Τρίτη 26 Ιουλίου 2016

ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ 23 ΙΟΥΛΙΟΥ 2016 // << Ἡ προετοιμαζόμενη Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδος πιστὴ διάκονος τοῦ παναιρετικοῦ Οἰκουμενισμοῦ >>


ΠΡΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ 
ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΛΗΣ ΘΕΛΗΣΕΩΣ
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΝΗΡΗΣ ''ΘΕΛΗΣΕΩΣ''! 


Με επίσημη ανακοίνωση της, η Εκκλησία της Ρωσίας δήλωσε ότι:  <<είναι αδύνατον να θεωρείται Πανορθόδοξη η Σύνοδος στην Κρήτη, αφού διεξήχθη χωρίς σύμφωνη γνώμη ορισμένων αυτοκεφάλων Ορθοδόξων Εκκλησιών και αυτό αποτελεί παραβίαση της αρχής* αυτής.>>  [ Εκκλησία Ρωσίας: Αδύνατον να θεωρηθεί Πανορθόδοξη η Σύνοδος στην Κρήτη - ΔΟΓΜΑ ].



Στην ανακοίνωση αυτή βρίσκουμε δύο βασικά σχόλια από τα οποία παίρνουμε την ''καλή αφορμή'' για να θέσουμε ένα βασικό θέμα που ακούει στο όνομα: '' Η θέση και ο ρόλος των λαϊκών εν τη Εκκλησία''!!!

 Η θέση των λαϊκών εν τη Εκκλησία''. Η Παραβίαση Μίας Ακόμη Αρχής.

Διαβάζουμε σχετικά: << Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Αντιοχείας βλέπει την γενομένη συνάντηση [της Κρήτης] ως «μία προκαταρκτική Συνέλευση της Πανορθοδόξου Μεγάλης Συνόδου», ενώ τα έγγραφα αυτής, κατά την Εκκλησία της Αντιοχείας, δεν είναι τελικά, αλλά ανοιχτά προς συζήτηση.  Επίσης υπογράμμισε ότι η Εκκλησία της Αντιοχείας ζήτησε την αναβολή της Συνόδου «δια την ενίσχυση της ενότητος της Καθολικής*** Ορθοδοξίας, ώσπου να εξασφαλιστεί η Ορθόδοξος ομοφωνία περί των επίμαχων θεμάτων της ημερησίας διατάξεως της Συνόδου, και να εκπληρωθούν οι εκκλησιολογικές προϋποθέσεις*(και αρχές) για τη συμμετοχή όλων των Ορθοδόξων Αυτοκεφάλων Εκκλησιών». Η δήλωση τονίζει ότι η Σύνοδος, η οποία αρχικώς ήταν προορισμένη να είναι Πανορθόδοξος, συγκλήθηκε με την απουσία τεσσάρων Αυτοκεφάλων Εκκλησιών, «το ποίμνιο των οποίων περιλαμβάνει περίπου το μισό πληθυσμό του συνόλου των Ορθοδόξων Πιστών ανά τον κόσμο». [ ΠΕΡΙ ΚΑΘΟΛΙΚΟΤΗΤΑΣ***: ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΜΙΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ''ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ'' ΟΥΔΕΜΙΑ ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΗ ΙΣΧΥ ΕΧΟΥΝ ΕΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΟΥΝ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ... ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ].

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ: ''Η απουσία τεσσάρων Αυτοκεφάλων Εκκλησιών, «το ποίμνιο των οποίων περιλαμβάνει περίπου το μισό πληθυσμό του συνόλου των Ορθοδόξων Πιστών ανά τον κόσμο»''. 

Αγαπητοί αδελφοί

Λαϊκά θα λέγαμε πως ο εκάστοτε επίσκοπος δεν εμφανίζεται σε μία Σύνοδο ή σε μια Προσυνοδική ή έστω και σε μία άτυπη συνεδρία.... για να εκφράσει την γνώμη του ή την άποψη του ή τα πιστεύω του! Στην ''Σύνοδο'' που πάει, ένα πράγμα είναι σίγουρο - πως καταθέτει την γνώμη και την άποψη της Εκκλησίας!  Και Εκκλησία ποτέ δεν είναι ''ο ένας''... αλλά Εκκλησία είναι το '' σώμα'' των πιστών, διότι εξ ορισμού Εκκλησία = Σώμα Χριστού (Επίσκοπος,Κληρικοί, Μοναχοί και λαϊκοί... που είναι όλοι τους ίσοι)! Η Εκκλησία, η στρατευομένη φυσικά, δεν είναι αποκομμένη από την Θριαμβεύουσα μιας και ισχύει ο λόγος των πατέρων' εάν βρω παρρησία (ως άγιος) ενώπιον του Θεού, σε πολλά περισσότερα θα σας φανώ Χρήσιμος!  

