Τρίτη, 14 Νοεμβρίου 2017

Λόγος περί βλασφημίας! ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑΝ ΦΑΚΕΛΟ - ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΛΗΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΨΥΧΙΑΤΡΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΘΕΡΜΟΥ

Λόγος περί βλασφημίας!

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑΝ ΦΑΚΕΛΟ - ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΛΗΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΨΥΧΙΑΤΡΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΘΕΡΜΟΥ


"Όλοι μας κάνουμε πολλά σφάλματα. Αν όμως κάποιος δεν κάνει σφάλματα με τα λόγια, αυτός είναι τέλειος άνθρωπος και ικανός να χαλιναγωγήσει όλο τον εαυτό του" (Ιακώβου του Αδελφοθέου, Επιστ. 3,1) "Και οι εκκλησίες και οι ιερείς και οι επίσκοποι θα εξαλείψουν το Ευαγγέλιο, για να κηρυχθεί νέον «ευαγγέλιο»" (επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης)

Αγαπητοί,
Σημείο των καιρών θα πρέπει στο εξής να θεωρούμε την με μανιακό τρόπο προφορά δύο λέξεων: ΤΕΛΕΙΑ και ΣΕΒΑΣΜΟΣ! Ομολογώ ότι την τελευταία φορά που άκουσα τη πρώτη λέξη ήταν από το στόμα του εργαζόμενου Ιωάννη όταν του παρήγγειλα καφέ! Η απάντησή του ήταν "τέλεια"... Όπου βρεθείς και όπου σταθείς η γλώσσα μικρών και μεγάλων προφέρει την λέξη αυτή επιμόνως και θαρρείς πως ζεις στην εποχή της τελειότητας ή αλλιώς της τέλειας πλάνης που όπως ακούσαμε θα συνδυάζει τα χαρακτηριστικά δύο περίφημων πτώσεων, μιας επί των ημερών του δικαίου Νώε λόγω υπερηφάνειας που διέκρινε του Γίγαντες που εκείνη την εποχή ζούσαν, σε συνδυασμό με την αποστασία του κόσμου και μίας επί των ημερών του Λωτ λόγω του ότι το πάθος της ομοφυλοφιλίας κυρίευσε τους ανθρώπους των δύο γνωστών ιστορικά πόλεων που εν τέλει καταστράφηκαν ολοσχερώς! Και σήμερα;
       Αλήθεια, πόσο τέλειες είναι οι παρελάσεις αξιοπρέπειας μελών των ομοφυλοφίλων και φίλων της κοινότητάς τους μέσα σε κεντρικούς δρόμους και πλατείες πόλεων με Ορθόδοξη ιστορία; Και πάλι, έχουν οι παρελάσεις αυτές μεγάλη διαφορά από τις θρησκευτικές παρελάσεις των κοινοτήτων του Π.Σ.Ε. (και πρόσφατα "ιστορικές Εκκλησίες και ομολογίες") όπου παρελαύνουν οι επίσκοποί τους σε ευρωπαϊκούς δρόμους εν είδη Λιτανείας χέρι - χέρι με Αγγλικανούς επισκόπους ανδρικού και γυναικείου φύλου που είναι ομοφυλόφιλοι; Αν οι κοσμικοί άνθρωποι κέρδισαν με πολύ αγώνα την ταυτολογική τους αλλαγή με την κατάργηση των παλαιών νομικών - κρατικών διατάξεων, οι επίσκοποι της ελλαδικής εκκλησίας που παρελαύνουν εδώ και πενήντα χρόνια στο Π.Σ.Ε μαζί με ανθρώπους που έχουν στα στοιχεία της θρησκευτικής τους ταυτότητας ως τίτλους τιμής "ομοφυλόφιλος/η", "επίσκοπος" κ.τ.