Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2017

Θρησκευτικά: Φάκελος μαθήματος ή «βιβλίο»;

Θρησκευτικά: Φάκελος μαθήματος ή «βιβλίο»;


ΦΑΚΕΛΟΑ ΜΑΘΗΤΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.jpg
 ΘΕΜΑ: «ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ;
ΜΗ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ Ο ΘΕΟΣ;»


«Ο Χριστιανισμός ξεκίνησε ως μία μικρή κοινότητα πιστών και σταδιακά εξαπλώθηκε σε ολόκληρο τον κόσμο. Δυστυχώς, μέσα από αντιπαλότητες και αντιπαραθέσεις, διασπάστηκε και οι χριστιανοί χωρίστηκαν ή και αποξενώθηκαν μεταξύ τους. Σήμερα, αναγνωρίζεται οικουμενικά το αίτημα για συνεργασία και ενότητα, τόσο στο επίπεδο των θεσμών όσο μεταξύ των προσώπων…»
(Από το «βιβλίο» της Γ’ Γυμνασίου, σελ. 7) 

Αγαπητοί γονείς και φίλοι εκπαιδευτικοί,
Έχοντας κατά νου τον ορισμό της λέξης «φάκελος» που σημαίνει «θήκη από χαρτί για την αποστολή επιστολών» αλλά και του όρου «βιβλίο» που σημαίνει «Ομοιόσχημα φύλλα χαρτιού συρραμμένα σε τόμο» θα επιχειρήσω να σας ταξιδέψω  μέσα στον χώρο του σύγχρονου πολυπολιτισμικού σχολείου που προετοιμάζει με τη βοήθεια και τη στήριξη των ελληνοπαίδων τα «μόνιμα» βιβλία των θρησκευτικών που πρόκειται  να έρθουν στο μέλλον σε  κάθε τάξη αφού το παρόν βιβλίο δεν είναι «βιβλίο» αλλά ένας τόμος με «έντυπο προσωρινό υλικό στα θρησκευτικά» (Γ’ Γυμνασίου, σελ. 2). Τα βιβλία αυτά αποτελούν σκιά και τύπο των πραγματικών βιβλίων που πρόκειται να γραφτούν όταν «οριστικοποιηθούν» και επικαιροποιηθούν από όλους τους φορείς της εκπαιδευτικής ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ, γονείς, παιδιά και «καθηγητές». Αν θέλετε μπορούμε να πούμε πως κατά έναν περίεργο τρόπο ο λαός του θεού επικαιροποιεί τη «Σύνοδο» της Κρήτης, την νομιμοποιεί! Δεν ισχύει όμως κάτι τέτοιο γιατί κι αν όλοι δεχτούν το ψέμα, η Αλήθεια παραμένει, «τόσο στο επίπεδο των θεσμών όσο μεταξύ των προσώπων»…
Αν και η συγγραφική ομάδα καλωσορίζει τους μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου με τα λόγια: «Σας καλωσορίζουμε στο μάθημα των θρησκευτικών»  το «Έντυπο προσωρινό υλικό στα Θρησκευτικά» που πήραν στα χέρια τους οι μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ομοιάζει με «βιβλίο» αλλ’ όμως δεν είναι! Δεν είναι διότι απλά είναι φάκελος -  τόμος, τον οποίο σίγουρα συν-έγραψαν άνθρωποι καινοτόμοι… μα και ειλικρινείς; «Σας καλωσορίζουμε στο μάθημα των θρησκευτικών»!! 
Πριν να εξετάσουμε τη βασική - βιβλική και βιβλιογραφική ΔΙΑΦΟΡΑ των δύο βιβλίων, δηλαδή των παλαιών θρησκευτικών βιβλίων και των νέων «βιβλίων» που ονομάζονται «Φάκελος μαθήματος/Από το τοπικό στο οικουμενικό» καλό είναι να σκεφτούμε για λίγο τους δύο «τόμους» που έχουν σχέση με το θαύμα της Αγίας Ευφημίας, επίσης την αγκαλιά αλλά και τα πόδια της…!  Ας σκεφτούμε ακόμη ότι υπάρχουν δύο ειδών γραφές: οι Θείες και Ιερές Γραφές όπως είναι η Αγία Γραφή που κλείνει στους κόλπους τις ΔΥΟ ΔΙΑΘΗΚΕΣ, την Παλαιά και τη Νέα (κι αυτές με τη σειρά τους κλείνουν συνολικά 76 άγια Βιβλία, 49 και 27 αντίστοιχα) αλλά και άλλες που δεν είναι «Θείες» και «Αγίες» και «Βίβλος» και πιο απλά δεν είναι αληθινά βιβλία αλλά σκιές (ενν. φάκελοι) και τύποι (ενν. τόμοι) που δεν ανταποκρίνονται στην Θεία Αλήθεια και που περιέχουν σύνολα από ΚΟΙΝΑ ψεύδη  που τα  ΕΝΩΝΕΙ η κόλλα (ενν. το πνεύμα) της Υποκρισίας…
«Φάκελος μαθήματος»