         Όπως τώρα συμβαίνει, και στον τελευταίο Σύλλογο ή Σύνδεσμο ή άλλο συλλογικό και λογικό ''σώμα', όπου ο αντιπρόσωπος (και όχι απαραίτητα ο Πρόεδρος), ποτέ δεν εκφράζει την προσωπική του ''γνώμη-άποψη-συμφέρον''... όταν παρίσταται  σε ένα π.χ. ''Μεγάλο Συνέδριο'', αλλά καταθέτει τα όσα αποφάσισε το  ''ένα σώμα'' (οι εγγεγραμμένοι στο ''Βιβλίο Ονομάτων'' του Συλλόγου)...  

        Έτσι και εν προκειμένου και ο Επίσκοπος, ταύτα και όχι τα εαυτά, θα πρέπει να μεταφέρει ως αξιόπιστος αντιπρόσωπος μας παντού όπου κι αν παρίσταται. Και τότε μόνο'  μπορεί να λέγετε Ποιμένας λογικών Προβάτων, όταν  δηλαδή οδηγεί και ποιμαίνει  τις σκέψεις μας και τα συναισθήματά μας... Όταν - εκφράζει τους πιστούς (κληρικούς και μοναχούς και λαϊκούς), που ζουν τη χαρά της ειρήνης και της ασφάλειας που αυτός προσφέρει,  όταν - εκφράζει πάλι μαζί με τους πιστούς, και αυτούς ακόμη τους αποστόλους αλλά και όλους τους αγίους!   που με τα ώτα τους άκουσαν, με τα χέρια τους  ψηλάφισαν τον Χριστώ, όπως π.χ. ο άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς, ο άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης κ.α., αυτούς δηλαδή που είδαν πρόσωπο με πρόσωπο, τον ηγαπημένο Ιησού, τους απλανής οδηγούς όλων  μας (και του Επισκόπου)!!!

Ο Αρχ. Παύλος Δημητρακοπούλος, Διευθυντής του Γραφείου Αιρέσεων και Παραθρησκειών της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς 
(Εν Πειραιεί τὴ 30η Σεπτεμβρίου 2015), πολύ πριν... εξέδωσε δελτίο τύπου με τίτλο: << Ἡ προετοιμαζόμενη Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδος πιστὴ διάκονος τοῦ παναιρετικοῦ Οἰκουμενισμοῦ>>.  Σ' αυτό καταθέτει << Κρίσεις καὶ  ἀπόψεις ἁγίων ἀνδρῶν τῆς ἐποχῆς μας σχετικὰ μὲ τὴν  Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδο>>.  Καταθέτει αυτά που εκφράζουν τη μία αγωνιστική συνείδηση μας, καθώς και την βεβαιότητα' για την ακαταλληλότητά της Συνόδου αυτής! Σας μεταφέρουμε τα εξής:  <<Ὁ μέγας καὶ ὁμολογητὴς Ἅγιος τῆς ἐποχῆς μας Ἰουστῖνος ὁ Πόποβιτς,παρακολουθώντας ἐκ τοῦ σύνεγγυς τὴν ὅλη πορεία τῶν ἀλλεπαλλήλων Πανορθοδόξων Διασκέψεων καὶ διαβουλεύσεων γιὰ τὴν προετοιμασία τῆς Ἁγίας καὶ Μεγάλης Συνόδου, διέκρινε μὲ τὸν θεῖο φωτισμό, ποὺ εἶχε πλούσια μέσα του, τὴν ὀλέθρια οἰκουμενιστικὴ γραμμή, πάνω στὴν ὁποία βάδιζε ἡ ἐν λόγῳ προετοιμασία, καὶ τὰ σαθρὰ οἰκουμενιστικὰ θεμέλια, πάνω στὰ ὁποῖα στηρίχθηκε ἡ ὅλη προσπάθεια, καὶ προεῖδε, ὅτι ἡ μέλλουσα νὰ συγκληθεῖ, ἄν ποτε συγκληθεῖ, Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδος, δὲν θὰ εἶναι ἄλλο τίποτε παρὰ μιὰ οἰκουμενιστική-αἱρετικὴ Ψευδοσύνοδος...


