Κυριακή 24 Ιουνίου 2018

ΑΝΑΚΟΙΝΩΤΙΚΟΤΗΤΑ! Πως θα κάνομε τα παιδιά μας, ό,τι βλέπουν, ό,τι ακούν, ό,τι συναντούν να ΄ρθουν να μας το πουν;

π. Αθανάσιος Μυτιληναίος:  

- Στο περιβάλλον της οικογενείας ομοίως είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει αυτή η ανακοινωνικότις, διότι οι Απόστολοι είπαν ότι συμβαίνει. Ο λαός έπρεπε να ξέρει. Προσέξτε τι είπα. Έπρεπε να ξέρει ο λαός. Η διοίκησίς του δεν μπορούσε να έχει μυστικά από τον λαό διότι η Εκκλησία αυτό είναι. Η Εκκλησία πρέπει να γνωρίζει που πηγαίνει, τί κάνει. Αυτό αν το εφαρμόσουμε στην οικογένεια, η οποία είναι η κατ’ οίκον Εκκλησία, αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό. Πως θα το κάνουμε αυτό. Όταν υπάρχει ανακοινωτικότητα μεταξύ των συζύγων και μεταξύ των παιδιών και των γονέων. Θα σας παρακαλέσω αυτό το πράγμα προσέξατέ το. Πως θα κάνομε τα παιδιά μας, ό,τι βλέπουν, ό,τι ακούν, ό,τι συναντούν να ΄ρθουν να μας το πουν.... 


-Ο λαός έπρεπε να ξέρει. Προσέξτε τι είπα. Έπρεπε να ξέρει ο λαός. Η διοίκησίς του δεν μπορούσε να έχει μυστικά από τον λαό διότι η Εκκλησία αυτό είναι. Η Εκκλησία πρέπει να γνωρίζει που πηγαίνει, τί κάνει.
σ.σ. Βρισκόμαστε στις Πράξεις των Αποστόλων κεφ. 4. Οι Απόστολοι Πέτρος και Ιωάννης επιστρέφουν από ένα Συνέδριο στο οποίο κλήθηκαν να απολογηθούν επειδή θεράπευσαν έναν χωλό. Μήπως μας θυμίζει κάτι αυτό;

Ας πιάσουμε όλοι μαζί το νήμα από την αρχή να δούμε τι έκαναν τότε οι Απόστολοι σ’ εκείνο το Συνέδριο και πως συμπεριφέρθηκαν στους πιστούς αμέσως μετά. Συγκλονίζει το πόσο έχουμε απομακρυνθεί από το ‘ήθος’ και τον ‘τρόπο’ της παλαιάς Εκκλησίας. Ποιο όμως πρέπει να είναι το σημείο αναφοράς μας; Η σταυρική πορεία της Εκκλησίας μέσα εις τους αιώνες ή οι κοσμικές ‘προτεραιότητες’, ‘ανάγκες’ και ‘αντιλήψεις’ της δικής μας εποχής; Το ερώτημα, προφητικό θα έλεγε κανείς, που θέτει στο τέλος ο π. Αθανάσιος Μυτιληναίος πραγματικά προκαλεί ρίγος για την ακρίβειά του.
***
Μακαριστός Γέροντας π. Αθανάσιος Μυτιληναίος (1927 – 2006)
Αποσπάσματα ομιλίας που εκφωνήθηκε στις 23/03 του 1986.
Θα ενθυμείστε αγαπητοί ότι οι δύο Απόστολοι Πέτρος και Ιωάννης μετά από την θεραπείαν εκείνου του χωλού στις αυλές του ναού του Σολομώντος συνελήφθησαν και οδηγήθησαν εις το Συνέδριον. Είδαμε εκεί τι διημείφθη και πώς οι δύο αυτοί Απόστολοι ομολόγησαν τον Χριστόν και κατέστησαν τους κατηγόρους κατηγορουμένους. Εκείνοι μη έχοντες τι άλλο να κάνουν τους ηπείλησαν και τους απέλυσαν. Δηλαδή τους είπαν να μην ομιλούν δια το όνομα αυτό του Ιησού κι εκείνοι είπαν ότι αν πρέπει να μιλάμε ή να μη μιλάμε και αν πρέπει να πειθαρχούμε μάλλον στον Θεό παρά στους ανθρώπους, κρίνατε εσείς μόνοι σας.

Σάββατο 23 Ιουνίου 2018

Διακόπτουμε ὁποιαδήποτε συνεργασία μέ τίς ἑταιρεῖες - χορηγούς τοῦ gay pride Θεσσαλονίκης

22 Ὀρθόδοξα Χριστιανικά Σωματεῖα Θεσσαλονίκης: Διακόπτουμε ὁποιαδήποτε συνεργασία μέ τίς ἑταιρεῖες - χορηγούς τοῦ gay pride Θεσσαλονίκης

Διακόπτουμε ὁποιαδήποτε συνεργασία
μέ τίς ἑταιρεῖες - χορηγούς τοῦ gay pride Θεσσαλονίκης
Μέ θλίψη ἀλλά καί ἀγανάκτηση,  τά 22 Ὀρθόδοξα Χριστιανικά Σωματεῖα Θεσσαλονίκης, παρακολουθοῦμε τίς προετοιμασίες γιά τήν τέλεση γιά μία ἀκόμη φορά τοῦ ἐτήσιου  “Φεστιβάλ Ὑπερηφανείας” (GayPride), στήν πόλη τοῦ Ἁγίου Δημητρίου, τήν Ἁγιοτόκο Θεσσαλονίκη. 

