Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2021

Η ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ (ΤΩΝ ΠΟΙΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΩΝ) ΗΛΘΕ!




 ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

ΠΡΟΣ ΠΟΙΜΕΝΑΣ (ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ-ΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ, ΙΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΝΟΥΣ) ΚΑΙ ΠΟΙΜΕΝΟΜΕΝΟΥΣ (ΜΟΝΑΧΟΥΣ ΚΑΙ ΛΑΪΚΟΥΣ)

ΘΕΜΑ: Η ΑΛΛΑΓΗ ΦΥΛΟΥ ΚΑΙ Ο ΑΥΝΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ - ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ  ΣΧΟΛΕΙΩΝ;

ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ: ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2021

 

Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί και πατέρες,

Ίσως το θέμα μας να χαρακτηρίζεται από ορισμένους ως «ευαίσθητο» και «προσωπικό» αλλά αυτό που για εμάς τους ορθοδόξους χριστιανούς έχει μείζων σημασία είναι ότι τόσο η αλλαγή φύλου όσο και ο αυνανισμός αφορούν τη εν Χριστώ ζωή μας και κυρίως την εν Χριστώ  Σωτηρίας μας, αφού και τα δύο θεωρούνται από τους αγίους Πατέρες ως μεγάλα αμαρτήματα.

Πριν προχωρήσουμε να θυμίσουμε στην αγάπη σας έναν λόγο του π. Αθανασίου Μυτιληναίου που απευθύνει προς τα κατηχητόπουλα της ενορίας του. Το κήρυγμα του Πατρός γίνεται εντός Ι. Ναού και έχει σχέση με την ομοφυλοφιλία. «Ακούστε μία απορία. Τώρα, μια εποχή πίσω, κάποια χρόνια, οι απορίες που ρίχνετε θα ήταν αδιανόητες. Σήμερα δυστυχώς δεν είναι αδιανόητες γι’ αυτό και αναγκάζομαι πολλές φορές να ανοίγω το στόμα μου και να λέγω μερικά πράγματα τα οποία βεβαίως εάν ελέγοντο 20, 30 χρόνια πίσω ίσως-ίσως να εθεωρούντο ότι δεν θα έπρεπε να ειπωθούν ποτέ σε κατηχητικό σχολείο, για να μην πω ότι και σε μεγάλους ακόμη υπήρχε μίαν ευπρέπεια στο θέμα αυτό της υποβολής τέτοιων ερωτήσεων. Λέει: Στην περίπτωση που ένας άνθρωπος είναι ομοφυλόφιλος κατά πόσο οι κληρονομικές καταβολές του, αν υπάρχουν, και οι πιθανές τραυματικές εμπειρίες της παιδικής ηλικίας δικαιολογούν τη ζωή που κάνει στα μάτια του Θεού; Μάλιστα.» [1].

 

Αλλαγή φύλου ή ακρωτηρισμός - ευνουχισμός;

Ερχόμαστε λοιπόν στο θέμα μας και συγκεκριμένα στην αλλαγή φύλου από το 15ο έτος που ως γνωστό προστατεύεται από το ελληνικό Κράτος (Νόμος 4491/2017). Σε δημοσίευμα του καιρού εκείνου (10/10/2017) διαβάζουμε: «Με ονομαστική ψηφοφορία κατέληξε η θυελλώδης συζήτηση για την αλλαγή φύλου. «Ναι» στην αλλαγή φύλου από τα 15 έτη είπαν 148 βουλευτές, σε σύνολο 285 που ψήφισαν.»  [2].

Αλήθεια ποιος γνωρίζει την θέση της Εκκλησίας περί αυτού του Νόμου; Και δεν εννοώ της Διοικούσης ή καλύτερα της Σιωπούσης και  Διώκουσας Εκκλησίας του καιρού μας, αλλά της Μίας Εκκλησίας του Χριστού! Για να βρούμε την απάντηση θα πρέπει να ανατρέξουμε σε τρεις ή καλύτερα τέσσερις συνεχόμενους ιερούς Κανόνες και μάλιστα Αποστολικούς που υπάρχουν εις το ΠΗΔΑΛΙΟΝ! Μια έκπληξη μας περιμένει όλους, μικρούς και μεγάλους, ποιμενόμενους και ποιμένες μιας και η «αλλαγή φύλου» (ενν. η δια χειρουργικής επεμβάσεως - αφαίρεσης γεννητικών οργάνων, αφαίρεσης μαστών και τα όμοια) σχετίζεται με τον (θεληματικό) ακρωτηριασμό - ευνουχισμό υγιούς ανθρώπου! Ιδού:

ΚΑΝΩΝ ΚΑ’ (ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ):  «Ευνούχος, ει μεν εξ επηρείας ανθρώπων εγένετο, ή διωγμώ αφηρέθη τα των ανδρών, ή ούτως έφυ, και έστιν άξιος, Επίσκοπος γινέσθω.» [3] (σελ. 22).

