Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2022

ΤΟ "ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΟ" ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ...

 



 ΤΟ "ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΟ" ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ 

                                      ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ


«οχ οτς στιν  υἱὸς ωσφ;» (Λουκ. 4, 1)

«Ομολογουμένως μέγα εστί το της ευσεβείας μυστήριον ·  Θεός εφανερώθη εν σαρκί» (Α  Τιμ. γ  16)

Αγαπητοί,

η γνωστή βλάσφημη ανάρτηση του κ. Ηλία Μόσιαλου (αυτού του αβάπτιστου ή βαπτισμένου, του Έλληνα ή Εβραίου, του καθηγητή που δεν είναι ιατρός αλλά που σπούδασε πολιτικές επιστήμες και που είναι ειδήμον σε θέματα δημόσιας υγείας, που στην αρχή της υγειονομικής κρίσης πρότεινε να σταματήσει άμεσα η μετάδοση της Θείας Κοινωνίας) καθώς και οι συναφείς δηλώσεις ιεραρχών και θεσμικών οργάνων της Εκκλησίας μας εναντίον αυτής έδωσαν στον ελληνικό λαό μία ακόμη ευκαιρία ώστε να εννοήσει την σαπίλα των αλλότριων πολιτικών αρχηγών αυτού του τόπου και κυρίως το πνευματικό σκοτάδι των τοποτηρητών του Χριστού ανά την οικουμένη, των αλλοτριωμένων από τον Οικουμενισμό ελλήνων αρχιερέων μας. (Τονίζουμε ότι δεν συμπεριλαμβάνουμε εντός των αλλοτριωμένων ποιμένων τους δειλούς επισκόπους, δηλ. τους σιωπούντας. «Ουαί τοις δειλοίς»! Αλίμονό τους)

Τόσο η εν λόγω «προκλητική ανάρτηση», όσο και οι «συναφείς δηλώσεις» εκκλησιαστικών προσώπων αλλά και θεσμών μας δίνουν την αφορμή να καταθέσουμε λίγες ακόμη σκέψεις αλλά και Πατερικές θέσεις ώστε να εννοήσει ο κάθε καλοπροαίρετος άνθρωπος τη μέγιστη ανάγκη του χωρισμού μας από πρόσωπα είτε πολιτικά είτε εκκλησιαστικά που με φανερό ή συνεσκιασμένο τρόπο βλασφημούν το πρόσωπο του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού και της Κυρίας ημών Μαρίας Θεοτόκου και Αειπαρθένου.

Με φανερό τρόπο ο καθηγητής πολιτικής υγείας βλασφήμησε εναντίον του προσώπου του Ιησού Χριστού και της Θεοτόκου Μαρίας της Παρθένου και με συνεσκιασμένο, προσέβαλε το 3ο Άρθρο του Συμβόλου της Πίστεώς μας που λέγει: «Τν δι' μς τος νθρώπους κα δι τν μετέραν σωτηρίαν κατελθόντα κ τν ορανν κα σαρκωθέντα κ Πνεύματος γίου κα Μαρίας τς Παρθένου κα νανθρωπήσαντα.»…

 Αδελφοί και πατέρες,

Αν η Μαρία δεν εγέννησε Θεό, τότε δεν είναι και Θεοτόκος (άπαγε της Βλασφημίας).

Αν η Μαρία δεν είναι Παρθένος, τότε ο διάλογός της με τον Αρχάγγελο Μιχαήλ: «επε δ Μαριμ πρς τν γγελον· πς σται μοι τοτο, πε νδρα ο γινώσκω;» (Λουκ. 1, 34) δεν έχει ισχύ και η Αγία Γραφή δεν είναι ΑΓΙΑ (άπαγε της Βλασφημίας)

Αν η Μαρία δεν είναι Αεί Παρθένος (πριν, κατά και μετά την γέννηση του Ιησού), τότε αυτοί που συνέταξαν το Σύμβολο της Πίστεως («κα Μαρίας τς Παρθένου κα ενανθρωπήσαντα») δεν ήξεραν τι έλεγαν ή τι έγραφαν (άπαγε της Βλασφημίας).

