρατο. Ένας δεν
είχε βγάλει. Κι αυτός που δεν έβγαλε το κέρατο, μετά ντρεπόταν να
εμφανιστεί! Σε όλους που είχαν βγάλει το κέρατο. Εδώ βρίσκει εφαρμογή το
πράγμα.
Κι όταν αυτή η κατάσταση αγαπητοί ποσοτικά γίνει πολλή και γίνεται, καθημερινά γίνεται, τότε είναι η εποχή του Αντιχρίστου! Το λέγει αυτό ο άγιος Ιερώνυμος. «Όταν στους χριστιανικούς λαούς γίνει, λέει, πολλή η ομοφυλοφιλία, είναι κοντά το τέλος της Ιστορίας».
«Κρείτον πλανώμενος μετά της εκκλησίας, παρά
ορθοτομών εκτός Εκκλησίας», είναι τα λόγια που αντικαθρεφτίζουν τη σοφιστική
λογική των οικουμενιστών επισκόπων, ηγουμένων, γεροντισσών και λαϊκών, που
αφομοίωσαν την αίρεση του οικουμενισμού στη σημερινή ιστορική συγκυρία.
Πρόσφατα ο π. Θεόδωρος Ζήσης, σε άριστη θεολογική ανάλυση της πλάνης αυτής, την
ανέτρεψε θεολογικά – εκκλησιολογικά, θέτοντας φράγμα στις οικουμενιστικές
διδασκαλίες περί «υπακοής» και περί «εκκλησίας».
Εμείς θα παρατηρήσουμε – αναλύσουμε το έδαφος της
πλάνης αυτής με εργαλείο την Επιστήμη της λογικής, πάντοτε (όμως) στο χώρο της
Ορθόδοξης Θεολογίας (της Πατερικής).
Πολλές φορές ο Κύριος, η Ύψιστη Λογική,
χρησιμοποίησε Λογικά επιχειρήματα προς εννοιολογική και θεολογική κατανόηση
(υπό των ανθρώπων - μαθητών) της διδασκαλίας Του. Να θυμηθούμε (παραδείγματα):
Παρακαλούμε τους εν Χριστώ αδελφούς να αποστείλουν στο
e-mail: imflope@gmail.com
του Μητροπολίτη Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας (τηλ.:
2385028862) την εν λόγω φωτογραφία ντοκουμέντο. Μην ξεχνούμε ότι σε πρόσφατη
συνέντευξή του είπε:
«Έχω την διαβεβαίωση,
ότι δεν θα ‘χει άρματα, ότι δεν θα ‘χει άσεμνα, ας το πούμε άσεμνες εικόνες και
φυσιογνωμίες και φιγούρες, λοιπόν άρματα όπως λέγονται. Και να πω και κάτι που
κάθε νοήμων άνθρωπος θα το καταλάβει! Αν δεν δω κάτι, δεν μπορώ να το κρίνω. Θα
το κρίνω σε δεύτερο χρόνο, και στο δεύτερο χρόνο θα είμαι επιθετικός! Νομίζω,
γίνομαι αντιληπτός…»
Και πάλι: «Συναντήθηκα με τον δήμαρχο, με τον υπεύθυνο
αντιδήμαρχο, τους είπα την άποψή μου ως επίσκοπος, πήρα διαβεβαιώσεις για
κάποια πράγματα, αλλά ως άνθρωπος δεν θα κρίνω ποτέ κάτι χωρίς να το δω. Θα δω
τι θα γίνει και μετά, όχι με τους τρόπους που κάποιοι θέλουν και νομίζουν ότι
βρισκόμαστε 50 χρόνια πίσω, με σεβασμό θα δω αν διαφωνώ. Να δούμε όμως, γιατί
έχω τη διαβεβαίωση ότι θα είναι παραδοσιακό, ότι δεν θα έχει άσεμνα θεάματα,
ότι δεν θα έχει άρματα…»
Δωρίζoντας Κοράνιο στόν πρόεδρο τῆς Coca Cola (δεξιά)
www.patriarchate.org/multimedia/video
ΑΣΕΒΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΕΣ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟ ΚΟΡΑΝΙΟ
ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΙΩΑΝΝΗ ΤΟ ∆ΑΜΑΣΚΗΝΟ
«ΑΓΙΟ» ΚΑΙ «ΣΠΟΥ∆ΑΙΟ» ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ
ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ!