Μιλώντας σήμερα για θρησκευτικούς «Φακέλους» δεν θα πρέπει να πηγαίνει ο νους μας μόνο σε φακελάκια ή σε φακελώματα αλλά σε κάποιο άλλο είδος φακέλου, διαφορετικού, όπου στη «θήκη» του φυλάσσονται  χαρτιά, επιστολές και πλήθος αποδείξεων που προέκυψαν μετά από  κοπιώδεις ΔΙΑΛΟΓΟΥΣ  στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Αιρέσεων ή αλλιώς Π.Σ.Ε αλλά και στην ψευδοσύνοδο της Κρήτης και υπάρχουν είτε ως κοινές συμφωνίες είτε ως κοινές δηλώσεις είτε ως κοινά συμπεράσματα - πορίσματα κ.τ.ό (ενν. και τα όμοια). Θήκη λοιπόν και περίβλημα το νέο «βιβλίο» (ενν. ο «φάκελος μαθητή») μέσα στο οποίο ήδη τοποθετήθηκαν τα πολλά ομοειδή «αντικείμενα» α) για να προστατευτούν οι δήθεν κοινές και οικουμενικές αξίες, β) για να τακτοποιηθούν οι ιστορικές αυθαιρεσίες και να οικο-καταταχθούν οι διάφορες ιστορικές επιλογές - αιρέσεις ή πιο μοντέρνα «ετερόδοξες Εκκλησίες» και γ)  για να ταξινομηθούν οι κοινές «προσθήκες»  μιας και στη νέα αυτή ΘΗΚΗ χώρεσαν μία Τρίτη Διαθήκη οικουμενιστικής φύσεως που υπόσχεται να προχωρήσει άμεσα στην τακτοποίηση  των θεμάτων και αναθεμάτων που αφορούν την ΝΕΑ  ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ. Μία τακτοποίηση και σε μία σειρά που σύντομα θα πάρει τη μορφή βιβλίου και μία θέση ξεχωριστή ανάμεσα στα άλλα βιβλία, μάλιστα ως το «Βιβλίο των βιβλίων», δηλαδή ως ΝΕΑ ΒΙΒΛΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΗ ΔΙΑΘΗΚΗ…
ΧΤΕΣ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΑ.
ΣΗΜΕΡΑ; Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ…
Ο ορισμός πάλι του όρου φάκελος εν σχέσει με τη νέα επιστήμη της πληροφορικής ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ:  «ονομασμένος χώρος σε δίσκο ή άλλο μέσο για την αποθήκευση αρχείων» μας βοηθάει να κατανοήσουμε επίσης ότι τα νέα «βιβλία» συγκεντρώνουν μέσα τους διάφορες πληροφορίες, επιστολές, αποδείξεις, αρχεία:  «Ιστορικά», «Ποιητικά - Διδακτικά» και  «προφητικά», κ. τ. όμοια, από όλες τις γνωστές θρησκείες! Έγινε βέβαια μία μεγάλη προσπάθεια από ειδικούς θεολόγους και θρησκειολόγους επιστήμονες α) να οργανωθούν αυτά τα «έγγραφα» (με γνώμονα πάντα τα κοινά στοιχεία που ενώνουν πρόσωπα και καταστάσεις, και δεν διχάζουν) και β) να ταξινομηθούν είτε σε «υποφακέλους βιβλία» (ενν. για τις τάξεις του Δημοτικού - Γυμνασίου - Λυκείου) είτε ως «περιεχόμενα βιβλίου», με κύριο ΣΚΟΠΟ  τη «ΣΥΝΕΧΕΙΑ»! Ποιά «συνέχεια»; Τη συνέχεια του ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ! Δεν θα θυμίσω εδώ τον ΔΙΑΛΟΓΟ της Προμήτορος Εύας με τον Διάβολο παρά μόνο θα τονίσω την ουσιαστική ΣΥΝΕΧΕΙΑ των ΔΙΑΛΟΓΩΝ - που πρόκειται να γίνουν - μέσα στην ΤΑΞΗ κυρίως μεταξύ των μαθητών-μαθητών (ενν. των πιστών παιδιών) και των μαθητών - διδασκάλων (ενν. των αδιάφορων ή διάφορων χριστιανών) σε επίπεδο ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ! Εννοείται εδώ ότι η έννοια της ΑΓΑΠΗΣ θα σκιάζει πάντες, μικρούς και μεγάλους.., και ακόμη ότι ο ρόλος του δασκάλου θα είναι του παρατηρητή - συντονιστή και ουδέτερου συμβούλου (που κατά περίεργο τρόπο ξέχασε το ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ, αν και ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ «ΘΕΟΛΟΓΟΣ»)!
Το αυτονόητο εδώ αδελφοί είναι ότι ο Θεολόγος του σχολείου θα πρέπει να ΣΙΩΠΑ λόγω της μεθόδου διδασκαλίας (ενν. Ομαδοσυνεργατική μέθοδο) για να μην επηρεάσει ΑΡΝΗΤΙΚΑ τα παιδιά! «Όλα κι όλα!» - θα μπορούσε να μας πει ο εκπαιδευτικός θεολόγος - «όλα όσα ήταν να ειπωθούν ειπώθηκαν ή καλύτερα τυπώθηκαν από τους ειδικούς των θρησκειών, επικαιροποιήθηκαν από την ονομαζόμενη «Αγία και Μεγάλη Σύνοδο» και οργανώθηκαν - ταξινομήθηκαν από τους θεολόγους του «Καιρού» και ΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ μας σε φακέλους»…, «ποιός τάχα είμαι εγώ που θα τα βάλω με τόσους φωτισμένους ανθρώπους, επισκόπους και πατριάρχες κ.τ.ό.! «Τι μου μένει;»! Η  ΥΠΑΚΟΗ…

