![]() |
Στη “Διακήρυξη της Στοκχόλμης”, ιδρυτικού εγγράφου της ΔΣΜΟ (2000) [11], διαβάζουμε: – τη δημοσίευση στην ηλεκτρονική εφημερίδα ΒΗΜΑ της 24.11.2008 όπου αναφέρεται ότι «Οι έλληνες πολίτες εβραίοι το θρήσκευμα, με πρώτο τον πρόεδρο του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου Ελλάδος κ. Μωυσή Κωνσταντίνη, ζητούν την κατάργηση των κειμένων της Μεγάλης Εβδομάδας, τα οποία, όπως επισημαίνει, προάγουν τον αντισημιτισμό» [12] |
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Ανοικτή επιστολή στο Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο Ελλάδος (ΚΙΣΕ)

Βασιλική Οικονόμου
Με τη βοήθεια, όπως πάντα, του Αγίου Τριαδικού Θεού, δημοσιεύουμε την ανοικτή επιστολή μας προς το ΚΙΣΕ, ελπίζοντας να αφυπνιστεί επιτέλους το χριστεπώνυμο πλήρωμα σχετικά με το προκείμενο σοβαρότατο θέμα. Να αφυπνιστεί εγκαίρως και όχι όταν τα δεινά θα είναι ήδη προ (ή και εντός) των πυλών, όπως συμβαίνει συνήθως. Το ότι εγκυμονούνται μεγάλοι κίνδυνοι για την Εκκλησία μας στις παγκοσμίως μεθοδευμένες κινήσεις “κατά του αντισημιτισμού” το έχουμε ήδη επισημάνει σε προηγούμενη σχετική εργασία μας (Α’ και Β’ Μέρος), από την οποία και αντλήσαμε πολλά από τα στοιχεία της παρούσας. Ελπίζουμε να υπάρξει η απαραίτητη ευαισθητοποίηση, πριν φτάσουμε στο σημείο να διώκεται η ίδια η Αγία Γραφή και η αγιοπατερική γραμματεία και παράδοση, οι δύο πυλώνες της αγίας Ορθοδοξίας μας.
❈ ❈ ❈
16 Φεβρουαρίου 2025, Κυριακή του Ασώτου
Βασιλική Οικονόμου
Ανοικτή Επιστολή
Προς το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο Ελλάδας (ΚΙΣΕ)
❈
«῏Ην δὲ ὁ υἱὸς αὐτοῦ ὁ πρεσβύτερος ἐν ἀγρῷ· καὶ ὡς ἐρχόμενος ἤγγισε τῇ οἰκίᾳ ἤκουσε συμφωνίας καὶ χορῶν, καὶ προσκαλεσάμενος ἕνα τῶν παίδων ἐπυνθάνετο τί εἴη ταῦτα. ὁ δὲ εἶπεν αὐτῷ ὅτι ὁ ἀδελφός σου ἥκει καὶ ἔθυσεν ὁ πατήρ σου τὸν μόσχον τὸν σιτευτόν, ὅτι ὑγιαίνοντα αὐτὸν ἀπέλαβεν. ὠργίσθη δὲ καὶ οὐκ ἤθελεν εἰσελθεῖν. ὁ οὖν πατὴρ αὐτοῦ ἐξελθὼν παρεκάλει αὐτόν.»
Κατά Λουκά Ευαγγέλιο, ιε’ 25-28.
«Ἆρον κύκλῳ τοὺς ὀφθαλμούς σου Σιὼν καὶ ἴδε· ἰδοὺ γὰρ ἥκασί σοι, θεοφεγγεῖς ὡς φωστῆρες, ἐκ δυσμῶν καὶ βορρᾶ, καὶ θαλάσσης, καὶ ἑῴας τᾶ τέκνα σου ἐν σοὶ εὐλογοῦντα, Χριστὸν εἰς τοὺς αἰῶνας.»