        (Και λίγα λόγια του αγίου Ιουστίνου(+1979))   <<Εἰς τὴν Ἐκκλησίαν, διὰ τὴν ὁποίαν ὁ Θεάνθρωπος εἶναι τὸ πᾶν καὶ τὰ πάντα, οὐδὲν ἐπιτρέπεται νὰ ρυθμίζεται “κατὰ ἄνθρωπον”, “κατὰ τὴν παράδοσιν τῶν ἀνθρώπων, κατὰ τὰ στοιχεῖα τοῦ κόσμου καὶ οὐ κατὰ Χριστόν”... Ἐὰν καὶ τὰ σύγχρονα προβλήματα τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας δὲν λύωνται μὲ τὸν Θεάνθρωπον καὶ κατὰ τὸν θεανθρώπινον, ἀποστολικόν, ἁγιοπατερικὸν τρόπον, εἶναι ἀδύνατον νὰ λυθοῦν ὀρθοδόξως καὶ  θεαρέστως…Προσωπικῶς δὲν βλέπω, ὅτι κατὰ τὰς σημερινὰς περιστάσεις ὑπάρχει πράγματι ἀναπόφευκτος ἀνάγκη διὰ τὴν σύγκλησιν τῆς Οἰκουμενικῆς Συνόδου. Ἐὰν ὅμως ὑπάρχῃ, ἡ παροῦσα στιγμὴ εἶναι ἡ πλέον ἀκατάλληλος εἰς τὴν ἱστορίαν τῆς Ἐκκλησίας μας… Πᾶσα  νέα Οἰκουμενικὴ Σύνοδος δὲν θὰ εἶναι οὔτε Ἁγία, οὔτε Οἰκουμενική, οὔτε Ὀγδόη, ἐὰν πρωτίστως δὲν δεχθῇ τὰς προγενεστέρας οἰκουμενικὰς καὶ ἀσαλεύτους ἀποφάσεις των». [ Η προετοιμαζόμενη Αγία και Μεγάλη Σύνοδος πιστή δικάκονος του παναιρετικού Οικουμενισμού (Z') ].


'' Η σχέση ημών των Ορθοδόξων με τον υπόλοιπο  χριστιανικό κόσμο''
Συνεχίζουμε την αναφορά μας για την ''Θέση'' των Λαϊκών, αλλά τι να πούμε αδελφοί μου όταν το εξεταζόμενο θέμα είναι: '' Η σχέση ημών των Ορθοδόξων με τον υπόλοιπο  αιρετικό - χριστιανικό κόσμο'', αλλά  και  τον φιλοαιρετικό - επισκοπικό κόσμο μας!  Η σχέση προσώπων της σωστικής Μητροπόλεώς Μας, π.χ. του Βασίλη, του Παύλου, του Χρήστου, της Αρετής κ.ο.κ., με τους αιρετικούς (που κατ' ουσίαν δεν έχουν όνομα) δεν είναι ένα πρόβλημα που μας αφορά ''ατομικά'', αλλά <<εν Εκκλησία>>.
      Μην σας φαίνεται όμως παράξενο, αυτό που γράψαμε, ότι δηλαδή ο αιρετικός δεν έχει ''όνομα''... διότι άλλο είναι το όνομα ενός εκάστου  ανθρώπου (ακόμη και ετερόδοξου χριστιανού) και άλλο είναι το ''εν βάπτισμα εις άφεσιν αμαρτιών'', άλλο δηλαδή είναι'  το <<Όσοι εις Χριστόν βαπτιστήκατε τον Χριστό ντυθήκατε >>. Και αυτό αποδεικνύεται από το ότι στην Θεία Λειτουργία απαγορεύεται ο Ιερέας να μνημονεύσει αιρετικούς, αλλά μόνο ονόματα που  είναι ''άγια και μεγάλα'', όπως αυτά που μας χάρισε ο Θεός. Αυτά τα ονόματα  αδελφοί μου είναι ήδη γραμμένα στο Βιβλίο της ζωής, από το οποίο, μόνο με την ''καλή μας'' θέληση μπορούμε να τα ξεγράψουμε'  λόγω δηλ. αιρέσεως ή και λόγω φιλοαιρετικής συμπεριφοράς μας!!!   

