Τρίτη 7 Νοεμβρίου 2017

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΑ «ΟΧΙ» ΣΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΟΥ!... ΓΡΑΦΕΙ "ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ" ΜΕ ΤΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ ΛΑΡΙΣΙΝΟΣ

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΑ «ΟΧΙ» ΣΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΟΥ!... ΓΡΑΦΕΙ Ο ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ ΛΑΡΙΣΙΝΟΣ

Καλύτερα να πεις τα « ΟΧΙ »στην γλώσσα και στις πράξεις σου!
Αγαπητοί μου και αξιότιμε κ.Μαυρίδη!
Αφορμή γι’ αυτή την παρέμβαση-άρθρο-διαμαρτυρία μου αποτελεί μία ιταμή- άνανδρη-απαράδεκτη-ελεεινή-απονενοημένη-αυθάδης-ντροπιαστική-μειωτική- εωσφορική- αμαρτωλή και κολάσιμη ανάρτηση που διάβασα στο ιστολόγιο σας «Τα Νέα της Πτολεμαΐδας» που σχολίασε ο Κ……, γνωστός ύποπτος, παντογνώστης και Μέγας Δικαστής, της πόλης Πτολεμαΐδας για το ρεπορτάζ- κείμενο του εορτασμού της επετείου του «ΟΧΙ» στο Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Παντελεήμωνος της Φλώρινας.