Από τον Αναστάσιμο Κανόνα Αγίου Ιωάννη του Δαμασκηνού
❈
Κύριοι του ΚΙΣΕ
Έχοντας υπ’ όψιν (επιλεκτικά και όχι αποκλειστικά):
– τη (σύμφωνα με εβραϊκές πηγές) σύνδεση της εβραϊκής επτάφωτης λυχνίας (“μενορά”) με την Καμπαλά και την έλευση του “μεσσία” σας [1], ο οποίος, βέβαια, από τους Χριστιανούς ονομάζεται Αντίχριστος, όπως λέγει ο Ιερός Χρυσόστομος «…από εδώ είναι και οι αποδείξεις μας προς τους Ιουδαίους για την αλήθεια· προς τους Ιουδαίους (…), οι οποίοι εξαιτίας της άγνοιας των χρόνων έκαναν το μεγάλο σφάλμα. Γιατί, αν άκουαν τον πατριάρχη που λέει «δε θα εκλείψει άρχοντας από τη φυλή του Ιούδα, ούτε αρχηγός από τη γενιά του, μέχρι να εκπληρωθούν αυτά που πρόκειται να γίνουν», και αν παρατηρούσαν με ακρίβεια τα χρόνια της παρουσίας, δεν θα είχαν εκπέσει από το Χριστό στον Αντίχριστο. Όπως βέβαια τους το είπε και ο ίδιος ο Χριστός με υπαινιγμό, λέγοντας: «εγώ ήλθα εξ ονόματος του Πατέρα μου και δεν με δεχθήκατε, εάν έλθει άλλος στο όνομα το δικό του, εκείνον θα τον δεχτείτε» [2]
– τη (σύμφωνα επίσης με εβραϊκές πηγές) σύνδεση της εξάλφας (“μαγκέν νταβίντ”, ελληνιστί “ασπίδας του Δαυΐδ, λανθασμένα γνωστής και ως “Άστρο του Δαυΐδ”) με την Καμπαλά και το “μεσσία” σας [3]
– το συμβολισμό του “ουροβόρου όφεως”, ο οποίος φαίνεται να αποτελεί, όλως τυχαίως(;), κοινό σημείο μεταξύ χωρίου των Πρωτοκόλλων των Σοφών της Σιών («Δύναμαι νὰ σᾶς ἀναγγείλω σήμερον ὅτι εὑρισκόμεθα ἐγγὺς τοῦ τέρματος. Ὀλίγος δρόμος ἀκόμη καὶ ὁ κύκλος τοῦ Συμβολικοῦ ὄφεως, (ὅστις παριστάνει τὸν λαόν μας), θὰ κλείσῃ. Ὅταν ὁ κύκλος αὐτὸς κλείσῃ ὅλα τὰ Εὐρωπαϊκὰ Κράτη θὰ ἐγκλεισθῶσιν ἐν αὐτῷ ὡς ἐντὸς ἰσχυροῦ κλοιοῦ»[4]) και άρθρου στην ιστοσελίδα της Εθνικής Βιβλιοθήκης του Ισραήλ, όπου εικονίζεται ο ουροβόρος όφις να περικλείει το κύριο σύμβολο της σημαίας του ισραηλιτικού κράτους, την εξάλφα, (η οποία εξάλφα παρεμπιπτόντως, όπως αναφέρεται, συνηγορούντος και του διάσημου ακαδημαϊκού μελετητή της Καμπαλά Γκέρσομ Σόλεμ, δεν προέρχεται από τον Ιουδαϊσμό) [5]
– την επί σειρά δεκαετιών “σπορά” εβραϊκών “μνημείων ολοκαυτώματος” ανά την Ελλάδα μας – σε Βόλο, Ιωάννινα, Θεσσαλονίκη, Διδυμότειχο, Ρόδο, Κομοτηνή, Αμάραντο Καρδίτσας, Αλεξανδρούπολη, Ξάνθη, Λευκάδα, Άρτα, Δράμα, Αθήνα, Καβάλα (και Κύριος οίδε πού αλλού) [6] -, στα οποία μνημεία κυριαρχούν ως επί το πλείστον τα προαναφερθέντα εθνικά-θρησκευτικά (αλλά και αποκρυφιστικά) σύμβολα του κράτους του Ισραήλ, αλλά και τη “σπορά” άλλων τέτοιων μνημείων με άλλα σύμβολα – σε Λάρισα, Κέρκυρα, Τρίκαλα… [7].