ΚΑΝΩΝ ΚΒ’ :  «Ο ακρωτηριάσας εαυτόν, μη γινέσθω Κληρικός∙ αυτοφονευτής γαρ έστιν εαυτού, και της του Θεού δημιουργίας εχθρός.» [3] (σελ. 22).

ΚΑΝΩΝ ΚΓ’ : «Ει τις Κληρικός ων, εαυτόν ακρωτηριάσοι, καθαιρείσθω. Φονεύς γαρ έστιν εαυτού» [3] (σελ. 23).

ΚΑΝΩΝ ΚΔ’ : «Λαϊκός εαυτόν ακτωτηριάσας, αφοριζέσθω έτη τρία. Επίβουλος έστι της εαυτού ζωής» [3] (σελ. 24).

Αδελφοί, σήμερα που οι σειρήνες του καιρού μας, οι υγειονομικές, οι της εκπαίδευσης (σεξουαλικής αγωγή από το Δημοτικό) αλλά και οι εκκλησιαστικές, σαλπίζουν τα περί «δυσφορίας φύλου» και «ψυχικής υγείας», επίσης τα περί «σεβασμού» και «ελεύθερης επιλογής», είναι ανάγκη να θέσουμε ενώπιον των νοητών οφθαλμών μας τους παραπάνω ιερούς Κανόνες για να στηρίξουμε - ασφαλίσουμε τον εαυτό μας και τα παιδιά μας. Στο περιθώριο του άρθρου αυτού καταθέτουμε την πλήρη ερμηνεία που δίνει ο άγιος Νικόδημος, σημειώνοντας εδώ την ερμηνεία τριών μόνο φράσεων (που προεγράφησαν):

Α’. «αυτοφονευτής γαρ έστιν εαυτού, και της του Θεού δημιουργίας εχθρός.» (ΚΑΝΩΝ ΚΑ’). Δηλαδή, « αυτός είναι μοναχός του φονεύς του εαυτού του, και εχθρός της δημιουργίας του Θεού».

Β’. «Φονεύς γαρ έστιν εαυτού» (ΚΑΝΩΝ ΚΓ’). Δηλαδή, «είναι φονεύς του εαυτού του».

Γ’. «Επίβουλος έστι της εαυτού ζωής» (ΚΑΝΩΝ ΚΔ’). Δηλαδή, «με τον ευνουχισμό αυτόν, γίνεται επίβουλος της ζωής του».

 

Αυνανισμός. Το φοβερόν και θεομίσητον κακόν!

Πριν ακούσουμε την κανονική θέση της Εκκλησίας για τον αυνανισμό, δηλαδή την μαλακίαν να θυμίσουμε στην αγάπη σας λίγα λόγια συγκεκριμένης κοινωνικής λειτουργού που είπε σε μαθητές της Α’ Γυμνασίου με την ευλογία φυσικά του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων αλλά και την συναίνεση του οικείου Διευθυντή. Σκοπός αυτής της αναφοράς μας το να εννοήσουμε το μέγα χάσμα ανάμεσα στους αληθινούς κυβερνήτες του πλοίου της Εκκλησίας και τους ψευδοποιμένες των ημερών μας αλλά και των ψευδοδιδασκάλων (εκτός ολίγων εξαιρέσεων) που υπηρετούν την δημόσια ελληνική Παιδεία.  Στα πλαίσια της σεξουαλικής αγωγής το έτος 2019 η εν λόγω κυρία μίλησε για το σώμα του ανθρώπου και τα όργανά του. Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στον αυνανισμό και στα υγρά όνειρα. Τα κυρίαρχα συνθήματα ήταν:  «Όλα είναι φυσιολογικά», «Να είσαι ειλικρινής με τον εαυτό σου», «Απόλαυσε την εφηβεία»!

Ο 8ος Κανόνας του αγίου Ιωάννου του Νηστευτού που συμπεριλαμβάνεται (σύνολο 35 ιεροί Κανόνες) στο «ΠΗΔΑΛΙΟΝ» (σελ. 704) κανονίζει τα εξής: «Ο μαλακίαν διαπραξέμενος, τεσσαράκοντα ημέρας επιτιμάται, ξηροφαγία διαιτώμενος και μετανοίας εκάστης ποιών εκατόν» (ΚΑΝΩΝ Η’).

