Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2025

Τότε, ο αποξενωμένος του Τιμίου Ξύλου, ο Περιστερίου Γρηγόριος, αλλά και ο νυν Φλωρίνης Ειρηναίος, τι;

 


ΜΙΑ ερμηνεία του «χξς’» (στην εποχή του Αντιχρίστου) είναι το «Χριστός ξένος Σταυρού»…

Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί, όσοι αγωνιζόμενοι υπέρ του Εσταυρωμένου και κατά του πεσμένου-ψευδεπισκόπου κ.κ. Γρηγορίου, «Χαίρετε εν Κυρίω»,

Ο Περιστερίου Γρηγόριος και οι συν αυτώ «θεολόγοι» του κακού καιρού υποστηρίζουν ότι “κέντρο της λατρείας μας είναι ο Αναστημένος Χριστός και όχι ο Εσταυρωμένος”, και αυτό που εμείς με τη σειρά μας έχουμε να απαντήσουμε (στο ερώτημα: Πότε Αδάμ ο προπάτωρ, γεμάτος χαρά ανεβόησε προς τον Κύριο ημών Ιησού Χριστώ το «Δόξα, τη συγκαταβάσει σου Κύριε», όταν ήταν επάνω στον Σταυρό ή όταν Αναστήθηκε;) είναι ό,τι ψάλλαμε στον Εσπερινό της 24ης Οκτωβρίου. Ιδού:

«Ότε ο παράνομος λαός, Σώτερ την ζωήν των απάντων, ξύλω ανήρτησε, τότε κτίσις άπασα, φόβω ετρόμαξε, τα του άδου βασίλεια, και κράτος θανάτου, πάντα εξηφάνισται, θεία δυνάμει σου τότε και ο Αδάμ ο προπάτωρ, χαίρων ανεβόα σοι Δόξα τη συγκαταβάσει σου φιλάνθρωπε.» (Παρακλητική, Τη Πέμπτη εσπέρας, Ήχος β’)

Τέλος ας πούμε κι αυτό, το πότε δηλαδή Αδάμ ο προπάτωρ, «ο πριν κατάκριτος», λύεται και σώζεται (ώστε και εμείς οι αξιο-ΚΑΤΑΚΡΙΤΟΙ ατενίζοντες προς τον παθητό-Εσταυρωμένο Σωτήρα μας, επιμόνως ικετεύσομεν, ψάλλοντας το «σώσον ημάς», αλλά και το «οίκτειρον πάντας, και της βασιλείας σου αξίωσον»... Επιπλέον ας δούμε και το πότε ο όφις ο παμπόνηρος «καταβέβληται εις γην…ανετράπη και κείται, (ως) πτώμα εξαίσιον», (ενν. από την ώρα που ο Κύριος ήταν επάνω στο ξύλο του Σταυρού ή όταν Αναστήθηκε)  Ιδού η διπλή απάντηση:

«Όλος καταβέβληται εις γην, όλος ανετράπη και κείται, πτώμα εξαίσιον, όφις ο παμπόνηρος, ανυψωθέντος σου, επί ξύλου φιλάνθρωπε Αδάμ δε κατάρας, λύεται και σώζεται ο πριν κατάκριτος όθεν και ημείς δυσωπούμεν (=παρακαλούμε επίμονα, ικετεύομε), σώσον ημάς, οίκτειρον πάντας, και της βασιλεία σου αξίωσον» (Παρακλητική, Τη Πέμπτη εσπέρας, Ήχος β’)

Επίλογος

Αγαπητοί, αυτό που ακούσαμε και παραλάβαμε εν σχέσει με την ερμηνεία του «χξς’» (στην εποχή του Αντιχρίστου) είναι το «Χριστός ξένος Σταυρού»…

Λοιπόν τι λέτε; Υπάρχουν σήμερα τύποι και αντίγραφα του εσχάτου Αντιχρίστου ή όχι; Αν ναι, τότε ο αποξενωμένος του Τιμίου Ξύλου, ο Περιστερίου Γρηγόριος, αλλά και ο νυν Φλωρίνης {ο επίσης Σταυρομάχος αλλά και Αγιομάχος (λόγω 666/ Π.Α.)}, τι;