Η ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΝΟΥΝΗ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ
ΟΤΑΝ Η ΓΡΑΦΙΔΑ ΕΝΟΣ ΦΟΙΤΗΤΗ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΥΣΤΕΡΙ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΩΝ
[Η ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΝΟΥΝΗ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΥΠΡΟΥ]
Η Απολογία του φοιτητή της Φιλοσοφικής Σχολής Παναγιώτη Νούνη ενώπιον της Πειθαρχικής Επιτροπής του Πανεπιστημίου Κύπρου
Η ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΝΟΥΝΗ
1. Κύριοι/ες Ακαδημαϊκοί, εν τέλει πράγματι διαφώνησα με την απόφασιν της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Κύπρου να επιβάλει –εν μέσω θανατηφόρας πανδημίας κορωναϊού- στους Φοιτητές/τριες την φυσικήν παρουσία τους και τον Κανονισμό του Παρουσιολογίου με το τρέχον χειμερινό εξάμηνο του Σεπτεμβρίου 2020.
1.1 Ο εν λόγω Κανονισμός του Π.Κ. περί του Παρουσιολογίου της αναγκαστικής φυσικής παρουσίας των Φοιτητών/τριών ήτο μάλλον ανώτερος και υπέρκειτο από της πολύτιμης υγείας των Φοιτητών/τριών μας, και συνεπώς έτσι παρατηρήσαμε και βιώσαμε στο εν λόγω τρέχον εξάμηνο μία άκρως τραγελαφική ακαδημαϊκή κατάσταση, όπου η απόφαση της Συγκλήτου προσπαθεί εν όψει μίας άκρως θανατηφόρου παγκόσμιας πανδημίας να συμβιβάσει τον Κανονισμό της Φυσικής Παρουσίας των Φοιτητών/τριών με τα πρωτόγνωρα ή αν θέλετε πρωτοφανή υγειονομικά αυστηρά ακαδημαϊκά πρωτόκολλα περί του Λοιμοκαθάρσεως Νόμου.
1.2. Ως Φοιτητής του Τμήματος Κλασικών Σπουδών και Φιλοσοφίας και του Τμήματος Ψυχολογίας, αυτό το εξάμηνο βίωσα εμπειρικά και παρατηρούσα μπροστά μου τα σοβαρά λάθη και τις παραλείψεις της Ασφάλειας Υγείας εντός και εκτός του Πανεπιστημίου Κύπρου, όπως π.χ.: σε αρκετά μαθήματα είμασταν συνωστισμένοι χωρίς την απαιτούμενη απόσταση του μισού ή ενός μέτρου. Αίθουσες με κλειστά παράθυρα χωρίς να αερίζονται. Διδάσκουσα χωρίς μάσκα. Κάμποσες ώρες εντός διαλέξεων οι φοιτητές/τριες είμασταν με μάσκες, φοιτήτριες/ες να λιποθυμούν ή να δυσφορούν και οι διδάσκουσες να μην κατανοούν αλλά να επιβάλλουν την μάσκα. Ενδοπανεπιστημιακά λεωφορεία άκρως συνωστισμένα με υψηλές θερμοκρασίες του Σεπτεμβρίου, χωρίς κλιματιστικό και οι φοιτητές/τριες με μάσκες, βγαίναμε λιπόθυμοι. Καντίνες φοιτητών χωρίς μέτρα αποστασιωποίησης αφού οι φοιτητές/τριες συμπεριφέρονταν λες και δεν υπάρχει πανδημία, τουαλέτες ακάθαρτες κ.ο.κ.