Πολύχρωμη Βουλὴ πειθήνιων δούλων (Ορθόδοξο Περιοδικό “Ο ΣΩΤΗΡ”)

Πολύχρωμη Βουλὴ πειθήνιων δούλων

Αποτέλεσμα εικόνας για ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΝΑΔΟΧΗ ΠΑΙΔΙΩΝ
Ἐκτελώντας ἐντολὲς τῆς ὁμοφυλοφιλικῆς δικτατορίας ἡ ἄχρωμη Βουλὴ τῶν Ἑλλήνων ντύθηκε τὸ Σάββατο 9 Ἰουνίου στὰ χρώματα τοῦ «Athens Pride». Νά τὸ ντροπιαστικὸ Δελτίο Τύπου ποὺ εἶχε ἐκδώσει τὸ Προεδρεῖο της τὸ πρωὶ τῆς ἴδιας ἡμέρας:

Ἡ Βουλή, «ἀποδεχόμενη τὸ αἴτημα τοῦ “Athens Pride – Φεστιβὰλ Ὑπερηφάνειας”, θὰ προβάλει ἀπόψε, γιὰ πρώτη φορά, τὸ λογότυπο τοῦ φορέα σὲ μέρος τῆς πρόσοψης τοῦ κτηρίου της, στὴ διάρκεια τῆς ἐκδήλωσης – παρέλασης τοῦ Athens Pride στὴν πλατεία Συντάγματος. Μὲ τὴ συμβολικὴ αὐτὴ κίνηση ἡ Βουλὴ θέλει νὰ περάσει στοὺς πολίτες τὸ μήνυμα τοῦ σεβασμοῦ στὴ διαφορετικότητα καὶ τὰ ἀνθρώπινα δικαιώματα».
Ὄχι, κύριε Πρόεδρε τῆς Βουλῆς. Τὸ μήνυμα ποὺ περάσατε στοὺς πολίτες εἶναι ἄλλο. Τοὺς εἴπατε, ἐσεῖς, ἡ Βουλὴ τῶν Ἑλλήνων, τοῦτο: Ζῆστε ὅπως θέλετε. Ἀσεβῆστε ὅσο θέλετε. Ποδοπατῆστε νόμους αἰώνιους. Ντυθεῖτε ὅπως… ἢ μᾶλλον ξεντυθεῖτε ὅσο θέλετε. Ἐξευτελίστε κάθε ἱερὸ καὶ ἅγιο.

Παρασκευή 22 Ιουνίου 2018

“Ο συνεχής οικουμενισμός του αίματος μας ωθεί να προχωρήσουμε” (Του Μανώλη Κείου)

Παπικό σόου στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών

Τι είπε ο Φραγκίσκος για την ενότητα των Χριστιανών, τον “οικουμενισμό του αίματος”, την ιεραποστολή και την νέα ευαγγελική προσέγγιση
Του Μανώλη Κείου
“Ο συνεχής οικουμενισμός του αίματος μας ωθεί να προχωρήσουμε” ήταν το μήνυμα του Πάπα Φραγκίσκου κατά την ομιλία του χθες στις εκδηλώσεις για την 70η επέτειο ίδρυσης του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών.Σε ένα οικουμενιστικό κρεσέντο ο ποντίφικας αποκάλυψε ποια είναι τα σχέδια για την περίφημη“ενότητα” των Χριστιανών και τόνισε μεταξύ άλλων πως “ο πραγματικός οικουμενισμός θέτει τον Χριστό πάνω από την όποια διαίρεση”. «Οι διαφορές μας δεν πρέπει να είναι δικαιολογίες. Ακόμα και τώρα μπορούμε να περπατήσουμε στο Πνεύμα: μπορούμε να προσευχόμαστε, να ευαγγελιζόμαστε και να τελούμε μαζί», είπε. «Αυτό είναι δυνατό και είναι ευχάριστο για τον Θεό! Περπάτημα, προσευχή και συνεργασία: αυτή είναι η σπουδαία πορεία που καλούμαστε να ακολουθήσουμε», ανέφερε ο Πάπας Φραγκίσκος.
Ο σκοπός αυτής της πορείας, σύμφωνα με τον Πάπα, είναι η ενότητα και το αντίθετο είναι ένα μονοπάτι προς τη διαίρεση που οδηγεί σε «σύγκρουση και διάλυση».

Δημ. Νατσιός: Κάθε χωράφι κι ένας “αγρός αίματος”, για να χρησιμοποιήσω τους χαρακτηρισμούς του Ευαγγελίου, που τόσο ταιριάζουν στην περίπτωση...