        -Τελικά έχει ''κανένα'' δικαίωμα ο Επίσκοπος; Έχει το δικαίωμα να μας λυπεί (όπως αυτήν την λύπη* για τον λοιπό χριστιανικό κόσμο και τον όρο "Εκκλησίες'' που απέδωσαν οι ''συνοδικοί'' αρχιερείς μας στους αιρετικούς!); Έχει μήπως και καμία άλλη λοιπή απαίτηση* π.χ. να δεχτούμε το ''Κείμενο'' ή να δεχτούμε την σιωπή του; 
        -Τελικά!  έγινε(πριν την Σύνοδο) κάποιος διάλογος μεταξύ μας, υπήρχε έγκυρη και Πατερική ενημέρωση ή αντίθετα; 
       ( - Δυστυχώς και Ιερείς ακόμη μάθαιναν, για το μεγάλο γεγονός της Συνόδου της Κρήτης, από λαϊκούς!)
          -Τελικά ότι δεν συμμετείχαν στην Σύνοδο της Κρήτης, οι χιλιάδες Ορθόδοξοι  Επίσκοποι, αυτό και μόνο δεν προσβάλει  τον Επισκοπικό τους θεσμό, και δεν ανάπτει τον δίκαιο τους ''θυμό'';  ή καλύτερα, προσβάλλει μόνο αυτούς; εμάς τους λαϊκούς δεν μας προσβάλλει; Ότι τη γνώμη μας (οι 10 Πάπες της Ανατολής) την αγνόησαν, την αγνοούν και δεν την λογαριάζουν δεν σημαίνει τίποτα; τις αποφάσεις που πήραν  στην Κρήτη για εμάς χωρίς εμάς (δίχως δηλ. τους επισκόπους μας- τους αντιπροσώπους μας), δεν μας ενόχλησε πάλι καθόλου!!! Έτσι δεν είναι; 

 Δεν μας φτάνει η ''πολιτική'' σιωπή μας, έχουμε και να παλέψουμε και με την ''θρησκευτική'' μας ατολμία ή καλύτερα αδιαφορία; Για τον κ.Ιερώνυμο τον αρχιεπίσκοπό μας που έγραψε στα παλιά του τα παπούτσια την απόφασή 80+ έναν Επισκόπων(και του ιδίου!), μια απόφαση που πήραν  ''εν Συνόδο'', και ''εν Αγίω Πνεύματι'' όλοι μαζί λίγο μετά το Πάσχα... δεν μας πέφτει λόγος, να μην το σχολιάσουμε; Ότι αποφάσισαν όλοι μαζί για τα ονομαστήρια του "Κειμένου'' και τελικά άλλα έπραξαν κάτω από την πίεση του ''Σκληρού μας'' να μην  πούμε τίποτα;  
     -Τελικά  να περιμένουμε να μας πει η Ιερά Σύνοδος μας (όπως είπε ένας Αρχιερατικός υπεύθυνος μάλιστα και επί των αιρέσεων) γιατί ''πρόδωσε'' ή καλύτερα γιατί αρνήθηκε  την Συνοδικότητά της εκεί στην Κρήτη....... Ας είναι ευλογημένο, να περιμένουμε να γκρεμίσουν κάθε φράκτη κι έπειτα να τρέχουμε και να μην προλαβαίνουν οι νεκροθάφτες του ''πνεύματος'', ας τους δώσουμε δουλειά'  εξ άλλου εμείς δεν γεννάμε πνευματικά παιδιά, τι μας νοιάζουν τα παιδιά των άλλων! ....ας ασελγήσουμε λοιπόν και εμείς πάνω στα καθαρά ''σώματά ''τους (και με τον νόμο)!  ας αφήσουμε τέλος να βγάζουν οι αιρετικοί ένα ένα τα τούβλα, όπως έλεγε ο π. Παΐσιος και εμείς με λίγη λάσπη να μην κλείσουμε... παρά μόνο το στόμα μας!
      
