Κυριακή, 4 Μαρτίου 2018

Απαντήσεις στο κείμενο "Λόγος περί Ακρίβειας και Φαρισαϊσμού Αίτιοι και Αναίτιοι"

Απαντήσεις στο κείμενο "Λόγος περί Ακρίβειας και Φαρισαϊσμού Αίτιοι και Αναίτιοι"



Αγαπητέ εν Χριστό αδελφέ Δημήτριε διαβάζοντας το κείμενο σας θα ήθελα με την χάρη του Θεού πρώτα, να πάρουμε ξανά τα πράγματα απ'την αρχή μέσα βέβαια από την Αγία Γραφή και όχι από δικούς μας προσωπικούς λογισμούς. Λέτε χαρακτηριστικά《Υπάρχουν άνθρωποι που παραβιάζουν κάποιους Νόμους της Παλαιάς και Καινής Διαθήκης άλλα όμως ο Πανταχού Παρών Θεός δεν οργίζεται μαζί τους και κανείς άνθρωπος δεν τους κατηγορεί》  Θα ήθελα σ'αυτό το σημείο να πούμε όπως γνωρίζουμε ότι ο Θεός είναι Πολυέλεος, Πολυεύσπλαχνος, Πανάγαθος, Μακρόθυμος αλλά και ΔΙΚΑΙΟΣ θα αποδώσει στον καθένα κατά τα έργα του όπως ο ίδιος έχει πει. 
Τόσο λοιπόν στην Π.Διαθήκη αλλά και στην Καινή έδειξε την οργή του στους ανθρώπους όταν δεν έδειχναν ΜΕΤΑΝΟΙΑ. 
"Ο κατακλυσμός του Νώε", τα Σόδομα και τα Γόμορα". Ας μην ξεχνάμε τον Μωυσή και τον Ααρών που έδειξαν ανυπακοή στο σημείο 《ύδωρ της αντιλογίας》, ο Κύριος τους τιμώρησε με θάνατο να μην εισέλθουν την 《γην της Επαγγελίας》(ΔΕΥΤ. ΚΕΦ. λβ στ.48-52).  Αλλά και στην Κ.Διαθήκη ας μην ξεχνάμε το τρομερό τέλος του Ιούδα που δεν μετανόησε, την οργή και το θυμό του Κυρίου όταν πέταξε έξω από το Ναό όσους έκαναν εμπόριο εκεί.
Βλέπουμε όμως και την απέραντη αγάπη του για τον άνθρωπο όταν κάποιος έδειχνε μετάνοια στις αμαρτίες του, γι'αυτό άλλωστε οδηγήθηκε "Στο Σταυρό" για την δική μας σωτηρία.
Στο περιστατικό που αναφέρεται για την "λιθοβολούσα  γυναίκα" γνωρίζουμε ότι, κατά το Μωσαϊκό νόμο όποια γυναίκα "μοίχευε" την τιμωρούσαν με θάνατο δια του λιθοβολισμού" , είπε ο Κύριος τότε, "ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω" τους κακοφάνηκε τότε πολύ, γιατί ο κύριος είναι Παντογνώστης και κατάλαβε την υποκρισία της καρδιάς τους γι'αυτό άλλωστε δεν βρέθηκε ούτε ένας να τη λιθοβολήσει. 
Ο Κύριος με τα έργα Του και την ζωή Του μας δείχνει τον τρόπο για να οδηγηθούμε στην Σωτηρία της ψυχής μας, τελικό σκοπό τον παράδεισο. "Εγώ ειμί η οδός......" "Εγώ ειμί το φώς..... " "Εγώ ειμί ο ποιμήν ο καλός...... ", όσοι όμως τον πιστέψουν ταπεινωθούν και αφεθούν στο θέλημά Του.
Οι Φαρισαίοι όμως εξαιτίας της υπερηφάνειας τους είχαν γίνει αλαζόνες τηρούσαν μόνο τον "ΤΥΠΟ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ". Γι'αυτό ο κύριος τους αποκαλεί υποκριτές,γεννήματα εχιδνών, τους παρομοιάζει με ωραίους τάφους από έξω και μέσα σκουλήκια και δυσωδία.
Επέτρεψε έτσι να τυφλωθεί η διάνοια τους και να μην τον αναγνωρίσουν ως ΜΕΣΣΙΑ. Έτσι παρατηρούσαν κάθε του βήμα, όχι για να μετανοήσουν αλλά γιατί τους χάλαγε την "σούπα" θα έχαναν τον όχλο, τον λαό, την εξουσία, έψαχναν αφορμή για να τον Σταυρώσουν. 