Δημ. Νατσιός, Η Μεγάλη Παρασκευή της Μακεδονίας μας

Δημήτρης Νατσιός, δάσκαλος-Κιλκίς

(Ο πανηγυρικός για την 105η Επέτειο της απελευθερώσεως του Κιλκίς, που εκφωνήθηκε στην Μητρόπολη Κιλκίς, την 21 Ιουνίου 2018)
Το Κιλκίς είναι ο πιο εύφορος τόπος της Μακεδονίας μας. Δεν έχει νερά, δεν έχει ποτάμια, για να αρδεύουν τα χωράφια του. Και όμως είναι η πλουσιότερη γη. Γιατί;
Διαβάζω ένα ωραίο κείμενο, γραμμένο πριν από 30 χρόνια. Ο συγγραφέας του, Σταύρος Λίβας, ζει, γύρω στα τέλη της δεκαετίας του 20, τα παιδικά του χρόνια στο Κιλκίς.
«Ένα απέραντο “Εθνικό Νεκροταφείο”, που κρύβει στα σπλάχνα του τα κορμιά χιλιάδων παλληκαριών, είναι ο τόπος μας. Και πάνω στα κορμιά αυτά στήθηκαν τα θεμέλια αυτής της πόλης. Και το σιτάρι που φτιάχνει το ψωμί μας, θεριεύει και μεστώνει, ρουφώντας από τη γη αίμα αντί για νερό.
 Κάθε λόφος γύρω μας κι ένας “κρανίου τόπος”. Κάθε χωράφι κι ένας “αγρός αίματος”, για να χρησιμοποιήσω τους χαρακτηρισμούς του Ευαγγελίου, που τόσο ταιριάζουν στην περίπτωση.

Ο θάνατος του Ιούδα και ο αγρός του Κεραμέα

Ο θάνατος του Ιούδα και ο αγρός του Κεραμέα



http://www.oodegr.com/oode/grafi/kd/ioyda_than1.htm

Οι δύο διαφορετικές αφηγήσεις
Τα δύο επίμαχα χωρία, βρίσκονται το ένα στον Ματθαίο, και το άλλο στις Πράξεις των Αποστόλων. Ας τα δούμε και τα δύο, και μετά θα σχολιάσουμε αναλυτικότερα τις φαινομενικές αυτές διαφορές. Θα τα δούμε τόσο στο αρχαίο Κείμενο, όσο και σε μετάφραση, για ευκολότερη κατανόηση της αφήγησης:
Ματθαίος 27/κζ: 3-10: "3 Τότε ιδών Ιούδας ο παραδιδούς αυτόν ότι κατεκρίθη, μεταμεληθείς απέστρεψε τα τριάκοντα αργύρια τοις αρχιερεύσι και τοις πρεσβυτέροις 4 λέγων· ήμαρτον παραδούς αίμα αθώον. οι δε είπον· τι προς ημάς; συ όψει.
5 και ρίψας τα αργύρια εν τω ναω ανεχώρησε, και απελθών απήγξατο.

Τι είναι ο "Αγρός Αίματος" - "ακελδαμά";

Τι είναι ο "Αγρός Αίματος" - "ακελδαμά";

Ο Αγρός Αίματος (στα αραμαϊκά "ακελδαμά") είναι τοποθεσία πλησίον των τειχών της Ιερουσαλήμ, την οποία αναφέρει ο Ευαγγελιστής Ματθαίος (ΚΖ΄:1-11). Πρόκειται για τον τόπο όπου μετά την υπό του Ισκαριώτη επιστροφή των τριάκοντα αργυρίων στους Εβραίους αρχιερείς, αυτοί προκειμένου να μη τα ξαναβάλουν στο "κορβανά" (=ταμείο του ναού) επειδή αποτελούσαν αντίτιμο αίματος εκ προδοσίας, έκαναν συμβούλιο κι αποφάσισαν ...
κι αγόρασαν μ' αυτά τα 30 αργύρια, το χωράφι τού κεραμέα, για να θάβονται εκεί οι ξένοι. ("συμβούλιον λαβόντες ηγόρασαν τον αγρόν του κεραμέως, εις ταφήν τοις ξένοις, δι΄ ό εκλήθη ο αγρός εκείνος Αγρός Αίματος, έως της σήμερον"). Ο αναφερόμενος κεραμέας ήταν είτε κάποιος κεραμοποιός, ή κάποιος που πρόσφερε χώμα για κεραμουργία.

Στις "Πράξεις των Αποστόλων" (α΄ 18-19), παρατίθεται η πληροφορία ότι τον αγρόν αυτόν αγόρασε ο ίδιος ο Ιούδας ο Ισκαριώτης από τον κεραμέα, και βρήκε εκεί τραγικό θάνατο, όπου ξεχύθηκαν τα σπλάχνα του από την κοιλιά του, (όταν κρεμάστηκε σε αυτόν τον αγρό, ο οποίος προφανώς ήταν γκρεμνώδης, μάλλον κόπηκε το σχοινί, ή έσπασε απο το βάρος του το κλαδί και κατακρημνίστηκε και σκόρπισαν τα σπλάχνα του). Εξ αυτού και ονομάσθηκε ο αγρός "ακελδαμά" που σημαίνει στην αραμαϊκή "αγρός αίματος".

«Ένα "Δόξα Σοι, ο Θεός", είναι καλλίτερο από χίλια "Κύριε, ελέησον"..