Αν η Μαρία είχε σχέση με άνδρα, τότε ο Ιησούς δεν είναι ο «σαρκωθείς» Θεός, ο «ενανθρωπήσας» Θεός, ο Σωτήρας του Κόσμου, αλλά απλά ένας άνθρωπος (άπαγε της Βλασφημίας).

Αν η Μαρία γέννησε άνθρωπο (δηλαδή έναν μεγάλο προφήτη) τότε ο Ιησούς δεν είναι ο Μεσσίας Χριστός, δεν είναι ο αγαπητός Υιός και Λόγος του Θεού και ο Σωτήρας του κόσμου (άπαγε της Βλασφημίας).

Αν η Μαρία δεν γέννησε τον Ιησού «κ Πνεύματος γίου», εννοείται ούτε με τον άνδρα της τον Ιωσήφ, τότε με κάποιον άλλον άνθρωπο γέννησε αυτόν, δηλαδή διέπραξε την αμαρτία της μοιχείας! και επομένως ο Ιησούς είναι «κτίσμα»! Δηλαδή ό,τι πρέσβευε ο γνωστικός Άρειος. Και δεν έχει ισχύ το 2ο Άρθρο του Συμβόλου της Πίστεως,  «Κα ες να Κύριον ησον Χριστόν, τν Υἱὸν το Θεο τν μονογεν, τν κ το Πατρς γεννηθέντα πρ πάντων τν αώνων· φς κ φωτός, Θεν ληθιννκ Θεο ληθινο, γεννηθέντα ο ποιηθέντα, μοούσιον τ Πατρί, δι' ο τ πάντα γένετο» (Άπαγε της Βλασφημίας).

Αυτά και άλλα πολλά, παράλογα και βλάσφημα μηνύματα εκπέμπει ο σκιώδης διάλογος του Μόσιαλου που συντάχθηκε συνεργία του διαβόλου παραμονή της εορτής των Χριστουγέννων.

Αν τώρα όλα τα παραπάνω δεν σας έπεισαν για το απύθμενο θράσος του αντίχριστου Μόσιαλου, να προσβάλει την Αγία Πίστη του μόνου αληθινού Θεού και φυσικά όλων των απανταχού ορθοδόξων Χριστιανών υψώνοντας την ανάρτησή του στον ελληνικό κυβερνοχώρο (με ελληνικούς υπότιτλους)…

Αν όλες οι αναρτήσεις διαμαρτυρίας κατά Μόσιαλου και κυρίως αυτή της ιεράς ημών Συνόδου δεν σας έπεισαν για την απύθμενη αδιαφορία των δεσποτάδων μας όταν υβρίζεται το «πρόσωπο του Χριστού και της Κυρίας Θεοτόκου»…

Αν τέλος νιώσατε ικανοποιημένοι με την απάντηση προς Μόσιαλο της Ιεράς Συνόδου [1]…

Τότε, ακούστε και αυτά τα λόγια:

Ακούστε τι λέγει ο καλός ποιμήν του Χριστού, ο π. Αθανάσιος Μυτιληναίος και κρατήστε αυτά στην άκρη του μυαλού σας: «Ποιος είναι ο Αντίχριστος; Όταν αρνείται τον Χριστό. Αυτός που αρνείται ότι ο Υιός του Θεού έγινε άνθρωπος ή (ότι) ο Ιησούς είναι Θεός. Δηλαδή είτε αρνείσαι την θεία Του φύση και λες ότι είναι ένας απλός άνθρωπος ο Χριστός, ο Ιησούς, είτε αρνείσαι την ανθρωπίνη Του φύση, ότι πραγματικά ενανθρώπισε! Ή την Θεία ή την Ανθρώπινη!  Να το πω έτσι: Εάν αρνείσαι την Θεανθρώπινη φύση του Χριστού είσαι «αντίχριστος» [2].

Ακούσαμε αγαπητοί τη διακριτική φωνή του π. Αθανασίου που χωρίζει και ξεχωρίζει: Α) Αυτούς που αρνούνται «την θεία Του φύση»  και λένε ότι  «είναι ένας απλός άνθρωπος ο Χριστός, ο Ιησούς»,  δηλαδή κτίσμα (ό,τι δηλαδή διακήρυξε ο Μόσιαλος και μαζί ο άλλος αντίχριστος, ο φίλος του ο Φίλης).