        - Τελικά και αρχικά: Εμάς τους λαϊκούς μας ακούνε;... Είμαστε 99.9/100 των μελών κάθε Μητροπόλεως! και μαζί με τους Μοναχούς, μαζί με του Ιερείς, μαζί και με τον Επίσκοπο - αποτελούμε το ''εν σώμα'' της Εκκλησίας, που ως ''εν σώμα'' έχει ως κεφαλή Της μόνο Έναν, τον Ιησού Χριστό....εμάς μας ακούνε; Είμαστε σώμα τους ή όχι, είναι σώμα μας ή όχι; Είναι ενωμένοι οι Ποιμένες με τα πρόβατά τους και τα πρόβατα είναι ενωμένα με τον ποιμένα τους ή όχι;

 Η έλλειψη επικοινωνίας και ουσιαστικής κοινωνίας μεταξύ ημών και ημών, αυτόματα μετάτρεψε τις Μητροπόλης μας σε παράνομες Πόλης που εκ-τράπηκαν είτε στον Δεσποτισμό, που ομοιάζει με το ''Ιεροκράτος των Παπικών'', είτε στην ''Λαοκρατία των Προτεσταντών'' όπου οι αλειτούργητοι λαϊκοί απόμειναν μόνοι τους, να σηκώνουν στις πλάτες τους  το  ''καινοφανές πτώμα της ανθρωπότητας''!
Ένα ''πτώμα'' που όζει και που Τελικά η  Σύνοδος αυτή  της Κρήτης, φρόντισε με την εργαλειοθήκη της να ανοίξει τάφο και να το παραχώσει! Άνοιξε λοιπόν, έναν αρκετά ευρύχωρο ''Οικουμενιστικό τάφο'' και με τα χέρια των 10 αρχιερέων μας που υπέγραψαν, το σκέπασε , και με λόγια αγάπης το έκλαψε!
Και έκλαψε και στέναξε  για την κατάντια των Αγίων μας!  - που δεν κατάφεραν να ενώσουν τον κόσμο ή καλύτερα που απέτυχαν να οδηγήσουν εμάς του άπιστους στην πίστη του Ιησού.

         Άνοιξαν έτσι τον τάφο! Και σύμφωνα πάλι με το Άγιο Ιουστίνο, για να ρίξουν μέσα σ' αυτόν τον Άνθρωπο, Αυτόν που μας Ανέστησε και μαζί με Αυτόν να θάψουν και Αυτήν την Εκκλησία Του'  που τους ανάστησε με τις ''Λειτουργιές'' της!!! 

 Ο Άγιος του 20ου αιώνα, ο π. Ιουστίνος, μας νουθετεί από τον ουρανό πλέον και μας θυμίζει:  << Σήμερα ο άνθρωπος εκτιμά τον Θεό’  Τον εκτιμά για 30 αργύρια. Τον Χριστό για 30 αργύρια! Μα, ο Ιούδας είναι η τελευταία μας λέξη περί του Χριστού;… Άνθρωπε υπάρχει τέλος στην παραφροσύνη σου; Υπάρχει πυθμένας της πτώσης σου; Τον σταυρό, το πιο ντροπιαστικό δώρο, χαρίσαμε σ’  Εκείνον που μας χάρισε την αιώνια δόξα. Λεπρέ, Αυτός σε καθάρισε από την λέπρα, μα, γι’  αυτό Του δωρίζεις τον σταυρό; Τυφλέ, Αυτός σου άνοιξε τα μάτια, μα, για να βλέπεις να φτιάξεις τον σταυρό και να Τον σταυρώσεις σ’  Αυτόν; Νεκρέ, Αυτός σε ανάστησε από τον τάφο, μα, γι’  αυτό να Τον πετάξεις στον τάφο σου;>> (Λόγος του αγίου για την ''Μεγάλη Παρασκευή'' ) [ Θέμα: ''Μεγάλη Παρασκευή'' // http://eordaia.org/index.php?option=com_content&view ].
   