«Ένα "Δόξα Σοι, ο Θεός", είναι καλλίτερο από χίλια "Κύριε, ελέησον"..Με το δόξα Σοι ο Θεός αναγνωρίζεις την ύπαρξη του Θεού, την ευεργετική παρουσία Του στη γη, κοντά μας. Με το δόξα Σοι ο Θεός τον δοξάζουμε για όλα όσα μας δώρισε, για την ανοχή που δείχνει στην αμαρτία και την αποστασία μας, για την πίστη που μας χάρισε, για όλα τ' αγαθά, τα υλικά και τα πνευματικά, που απολαμβάνουμε. Λέγοντας δόξα Σοι ο Θεός δείχνουμε και την ευχαριστία μας επειδή ευδόκησε να γεννηθούμε και να γνωρίσουμε τον κόσμο, ν' απολαύσουμε τη δημιουργία Του. Όλ' αυτά δεν είναι αυτονόητα, δεν υπάρχουμε επειδή εμείς το θελήσαμε ή τ' αποφασίσαμε, στο έλεός Του το οφείλουμε. Λέγοντας το δόξα Σοι ο Θεός, ταπεινωνόμαστε κιόλας, επειδή στη μεγαλοσύνη Του αναγνωρίζουμε ότι οφείλουμε τα πάντα στη ζωή μας, όλα όσα μας έδωσε αλλά κι εκείνα από τα οποία μας προφύλαξε. Όπως έλεγε με απλότητα κι ένας ασκητής στο Άγιο "Ορος, «Το " Κύριε ελέησον" έχει εκατό δραχμές, το "δόξα σοι ο Θεός" έχει χίλιες δραχμές, είναι δηλαδή πολύ πιο ακριβό, έχει μεγαλύτερη τιμή. Γι' αυτό και στην άλλη ζωή πρέπει να ευχόμαστε να είμαστε μαζί με τους αγγέλους, που δοξολογούν διαρκώς το Θεό».

Δευτέρα 18 Ιουνίου 2018

Η οδύνη μιας ανθρώπινης τραγωδίας, νομιμοποιεί τον Οικουμενισμό;

Με τη συμμετοχή για πρώτη φορά Εβραίων, Ορθοδόξων και Καθολικών χριστιανών τιμήθηκαν το απόγευμα της Κυριακής τα θύματα του “Ταναϊς”.

Εβραίοι, παπικοί, ορθόδοξοι τίμησαν τους νεκρούς του “Ταναί
Με τη συμμετοχή για πρώτη φορά Εβραίων, Ορθοδόξων και Καθολικών χριστιανών τιμήθηκαν το απόγευμα της Κυριακής τα θύματα του “Ταναϊς”.

«Που ν᾿ ακουμπησωμε;»


 «Που ν᾿ ακουμπησωμε;»



Ρώτησε κάποιος ὑπουργός, καὶ θ᾿ ἀπαντήσω διὰ τῆς «Σπίθας», λέγει, ὅτι ὑπογράψαμε συμφωνία, συμφωνία, συμφωνία! μὲ τὸ ΝΑΤΟ —δὲν ἀνήκω σὲ κανένα κόμμα], δὲν κάνω πολιτικὴ τὴν ὥρα αὐτή· κάτι ἄλλο θέλω νὰ σᾶς πῶ· δὲ μ᾿ ἐνδιαφέρει οὔτε Ἀμερική, οὔτε ῾Ρωσία· ἐγὼ εἶμαι παραπάνω ἀπ᾿ αὐτά, παραπάνω ἀπ᾿ αὐτὸν τὸν κόσμο, τὸν μάταιον κόσμον—, καὶ εἶπε ὁ ὑπουργός· «Ποῦ ν᾿ ἀκουμπήσωμε;». Ἄ, κύριε Ἀβέρωφ, ποῦ ν᾿ ἀκουμπήσωμε; Ἄ, κύριε Ἀβέρωφ, ποῦ ν᾿ ἀκουμπήσωμε; Ἐγὼ σοῦ λέγω λοιπόν, ὁ ταπεινὸς ἐπίσκοπος Φλωρίνης, νὰ μὴν ἀκουμπήσῃς οὔτε στοὺς ῾Ρώσους, οὔτε στοὺς Ἀμερικάνους· ν᾿ ἀκουμπήσῃς ἐπάνω στὸ Θεό, τὸν Θεὸ τῶν πατέρων μας. Μάλιστα, μάλιστα κύριοι! Ἢ ὑπάρχει Θεός, ἢ δὲν ὑπάρχει Θεός. Δὲν θὰ μᾶς σώσουν οὔτε οἱ Ἀμερικᾶνοι, οὔτε οἱ ῾Ρῶσοι. Ποῦ ν᾿ ἀκουμπήσωμε; Στὸ μεγάλο Θεό μας, τὸν Κύριον ᾿Ιησοῦν Χριστόν. «Εἰ ὁ Θεὸς ὑπὲρ ἡμῶν, τίς καθ᾿ ἡμῶν;» (῾Ρωμ. 8, 31). «Εἰ ὁ Θεός μεθ᾿ ἡμῶν», «οὐδείς καθ᾿ ἡμῶν». Κι ἂν ὁ Θεὸς εἶνε μαζί μας, τότε ὁ ἕνας θὰ (νικάῃ(;) δυσδιάκριτο) Κύριος.
Ποιός τὰ πιστεύει αὐτά; Παραμύθια! Παραμύθια; Ἔ, ἀφοῦ ᾿νε παραμύθια, ἔρχεται ἡ συμφορά, ἔρχεται ἡ καταστροφή, ἔρχεται ἡ μεγάλη λαίλαψ, ἡ ὁποία θὰ σαρώσῃ τὴν ἀνθρωπότητα. Καὶ τὰ μεγάλα αὐτὰ ἔθνη, τὰ κραταιὰ αὐτὰ ἔθνη θὰ συγκρουστοῦν κι ἀπὸ τὴ σύγκρουσιν αὐτὴν θὰ προέλθῃ ὁ «Ἁρμαγεδὼν» τῆς Ἀποκαλύψεως.
Ἀδέρφια μου, Ὁσάκις λοιπόν, ἀγαπητοί μου, εὑρισκόμεθα σὲ τέτοια μέρη, πατοῦμε σὲ ἐδάφη ἱερά. «Στῶμεν καλῶς»!