Αγαπητοί,
Οι Άγιοι Πατέρες μας όπως γνωρίζουμε, καλώς έκοψαν σχέσεις (ενν. Λειτουργικές) με τις άλλες «Χριστιανικές Εκκλησίες»! Σήμερα όμως καλούνται οι μαθητές μας να καταδικάσουν μαζί με τους δασκάλους τους και μαζί με τους μεταπατερικούς πνευματικούς της ενορίας τους κάθε μορφή αντιπαλότητας, αντιπαράθεσης, διάσπασης, αποξένωσης και χωρισμού. Γι’ αυτό εξάλλου τυπώθηκαν «ΦΑΚΕΛΟΙ μαθημάτων» για τους μαθητές και «φάκελοι Αξιολόγησης» για τους δασκάλους-καθηγητές! Όπως διαβάζουμε στο «Εισαγωγικό σχόλιο» του βιβλίου της Γ’ Τάξης του Γυμνασίου: «Ο Χριστιανισμός ξεκίνησε ως μία μικρή κοινότητα πιστών και σταδιακά εξαπλώθηκε σε ολόκληρο τον κόσμο. Δυστυχώς, μέσα από αντιπαλότητες και αντιπαραθέσεις, διασπάστηκε και οι χριστιανοί χωρίστηκαν ή και αποξενώθηκαν μεταξύ τους. Σήμερα, αναγνωρίζεται οικουμενικά το αίτημα για συνεργασία και ενότητα, τόσο στο επίπεδο των θεσμών όσο μεταξύ των προσώπων…» [1]. Για να μην ξεχαστώ, ο όρος «μικρή κοινότητα» ταυτίζεται με το ίδιο το ΣΧΟΛΕΙΟ! Και το «εξαπλώθηκε σε ολόκληρο τον κόσμο»; Σίγουρα δεν απέχει πολύ από το όραμα των Οικουμενιστών να δουν τα πιστά παιδιά μας ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ μιας ΤΡΙΤΗΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ (Δες σχετικά εδώ: Π. Αθανάσιος Μυτιληναίος – Τα όργανα του Αντιχρίστου στην Εκκλησία, η τρίτη διαθήκη και ο έσχατος πειρασμός)  [2].
ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑ
Αγαπητοί, εδώ και λίγα χρόνια τα παιδιά μας, έμαθαν καλά ένα μάθημα σχετικά με τη σύγχρονη λειτουργία του Σχολείου και της Τάξης. Το σχολείο θα πρέπει να λειτουργεί ως «κοινότητα» και η τάξη ως «σύστημα»!
Η πρώτη έννοια της κοινότητας σημαίνει το ενδιαφέρον που δείχνει ο χωριανός στον χωριανό του που γνωρίζονται ως πρόσωπα, αντίθετα με τις πολυπληθείς αφιλόξενες πόλεις και άτομα. Το μήνυμα εδώ είναι ότι οι χριστιανοί  που χωρίστηκαν ή και αποξενώθηκαν μεταξύ τους δεν έπραξαν ορθά και θα πρέπει τα παιδιά που αύριο θα πρωταγωνιστούν στη ζωή και στις αγορές εργασίας, να εργαστούν από τώρα για την ΕΝΟΤΗΤΑ των ανθρώπων σε όλα τα επίπεδα έχοντας ως γνώμονα μία μηδενιστική ψευδοσύνοδο που ζητά από όλους μας να υπερβούμε τον εαυτό μας χάρη αγάπης και να προβούμε σε μία ηρωική ΕΞΟΔΟ από τα παραδεδομένα εφόσον τα δεδομένα σήμερα άλλαξαν -με συνοδικό τρόπο - και απαιτούν απ’ όλους μας να κρατήσουμε από την πίστη των Αγίων Πατέρων μας μόνο τις σκιές και τους θρησκευτικούς τύπους αλλά και να μεταβούμε μαζί με όλες τις θρησκευτικές κοινότητες και «Εκκλησίες» στη δήθεν αληθινή γη Χαναάν, στην γη της ειρήνης-ασφάλειας. Η καλοστημένη γέφυρα του Οικουμενισμού- πρέπει να έχουμε υπόψη- θα πρέπει να φυλαχθεί από έναν εχθρό, από τους ανθρώπους του μίσους, τους φανατικά κολλημένους στην Παράδοση! Να η απειλή και ο δικός τους φόβος!
             Η δεύτερη έννοια της τάξης ως σύστημα – δεν είμαι σίγουρος αν και δίδαξα δύο χρόνια το μάθημα “Σχολική και Κοινωνική Ζωή” στην Α΄ Γυμνασίου με τη μέθοδο του «Φακέλου»-… υποθέτω λοιπόν πως πρέπει να έχει σχέση με τον τρόπο που κερδίζουν χρήματα τόσο οι άεργοι παίκτες όσο και αυτοί που στήνουν τα «Στοιχήματα»… Όσο τώρα για το στοίχημα που θέλει να κερδίσει η Νέα Εποχή μέσα στο γήπεδο της ελληνικής Παιδείας, απλά πιστεύω ότι οι Ι.Χ.Θ.Υ.Σ Σίγουρα  θα νικήσουν και πάλι, με τη Χάρη Κάποιου Άγνωστου γι’ αυτούς Λόγου (ενν. Ένσαρκου)…