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ
ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΗΣ Coca Cola, Η.Π.Α., 29.10.2009 (ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ)
«Αξιότιμοι
Μουχτάρ και Δάφνη Κεντ [ο μουσουλμάνος Πρόεδρος της Coca Cola και η
σύζυγός του] πoλυαγαπημένοι φίλοι και οικοδεσπότες… Αγαπητοί στον Κύριο
[…].
Αγαπητέ φίλε Μουχτάρ… γνωρίζουμε πως οι ηρωικές προσπάθειες των γονιών
σου χάριν των εβραίων κατά την διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου
δεν βασίζονταν σε κάποια θρησκευτική κοσμοαντίληψη αλλά στο σφαιρικό
όραμα της αγάπης για όλους τους ανθρώπους και της αξίας κάθε ανθρώπινης
ζωής.
Είθε ο Κύριος όλων να τους χαρίσει αιωνία ανάπαυση μαζί με τους Δικαίους κάθε γενεάς που έχουν φανεί ευάρεστοι σε Εκείνον […].
Ευχαριστώ. Παρακαλώ καθίστε.
Έχω ένα μικρό αναμνηστικό. Μικρό και σπουδαίο. Αναμνηστικό για την Δάφνη
και τον Μουχτάρ. Αυτό είναι το Άγιο Κοράνιο. Το ιερό βιβλίο των
μουσουλμάνων αδελφών μας» [χειροκροτήματα].
ΚΟΡΑΝΙΟ
«Κι
είπαν οι Χριστιανοί ότι ο Μεσσίας ήταν γιός του Αλλάχ. Αυτά είναι λόγια
που βγήκαν απ’ τα χείλη τους και που μιμούνται τα λόγια εκείνων που
παλαιότερα αρνήθηκαν την Πίστη. Ας πέσουν στη καταστροφή που έχουν
απομακρυνθεί από την Αλήθεια και στράφηκαν προς το ψεύδος!» (Σούρα 9
«ελ-Τέβμπε», §30).
σ.σ.
Λίγες ημέρες μετά το σοκ που υπέστη η Ελληνική κοινωνία από την ψήφιση
του σοδομικού νομοσχεδίου, οι Μητροπολίτες Σιδηροκάστρου, Κορίνθου και
Πολυανής & Κιλκισίου, ταξίδευψαν στην Βουλγαρία και συμπροσευχήθηκαν
με αιρετικούς κατά τον εορτασμό του Ιερομάρτυρος Πολυκάρπου, Επισκόπου
Σμύρνης, στη Σόφια της Βουλγαρίας!
Οι Μητροπολίτες Σιδηροκάστρου, Κορίνθου και Πολυανής-Κιλκισίου συμπροσευχήθηκαν στην Βουλγαρία με αιρετικούς.
Στο Αρχιερατικό Συλλείτουργο που τελέστηκε στον ιστορικό Ιερό Μητροπολιτικό Ναό της Αγίας Κυριακής προέστη ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Σιδηροκάστρου κ. Μακάριος και συλλειτούργησαν οι Σεβ. Μητροπολίτης Κορίνθου κ. Διονύσιος, Πολυανής και Κιλκισίου κ. Βαρθολομαίος,
ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Βέουμποστ κ. Ισαάκ και ο Θεοφιλέστατος
Επίσκοπος Λευκουπόλεως (Belogradchik) και Βοηθός του Πατριάρχη
Βουλγαρίας κ. Νεοφύτου, κ. Πολύκαρπος, ο οποίος άγει τα σεπτά του
ονομαστήρια, γράφει η Ρομφαία.
Η Α.Θ. Παναγιότης ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος
παρέστη συμπροσευχόμενος στη Θεία Λειτουργία της Κυριακής της Απόκρεω,
10 Μαρτίου 2024, στον Πάνσεπτο Πατριαρχικό Ναό του Αγίου Γεωργίου στο
Φανάρι. Χοροστάτησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φλωρίνης, Πρεσπών και
Εορδαίας κ. Ειρηναίος.
«Άγιο δωδεκαήμερο» χαρακτηρίζονται οι
μέρες από τις 25 Δεκεμβρίου ώς τις 6 Ιανουαρίου, δηλ. από τα
Χριστούγεννα ώς τα Θεοφάνεια (αν και κανονικά είναι 13 ημέρες).