† ἐπίσκοπος Αὐγουστῖνος


Ομιλία του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου στον ιερό ναό της Ἁγίας Παρασκευῆς Πισοδερίου – Φλωρίνης 31-7-1977

ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ: Φεύγω προδομένος...

ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ (ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ) ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ, ΤΟΥΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ (ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ) ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ
ΚΑΜΜΕΝΟΥ, ΤΟΥΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

http://www.eordaia.org/index.php/32-2018-iounios/13556-omadikes-apoxoriseis-stelexon-sti-dytiki-makedonia-apo-to-komma-tou-panou-kammenou-kai-tous-aneksartitous-ellines

ΧΡΗΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ: Ευτυχώς στην καρδιά μου νιώθω ακόμη Μακεδόνας και Έλληνας!

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ


Τις τελευταίες μέρες έχω δεχθεί τηλεφωνήματα και μηνύματα από πολλούς φίλους που με ρωτούν για τη σχέση μου με το κίνημα των Ανεξάρτητων Ελλήνων. Να ενημερώσω δημόσια λοιπόν - μιας και μέχρι στιγμής δεν θεώρησα σκόπιμο να το κοινοποιήσω πουθενά εκτός από τους δικούς μου ανθρώπους - ότι από τα τέλη Αυγούστου 2017 έχω παραιτηθεί από την θέση Γραμματέα Ενέργειας και Περιβάλλοντος και το ίδιο το κίνημα.

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΠΛΑΚΕΝΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ 11 ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ (ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΙ ΑΠΟΧΩΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝ.ΕΛ.)

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΠΛΑΚΕΝΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ 11 ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ (ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΙ ΑΠΟΧΩΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝ.ΕΛ.)

http://www.eordaia.org/index.php/32-2018-iounios/13571-paraitisi-panagioti-plakenta-kai-allon-stelexon-ton-aneksartiton-ellinon-deite-poioi-apoxoroun-apo-tous-an-el
ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΠΛΑΚΕΝΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ (ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΙ ΑΠΟΧΩΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝ.ΕΛ.) 
Προς: Πρόεδρο Αν.Ελλ. κ. Πάνο Καμμένο
Κοιν.: Γεν. Γραμματέα Αν. Ελλ. κ. Ευθύμιο Δρόσο
Δευτέρα 18-6-2018
Επιστολή Παραίτησης
Κατόπιν των νέων δεδομένων που προέκυψαν με την υπογραφή της συμφωνίας μεταξύ των υπουργών Εξωτερικών της Ελλάδας και του κράτους των Σκοπίων, μιας συμφωνίας που σχεδόν σε όλα της τα σημεία παραβιάζει κάθε κόκκινη γραμμή που είχαμε θέσει ως Ανεξάρτητοι Έλληνες για το συγκεκριμένο ζήτημα, στην βάση της προγραμματικής σύμπραξης για σχηματισμό κυβέρνησης Εθνικού Σκοπού με τον ΣΥΡΙΖΑ, θεωρούμε ότι η μόνη πράξη τήρησης της αξιοπρέπειας μας είναι η υποβολή των παραιτήσεων μας προς τα αρμόδια όργανα του Κινήματος.

ΠΕΡΙ ΦΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ: Το μεγαλύτερο τεκμήριο φιλίας...