Μετά τιμής
Δημήτριος Β. Εμμανουήλ
Εκπαιδευτικός

      Υ.Γ.
          Οι πανεπιστημιακοί θεολόγοι καταδίκασαν τους αγίους πατέρες μας ως ρήτορες του μίσους και υπέρμαχους των σχισμάτων! Σήμερα καλούνται οι  μαθητές να απομονώσουν τους ζωντανούς πατέρες μας που αγωνίζονται για την Ορθή πίστη μέσα στο Χώρο του Δημόσιου σχολείου.
          Άξιο λόγου είναι ότι κάθε συζήτηση και αναζήτηση από τους μαθητές/τριες θα έχει έναν «διαπιστωτικό» χαρακτήρα που ΕΝ ΤΕΛΕΙ θα επιρρίψει ευθύνες σε συγκεκριμένους «αξιωματικούς» της εκπαίδευσης… Τι να πω, όλα μαζί και όλα αντίθετα! Γενίτσαροι μαθητές, «καθηγητές» κ.τ.ο…! Μη και ο Χριστός για τον λόγο αυτό είπε κανείς να μην κληθεί ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ;
ΘΑ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ «ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ» ΑΠΟ «Τη συνέχεια του ΔΙΑΛΟΓΟΥ» ΤΩΝ ΔΙΑΒΟΛΕΩΝ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ; ΑΣ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΙ Ο ΦΑΚΕΛΟΣ ΑΥΤΟΣ ΚΑΠΟΙΟ ΕΙΔΟΣ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ ΦΑΚΕΛΟΥ - «ΚΥΠΡΙΑΚΗΣ» ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ…
ΑΛΗΘΕΙΑ, ΠΟΣΑ ΑΚΟΜΗ «ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ» ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙ-ΔΡΟΥΜΕ;
ΜΗ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ Ο ΘΕΟΣ ΛΟΓΩ «ΚΑΙΡΟΥ» ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΑΪΚΩΝ;
                                                                        .
[1] ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ, ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ - ΑΠΟ ΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΣΤΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ, Σελ. 7