Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2019

π. ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΟΝΑΝΟΣ: Μου λέει ένας: ο πνευματικός μου μου λέει ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ απ’ ότι λες εσύ!

ΣΧΟΛΙΟ: ΟΥΔΕΝ ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΙΟ ΠΛΗΝ ΑΥΤΟΥ: ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΒΑΣΙΚΟ! ΟΤΑΝ Ο ΛΟΓΟ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΟΣ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΣ-ΑΙΣΘΗΣΙΑΚΑ ΚΑΡΔΙΑΚΟΣ-ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΑ ΑΣΤΕΙΟΣ!

Από τις καλύτερες ομιλίες!!!! Γελάσαμε με την καρδιά μας και ωφεληθήκαμε άλλη μια φορά.Την ευχή σας!




''ΔΗΜΗΤΡΙΑ 2019'' 7η ΜΕΡΑ - ΕΝΟΡΙΑΚΟ ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ ΜΕ ΤΟΝ π. ΑΝΔΡΕΑ ΚΟΝΑΝΟ



«…δεν χρειάζεται να πούμε, μόνο που κοιταζόμαστε παρηγοριόμαστε. Αυτό είναι πολύ βασικό. Είναι σαν κάτι καφετέριες  που δεν χωράνε όλοι. Στο Μοναστηράκι…
Δεν πάς κάπου απλά να ακούσεις κάτι σοφό που δεν ξέρεις. Πάς να ζήσεις την εμπειρία της συνύπαρξης, του συντονισμού, ότι συντονιζόμαστε στο ίδιο κλίμα της αγάπης του Θεού. Δεν θα σας πω σοφίες, δεν είμαι μέγας θεολόγος, έτσι.
Και το κάθε σπίτι έχει το δικό του θέμα, το δικό του πρόβλημα και (τη δική του) αγωγή, δικές του συνήθειες. Που να μπεις τώρα σε κάθε σπίτι (εννοεί σε κάθε καρδιά)
Μου λέει  ένας: ο πνευματικός μου μου λέει ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ απ’ ότι λες εσύ! Εννοείται του λέω γιατί αν σου έλεγε τα ίδια θα ήμουν «εγώ» (1:20). (Γέλιο)
Ο πνευματικός σου είναι πνευματικός σου. Άκου τον πνευματικό σου!
Όχι, λέει, θέλω να μου πεις και ‘συ.
Δεν θα σου πω και ‘γω γιατί θα μπερδευτείς. Ένα μωρό άμα το γεννήσουν τρεις μαιευτήρες, θα γίνει ένα μπέρδεμα. Έτσι. Ο άλλος τραβάει από εδώ, άλλος τραβάει από ‘κει, το παιδί θα βγει με πρόβλημα. Λοιπόν, ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ.
-Δεν νιώθω καλά!

Άμα δεν νιώθεις καλά βρες την ΑΙΤΙΑ που δεν νιώθεις καλά (εννοείται, την αιτία που δεν έχει σχέση με την ΑΜΑΡΤΙΑ! Εξάλλου το θέμα μας έως εδώ είναι το «Άμα δεν νιώθεις καλά»). » (1:45)
(ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ)

https://www.youtube.com/watch?v=P4dHGdUiUvU