Τρίτη 28 Μαΐου 2019

ΟΛΙΣΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΙΣΟΝ "ΤΑ ΛΕΜΕ ΟΛΑ" Ή ΑΛΛΙΩΣ "ΟΛΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ"!!

Αποτέλεσμα εικόνας για ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
"Ἀδελφοί, ὅλα μοῦ ἐπιτρέπονται ἀλλὰ δὲν συμφέρουν ὅλα. Ὅλα μοῦ ἐπιτρέπονται ἀλλὰ ἐγὼ δὲν θὰ ἀφήσω τὸν ἑαυτόν μου νὰ ἐξουσιασθῇ ἀπὸ τίποτε."

Προς Κορινθίους Α΄ (στ΄12-20)


ΕΝΑ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ "ΣΧΟΛΙΟ" ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΦΙΛΟΛΟΓΟ

Χαίρετε εν Κυρίω πάντοτε! Είμαι και εγώ εκπαιδευτικός (φιλόλογος) και έχω παραπεμθεί σε πειθαρχικό γιατί είπα στα παιδιά το τι διδάσκει η εκκλησία μας για το σεξ. Μια μαμά με κατήγγειλε και οι προϊστάμενοί μου θεώρησαν ότι δεν έχω το δικαίωμα να μιλώ στα παιδιά για τέτοια θέματα. Βέβαια στην θεματική «έμφυλες ταυτότητες» της θεματικής εβδομάδας μας αναθέτουν αντίστοιχα θέματα όπως και στην θεματική ενότητα ¨Τα φύλα στην Λογοτεχνία» της Α΄Λυκείου. Επίσης καλούν στο σχολείο διάφορες ΜΚΟ για να «ενημερώσουν» τα παιδιά για το AIDS λέγοντάς τους πως όλα επιτρέπονται στο σεξ αρκεί να χρησιμοποιούν προφυλακτικό!!! Μόνο η διδασκαλία της ορθόδοξης Εκκλησίας είναι απαγορευμένη στο ελληνικό σχολείο…


https://tasthyras.wordpress.com/2019/05/27/%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%BC%CE%AD%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7/