ΠΕΡΙ ΦΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ


Ακούσετε, παρακαλώ, όλοι όσοι δεν θέλετε να μισείσθε χωρίς λόγο. Αρπάζει και δεν τον ελέγχεις; Φοβείσαι το μίσος του, θα ειπείς. Αφού όμως δεν διακινδυνεύεις χωρίς λόγο, αλλά ελέγχεις δικαίως, γιατί φοβείσαι το μίσος; Έλεγξε τον αδελφό, δέξου αυτήν την έχθρα για την προς τον Χριστόν αγάπη, αλλά και για την προς αυτόν αγάπηΕμπόδισέ τον, αφού βλέπεις ότι βαδίζει ολοταχώς προς το βάραθρο. Διότι δεν είναι γνώρισμα ιδιαιτέρας φιλίας η συμμετοχή μας σε κοινό γεύμα, τα ωραία λόγια, οι προσφωνήσεις και η κοινή απόλαυση. Ας χαρίζουμε τέτοια δώρα στους φίλους μας που να απομακρύνουμε την ψυχή τους από την οργή. Βλέποντάς τους μέσα στην κάμινο της κακίας, να τους αναστήσουμε. Αλλά δεν διορθώνεται, λέγεις. Κάμε όμως εσύ ό,τι εξαρτάται από εσένα, και έτσι απολογήσου στον Θεό. Μην κρύψεις το τάλαντο. Γι’ αυτό διαθέτεις λόγο και γλώσσα και στόμα, για να διορθώνεις τον πλησίον. Μόνο τα άλογα όντα δεν φροντίζουν για τον πλησίον, ούτε είναι σε θέση να ειπούν κάποιον λόγο για τον άλλο. Συ όμως που αποκαλείς τον Θεό πατέρα σου και βλέπεις τον πλησίον σου, τον αδελφό σου, να κάμει αμέτρητα κακά, προτιμάς την ευμένειά του από την ωφέλειά του; Μη, σε παρακαλώ, δεν υπάρχει μεγαλύτερο τεκμήριο φιλίας από το να μην εγκαταλείπουμε στην αμαρτία τους αδελφούς μας.
Είδες μισουμένους; Συμφιλίωσέ τους. Είδες πλεονέκτες; Εμπόδισέ τους. Είδες αδικουμένους; Υπεράσπισέ τους. Όχι εκείνους, αλλά τον εαυτό σου πρώτα ευεργέτησες. Γι’ αυτό είμεθα φίλοι, για να ωφελούμε ο ένας τον άλλον. Αλλιώς θα ακούσει κανείς τον φίλο και αλλιώς τον τυχόντα. Τον τυχόντα ίσως θα τον υποπτευθεί, ομοίως και τον διδάσκαλο, τον φίλο όμως όχι. Γι’ αυτό, παρακαλώ, ούτε σεις να διστάζετε να ελέγχετε, ούτε να δυσανασχετείτε, όταν σας ελέγχουν.

Βαρθολομαίος, Πάπας, Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών μαγειρεύουν στην Γενεύη με οικουμενιστικές συνταγές


Συμπροσευχές, γυναίκα Επίσκοπος και… Άγιος ο Θεός (ΒΙΝΤΕΟ)
Του Μανώλη Κείου
Οικουμενιστικό αντάμωμα στην Γενεύη για τα 70 χρόνια του Παγκόσμιου Συμβουλίου Εκκλησιών. Ο Βαρθολομαίος είναι εκεί, ο Πάπας θα βρεθεί επίσης και το μαγείρεμα στο μεγαλύτερο οικουμενιστικό μαγαζί του ΠΣΕ είναι γεγονός!
Εκπρόσωποι των χριστιανικών δογμάτων παγκοσμίως συγκεντρώθηκαν στον Καθεδρικό Ναό του Αγίου Πιέρ της Γενεύης για μια εορταστική εκδήλωση για την 70η επέτειο του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών (WCC), στην οποία ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος προέτρεψε για συνεχείς προσπάθειες για ενότητα, δικαιοσύνη και ειρήνη.
«Εορτάζουμε ένα μακρύ κοινό προσκύνημα στην πορεία προς την ενότητα, τη χριστιανική μαρτυρία και τη δέσμευση στη δικαιοσύνη, την ειρήνη και τη διατήρηση της δημιουργίας», δήλωσε ο Πατριάρχης στην ομιλία του στον ιστορικό Προτεσταντικό καθεδρικό ναό της Ελβετίας.

Κυριακή 17 Ιουνίου 2018

Σήμερα 18/06/2018 εορτάζουν...





Απολυτίκιο της ημέρας

18 Ιουνίου 2018

Ἦχος γ’. θείας πίστεως.

Ῥώμην ἔνθεον διεζωσμένος, ἐθριάμβευσας ἐν τοῖς ἀγῶσιν, ἀθλοφόρε τοῦ Σωτῆρος Λεόντιε· σὺ γὰρ ὡς λέων πρὸς ἄθλησιν ὥρμησας καὶ πολεμίων τὸ κράτος κατέβαλες. Μάρτυς ἔνδοξε Χριστὸν τὸν Θεὸν ἱκέτευε, δωρίσασθαι ἡμῖν τὸ μέγα ἔλεος.