– την αναφορά ορισμένων από τα παραπάνω “Μνημεία Ολοκαυτώματος” – συγκεκριμένα της Δράμας και της Καβάλας [8] – σε επιλεγμένο χωρίο του παλαιοδιαθηκικού βιβλίου τού Δευτερονομίου, το οποίο χωρίο προκαλεί, δεδομένων των ειδικών συνθηκών, εύλογους και έντονους προβληματισμούς ως προς το νόημα και το σκοπό της εν προκειμένω χρήσης του
(παραθέτουμε το χωρίο στη νέα ελληνική): «Ενθυμήσου όσα σου έκαμαν οι Αμαληκίται στον δρόμον σου, όταν έβγαινες από την Αίγυπτον, πώς αντεστάθησαν καθ’ οδόν εναντίον σου, πώς εφόνευσαν τους βραδυπορούντας, αυτούς που ένεκα κοπώσεως έμειναν οπίσω σου, συ δε τότε επεινούσες και υπέφερες και εκείνοι δεν εφοβήθησαν τον Θεόν. Δια τούτο, όταν σε αναπαύση Κύριος ο Θεός σου εκ των κόπων σου και σε ασφαλίση από τους γύρω εχθρούς σου εις την χώραν την οποίαν ο Κύριος σου δίδει ως κληρονομίαν, τότε θα εξαλείψεις το όνομα των Αμαληκιτών εις την υπό τον ουρανόν. Αυτό δεν πρέπει να το λησμονήσης.»· από όλο αυτό το χωρίο, στο οποίο παραπέμπουν τα μνημεία, επιλέχθηκε ως ρητή επιγραφή τους μόνο η φράση “Θυμήσου και μην ξεχνάς”, με αποτέλεσμα να παραμένει ο εκάστοτε “αδιάβαστος” θεατής σε πλήρη άγνοια περί του πραγματικού νοήματος του χωρίου [9] και κατ’ επέκταση και του μνημείου
– την από το 1998 συσταθείσα “Διεθνή Συμμαχία για τη Μνήμη του Ολοκαυτώματος” (στο εξής ΔΣΜΟ), η οποία είναι «ο μεγαλύτερος παγκόσμιος οργανισμός που ενώνει κυβερνητικούς φορείς, μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας και εμπειρογνώμονες με στόχο να διαμορφώσουν και να προωθήσουν την εκπαίδευση, τη μνήμη και την έρευνα του Ολοκαυτώματος, να συνομιλήσουν για θέματα που σχετίζονται με το Ολοκαύτωμα, συμπεριλαμβανομένου του αντισημιτισμού, και να υποστηρίξουν τις δεσμεύσεις της Διακήρυξης της Στοκχόλμης του 2000 [10]
– τη “Διακήρυξη της Στοκχόλμης”, ιδρυτικού εγγράφου της ΔΣΜΟ (2000) [11]
– τη δημοσίευση στην ηλεκτρονική εφημερίδα ΒΗΜΑ της 24.11.2008 όπου αναφέρεται ότι «Οι έλληνες πολίτες εβραίοι το θρήσκευμα, με πρώτο τον πρόεδρο του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου Ελλάδος κ. Μωυσή Κωνσταντίνη, ζητούν την κατάργηση των κειμένων της Μεγάλης Εβδομάδας, τα οποία, όπως επισημαίνει, προάγουν τον αντισημιτισμό» [12]
– το “Λειτουργικό ορισμό του αντισημιτισμού” (2016) σύμφωνα με τη ΔΣΜΟ, κατά τον οποίο χαρακτηρίζονται ως “κλασικός αντισημιτισμός” οι “ισχυρισμοί περί δολοφονίας του Ιησού από τους Εβραίους” [13]
– το “Ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου της 1ης Ιουνίου 2017” σχετικά με την
καταπολέμηση του αντισημιτισμού [14]
– τη “Δήλωση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου για την καταπολέμηση του αντισημιτισμού και την ανάπτυξη κοινής προσέγγισης για την ασφάλεια με σκοπό την καλύτερη προστασία των εβραϊκών κοινοτήτων και ιδρυμάτων στην Ευρώπη” (2018) [15]
