Δευτέρα 18 Ιουνίου 2018

ΧΡΗΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ: Ευτυχώς στην καρδιά μου νιώθω ακόμη Μακεδόνας και Έλληνας!

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ


Τις τελευταίες μέρες έχω δεχθεί τηλεφωνήματα και μηνύματα από πολλούς φίλους που με ρωτούν για τη σχέση μου με το κίνημα των Ανεξάρτητων Ελλήνων. Να ενημερώσω δημόσια λοιπόν - μιας και μέχρι στιγμής δεν θεώρησα σκόπιμο να το κοινοποιήσω πουθενά εκτός από τους δικούς μου ανθρώπους - ότι από τα τέλη Αυγούστου 2017 έχω παραιτηθεί από την θέση Γραμματέα Ενέργειας και Περιβάλλοντος και το ίδιο το κίνημα.
Βασική αιτία διαφωνίας μου υπήρξε ο χειρισμός και οι αποφάσεις στον τομέα της Ενέργειας γενικότερα και της ΔΕΗ ειδικότερα, όπως και η κατεύθυνση που στράφηκε το κίνημα σε αυτά τα ζητήματα και ήταν αντίθετη με τα πιστεύω μου, την Ιδρυτική Διακήρυξη, τις αποφάσεις όλων των Συνεδρίων και τις δυνατότητες που είχαμε ως χώρα να προστατεύσουμε τη μεγαλύτερη επιχείρηση της πατρίδας μας. Δυστυχώς, ακόμη ένα τεράστιο θέμα για την πατρίδα μου έτυχε κάκιστου χειρισμού: το Σκοπιανό (και επ ουδενί Μακεδονικό). Πιστεύω ακράδαντα ότι η παρούσα κυβέρνηση δεν είχε λάβει την εντολή χειρισμού ενός βαθιά εθνικού θέματος, όπως η ονομασία του κρατιδίου της πΓΔΜ, παρά μόνο τους χειρισμούς για την έξοδο από τα μνημόνια.... Σαν Έλληνας και αναγνώστης των Ιστορικών κειμένων αισθάνομαι προσβεβλημένος από την προχειρότητα των χειρισμών της Κυβέρνησης, την εκδικητικότητα στις αντιδράσεις του Κράτους (που επιβεβαίωσε την έννοια της εξουσίας και της επιβολής) και τους αλαλαγμούς κάποιων ελαφρόμυαλων στα πρόσωπα των βαθύτατα θλιμμένων πατριωτών. Με απογοητεύει και με θλίβει η αγωνιώδης προσπάθεια εμπλοκής της έννοιας του πατριώτη με την έννοια του εθνικιστή. Δικαίωμα όλων να κρίνουν αλλά και να κρίνονται. Ευτυχώς στην καρδιά μου νιώθω ακόμη Μακεδόνας και Έλληνας! Αυτό δεν θα μου το πάρει ποτέ κανείς!!!
http://www.eordaia.org/index.php/32-2018-iounios/13564-paraitisi-apo-tous-aneksartitous-ellines-tou-xristou-ioannou-grammatea-energeias-kai-perivallontos