Σάββατο 31 Αυγούστου 2024

ΜΙΑ ΕΜΜΕΣΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ... Εδώ είναι το φοβερότερο, φοβερότερο!




ΣΧΟΛΙΟ:

Αδελφοί και πατέρες, ακούσαμε τον π. Πέτρο Χιρς να λέγει τα παρακάτω λόγια (με καθολικό τρόπο, δηλαδή πουθενά δεν βάζει το "υπάρχουν και εξαιρέσεις", εννοείται εκτός των ορίων της μερίδος των "εκ δεξιών", όπως εκείνος ονομάζει τους ζηλωτές χωρίς επίγνωση). 

Ιδού τα λόγια του:

 «Εδώ είναι το φοβερότερο, φοβερότερο! Αρνούνται την αγιότητα των αγιοτέρων των ημερών μας. Αθετούν τις αμέτρητες μαρτυρίες ουρανού και γης, και όλα αυτά χάρη του ενός κριτηρίου αγιότητος που κατ’ αυτούς υπερνικά κάθε άλλο! Ποια; Η ανάγκη αποφυγής, η ανάγκη διακοπής, αποχωρισμού ακόμα και προσυνοδικής καταδίκης ως προϋπόθεση για να γίνει ο Πιστός κατοικητήριο του Θεού, δηλαδή ‘άγιος δεν υπάρχει περίπτωση [να γίνεις] αν δεν κόβεις κοινωνία και φεύγεις’.  Αυτά είναι τα κριτήρια των από δεξιών πειρασμό. Άρα όσοι έμειναν χωρίς να διακόψουν την μνημόνευση, την κοινωνία, αποκλείεται να είναι άγιοι, άρα ο άγιος Παΐσιος, ο άγιος Πορφύριος, ο άγιος Ιάκωβος, ο άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς, ο μεγάλος καταπολεμιστής του Οικουμενισμού, [όλοι αυτοί] δεν μπορούν να είναι άγιοι, γιατί το παν, το πρώτο κριτήριο της αγιότητος είναι: Κόβεις-φεύγεις-δεν έχεις κοινωνία. Αυτά λένε οι εκ δεξιά και φαίνεται μ’ αυτόν τον τρόπο στους «καρπούς», ότι δεν βαδίζουν τη βασιλική οδό των Πατέρων. (52:45)»!

ΙΔΟΥ ΜΙΑ (ΠΡΩΤΗ) ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

Δύο αληθινές ιστορίες. (Ανοιχτή επιστολή-ενημέρωση προς τον ορθόδοξο λαό της επαρχίας Εορδαίας / 25 Αυγ 2017)

                                                    


Δύο αληθινές ιστορίες.

Ανοιχτή επιστολή-ενημέρωση προς τον ορθόδοξο λαό της επαρχίας Εορδαίας.
Η ορθόδοξη αντιμετώπιση απέναντι στην παναίρεση του
 οικουμενισμού από τον Άγιο Παΐσιο

                                                                                                                              

©  

 Γεώργιος,                                                                                                                      
Μικροβιολόγος - Βιοπαθολόγος , Κατερίνη                                                                                            

Σε κάποια από τις εξόδους του Γέροντα Παΐσιου στη Σουρωτή - ήταν παραμονή του
Αγίου Νικολάου, θυμάμαι - πήγαμε, με τη μετέπειτα σύζυγό μου, να πάρουμε την ευχή του. 
Πολύς κόσμος εκεί, όπως πάντα, και ο Γέροντας Παΐσιος ήταν άρρωστος στο κρεβάτι. 
Κατά Θεία Οικονομία, καταφέραμε να περάσουμε κι εμείς στο δωμάτιο που ήταν ξαπλωμένος. 
Εγώ πήρα την ευχή του αλλά όταν πλησίασε και η μετέπειτα σύζυγός μου, που τότε ήταν
Ευαγγελική, ο Γέροντας της απαγόρευσε ακόμη και να τον πλησιάσει. 
Μόνο της είπε επιτακτικά να δώσει το όνομά της στην αδερφή, για να προσεύχεται γι' αυτήν. 
Την περίοδο εκείνη, η σύζυγός μου δεν 
συμφωνούσε με την ιδέα της βάφτισης, δεν το συζητούσε καν.  
 
                                                                                                                          
Την επόμενη χρονιά, συνάντησα τον Γέροντα στο Άγιον Όρος. Του ανέφερα το 
πρόβλημά μου και μου είπε καθαρά: «Να της πεις να γίνει ορθόδοξη»! Του
απάντησα: «Της το είπα ήδη  και δεν δέχτηκε. Γιατί να δεχτεί τώρα;».  
«Θα δεχτεί» είπε ο Γέροντας. «Και να βρεις έναν πνευματικό, να έχετε κι οι δυο
 σας τον ίδιο. Διότι, όταν ο ίδιος μαραγκός πελεκάει δύο ξύλα για να εφαρμόσουν,
 εφαρμόζουν καλύτερα από το αν τα δύο αυτά ξύλα τα πελεκούσαν δύο διαφορετικοί 
μαραγκοί».  
                                                    