Β) (Απ’) Αυτούς που αρνούνται «την ανθρωπίνη Του φύση», «ότι πραγματικά ενανθρώπισε», δηλαδή ό,τι συνεσκιασμένα έγραψαν οι μη έχοντες «νουν Χριστού» Οικουμενιστές κρυπτοσυγγραφείς του Δελτίου τύπου της ιεράς Συνόδου. Ιδού η θηριώδης φωνή τους:  «Η προσβλητική ανάρτηση…  και οι συναφείς διαμαρτυρίες μελών της Εκκλησίας που περιήλθαν σε γνώση μας, δίνουν την αφορμή για την γενικότερη υπόμνηση ότι, αν και το πρόσωπο του Χριστού και της Κυρίας Θεοτόκου δεν έχουν ανάγκη οποιασδήποτε ανθρώπινης υπεράσπισης έναντι των ανθρώπινων ύβρεων…». 

Αδελφοί, η εκπεφρασμένη γνώμη τους ότι το πρόσωπο του Χριστού δεν έχει ανάγκη από οποιασδήποτε ανθρωπίνη υπεράσπιση αποτελεί ωμή παραβίαση του Πιστεύω της Εκκλησίας και ύβρις προς το πρόσωπο του Θεανθρώπου Κυρίου ημών Ιησού Χριστού. Και εξηγούμαι.

Γνωρίζουμε ότι ο Ιησούς Χριστός υπήρξε απ’ αρχής «σημείον αντιλεγόμενον», ότι τον 1ο αιώνα εμφανίσθηκαν εντός Εκκλησίας κάποιοι γνωστικοί που είχαν την άποψη ότι «ο Ιησούς φαινόταν μόνο ως άνθρωπος ενώ στην πραγματικότητα το σώμα του ήταν φάντασμα, σάρκινο μόνο στην εμφάνιση ("δοκητισμός")» (WikiMatrix).

Αν θελήσουμε να βρούμε μια πρώτη βιβλική ιστορία πάνω στην οποία σκόνταψαν οι γνωστικοί του 1ου αιώνα αυτή υπάρχει στο κατά Λουκά Ευαγγέλιο και επιγράφεται ως «Ομιλία εις την Ναζαρέτ». Όλοι γνωρίζουμε την αρχή, την μέση, αλλά και το τέλος αυτής της διήγησης (Σε μετάφραση): «(…) Κα λοι ες τν συναγωγν ργίσθησαν ταν κουσαν ατ κα σηκώθηκαν κα τν διωξαν ξω π τν πόλιν κα τν φεραν ως τν κορυφν το βουνοπάνω ες τ ποον το κτισμένη  πόλις των, μ σκοπν ν τν ρίξουν ες τν κρημνόν. Ατς μως πέρασε δι μέσου ατν κα φυγε (Λουκ. 4, 22-30).

Ότι ο Ιησούς «πέρασε δι μέσου ατν κα φυγε» οι γνωστικοί δοκήτες το αιτιολόγησαν λέγοντας και πιστεύοντας όχι ότι ο Ιησούς δεν ήταν Θεός αλλά ότι: «ο Ιησούς φαινόταν μόνο ως άνθρωπος ενώ στην πραγματικότητα το σώμα του ήταν φάντασμα»!

Πράγματι, τα φάντασμα δεν έχουν ανάγκη οποιασδήποτε ανθρώπινης υπεράσπισης όχι μόνο έναντι των ανθρώπινων λεκτικών ύβρεων αλλά και των λοιπόν βιαιοπραγιών (όπως το πάθος του Κυρίου, η Σταύρωση και ο θάνατός Του). Φαίνεται πως και οι μαθητές του τον εγκατέλειψαν όχι από τον φόβο των Ιουδαίων αλλά γιατί και πολύ απλά ο Ιησούς δεν είχε ανάγκη προστασίας (άπαγε της Βλασφημίας).