Ιερός Χρυσόστομος: Όπως υπάρχει θάνατος σώματος, έτσι υπάρχει και ψυχής


Ιερός Χρυσόστομος: Όπως υπάρχει θάνατος σώματος, έτσι υπάρχει και ψυχής


(Λόγος περί πλεονεξίας)

«Όπως υπάρχει θάνατος σώματος, έτσι υπάρχει και ψυχής. «Ψυχή γαρ η αμαρτάνουσα», λέγει, «αυτή και αποθανείται». Δεν είναι ο θάνατος της ψυχής όπως του σώματος, αλλά πολύ φοβερότερος. Διότι αυτός μεν, ο σωματικός θάνατος, διαχωρίζοντας την ψυχή και το σώμα, το ένα το αναπαύει από τις πολλές φροντίδες και τους κόπους, την άλλη την αποστέλλει σε χώρο φανερό. Έπειτα, αφού το σώμα διαλυθεί και φθαρεί με τον χρόνο, συναρμολογείται πάλι εν αφθαρσία, και απολαμβάνει την ψυχή του.
Τέτοιος είναι ο σωματικός θάνατος. Ο ψυχικός όμως είναι φριχτός και φοβερός. Διότι, εάν η ψυχή διαλυθεί, δεν παραπέμπει το σώμα αμέσως στη γη, όπως κάνει στον σωματικό θάνατο, αλλά όταν συνδεθεί πάλι με το αφθαρτοποιημένο σώμα, το καταποντίζει στο πυρ το άσβεστο.

«Ουδείς δύναται δυσί κυρίοις δουλεύειν» (Αγ. Ιωάννης Χρυσόστομος)

Κυριακή Γ’ Ματθαίου: Ομιλία εις το «Ουδείς δύναται δυσί κυρίοις δουλεύειν» (Αγ. Ιωάννης Χρυσόστομος)




Πολλοί από τους πιστούς δεν είναι λιγότερο από τους απίστους προσκολλημένοι στην κακία. Μερικοί μάλιστα πολύ περισσότερο από αυτούς. Γι’ αυτό και σε εκείνους είναι αναγκαίο να ειπούμε: «Έγειρε ο καθεύδων και ανάστα εκ των νεκρών, και επιφαύσει σοι (θα σε φωτίσει δηλαδή) ο Χριστός». Προς αυτούς αρμόζει να ειπούμε και τούτο: «Ο Θεός ουκ έστι νεκρών, αλλά ζώντων». Εφ’ όσον λοιπόν δεν είναι Θεός νεκρών, ας ζήσουμε.
Ωστόσο μερικοί λέγουν ότι είναι υπερβολή αυτό που λέγει ο Απόστολος, ότι ο πλεονέκτης είναι ειδωλολάτρης. Δεν είναι όμως υπερβολικός ο λόγος, αλλά αληθινός. Γιατί και με ποιο τρόπο; Διότι ο πλεονέκτης απομακρύνεται από τον Θεό, όπως ακριβώς ο ειδωλολάτρης. Και για να μη νομίσεις ότι έτσι απλώς το είπε, είναι απόφασις του ιδίου του Χριστού, ο οποίος λέγει: «Ου δύνασθε Θεώ δουλεύειν και μαμμωνά». Όποιοι υπηρετούν τον μαμμωνά, έχουν εκβάλει τους εαυτούς των από τη δουλεία του Θεού. Και αφού αρνήθηκαν την εξουσία του και έγιναν δούλοι στον άψυχο χρυσό, βεβαίως είναι ειδωλολάτρες.

π. Ἀναστάσιος Γκοτσόπουλος, Ἐπὶ τῇ συμπληρώσει διετίας… Τὸ φρόνημα τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων σὲ ἀντιδιαστολὴ πρὸς τὸ φρόνημα τῆς «Συνόδου τῆς Κρήτης»

π. Ἀναστάσιος Γκοτσόπουλος, Ἐπὶ τῇ συμπληρώσει διετίας… Τὸ φρόνημα τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων σὲ ἀντιδιαστολὴ πρὸς τὸ φρόνημα τῆς «Συνόδου τῆς Κρήτης»



Αποτέλεσμα εικόνας για ΣΥΝΟΔΟΣ ΚΡΗΤΗΣ ΑΚΤΙΝΕΣ       
Πάτρα   15 . 6 . 2018
Ἐπὶ τῇ συμπληρώσει διετίας…
Τὸ  φρόνημα  τῶν  Οἰκουμενικῶν  Συνόδων σὲ ἀντιδιαστολὴ πρὸς τὸ φρόνημα τῆς «Συνόδου τῆς Κρήτης»

π. Ἀναστάσιος Γκοτσόπουλος, Ἐφημέριος Ἱ. Ν. Ἁγ. Νικολάου Πατρῶνagotsopo@gmail.com
  Ὁ Συνοδικὸς θεσμὸς ἀποτελεῖ τὸν θεοπαράδοτο καὶ ἁγιοπνευματικὸ τρόπο διοικήσεως ὅλων τῶν ὑποθέσεων τῆς Ἐκκλησίας μας. Δὲν εἶναι τυχαῖο ὅτι ἀκόμα καὶ στὴν ἀποστολικὴ περίοδο, κατὰ τὴν ὁποία ὑπῆρχε ἡ ὕψιστη αὐθεντία μέσα στὴν Ἐκκλησία, ἡ Ἀποστολικὴ αὐθεντία, ὁ συνοδικὸς θεσμὸς λειτουργοῦσε παράλληλα μὲ αὐτή.