Πράγματι, επιστρέφοντας από το Όρος, της ανέφερα όσα μου είπε ο πατήρ Παΐσιος 
και τρεις ημέρες μετά, μου είπε μόνη της να πάμε να βρούμε κάποιον πνευματικό, 
διότι ήθελε να γίνει Ορθόδοξη! Πρέπει να τονίσω ότι δεν γνώριζε ουσιαστικά ποιός 
ήταν ο Γέροντας Παΐσιος ούτε και είχε γνώσεις για την Ορθοδοξία. Ζώντας την 
κατάσταση αυτή από κοντά, τόσο εγώ όσο και η σύζυγός μου, πιστεύουμε πως 
πρόκειται για θαύμα που έγινε με τις ευχές του Γέροντα. Κανείς απ' τους δυό μας 
δεν φανταζόταν ότι η Δέσποινα, η σύζυγός μου, θα γινόταν ποτέ Ορθόδοξη.                                                
Αργότερα, εγώ και η σύζυγός μου - ως Δέσποινα πλέον - πήγαμε στη Σουρωτή για 
να πάρουμε την ευχή του Γέροντα. Όταν του είπα ότι με τις ευχές του βαφτίστηκε, 
ο πατήρ Παΐσιος έκανε σαν μικρό παιδί...                                                                                                                                            

©  Η προδοσία της ορθοδοξίας από τον οικουμενιστή αιρετικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο Αρχοντώνη   


Ο Βαρθολομαίος Αρχοντώνης, ο αιρετικός Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως πριν από 
από δύο μήνες τέλεσε Εσπερινό σε αιρετικό ναό Ευαγγελικών στη Γερμανία, 
καταπατώντας με αυτή του την ενέργεια πλήθος ιερών κανόνων της Μίας, 
Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας.  Στα 26 χρόνια που είναι 
 υπέπεσε σε εκατοντάδες αιρετικές πράξεις.    
                              
Ο Θεόκλητος είναι Μητροπολίτης Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας. 
Ο Θεόκλητος είναι επίσκοπος. Επίσκοπος σημαίνει ο κατεξοχήν φρουρός και φύλακας
των ορθόδοξων χριστιανών από τους λύκους δηλαδή τους αιρετικούς. Η σωτηρία του 
ανθρώπου είναι προσωπικό θέμα του κάθε ορθόδοξου χριστιανού. Αν ο επίσκοπος 
δεν προστατεύει τους ορθόδοξους χριστιανούς από την παναίρεση του 
Οικουμενισμού, τότε έχει ιερή υποχρέωση ο ορθόδοξος χριστιανός να πάρει την 
κατάσταση στα χέρια του. Αν ο επίσκοπος κάνει 100 ώρες κηρύγματα τον χρόνο και 
δεν ανοίγει το στόμα του να πει ότι είναι αιρετικός ο Πατριάρχης, ότι 
καταδικάζει τις αιρετικές ενέργειες του Πατριάρχη, ότι καταδικάζει την ψευδοσύνοδο 
της Κρήτης, που ονόμασε αυτή η ψευδοσύνοδος τις αιρέσεις Εκκλησίες, έχει ιερή 
υποχρέωση ο ορθόδοξος χριστιανός απέναντι στον εαυτό του να μάθει την αλήθεια
 από αυτούς που λένε την αλήθεια. Ο ορθόδοξος χριστιανός έχει αυτεξούσιο. 
Οι Άγιοι Πατέρες της Ορθοδοξίας έχουν πει ότι σε καιρό αιρέσεως η σιωπή είναι 
ενοχή. Δηλαδή ο επίσκοπος που δεν μιλάει και δεν ενημερώνει τους ορθόδοξους 
χριστιανούς για την παναίρεση του Οικουμενισμού είναι ένοχος.

Τον καιρό που θα πεθάνουμε ο Χριστός θα μας πει, «εντάξει, ο επίσκοπος δεν μίλησε, 
οι άλλοι χριστιανοί που μίλησαν και σας άνοιξαν τα μάτια και τα αυτιά γιατί δεν τους
 ακούσατε;». Σε τελική ανάλυση αν θέλει να πάει στην κόλαση ο επίσκοπος 
δεν είστε υποχρεωμένοι να τον ακολουθήσετε...

Παιδιά όταν ήμασταν είχαμε μάθει ένα παιχνίδι που έλεγε ότι η πλειοψηφία
 πάντοτε κερδίζει. Στον ορθόδοξο χριστιανισμό αυτό δεν ισχύει. Είμαστε περίπου
επτά δισεκατομμύρια άνθρωποι πάνω στη γη. Ένας (1) άμα είναι με τον Χριστό, 
αυτός κερδίζει.
                                           
Χρήστος Θ. Ελευθεριάδης
Ηλεκτρολόγος Τ.Ε.Ι
Πτολεμαΐδα 26/8/2017

Παραπομπές:
Μαρτυρίες Προσκυνητών. Γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης 1924-1994 τόμος 2ος, 1η έκδοση, 245 σελ.   

Ο Βαρθολομαίος τελεί Ορθόδοξη Ακολουθία σε Ευαγγελικό Ναό στη
 Στουτγάρδη.
 Ιστοσελίδες:
 Πενταπόσταγμα, Κατάνυξις, Ομολογία, Ακτίνες, hellasforce, 
Διαφάνεια, ημερήσια εφημερίδα Πτολεμαΐδας      

ΠΗΓΗ: https://ekklhsiastika-nea.blogspot.com/2017/08/blog-post_25.html