ό., αλλά και πλήθος οπαδών που τους ακολουθούν ταυτιζόμενοι κατά πάντα και διά πάντα μαζί τους... τί μπορούν να μας πουν γι' αυτές τις οικουμενιστικές - δαιμονικές παρελάσεις; Τί κέρδισαν οι άγιοι επίσκοποι της "σχισματικής" Ορθοδόξου Εκκλησίας μας (λόγω του ότι αποδέχτηκαν την προτεσταντική θεωρία των Κλάδων ή Σχισμάτων και μαζί την Αρχή της Περιεκτικότητας ή Ευρείας και Πλατιάς Ανοχής (ενν. σεβασμού) σε Ζητήματα Πίστεως) με τους επίμονους και επίπονους ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΟΥΣ ΔΙΑΛΟΓΟΥΣ; Τί άλλο από ΜΙΑ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΗ ΠΤΩΣΗ και έκπτωση των αξιών του ΣΩΜΑΤΟΣ, της ΨΥΧΗΣ και του ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ, τί άλλο από ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ που οριοθετούν - μέχρι σήμερα - τα σύνορα της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας του Σωτήρος Χριστού από την πάντα ελεύθερη και εκτός ορίων ΠΛΑΝΗ!
Ας δούμε όμως χάρη εκκλησιαστικού προσανατολισμού μία βασική ΔΙΑΦΟΡΑ μεταξύ των δύο αυτών κοινοτήτων, κοσμικού και θρησκευτικού κύκλου. Ο ουρανοφάντωρ Βασίλειος τακτοποιεί γρήγορα τα της σκέψης μας διακρίνοντας με λίγα αθάνατα λόγια την ΑΜΑΡΤΙΑ από την Αμαρτία των Αμαρτιών που είναι η ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ! Λέγει: "Ο μεν αμαρτάνων παραβαίνει νόμον, ο δε βλασφημών εις αυτήν αθετεί την Θεότητα"... Από τον λόγο αυτό του Μέγα Βασιλείου θα πρέπει όλοι μας να βάλουμε ξανά το ορθό κριτήριο, δηλαδή τον λόγο του Κυρίου "Μη κρίνετε ίνα μη κριθήτε" Ματθ. 7,1 (αν και έχουμε το δικαίωμα όταν υπάρχουν αυτόπτες μάρτυρες να ελέγχουμε τον επίσκοπο ή τον ιερέα για ηθικά σκάνδαλα) λόγω του ότι "ένας ομοφυλόφιλος μπορεί να πάει στον παράδεισο", εννοείται αν ομολογήσει και εξομολογηθεί την ΑΜΑΡΤΙΑ ταύτη! Ακόμη - ακόμη εξηγείται και ότι οι παρελάσεις τους αυξάνονται από πόλη σε πόλη ώστε μια ομάδα εκατόν πενήντα αμαρτωλών ανθρώπων να υπερισχύει έναντι πολλών χιλιάδων έντιμων πολιτών, μιας που η απάντηση στο ερώτημα του Κυρίου "Πώς εξηγείτε ότι ένας εχθρός του Ισραήλ διώκει χίλιους και δύο μαζί δέκα χιλιάδες υιούς του Ισραήλ;" είναι γνωστή και την δίνει ο ίδιος ο Κύριος λέγοντας: "Δεν καταλάβατε ότι σας έχω εγκαταλείψει;"(ενν. λόγω της αποστασίας ημών των πιστών).... Αλλ' αυτό που δεν εξηγείται αδελφοί δεν είναι το πώς οι τυφλοί εν σώματι κοσμικοί άνθρωποι ακολουθούν τυφλούς  ψυχικούς ανθρώπους αλλά πώς οι βλέποντες αντιοικουμενιστές δεν βλέπουν το πού μας έφτασε ο Οικουμενισμός, τουτέστιν ο σεβασμός όχι μόνο της ΑΜΑΡΤΙΑΣ αλλά και της ΑΙΡΕΣΗΣ!
ΜΠΟΡΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΝΑΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ; Ρωτάει η δημοσιογράφος τον π. Βασίλειο και εκείνος της απαντά: "Βεβαίως και ναι, εννοείται ναι. Όπως σας είπα υπάρχουν και πιστοί ομοφυλόφιλοι που αγωνίζονται να αγαπήσουν τον Θεό και τους ανθρώπους και να τηρήσουν το Ευαγγέλιο. Άλλωστε το ποιος θα πάει στον παράδεισο τελικά ξέρετε, είναι δουλειά του Θεού και ευτυχώς που το αφήνουμε στο θεό" [2]...
ΑΔΕΛΦΟΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΥ ΚΛΗΡΙΚΟΥ ΣΤΟ ΝΕΟ ΕΡΩΤΗΜΑ: "ΜΠΟΡΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΝΑΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ;" ΝΑ ΗΤΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ! ΚΡΙΜΑ!