Ο άγιος Νικόδημος στην «Ερμηνεία» του Κανόνα γράφει: «Ο παρών Κανών διορίζει, ότι όποιος κάμη μαλακίαν, τεσσαράκοντα ημέρες να μη μεταλαμβάνη, απερνώντας αυτάς με ξηροφαγίαν, ήτοι με ψωμί μόνον και νερόν, και κάμνωντας καθ’ ημέραν μετανοίας εκατόν. Περί δε των μαλακών και πόρνων απλώς λέγει ο Άγιος Μελέτιος ο Ομολογητής, ότι κάμνουσι θυσίαν εις τον διάβολον το σπέρμα τους, το οποίον είναι το τιμιώτερον μέρος του σώματός των (2)» (σελ. 704).

Και στην υποσημείωση Νο. 2 γράφει: «Εφθάσαμεν τέλος πάντων και εις την κατάρατον μαλακίαν, ήτις την σήμερον αληθώς είναι η κοινή και ψυχόλεθρος πανούκλα όπου φθείρει και απολλύει τους περισσότερους ανθρώπους του κόσμου, και μάλιστα τους άθλιους νέους, κατά της οποίας όσα και αν ειπή τινας, έχωντας σκοπόν να εκριζώση από τον κόσμον τοιούτον φοβερόν και θεομίσητον κακόν,  ποτέ δεν ήθελε νομισθούν μάταια και περιττά."

Η μαλακίαν λοιπόν είναι μία αμαρτία τόσον μισητή κοντά εις τον Θεόν, ώστε όπου εθανάτωσε δι’ αυτήν τον Αυνάν τον υιόν του Ιούδα, όστις πρώτος έδειξε το κακόν τούτο επάνω εις την γην, από του οποίου και η μαλακία ωνομάσθη αυνανισμός. Λέγει γαρ το Πνεύμα το άγιον εις την Γένεσιν (Κεφ. λη’  10). "Πονηρόν δε εφάνη εναντίον του Θεού, ότι εποίησε τούτο (ο Αυνάν και εθανάτωσεν αυτόν (ο Θεός δηλ), και είναι γνώμη τινών διδασκάλων ότι ο Θεός μισώντας τόσον πολλά εκείνους τους υπερήφανους φιλοσόφους των Ελλήνων, τους άφηκε να κυριευθούν από την αμαρτίαν αυτήν δια τιμωρία της ειδωλολατρείας των, επειδή γνώντες τον Θεόν, ουχ ως Θεόν εδόξασαν…» (σελ. 704).

Μέγα χάσμα! Ας μην προχωρήσουμε άλλο αδελφοί για να μην προκαλέσουμε τον σεβασμιώτατο Αλεξανδρουπόλεως και μας ψάλλει τον ύμνο ότι ο Θεός δεν «εποίησε τούτο», δηλαδή δεν θανάτωσε τον Αυνάν αλλά κάποιος κεραυνός του «Δία»!

«Η ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ (των ποιμένων και των διδασκάλων) ΗΛΘΕ» (Ν. Σωτηρόπουλος)

Είθε ως λαός του αληθινού Θεού να μην παρασυρθούμε οπίσω αυτών, Αμήν.

Είθε οι ολίγοι ορθόδοξοι Αρχιερείς μας ως άλλοι πλοίαρχοι να θυμηθούν ότι η κυβέρνηση της Εκκλησίας, του ιερού αυτού σκάφους του Χριστού, προϋποθέτει την άριστη γνώση του «ΠΗΔΑΛΙΟΥ ΤΗΣ ΝΟΗΤΗΣ ΝΗΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ» όπου βρίσκονται «ΑΠΑΝΤΕΣ ΟΙ ΙΕΡΟΙ ΚΑΙ ΘΕΙΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ». ΑΜΗΝ.   

 

 Δημήτριος Β. Εμμανουήλ

Πτολεμαΐδα 3 Νοεμβρίου 2021

[1] (Ἡ Ὁμοφυλοφιλία εἶναι ἀσθένεια, κληρονομική διάθεση ἤ πάθος; Ὀμιλία π. Ἀθανασίου Μυτιληναίου (1:10): https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=o0XAK359SYo)

[2]  https://www.iefimerida.gr/news/368269/perase-apo-ti-boyli-i-allagi-fyloy-sta-15-me-148-voyleytes

 [3] ΠΗΔΑΛΙΟΝ «ΤΗΣ ΝΟΗΤΗΣ ΝΗΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΗΤΟΙ ΑΠΑΝΤΕΣ ΟΙ ΙΕΡΟΙ ΚΑΙ ΘΕΙΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ», ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ από το 1896 (ΣΕΛ. 22)