Χάριν ευγνωμοσύνης να καταθέσουμε μία δεύτερη διήγηση που ακούσαμε από γέροντα της Δ. Μακεδονίας. Για τον Ιούδα τον Ισκαριώτη μάς είπε: Νόμιζε πως ο Ιησούς θα ξέφευγε για μια ακόμη φορά και έτσι θα του έμεναν τα «ευρά»!

Τελικά το «μήνυμα» της εν λόγω ανακοίνωσης της ιεράς Συνόδου ήταν ή όχι άκρως Οικουμενιστικό, δηλαδή αιρετικό και συνάμα αντίχριστο;

Για να εννοήσουμε το πώς και το γιατί η άποψη αυτή (ότι το πρόσωπο του Χριστού δεν έχει ανάγκη από οποιασδήποτε ανθρωπίνη υπεράσπιση) είναι αιρετική και αντίχριστη αρκεί να φέρουμε στο νου μας το γεγονός της φυγής του Ιησού στην Αίγυπτο. Δηλαδή το γεγονός ακριβώς που ενέπνευσε και τον εν λόγω γνωστικό, δοκήτη καθηγητή (τον αντίχριστο και μαζί ψευδοπροφήτη) να γράψει ό,τι πιο βλάσφημο και προκλητικό εναντίον όλων των Χριστιανών, δηλαδή των ορθοδόξων Χριστιανών και επιπλέον των καλουμένων Χριστιανών (των δήθεν «Εκκλησιών»!).

Υπενθυμίζουμε ότι: «Η γενικότερη άποψη ότι δηλαδή «το πρόσωπο του Χριστού και της Κυρίας Θεοτόκου δεν έχουν ανάγκη οποιασδήποτε ανθρώπινης υπεράσπισης» είναι αιρετική γιατί θεμελιώνεται στη άποψη ότι ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός «δεν εφόρεσε την ανθρωπίνην φύσιν πραγματικώς και κατά αλήθειαν. Aλλά μόνον κατά δόκησιν και φαντασίαν»! Αυτά λοιπόν τόλμησαν να πουν παλαιότεροι αιρετικοί «ότι δηλαδή κατά φαντασίαν ο Kύριος εγεννήθη»…

Σύμφωνα με τον Άγιο Νικόδημο τον Αγιορείτη η φυγή του Κυρίου στην Αίγυπτο «φράσσει και τα στόματα των αιρετικών. Διότι όπως λέει, αν δεν έφευγε ο Κύριος και φονευόταν από τον Ηρώδη , θα είχε εμποδιστεί η σωτηρία των ανθρώπων. Αν πάλι τον συνελάμβαναν και δεν φονευόταν, θα έλεγαν πολλοί ότι δε φόρεσε ανθρώπινη σάρκα, αλλά μόνο κατά φαντασία.»[3].

Αλήθεια η σκηνή που διάλεξε ο διαλεκτός του εκλεγμένου Μητσοτάκη δεν ήταν παρμένη από το ιστορικό εκκλησιαστικό γεγονός της ΦΥΓΗΣ; Είναι ή όχι ο κ. Μόσιαλος ένας μεγάλος δοκήτης, ένας από τους πολλούς υβριστάς του Χριστού και της Παναγίας μας, ένας ακόμη ιστορικός αντίχριστος;

Αγαπητοί,

Η αντίδραση της πρώτης χριστιανικής Εκκλησίας προς αντιμετώπιση της λοιμώδους αυτής ασθένειας ήταν άμεση και καυστική. Ο αγαπημένος μαθητής του Χριστού στην Α΄ καθολική επιστολή του γράφει: «1 γαπητοί, μ πιστεύετε ες κάθε πνεμα, λλ δοκιμάζετε τ πνεύματα, ἐὰν εναι π τν Θεόν, διότι πολλο ψευδοπροφται βγκαν ες τν κόσμον. 2 Μ τν ξς τρόπον ναγνωρίζετε τ Πνεμα το Θεο: κάθε πνεμα, τ ποον μολογε τι  ησος Χριστς λθεν ς νθρωπος, εναι π τν Θεόν, 3 κα κάθε πνεμα, τ ποον δν μολογε τι  ησος Χριστς λθεν ς νθρωπος, δν εναι π τν Θεόν. Ατ εναι τ πνεμα το ντιχρίστου, δι τν ποον χετε κούσει τι ρχεται, κα τώρα εναι δη ες τν κόσμον.» (Κεφ. 4).