1.3 Γι΄ αυτόν τον λόγο εξ αιτίας των προειρρημένων εμπειριών μου διατύπωσα αντιρρήσεις με κάθε νόμιμο και ηθικό τρόπο, με κάθε έλλογο και λογικό μέσο, γραπτώς ή προφορικώς, καθότι ανησυχούσα έντονα για μία απρόβλεπτη διάδοση πανδημίας εντός του Πανεπιστημίου μας. Όπερ και οι εύλογες ανησυχίες μου επιβεβαιώθησαν προς τα μέσα του Οκτωβρίου όταν αρχίσαμε να έχουμε μέσα σε μία εβδομάδα 5-6 θετικά κρούσματα. Ένα Φιλοσοφικό Δίλημμα που εγράφη τέλη Σεπτεμβρίου και ανερτήθη και δημοσιεύθη από την Εφημερίδα «ΚΟΖΑΝΗΣ» 5 Οκτωβρίου. Μία-δύο κριτικές και αντιρρήσεις σε λεχθέντα και γραφθέντα του Πρύτανη. Μία ανοικτή επιστολή μου προς τον ΠτΔ 17 Οκτωβρίου 2020. Το Π.Κ. αποφασίζει 18 Οκτωβρίου να ‘κατεβάσει ρολά’ όσον αφορά το Παρουσιολόγιο, και να εννοήσει ότι ο συμβιβασμός Φυσικής Παρουσίας των Φοιτητών/τριών μας μαζί με Υγειονομικά μέτρα ήτο εξ αρχής κατεδικασμένος σε αποτυχίαν.
1.4 Η ενέργεια του Π.Κ. να αποφασίσει ετεροχρονισμένα την εξ αποστάσεως διδασκαλία μετά την αύξηση των θετικών κρουσμάτων εντός και εκτός της ακαδημαϊκής κοινότητος μας είναι και η έγκριτη απόδειξη και το υψηλόν δείγμα της μεγίστης αποτυχίας ορισμένων Ακαδημαϊκών, Πρυτάνεως και Φοιτητικής Μέριμνας να με μάχονται προσωπικά στο παρασκήνιο μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας διότι εξέφρασα προσωπικό αίτημα εξ αρχής του εξαμήνου να απέχω -για λόγους αυτοπροστασίας και ετεροπροστασίας των άλλων από ακούσια μετάδοσιν του κορωναϊού, αφού μπαινόβγαινα σε 6 συνωστισμένα λεωφορεία καθημερινά- ως φυσική παρουσία από τα μαθήματα και να τα κάνω με τηλεδιάσκεψη η οποία εν τω μεταξύ ήτο εν ισχύ τις μισές ημέρες μόνον της εβδομάδος.
2. Κύριοι/ες Ακαδημαϊκοί, διαφώνησα επίσης στο ίδιο χωροχρονικό διάστημα, με το Επίσημο Ανακοινωθέν της Συγκλήτου και του Πρυτάνεως υπέρ του Ζωγράφου και καθηγητή Γαβριήλ, όπου για πρώτη φορά στα ιστορικά χρονικά της ακαδημαϊκής ιστορίας της Κύπρου, το Πανεπιστήμιον Κύπρου ύψωσε δίκτυ προστασίας και έγινε ανάχωμα για έναν ασεβέστατον καθηγητή-εκπαιδευτικό (άνθρωπο εκτός των αυλών του πανεπιστημίου μας) για να μη οδηγηθεί σε Πειθαρχική Δίωξη από την Ανωτέρα πολιτική Αρχή του το Υπουργείον Παιδείας, αφού τω όντι κατά την γνώμη διαφόρων τινών ισχυρών θεσμών και πολιτών σκανδάλισε το παγκύπριο με τα διαβόητα, προκλητικά, ιδιότυπα και κακέκτυπα «έργα τέχνης» του ιδιαζόντως τους πιστούς και θρησκευομένους Χριστιανούς συμπατριώτες του.
2.1 Την εν λόγω διαφωνία μου έναντι της αποφάσεως του Π.Κ. την διετύπωσα ευγενικά και αντιρρητικά, γραπτώς και ευθαρσώς, σε ηλεκτρονικό μήνυμα προς τον Κατήγορον μου Πρύτανη Τάσο Χριστοφίδη.