Κατά τον ίδιο τρόπο συμπεριφέρεται και η διοικούσα Εκκλησία της Ελλάδος η σημερινή. Που ενώ παραβιάζει ασύστολα τους Αποστολικούς  Κανόνες , τις οικουμενικές συνόδους, έχοντας θεσπιστεί εν πνεύματι Αγίω, κοιτάζει να αποκρύψει και να απομονώσει όποια αληθινή φωνή πατέρων ή λαϊκών που εναντιώνεται στα πονηρά Παγκόσμια σχέδια τους. 
Όλοι αυτοί λοιπόν οι Ιεράρχες σκεπάστηκαν από αλαζονεία και υπερηφάνεια τυφλώθηκε η διάνοια τους, όπως ο Κύριος το επέτρεψε. Κοινώς Φαρισαίοι.
Γιατί οι ιερείς δεν τηρούν τον 15° Κανόνα της ΑΒ' Οικ.Συνοδου ; Δεν γνωρίζουν; Δεν βλέπουν; Γιατί οι λαϊκοί δεν ενδιαφέρονται να μάθουν; Γιατί κάποιοι ποιμένες ενώ έχουν αποτειχιστεί στέλνουν το ποίμνιό τους σε ιερείς που δεν έχουν κάνει "Διακοπή μνημοσύνου" του  Επισκόπου τους, ενώ γνωρίζουν και βλέπουν, άρα συγκαλύπτουν.
Δεν γνωρίζουμε ότι σε ένα πλούσιο γεύμα μια σταγόνα δηλητήριο οδηγεί γρήγορα στο θάνατο; Αν κάποιος είναι κλέφτης και εγώ με κάποιο τρόπο τον συγκαλύπτω δεν είμαι συνεργός; Αν γίνει δικαστήριο δεν θα τιμωρηθώ; Ποιός θα δεχόταν καθημερινά τη μοιχεία απ'τον άνδρα ή την γυναίκα του μέσα στο ίδιο του το σπίτι και δεν θα αντιδρούσε; Για την μοιχεία που γίνετε στην εκκλησία του Χριστού με την αναγνώριση των αιρέσεων "ως εκκλησιές" και με υπογραφές συνειδητά δηλαδή, για συλλείτουργο, συμπροσευχές τι γίνεται; Άκρα σιωπή.  
Το χρήμα βλέπετε, το βόλεμα. 
Ο Χριστός μας προειδοποίησε για τους Λυκοποιμένες αλλα μας το δείχνει καθαρά στην Προδοσία του Ιούδα. (πάλι το χρήμα)
Με τι καρδιά λοιπόν θα λειτουργηθούμε σε εκκλησία που μνημονεύει τους προδότες του Χριστού; Δεν είναι υποκρισία;
Ένας γονέας θα άφηνε το παιδί του να κάνει παρέα με έναν ναρκομανή, με έναν μέθυσο, με έναν κλέφτη;
Εύκολα λοιπόν συνηθίζουμε και γινόμαστε το ίδιο. Οι Άγιοι, μας έχουν προετοιμάσει για όλα.
Ο Άγιος Ανατόλιος της Όπτινα 1922 λέει《Να μην φοβάσαι τις θλίψεις αλλά μάλλον την όλεθρον αίρεση διότι αυτή είναι που μας γυμνώνει από την θεία χάρη και μας χωρίζει από τον Χριστό》. Κανένας συμβιβασμός λοιπόν με την Αίρεση. Το ναι να είναι ναι και το όχι να είναι όχι όπως ο Κύριος λέγει.
Η Οσία Μαρία η Αιγυπτία  έμεινε πολλά χρόνια μέσα στην Έρημο και μετάλαβε μόνο μια φορά στο τέλος της ζωής της.
Ο Άγιος Γερμανός Β' Κωνσταντινουπόλεως (1222-1224) λέει στους Κυπρίους: «Ἐξορκίζω ὅλους τοὺς λαϊκούς, ὅσοι εἶστε γνήσια τέκνα τῆς Ὀρθοδόξου Καθολικῆς Ἐκκλησίας, νὰ φεύγετε ὁλοταχῶς ἀπὸ τοὺς ἱερεῖς ποὺ ὑπέπεσαν στὴν ὑποταγὴ στοὺς Λατίνους, καὶ μήτε σὲ ἐκκλησία νὰ συγκεντρώνεστε μαζί τους, μήτε νὰ παίρνετε ὁποιαδήποτε εὐλογία ἀπὸ τὰ χέρια τους. Εἶναι καλύτερα νὰ προσεύχεσθε στὸ Θεὸ στὰ σπίτια σας μόνοι, παρὰ νὰ συγκεντρώνεστε στὴν ἐκκλησία μαζί μὲ τοὺς Λατινόφρονες. Εἰ δ᾽ ἄλλως, θὰ ὑποστῆτε τὴν ἴδια κόλασι μ᾽ αὐτούς». (Ιωσήφ Βρυέννιου Τα ευρεθέντα έργα Τόμος Β' Θεσ/νικη 1990 P.G. 140, 620 Α)
Καλή μετάνοια εύχομαι για τον καθένα μας. 
Έχουμε πλέον προσωπική ευθύνη 1ον) Προς τον Θεό 
2ον) στον εαυτό μας για τις αμαρτίες μας,
3ον) προς τον συνάνθρωπο.
Είμαστε στην αρχή της Ερήμου
ΚΑΛΗ ΑΠΟΛΟΓΙΑ
ΜΙΝΕΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ 
ομολογία