Διατυπώστε σχόλια και επιφυλάξεις, στην ιστοσελίδα της Δημόσιας Διαβούλευσης σχετικά με την επιβολή της νέου τύπου αντιεπιστημονικής, αντιπαιδαγωγικής και αντoρθόδοξης «Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης», που προωθεί το Υπουργείο για τα παιδιά μας, από το Νηπιαγωγείο...! (5) .
ΣΧΟΛΙΟ: ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΑΠΟΤΑΣΣΟΜΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙ "ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ" ΛΟΓΩ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΛΟΓΩΝ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! ΔΕΝ ΚΡΥΒΩ ΟΤΙ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΠΕ11) ΑΝΤΕΔΡΑΣΑ ΜΕ ΕΠΙΣΗΜΟ ΤΡΟΠΟ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΤΡΙΕΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥ ΤΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ....ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ (4/5/2020) ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΘΑ ΕΚΔΙΚΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΠΟΛΥΣΗΣ ΜΟΥ ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ! ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΜΙΛΗΣΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΗΘΙΚΗΣ... ΚΡΙΘΗΚΑ (ΛΟΙΠΟΝ) ΩΣ "ΑΝΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ" ΚΑΙ ΧΥΔΑΙΟΣ, ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ "μη σεβόμενος την προσωπικότητα των μαθητών/τριών και μη αναλογιζόμενος τις αρνητικές συνέπειες στην ψυχοκοινωνική τους ανάπτυξη"!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΤΟΥΤΟ ΤΟ ΗΛ. ΜΗΝΥΜΑ
ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΩ ΘΕΩ ΔΟΞΑ!
Άρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων εισάγεται πιλοτικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», η οποία συνίσταται στη δοκιμαστική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές. Με όμοια απόφαση ορίζονται η χρονική διάρκεια εφαρμογής της πιλοτικής δράσης, ο αριθμός, η διάρκεια και το περιεχόμενο των νέων θεματικών κύκλων και των επιμέρους θεματικών ενοτήτων καθενός εξ αυτών, ο αριθμός και η γεωγραφική κατανομή των σχολικών μονάδων στις οποίες εισάγεται η πιλοτική δράση, το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων που εφαρμόζεται στις μονάδες αυτές, οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των νέων θεματικών κύκλων και ενοτήτων, ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών και ρυθμίζεται κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης, συμπεριλαμβανομένων της οργάνωσης και υλοποίησης σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων.
2. Με την ολοκλήρωση της πιλοτικής δράσης της παρ. 1, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συντάσσει έκθεση αποτελεσμάτων και γνωμοδοτεί προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την εισαγωγή ή μη των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σε όλες τις σχολικές μονάδες Νηπιαγωγείου, Δημοτικού και Γυμνασίου, ή άλλως τη διενέργεια ή μη νέας πιλοτικής δράσης.
2. Με την ολοκλήρωση της πιλοτικής δράσης της παρ. 1, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συντάσσει έκθεση αποτελεσμάτων και γνωμοδοτεί προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την εισαγωγή ή μη των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σε όλες τις σχολικές μονάδες Νηπιαγωγείου, Δημοτικού και Γυμνασίου, ή άλλως τη διενέργεια ή μη νέας πιλοτικής δράσης.
την προσχολική και πρωτοβάθμια. Οι υπεύθυνοι και αρμόδιοι,εφόσον διαθέτουν ερείσματα ήθους και γνώσεων καταλλήλων,είναι οι γονείς.Η επιπόλαιη και κατά συνέπεια λανθασμένη αντιμετώπιση του θέματος έχει τραυματίσει θανάσιμα το θεσμό της οικογένειας. Ας αναζητήσουμε χειρισμούς στην Ορθόδοξη Παράδοσή μας.
Διαφωνώ κάθετα με την ένταξη της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο νήπιο και στο δημοτικό. Σε αυτές τις ηλικίες αρμόδια είναι η οικογένεια.
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΤΡΑΜΑΥΤΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
ότι το θέμα ούτε ενδιαφέρει, ούτε και θα έπρεπε να ενδιαφέρει παιδιά
προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας.ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ!!!