2.2. Την εν λόγω ίδια διαφωνία μου την εξέφρασα προφορικώς, ευγενικά και αντιρρητικά προς την διδάσκουσα ‘Πολιτική Φιλοσοφία’ Κατερίνα Ψαρουδάκη, η οποία ενώ άνοιξε το εν λόγω ζήτημα σε δημόσια ακαδημαϊκή διάλεξη και μάθημά μας, και ενώ άρχισα να της αντικρούω διαλεκτικά τα όποια πολιτικά επιχειρήματα της στηριζόμενος κυρίως στις επίσημες αυτεπάγγελτες γνωματεύσεις και δηλώσεις της Επιτρόπου Διοικήσεως της Κυπριακής Δημοκρατίας, η ίδια ως διδάσκουσα φαίνεται να ενοχλήθηκε σφόδρα καθότι είχε μεγίστην δυσκολία να εννοήσει κατά την διαλεκτική σύγκρουση μας γιατί και για ποιόν λόγο οι πιστοί Χριστιανοί να αισθάνονται προσβεβλημένοι όταν προσβάλλονται τα Θεολογικά ή Θρησκευτικά Σύμβολα του Χριστιανισμού από αθέους και ασεβείς -έναντι της θρησκευτικής ελευθερίας- καλλιτέχνες.
2.3 Εκ των πραγμάτων –αφού βρίσκομαι ενώπιον Πειθαρχικής Επιτροπής και κακόβουλης διώξεως μου- φαίνεται και αποδεικνύεται ότι εξάπαντος οι προφορικοί αλλά και οι γραπτοί πολιτικοί ή φιλοσοφικοί ή θεολογικοί στοχασμοί για το συγκεκριμένο ζήτημα ή/και άλλο η ελευθερία έκφρασης του υποφαινόμενου Φοιτητού της Φιλοσοφικής Σχολής να μην άρεσε καθόλου στους Κατηγόρους μου και τούτο να προκάλεσε μίση, φθόνο, σκευωρίες, εμπάθειες και αντιπάθειες και βρήκαν ορισμένοι την αφορμή ώστε να με κατηγορήσουν αντί επί της ουσίας, να με κατηγορούν στα πέριξ της ουσίας.
3. Κύριοι/ες Ακαδημαϊκοί, συνεπώς, το ζήτημα της πειθαρχικής διώξεως του υποφαινόμενου Φοιτητού της Φιλοσοφικής Σχολής και του Τμήματος Ψυχολογίας, ουσιωδώς, όπως το βλέπω κατά την δική μου γνώμη, είναι ένας άδικος, μεροληπτικός, εκδικητικός, συντονισμένος διωγμός ενός Φοιτητή για τις θεολογικές ή πολιτικές ή φιλοσοφικές αντιλήψεις/πεποιθήσεις και ιδέες του, διώκεται ιταμώς η θρησκευτική/θεολογική και φιλοσοφική ελευθερία της συνειδήσεως μου, πολλώ δε μάλλον αντιλαμβάνομαι μάλιστα ότι διώκομαι από τους Κατηγόρους και Μάρτυρες κατηγορίας για την επιστημονική μου ιδιότητα ως Θεολόγος/Θρησκειολόγος.
3.1 Παράλληλα, διώκομαι, και ως Φοιτητής επί πτυχίω (στο 8ο Εξάμηνο) στο Τμήμα Κλασικών Σπουδών και Φιλοσοφίας και Minor στο Τμήμα Ψυχολογίας, διότι, συγγράφω και εκφράζω ως Ελεύθερος Στοχαστής και ενεργός Φοιτητής ιδιότυπες και παράδοξες φιλοσοφικές ή θεολογικές ή ηθικές ή ψυχολογικές πεποιθήσεις και στοχασμούς, πράγματα ακατανόητα μάλλον στα αυτιά των αδαών κατηγόρων μου τα οποία θεώρησαν και θεωρούν, δυστυχώς για εκείνους, ως «καινά δαιμόνια», ως «διαφθορά της σκέψεως» των νέων (συν)φοιτητών/τριών μας και νεοσσών ακαδημαϊκών διδασκουσών και παλαιών διδασκόντων μέχρι και ως «φερόμενες απειλές» ή και «ανάρμοστες συμπεριφορές».