Ένα θα σας αναφέρω ακόμη αδελφοί, λίγο πριν να κλείσω τον επίκαιρο "φάκελο δασκάλου", του κληρικού και ψυχιάτρου, του π. Βασιλείου Θερμού!  Ο π. Αθανάσιος Μυτιληναίος λέγει: "Ένα θα σας αναφέρω, σας το έχω πει πολλές φορές, κατήντησε πια κλασσικό. Προ ετών - αλλά και το κακό όσο πάει γίνεται χειρότερον, κοντεύει να .. ε στα σύνορα εδώ στην Ειδομένη - όταν ακούγαμε ότι και ο Αρχιεπίσκοπος του Καντέρβουρι είχε λάβει μέρος στην ΑΜΝΗΣΤΕΥΣΗ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ είπαμε, εγώ το είπα προσωπικά - προ του ’60 αυτό - είπα, ‘Καλά αυτός ο άνθρωπος! μπορεί να έβγαλε πανεπιστήμια, να είναι σοφός, να διάβασε κοινωνιολογίες και κόντρα κοινωνιολογίες και ιστορία των θρησκειών, ό,τι θέλεις να διάβασε και να σπούδασε, ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΕ ΠΟΤΕ ΤΟΥ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ να δει απλά - απλά τι λέγει η Αγία Γραφή για αυτό το ΑΜΑΡΤΗΜΑ, ότι δεν είναι αρρώστια αλλά είναι αμάρτημα; Γιατί όμως δεν το έβλεπε ως αμάρτημα; Δεν άνοιξε τη Γραφή; Η απορία μου. Αν μπορείτε να μου τη λύσετε.. πιστεύω να είναι και δική σας απορία αυτή"[3]...
ΕΡ.: ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΡΡΩΣΤΕΙΑ Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ; "Η ψυχιατρική δεν την θεωρεί αρρώστια και αυτό οφείλουμε να το σεβαστούμε. Είναι άλλα τα κριτήρια της ιατρικής και άλλα της θεολογίας, δεν συμπίπτουν. Θεολογικά αποτελεί ένα πρόβλημα διότι δεν ταιριάζει με το σχέδιο του θεού για τα δύο φύλα που έλκονται για την ένωσή τους. Δεν φταίνε όμως οι ομοφυλόφιλοι. Η τάση αυτή κάπως δημιουργείται. Κάποτε θα μάθουμε περισσότερα για την αιτία αυτού του πράγματος. Πρέπει να πούμε ότι είναι πολύ σοβαρά θέματα αυτά  για να δώσουμε οριστικές απαντήσεις" (π. Βασίλειος Θερμός)[2]...
ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΟΣ ΠΤΩΣΗ! Ο π. Αθανάσιος συνεχίζει: "Πρέπει να σας πω ακόμη ότι αυτή η ανανέωση όπως την εννοούμε, οι κοσμικώς φρονούντες όπως εννοούν την ανανέωση, έχει τρομερές συνέπειες. Τρομερές συνέπειες, προηγουμένως σας ανέφερα μία περίπτωση αλλά θα ήθελα να σας έλεγα και το εξής: Όταν αρχίσουμε να κάνομε ανανεώσεις, είτε περικοπάς, είτε ανανεώσεις και αναθεωρήσεις, τότε αρχίζομε να χάνομε τα μέτρα και τα κριτήρια της Αληθείας. Και τότε έχομε μία ΤΑΧΕΙΑ ΠΤΩΣΙΝ εις την εκκοσμίκευση. Όπως έχομε μία νέα θεωρία, η λεγομένη περιπτωτική ηθική, δηλαδή είναι ένα είδος διαλεκτικής που συμβαίνει στον χώρο της Πίστεως. Δηλαδή, εσύ έχεις την άποψή σου, εγώ έχω την άποψή μου, έ κουβεντιάζουμε, βγάζουμε μια καινούργια άποψη, αυτή η καινούργια πάλι γίνεται θέσις, προχωράει σε μίαν άλλη θέση, έχουμε μία σύνθεση και ούτω καθεξής. Ξέρετε, την μέθοδο της διαλεκτικής. Συνήθως αυτή η διαδικασία της διαλεκτικής ακολουθείται κατά το φρεσκάρισμα δήθεν της Εκκλησίας και της Πίστεως. Σας είπα όμως ότι έχουμε γρήγορα, ταχυτάτη, κατακόρυφον πτώσιν απωλείας μέτρων και κριτηρίων. Ένα θα σας αναφέρω...." [3].

Μετά τιμής
Δημήτριος Β. Εμμανουήλ
Εκπαιδευτικός ΠΕ 11