Οι ημέρες αυτές είναι γεμάτες γιορτές, που οι πατέρες και οι
παππούδες μας τι ήξεραν και τις απολάμβαναν. Σήμερα, δυστυχώς, οι
περισσότεροι τις αγνοούμε. Κι όμως είναι ένα ξεχωριστό κομμάτι του
πολιτισμού μας, που προσφέρει σπουδαία μηνύματα και δείχνει το φωτεινό
μονοπάτι του ανθρώπου προς τη σοφία και την τελειότητα, που είναι η
ένωση με τον Τριαδικό Θεό διά του Χριστού.
Ας επιχειρήσουμε λοιπόν ένα μικρό χριστουγεννιάτικο περίπατο σ’ αυτές:
Αποκάλυψη - ΣΟΚ: ΜΕΓΑ ΜΥΣΤΗΡΙΟ η αφίσα της "Πρόσκλησης συμμετοχής" στην Αποκριάτικη παρέλαση του Δήμου Εορδαίας με κακοσχηματισμένη "πεντάλφα" - Ποιο είναι το σχέδιο κα τι συμβαίνει; [photos]
'' Mέγα μυστήριο
ή μας γελούν τα μάτια μας; Τι να συμβαίνει άραγε; Πως μπορεί κάποιος να
εξηγήσει την ανακάλυψη μιας «πεντάλφας» και μάλιστα ορατής '' και
κακοσχηματισμένης,στην εν λόγω αφίσα;
Σ’ ένα μικρό χωριό της Πτολεμαίδας, τη Γαλάτεια Εορδαίας, οι φετινές
καρναβαλικές εκδηλώσεις δε θα γίνουν, καθώς οι κάτοικοι δε θέλησαν να
έρθουν σε αντίθεση με τον Μητροπολίτη Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας
Θεόκλητο, ο οποίος με πρόσφατη εγκύκλιό του ζητά από τους συλλόγους να
ματαιώσουν τα αποκριάτικα τους σχέδια.
Σ’ ένα μικρό χωριό της Πτολεμαίδας, τη Γαλάτεια Εορδαίας, οι φετινές
καρναβαλικές εκδηλώσεις δε θα γίνουν, καθώς οι κάτοικοι δε θέλησαν να
έρθουν σε αντίθεση με τον Μητροπολίτη Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας
Θεόκλητο, ο οποίος με πρόσφατη εγκύκλιό του ζητά από τους συλλόγους να
ματαιώσουν τα αποκριάτικα τους σχέδια.
«Αυτό που κάνουμε εμείς εδώ και χρόνια έχει πανηγυρικό χαρακτήρα. Δεν
προσβάλλουμε κανέναν. Το τελευταίο διάστημα, ο Μητροπολίτης διαμηνύει
παντού ότι θα αφήσει το χωριό μας χωρίς παπά, εάν προχωρήσουμε στις
αποκριάτικες εκδηλώσεις. Με το φόβο αυτό και για να μην έρθουμε σε
κόντρα με την Εκκλησία, αποφασίσαμε να ματαιώσουμε τα σχέδιά μας για την
τελευταία Κυριακή της Αποκριάς» δήλωσε ο πρόεδρος του Πολιτιστικού
Συλλόγου της Γαλάτειας Πορφύριος Βουτάλης.
Τσικνοπέμπτη στην πλατεία της Πτολεμαΐδας - εκδήλωση 11 Πολιτιστικών συλλόγων του δήμου Εορδαίας
Τσικνοπέμπτη στην θεοφιλή πόλη της Πτολεμαΐδας, επί αρχιερατίας Αυγουστίνου Αυξωνίδη!!!
(1:35) «Λοιπόν,
έχει καθιερωθεί η εκδήλωση των πολιτιστικών συλλόγων του τόπου, ένα 12ημερο
εκδηλώσεων που φέτος (για πρώτη φορά) δώσαμε μια άλλη διάσταση κάτω από μια
άλλη ομπρέλα, την ομπρέλα του Δήμου Εορδαίας. Εύχομαι όλοι, μικροί και μεγάλοι
να περάσουν όμορφα, στο δρόμο προς την Μεγάλη Σαρακοστή» (Λόγια Δημάρχου
ενώπιον όλων)
(3:06) Όπου χορός εκεί
"διάβολος"!
(5:34) Τον χορό
σέρνει μια αρσενική νύφη!!!