4. Η μάχαιρα του Πνεύματος, κύριοι/ες Ακαδημαϊκοί, είναι ωφέλιμη τόσον στα χέρια τινός Θεολόγου όσο και στην κάλαμο ενός Φιλοσόφου. Όπως ακριβώς είναι ωφέλιμο το νυστέρι στα χέρια ενός ιατρού επιστήμονος της χειρουργικής. Και εικάζω ότι κανένας δεν θα θεωρήσει ως απειλήν έναν ιατρό με το νυστέρι του, όπως αυθαίρετα, επιπόλαια και άτοπα, θεωρούν οι Κατήγοροι μου, έναν απλό Φοιτητή της Φιλοσοφικής Σχολής ο οποίος χρησιμοποιεί το νυστέρι –δηλαδή την γραφίδα του- και τον λόγο του σκόπιμα, εν διακρίσει και άλλοτε αδιακρίτως, ίνα καυτηριάσει φαρμακευτικά ποικίλες νοσηρές και κακόγνωμες ίσως ενέργειες ακαδημαϊκών ή άλλων πολιτικών και εκκλησιαστικών θεσμών, αφού ως γνωστόν πας άνθρωπος ψεύτης και λαθεύει επτάκις της ημέρας, πλήν ενός, του πάπα του Βατικανού, του διαβόητου πάπα της «ιεράς» Εξέτασης του Μεσαίωνος, όπου προσέξτε σε σύγχρονη αντιστοιχία, μικροί πάπες μαζί με τα παπάκια τους μας φέρνουν έναν ιδιότυπο Νέο Μεσαίωνα, και κυνηγάνε «μαθητευόμενους Μάγους» ώστε να τους κάψουν στην πυρά των πυρηνικών αποβλήτων της ακαδημαϊκής μεταιοδοξίας τους.
5. Η παρούσα Πειθαρχική δίωξη μου θεωρώ ότι είναι εκ θεμελίων αντιδεοντολογική, ανήθικη, άδικη, σκόπιμη, εμπαθής, συντεταγμένη, συκοφαντική, παράτυπη, γέμει δολιότητος τα κίνητρά της, καθότι διώκεται σήμερον –όχι βέβαια ο υποφαινόμενος Φοιτητής Παναγιώτης Νούνης- αλλά διώκεται η ελευθερία της έκφρασης, η ελευθερία του λόγου, η ελευθερία του γραπτού είτε του προφορικού, φιλοσοφικού ή θεολογικού ή πολιτικού Στοχασμού των Φοιτητών/τριών μας, από το υποφαινόμενο ακαδημαϊκό μας ίδρυμα, που υποτίθεται αυτό είναι και ο θεματοφύλακας των προειρημένων θεμελιωδέστερων ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
6. Γι΄ αυτόν τον λόγο, έχω τον λογισμό, ότι θα είναι ντροπή και όνειδος του υποφαινόμενου ελευθέρου Στοχαστού και Φοιτητού να ζητήσει τινά επιείκιαν, μάλλον δε εύχομαι και προσεύχομαι να λάβω και την εσχάτην των ποινών, αφού κατά τους σφοδρούς Κατηγόρους μου, τα φιλοσοφικά μου δοκίμια, οι προφορικοί στοχασμοί και οι διαλεκτικές παρεμβάσεις μου σε ακαδημαϊκές διαλέξεις, φαίνεται κατά τα λεγόμενα τους να με καθιστούν ότι «διαφθείρω την σκέψιν των νέων/ίδων», προκαλώ την σκέψη των νεοσσών διδασκουσών ή και παλαιών ακαδημαϊκών, και άρα για όλους αυτούς είμαι πολύ επικίνδυνος ως θρησκευτικός ή πολιτικός ή φιλοσοφικός Στοχαστής!...
7. Η ιστορία της Φιλοσοφίας, επειδή τυγχάνει να είμαι ειδικός ερευνητής της, μας αποδεικνύει συστηματικά, ότι πράγματι οι Φιλόσοφοι, οι ελεύθεροι Στοχαστές, οι Θεολόγοι, ήτο, είναι και παραμένουν εσαεί ως άκρως επικίνδυνοι για την ανθρωπότητα, γι΄αυτό τον λόγο σατανογνώμονες ανθρώποι, φελλοί και αρλεκίνοι τους καταδιώκουν και εν τέλει τους εξοντώνουν!
Ευχαριστώ που με ακούσατε!
Του Παναγιώτη Νούνη
Φοιτητής της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κύπρου ο εν αδίκω και συκοφαντικώ διωγμώ υπό του Πρυτάνεως μετά των συν αυτώ έξι ακαδημαϊκών Ψευδομαρτύρων