Και ξεκινώ με αυτά που ενόχλησαν όχι μόνο αυτόν αλλά και άλλους…
Όπως μας περιγράφει τον ενόχλησε η φωτογραφία που εμφανίζεται ο Επίσκοπος Θεόκλητος μαζί με τον βουλευτή του Σύριζα μέσα στον ναό του Αγίου Παντελεήμονα κατά την τέλεση της Δοξολογίας του ΟΧΙ, διότι ο βουλευτής ψήφισε το πρόσφατο νομοσχέδιο «αλλαγής φύλου».
Μπροστά λοιπόν σε αυτήν την εικόνα της επετείου και της Δοξολογίας κατά την άποψη του Κ…….. και πολλών άλλων…έπρεπε ο Επίσκοπος να του έλεγε όλα τα ΟΧΙ μαζί, δηλ. τα πολιτικά, τα κοινωνικά και τα θρησκευτικά, ώστε να τον κατατροπώσει, να τον ρεζιλέψει δημοσίως, να τον αρπάξει από τον γιακά και να τον πετάξει έξω από την Εκκλησία και να του απαγορεύσει να μην ξαναπατήσει! Πολύ ωραία πράξη! Πολύ ωραία θεολογία. Πολύ ωραία εκκλησιολογική νοοτροπία! Αχ, πόσο εύκολα ξεχνάμε τα λόγια του Ευαγγελίου όταν οι ίδιοι οι Απόστολοι μας συμβουλεύουν να πράξουμε διαφορετικά, λέγοντάς μας Ὑπομίμνῃσκε αὐτοὺς ἀρχαῖς ἐξουσίαις ὑποτάσσεσθαι, πειθαρχεῖν, πρὸς πᾶν ἔργον ἀγαθὸν ἑτοίμους εἶναι, μηδένα βλασφημεῖν, ἀμάχους εἶναι, ἐπιεικεῖς, πᾶσαν ἐνδεικνυμένους πραΰτητα πρὸς πάντας ἀνθρώπους.1
Μπορούν ποτέ, άνθρωποι σαν τον Κ…. οι οποίοι διακατέχονται από κολοβή σκέψη και νοοτροπία να σκεφτούν πως θα ενεργούσε ο ίδιος Χριστός σε μια παρόμοια περίπτωση;
Μπορούν να μας δώσουν απάντηση ή να μας εξηγήσουν τι θα έκαναν όταν θα έβλεπαν, σε εικόνα ή σε φωτογραφία, τη συνομιλία του Χριστού με τη Σαμαρείτιδα, με την πόρνη, με τον ληστή, με τον Τελώνη, με όλους αυτούς τους νομοθέτες και αγύρτες και τι θα είχαν να μας πουν; Η αλήθεια είναι, ότι δεν περιμένω να μας το πουν αυτοί, διότι μας τον λένε οι μαθητές του Κυρίου, καὶ ἐπὶ τούτῳ ἦλθον οἱ μαθηταὶ αὐτοῦ, καὶ ἐθαύμασαν ὅτι μετὰ γυναικὸς ἐλάλει· οὐδεὶς μέντοι εἶπε, τί ζητεῖς ἢ τί λαλεῖς μετ’ αὐτῆς.2 Το αναφέρουν επίσης και οι ίδιοι Σαμαρείτες, όταν παραδίνονται στο λόγο Του, στη σωτήρια προσέγγισή Του και δεν θέλουν να τον διώξουν καθότι βλέπουν την τέλεια Αγάπη ὡς οὖν ἦλθον πρὸς αὐτὸν οἱ Σαμαρεῖται, ἠρώτων αὐτὸν μεῖναι παρ’ αὐτοῖς· καὶ ἔμεινεν ἐκεῖ δύο ἡμέρας. καὶ πολλῷ πλείους ἐπίστευσαν διὰ τὸν λόγον αὐτοῦ.3 Κατανοείτε το αποτέλεσμα ή μυωπικά αδυνατείτε να το κατανοήσετε;
Αν δεν τα δέχεστε αυτά, θα σας υπενθυμίσω μια άλλη εικόνα- φωτογραφία, αυτήν με τον γκουρού από το Θιβέτ και τον Άγιο Παΐσιο.4 Είναι λοιπόν δυνατόν; Ο άγιος να συναναστρέφεται με μάγους και γκουρού; Όχι φυσικά! Μοναδικός σκοπός του αγίου είναι ένας. Η σωτηρία, η λύτρωση, ο αγιασμός, ο φωτισμός του κάθε ανθρώπου! Έτσι σκέφτεται ένας άγιος, έτσι σκέφτεται κατά την άποψή μου και ο Επίσκοπος Φλωρίνης Θεόκλητος. Έτσι σκεφτόταν και ο Επίσκοπος Αυγουστίνος, όταν καλοδεχόταν τον τότε Πρωθυπουργό της Ελλάδος Ανδρέα Παπανδρέου με την Μιμή, που τόσα πολλά είχαν ακουστεί γι’ αυτόν(και εσείς τότε σιωπούσατε). Δυστυχώς είστε μικρός και δεν θυμάστε τα γεγονότα, σας το έγραψα και άλλη φορά, ο Επίσκοπος Καντιώτης έκανε αρκετές πράξεις και ενέργειες σωτηριολογικές για τον άνθρωπο και δεν αναφέρομαι μόνο σε αυτό το γεγονός, αλλά και σε άλλα θέματα επίκαιρα και σημαντικά που απασχόλησαν την Αγία Μεγάλη Σύνοδο της Κρήτης και σίγουρα θα συμφωνούσε γιατί τα έπραττε ο ίδιος. Όπως, την αναγνώριση των Εκκλησιών, τον μη αναβαπτισμό των Ρωμαιοκαθολικών, την αναγνώριση μυστηρίων των δυτικών, τους μικτούς γάμους, την εισροή χρημάτων στην μητρόπολή του από το Καταραμένο(για εσάς) Π.Σ.Ε και την αποδοχή του Νέου Ημερολογίου. Δεν ξέρω αν θέλετε και άλλα…δεν ξέρω αν βλέπετε μεγάλη διαφορά μεταξύ των δύο Επισκόπων, δεν ξέρω αν θέλετε να συγκρίνετε τα ΟΧΙ του τότε Επισκόπου και με ΟΧΙ του νυν Επισκόπου Θεοκλήτου. Τι λέτε;