       - Τελικά σε κάθε Μητρόπολη της αγιοτόκου Ελλάδος  μας,  θα αφήσουμε να γεννιούνται ''Παπικές Κεφαλές'' (Ιεροκράτος!), που αποκόβουν  τον εαυτό ''φάντασμα'' τους, από το ''σώμα των πιστών στα όρια της Μητροπόλεως τους'' ή πάλι θα επιτρέψουμε το ''Λαοκράτος'' των Προτεσταντών να αυξηθεί... και πάλι να μας αποκόψει! από τους λίγους <<νηφάλιους και ρεαλιστές (επισκόπους που ) αρνήθηκαν να μετάσχουν στο Συνοδικό ‘’φιάσκο’της Κρήτης>>; 
    
    
Τελικά ποια '' Η θέση και ο ρόλος των λαϊκών εν τη Εκκλησία'';

[ Η παραβίαση μιας ακόμη αρχής: της Ορθοδόξου συνειδήσεως μας, λόγω της φίμωσής μας!].

Στην ανακοίνωση της Εκκλησίας της Ρωσίας βρίσκουμε ένα ακόμη σχόλιο, από το οποίο παίρνουμε την δεύτερη ''καλή αφορμή''! Διαβάζουμε σχετικά: << Τέλος, η Ιερά Σύνοδος ανέθεσε, άμα τη λήψει των επισήμως επικυρωθέντων αντιγράφων των εγκεκριμένων από τη εν Κρήτη Σύνοδο κειμένων, τη δημοσίευση και τη μελέτη αυτών στη Συνοδική Βιβλική-Θεολογική Επιτροπή, η οποία παράλληλα οφείλει να λαμβάνει υπόψη και ενδεχόμενες παρατηρήσεις και κρίσεις των Σεβασμιωτάτων Ιεραρχών, των θεολογικών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, των θεολόγων, των κληρικών, των μοναχών και των λαϊκών. Κατόπιν επισταμένης μελέτης η Επιτροπή πρέπει να υποβάλει τα πορίσματα αυτής στην Ιερά Σύνοδο. >>[ http://www.dogma.gr/dialogos/ekklisia-rosias-adynaton-na-theorithei-panorthodoxi-synodos-stin-kriti/34442/ ].

       - Τελικά χριστιανοί μου,  η  Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος...  << οφείλει να λαμβάνει υπόψη και ενδεχόμενες παρατηρήσεις και κρίσεις...[και] των λαϊκών >> ή όχι;  Και ποιος είναι υπεύθυνος να μας ακούσει αν όχι ο Ιερέας της Ενορίας μας... αν όχι ο Επίσκοπός μας ... ώστε να εισακουστούμε και οι πιστοί λαϊκοί π.χ. στη Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος μας, που θα γίνει  τον προσεχή Οκτώβριο-Νοέμβριο; Και αν αυτό γίνει ποτέ εφικτό, θα το κάνει κάποιος ''μάγος'';
       -Τελικά αδελφοί εν Χριστώ,αν και εμείς οι πιστοί μεταξύ μας'  δεν έχουμε επικοινωνία  και καλή αγωνία για τα πράγματα της μάνας Εκκλησίας, που βαίνουν κατά κρημνών... τότε και την ''προσεχή'' Σύνοδο θα χάσουμε ... αλλά! αλλά τουλάχιστον να μην χάσουμε, και, την ευχή'  Κύριε, Ιησού Χριστέ, ελέα μας (Αγίας Σοφίας Κλεισούρας).

     Ο Π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΑΣΤΡΑΨΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ! ΚΑΙ ΣΕ ΒΑΣΙΛΙΑ!... ΕΙΠΕ: ΜΕΛΕΤΗΣΑ,ΕΡΕΥΝΗΣΑ, ΒΕΒΑΙΩΘΗΚΑ! ΚΑΙ ΛΥΝΩ  ΤΗΝ ΣΙΩΠΗ ΜΟΥ..................

      ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ: 
   ΝΑ ΓΙΝΕΙ, ΣΥΝΤΟΜΑ ΜΙΑ  ΑΝΟΙΧΤΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
 - ΠΡΙΝ ΕΛΘΕΙ Η ΟΡΓΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ 
 - ΠΡΙΝ  ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΗ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΝ ΛΑΟ ΜΑΣ
 - ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΞΕΙ ΤΟ ΘΗΡΙΟ ΤΩΝ ΒΡΥΞΕΛ*Ν..... ΚΥΡΙΕ ΕΛΕΑ ΜΑΣ                             
 [Τηλ. επικοινωνίας: 6976576780, 2463400103, 246326613, 246322463, 246323152 (Δημήτριος, Χρήστος, Αρετή)]. 