(5:35) Τέταρτος
στην "ουρά" ένας "παπάς με
πετραχήλι"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Στην αρχή αντιμετωπίσαμε με δυσπιστία αυτή τη φωτογραφία, έπειτα όμως
από αναζήτηση που κάναμε στο google earth, το σχέδιο είναι ξεκάθαρο Mέγα
μυστήριο ή μας γελούν τα μάτια μας; Τι να συμβαίνει άραγε; Πως μπορεί
κάποιος να εξηγήσει την ανακάλυψη μιας «πεντάλφας» και μάλιστα ορατής
και καλοσχηματισμένης, σε περιοχή του Καζακστάν;
Όπως φαίνεται
και στην εικόνα, που προέρχεται από το γνωστό μας «Google earth», η
«πεντάλφα», είναι ανάποδη, δηλαδή με την μία κορυφή ακριβώς προς τον
Νότο Μάλιστα, αν κάποιος πατήσει το «zoom», μπορεί να δει ότι η
«πεντάλφα», βρίσκεται κοντά σε έναν χώρο, όπου μοιάζει να είναι
κατασκευασμένος πρόσφατα, αφού το τελευταίο κομμάτι του δρόμου που
φτάνει εκεί, μοιάζει αρκετά πιο καινούριο, ενώ η όλη έκταση μοιάζει με
αεροδιάδρομο, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει και το hellasforce.
Χαιρόμαστε που ο μητροπολίτης καταδίκασε τα καρναβάλια και κάλεσε τους Χριστιανούς να μην συμμετάσχουν σε αυτά.
Eκφράζουμε
τη χαρά μας που ο μητροπολίτης Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας
Ειρηναίος, σε προχθεσινή συνέντευξή του έβαλε τα πράγματα στη θέση τους
ξεκαθαρίζοντας ότι τα καρναβάλια είναι ένα έθιμο αντιχριστιανικό. Είπε,
επί λέξει, ότι «Οι Χριστιανοί δεν μπορούν να παίρνουν μέρος σε
καρναβάλια. Αυτή είναι η δική μου συμβουλή και η δική μου παράκληση
στους ανθρώπους που ζουν Χριστιανικά» και συμπλήρωσε: «Eγώ, ως
επίσκοπος της τοπικής Εκκλησίας, λέω στους Χριστιανούς ότι για μας είναι
μια πνευματική περίοδος, το Τριώδιο. Θέλω να τους παρακαλέσω να μην
πάνε στα καρναβάλια».
«Tρεις κραυγές – βοές διαμαρτυρίας από
τη Γη προς τον Θεό»(και το σημερινό αντίστοιχό τους – οι
κοινωνικοπολιτικές προβολές τους)
Οι τρεις αυτές περιπτώσεις, όχι σε ιστορική
αλληλοδράση, είναι:
Α) Γεν. 4, 10 (Κάϊν -
Εγκληματικότητα): «και είπε Κύριος∙ τι πεποίηκας; φωνή αίματος του αδελφού σου βοά προς με εκ της
γης».
Β) Γεν. 18, 20 και Γεν.
19, 13 (Ομοφυλοφιλία – Σόδομα και Γόμμορα):
«Ότι ημείς απόλλυμεν τον τόπον τούτον, ότι υψώθη η κραυγή αυτών έναντι Κυρίου, και
απέστειλεν ημάς Κύριος εκτρίψαι αυτήν».
Γ) Ιακ. 5, 1-6
(Κοινωνική αδικία):
«Ιδού ο μισθός των
εργατών ων αμησάντων τας χώρας υμών, ο απεστηρημένος αφ’ υμών κράζει, και αι
βοαί των θερισάντων εις τα ώτα Κυρίου Σαβαώθ εισεληλύθασιν εντρυφήσατε επί της γης και εσπαταλήσατε, εθρέψατε τας καρδίας υμών ως
εν ημέρα σφαγής∙ κατεδικάσατε, εφονεύσατε τον δίκαιον∙ ουκ αντιτάσεται υμίν».
Οι τρεις αυτές περιπτώσεις, συνοψίζουν την
αμαρτητική δυναμική και τις ανωμαλίες στο πρόσωπο (άνθρωπο) και στην κοινωνία,
που δημιουργούν οι παραβάσεις του Νόμου του Θεού. Αυτές οι διαμαρτυρίες – βοές
των αμαρτημάτων, των παραβάσεων του Νόμου του Θεού, αποτελούν (δυστυχώς)
εκφράσεις και της σημερινής διάρθρωσις – οργάνωσης των κοινωνιών στην μετά
Χριστόν εποχή.