Φτάνει πια λοιπόν! Μας πιπιλίζεται και φωνασκείτε καθημερινά ως άγριες κουρούνες θέλοντας να μειώσετε το μεγάλο επίτευγμα των θεμάτων της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Κρήτης και απαξιώνεται τόσο την ενότητα, τη συνεύρεση, την ταύτιση, την ομόνοια, την αγάπη τόσων Εκκλησιών, Πατριαρχών, Αρχιεπισκόπων και Επισκόπων. Για πέστε μου λοιπόν, μετά από αυτό το μεγάλο γεγονός της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου, ποιος Πατριάρχης, Αρχιεπίσκοπος ή Επίσκοπος δημιούργησε πρόβλημα, αντέδρασε, διαμαρτυρήθηκε, αποσχίστηκε, αποτειχίστηκε για θέματα δογματικά; Θα σας το πω εγώ. Δεν υπήρξε κανείς και ούτε θα υπάρξει. Όχι γιατί τους καταπιέζει, και τους φοβίζει ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως όπως εσείς ισχυρίζεστε... αλλά διότι τους καθοδηγεί το Άγιο Πνεύμα!!! Κάτι το οποίο εσείς δεν πιστεύετε.
Αναφέρεστε επίσης για τα μοναστήρια. Τι να πω…
Ας μην μιλάμε για διώξεις και πολέμους στα ανυπάκουα μοναστήρια και μοναχούς της μητρόπολης Φλωρίνης, διότι δεν υπάρχει Επίσκοπος εν Ελλάδι με τόση μα με τόση ανοχή και αγάπη!!!
Και εξηγούμαι.
-Τι πρέπει να πράξει ένας Επίσκοπος όταν τον τρέχουν στα Δικαστήρια οι ίδιοι οι μοναχοί του και του ετοιμάζουν δικόγραφα 250 σελίδων;
-Τι πρέπει να πράξει ένας Επίσκοπος όταν δεν μπορεί να πάει στα μοναστήρια του για να λειτουργήσει, επειδή λένε ότι δεν ορθοτομεί;
-Τι πρέπει να πράξει ένας Επίσκοπος όταν βλέπει, ότι στα μοναστήρια της δικαιοδοσίας του, πηγαίνουν και λειτουργούν πάνω στην Αγία Τράπεζα αναγνωρισμένοι σχισματικοί και τυχάρπαστοι, από άλλες μητροπόλεις;
-Τι πρέπει να πράξει ένας Επίσκοπος όταν διαγράφουν οι επαναστάτες μοναχοί, χωρίς την έγκρισή του και με αντάρτικο τρόπο από το μοναχολόγιο της μονής, άλλους αδελφούς τους;
-Τι μπορεί να πράξει ένας Επίσκοπος όταν από το πρωί μέχρι το βράδυ δυσφημείται, καθυβρίζεται, ταπεινώνεται δημοσίως, σε όλα τα Μ.Μ.Ε από τα δήθεν (δικά) του μέλη;
-Τι μπορεί να πράξει ένας Επίσκοπος όταν μέσα στα δικά του μοναστήρια αναρτούν άθλια και εμετικά πανό που προσβάλουν και γελοιοποιούν την μητρόπολη;
-Τι μπορεί να πράξει ένας Επίσκοπος όταν μαζεύονται στα μοναστήρια του ξένοι και τα κάνουν γκέτο, τα κάνουν παρασυναγωγές, άγνωστοι μοναχοί, ιερομόναχοι και ιερείς αμφιβόλου καταγωγής και υπόστασης;
-Τι μπορεί να πράξει ένας Επίσκοπος όταν υπάρχει παρείσακτος μοναχός σε μοναστήρι του, ο οποίος επανειλημμένως έχει καλεστεί από άλλη επισκοπική μητρόπολη για να δικαστεί για πράξεις και παραπτώματα που τον βαραίνουν και αυτός κρύβεται και σιωπά;
Υπάρχουν και άλλα πολλά… αλλά, πάψτε επιτέλους να μιλάτε με τέτοια κατάμαυρη γλώσσα, με τέτοια αποστροφή και ιταμότητα, λέγοντας τους Επισκόπους, Πασσαλή και πρωτοσύγκελο. Ντροπή σας! Είστε αδιάντροποι! Ανάγωγοι! Σας υπενθυμίζω κάτι από τον Απ. Παύλο όταν συμβουλεύει τον μαθητή του, Τοῦτο δὲ γίνωσκε, ὅτι ἐν ἐσχάταις ἡμέραις ἐνστήσονται καιροὶ χαλεποί· ἔσονται γὰρ οἱ ἄνθρωποι φίλαυτοι, φιλάργυροι, ἀλαζόνες, ὑπερήφανοι, βλάσφημοι, γονεῦσιν ἀπειθεῖς, ἀχάριστοι, ἀνόσιοι, ἄστοργοι, ἄσπονδοι, διάβολοι, ἀκρατεῖς, ἀνήμεροι, ἀφιλάγαθοι, προδόται, προπετεῖς, τετυφωμένοι, φιλήδονοι μᾶλλον ἢ φιλόθεοι, ἔχοντες μόρφωσιν εὐσεβείας, τὴν δὲ δύναμιν αὐτῆς ἠρνημένοι5 νομίζω σας ταιριάζει απόλυτα.
Κλείνοντας, θέλω να σας υπενθυμίσω ότι δεν μπορείτε να θεολογείτε και να κάνετε τον καμπόσο πίνοντας καφέδες στις καφετερίες και βγάζοντας τον σκύλο σας βόλτα. Αυτό δε που ενοχλεί περισσότερο είναι ότι δεν σταματάτε τις ύβρεις, τις σπιλώσεις και ότι άλλο σας κατέβει στο μυαλό, ξεχνώντας φυσικά τον αποστολικό λόγο, Πρεσβυτέρῳ μὴ ἐπιπλήξῃς, ἀλλὰ παρακάλει ὡς πατέρα, νεωτέρους ὡς ἀδελφούς, πρεσβυτέρας ὡς μητέρας, νεωτέρας ὡς ἀδελφὰς ἐν πάσῃ ἁγνείᾳ…….τοῦτο γάρ ἐστι καλὸν καὶ ἀπόδεκτον ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ.6 Αυτά όμως είναι ψιλά γράμματα για σας.


Αυτά προς το παρόν!
Αν χρειαστεί θα επανέλθω.
Τηλέμαχος Λαρισινός


1 Επιστ. Τιτ.3-1
2 Κατά Ιωαν Δ΄, 27
3 Στο ίδιο στιχ.40-41
4 https://www.impantokratoros.gr/guru-neos-geron-paisios.el.aspx
5 Επιστ. Τιμ. Β΄ 3, 1-5
6 Επιστ. Τιμ. Α΄ 5,1-5