Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2019

Τέλος, για την πατρίδα μου δέομαι, Παναγιά, να παραμείν’ ελεύθερη και στην Ορθοδοξία.


ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ

Ήθελα Παναγιά μου, πολλά να σε υμνήσω,
μα σαν πολύ αμαρτωλός, δεν ξεύρω πώς ν’ αρχίσω.
Να σε δοξάσω ήθελα, γλυκιά μου Παναγία,
μα φώτισέ με, Δέσποινα, μη πέσω σ’ αμαρτία.
Από μικρό μου έδειξες τον δρόμο της Αλήθειας,
μη με στερήσης δέομαι της θείας Σου βοήθειας.
Σ’ ευχαριστώ που μ’ έδωσες πνευματικό πατέρα,
καθώς κ’ εκείνος προχωρεί, τα της ορθοδοξίας.
Συ, Παναγιά, μ’ αξίωσες και της ιερωσύνης,
βοήθησε με ν’ αξιωθώ της θείας ευφροσύνης.
Σ’ ευχαριστώ, Μητέρα μου, για την πολλή Σου χάρι,
που μ’ έστειλες σαν ήμουνα στου πόνου το κλινάρι.
Μα και στην όλη μου ζωή πάντα μ’ εβοηθούσες
και εις τις θλίψεις μου τις βαριές Συ με 
παρηγορούσες.
Βοήθησέ με Δέσποινα, την ώρα του θανάτου,
να έλθω και εγώ εκεί, στον ουρανό, κοντά Του.
Να μ’ ελεήση δέομαι, δια της Σης πρεσβείας,
ν’ αξιωθώ ο αμαρτωλός της θείας σωτηρίας.
Τέλος, για την πατρίδα μου δέομαι, Παναγιά,
να παραμείν’ ελεύθερη και στην Ορθοδοξία.
Ο ταπεινός δούλος Σου Μάξιμος
10-4-1996