Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2019

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ. Tο παρόν ΑΙΤΗΜΑ είναι άκρως απαραίτητο για το ορθόδοξο μέλλον των δασκάλων και καθηγητών μας.


Αποτέλεσμα εικόνας για ΣΥΛΛΟΓΟΣ "ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ"

Παρακαλούμε,
να γίνει γνωστό διαδικτυακά και να διανεμηθεί σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αριθμό τίμιων και ευσυνείδητων εκπαιδευτικών είτε πριν είτε μετά από τη διανομή των επικίνδυνων Φακέλων. 

Κανένας δεν πρέπει να παραμείνει αδιάφορος σε αυτό που ύπουλα έρχεται.

ΣΥΛΛΟΓΟΣ "ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ"

                                                            



ΑΙΤΗΣΗ
ΔΑΣΚΑΛΟΥ/ΚΑΘΗΓΗΤΗ

ΠΡΟΣ
Διευθυντή σχολικής μονάδας ………………………………….  και Σύλλογο διδασκόντων


Θέμα: Παραλαβή - παράδοση αντισυνταγματικών βιβλίων σε μαθητές και μαθήτριες του  .....   Δημοτικού/ Γυμνασίου /Λυκείου  ..............................

Λόγω της αντισυνταγματικότητας των βιβλίων - φακέλων μαθητή του μαθήματος των θρησκευτικών παρακαλώ  το Σύλλογο των διδασκόντων με Πράξη να εκφράσει τη βούλησή του είτε υπέρ είτε κατά της διαμοίρασης των εν λόγω βιβλίων. Είναι γνωστό ότι «Το Ανώτατο Διοικητικό Δικαστήριο της χώρας, το Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) με δύο διαδοχικές αποφάσεις (660/2018, 926/2018) αποφάνθηκε τελεσίδικα ότι τα Νέα Θρησκευτικά που εισήχθησαν στην Εκπαίδευση ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ως Προγράμματα Σπουδών (ΠΣ) του Μαθήματος των Θρησκευτικών (ΜτΘ), όντας μάλιστα με πολλαπλό τρόπο αντισυνταγματικά και παράνομα…»!

Ως γνωστό,  και μέχρι αυτής της στιγμής, για τα Γυμνάσια της ελληνικής Επικράτειας δεν έχει έρθει καμία υπουργική απόφαση.

Γνωρίζοντας ότι η νέα Υπουργός Παιδείας υποσχέθηκε, πρώτον την «ελευθερία» στους εκπαιδευτικούς, δηλαδή το να συμπεριλαμβάνουν ελεύθερα όποια θεματολογία  κρίνουν ωφέλιμη για τα παιδιά, πέρα από την διδακτέα ύλη και αναλόγως της πολυπολιτισμικής ιδιαιτερότητας της σχολικής τους μονάδας.

Δεύτερον,  την «απελευθέρωση» της σχολικής μονάδας απ’ το Υπουργείο Παιδείας που σημαίνει ότι στο εξής ο Σύλλογός μας (βάση υπάρχοντος νόμου) θα αποφασίζει  π.χ. για την επίσκεψη του σχολείου στο «Μαύρο Θέατρο Θεσσαλονίκης» με 4 Ευρώ, αλλά και για την παρουσίαση ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού υλικού π.χ.  «σεξουαλικής αγωγής» ή αλλιώς «συναισθηματικής αγωγής, αλλά και άλλων καλών πρακτικών, όπως π.χ. η Γιόγκα και ο Διαλογισμός!

 Το τρίτο αφορά τις προεκλογικές δεσμεύσεις της κ. Νίκης Κεραμέως περί συμμόρφωσης στις αποφάσεις του ΣτΕ. Είναι πάλι γνωστό ότι «Τον περασμένο Οκτώβριο του 2018 η Νίκη Κεραμέως παραχώρησε συνέντευξη στη Βραδυνή της Κυριακής με την ιδιότητα της Τομεάρχου Παιδείας της Ν.Δ. Ερωτηθείσα για την «κόντρα» που είχε τότε ξεσπάσει μεταξύ Γαβρόγλου και της Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων (ΠΕΘ) απάντησε: … Η ύλη και η φιλοσοφία του Νέου Προγράμματος Σπουδών για τα Θρησκευτικά Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου έχουν κριθεί ως αντίθετα προς το Σύνταγμα και τους νόμους, με τις αποφάσεις 660/2018 και 926/2018 του Συμβουλίου της Επικρατείας. Γονείς και εκπαιδευτικοί επιθυμούν τη συμμόρφωση του υπουργείου με τις δικαστικές αποφάσεις, κάτι που δε φαίνεται να πραγματοποιείται προς το παρόν. Θεωρώ ότι η πολύπαθη εκπαιδευτική πολιτική της χώρας μόνο ζημιωμένη βγαίνει από απειλές και αυταρχικές συμπεριφορές εκ μέρους των κυβερνώντων.» (http://thriskeftika.blogspot.com)

Πέραν τούτων η παράδοση αντισυνταγματικού έντυπου υλικού από καθηγητές σε μαθητές άνευ υπουργικής εγκυκλίου καθιστά πλήρως υπευθύνους εμάς τους ιδίους!  Με το τέχνασμα αυτό δήθεν της «ελευθερίας» οι μεγάλοι πράγματι γλιστρούν από τις Συνταγματικές τους Ευθύνες  μεταθέτοντας το αντισυνταγματικό βάρος των αποφάσεων στις πλάτες μας.

Αγαπητοί, εμείς είμαστε πολύ μικροί για να αναλάβουμε τόσο μεγάλη ευθύνη και εννοώ την  «παραλαβή - παράδοση» αντισυνταγματικού έντυπου υλικού  σε μαθητές και μαθήτριες.

Η αίτησή μου αυτή επέχει θέση άρνησης ως προς την διαμοίραση των εν λόγω φακέλων μαθητή σε όλες τις τάξεις του Δημοτικού/Γυμνασίου/Λυκείου. Εάν τελικά ο Σύλλογός μας επιλέξει να μην τοποθετηθεί επίσημα επί του θέματος - αιτήματος θεωρώ πως είναι καλό και συμφέρον να αναβάλει την ημέρα παράδοσης των εν λόγω βιβλίων έως ότου έλθει επίσημη υπουργική Πράξη.

Ευχαριστώ

Ο Δάσκαλος/Καθηγητής