– το ότι ο “Οργανισμός της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την κατάρτιση στον τομέα της επιβολής του νόμου” (CEPOL) ενθαρρύνει τους Εταίρους Πλαισίου της ΕΕ που έχουν υπογράψει Εταιρική Συμφωνία-Πλαίσιο να χρησιμοποιούν τον “Πρακτικό Οδηγό για τον Ιουδαϊσμό” των SACC-CEPOL (όπου SACC είναι το “Κέντρο Ασφάλειας και Διαχείρισης Κρίσεων” των Εβραϊκών Κοινοτήτων Ευρώπης [16]), στον οποίο οδηγό συμπεριλαμβάνεται και ο “λειτουργικός ορισμός του αντισημιτισμού” της ΔΣΜΟ, ο οποίος συμπεριλαμβάνεται επίσης στη διαδικτυακή ενότητα για αυτοδιδασκαλία της CEPOL σχετικά με τα εγκλήματα μίσους, που είναι διαθέσιμη σε όλους τους αστυνομικούς στην ΕΕ [17]
– τη “Δήλωση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου για την ενσωμάτωση της καταπολέμησης του αντισημιτισμού σε όλους τους τομείς πολιτικής” (2020) [18]
– τη “Στρατηγική της ΕΕ για την καταπολέμηση του αντισημιτισμού και τη διαφύλαξη της εβραϊκής ζωής” (2021) [19]
– τη “Διακήρυξη της Βιέννης” από «τους Ειδικούς Απεσταλμένους και Συντονιστές για την καταπολέμηση του αντισημιτισμού και τα μέλη της Ομάδας Εργασίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Εφαρμογή της Στρατηγικής της ΕΕ για την Καταπολέμηση του Αντισημιτισμού και τη Διαφύλαξη της Εβραϊκής Ζωής» (υπογεγραμμένη από δεκαπέντε ευρωπαϊκές χώρες το 2022) [20]
– το “Μνημόνιο Συνεργασίας για τη διατήρηση της μνήμης του Ολοκαυτώματος και την καταπολέμηση του αντισημιτισμού” (2024) που υπογράφηκε μεταξύ Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας, Εκκλησίας της Κύπρου, Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού της Ελληνικής Δημοκρατίας, Εκκλησίας της Ελλάδος, Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου Ελλάδος και Εβραϊκού Μουσείου Ελλάδος [21]
– τις “Παγκόσμιες Kατευθυντήριες Γραμμές για την Aντιμετώπιση του Αντισημιτισμού” (αποδεκτές από τριάντα δύο χώρες σε τέσσερεις ηπείρους το 2024) [22]
– και τη γνωστή τοις πάσι αντίχριστη και ανθελληνική πολιτική του αφορισμένου και αναθεματισμένου από την Εκκλησία κυβερνήτη της Ελλάδας Κυριάκου Μητσοτάκη, ο οποίος έχει καταστήσει την αγιοτόκο χώρα μας πεδίο βολής σατανικών δυνάμεων,
οφείλουμε να σας θέσουμε ορισμένα ερωτήματα, ενώπιον του Αγίου Τριαδικού Θεού και του χριστεπώνυμου πληρώματος της Εκκλησίας της Ελλάδος:
– Πώς τοποθετείστε ως προς το προαναφερθέν αίτημα των “εβραίων το θρήσκευμα ελλήνων πολιτών” με πρώτο τον τότε πρόεδρο του ΚΙΣΕ Μωυσή Κωνσταντίνη, οι οποίοι ζήτησαν την κατάργηση των κειμένων της Μεγάλης Εβδομάδας ως δήθεν προαγόντων τον “αντισημιτισμό”; Σκοπεύετε μήπως να προχωρήσετε σε παρόμοια αιτήματα ως προς τα λειτουργικά κείμενα της Πίστης μας ή όποιο άλλο μέρος της ορθόδοξης χριστιανικής γραμματείας θεωρείτε ότι προάγει τον “αντισημιτισμό”, τώρα μάλιστα που υπάρχει εντονότατη και εσπευσμένη παγκόσμια δραστηριότητα “κατά του αντισημιτισμού”;
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