Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2019

Απάντηση στον Μεσογαίας Νικόλαο δίνει και ο αείμνηστος πατέρας Κωνσταντίνος Στρατηγόπουλος...

«Αναπνευστήρας» ΚΑΙ ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ...


Απάντηση στον Μεσογαίας Νικόλαο δίνει και ο αείμνηστος πατέρας Κωνσταντίνος Στρατηγόπουλος: «Το μηχάνημα (του αναπνευστήρα) δεν κρατάει αν αρχίσει η αποσύνθεση»!  Ακούστε: «Εγώ στέκομαι σ’ αυτό που μου είπε την περασμένη Κυριακή ο Γενικός Διευθυντής της Εντατικής Μονάδας του Γενικού Κρατικού! Αυτό το ερώτημα τον ρώτησα. Του λέω: Δηλαδή, πόσο μπορείτε να τον κρατήσετε ζωντανό στο μηχάνημα; Και μου λέει: Μα πατέρα Κωνσταντίνε, στο μηχάνημα τον κρατώ, αλλά αν έχει πεθάνει αρχίζει η αποσύνθεση, κι αυτό είναι ιστορία ολίγων ημερών… Δηλαδή, το μηχάνημα δεν κρατάει, πεθαίνει κι αρχίζει η αποσύνθεση… Μου το δήλωσε ο άνθρωπος παρόλο που ήτανε υπέρ της δωρεάς των οργάνων, ήτανε ειλικρινής. Και λέει: Μα δεν κρατιέται, γι΄αυτό εγώ δεν θέλω ποτέ να βγάλω άνθρωπο από το μηχάνημα! Και ενώ, λέει, ήταν υπέρ των οργάνων, έλεγε: Εγώ δεν μπορώ να τον βγάλω, γιατί ουσιαστικά ζει!» (1:04:04)