Η αντίδραση τότε (33 μ.Χ) της Εκκλησίας ήταν άμεση. Τότε προς τον λαό είπαν: «δοκιμάζετε τ πνεύματα, ἐὰν εναι π τν Θεόν». Τον προειδοποίησαν: «ποον δν μολογε τι  ησος Χριστς λθεν ς νθρωπος, δν εναι π τν Θεόν.». Του προφήτευσαν:  «Ατ εναι τ πνεμα το ντιχρίστου…».

Και σήμερα οι δεσποτάδες μας, οι επόμενοι των Αγίων Πατέρων και Οικουμενικών διδασκάλων τι κάνουν; Διαβάζουν φοβισμένοι συγχωρητικές ευχές σε αμετανόητους…

Τολμούμε μετά ταύτα κι εμείς με την σειρά μας να πούμε πως είναι αληθινά αντίχριστος όποιος αρνείται τον Θεάνθρωπο Ιησού Χριστό, όποιος δηλαδή αρνείται ότι «ο Υιός του Θεού έγινε άνθρωπος ή ο Ιησούς είναι Θεός» (π. Αθανάσιος).

Τολμούμε επίσης να πούμε ότι είναι αληθινά ψευδοπροφήτης όποιος λέει ότι «το πρόσωπο του Χριστού και της Κυρίας Θεοτόκου δεν έχουν ανάγκη οποιασδήποτε ανθρώπινης υπεράσπισης έναντι των ανθρώπινων ύβρεων»…

Αδελφοί η γενικότερη υπόμνηση που θα θέλαμε να αποτυπώσουμε ως επίλογο είναι η εξής: ότι τα θηρία της αποκαλύψεως είναι δύο. Το ένα ο Αντίχριστος με τα επτά κεφάλια και τα δέκα κέρατα. Το άλλο θηρίο είναι ο Ψευδοπροφήτης που μοιάζει με αρνί! που έχει στο κεφάλι του δύο κέρατα! Και που η ΦΩΝΗ του είναι όμοια με φωνή θηρίου. Δηλαδή ΦΩΝΗ ΑΙΡΕΤΙΚΗ (ΦΩΝΗ ΔΕΣΠΟΤΙΚΗ). Αμήν.

Καλή χρονιά, καλή μετάνοια!

(Ο σκοπός των Οικουμενιστών Σκοπών μας είναι ένας και μοναδικός: Να εμποδιστεί η σωτηρία -εάν είναι δυνατόν- και των «εκλεκτών» ανθρώπων. Αλήθεια ποιος «άλλος» θα μπορούσε να εργαστεί το έργο αυτό;)

Δημήτριος Β. Εμμανουήλ

Πτολεμαΐδα 11 Ιανουαρίου 2022

 

 

Υ.Γ.

Ο Ιούδας έτρωγε στο τραπέζι του Χριστού αλλά και απ’ τα τραπέζια των Εβραίων δεν έλειπε. «Τραπέζια» κατάντησαν την μία Αγία Τράπεζα του Ιησού Χριστού και γι’ αυτήν την βλασφημία τους θα πρέπει να πληρώσουν. Αυτοί ανέχονται να υβρίζεται το όνομα του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού και εμείς δεν αντέχουμε άλλο να μνημονεύουμε τα ονόματά τους. Μία πίστης, εν Τραπέζι, ένας και ο 15ος της ΑΒ’ Συνόδου. 

ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ-ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ  ΤΟ  "ΓΥΜΝΗ ΤΗ ΚΕΦΑΛΗ" ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙ (ΕΩΣ ΤΡΙΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ). Πλέον όλα είναι ΓΥΜΝΑ-ΦΑΝΕΡΑ ενώπιον Θεού και οφθαλμού πιστών ανθρώπων.

……………………………….

[1] https://orthodoxia.info/news/iera-synodos-apanta-stin-yvristiki-a/

[2] Ομιλία 4η στην Κοσμολογία (8:22)

[3] ] https://www.saint.gr/2794/saint.aspx