π. Φώτιος Βεζύνιας: Είναι η αγιότητα… προϋπόθεση της αποτείχισης;

Είναι η αγιότητα… προϋπόθεση της αποτείχισης;

Σχετική εικόνα
 
Γράφει ο π. Φώτιος Βεζύνιας
 

   Σαν σήμερα πριν δύο χρόνια ακριβώς η σύνοδος στο Κολυμπάρι της Κρήτης θεσμοθέτησε «ΣΥΝΟΔΙΚΩ ΤΩ ΤΡΟΠΩ»!  την παναίρεση του οικουμενισμού στην Εκκλησία. Θλίψη διακατέχει τις καρδιές μας για το γεγονός αυτό.

   Στις μετέπειτα εξελίξεις στο χώρο της Ελλαδικής Εκκλησίας, εντοπίζουμε δύο «κομβικά»σημεία. Αφ’ ενός μεν το κείμενο «προς τον Λαό», του Φεβρουαρίου του 2017, το οποίο εκφράζει ανάγλυφα τις θέσεις της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος απέναντι στην σύνοδο της Κρήτης, και αφ’ ετέρου το «χρησμικό» κείμενο – απόφαση, της μεγάλης συνάξεως του Αγίου Όρους στις 17 Ιουνίου του 2017 το οποίο αγωνιωδώς προσπαθεί να «καλύψει» το ανακόλουθο της συνόδου της Κρήτης σε σχέση με την Αγιοπατερική παράδοση της Εκκλησίας.

Σκληρές αλήθειες για «ευσεβή» στομάχια!

Σκληρές αλήθειες για «ευσεβή» στομάχια!




Στην ημερίδα που οργάνωσε ο π. Θεόδωρος Ζήσης και οι συν αυτώ, λυτοί και δεμένοι (επισκοπικά), επιχείρησαν  να μας πείσουν ψιθυριστά, ότι είναι νόμιμη η συγκατοίκηση με την αίρεση μέχρι να γίνει Ορθόδοξη Σύνοδος που θα καταδικάσει το Κολυμπάρι. Η διδασκαλία αυτού του νέου επαίσχυντου «Συμφώνου συμβίωσης» οπωσδήποτε παραπέμπει σε οικουμενιστικά πρότυπα. Γιατί αν τα πρότυπα της ημερίδας ήταν Ορθόδοξα, το κήρυγμα θα ήταν το αντίθετο, θα μας έλεγαν:Μέχρι να γίνει Ορθόδοξη Σύνοδος που θα καταδικάζει τους αιρετικούς του Κολυμπαρίου μην έχετε καμία σχέση με αυτούς.
Η κεντρική ιδέα της Ημερίδας εκφράστηκε από τον βιώνοντα  συχνά “υψηλές καταστάσεις” π. Νικόλαο Μανώλη, ο οποίος δήλωσε ότι είναι «ουτοπιστική η αναγκαστική αποτείχιση».

Περιληπτικά συμπεράσματα περί της ημερίδας της Θεσσαλονίκης

Περιληπτικά συμπεράσματα περί της ημερίδας της Θεσσαλονίκης


Τοῦ Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου



Μετὰ τὴν ὁλοκλήρωση τῆς πολυδιαφημισμένης ἡμερίδας τῆς Θεσσαλονίκης θέλω νὰ ἐκφράσω περιληπτικὰ τὰ συμπεράσματα ποὺ προκύπτουν ἀπὸ αὐτή, ὅπως καὶ κάποια εὔλογα ἐρωτήματα. Γιατὶ ὅπως λέει ὁ ἅγ. Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος (σὲ ἀντίθεση μὲ τὸν π. Θεόδωρο, ποὺ δίνει δικαίωμα λόγου μόνο σὲ αὐτοὺς ποὺ αὐτὸς ὁρίζει):
«Έλεγξε τον αδελφό, δέξου αυτήν την έχθρα για την προς τον Χριστόν αγάπη, αλλά και για την προς αυτόν αγάπη... Κάμε όμως εσύ ό,τι εξαρτάται από εσένα, και έτσι απολογήσου στον Θεό. Μην κρύψεις το τάλαντο. Γι’ αυτό διαθέτεις λόγο και γλώσσα και στόμα... Διότι εάν είναι πολλοί εκείνοι που εκπέμπουν το φως, και γι’ αυτούς θα είναι εύκολος η οδός της αρετής, και οι ευρισκόμενοι στο σκότος ευκολότερα θα αποκαλύπτονται, αφού όσο εντονότερο γίνεται το φως, τόσο το σκότος θα εξαφανίζεται» [Αγ. Ιωάννου Χρυσοστόμου, ΕΠΕ τόμ. 21, ομιλία ΙΗ΄ στην προς Εφεσίους σελ. 138 (ε΄ 5-14)].
Γίναμε μάρτυρες μίας ἀκόμη ἡμερίδας, στὴν ὁποία ἐνῶ εἰπώθηκαν πολλὰ καὶ ἐπωφελῆ πράγματα, αὐτὰ τελικὰ καλύφθηκαν ἀπὸ τὶς διάφορες ἀντιφάσεις καὶ διαστρεβλώσεις, ποὺ στὸ τέλος δυστυχῶς ἐπικράτησαν.

ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ & Κολυμπάρι, 2 χρόνια μετά.

ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ & Κολυμπάρι, 2 χρόνια μετά.