ΕΠΙΜΕΤΡΟ
 (Για όσους αντέχουν το διάβασμα!).

<< Τοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου π. Βασιλείου Ε. Βολουδάκη

Τό Πατριαρχεῖο τῆς Μόσχας –εἴτε προφάσει, εἴτε ἀληθεία– διέσωσε τό κῦρος τῆς Ὀρθοδοξίας!


Η ΠΕΡΙΛΑΛΗΤΟΣ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΑΠΕΘΑΝΕ ΚΑΙ ΕΤΑΦΗ!


Ὁ Ὀρθόδοξος καί μέ Οἰκουμενική ἀποδοχή ὁρισμός τῆς Ἀληθείας τῆς Πίστεως, ἀπό τόν ἅγιο Βικέντιο Λειρίνης, «ὅ,τι πάντοτε, ὅ,τι πανταχοῦ καί ὑπό πάντων ἐπιστεύθη», ἀπορρίπτει παντελῶς καί σέ ὅλα τα ἐπίπεδα τήν Σύνοδο τῆς Κρήτης, τήν προεργασία της, τήν σύνθεσή της, τά θέματά της καί, κυρίως, τίς ἀποφάσεις της!
Τοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου π. Βασιλείου Ε. Βολουδάκη
Ἡ περιλάλητος Σύνοδος τῆς Κρήτης ἀπέθανε καί ἐτάφη. Ὅπως ἦσαν οἱ ἀρχές καί οἱ προϋποθέσεις της, ἔτσι, μέ μαθηματική νομοτέλεια διεξήχθησαν καί οἱ ἐργασίες της καί ἐξήχθησαν τά πορίσματά της.
Ἔτσι, ἀκριβῶς, ἐπισυνέβη καί ὁ θάνατος καί ὁ ἐνταφιασμός της. «Ἐκ τῆς γῆς» συνεκλήθη, «ἐκ τῆς γῆς ἐλάλησε» καί εἰς «τήν γῆν ἀπελεύσατο». « Ὠδινε μῦν καί ἔτεκε μῦν». Ματαίως κάποιοι, πού ἐνόμισαν ὅτι ἡ Σύνοδος αὐτή «ὤδινεν ὄρος», προσπαθοῦν νά σκυλεύσουν τό «ἐξαίσιον πτῶμα» της γιά νά δρέψουν δάφνες Ὀρθοδόξου ὁμολογίας! Ματαίως κάποιοι, γιά δικούς τους λόγους προσπαθοῦν νά συσχετίσουν τήν Σύνοδο Φεράρρας-Φλωρεντίας μέ τήν ἐκκλησιαστική τραγω-δία τοῦ Κολυμπαρίου. Καί, τό ἀκόμη θλιβερώτερο, ὅτι βρίσκουν ἐπικροτητάς αὐτῶν τῶν συσχετισμῶν τους!
Λίγοι, ἐκ τῶν Μητροπολιτῶν* τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, σοφώτεροι, περισσότερο νηφάλιοι καί ρεαλιστές, ἀρνήθηκαν νά μετάσχουν σέ ἕνα Συνοδικό ‘’φιάσκο’’, τό ὁποῖο καμμιά ἐκκλησιαστική καί πνευματική ἀναγκαιότητα ἐξυπηρετοῦσε καί κανένα ποιμαντικό πρόβλημα δέν ἐπρόκειτο νά λύση, ἀφοῦ ἡ δημιουργία καί ὄχι ἡ λύση τῶν προβλημάτων ἔχει ἐξασφαλίσει τήν παντοδυναμία τοῦ ὑπαιτίου αὐτῆς τῆς Συνοδικῆς διοργανώσεως, Πατριάρχου τῆς Κωνσταντινουπόλεως.>> [ http://www.augoustinos-kantiotis.gr/ ].
[Και ο Μητροπολίτης* μας π. Θεόκλητος ].

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Β. ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ , ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ ΣΑΒΒΑΤΟ 23 ΙΟΥΛΙΟΥ 2016 


 (+Οἱ Ἅγιοι Ἑπτὰ Μάρτυρες ποὺ μαρτύρησαν στὴν Καρθαγένη (κατ’ ἄλλους στὴ Χαλδία (Χαλκηδόνα)).